Har du några års erfarenhet från säkerhetsbranschen? Bedömer du att du har en grund att stå på inom brand, inbrott, passage, och/eller CCTV och är redo för nästa steg? I rollen som tekniker ansvarar du för hela processen i olika säkerhetsprojekt! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Assemblin Säkerhet. Om företaget Assemblin Säkerhet är en av Sveriges största aktörer inom säkerhet. De arbetar med allt från projektering och konstruktion till installation, service och underhåll av säkerhetstekniska system. Deras uppdrag spänner över nyproduktion, ombyggnation, industri, offentlig sektor och myndigheter med säkerhetsskyddsavtal. Hos Assemblin Säkerhet finns möjligheter för dig som är tekniker, konstruktör eller projektledare att arbeta i tekniknära roller med tydligt ansvar – i projekt som ställer krav på både precision och helhetsperspektiv. Verksamheten bedrivs lokalt med starka team, men med styrkan från en rikstäckande organisation. Assemblin Säkerhet söker nu flertalet tekniker med bakgrund inom säkerhetsbranschen till flera av sina kontor! Arbetsuppgifter Som säkerhetstekniker ansvarar du för hela processen i säkerhetsprojekt – från installation, programmering och driftsättning till felsökning, dokumentation och serva säkerhetsanläggningar i service- och entreprenadprojekt. I rollen arbetar du självständigt och nära kunder, leverantörer och kollegor för att leverera lösningar som fungerar i praktiken. Ditt uppdrag handlar om att planera din insats efter uppdragets behov och säkerställa att arbetet följer företagets riktlinjer, policys och affärsplan. Som säkerhetstekniker har du mandat att fatta beslut i det dagliga arbetet och ska aldrig utföra uppgifter som inte kan göras på ett säkert sätt. Du är en viktig del i vårt systematiska arbetsmiljöarbete och rapporterar risker och incidenter. Du rapporterar till projektledare eller närmaste chef beroende på hur organisationen ser ut där du arbetar. Vi söker dig som har ett starkt säkerhetstänk, är noggrann i ditt arbete och gillar att lösa problem tillsammans med andra. För att trivas i rollen behöver du kunna planera ditt arbete proaktivt och agera affärsmässigt för att skapa värde både för kunden och för oss. Ansvarar för hela processen från installation, programmering och driftsättning till felsökning, dokumentation och serva säkerhetsanläggningar i service- och entreprenadprojekt Självständigt arbete i nära samarbete med kunder, leverantörer och kollegor Planera arbetet efter uppdragets behov och säkerställa att arbetet följer gällande riktlinjer, policy och affärsplan Mandat att fatta beslut i det dagliga arbetet för att säkerställa kvalitet i resultatet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom el, teknik, larm, säkerhet, data, tele eller IT Erfarenhet av installationsarbete för brand, inbrott, passage, och/eller CCTV Kunskaper i AutoCAD, MagiCAD och ElproCAD B-körkort Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att lyckas i rollen är du en person som har förmågan att planera och driva dina uppgifter framåt och att du värdesätter en hög grad av självständighet i ditt arbete. Du har en väl utvecklad förmåga att lösa problem och har en lösningsfokuserad inställning, där ditt intresse för att samarbeta med andra innebär att du vill bidra till att hjälpa dina kollegor. Vi tror också att du har förmågan att skapa struktur i ditt arbete och att vidhålla det du planerat, vilket skapar möjlighet för dig att förhålla dig till ändringar som sker under arbetsdagen och att revidera din struktur. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Kontoret i Jönköping, Linköping, Ljungby, Norrköping, Nyköping, Skövde, Södertälje och Värnamo Lön: Enligt överenskommelse Som en del av rekryteringsprocessen görs en UC-kontroll och utdrag ur belastningsregistret kommer efterfrågas. För slutkandidater görs även en säkerhetsprövning. Under anställningen görs slagningar regelbundet i motsvarande system av både Assemblin Säkerhet och deras kunder. Tjänsten annonseras under sommaren där Bravura genomför telefonavstämningar och intervjuer löpande. Vecka 32-33 följs urvalet upp med Assemblin Säkerhet som börja träffa kandidater från vecka 34. Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist
Brinner du för att arbeta med människor och att ge service? Drivs du av försäljning och att arbeta mot uppsatta mål? Då är det kanske dig vi söker. Som säljare på KICKS är din huvuduppgift att genom personlig och professionell service ge varje besökare en lustfylld köpupplevelse. Dagligen driver du försäljning inom samtliga delar av sortimentet och tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att genomföra kampanjer och aktiviteter i enlighet med KICKS koncept. Vi söker dig som: Brinner för försäljning och trivs med att arbeta mot individuella mål Har en genuin servicekänsla och älskar att arbeta med människor Alltid har kunden i fokus och drivs av utmaningen att ge varje besökare personlig service Har stort intresse för våra produkter och viljan att utvecklas till skönhetsexpert Är engagerad, ansvarstagande, ser möjligheter och trivs med att arbeta i team Är du utbildad hudterapeut/makeupartist eller har erfarenhet från liknande tjänst inom detaljhandeln ser vi det som meriterande. Du får möjligheten att arbeta i en organisation med hög energinivå, tillsammans med kollegor med positiv och öppen attityd. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 10 timmar per vecka Tillträde: September 2025 Är du den vi söker? Välkommen in med din ansökan redan idag. Vi intervjuar löpande. Sista ansökningsdag är datum. Är du nyfiken på allt spännande som händer hos oss, ta en titt på vår Linkedin-sida här. KICKS är Nordens ledande skönhetsaktör och är en del av Matas Group A/S. KICKS erbjuder ett holistiskt skönhetskoncept med makeup, doft, hudvård och hårvård. Med professionella skönhetsexperter och en unik omnikanal-modell erbjuder KICKS personlig service, vägledning och inspiration. KICKS har ca 230 butiker i Sverige, Norge och Finland samt e-handel på varje marknad. Vårt syfte inom Matas Group är att vi ska skapa förutsättningar för "beautiful lives". För oss handlar "beautiful" om mycket mer än bara utseende; det omfattar välmående, glädje, frihet, identitet, personlig utveckling och gemenskap. Vi önskar bygga livslånga relationer med våra kunder och vill vara relevanta och till nytta varje dag. Result, Relations & you är värderingar som präglar vårt arbete och allt vi gör. KICKS anställer inte minderåriga, skulle du vara under 18 och har intresse av KICKS är du välkommen att söka praktik direkt via Butikschef. KICKS genomför bakgrundskontroll på slutkandidater. På KICKS tror vi på jämlikhet, inkludering och mångfald och vet att olika erfarenheter tar oss framåt. Därför ser vi positivt på sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund och livserfarenheter.
Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst. Bli en del av oss och var med på vår framgång! Har du lätt att prata med människor och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – var och en med ett hjärta för elektronik och en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din roll som säljare Den viktigaste uppgiften för dig som säljare är att hitta den perfekta lösningen för just din kund genom att lyssna aktivt, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Det handlar om att hjälpa kunden genom hela processen från första mötet till färdigt köp det tar såklart inte slut här, kanske behövs din support även efter köpet. Du kommer i rollen som säljare även arbeta med att fylla på varor och hålla butiken uppdaterad enligt koncept. Utveckling, utbildning och hålla din kompetens inom området teknik uppdaterad är något som kommer vara en naturlig del i ditt arbete. Vem är du? Som säljare på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det! Vi tror att du: • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Brinner för försäljning och trivs att arbeta mot mål • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together. På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera stort i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar. Elgiganten erbjuder: • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Tillsvidare med inledande provanställning Omfattning: Deltid 30%, arbetstiderna innefattar även kvällar och helger Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-07-27 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.
Är du passionerad kring teknik, maskiner och kundmöten? Vill du använda din expertis för att skapa minnesvärda upplevelser samtidigt som du är med och driver utvecklingen av hållbara transportlösningar? Då kan detta vara nästa steg för dig. Om tjänsten Vi på Perido söker en instruktör till vår kund, en stor och välkänd aktör inom fordonsbranschen. Tjänsten är placerad i Eskilstuna. Dina arbetsuppgifter Som instruktör ansvarar du för att leverera en förstklassig kundupplevelse på demonstrationsfältet. Du presenterar och demonstrerar maskiner, låter besökare provköra och förklarar tekniska funktioner på ett pedagogiskt och engagerande sätt. Du blir också involverad i vidareutvecklingen av demoområdet, deltar vid större evenemang och utställningar, bidrar vid fotograferingar och håller i utbildningar. Feedback från kundkliniker och insikter från fältet hjälper dig att bidra till utvecklingen av nästa generations produkter. Du får arbeta över flera marknader och kulturer i en miljö där idéer välkomnas och där alla bidrar till kundens gemensamma framgång. Dina egenskaper Du har ett stort intresse för maskiner och teknik, och du brinner för att ge andra en positiv upplevelse. Kanske är du en erfaren maskinförare, eller någon som vill kombinera praktiskt arbete med pedagogik och kommunikation. Du är en lagspelare som gillar att ta initiativ, är lösningsorienterad och trivs i en varierad och dynamisk miljö. Din nyfikenhet på nya arbetssätt och din förmåga att anpassa dig i olika situationer gör dig till en naturlig del av kundens team. Kvalifikationer: Erfarenhet av att arbeta på mässor, kundevent eller i kundcenter Körkort för tungt fordon/maskinbehörigheter Stark presentations- och kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till 2026-09-30. Start 2025-08-18. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35328 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.
Vi söker dig som vill vara med och driva skolans utveckling framåt! Möta våra elever på bästa vis och genom din kunskap och engagemang bidra till att våra elever uppnår goda kunskaper och blir sina bästa jag. Vill du vara med på vår utvecklingsresa? Sök tjänsten till oss! Björktorpsskolan består av två skolbyggnader, Forskaren 1 och Forskaren 2 och en stor härlig skolgård mellan. Skolan har drygt 550 elever från förskoleklass upp till årskurs 6. På vår skola är samarbete och samverkan nyckelord och hos oss arbetar du sällan enskilt eller ensam. Vi finns centralt i Eskilstuna med närhet till grönområden, tågstationen och centrum. Vi satsar på vår arbetsmiljö och har en hög trivsel i arbetslagen. Våra elever speglas av Eskilstunas kulturella mångfald och tillsammans skapar vi förutsättningar för alla elever att lära, utvecklas och lyckas i livet och i vidare studier. Vi har en inkluderande miljö och ett förhållningssätt som präglas av nyfikenhet och engagemang. Tillsammans skapar vi förutsättningar för alla elever att lära, utvecklas och lyckas i livet och i vidare studier. Vi har en inkluderande miljö och ett förhållningssätt som präglas av nyfikenhet och engagemang. På vår skola är samarbete och samverka nyckelord, hos oss arbetar du sällan enskilt eller ensam. Vi kombinerar en god arbetsmiljö med starkt fokus på utveckling för lärande. ARBETSUPPGIFTER När du öppnar dörren till skolan möts du av lärare som samplanerar, diskuterar och utmanar varandra genom ett strukturerat utvecklingsarbete och även spontant i vardagen. Hos oss möter du elever som speglar Eskilstunas befolkning med sin kulturella mångfald. Vi har elever som flyttar från och till Eskilstuna och vår skola, vilket gör att klasserna förändras under terminen. Våra lärare är rutinerade i att arbeta med grupprocesser och grupper i ständig förändring. Det är viktigt att du som kommer till oss är öppen för att förändringar kommer att ske i dina undervisningsgrupper. Som lärare hos oss är du ha en viktig del i elevens skolgång. Du får varje dag vara med och göra skillnad! Vi är trygga med varandra i arbetsgruppen och vågar utmana varandra både socialt och pedagogiskt. Vi har ett stort hjärta för eleverna och varandra, vi månar om allas lika värde. Inom elevhälsoteamet arbetar många personer och finns alltid tillgängliga på skolan. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en lärarexamen med behörighet att undervisa i årskurserna 3-6 i aktuellt ämne. Alternativt har du en pågående utbildning och blir klar inom kort. Vi ser gärna att du har erfarenhet av praktiskt arbete utifrån gällande läroplan (Lgr22) och det är meriterande om du har aktuell erfarenhet av undervisning i skola. För rollen är det viktigt att du har mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift och känner trygghet i att använda IT som en del av din undervisning. Vi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna och ser att du är en ledare som kan situationsanpassa ditt ledarskap i klassrummet och kan planera och följa upp ditt arbete. Du har lätt för att kommunicera med både vuxna och barn. Vi tror att du vill utvecklas i din roll som lärare och bidra till skolans fortsatta utveckling. Du är en engagerad medarbetare som har en god samarbetsförmåga och kan skapa förtroenden och lyssna in olika behov. Välkommen med din ansökan! Eskilstuna kommun har tagit bort personligt brev från ansökningsprocessen. Det gör vi för att få en mer inkluderande rekryteringsprocess och en effektiv kandidatupplevelse för dig som söker jobb hos oss. Dina svar på urvalsfrågorna blir en viktig del i vårt urvalsarbete. Här kan du läsa mer om bakgrunden till beslutet: https://jobb.eskilstuna.se/personligt-brev. ÖVRIGT Varje dag tar vi emot 18 000 barn och ungdomar i våra verksamheter. Tillsammans är vi cirka 3 500 medarbetare som bidrar till att barn och ungdomar utmanas, stimuleras och växa till goda lärande individer i våra förskolor, grundskolor, gymnasieskolor, särskolor, interkulturell enhet och på våra familjecentraler. Vill du vara med och leda vägen? Vi erbjuder en arbetsplats som går före och leder vägen i en av Sveriges mest hållbara kommuner. Tillsammans med kompetenta och engagerade medarbetare är du med och utvecklar Eskilstuna genom goda hållbara möten, vägledning och service. Genom ett aktivt och modigt medarbetarskap samt ett tillitsfullt och engagerat ledarskap är du med och driver förändring. Du gör skillnad för människor varje dag. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla. Vi ber dig söka tjänsten via länken i denna annons. Det är viktigt att du är noggrann när du fyller i din ansökan eftersom den ligger till grund för vårt urval. Om du har skyddad identitet ansöker du genom att skicka in din ansökan skriftligen eller lämna den i vår reception på Alva Myrdals Gata 3 D. Märk din ansökan med Rekryteringsenheten och annonsens referensnummer. Alla medarbetare inom barn- och utbildningsförvaltningen behöver visa upp registerutdrag från Polismyndighetens belastningsregister i samband med anställning. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte tas i anspråk av övertalighet och att erforderliga beslut fattas.
ÖoB i Katrineholm söker extrapersonal som har möjlighet att arbeta extra vid behov. Som butikssäljare hos oss är du en mycket viktig del i varuhusets drift, där ditt engagemang och serviceinriktade arbetssätt erbjuder våra kunder en mycket bra köpupplevelse vid sitt besök hos oss. I tjänsten ingår sedvanliga uppgifter i butik som kundservice och försäljning, där kassa och varupåfyllnad ingår. Vi söker; Drivna och flexibla personer med erfarenhet inom detaljhandeln som kan arbeta extra vid behov med kort varsel. Start omgående tom 17/8 med chans till förlängning. Arbetstiderna varierar mellan dag, kväll och helg. Kvalifikationer ÖoB är ett värderingsstyrt bolag med medarbetare som drivs av utmaningar och som gillar ett omväxlande arbete i högt tempo. Därför krävs det att du alltid är serviceinriktad med kundens behov i fokus. Som person söker vi dig som är utåtriktad och självgående som med stor drivkraft och stort engagemang vill utveckla varuhusets försäljning inom ramen för ÖoB:s koncept och arbetsmodell. Vidare så värderar vi god samarbetsförmåga , hög servicekänsla (mot kunder och kollegor) samt kunna se "helheten" i varuhuset. Erfarenhet från service/detaljhandel samt kassavana är ett krav, men stor vikt kommer även läggas vid dina personliga egenskaper. Truckkort är meriterande. Välkommen med din ansökan!
Vill du vara med och forma framtidens kommunikationsstrategi i ett växande företag med höga ambitioner? Cyclife söker nu en strategisk och operativ Teamchef inom Kommunikation som vill ta ett helhetsansvar för Cyclifes interna och externa kommunikation. Vad erbjuder vi? Stort miljöperspektiv Förskottssemester 48 arbetsfria timmar per år utöver de röda dagarna Arbetstidsförkortning 24 timmar per år Maximerat friskvårdsbidrag på 5000 kr Fri tillgång till lokalt gym Subventionerat pris på lunchkuponger på lokal restaurang Laddstolpar för laddning av elbil eller laddhybrid Flexibla arbetstider/ Hybrid. Cyclife Sweden AB är ett bolag inom EDF-koncernen (Électricité de France), en av världens största arbetsgivare och en tung aktör inom energisektorn. Cyclife är i en stor tillväxtfas och bedriver kärnteknisk verksamhet vid Studsviksområdet utanför Nyköping och är dag ett bolag med drygt 220 anställda. Företaget har världsunik specialistkompetens rörande avveckling av radiologiska anläggningar och hjälper sina kunder att minimera miljöpåverkan från deras radiologiska verksamhet. Den svenska anläggningen är belägen i skärgården utanför Nyköping. Cyclifes ambition är säkerhet kombinerat med långsiktigt ansvar för människor och miljö samt att skona våra naturresurser genom en hög grad av återvinning. Mer information ges vid personlig kontakt. Vem söker vi? Relevant akademisk utbildning inom kommunikation, PR, marknadsföring eller liknande Flera års erfarenhet av kvalificerat kommunikationsarbete Erfarenhet av att arbeta med både intern och extern kommunikation God förståelse för digitala kanaler och sociala medier Förmåga att bygga relationer och samarbeta med olika delar av organisationen Mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift, på svenska och engelska Förmåga att arbeta proaktivt och självständigt samt driva flera processer parallellt God datorvana och kunskap i MS Office och Adobe Creative Cloud (CC) B-körkort. Det är meriterande om du: Har erfarenhet av ledande roll på en kommunikationsavdelning Har erfarenhet av fotografering och filmning samt foto- och videoredigering Har erfarenhet av att planera och samordna mässor/event God franska i tal och skrift. Vi söker dig som är en trygg och självgående ledare med erfarenhet av strategiskt kommunikationsarbete. Du har ett starkt intresse för både intern och extern kommunikation och trivs i en roll där du får kombinera operativt arbete med långsiktig utveckling. Som person är du relationsskapande, strukturerad och flexibel. Du har ett positivt mindset och motiveras av att göra skillnad, både i det dagliga arbetet och i organisationens övergripande utveckling. Du hanterar ett högt tempo och många kontaktytor med trygghet och engagemang. Du är van att ta initiativ, arbeta proaktivt och driva frågor framåt. Vad innebär rollen? Strategiskt ansvar för företagets kommunikation, både internt, externt och mot kund. Utveckla och implementera PR- och kommunikationsstrategier. Säkerställa tydlig, konsekvent och målgruppsanpassad kommunikation. Leda och utveckla internkommunikationen för att stärka kultur och informationsflöde. Ansvara för medierelationer, varumärkesbyggande, marknadsföring och kriskommunikation. Driva digital kommunikation och närvaro i sociala medier. Företräda företaget i externa sammanhang och driva initiativ framåt. Som Teamchef Kommunikation leder du och har personalansvar för kommunikationsteamet som består av en kommunikatör. Du arbetar nära affärsområdeschefen och ledningen för att säkerställa att kommunikationsinsatserna stödjer företagets övergripande strategi och mål. I rollen rapporterar du till affärsområdeschef för HR & kommunikation och ansvarar för att bygga upp en proaktiv, samordnad och målgruppsanpassad kommunikationsstruktur. Detta är en rekrytering med start omgående eller enligt överenskommelse. Denna rekryteringsprocess innehåller bakgrundskontroll som sammanställer tidigare offentligt brottsregister. Bakgrundskontrollen består av offentlig information som hanteras konfidentiellt samt en säkerhetsintervju där ekonomisk stabilitet är ett krav. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser hos Cyclife Sweden AB. Intresserad? Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande.
Brinner du för teknik och älskar att möta människor? Har du både säljdriv och fingertoppskänsla för problemlösning? Då kan det här vara tjänsten för dig. Vi söker en mångsidig kollega till Alina Enköping – någon som både kan guida kunder till rätt köp och skruva upp en dator i verkstaden när det behövs. Hos oss får du en varierad vardag där ingen dag är den andra lik. Om rollen Du kommer att arbeta både i butik och verkstad, vilket innebär att du växlar mellan att: Hjälpa kunder med rådgivning, merförsäljning och skräddarsydda lösningar Ta emot, felsöka och laga datorer och mobiltelefoner Stötta med beställningar, kundsupport och butikens dagliga drift Vi söker dig som gillar det personliga mötet men också kan ta ansvar för tekniska lösningar från start till mål. Vi söker dig som Har erfarenhet av försäljning eller service i butik Har teknisk kompetens inom PC-reparation, mobilservice eller liknande Är social, strukturerad och gillar att ha många bollar i luften Gillar att jobba lösningsorienterat – oavsett om det är i möte med kund eller framför en trasig dator Tar ansvar, är pålitlig och trivs i ett team där alla behövs Meriterande Erfarenhet av mobilreparationer (iPhone/Android) Reparation och felsökning av PC och/eller Mac Tidigare erfarenhet av kundsupport eller teknisk rådgivning Vi erbjuder En varierad tjänst i en butik med stark lokal förankring Fast lön enligt överenskommelse + möjlighet till bonus/skottpengar Personlig utveckling och tekniskt ansvar Ett sammansvetsat team med hög kompetens Personalrabatter och friskvårdsbidrag Tjänstens omfattning Heltid eller deltid enligt överenskommelse Arbetstider: Vardagar + viss helgtjänstgöring enligt schema Ansökan Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi intervjuar löpande och tjänsten kan tillsättas snabbt. Med vänliga hälsningar, Laurence Ibrahim People & Growth Manager, Alina Service AB
Har du en passion för entreprenadmaskiner, älskar att möta människor och är grym på att förmedla kunskap? Nu söker vi en erfaren Product Demonstration Coordinator som vill bli en nyckelperson i ett internationellt team där kundupplevelsen står i centrum! Du blir ansiktet utåt i vårt demofält där du håller i maskindemonstrationer, testkörningar och presentationer för våra besökare. Du kommer även att delta vid event, foto- och filmproduktioner samt utbilda och vägleda kunder från hela världen. Vi söker dig som: Har minst 5 års erfarenhet av liknande uppgifter Har ett genuint intresse för entreprenadmaskiner Trivs i en roll där du får ta initiativ och bidra med idéer Är en lagspelare med lösningsfokus och stark servicekänsla Talar flytande svenska och engelska Det är starkt meriterande om du tidigare arbetat i en internationell miljö och om du haft en ledande roll där du hållit i utbildningar eller workshops. Hos oss blir du en del av ett kreativt och drivet team som jobbar tätt tillsammans för att skapa minnesvärda upplevelser Praktisk information: Plats: Eskilstuna Start: 18 augusti 2025 Slutdatum: 30 september 2026 Sista ansökningsdag: 27 juni 2025 Omfattning: 100% onsite Vi arbetar löpande med urval och intrevjuer så skicka in din ansökan redan idag! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Medicinsk fysik och teknik (MFT), Nyköpings lasarett Medicinsk fysik och teknik (MFT) söker en engagerad och kompetent medicinteknisk ingenjör. Inom enheten arbetar vi med bred kompetens och du kommer att få möjlighet att arbeta inom olika områden av medicinsk teknik. Som en del av vårt team arbetar du med att säkerställa att våra medicintekniska system och utrustningar fungerar optimalt för att stödja verksamheternas behov. Tjänstens placering är på Nyköpings lasarett i Nyköping. Om oss Vi på MFT verkar för att säkerställa att Region Sörmland kan erbjuda en trygg och säker vård genom att stödja verksamheterna med vår kompetens och expertis på det medicintekniska området. Vi värdesätter och uppskattar medarbetare som är engagerade, har en god samarbetsförmåga samt är kompetenta problemlösare som kan hantera olika situationer på ett effektivt sätt. Vi strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs, respekterar varandra och är delaktiga i utvecklingen av verksamheten. MFT har verksamhet och arbetsplatser på Mälarsjukhuset i Eskilstuna, Nyköpings lasarett och Kullbergska sjukhuset i Katrineholm. Sammanlagt är vi ca 50 medarbetare. Hos oss får du goda möjligheter att omsätta tidigare erfarenheter och utvecklas i din yrkesroll. Fysiskt kommer du att vara placerad på medicinsk fysik och teknik på Nyköpings lasarett och tillhöra enheten "medicinsk teknik Nyköpings lasarett och Kullbergska sjukhuset" som idag består av tio medarbetare. Dina arbetsuppgifter Arbetets innehåll kan komma att anpassas utifrån dina tidigare erfarenheter och intresseområden. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: • Ansvar för underhåll, reparation, konfiguration och kalibrering av medicintekniska utrustningar och system. Via eget utförande och kontakt med leverantör. • Anskaffning och införande av nya medicintekniska utrustningar och system i form av upphandlingar, installationer, uppgraderingar etc. • Dokumentation och avvikelsehantering enligt gällande regelverk och rutiner. • Samarbete med vårdpersonalen för att stödja användningen av medicintekniska utrustningar och system och säkerställa dess korrekta användning. • Deltagande i arbetet med att fortlöpande utveckla våra rutiner och processer. • Ansvar för något eller några specifika teknikområden, exempelvis mot operation, som är ett område där vi idag ser behov av förstärkning i våra helt nya moderna operationssalar. • Arbeta brett över flera områden, exempelvis ultraljud, patientövervakning och ögonutrustning. Eftersom vi är en mindre grupp som täcker för varandra så ger arbetet möjlighet att utvecklas inom flera områden. Din kompetens Vi söker dig som är högskoleingenjör eller civilingenjör med medicinteknisk inriktning gärna med några års yrkeserfarenhet inom medicinsk teknik. Vi ser gärna att du har goda IT-kunskaper och en förståelse för hur medicintekniska system samverkar med IT-infrastruktur. Vi lägger även stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi ser gärna att du som söker: • Har förmågan att organisera och hantera ditt arbete på egen hand, samt att du kan driva både dagliga uppgifter såväl som längre projekt. • Har en grundinställning där du ser till helheten, samarbetar bra med andra människor och bidrar till en positiv stämning. • Är lyhörd, flexibel och tillmötesgående. • Har pedagogisk förmåga och har en vilja att hjälpa andra. • Är noggrann i ditt arbete och lägger stor vikt vid kvalitet. • Är stabil och kontrollerad i stressiga och pressade situationer. • Kan uttrycka dig mycket väl i tal och skrift på svenska. • Har god förmåga att kommunicera på engelska och kan tillgodogöra dig talad och skriven teknisk engelska. Du får stöd och handledning i ditt arbete genom introduktion och utbildningar. Du har även ett eget ansvar för ditt lärande och din utveckling. Eftersom resor kan förekomma i tjänsten ser vi gärna att du har B-körkort. Anställningsform Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Enhetschef, Daniel Peres, 070-246 42 20. Facklig företrädare Sveriges Ingenjörer: Niklas Lindberg, 016-16 79 76, Magnus Kling, 016-10 46 10. Övriga fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på medicinsk fysik och teknik! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2025-08-10. Intervjuer kan komma att ske löpande. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av redan anställd personal eller att förutsättningarna för rekryteringen ändras. (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.
Välj ett jobb för att visa detaljer