Köksservice-medarbetare Rosegarden Bredasten
Purple Rekrytering & Interim AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Är du vår nästa Wok-stjärna? Bli en del av Rosegarden-familjen! Rosegarden Neo Asian är en välkänd och populär restaurangkedja med asiatiska smaker som fått Sverige att sukta efter mer. Vår första restaurang, som öppnade i hjärtat av Värnamo, lade grunden för vårt äventyr och idag driver vi stolt 18 restauranger runt om i landet. Nu söker vi dig som vill bli en del av vår familj och förgylla våra gästers smakupplevelser! Vem letar vi efter? Vi söker dig som har en passion för asiatisk matlagning och som vill ta med den energin till vår kökspersonal i Värnamo.Du har en positiv inställning och bidrar till en god stämning i köket. Du arbetar effektivt och trivs med att vara en del av ett team där alla strävar mot samma mål.Ser inga hinder med att arbetstiderna sträcker sig till senare på kvällen, då vi värnar om god service till våra gäster. Du talar svenska eller engelska. Vad vi erbjuder Som en del av vårt team kommer du att få arbeta med innovativ teknik och automatiserade robotar som revolutionerar tillagningsprocessen – en unik möjlighet att kombinera traditionellt hantverk med framtidens kök. En heltidstjänst med arbete både vardagar och helger. Ett härligt gäng kollegor och en chans att utvecklas inom en etablerad restaurangkedja. Rekryteringsinformation Rosegarden samarbetar med Purple Rekrytering & Interim där Jennie Holmberg är ansvarig rekryterare och finns tillgänglig vid frågor eller om du behöver veta mer om tjänsten. Välkommen med din ansökan!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Timvikarier till Linné Hemvård Värnamo
Linné Omsorg AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad? Bli timvikarie hos Linné Hemvård i Värnamo! Vill du ha ett meningsfullt jobb där du sprider trygghet, glädje och gör skillnad i andra människors liv? Då är detta jobbet för dig! Vi söker timvikarier till vår nya enhet i Värnamo, nära sjukhuset. Om Linné HemvårdVåra medarbetare gör skillnad – varje dag. Vi är Kronobergs största privata aktör inom hemtjänst och hemsjukvård med verksamheter i Växjö, Ljungby och nu även Värnamo. Våra kärnvärden – enkel kommunikation, samhörighet och på individens villkor – genomsyrar allt vi gör. Hos oss blir du en del av ett team som arbetar för att skapa trygghet och livskvalitet för våra omsorgstagare. Vi tror på gemenskap och mångfald, och vi är stolta över att ha medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter. Om tjänstenSom undersköterska hos oss blir du en viktig del av våra omsorgstagares vardag. Ditt arbete gör skillnad varje dag! Dina arbetsuppgifter inkluderar: Omvårdnad och serviceinsatser i hemmet. Delegerade medicinska uppgifter som att ge läkemedel och insulin. Att skapa trygghet och glädje för våra omsorgstagare genom ditt bemötande. Arbetstider: Varierande tider (morgon 7-16, kväll 13-22).Start: Omgående eller enligt överenskommelse. Vi söker dig som: Har erfarenhet av hemtjänst (Utbildad USK är meriterande). Är 18 år eller äldre och kan cykla. (B-körkort är meriterande ). Har god svenska i tal och skrift. Är social, självständig och initiativrik. Vill bidra till en trygg och värdig vardag för våra omsorgstagare. Krav: Utdrag från belastningsregistret. Det här erbjuder vi dig: Lön enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och personalaktiviteter. Utveckling och utbildning inom branschen. Personlig utveckling och möjligheter till vidare anställning. Ett jobb där du gör skillnad för andra – varje dag. Är du redo att bli en del av oss? Ansök redan idag via vår karriärsida – intervjuer sker löpande! Rekryteringsprocessen hanteras av Workforce, och du blir anställd av Linné Hemvård. Varmt välkommen till oss i Värnamo!

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
CE chaufför för leverans av livsmedel!
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi på adacto people har i dagsläget omkring 130 lastbilschaufförer anställda hos oss. Våra förare väljer att stanna hos oss då vi ger dem ett personligt bemötande och personligt engagemang. Vi matchar våra medarbetare mot kunder där de vill arbeta och vi samarbetar med de flesta typer utav åkerier. Just nu söker vi efter en rutinerad CE-chaufför för leverans av livsmedel med bil och släp! Du kommer att vara anställd hos oss på adacto people och arbeta hos våra kunder som konsult. Om allt fungerar bra och man själv vill det finns det mycket stora chanser till vidare anställning direkt hos våra kunder. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Krav för tjänsten: - Giltigt YKB - CE-körkort med vana av att köra bil och släp. - Truckkort Meriterande: - erfarenhet av tempererat gods. - ADR Arbetet är förlagt så att man jobbar både på vardagar och helger. Vi på Adactopeople AB är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistik branschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Timvikarier till Hyddans anpassade skola i Taberg
Nytida AB
Elevassistenter m.fl.

Nu söker vi på Hyddans anpassade skola i Taberg fler vikarier! Vi söker elevassistenter/stödpedagoger/resurspedagoger för inringning vid behov. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Din rollI din roll som elevassistent är du med och skapar en trygg grund för våra elever som har behov av extraordinärt stöd samt speciellt utformad pedagogik och social träning. Tillsammans med läraren planerar och strukturerar ni skoldagen utifrån skräddarsydd pedagogik som ger förutsägbarhet och trygghet. Du finns med som stöd vid elevernas sida under hela skoldagen, på lektioner, under rasten och ev fritidsvistelse. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera eleverna till att utveckla sina förmågor och skapa möjligheter för lärande. Om Hyddans skola Hyddans skola är en anpassad grund- och gymnasieskola lantligt belägeten bit utanför Jönköping.Hos oss hittar du ett fantastiskt gäng med stark gemenskap och hög kompetens till vår mycket spännande målgrupp. Skolan har idag 12 elever i åldrarna 12-21 år och en hög personaltäthet. Skolan ligger naturnära, nära service och till kollektivtrafik med bra förbindelser till Jönköping. Eleverna på Hyddan har diagnos intellektuell funktionsnedsättning (måttlig/mycket svår) i kombination med autism (nivå 3 alt. 2), vilket innebär att eleverna har ett omfattande behov av stöd i dagens alla moment. Större delen av eleverna har även en språkstörning samt ofta förekommande problemskapande beteenden. Detta kan vara utåtagerande beteenden, hyperaktivitet och självskadebeteenden. Vi utgår ifrån att alla har en personlig pedagogisk design. Många av våra elever har sitt boende inom Nytida, vilket innebär att vi har ett nära samarbete med Nytidas barn och ungdomsboenden där alla har individen i fokus. Flera av våra elever har en svår skoltid bakom sig och att vända upplevelsen av skolgången till något positivt är otroligt viktigt och motiverande för oss. Vi fokuserar på styrkor, intressen och drömmar. Det för att varje elev ska känna lust och motivation till lärande. Din erfarenhet och kunskapVi gissar att du som söker dig till oss:• har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor• är ansvarskännande och har en personlig mognad• trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor Du har lägst gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller barnomsorg/ barn och fritid alt annan utbildning som bedöms likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med målgruppen, elever med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar och/eller intellektuell funktionsnedsättning. Du har god datorvana samt erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. ÖvrigtAnställningsform: Visstidsanställning- vid behovLön: Vi tillämpar individuell lönesättningTillträdesdag: enligt överenskommelse (ej sommarjobb)Sista ansökningsdag: 30 april 2025För mer information kontakta rektor: Jeanette Ljungqvist 072-5843037Facklig kontakt: Kommunal tfn 010-442 90 32 AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. När du söker arbete hos oss på Nytida kommer du att få besvara en obligatorisk fråga vid ansökan om du kan uppvisa vaccinationsbevis vid en eventuell intervju? Undantaget är om du kan visa intyg som styrker att du ej kan vaccinera dig på grund av medicinska skäl och du behöver då ta med sig ett sådant intyg till intervjun. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Key Account Manager (KAM) Stadsnät, Jönköping Energi
Jönköping Energi AB
Företagssäljare

Jönköping Stadsnät Wetternet är den del av Jönköping Energi som med sina 46 000 anslutningspunkter förser kommunen med robust och säker digital infrastruktur genom fibernät. Vi håller staden och dess funktioner uppkopplade. Startskottet gick 1998 när högskolan fick fiber, sen följde en lång tid av utbyggnad och tillväxt. Vi är idag en betydande aktör inom stadsnät i Sverige och ledande i vår region. Nu står vi inför nya spännande utmaningar och möjligheter i affärs och erbjudandeutveckling. Vi söker därför en engagerad KAM som vill vara med och skapa vår fortsatta tillväxt och utveckling! Som KAM hos oss blir du ansvarig för att skapa långsiktiga och lönsamma relationer med våra kunder inom fastighetsbolag, it bolag, större lokala företag och bostadsrättsföreningar. Ditt arbete kommer att utgå från uppgiften att förstå och analysera kundens behov och utifrån det skapa kundplaner och strategier för att möta kundens behov genom flexibla lösningar. Du kommer att arbeta tillsammans med en mindre marknadsenhet och ha en daglig närhet till hela kedja från erbjudandeutveckling till leverans. Din roll som KAM innebär hela försäljningsprocessen från relationsbyggande kundmöten, behovsanalys, försäljning, förhandling och avtalsskrivning samt regelbunden uppföljning. Vi arbetar tillsammans mot uppsatta mål för hela verksamheten inom Jönköping Stadsnät Wetternet, där alla bidrar med just sin unika kompetens. Du behöver ha ett hjärta för kundmötet och en analytisk förmåga tillsammans med samarbetsförmåga för att trivas i uppdraget. Kunskap inom stadsnät och fiber är meriterade men inte ett krav, vi hjälper dig gärna förstå branschen och dess spännande framtid. Huvudsakliga arbetsuppgifter I rollen som Key Account Manager (KAM) kommer du att fokusera på att etablera och utveckla djupa och lönsamma relationer med våra kunder. Genom att noggrant identifiera och förstå kundernas behov, kommer du att anpassa och sälja in attraktiva lösningar som möter kundenskrav. Ditt arbete inkluderar att ta fram strategier för affärs- och erbjudandeutveckling baserat på marknads- och kundinsikter. Du ansvarar även för att förhandla och teckna avtal som är fördelaktiga för både företaget och kunderna. Regelbunden uppföljning av försäljningsresultat och kundrelationer är en viktig del av tjänsten för att säkerställa att vi når våra strategiska mål och behåller en stark marknadsposition. Genom att fungera som den primära kontaktpunkten för våra nyckelkunder, spelar du en central roll i att upprätthålla och stärka företagets anseende och kundnöjdhet. Vissa kundträffar kan ske kvällstid. Kvalifikationer: Högskole-/Universitetsutbildning inom ekonomi, marknadsföring eller motsvarande. Relevant erfarenhet kan kompensera för utbildningskrav. Minst 5 års erfarenhet av försäljning och kundhantering, företrädesvis inom kommunikationsbranschen eller IT. God data och systemvana är ett krav. B-körkort är ett krav. Mer information Välkommen med din ansökan16 februari. Urval görs löpande så dröj inte med att söka! Kontakta gärna Enhetschef Mats Lagervallvia [email protected] alt 036- 10 82 00för mer information. För fackliga frågor Jesper Käki, Vision, på tel. 036-19 18 45 eller Majd Kamal, Sveriges Ingenjörer, på tel. 036-10 32 37. Då vi arbetar med samhällsviktig verksamhet är anställningen säkerhetsklassad. Säkerhetsprövning kommer att genomföras före anställning. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. Inför varje rekrytering tar vi beslut om vilka rekryteringskanaler vi ska använda och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Blomsterlandet söker avdelningsansvarig krukväxter till Jönköping!
Svenska Storesupport Bemanning AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Är du vår nya nyckelspelare som brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje!Om tjänsten Varje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Som ansvarig föravdelningenkrukväxter skall du dagligen inspirera, engagera och sprida kunskap om Blomsterlandets sortiment till medarbetare och kunder.Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunden, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt växtintresse. Vi vill att du ska Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft arbetar du som säljare i alla avdelningar men framförallt på avdelningen krukväxter. I rollen kommer duse till att vattning, plockning och glesning av varor utförs vid rätt tid för att inspirera kunder. Du ansvarar för att butiken alltid är fräsch och att det är rent och snyggt, ser till att det alltid finns synlig prisinformation, skötselråd och skyltmaterial på samtliga varor på din avdelning. Du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Du har ett analytiskt sinne och en god förståelse för försäljningsuppföljning och beställningsstatistik. Krav på erfarenhet För att klara av tjänsten som säljare behöver du ha arbetat som växtansvarig eller ha en relevant utbildningsamt ha erfarenhet av försäljning i butik.Meriterande om du har arbetat som avdelningsansvarig med beställningsansvar. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kommer att bestå av ansvar förbeställning, uppföljning, varumottagning, varuexponering, varuplock, växtskötsel och kundservice samt i övrigt förekommande butikssysslor. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Tillsvidareanställning ca 35timmar per vecka med start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan! Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.

17 januari 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Global Planning and Inventory Management
Jobbusters AB
Ordersamordnare m.fl.

ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu en Global Planning and Inventory Management! Uppdraget inkluderar orderhantering, kundservice ochhantering av logistik och transportplanering i globalkontext. Arbetet innebär användning av olika IT-system, inklusive ERP och Excel. Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis vara: Orderhantering Planering av transporter globalt Kundservice globalt Hantering och organisering av logistik Kontakt med lager Hantering av returer och reklamationer Besvara frågor från globala kunder gällande beställningar med mera Intern support och orderhantering Kvalifikationer Du har erfarenhet av att arbeta med logistik. Du har kunskap inom transportplanering. Du har god förståelse för ekonomi. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Kandidatexamen inom logistik och produktion eller liknandeär meriterande. Personliga egenskaperFör att lyckas i rollen som Global Planning and Inventory Management har du en god organisationsförmåga. Du är också kommunikativ och är duktig på att lösa problem. Företagspresentation Vår kund är ett svenskt multinationellt företag som tillverkar maskindrivna utomhusprodukter. De har en stark passion för innovation och miljöomsorg. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligtoch uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-04-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
DFDS Professionals söker truckförare till kund i Vaggeryd!
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en skicklig motviktstruckförare med öga för detaljer och ett genuint intresse för varierande arbetsuppgifter? Då är det kanske dig vi letar efter! DFDS Professionals, en framstående aktör inom industri och logistik, söker nu efter passionerade truckförare för kommande uppdrag i Jönköping. Om tjänsten Vi söker nu erfarnatruckförare till vår externa kund. Beroende på uppdraget förekommer även andra arbetsuppgifter och man arbetar på flera avdelningar där manuellt arbete med fysiska lyft är en del, därför ser vi gärna att man har en god fysisk kondition och styrka att hantera arbetsuppgifterna. H Då man förflyttar tung last är det viktigt att man är noggrann och en säker förare som hanterar trucken och godset på ett tryggt och säkert sätt. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan omfatta: Köra motviktstruck Lastning och lossning av gods Effektivt stapla och lagra produkter Arbeta med andra uppgifter som tillhör Arbetstiden kommer vara förlagd vardagar där tiden kan justeras utifrån behov ute hos kunden. Om digVi behöver någon som har kört truck tidigare och känner sig bekväm bakom ratten. Eftersom att du kommer arbeta mycket självständigt ser vi att du har hög arbetsmoral och är bra på att planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är flexibel och prestigelös när det kommer till ditt arbete och du förstår vikten av god kundservice. Krav för tjänsten Certifierad med truckkort typ A-B Minst två års erfarenhet av motviktstruck Flytande svenska Förstår och kan göra sig förstådd på engelska Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. DFDS ProfessionalsDFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Ambulerandekonsult:Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] sker löpande och du blir kontaktad så fort vi hittar ett uppdrag som passar just dig! Det går ej att ansöka via mail.SökordDFDS | Jönköping| Transport | Logistik | Motviktstruck| Vaggeryd

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Mekanikkonstruktör WIBA Automation
Purple Rekrytering & Interim AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Är du en driven Mekanikkonstruktör som letar efter nästa steg i karriären? Hos WIBA Automation får du chansen att arbeta med innovativa lösningar i en familjär miljö, där dina idéer och ditt engagemang gör skillnad. Vi söker dig som vill vara en del av ett växande team och bidra till vår fortsatta framgång. Om tjänsten Vi söker nu en engagerad och tekniskt kunnig Mekanikkonstruktör som vill vara en del av vårt konstruktionsteam. Du kommer att arbeta tillsammans med erfarna och härliga kollegor och bidra till att utveckla kundspecifika lösningar med hjälp av SolidWorks. Placeringen är på vårt huvudkontor på Depågatan i Anderstorp, och tjänsten är en heltidstjänst med arbetstid förlagd till dagtid. Vi erbjuder flexibla arbetstider, exempelvis 7–16, för att underlätta balans mellan arbete och fritid. I rollen som Mekanikkonstruktör hos WIBA Automation kommer du att utveckla och konstruera mekaniska lösningar i CAD-verktyget SolidWorks. Du arbetar aktivt i projekt från koncept till färdig produkt och samarbetar med kollegor och kunder för att ta fram optimala automationslösningar. En del av ditt ansvar innebär att säkerställa att leveranser uppfyller högsta kvalitetsstandard och kundernas krav. Vi söker dig som Vi ser att du har en relevant utbildning, exempelvis inom CAD, maskinteknik eller en annan teknisk inriktning, samt dokumenterad erfarenhet av liknande arbete inom konstruktion. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift, är en problemlösare med ett strukturerat och noggrant arbetssätt, och har god förmåga att samarbeta och kommunicera med olika intressenter. Vi ser gärna att du är lokalt förankrad eller uppskattar fördelarna med att arbeta i en familjär miljö i Anderstorp. Vi erbjuder dig Hos oss får du en spännande roll i ett växande och innovativt företag. Vi erbjuder konkurrenskraftig lön och förmåner. Du får arbeta på en arbetsplats där dina idéer och din kompetens värdesätts, med möjlighet att utvecklas både professionellt och personligt. Vi erbjuder en familjär arbetsmiljö med trevliga lokaler och en positiv stämning. Om oss och teamet WIBA Automation AB är ett innovativt företag baserat i Anderstorp som specialiserar sig på att utveckla och bygga maskiner, specialmaskiner och kundanpassade automationslösningar för industrin. Vi levererar högkvalitativa produkter till kunder i Sverige och internationellt. Sedan starten 2019 har vi vuxit till ett sammansvetsat team på sju medarbetare. Hos oss är arbetsmiljön präglad av innovation, samarbete och ett starkt fokus på kundnytta. Vi tillämpar kollektivavtal genom SINF. Rekryteringsinformation I denna rekrytering samarbetar vi med Purple Rekrytering & Interim där Anela Drndo är ansvarig rekryterare. Låter detta som din nästa utmaning? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev snarast, då urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Anela på Purple Rekrytering & Interim. Anela Drndo, 073 701 94 53 eller via e-post [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Vi söker städare till vårt team i Jönköping

Som Serviceassistent inom företagsstäd, flyttstäd och storstäd har du en viktig roll. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning, moppning och fönsterputsning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstädning, storstädning och företagsstädning Piffa och ge kunden det där lilla extra Vi söker dig som-Har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi har alltid vetat att vår yrkeskår är viktig, och vi slutar inte städa upp i branschen förrän det är rent i varje hörn. Krav för anställning: Du förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 07:00 och 20:00 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering: Jönköping Anställning:Timanställning med chans till tillsvidareanställning, Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

16 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025