Larm- och Säkerhetstekniker till Luleå
Eitech AB
Elektronikreparatörer och kommunikationselektriker m.fl.

Actemium är företaget för dig som vill ta nästa steg i en organisation med goda möjligheter till påverkan samt fokus på installation och teknisk utveckling inom el. Inom elteknik arbetar vi över samtliga spännings- och specialistområden samt erbjuder projekt av olika storlekar och former. I våra uppdrag mobiliserar vi gärna kompetenser och resurser i hela Sverige, för att på bästa sätt utveckla medarbetaren och verksamheten samt optimera kundnyttan. Till vår enhet i Luleå söker vi nu en larm- och säkerhetstekniker med intresse för att driftsätta och underhålla säkerhetsanläggningar på orten. Kontoret i Luleå omfattar idag ca 100st medarbetare med spetskompetens inom bland annat i låg- och mellanspänning inom industri- och fastighetentreprenader. Vi konstruerar och installerar även säkerhetslösningar. Vi strävar efter korta beslutsvägar och ett stort eget ansvar. Actemium Security är certifierad anläggarfirma för brandlarm och inbrottslarm. Om tjänsten Vi har stor efterfrågan på våra tjänster och därför behöver vi utöka vår säkerhetsavdelning med ytterligare en medarbetare. Vi söker en självgående driftsättare och tekniker men det finns även stora möjligheter att växa i rollen. Du kommer att programmera, driftsätta, felsöka och underhålla brandlarm, inbrottslarm, passagesystem och CCTV-system. Hos oss får du vara med på spännande projekt där du får möjlighet att utvecklas i din roll. Du kommer huvudsakligen att arbeta i närområdet av Luleå men arbeten på distans/resor kommer att förekomma. Din kompetensprofil · Gymnasieutbildning med inriktning mot el/tele/larm eller annan motsvarande utbildning. · B-körkort · Erfarenhet av brand-, inbrottslarm, passersystem, CCTV, mm. · Erfarenhet av programmering, driftsättning och felsökning av säkerhetssystem Kompetensprofil Kvalitet är viktigt för oss inom Actemium Security och vi arbetar i alla led för att upprätthålla den. Vi söker därför dig som är noggrann, ansvarsfull och alltid strävar mot att leverera hög kvalitet. Vi tror att du har en god initiativförmåga, gillar problemlösning och att du lockas av att ha varierade arbetsuppgifter där varje dag inte är den andra lik. Du har lätt för att samarbeta med andra, såväl kunder som kollegor, och arbetar alltid med kundens behov i fokus. Det är meriterande om du är en behörig ingenjör på kamerasystem men inte ett krav. Vi erbjuder dig Vi är en arbetsgivare med bred kunskap inom ett och samma företag. Vi har förmånen att arbeta med de stora företagens styrka och trygghet samtidigt som vi strävar mot att behålla de mindre företagens närhet till kollegor och lokala närvaro ute hos våra kunder. Här får du möjlighet att arbeta tillsammans med duktiga medarbetare i spännande projekt. Actemium Security vill leda teknikutvecklingen i Norra Sverige och satsar gärna på nya tekniska lösningar - vi är också beredda att satsa på dig! Passar du in på profilen och vill bli en del av oss? Tveka inte att ansöka redan idag då! Detta är en öppen ansökan och rekrytering sker löpande. För ytterligare information kontakta: Joakim Kihlberg Affärsenhetchef Actemium Security Norrbotten [email protected] 0920-23 31 49

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Supportagent
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du den som gärna hjälper till när det uppstår ett problem? Är du dessutom serviceinriktad och drivs av att arbeta efter mål? Då har vi uppdraget för dig! Hos FDT System får du möjligheten att utvecklas inom kundbemötande och support! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att FDT System har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och FDT System en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget FDT är en helhetsleverantör av affärs- och butiksdatasystem till företag, butikskedjor och fristående butiker. De utvecklar programvaran själv och har idag ca 1500 kunder i Sverige, Norge och Finland. Sedan april 2019 är FDT en oberoende affärsenhet inom TSS, Total Specific Solutions, med huvudkontor i Nederländerna. De finns i Luleå och Kalmar och har idag 33 anställda. Deras kunder är allt från enskilda butiker till större kedjor med hundratals anslutna butiker. Arbetsuppgifter I rollen som supportagent arbetar du huvudsakligen med att ge support kring företagets produkter samt felsöka programvaror och dess tillbehör. Du tar emot inkommande samtal från företagskunder och hjälper dem med frågor kring produkterna. Du lyssnar till kundens behov och informerar om FDTs tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Målet är alltid att uppnå en god service och en hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och för en kontinuerlig dialog med din chef för att få den stöttning och utmaning du behöver. Anställningen inleds med en gedigen introduktion som innefattar både praktisk och teoretisk utbildning som låter dig successivt växa in i rollen. Beredskapsarbete och helgarbete förekommer. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Hjälpa kunder och uppnå hög kundnöjdhet • Lösa tekniska problem kopplat till FDT systems produkter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom IT eller teknik • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet av first line support är meriterande • Erfarenhet av butiksarbete och användning av kassasystem är meriterande För att trivas i den här rollen bör du ha en fallenhet för service och uppskatta att få hjälpa människor. Vidare tror vi att du har en positiv inställning och kan bemöta kunderna empatiskt och lösningsorienterad. Du är lugn och pedagogisk för att systematiskt kunna lösa ett problem och uppnå god kundnöjdhet. Vidare trivs du i en roll där du får ta ansvar och arbeta självständigt. Du gillar utmaningen i att arbeta i en föränderlig miljö och uppskattar att samarbeta med dina kollegor. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
First line support till Telia
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-30. #Nextgen

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Kundsupportspecialist till Piteå!
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta i en dynamisk och kundnära roll där du får hantera inkommande order och bidra till en smidig kundupplevelse? Just nu söker vi en konsult för ett spännande uppdrag inom kundsupport och orderhantering. Detta är en möjlighet att arbeta i en växande organisation där du får utvecklas och ta ansvar i en central roll. Om rollen Som kundsupportmedarbetare kommer du att vara en viktig kontaktperson för både interna och externa kunder. Du hanterar inkommande kundorder och ser till att varje beställning och förfrågan hanteras professionellt och effektivt. Rollen innebär daglig kontakt med kunder där du ger uppdateringar om orderstatus och säkerställer att eventuella frågor eller problem löses i samarbete med interna team. Du kommer att koordinera ärenden mellan olika avdelningar såsom försäljning, logistik och eftermarknad för att säkerställa smidiga leveranser och en hög kundnöjdhet. Fakturering av kundorder är en del av arbetsuppgifterna, liksom att aktivt delta i förbättringsinitiativ för att effektivisera processer och stärka kundupplevelsen. Vem vi söker Vi ser gärna att du har: En strukturerad och serviceinriktad inställning med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. God kommunikationsförmåga och en naturlig fallenhet för att skapa och underhålla kundrelationer. Ett lösningsorienterat och professionellt arbetssätt i alla situationer. Erfarenhet av kundservice, orderhantering eller andra administrativa roller. Erfarenhet av SAP S4/Hana eller andra affärssystem är meriterande. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder Som konsult via A-hub får du möjlighet att arbeta i en spännande och utvecklande miljö, samtidigt som du har vårt stöd genom hela uppdraget. Vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att lyckas och trivas. Låter detta som en möjlighet för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi ser fram emot att höra från dig! Plats: Piteå Omfattning: Heltid

12 mars 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Erfaren utvecklare till Softhouse i Luleå
Softhouse Nordic AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

På Softhouse befinner vi oss i en viktig fas på vår tillväxtresa och nu är vi på jakt efter fler utvecklare som vill ansluta till vårt kontor i Luleå. Vi brinner för ny teknik och gillar att utveckla, och utvecklas, tillsammans. Om Softhouse Inom Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på våra 10 kontor och tillsammans levererar vi tjänster och mjukvara i världsklass. I Luleå är vi idag drygt 20 personer och du hittar oss i centrala lokaler på Kyrkogatan, med fin utsikt över Södra Hamn. Här möts du av trevliga kollegor som arbetar som enskilda specialister eller i sammansvetsade team för att erbjuda våra kunder bästa möjliga IT-kompetens. I Luleå finns även vårt team Neava Design Studio som ligger i framkant inom 3D-visualisering och Augmented Reality. Passar du i rollen? Vi söker dig som är en erfaren utvecklare med ett intresse för de senaste trenderna inom mjukvaruutveckling. Vi ser gärna att du har bra koll på backend och Java-utveckling, men det är också ett plus om du trivs med att arbeta över hela stacken. För att lyckas i rollen tror vi att du: Har flera års professionell erfarenhet av mjukvaruutveckling, gärna i en konsultroll. Har god kunskap inom system- och mjukvaruutveckling. Du behärskar Java men har också vana att navigera inom flertalet olika teknikstackar. Är en förtroendeingivande relationsskapare som har en lyhördhet för kunders behov och en vilja att erbjuda bästa möjliga mjukvarulösning. Drivs av att utvecklas och att dela dina kunskaper med kollegor. Kan uttrycka dig obehindrat på svenska och engelska. Vad du får hos oss Här får du möjlighet att bli del av ett framåtsträvande bolag där du och din work-life-balance är i fokus. Utöver vårt generösa förmånspaket får du också: Möjlighet att påverka och bidra till företagets framgång, i en inspirerande arbetsmiljö med engagerade kollegor. En mix av spännande och utmanande uppdrag med allt från nyutveckling till förvaltning och vidareutveckling. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra duktiga Softhouse-kollegor. Stämningen är öppen och prestigelös där vi delar med oss av kunskap och erfarenheter. Ett team som gillar att göra saker tillsammans för att förhöja vardagen. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord: Team, Enkelhet, Mod och Passion. Låter det intressant? Vårt urval sker löpande, skicka in din ansökan!

12 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
AI/ML-utvecklare till Softhouse i Luleå
Softhouse Nordic AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en AI/ML-utvecklare med bakgrund inom mjukvaruutveckling? Är du prestigelös och vill jobba med likasinnade kollegor som värdesätter kunskapsdelning och ha roligt på jobbet? Då hade du gillat oss på Softhouse! Vad vi kommer att göra tillsammans AI och Machine Learning blir allt viktigare i många av våra projekt. Som AI-utvecklare bidrar du och leder regionens arbete inom AI/ML-området och delar din tid i flera aktiviteter. Vi tror att dina arbetsuppgifter kan se ut såhär: I tidiga faser av projekt, som t.ex. införsäljning och förstudier, bidrar du med att se potential, affärsmöjligheter och hjälper kunden att förstå AI. Du tar fram Proof-of-Concepts och utvecklar lösningar, från datahantering till ML-träning och deploy. I utvecklingsfasen bidrar du hands-on och driver arbetet med att integrera AI samt stötta våra utvecklare och kunder. I projektens slutfas hjälper du till med lösningar och rutiner för att säkerställa långsiktig förvaltning av modeller och dataflöden. Då området är nytt för oss i regionen kommer du att vara först in på rollen lokalt, men ingår i koncernens AI-grupp med fler kollegor från olika kontor. Vi ser flera möjligheter där du också kommer kunna bidra lokalt genom att tillföra kunskap kring AI/Data engineering, och hämta inspiration och kunskap från t.ex. lokala nätverk, för att sedan sprida vidare på vårt kontor i form av workshops, föreläsningar samt i projekten. Om dig För oss handlar det inte bara om antal års erfarenhet - vi värdesätter vår konsultmässighet och hur vi agerar mot varandra i team och i dialog med kund. Vi tror att du är kommunikativ och lyhörd, och agerar förtroendeingivande gentemot både kund och kollegor. Du har driv och förmåga att ta dig an varierande roller, viljan att söka förbättring, lyfta teamet runt dig och hjälpa kollegor att växa. För att lyckas i rollen ser vi även gärna att du har: Ca 5 års arbetslivserfarenhet från liknande roll och vana att arbeta med hantering och analys av data. Solida kunskaper inom tekniker för Deep learning, Neurala Nätverk och optimering av modeller för effektiv hantering. God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Vad du får hos oss På Softhouse blir du en del av ett framåtsträvande bolag med korta beslutsvägar och högt i tak. Vi är prestigelösa teamspelare och drivs av att leverera produkter, tjänster och mjukvara av högsta kvalitet. Och, förutom kollegor i världsklass och garanterat roligt på jobbet erbjuder vi även: Möjlighet att vara med och forma strategi och lokalt erbjudande för hur vi arbetar med AI på Softhouse i Norr. Möjlighet att utmanas tekniskt med kompetenta kollegor i en mix av kunduppdrag och leveransmodeller. Individuellt anpassad kompetensutveckling och aktiv kunskapsdelning med andra Softhouse-kollegor, både lokalt och över kontoren. En given plats i ett tight team som gillar att ha roligt tillsammans på jobbet, varje dag. Ett värderingsstyrt bolag där vi alla känner igen oss i våra värdeord:Team, Enkelhet, Mod och Passion. Om Softhouse Inom Softhouse är vi ca. 300 medarbetare fördelade på våra 10 kontor och tillsammans levererar vi tjänster och mjukvara i världsklass. I Luleå är vi idag drygt 20 personer och du hittar oss i centrala lokaler på Kyrkogatan, med fin utsikt över Södra Hamn. Här möts du av trevliga kollegor som arbetar som enskilda specialister eller i sammansvetsade team för att erbjuda våra kunder bästa möjliga IT-kompetens. I Luleå finns även vårt team Neava Design Studio som ligger i framkant inom 3D-visualisering och Augmented Reality. Låter det intressant? Då ser vi fram emot att ta del av din ansökan och lära känna dig bättre!

12 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Operation speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Operationssjuksköterskor

Som operationssjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom operationssjukvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i operationssalen. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt team får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att ge patientsäker vård under operationer – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Operation speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Operationssjuksköterskor

Som operationssjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom operationssjukvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i operationssalen. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt team får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att ge patientsäker vård under operationer – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Operation speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Operationssjuksköterskor

Som operationssjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom operationssjukvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i operationssalen. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt team får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att ge patientsäker vård under operationer – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
5 september 2025
Anestesi och Intensivvårds speciallist sjuksköterska sökes till uppdrag
VårdIX AB
Anestesisjuksköterskor

Som anestesi och intensivvård speciallist sjuksköterska hos VårdIX får du möjlighet att arbeta flexibelt och på dina egna villkor. Vi tror på att skapa långsiktiga och värdefulla relationer där du är mer än bara en vikarie – du är en nyckelspelare i vårt team. Vi ser och lyssnar på dig, och vi värdesätter din erfarenhet, dina behov och din arbetsglädje. Varför välja VårdIX? Personlig kontakt – Vi ser dig som en viktig del av vårt team och matchar dig med uppdrag som passar dina önskemål gällande arbetsplats, arbetstider och arbetsmiljö. Flexibilitet – Välj själv när, var och hur du vill arbeta. Vi erbjuder uppdrag anpassade efter dina behov och preferenser inom anestesi och intensivvård. Respekt och värde – Vi uppskattar din kompetens och den viktiga roll du spelar i akutsjukvården. Din erfarenhet och ditt engagemang är något vi verkligen värdesätter, och vi ser till att du får de bästa förutsättningarna att trivas. Starta eget? Vi hjälper dig! – Är du intresserad av att starta eget bolag? Vi guidar dig genom processen och ger dig det stöd du behöver för att komma igång. Förmåner utöver det vanliga – Som en del av vårt nätverk får du tillgång till exklusiva rabatter på hotell, hyrbilar, resor och gym, vilket gör ditt arbete och resande både enklare och mer förmånligt. Så här går det till: Skicka en intresseanmälan – Berätta kort om var, när och hur du vill arbeta. Vilka är dina viktigaste krav och önskemål? Vi kontaktar dig inom 48 timmar – Vi vill förstå dina behov och hitta det perfekta uppdraget för dig. Vi matchar dig med rätt uppdrag – När vi hittat en passande tjänst ser vi till att du får de bästa förutsättningarna att göra skillnad i din yrkesroll. Hos VårdIX får du vara en del av ett team som bryr sig om din arbetsglädje och utveckling. Vi vill att du ska kunna fokusera på det du älskar – att rädda liv – samtidigt som du har balans i livet. Är du redo för ett meningsfullt och flexibelt jobb där du blir sedd och hörd? Registrera dig på vår hemsida så kontaktar vi dig inom 48 timmar. Vi ser fram emot att kontakta från dig! Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 mars 2025
Sista ansökan:
4 september 2025