Almia söker allmänspecialist till hälsocentral Luleå

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Allmänspecialist med erfarenhet från Hälsocentral. Finner du tjänsten som Allmänspecialist till Luleå intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

18 maj 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Persisk/Afghansk Kock

Restaurang Viking är väletablerad i Piteå. Den ligger nära kanalen och i närheten av Kommunhuset samt Strömbacka skolan. Du som söker ska vara en stresstålig lagspelare. Du ska vara en glad person som är serviceinriktad. Persisk/afghansk kock som är dukting på att laga maträtter från mellanöstern. Körkort är inget krav men meriterande. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

18 maj 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Yrkeslärare inom elektronik och IT

NTI Gymnasiet har skolor över hela Sverige, med fokus på teknologi, vetenskap och innovation. Samhällets digitalisering skapar både nya möjligheter och utmaningar inom alla branscher. Vårt uppdrag är att ge våra elever, oavsett program, digital spetskompetens och kunskaper i ny teknik redan på gymnasiet. Vi skapar miljöer, metoder, forum och samarbeten som utvecklar förståelsen för den föränderliga värld vi lever i. Läs mer om våra skolor på www.ntigymnasiet.se. Vi söker en yrkeslärare med breda kunskaper inom IT och datorteknik samt elektromekanik. NTI Gymnasiet har skolor över hela Sverige, med fokus på teknologi, vetenskap och innovation. Samhällets digitalisering skapar både nya möjligheter och utmaningar inom alla branscher. Vårt uppdrag är att ge våra elever, oavsett program, digital spetskompetens och kunskaper i ny teknik redan på gymnasiet. Vi skapar miljöer, metoder, forum och samarbeten som utvecklar förståelsen för den föränderliga värld vi lever i. Läs mer om våra skolor på www.ntigymnasiet.se. Det här erbjuder vi dig • Som lärare/konsult hos oss kommer du att undervisa i elektronik- och IT-kurser (datorteknik). Det finns färdiga lektionsupplägg samt kollegor som kan bistå med material till kurserna. Vi hoppas även att du med din erfarenhet från branschen vill vara med och vidareutveckla kurserna. • Som medarbetare hos oss blir du en del av en väl fungerande personalgrupp som kännetecknas av arbetsglädje, kreativitet och professionalitet. • Hos oss får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning, personalrabatter samt möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Det här söker vi Vi söker dig som har ämneskompetens och erfarenhet inom elektronik och IT, nätverksteknik. Toppen om du har erfarenhet av att undervisa på gymnasiet men det är inget krav. Vi kan erbjuda bra stöd för dig som är oerfaren av undervisning, det viktiga är att du har rätt ämneskompetens, är strukturerad, trivs att arbeta med ungdomar och bygga relationer. Vi fäster stor vikt vid lämplighet vid anställningsförfarandet. Vi hoppas du kan inspirera och engagera elever till lärande utifrån deras olika behov och kan variera din undervisning. Vidare har du lätt att skapa förtroende med elever. Du värdesätter ett nära samarbete med kollegor och är lyhörd för andras kunskaper och strävar efter att alltid utveckla din undervisning. Dessutom skulle det vara roligt om du: • Vet hur man jobbar praktiskt med datorer och nätverk och molnbaserade tjänster. • Gillar mikrodatorer som exempelvis arduinos och kan tänka sig att kasta in eleverna i diverse IT-projekt. • Utvecklar vårt arbete med Makerspace – att låta eleverna få bygga och skapa med sina egna händer. • Har erfarenhet av hur man arbetar i en servicedesk. • Är social och utåtriktad och kan nätverka med vårt IT-programråd och med potentiella APL-platser. • Har erfarenhet av att arbeta med ungdomar utifrån deras olika behov. Övrigt Tjänstens omfattning är 100 % med start i augusti 2024. Tjänsten kan också vara en konsulttjänst om du har eget företag. Ansök så snart som möjligt via vårt rekryteringssystem då urval och intervjuer sker löpande. Tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag. Vid frågor kring tjänsten, kontakta rektor Charlotte Pittja: [email protected] eller biträdande rektor Britta Hermansson: [email protected]

18 maj 2024
Sista ansökan:
18 juni 2024
Rektor till Förskola och Grundskola

Rektor till Förskola och Grundskola Hietaniemi Friskoleförening söker nu en trygg och engagerad ledare för rollen som rektor. Som rektor spelar du en avgörande roll i att forma och stärka skolan och våra elevers framtid. Genom att främja lärande och skapa en trygg och stimulerande miljö för både elever och personal, kommer du att vara en nyckelfigur i att förverkliga utbildningsmål och forma nästa generation av samhällsmedborgare. Om du är redo att ta dig an en utmaning och göra verklig skillnad, så är detta din möjlighet att göra det! Varmt välkommen att söka jobbet som rektor till Hietaniemi Friskola i Övertorneå kommun! Om skolan och området Hietaniemi friskola ligger i det lilla och vackra samhället Hedenäset, på gränsen till Finland och polcirkeln. Sedan några år tillbaka upplever Hedenäset och Övertorneå kommun en grön våg av hemvändare och nyinflyttade familjer som är nyfikna på Tornedalen. Kommunen har ett rikt föreningsliv och kalendern kan lätt fyllas med bland annat jakt och fiske, internationell konst och sport av alla de slag. Här kan du läsa mer om Tornedalen https://www.hejhemby.com/ Hietaniemi Friskoleförening är icke vinstdrivande och drivs sedan 2000 av en styrelse som består av vårdnadshavare. Skolans verksamhet består av Fsk – åk 9, fritidshem samt två förskolor, den ena i anslutning till skolan och den andra belägen i centrala Övertorneå. Många av våra elever börjar hos oss redan i förskolan för att sedan fortsätta in i skolverksamheten och vi ser närheten mellan verksamheterna som en tillgång. Skolgården ger förutsättningar för en aktiv utevistelse och närheten till skog och mark ger möjligheter att bedriva undervisning även utomhus. Gymnastiksal, badhus, fotbollsplan och elljusspår finns i anslutning till skolan. Förskolorna och skolan har ca 100 elever och ett 20-tal anställda. Om tjänsten / Arbetsuppgifter Som rektor är du ansvarig för att skolan och förskolorna är och förblir en trygg och välfungerande arbetsplats för elever och personal. Du är ansvarig för den pedagogiska verksamheten och utvecklingen. Du har även det yttersta ansvaret för efterlevnad av lagkrav och läroplan. Som rektor har du även ekonomi- och personalansvar samt arbetsmiljöansvar för hela verksamheten. Huvudman för verksamheten är en förtroendevald styrelse. Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som brinner för att leda verksamheten till positiv utveckling och kan leda i en tid av förändringar och utveckling. För jobbet krävs kreativitet, mod och ett tydligt ledarskap som skapar resultat. Du har pedagogisk insikt genom utbildning och minst ett par års erfarenhet av elevnära arbete i skolverksamhet eller liknande. Vidare har du god kännedom kring systematiskt kvalitetsarbete och erfarenhet av relationsskapande med både personal, elever och vårdnadshavare. Meriterande är rektorsutbildning, ledarskap- och /eller chefsutbildning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet då uppdraget som rektor kräver engagemang, ansvarstagande och nytänkande. Anställningsform/varaktighet Sexmånaders provanställning med möjlighet till tillsvidare anställning. Omfattning 100% Lön Individuell lönesättning Ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kontakta styrelseordförande Leif Ojalehto, Tfn: 072-242 62 65, ([email protected]). Skicka ditt CV och ett personligt brev till e-postadressen ovan senast den 16 juni. Tillträde enligt överenskommelse. Vi ser fram emot din ansökan! Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

18 maj 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Verksamhetschef privat hemtjänst

Tornedalssamariten AB söker Verksamhetschef med flexibel anställningsgrad från 50-100% till vår hemtjänstverksamhet. Vi är ett mindre företag med hög ambition. Vi jobbar flexibelt, alltid med kunden i centrum, för bästa möjliga omsorg. Medarbetarna, som är vår största tillgång, jobbar nära tillsammans för att kunna ge våra kunder ett bemötande som motsvarar eller överträffar deras förväntningar. Nöjda kunder är vår belöning. Vi är idag 14 anställda med varierande anställningsgrad. Din uppgift blir att leda och utveckla verksamheten bla avseende digitalt stöd. Erfarenhet av arbetsledning inom omsorgen är önskvärd men inget krav. Du behöver inneha B-körkort. Vi kan komma att rekrytera löpande så vänta inte med att söka om du är intresserad Har du frågor så ring Roger Johansson på telefon 070-373 81 65 Välkommen med din ansökan!

18 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Projektadministratör till familjärt bolag i Piteå!

På Fermeco i Piteå blir du en del av ett familjärt bolag inom stålbyggnad. I rollen som projektadministratör får du en bred roll där du kommer ha stora möjlighet att växa med mer ansvar, och där du får insyn i framtida byggprojekt i Norrland! Läs mer och ansök redan idag, vi arbetar med löpande urval för denna tjänst. OM TJÄNSTEN Fermeco är ett stålföretag med kompetens från konstruktion till färdig behandling. På plats i Piteå arbetar idag 35 personer i olika roller, där merparten består av roller så som svetsare, kapare, målare, traktorförare och arbetsledare och du kommer bli en del av ett mindre kontor där du kommer jobba nära fyra andra kollegor. Som projektadministratör kommer du att stötta Erik, som ansvarar för kalkyl, försäljning och kundkontakt. Du erbjuds - En bred roll där du får ta mer och mer ansvar ju mer du växer i rollen - Bli en del av ett familjärt företag med ett prestigelöst klimat - En möjlighet för dig som gillar att få ta egna initiativ - här har du en chans att påverkar din egen utveckling utifrån din ambition! ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Hantera förfrågningar från kunder och sammanställa vad det är som ska prissättas * Ha dialog med kunder för att ständigt vara uppdaterad i pågående projekt * Sammanställa genomförda projekt och göra CE-intyg * Skriva ut ritningar från konstruktörerna och säkerställa att verkstaden har underlag i tid * Arbeta i fler olika system, exempelvis bokföringssystem och Excel VI SÖKER DIG SOM - Behärskar god svenska och engelska - Gärna gått en YH-utbildning eller liknande inom relevant område, alternativt arbetat inom bygg, betong eller stålbranschen - Har goda kunskaper i Excel och ett intresse för siffror och beräkningar - Har körkort B för att kunna åka ut till kunder I denna process kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Självgående - Strukturerad - Problemlösande Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Fermeco.

17 maj 2024
Sista ansökan:
18 juni 2024
Sommarpersonal till Boden

Gillar du att möta människor och ha ett arbete där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss i sommar!   Till butiken i Boden söker vi nu dig som vill ge våra kunder bästa tänkbara service. Anställningen sträcker sig över sommarmånaderna och tjänsten är på ca 20 timmar i veckan.     Vad du kommer att göra    Som försäljare hos oss är du Systembolagets ansikte utåt. Arbetet i butik är omväxlande och under en arbetsdag möter du kunder, sitter i kassan, arbetar på lagret och plockar upp varor på våra hyllor. Stark teamkänsla, högt tempo och trevliga möten kännetecknar arbetet hos oss. Vi lär av varandra och genom utveckling skapar vi resultat tillsammans. Det är i mötet med kunden som vi blir Systembolaget.   Vi söker dig som     • har god social förmåga och förstår hur du kan bidra till ett bra kundmöte.    • gillar att samarbeta och vill bidra till att vi når våra gemensamma mål.   • har åldern inne (fyllt 20 år) för att kunna möta kunderna som får handla hos oss.   • kan arbeta varierande arbetstider där både morgonpass och kvällspass förekommer i juni, juli och augusti.   Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i ett serviceyrke.   Vi möter många olika människor i våra butiker och vårt mål är att spegla samhället. Vi arbetar aktivt för mångfald och likabehandling och välkomnar medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser. Talar du fler språk än svenska, är det en tillgång.    I urvalet lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.     Du utvecklas tillsammans med oss   Systembolaget utvecklas ständigt och det kommer du också att göra. I ditt arbete kommer du lära dig receptet på vårt imponerande kundmöte, mer om mat och dryck och hur du bidrar till kraften i 6000 medarbetare. Du hjälper oss att utvecklas som företag. Dina erfarenheter från att arbeta hos oss har du med dig hela livet, oavsett var du är i arbetslivet.   Vad vi står för och hur vi arbetar   Systembolaget finns till för alla i Sverige – även de som inte handlar hos oss. Vi vill upplevas omtänksamma, kunniga och inspirerande i allt vi gör. Våra värderingar hjälper oss att lyckas med Systembolagets viktiga uppdrag att göra skillnad för människor och miljö.   Kontakt    Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Anna-Kaija Kotiranta, butikschef, på telefonnummer: 072 511 57 04 .    Känns rollen rätt för dig   Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, senast den 2024-06-03, och flitiga som vi är så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att söka redan idag!   I ansökningsformuläret laddar du upp din ansökan och svarar på ett antal frågor som ligger till grund för det första urvalet vi gör. Webbaserade tester är en del av rekryteringsprocessen i nästa steg. Vi gör urval och intervjuer löpande.    Välkommen att arbeta hos oss på Systembolaget, ett av Sveriges starkaste varumärken som med omtanke ger service i världsklass!   -------   Systembolaget finns till för alla i Sverige för att bidra till bättre folkhälsa genom att begränsa alkoholens skador. Vi bidrar med kunskap och oberoende rådgivning om mat och dryck och hur alkohol påverkar hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol där varken människor eller miljön tar skada. Läs mer om oss på omsystembolaget.se.

17 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Huvudregistrator till kommunledningsförvaltningen

Piteå är en trygg småstad med storstadens alla möjligheter. Med ett centralt läge mitt i den gröna omställningen, stark företagartradition och framskjuten position inom forskning ska vi bli en förebild för hållbar tillväxt och samhällsutveckling Vill du tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor i kommunledningsförvaltningens avdelning Styrning och ledning arbeta med kommunens ärendeprocess. Som huvudregistrator är du en viktig del i såväl den löpande verksamheten som i det pågående utvecklingsarbetet. Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Som huvudregistrator arbetar du nära kommunledningen och politikerna. Tillsammans med dina kollegor inom avdelningen ansvarar du för att säkerställa att Piteå kommun har en väl fungerande ärendehantering men också att den utvecklas i den riktning som vi önskar. Dina kollegor består av personer med likvärdig bakgrund som dig men här finns också andra kompetenser som berikar samarbetet från centrala funktioner, andra förvaltningar och de kommunala bolagen. Tjänsten omfattar bland annat följande ansvarsområden: • Du är ingången till kommunstyrelsen och dess förvaltning där du bland annat ansvarar för mottagning av post och inkomna ärenden • Du registrerar handlingar och förbereder dessa för vidare beredning och handläggning • Du ansvarar för att registreringen följer gällande lagstiftning och lokala styrdokument • Du arbetar med utlämning av allmänna handlingar • Du har kontakt med allmänhet, förtroendevalda, media och andra myndigheter • Du arbetar med råd och stöd i ärendeprocessen och ärendesystemet till kommunledningsförvaltningens handläggare och andra nämnders registratorer inom ramen för kommunens systemförvaltningsorganisation • Du är arkivredogörare • Du kan arbeta som nämndssekreterare vid behov Dessutom kommer du att utgöra en viktig del av kommunens signalskyddsorganisation och fungera som personuppgiftssamordnare för kommunstyrelsen. Vissa avgränsade utredningsuppdrag kan vara aktuellt. Du ansvarar även för att driva och delta i olika utvecklingsprojekt inom ärendeprocessen där du bland annat arbetar strategiskt med registreringsfrågor och införandet av E-arkiv Kvalifikationer Vi söker dig med lämplig högskoleutbildning inom verksamhetsområdet gärna med statsvetenskaplig, samhällsvetenskaplig eller juridisk inriktning alternativt att du har flerårig relevant yrkeserfarenhet för uppdraget. Tidigare erfarenhet från liknande tjänstebefattning är meriterande.  Stor vikt kommer också att läggas vid personlig lämplighet. För att fungera väl i rollen ser vi därför att du har en god samarbetsförmåga samtidigt som du är beredd att arbeta självständigt och ta ett stort eget ansvar. Du har ett strukturerat arbetssätt, en mycket god administrativ förmåga, håller god ordning och har förmåga att kunna prioritera och bedöma lämpliga åtgärder. För uppdraget behöver du ha en känsla för service samtidigt som du kan förklara centrala förutsättningar för en väl fungerande ärendeprocess. B-körkort krävs. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tjänsten är placerad i säkerhetsklass och anställningen kommer därför att omfattas av säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) med i förekommande fall registerkontroll. Välkommen med din ansökan senast 2024-06-02 Om arbetsplatsen  Kommunledningsförvaltningen är en av kommunens sju förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med pitebor, näringsliv och föreningar utvecklar vi Piteå till en ännu bättre plats att bo, leva och verka i.  Läs mer; Kommunledningsförvaltningen  Kommunledningsförvaltningen - Våra verksamheter (pitea.se)  Jobba i Piteå kommun Jobba hos oss - Arbete (pitea.se)  Piteå växer Piteå växer - Hållbar samhällsutveckling (pitea.se)  Inflyttarservice – för dig som vill flytta till Piteå  Letar du bostad, vill du veta mer om skola och barnomsorg eller är du nyfiken på kultur- och fritidsutbudet? Inflyttarservice Piteå erbjuder dig stöd från start till mål.  Inflyttarservice Piteå (https://www.pitea.se/inflyttare/kontakta-inflyttarservice)

17 maj 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024
Distriktssjuksköterska i Norra Sverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren distriktssjuksköterska iNorra Sverige I ditt arbete som distriktssköterska kan duarbeta på vårdcentraler med egen mottagning där du får ansvara försåromläggningar, hälsoundersökningar, vaccinationer, bedöma hudbesvär, allergier och kontroll av blodtryck och rådgivning. En distriktssköterska skriver även själv ut vissa receptbelagda mediciner och ordinerar hjälpmedel till patienter som behöver det. Även hemsjukvård kan ingå i det dagliga arbetet. Arbetet som distriktssköterskaär till stor del självständigt, vilket innebär att kunna göra bedömningar och fatta egna beslut. Det är också viktigt att kunna samarbeta med andra yrkesgrupper.Distriktssköterskan kan även ha olika specialistmottagningar, exempelvis för patienter med astma eller diabetes. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver det.Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. VUB som DSK med minst två års erfarenhet som DSK. Förskrivningsrätt. Var:Norra Sverige Omfattning: 284% Tidsperiod:3 Jun (v/b 3/6) – 30 Aug (v/b 26/8) Arbetstider:Enligt överenskommelse Journalsystem:VårdAdministrativt System (VAS).Sista ansökningsdag:22 Maj 2024 Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

17 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Ambulanssjuksköterska i Norra Sverige

Information om uppdraget: Sjuksyrra AB söker en erfaren leg. ambulanssjuksköterskaiNorra Sverige I ambulansen jobbar en specialistsjuksköterska och en ambulanssjukvårdare, eller sjuksköterska, som ett team. Ingen dag eller uppdrag är det andra likt. Du möter olika patienter med olika tillstånd i varierande miljöer. Alltifrån multisjuka äldre till förlossningar och nyfödda barn, och utför akuta insatser för att rädda liv vid exempelvis olyckor. På en olycksplats samverkar ni ofta med polis, räddningstjänst och akutläkare. Från mer anvancerade intensivvårds- och kuvöstransporter till mindre vårdkrävande transporter. Lön inom 24 timmarNär du arbetar hos oss behöver du inte längre vänta på lönen. Med flexibel lön har du möjlighet att följa din lön dagligen och göra uttag av din intjänade lön när du vill och behöver det.Krav: Legitimerad sjuksköterska med minst 2 års arbetslivserfarenhet. VUB inom prehospital sjukvård. Var:Norra Sverige Omfattning: 685% Tidsperiod:1 Jun (v/b 27/5) – 16 Jun (v/b 10/6) Arbetstider:Enligt överenskommelse Journalsystem:VårdAdministrativt System (VAS).Sista ansökningsdag: 22 Maj 2024 Vi erbjuder: Lön inom 24 timmar efter avslutat arbetspass En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schemalösningar Bra ersättning för din erfarenhet och kompetens Tjänstepension från första arbetade timmen Fullt försäkringsskydd till, på och från arbetet genom Svedea och FORA Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jourtillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Vilka är vi på Sjuksyrra AB?Med Sjuksyrra AB som din arbetsgivare är din primära arbetsplats ute på golvet där du och din kompetens behövs men du är även välkommen på en fika eller lunch på vårt kontor i Stockholm. Vi är ett personligt bemanningsföretag med visionen att ge sjuksköterskor en varierande och stimulerande karriär. Vi finns alltid nära till hands och värnar om personliga relationer. Våra grundpelare är hög kvalitét, personlighet och flexibilitet. Tack för att du tar dig tiden att söka denna tjänst! Vi ser fram emot din ansökan, men vänta inte för länge för tillsättandet av denna tjänst kan komma att ske löpande.

17 maj 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024