Sommarjobba som orderadministratör!
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Luleå! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen

4 april 2025
Sista ansökan:
19 september 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-07. #Nextgen

4 april 2025
Sista ansökan:
19 september 2025
Senior IT Systems Consultant
Maandag Nordic AB
Systemadministratörer

Why Maandag Nordic? With us, you’ll get the chance to really put your ideas into action. We offer a work environment where you can grow and learn through hands-on experience - trying things out, making mistakes, and improving.For more than 35 years, Maandag® has been at the forefront of empowering people and organisations. We not only help professionals get jobs, but also connect them with a future that matches their values, desires and ambitions. Because when people are truly in the right place, they can develop themselves, fulfil their dreams and go to work with fresh energy every day. The energy and power released in the process is a catalyst for growth for companies. We started in the Netherlands, but now we also help professionals and organisations in Belgium, Poland, Dubai and Sweden. Our extensive knowledge of different markets, coupled with our wide network, enables us to make perfect matches quickly. Are you ready to take your IT expertise to the next level? If you enjoy solving complex IT challenges, working with Windows, MacOS, networks, and Microsoft 365, and making a real impact for clients, this role is for you! In this role, you'll get the chance to work on diverse IT environments and provide expert consulting to businesses that rely on your knowledge. If you're looking for a role where your skills are valued and you get to work with the latest technologies, continue reading!  Start: August Location: Piteå Duration: Long term. 12 months to start, after this period our client's goal is to give you an offer or you will extend the contract through Maandag Nordic. As a Senior IT Systems Consultant, you will be responsible for providing expert-level IT support, system administration, and network solutions to clients across various industries. Your role will involve maintaining and optimizing IT infrastructures, ensuring seamless operations across Microsoft Windows, MacOS, and Windows Server environments Key responsibilities - System Administration & Support. Provide high-level support for Windows (desktop & server), MacOS, and related IT infrastructure. Troubleshoot and resolve complex technical issues related to operating systems, Microsoft Office, and enterprise applications. - Network & Security Management. Configure, maintain, and troubleshoot network infrastructure, including routers, switches, firewalls, and VPNs. Ensure IT security best practices are followed, including endpoint protection and access controls. - Microsoft Office & Cloud Services. Support and optimize Microsoft 365 (Office, Exchange, Teams, SharePoint, OneDrive) for business clients. Assist in cloud migrations and integrations with Azure or other cloud platforms. - Consulting & IT Strategy. Work closely with clients to understand their business needs and provide tailored IT solutions and recommendations. Advise on hardware and software procurement, ensuring cost-effective and efficient IT setups, and conduct IT audits and optimize system performance and security. For this position, we are looking for someone that has extensive experience in the responsibilities described above. More specific, we see that you are:  - An IT expert with deep knowledge of Windows, MacOS, and network administration - Experienced in Microsoft 365, Windows Server management, and troubleshooting enterprise IT issues - Skilled in networking, firewalls, and system security best practices - A problem-solver who enjoys consulting, advising, and implementing IT solutions for clients - Fluent in both Swedish and English, both in written and verbal language. If you also speak German, this will be a big plus!  - Located in Piteå or nearby (or willing to relocate)

3 april 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Spavärdinna varannan helg till nya Vana Spa Kiruna
Elite Hotels Of Sweden AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vill du jobba i en magisk miljö och vara en del av något helt nytt? Nu söker vi dig som vill jobba varannan helg på Vana Spa Kiruna! Drömmer du om att få arbeta i en lugn, vacker och inspirerande miljö där varje arbetsdag bjuder på härliga möten med människor och där ditt bemötande gör skillnad? Då kan det här vara helt rätt för dig! I maj öppnar Vana Spa Kiruna – ett exklusivt och helt nytt spa på toppen av Elite Hotel Frost. Med milsvid utsikt över fjällen, varma pooler, ångbastu och lyxiga behandlingar skapar vi en plats för återhämtning och välmående i världsklass. Och nu söker vi dig som vill bli en del av vår helgstyrka! Vad vi söker: Vi söker dig som är varm, serviceinriktad och älskar att få andra att må bra. Du är noggrann, flexibel och trivs i en roll där du får vara både ansiktet utåt och en trygg punkt för våra gäster. Har du tidigare erfarenhet från service, reception, spa eller hotell är det ett stort plus – men det viktigaste är din personlighet och vilja att bidra till teamet. Arbetstid: Varannan helg – perfekt för dig som studerar, har ett annat deltidsjobb eller bara vill jobba extra i en miljö som ger energi! Plats: Vana Spa Kiruna, Elite Hotel Frost / Startdatum 6 Maj Har du frågor? Tveka inte att höra av dig till vår spachef Ebba Ljungqvist på [email protected] Känner du att det här är du? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att få lära känna dig!

3 april 2025
Sista ansökan:
20 september 2025
Vi söker en frukostvärdinna till nya Elite Hotel Frost i Kiruna – 50% tj...
Elite Hotels Of Sweden AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vill du vara med från början och skapa något helt nytt? Nu söker vi en engagerad och serviceinriktad frukostvärdinna till vårt helt nya hotell, Elite Hotel Frost, som öppnar i Kiruna våren 2025. Som frukostvärdinna är du en viktig del av våra gästers första intryck av dagen. Du möter gästerna med ett leende, ser till att frukostbuffén är välfylld och inbjudande, och att miljön är ren, varm och trivsam. Du har ett öga för detaljer och brinner för service i världsklass. Vi söker dig som: • Har tidigare erfarenhet från liknande arbete inom hotell eller restaurang • Är morgonpigg, glad och stresstålig • Har ett öga för detaljer och gillar ordning och reda • Trivs med att arbeta i team men är också självgående • Behärskar svenska och engelska i tal Vi erbjuder: • En 50% tillsvidaretjänst med arbetstider främst på morgonen. Med möjlighet till mertid. • En del av ett nytt, inspirerande team i ett unikt hotellprojekt i Kiruna • Kollektivavtal, förmåner inom Elite Hotels och möjligheter till utveckling Startdatum: 6 Maj 2025 eller enligt överenskommelse Ansök senast: Löpande urval – tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag Frågor om tjänsten: Kontakta hotelldirektör Silvester Mujkic på [email protected] Välkommen med din ansökan och bli en del av vårt nya äventyr i norr!

3 april 2025
Sista ansökan:
20 september 2025
Vikarier till äldreomsorg och funktionsstöd
Jokkmokks kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Jokkmokk är en kommun med siktet på framtiden! Vi är en plats där gemenskap och ansvarstagande står i centrum, där dina kompetenser och idéer kan bli en del till att forma vägen framåt. Om du värdesätter en hög livskvalitet med nära till både natur och gemenskap, erbjuder Jokkmokk ett rikt kulturliv och prisvärda fritidsmöjligheter att uppleva. Välkommen till en kommun som kombinerar driftighet och hjälpsamhet – här kan du vara med och skapa något nytt. Vi söker undersköterskor/vårdbiträden för timvikariat på våra vård- och omsorgsboenden för äldre, inom hemtjänsten och LSS verksamheten. ARBETSUPPGIFTER I arbetsuppgifterna som undersköterska/vårdbiträde ingår att ge god livskvalité till våra brukare utifrån ett personcentrerat arbetssätt. Arbetet består i huvudsak av vård- och omsorgsuppgifter och att kunna bidra med socialt stöd och vägledning. Serviceuppgifter i form av städ och tvätt utförs. Du ska kunna arbeta både självständigt och i samverkan med andra i arbetslaget. Vi använder oss av olika digitala verktyg, så du behöver ha kännedom/kunskap kring hur man använder sig av digital teknik samt vara bekant med att använda dator i dagligt arbete i form av dokumentation. Vi använder Pulsen Combine som verksamhetssystem.  Arbetstiden är flexibel utifrån verksamhetens behov och dina önskemål. Vår verksamhet pågår dygnets alla timmar. KVALIFIKATIONER Undersköterskeutbildning eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi söker dig som är en positiv, engagerad och ansvarstagande person med god empatisk förmåga, Goda kunskaper i svenska språket krävs, både i tal och skrift, då kommunikation och dokumentation är en viktig del av arbetet. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet, mognad och samarbetsförmåga. B-Körkort är ett krav kring Hemtjänst och natt-vikariat. ÖVRIGT Jokkmokks kommun eftersträvar jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald i vår verksamhet. Kunskaper i samiska språket och den samiska kulturen ses som en tillgång. Vår värdegrund syftar till att ange de värderingar som ska genomsyra all verksamhet i Jokkmokks kommun där våra ledord är respekt, lika värde, ansvar, mod, engagemang och kompetens. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via länken "Ansök här" och inte via e-post eller pappersformat. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Ange önskemål om tjänsteort och verksamhet i din ansökan.  Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan!

3 april 2025
Sista ansökan:
30 september 2025
Rope Access Blade Repair (RABR) -Technical Supervisor
NYAB Sverige AB
Drifttekniker vid värme- och vattenverk

NYAB enables the progress of society for future generations with decades of experience in complex and challenging projects. We facilitate the green transition in the Nordics by providing engineering, construction, and maintenance services to public and private sector clients within renewable energy and sustainable infrastructure. What will you do as an Technical Supervisor?We are looking to recruit a Technical Supervisor within the onshore RABR team with previous experience supervising teams of technicians on a day-to-day basis, or technicians who are looking to progress into a supervisory role. The Supervisors may be dedicated to a particular campaign for a long duration, or responsible for overseeing reactive work, which may change on a weekly, or even daily basis. RABR provide Technical Supervisors throughout the Northem Europe Middle East (NEME) region, so you must be prepared to work away from home on a shift pattern which will need to be flexible to suit the campaign or reactive work in question. You will be directly responsible for leading teams of technicians in the delivery of Speciality RABR related programs at both a 'HandsOn' level and in planning, monitoring, coordination, and supervision of all blade activities. strong leadership experience will be required to ensure the high standards of quality and safety requirements at the worksite whilst supervising day to day activities of working teams. Your responsibilities will include:Task Management of Technicians to include two-way communication, setting performance expectations & monitoring against targets, support in the training & development of individuals. At all times ensure HSE standards are improved as an individual and as a group through active participation and engagement with Zero Harm and SGRE HSE processes. Creation, development, and auditing of safety critical control measures including, risk assessment, method statements, take 5's, toolbox talks, etc. Carry out technical duties on WTG's to the highest Quality Standards demonstrating excellent blade repair and rope access skills. Planning & delivery of daily work, organizing resources of working parties, dispatching technicians to specific tasks and providing key information regarding task completion to support management of the project schedule in accordance with the overall planning of the Project in hand. Provide technical instruction and guidance to peers and less experienced members of the working parties. Take ownership for, collate, develop, and provide leadership on the accurate and reliable completion of technical (e.g., Quality checklists), commercial (e.g., timesheets) & project documentation (e.g., Daily reports & project schedule). Check the parts quality and quantity during receiving, check the compliance of the deliveries with the corresponding order. Ensure that all parts and tools are adequately stored and in good condition when used and any certification/inspection/calibration on tooling is managed to minimise disruption to the project. Lead the accurate completion of paperwork related to the project and provide upward feedback on potential improvements. Be client facing to both internal and external customers. What do I need to qualify for this role?Essential: Technical SE-P-15000 Blade BOR SE-P-15100 Blade B- Basic blade repair OR GWO Blade Repair SE-P-20900 Epoxy safety ApplicationApply to us with your CV now! Recruitment is ongoing, and we will get back to you once we have reviewed your application. We strive to be an attractive employer and provide equal opportunities for everyone to apply for our positions. Start: As per agreement

3 april 2025
Sista ansökan:
20 september 2025
Personlig assistent på deltid
Familjen utan gräns AB
Personliga assistenter

Om Familjen AB Familjen är en trygg och engagerad arbetsgivare med över 10 års erfarenhet inom personlig assistans till barn, ungdomar och vuxna med funktionsvariation. Vi arbetar personcentrerat, det vill säga att du som individ blir sedd och bekräftad i vår verksamhet oavsett om du arbetar, är anhörig eller har assistans. Vi har även samarbete med Egna arbetsgivare inom personlig assistans. Vi erbjuder ekonomiska och andra administrativa lösningar som vi tillsammans skräddarsyr för att nå varje individs olika behov. Samtliga samarbeten sker med arbetsgivare som är kopplade till kollektivavtal och därför kan vi tillsammans erbjuda trygga och stabila anställningar. Vi är verksamma och har kunder i hela Sverige, från norr till söder men har vårt kontor i Stockholm, Täby. Vi väljer att vara det lite mindre och personliga valet för dig som söker en personligare assistans. Företagets grundare och ägare har tidigare arbetat som personlig assistent, detta ser vi som en extrakraft som hjälper oss att bygga stabila arbetsgrupper där vi levererar högkvalitativ, personcentrerad assistans. Vi söker nu en personlig assistent på DELTID till en man som bor i GÄLLIVARE. Vi är alltid väldigt måna om vilka vi anställer - men för denna grupp går vi steget ytterligare och vi anställer endast personer som kvalificerar sig enligt nedan. Vi fortsätter att leta tills vi hittar våra unika stjärnor! Är det du? Om arbetsplatsen Jag är en man som bor i villa, använder rullstol och söker dig som vill ha ett jobb på deltid där du kommer och hjälper till med de vardagliga bestyren men även mycket annat. Jag gillar att baka, måla, umgås med barnbarnen, vara ute när vädret tillåter och humöret är med. Jag kan sitta hemma i lugnets vrå och dricka en kopp kaffe likväl som jag kan sitta på stans café. Jag tittar gärna på nyheterna och samtalar kring världens händelser. Jag testar gärna nya saker så du får gärna dra med mig på alla möjliga tokigheter. Hemma hos oss har vi högt i tak och det finns yngre barn i hemmet. Om dig Vi vill att du är glad, framåt, positiv och att du gillar att arbeta med människor. Något som är viktigt för mig är humor och att du har glimten i ögat. Självklart berättar jag för dig alla rutiner och sysslor till en början, men sedan önskar jag att du är självgående där du kan ta egna initiativ och ser vad som behöver göras. Mitt högsta önskemål är att du är en nybliven, glad pensionär som har sjukvårdsbakgrund. Men självklart kan du vara yngre än så, 45-65 år, och det spelar ingen roll om du är man eller kvinna. Personkemin är det som styr! Vi ser fram emot att arbeta tillsammans med dig som gillar att ta ansvar, är nyfiken och samtidigt väl medveten om att teamwork är A och O. Vill du tillsammans med oss vara med i processen till att skapa en värdefull och kvalitativ vardag för någon annan? Då ska du söka till denna tjänst! Om anställningen Tjänsten innebär en fast schemarad på deltid, med arbete varannan helg (fre-sön) och en förmiddag varannan vecka. Möjlighet till fler timmar vid semester och övrig ledighet. Vi avser tillsätta tjänsten omgående så du är varmt välkommen att söka till oss. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista rekryteringsdagen. Krav Pga arbetets natur krävs det att du pratar och förstår svenska obehindrat. Då det finns barn i hemmet så önskar vi en kopia ur belastningsregistret som du tar med dig till intervjun. Meriterande Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom sjukvården. Dock prioriterar vi alltid personkemi hos kund och arbetsgrupp. Vi erbjuder Vi erbjuder branschens bästa kollektivavtal där du som anställd erbjuds bland annat avtalad OB-ersättning, tjänstepension, arbetsförsäkring samt en individuell, konkurrenskraftig lönesättning. Vi ser till att du trivs på arbetet med bra arbetsmiljö och regelbunden kompetensutveckling. Vi arbetar hårt för långsiktiga relationer där din kompetens tillvaratas och synliggörs. Vi uppskattar din flexibilitet och att du har ett lösningsorienterat arbetssätt. Tillsammans levererar vi assistans av kvalitet. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Observera att vi endast tar emot ansökan via mejl enligt nedan. Glöm inte att skriva referensen i ämnesraden.

3 april 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Svarsservice agent Vikariat
Responda Group AB
Telefonister

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för service i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 1 vecka. Start: 2025-06-09 Slut: 2025-08-31 med möjlighet till förlängning! Omfattning: Heltid. Öppettider: 07:00 - 23:00. Alla dagar på året. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

3 april 2025
Sista ansökan:
20 september 2025
Jobba som personlig assistent i Piteå i sommar!

Våra assistansanvändare i Piteå söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

3 april 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025