Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en kvinna som bor i Porjus. Tjänsten är ett vikariat under juli månad, från den 1-31/7. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja med dagliga rutiner, personlig hygien och promenader. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 08.00-16.00, 08.00-21.00, 16.00-21.00. Om kunden Kunden är född i Thailand och har lättare att förstå sitt modersmål än svenska, även om hon förstår svenska väl. Denna kund är mån om sitt utseende, tycker om att få håret och naglarna fixade och att sminkas. Hon tycker också om att titta på TV samt att träna. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Innehar B-körkort och har tillgång till egen bil alternativt bor nära Porjus så du kan ta dig till arbetsplatsen, Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från polisen vid en eventuell anställning. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom vård och omsorg eller personlig assistans, Behärskar det thailändska språket. Omfattning: Tidsbegränsad anställning. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
Vill du vara med och säkra Luleås företag? Är du en driven och teknikintresserad säkerhetstekniker som söker nya utmaningar? Trivs du med att arbeta självständigt men samtidigt känna tillhörigheten i ett starkt team? Då ska du läsa vidare och söka tjänsten som säkerhetstekniker hos oss! Om tjänsten Som larm/säkerhetstekniker hos oss på Säkerhetsteknik i Norrbotten AB kommer du att arbeta med installationer, driftsättning och service av främst Securitas Direct’s larmanläggningar men även andra system. Arbetsuppgifterna innefattar planering, kabelförläggning, installationer, driftsättning, funktionstest och dokumentation. Arbetet är omväxlande med företagskunder inom många olika branscher och uppdrag av varierande karaktär. Tjänsten erbjuder såväl självständiga arbetsuppgifter som uppdrag tillsammans med dina kollegor. Är du intresserad av att läsa mer om våra produkter och tjänster till företag klicka på länken www.securitasdirect.se Din profil Som person ser vi att du är en ambitiös lagspelare och ska kunna arbeta målinriktat i ett högt tempo både självständigt och i team. Du har lätt för att ta egna initiativ och är drivande i din egen utveckling. Då tät och daglig kontakt med våra kunder är ett viktigt inslag i din vardag behöver du ha ett sätt som är tillmötesgående, professionellt och som kännetecknas av hög kvalitet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av vår bransch. Kanske har du jobbat med larminstallationer tidigare eller så har du erfarenhet av andra områden inom kamera eller brand- och utrymningslarm och vill utvecklas tillsammans med oss. Du är van vid teknik och tycker om att visa framfötterna samt att har lätt för att lära dig nya saker. Du ser också fram emot ett flexibelt arbete där du får träffa många nya kunder i vårt geografiska område som primärt är Luleå tätort, men även området däromkring. Obligatoriska krav: * Fri från anmärkningar i belastningsregistret då du kommer att arbeta med säkerhetsklassade objekt * Svenskt medborgarskap * Svenska i tal & skrift * B-Körkort Vi erbjuder Hos Säkerhetsteknik i Norrbotten AB blir du en del av ett kompetent och härligt gäng som har högt i tak och tillsammans firar framgångar! Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och du kommer att utgå från vårt kontor i Luleå och arbetet är normalt sett förlagt till dagtid. Tillträde sker 1 sept-2025. I denna rekrytering kommer vi att tillämpa ett löpande urval. Detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ber dig därför ansöka snarast. * Grundlön + provision * Tjänstebil * Gedigen utbildning och onboarding * Friskvård * Utvecklingmöjligheter Om oss Securitas Direct Sverige AB är verksamma inom Securitas Direct Group som är en ledande leverantör av trygghet och säkerhet och är med sina mer än 5 miljoner kunder i 17 länder nummer ett i Europa. I Sverige har Securitas Direct erbjudit smarta kameralösningar och trygghetstjänster till företag i över 35 år. Idag är vi marknadsledande med ca 80 000 företagskunder fördelade över hela Sverige. Målet är att våra kunder ska ha det - Bra på jobbet!
Why Maandag Nordic? With us, you’ll get the chance to really put your ideas into action. We offer a work environment where you can grow and learn through hands-on experience - trying things out, making mistakes, and improving. If you are a good match, we would like to receive a CV in WORD format with motivation why you fit this assignment, your availability and any scheduled holidays. For more than 35 years, Maandag® has been at the forefront of empowering people and organisations. We not only help professionals get jobs, but also connect them with a future that matches their values, desires and ambitions. Because when people are truly in the right place, they can develop themselves, fulfil their dreams and go to work with fresh energy every day. The energy and power released in the process is a catalyst for growth for companies. We started in the Netherlands, but now we also help professionals and organisations in Belgium, Poland, Dubai and Sweden. Our extensive knowledge of different markets, coupled with our wide network, enables us to make perfect matches quickly. Start: As soon as possible Location: Norrbotten Duration: 6 months with possibility for extension The Warehouse & Workshop Manager is responsible for shaping and driving warehouse and workshop strategies, with a strong focus on digitalization, automation, and efficiency. This role plays a key part in modernizing operations by implementing a digital warehouse management system integrated with automated procurement processes. Key Responsibilities • Ensure a safe, compliant, and efficient work environment. • Develop and implement strategies for: • Spare parts and repair • Inventory and asset management • Financial reporting and stock value tracking • Digital warehouse systems and automated procurement • CMMS integration and logistics coordination • Oversee warehouse and workshop contracts. • Collaborate with procurement and other key stakeholders. • Manage department budgets and ensure financial targets are met. • Lead and develop a high-performing team, including staffing, performance management, and task delegation. Mandate • Operational Responsibility: Critical to warehouse operations and strategy (stock value approx. 400–800 MSEK). • People Management: Full leadership responsibility for team and performance. • Budget Ownership: Manage departmental budget in collaboration with procurement and finance. • Decision-Making: Set warehouse and workshop strategies with significant impact on net working capital. Requirements Education & Certifications • BSc or MSc in Industrial, Logistics, Mechanical, Electrical Engineering or similar. • Solid understanding of inventory and financial principles. Experience • 10+ years in heavy industry roles related to warehousing, procurement, or maintenance. • Proven leadership in large organizations (250+ staff). • Experience with CMMS, warehouse processes, and ISO 9001/14001/45001. Skills & Competences • Strong safety leadership. • Deep knowledge of warehouse operations and procurement contracts. • Skilled in CMMS, Microsoft Office, and digital warehouse tools. • Excellent communication in English (Swedish is a plus). • Strong stakeholder collaboration abilities. Personal Qualities • Calm under pressure and solution-oriented. • Strategic thinker with a clear vision and roadmap mindset. • Passionate about digital transformation and continuous improvement.
Projektledare Vi söker dig som vill leda både projekt och människor. Som projektledare ingår du i vår projektavdelning, vars arbete går ut på att förbättra våra processer och anläggningar. Det är du och dina kollegor som ser till att vi uppfyller alla krav när det kommer till funktion, tillgänglighet, kapacitet och säkerhet. Din profil Vi tror att du är en relationsskapande person. Du ser, bekräftar och lyfter dina kollegor så att ni gör det mesta av era samlade förmågor. Du är generös med din kunskap samtidigt som du är nyfiken på andras perspektiv och idéer. Du som söker tjänsten behöver ha civilingenjörskompetens eller annan utbildning vi bedömer relevant för tjänsten. Du är van att leda projekt och är välbekant med processindustrin. Har du dessutom erfarenhet från områden som rör bygg, el, automation, mekanik eller processrör, så är det positivt. Eftersom vi är en del av en internationell koncern behöver du vara stark inom såväl talad som skriven svenska och engelska. Tjänstens innehåll Som projektledare hos oss arbetar du med allt från mindre uppdrag till större investeringsprojekt, ett arbete som bedrivs i nära samarbete med andra avdelningar inom organisationen. Ditt jobb är att se till att tidsplanerna håller och att vi lever upp till alla krav. Du följer också upp det ekonomiska, gör utredningar och dokumenterar – med förbättringsarbete i fokus. På Smurfit Westrock ingår du i en lokal gemenskap i Piteå – men också i en global gemenskap som sträcker sig över 40 länder. Om anställningen Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid med placering i Piteå, med tillträde enligt överenskommelse. På Smurfit Westrock vill vi att alla ska gå glada och stolta till jobbet. Därför anstränger vi oss för att du ska kunna utvecklas hos oss, både professionellt och som person. Som anställd hos oss får du också en generös friskvårdsförmån, subventionerad lunch och 37,5 timmars arbetsvecka vid heltid. Vill du veta mer? Kontakta David Bågesund, som är chef över projekt. Han nås enklast på tel 0911-97044. Ansökan med CV och personligt brev registreras i vår ansökningsportal senast 2025-08-10. Urvalsarbete och intervjuer kan komma att hållas löpande, tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du väljer att använda generativ AI i din jobbansökan som stöd, går det bra för oss – men vi uppmuntrar att du gör det med eftertanke. Låt AI hjälpa dig att samla information och utveckla idéer, utan att ersätta din personlighet, dina värderingar och din erfarenhet. Din ansökan ska spegla den du är, något AI aldrig fullt ut kan återskapa. Smurfit Westrock Piteå är Europas största kraftlinerbruk med ca 510 anställda. Här produceras årligen över 700 000 ton kraftliner som används i tillverkning av högklassig wellpapp. Pappersbruket i Piteå ingår i Smurfit Westrock, det största och världsledande företaget inom hållbart papper och hållbara pappersbaserade förpackningslösningar med verksamhet i 40 länder och över 100 000 anställda. Move to Piteå – för dig som vill flytta till Piteå. Letar du bostad, vill du veta mer om skola och barnomsorg eller är du nyfiken på kultur- och fritidsutbudet? Move to Piteå erbjuder dig stöd från start till mål. Kontakta Move to Piteå https://www.pitea.se/inflyttare/kontakta-inflyttarservice/
Om tjänsten Vi söker dig som vill vara en del av vårt härliga Maxi team! Vi ser att du är engagerad, positiv och brinner för service! I rollen som Säljledare driver du avdelningen tillsammans med din försäljningsledare mot mål genom att coacha & involvera teamet i den dagliga driften. Försäljning är en stor del av din arbetsuppgift där fokus ligger på att ha bra varutryck, rätt sortiment & inspirerande säljplatser. I de dagliga arbetsuppgifterna ingår varuplock, beställningar & säljplanering. Meriterande Goda ekonomiska erfarenheter, gärna inom dagligvaruhandeln samt erfarenhet av att jobbat med stora volymer. Krav Erfarenhet inom dagligvaruhandeln. Goda kunskaper inom försäljning och inköp Vad får du av att arbeta hos oss? Vi erbjuder ett spännande arbete i en stimulerande miljö. Hos oss har du möjlighet till att vidareutveckla dina kunskaper och ditt ledarskap samtidigt som du bidrar till butikens framgång. Vårt mål är att vara Norrbottens bästa och mest trivsamma stormarknad för både kunder och medarbetare. Din ansökan Skicka in din ansökan via länken i annonsen. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Vid frågor om tjänsten kan du kontakta [email protected]
Om oss: Slice Pizza är en populär pizzeria i Luleå som specialiserar sig på napolitansk pizza. Vi använder endast de bästa ingredienserna och våra napolitanska ugnar för att skapa pizzor som våra kunder älskar. Vi har en passion för mat och strävar alltid efter att ge våra gäster en fantastisk upplevelse. Vi söker: En engagerad pizzabagare som vill bli en del av vårt team. Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö där kvalitet och kundnöjdhet står i fokus. Arbetsuppgifter: Förbereda och baka napolitanska pizzor enligt våra recept och standarder. Hantera och underhålla våra napolitanska ugn. Säkerställa att köket hålls rent och organiserat. Samarbeta med övrig personal för att ge våra gäster bästa möjliga service. Kvalifikationer: Kunskap om att hantera en vedeldad ugn är meriterande. Förmåga att arbeta snabbt och effektivt under stress. God samarbetsförmåga och positiv attityd. Flexibilitet att arbeta kvällar och helger. Vi erbjuder: En trevlig arbetsmiljö med härliga kollegor. Möjlighet att utvecklas inom företaget. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Upplärning under sommaren för att jobba heltid från slutet på augusti. Vi söker även dig som vill jobba extra på kvällar och helger. Ansökan: Skicka ditt CV och ett personligt brev till [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Sameskolstyrelsen är en statlig myndighet och har sitt kansli med skolchef, controllers, HR och handläggare i Jåhkåmåhkke. Sameskolan är en skolform likvärdig grundskolan med undervisning från förskoleklass till årskurs 6. Utgångspunkt för undervisningen är den samiska kulturen och det samiska språket enligt läroplan för sameskolan. Sameskolstyrelsen bedriver efter överenskommelse med respektive kommun även förskola. Sameskolstyrelsen har verksamhet i Giron, Gárasavvon, Váhtjer, Jåhkåmåhkke och Dearna. Sameskolstyrelsen anordnar fjärrundervisning i de samiska språken och stödjer utveckling och produktion av läromedel för samisk undervisning. ARBETSUPPGIFTER Anställning för studier med lön 20 % samt språkstödjare i pedagogisk verksamhet 10 % 30% Anställningsvillkor: Du anställs på en av våra skolor eller förskolor och tjänstgör som språkstödjare 4 timmar per vecka, schemalagt i överenskommelse med rektor på enheten. Tjänsten är en visstidsanställning i form av vikariat. Du anställs för ett läsår i taget med möjlighet till förlängning förutsatt att du fortsätter studera och att erforderliga beslut inom Sameskolstyrelsen fattas. KVALIFIKATIONER Du ska vara antagen till och inskriven på en förskollärarutbildning, grundskollärarutbildning, eller en utbildning för lärare i fritidshem. Studierna kan vara distans eller på studieort men du ska ha möjlighet att arbeta i vår verksamhet varje vecka. Därför vänder vi oss i första hand till dig som är boende på en av de orter där vi bedriver våra skolor och förskolor. Goda kunskaper i någon av de samiska varieteterna är ett krav. Du ska kunna använda samiskan som arbetsspråk. En dokumenterat god samarbetsförmåga är ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har en positiv människosyn, ett genuint intresse för pedagogik och barns-, och elevers utveckling. Du har en god samisk kulturkompetens och tycker att det är roligt att arbeta med barn och unga. Vi ser gärna att du har gymnasiala studier i samiska eller kan validera din kompetens med hjälp av Sameskolstyrelsen. Du har ingen pedagogisk utbildning på högskolenivå sedan tidigare. Vi ser gärna att du går in och jobbar extra i vår verksamhet under studietiden men det är inget krav. ÖVRIGT Sameskolstyrelsen tillämpar individuell lönesättning. Sökande måste uppvisa utdrag från polisens belastningsregistret innan anställning. Du som har skyddade personuppgifter har möjlighet att skicka din ansökan med posten eller genom att kontakta myndighetens personalhandläggare på tel: 0971/442 08.
Sameskolstyrelsen är en statlig myndighet och har sitt kansli med skolchef, controllers, HR och handläggare i Jåhkåmåhkke. Sameskolan är en skolform likvärdig grundskolan med undervisning från förskoleklass till årskurs 6. Utgångspunkt för undervisningen är den samiska kulturen och det samiska språket enligt läroplan för sameskolan. Sameskolstyrelsen bedriver efter överenskommelse med respektive kommun även förskola. Sameskolstyrelsen har verksamhet i Giron, Gárasavvon, Váhtjer, Jåhkåmåhkke och Dearna. Sameskolstyrelsen anordnar fjärrundervisning i de samiska språken och stödjer utveckling och produktion av läromedel för samisk undervisning. ARBETSUPPGIFTER Anställning för studier med lön 20 % samt språkstödjare i pedagogisk verksamhet 10 % 30% Anställningsvillkor: Du anställs på en av våra skolor eller förskolor och tjänstgör som språkstödjare 4 timmar per vecka, schemalagt i överenskommelse med rektor på enheten. Tjänsten är en visstidsanställning i form av vikariat. Du anställs för ett läsår i taget med möjlighet till förlängning förutsatt att du fortsätter studera och att erforderliga beslut inom Sameskolstyrelsen fattas. KVALIFIKATIONER Du ska vara antagen till och inskriven på en förskollärarutbildning, grundskollärarutbildning, eller en utbildning för lärare i fritidshem. Studierna kan vara distans eller på studieort men du ska ha möjlighet att arbeta i vår verksamhet varje vecka. Därför vänder vi oss i första hand till dig som är boende på en av de orter där vi bedriver våra skolor och förskolor. Goda kunskaper i någon av de samiska varieteterna är ett krav. Du ska kunna använda samiskan som arbetsspråk. En dokumenterat god samarbetsförmåga är ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har en positiv människosyn, ett genuint intresse för pedagogik och barns-, och elevers utveckling. Du har en god samisk kulturkompetens och tycker att det är roligt att arbeta med barn och unga. Vi ser gärna att du har gymnasiala studier i samiska eller kan validera din kompetens med hjälp av Sameskolstyrelsen. Du har ingen pedagogisk utbildning på högskolenivå sedan tidigare. Vi ser gärna att du går in och jobbar extra i vår verksamhet under studietiden men det är inget krav. ÖVRIGT Sameskolstyrelsen tillämpar individuell lönesättning. Sökande måste uppvisa utdrag från polisens belastningsregistret innan anställning. Du som har skyddade personuppgifter har möjlighet att skicka din ansökan med posten eller genom att kontakta myndighetens personalhandläggare på tel: 0971/442 08.
Sameskolstyrelsen är en statlig myndighet och har sitt kansli med skolchef, controllers, HR och handläggare i Jåhkåmåhkke. Sameskolan är en skolform likvärdig grundskolan med undervisning från förskoleklass till årskurs 6. Utgångspunkt för undervisningen är den samiska kulturen och det samiska språket enligt läroplan för sameskolan. Sameskolstyrelsen bedriver efter överenskommelse med respektive kommun även förskola. Sameskolstyrelsen har verksamhet i Giron, Gárasavvon, Váhtjer, Jåhkåmåhkke och Dearna. Sameskolstyrelsen anordnar fjärrundervisning i de samiska språken och stödjer utveckling och produktion av läromedel för samisk undervisning. ARBETSUPPGIFTER Anställning för studier med lön 20 % samt språkstödjare i pedagogisk verksamhet 10 % -30% Anställningsvillkor: Du anställs på en av våra skolor eller förskolor och tjänstgör som språkstödjare 4 timmar per vecka, schemalagt i överenskommelse med rektor på enheten. Tjänsten är en visstidsanställning i form av vikariat. Du anställs för ett läsår i taget med möjlighet till förlängning förutsatt att du fortsätter studera och att erforderliga beslut inom Sameskolstyrelsen fattas. KVALIFIKATIONER Du ska vara antagen till och inskriven på en förskollärarutbildning, grundskollärarutbildning, eller en utbildning för lärare i fritidshem. Studierna kan vara distans eller på studieort men du ska ha möjlighet att arbeta i vår verksamhet varje vecka. Därför vänder vi oss i första hand till dig som är boende på en av de orter där vi bedriver våra skolor och förskolor. Goda kunskaper i någon av de samiska varieteterna är ett krav. Du ska kunna använda samiskan som arbetsspråk. En dokumenterat god samarbetsförmåga är ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du har en positiv människosyn, ett genuint intresse för pedagogik och barns-, och elevers utveckling. Du har en god samisk kulturkompetens och tycker att det är roligt att arbeta med barn och unga. Vi ser gärna att du har gymnasiala studier i samiska eller kan validera din kompetens med hjälp av Sameskolstyrelsen. Du har ingen pedagogisk utbildning på högskolenivå sedan tidigare. Vi ser gärna att du går in och jobbar extra i vår verksamhet under studietiden men det är inget krav. ÖVRIGT Sameskolstyrelsen tillämpar individuell lönesättning. Sökande måste uppvisa utdrag från polisens belastningsregistret innan anställning. Du som har skyddade personuppgifter har möjlighet att skicka din ansökan med posten eller genom att kontakta myndighetens personalhandläggare på tel: 0971/442 08.
Hos oss på Kalix hälsocentral får du arbeta i en trygg och utvecklande miljö där du varje dag gör skillnad, både för dina patienter och dina kollegor. Tillsammans för Norrbotten – bästa livet, bästa hälsan! Vill du bli en del av vårt engagerade team? Då är du välkommen till oss! Vi sökerVi söker dig som är legitimerad specialistläkare i allmänmedicin. Du har gärna erfarenhet från primärvården och kunskaper i journalsystemet Cosmic, men viktigast är att du delar vårt engagemang för nära, tillgänglig och kvalitativ vård. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du självgående, strukturerad och stabil, med god självinsikt och en förmåga att anpassa dig till olika situationer. Du har också en stark samarbetsförmåga, du lyssnar, kommunicerar och hittar lösningar tillsammans med andra. Det här får du arbeta med Hos oss på Kalix hälsocentral möter du en bred variation av patienter i olika åldrar och livssituationer, då primärvården är första linjens vård. Arbetsuppgifterna omfattar hela den allmänmedicinska kompetensen, och du kommer att ha en viktig roll i handledning av läkarstudenter, AT- och ST-läkare samt övrig personal. Vi värdesätter kunskapsutbyte och lärande i vardagen. Det här erbjuder vi dig - Ett stimulerande och omväxlande arbete i en väletablerad hälsocentral med cirka 15 600 listade patienter - Arbete mot Socialstyrelsens riktvärde med 1100 patienter per allmänläkare - Möjlighet till kontinuerlig fortbildning och personlig utveckling - Individanpassad introduktion med erfarna kollegor och handledare - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ Information om tjänstenVi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid, med arbetstid förlagd till dagtid, måndag–fredag. Tillträde sker enligt överenskommelse. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges nationella minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Urval och intervjuer sker löpande, och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer