Söker erfaren kock med specialitet i asiatisk matlagning Vi söker en passionerad och skicklig kock med erfarenhet inom asiatisk matlagning till vårt team på Asian Town . Om rollen: Som kock hos oss kommer du att: Förbereda och tillaga autentiska asiatiska rätter med högsta kvalitet och noggrannhet. Utveckla och skapa nya rätter som kompletterar vår meny. Samarbeta med köksteamet för att säkerställa en effektiv och smidig drift. Säkerställa att alla maträtter serveras enligt våra höga standarder för smak och presentation. Kvalifikationer: Minst 1 års erfarenhet som kock inom asiatisk matlagning. Djupgående kunskap om traditionella asiatiska ingredienser och tekniker. Kreativitet och förmåga att utveckla nya maträtter. Förmåga att arbeta i en snabb och dynamisk köksmiljö. Utmärkt kommunikations- och samarbetsförmåga. Certifiering från en erkänd kockutbildning är meriterande. Vi erbjuder: Lön och förmåner enligt kollektivavtal. Möjligheter till personlig och professionell utveckling. En inspirerande och stödjande arbetsmiljö. Chansen att arbeta med ett passionerat team och skapa oförglömliga matupplevelser för våra gäster. Ansökan: Är du den vi söker? Skicka ditt CV och ett personligt brev där du beskriver din erfarenhet och varför du vill bli en del av vårt team till [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!
Vår kund Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen. Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! Om rollenI din roll som Logistiksupport kommer vara en av de första som kunder och chaufförer möter när de kommer in till filialen med material. Detta då ditt team ansvarar för att ta emot och väga in det inkommande och utgående materialet på flera filialer samt deltar i arbetet med utleveranser, allt i nära samarbete med produktionspersonalen. Du kommer även att stötta avdelningen Kundsupport vid behov, där du svarar på kundärenden via telefon och mail/ärendehanteringssystem. I rollen kan det även förekomma viss administrativt arbete i affärssystem med exempelvis kontroller av avtal, avvikelser, orders, priser och vikter. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under sommarperioden och kundens pågående systembyte. Om dig Vi tror att du som söker är en självständig person som trivs i en serviceinriktad roll där du kommer vara ansiktet utåt mot företagets kunder. Du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt men har också förmåga att vara tydlig och kravställa när det behövs. Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före vad gäller utmaningar inom transport. Vidare ser vi att du har en bra kommunikativ förmåga som särskilt syns i att du har lätt för att prata med olika personer och förstå deras perspektiv. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. Kvalifikationer Avslutad gymnasieutbildning Tidigare erfarenhet av service och löpande kundkontakt, med fördel inom transport och/eller logistik Tillgänglig för arbete från mitten på juni till mitten på augusti Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort Vi ser det som meriterande om du har: Utbildning inom transport och/eller logistik Övrig information Start: Omgående Plats: Arbetet sker från kontoret i Karlstad, Östanvindsgatan 24 Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16 Anställningsform: Visstidsanställning, konsultuppdrag från juni till augusti med eventuell möjlighet till förlängning Utdrag ur belastningsregistret ingår i rekryteringsprocessen. Låter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande. A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability. By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy.
Om tjänsten Vår kund är en etablerad IT-leverantör som erbjuder molnbaserade lösningar och IT-drift i en säker och modern miljö till sina kunder. Teamet består av engagerade kollegor som stöttar varandra, och de värdesätter initiativtagande och en vilja att utvecklas. Som supportmedarbetare blir du en del av servicedesk-teamet och arbetar främst med att hjälpa kunder via telefon, e-post och ett ärendehanteringssystem. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera inkommande ärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem Felsöka och lösa problem kopplade till Office 365, skrivare, Active Directory och andra IT-miljöer Guida användare och ge teknisk support Arbeta proaktivt för att förbättra processer och lösningar för kunder Din kompetens Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse med grundläggande IT-kunskaper. Du är lösningsorienterad med en god analytisk förmåga och jobbar lika bra både självständigt som i team. Du har en god kommunikationsförmåga och kommunicerar obehindrat och professionellt på svenska, såväl i tal som skrift. Har du tidigare erfarenhet från teknisk-helpdesk, servicedesk eller kundtjänst är det meriterande för denna tjänst. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Karlstad Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
* Du bör ha god erfarenhet inom sushi och japansk matlagningskonst. Du skall vara ambitiös, älska sushi och vara passionerad för det japanska köket. *Du har känsla för kvalitet och vet att god mat och noggrann rengöring hänger tätt samman *Du drivs av att vara delaktig i att alltid leverera en smak- och restaurangupplevelse *Du brinner för att sätta gästen i centrum *Du har god samarbetsförmåga och en positiv utstrålning *Du tycker om att verka i ett företag som ständigt utvecklas *Du kan ta eget ansvar *Du kan hantera stress/högt tempo Processer matsäkerhet Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer. Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen. Sedvanliga arbetsuppgifter: *Tillagning av sushi och vissa asiatiska rätter *Kassa och servering *Renhållning, städning och diskhantering
Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du undersköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som undersköterska på Norlandia Äldreomsorg? En undersköterska inom Norlandia är en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möte människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med sjuksköterska, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg och säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den boende i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska ansvarar du för att ge de boende en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med boende i genomförandeplanen. Detta omfattar bland annat: Arbete som kontaktman utifrån Norlandias koncept Din dag. Personlig omvårdnad och omsorg och tillvarata boendes egna resurser. Arbete utifrån Norlandias koncept Smaklig måltid för att våra boende ska uppskatta maten och att måltidsupplevelsen ger guldkant i vardagen Dokumentera enligt Socialtjänstlagen; föra social journal och upprätta samt följa upp genomförandeplan. Planera, erbjuda och genomföra dagliga aktiviteter, utevistelse, underhållning, pyssel, kulturaktiviteter, m.m. såväl individuella som gruppaktiviteter Utföra serviceuppgifter såsom städning av lägenhet, tvätt av kläder, ledsagning och inköp med mera. Ta emot och utföra delegerade arbetsuppgifter såsom till exempel läkemedelsdelegering Ta ansvar i ombudsroller. Aktivt medverka i verksamhetens kvalitets- och förbättringsarbete Om Kvarnåsens äldreboende Är beläget i Årjängs kommun Värmlands län som ligger nära norska gränsen. Kvarnåsen ligger centralt i samhället i nära anslutning till busshållsplatsen och vi har endast 12 mil till Oslo. Årjäng erbjuder ett rikt naturliv då det är flera sjöar och fina naturreservat med vandringsleder. Kvarnåsen har 92 lägenheter fördelade på nio enheter. Vi erbjuder demensboende, psykogeriatrisk boende samt somatiskt boende. Varje enhet har kök, matsal/vardagsrum och möjlighet till utevistelse. I Pelarsalen finns en mötesplats där vår aktivitetsansvariga anordnar aktiviteter utifrån önskemål. Här firar vi födelsedagar, traditioner och anordnar olika festligheter – allt för att de äldre ska uppleva Gott liv – varje dag. Måltiderna tillagas av kockarna i kommunens restaurangkök som ligger i huset. Våra focus område är Hälsa Mat Gemenskap. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/Årjäng Vi erbjuder dig: Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag, Epassi Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbete för att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Vi ser gärna att du är flexibel, ansvarstagande, ödmjuk och lyhörd. Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren och skapa förtroende. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Du behöver ha bevis om rätt att använda yrkestiteln undersköterska från Socialstyrelsen Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom vård och omsorg Du behöver ha goda kunskaper inom dokumentation Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: enligt överenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Provanställning: vi tillämpar 6 månaders provanställning Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna uppvisa ett utdrag från belastningsregistret. Du behöver även kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag: 2025-05-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Helen Låbbman Telefonnummer 0107613230 E-postadress [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Har du ett stort tekniskt intresse för vattenkraftsverk och trivs med ett varierat arbete? Då har ANDRTZ Hydro en spännande tjänst för dig! Vi rustar inför framtiden och söker nu en kundinriktad tekniker för service- och mätuppdrag med inslag av arbets-/projektledning, för resande uppdrag främst i mellersta och södra Sverige. Vill du vara med på ANDRITZ utvecklingsresa? Ansök redan idag så berättar vi mer. Arbetsuppgifter Du får en central nyckelroll med brett ansvar och flera kontaktytor både internt och externt. Du blir kundens naturliga kontakt rörande felsökning, inspektioner, service, teknikförslag, reservdelar, rådgivning, etc. Internt har du stöd av funktioner inom projektledning, teknik/konstruktion, inköp och sälj. Vid behov förekommer även arbetsledning av montageresurser samt kontakt med externa verkstäder och komponentleverantörer. Du får en unik möjlighet att koppla samman djup teoretisk nivå med praktiska iakttagelser och analyser. Exempel på vanliga uppgifter är att upprätta provningsprogram, genomföra prover/mätningar och idrifttagning av utförda leveranser, tex hydrauliksystem och givare/vakter samt mätning och analys av turbinens dynamiska beteenden i stort. Att skriva rapporter och förmedla underbyggda rekommendationer till kunden är också en viktig del av arbetet. Du ingår i en nordisk organisation med tätt samarbete med kollegor i resten av Sverige och Norge, för att på bästa sätt serva våra kunder och deras vattenkraftverk. Vi har också samarbete med våra kollegor i Finland, Österrike, Schweiz och Italien. Därav är resor vanligt förekommande i tjänsten, även om denna roll i första hand ska verka inom mellersta och södra Sverige. En riktlinje kan vara 3-4 resdagar per vecka, men både antal resdagar och arbetstider varierar och långa dagar på anläggningar ger dig också möjligheten till längre perioder av ledighet för att skapa en balans mellan arbete och privatliv. Du blir en viktig framgångsfaktor i våra projekt, genom att bygga starka samarbeten, föra tekniska dialoger, bidra till offertprocessen för nya projekt samt säkerställa att rapportering och dokumentation genomförs effektivt genom varje uppdrag. Är du den vi söker? Vi ser gärna att du är civilingenjör eller högskoleingenjör av tillämpbar inriktning eller har motsvarande erfarenhet från liknande tjänst inom vattenkraft och elproduktion. Meriterande är om du har erfarenhet av branschen, maskintyperna och registrerande mätningar. Vi sätter även värde på personliga egenskaper, så om du är rätt person med stort intresse av att lära dig är du högst intressant för oss. Det är meriterande om du har en bakgrund av automation och elkonstruktion. Du talar och skriver svenska flytande och har mycket goda kunskaper i engelska. Vidare behöver du ha mycket goda allmänna datakunskaper samt i MS-Office. Som person är du nyfiken på nya och avancerade tekniska lösningar. Du har ett intresse för problemlösning och har förmåga att arbeta självständigt och metodiskt. Du behöver bl a vara analytisk, initiativrik samt noggrann. Eftersom du kommer att ha kontakt med kunder, leverantörer och medarbetare så ser vi att du är en öppen och varm person som kan bidra till goda relationer. Vi erbjuder genom detta uppdrag en spännande och varierande vardag där du får chansen att bli en viktig nyckelperson i arbetet med service och renovering av vattenkraftsturbiner. Du får dessutom möjlighet att utvecklas i en roll med mycket kundkontakt och stora möjligheter att påverka. Vi arbetar för en jämställd och inkluderande arbetsmiljö och tror på att mångfald bidrar till innovation och utveckling samt skapar framgångsrika team. Vi välkomnar därför personer med olika bakgrunder och perspektiv att söka den aktuella anställningen. Låter det som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt – sista ansökningsdag är 31 maj 2025, men vi gör urval och intervjuer löpande och tjänsterna kan tillsättas innan dess. I den här rekryteringen samarbetar ANDRITZ med Thalamus. Ansvarig rekryterare är Eva Baumgartner som nås på 076-313 17 83 eller [email protected] Välkommen med din ansökan senast 31/5–25. Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att lära känna dig! Hoppas vi snart ses i intervjurummet! Om ANDRITZ ANDRITZ är en global marknadsledare med en passion för innovativ ingenjörskonst. ANDRITZ är en ledande teknikgrupp som verkar över hela världen, listad på Wienbörsen och med huvudkontor i Graz, Österrike. ANDRITZ utvecklar och producerar skräddarsydda system och anläggningar för globala nyckelindustrier. De viktigaste produkterna inkluderar turbiner och generatorer för energiproduktion från vattenkraft, anläggningar för produktion och bearbetning av massa och papper, samt pressar och presslinjer för den internationella fordonsindustrin. Med cirka 170 års erfarenhet och 29 000 anställda på mer än 280 platser i över 40 länder, är ANDRITZ idag en motor för innovation världen över. Tider och teknologier förändras, men ANDRITZ passion och strävan att uppnå det optimala för våra kunder kommer alltid att förbli. Inom ANDRITZ Hydro Sverige är vi ca 20 medarbetare med kontor i Nälden, Töreboda och nu även i Karlstad, där denna roll kommer att utgå ifrån. Läs gärna mer på www.andritz.com och på ANDRITZ Hydro in Sweden, Nälden Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2025-05-15. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Sök tjänsten idag!
Har du skruvmejseln i ena handen och projektledartänket i den andra? Gillar du att hitta lösningar där andra ser problem – och trivs med att vara i ständig rörelse? Då kan du vara den vi söker. Vi på ANDRITZ Hydro letar efter två engagerade och drivna ledande montörer som gillar fart och variation. Hos oss får du inte bara jobba med avancerad teknik och vattenkraftens framtid – du blir också en nyckelspelare i våra resande team, där snabba beslut, flexibilitet och samarbete är avgörande. Det här är rollen för dig som vill ha mer än bara ett jobb. Det är en chans att påverka, leda och utvecklas – både professionellt och som person. Som ledande montör hos oss ansvarar du för att planera, leda och själv utföra mekaniskt montagearbete ute på fältet – ofta på olika platser runtom i Sverige. Det är ett jobb som kräver att du trivs med att ha mycket på gång, kan växla mellan olika projekt och snabbt anpassa dig till nya situationer. Vår vardag är snabbrörlig och det dyker ofta upp nya förutsättningar. Då gäller det att vara flexibel, lösningsorienterad och effektiv – precis de egenskaper vi värdesätter högt. Vem är du? Vi söker dig som är en effektiv doer med naturligt ledarskap och ett starkt tekniskt driv. Du har flera års erfarenhet inom mekaniskt montage, gärna inom vattenkraft, och att du känner dig trygg i att leda andra. Du kommer att vara en viktig kontaktperson för våra kunder, och fungera som länken mellan dem och vårt interna team. Det innebär att du inte bara behöver ha teknisk kompetens, utan också vara bekväm i en social och kommunikativ roll. Ditt arbete sträcker sig från offertstöd och planering till utförande, dokumentation och uppföljning – och du gör det tillsammans med ett kompetent och engagerat gäng kollegor. Du bör ha god datorvana, flytande kunskaper i både svenska och engelska. B-körkort är ett krav Har du dessutom erfarenhet av turbiner, hydraulik eller svetsning är det meriterande – men inte avgörande. Det viktigaste är att du är drivande, lösningsfokuserad och har ett genuint intresse för teknik och människor. Du är självgående, initiativrik och trivs ute hos kunder, en ambassadör och representant för ANDRITZ högteknologiska produkter. Din boendeort är med fördel Karlstad/Värmland men vi letar i första hand efter rätt person. För att lyckas i rollen ser vi att du behöver ha följande kompetenser och erfarenheter: Gärna arbetat i en liknande roll inom vattenkraft, turbiner, hydraulik eller svetsning Van att resa och trivas med det. Utföra administrativa uppgifter och avrapportering enligt rutiner. God svenska och engelska samt körkort B är ett krav. I gengäld erbjuder vi dig ett varierat och utvecklande arbete i ett internationellt företag med lokal förankring. Våra uppdrag innebär ofta 3–4 dagar i veckan på resande fot, med möjlighet till ledighet i anslutning – ibland även längre ledighet efter mer intensiva arbetsperioder. Vi tror på att kombinera hårt arbete med balans i livet, och erbjuder ett arbete där du får mycket ansvar men också stort utrymme att påverka din vardag. Din ansökan: Låter det som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt – sista ansökningsdag är 31 maj 2025, men vi gör urval och intervjuer löpande och tjänsterna kan tillsättas innan dess. I den här rekryteringen samarbetar ANDRITZ med Thalamus. Ansvarig rekryterare är Eva Baumgartner som nås på 076-313 17 83 eller [email protected] Välkommen med din ansökan senast 31/5–25. Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att lära känna dig! Hoppas vi snart ses i intervjurummet! Vilka är vi? ANDRITZ är en global marknadsledare med en passion för innovativ ingenjörskonst. ANDRITZ är en ledande teknikgrupp som verkar över hela världen, listad på Wienbörsen och med huvudkontor i Graz, Österrike. ANDRITZ utvecklar och producerar skräddarsydda system och anläggningar för globala nyckelindustrier. De viktigaste produkterna inkluderar turbiner och generatorer för energiproduktion från vattenkraft, anläggningar för produktion och bearbetning av massa och papper, samt pressar och presslinjer för den internationella fordonsindustrin. Med cirka 170 års erfarenhet och 29 000 anställda på mer än 280 platser i över 40 länder, är ANDRITZ idag en motor för innovation världen över. Tider och teknologier förändras, men ANDRITZ passion och strävan att uppnå det optimala för våra kunder kommer alltid att förbli. Inom ANDRITZ Hydro Sverige är vi ca 20 medarbetare med kontor i Nälden, Töreboda och nu även i Karlstad, där denna roll kommer att utgå ifrån. Läs gärna mer på www.andritz.com och på ANDRITZ Hydro in Sweden, Nälden
Ser du fram emot att vara en viktig person i en annan människas liv och samtidigt bli en del av vårt stödjande team? Jag är en 58-årig man som söker en personlig assistent som stöd i min vardag. Hos mig kommer du att hjälpa till med förflyttningar, matlagning, personlig hygien samt bistå med grundläggande behov och säkerställa att jag känner mig trygg och i centrum. Jag söker nu dig som vill vara en viktig och långsiktig del av min vardag och hjälpa mig att leva ett rikt liv. Som assistent hos mig kommer du att stötta mig i mina dagliga aktiviteter. Vem är du? Jag söker en kvinnlig assistent som är över 35 år och har ett stort hjärta, hög arbetsmoral och som verkligen brinner för att arbeta med människor. Det är meriterande om du tidigare har arbetat som personlig assistent, men inget krav. Som personlig assistent hos mig är det viktigt att du: Har en god fysik då arbetet ibland är fysiskt krävande. Är ansvarstagande, punktlig och har en god empatisk förmåga. Är glad och har en bra samarbetsförmåga samt god social förmåga för att skapa en positiv arbetsmiljö tillsammans med kollegor. Goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Om mig Jag har ett stort motorintresse och tycker om att meka med mina mopeder samt att tillverka egna lampor. Jag har en hund, så det är viktigt att du inte är allergisk eller hundrädd. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Ser du fram emot att spela en viktig roll i en medmänniskas liv och samtidigt växa professionellt? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: deltid/vid behov Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men våra kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid ett utdrag ur polisens belastningsregister. Vänligen kontakta oss för mer information.
Isolerab växer och expanderar nu till Karlstad! Vi söker utåtriktade och drivna personer som vill vara med på en spännande tillväxtresa. Har du bara rätt inställning ger vi dig verktygen för att lyckas och göra karriär. För oss på Isolerab är personliga egenskaper viktigare än dina meriter. Om anställningen Lön: Månadslön Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Provanställning/Tillsvidareanställning Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet: Ingen tidigare erfarenhet krävs Språk: Svenska Körkort: KRAV: B-körkort Om jobbet Som mögelbehandlare hos Isolerab AB ingår du i ett härligt team av glada hantverkare som dagligen bidrar till att fler hem får ett optimalt inomhusklimat genom smart ventilationssystem och tilläggsisolering med lösull där du utgör Isolerabs tredje affärsområde – mögelbehandling. Du genomgår vår internutbildning och introduktionsplan där vi lär dig allt du behöver kunna för att bli en fullfjädrad mögelbehandlare. Vi ställer därför inga krav på liknande arbetslivserfarenhet eller utbildning. Social kompetens är mycket meriterande. Vi söker dig som är plikttrogen, noggrann, ambitiös och har viljan att utvecklas tillsammans med oss där positiv inställning och glädje är viktiga faktorer. (Mer info: https://isolerab.se/tjanster/mogelbehandling/) Exempel på arbetsuppgifter: Förbereda behandling och medel Besöka förbokade kunder i Isolerabs kalendersystem Sprutbehandla takstolar och råspånt med effektivt mögelmedel på vinden hemma hos privatpersoner Om Isolerab Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanlands, Uppsala, Örebro och Stockholm. Vi har varit verksamma i branschen i över 14 år och levererar trygghet till villaägare genom våra lösningar och produkter. Företaget har haft en snabb tillväxt de senaste åren och är just nu i en spännande expansionsfas, med en ljus framtid genom ytterligare tillväxt på både existerande och framtida marknader. Med fokus på att anställa rätt människor vill vi positionera oss som en av de starkaste spelarna på vår befintliga marknad och även kommande marknader. Idag är vi över 100 anställda och söker nu mögelbehandlare i Karlstad. Ansökningar och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts enligt överenskommelse. Arbetsgivare Isolerab AB Huvudkontor Humanistgatan 2b 784 70 Borlänge 020-48 00 10 [email protected] www.isolerab.se
Isolerab växer och expanderar nu till Karlstad! Vi söker utåtriktade och drivna personer som vill vara med på en spännande tillväxtresa. Har du bara rätt inställning ger vi dig verktygen för att lyckas och göra karriär. För oss på Isolerab är personliga egenskaper viktigare än dina meriter. Om anställningen Lön: Månadslön Omfattning: Heltid Varaktighet: Tillsvidare Anställningsform: Provanställning/Tillsvidareanställning Kvalifikationer Arbetslivserfarenhet: vi ser en branscherfarenhet inom bygg som en fördel Språk: Svenska Körkort: B-körkort Om jobbet Som ventilationsmontör hos Isolerab AB ingår du i ett härligt team av glada hantverkare som dagligen bidrar till att fler hem får ett optimalt inomhusklimat genom smart ventilationssystem. Du genomgår vår internutbildning och introduktionsplan där vi lär dig allt du behöver kunna för att bli en fullfjädrad ventilationsmontör. Vi ställer därför inga krav på liknande arbetslivserfarenhet eller utbildning (tidigare erfarenhet av bygg är dock meriterande och praktiskt lagd en förutsättning). Vi söker dig som är plikttrogen, noggrann, ambitiös och har viljan att utvecklas tillsammans med oss där positiv inställning och glädje är viktiga faktorer. Exempel på arbetsuppgifter: Håltagning (utvändigt/invändigt) Montera utdragbara ventilationsrör Montering aggregat Montering ventiler Inställningar aggregat Om Isolerab Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanlands, Uppsala, Örebro och Stockholm. Vi har varit verksamma i branschen i över 14 år och levererar trygghet till villaägare genom våra lösningar och produkter. Företaget har haft en snabb tillväxt de senaste åren och är just nu i en spännande expansionsfas, med en ljus framtid genom ytterligare tillväxt på både existerande och framtida marknader. Med fokus på att anställa rätt människor vill vi positionera oss som en av de starkaste spelarna på vår befintliga marknad och även kommande marknader. Idag är vi över 100 anställda och söker nu ventilationsmontörer i Karlstad. Ansökningar och intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts enligt överenskommelse. Arbetsgivare Isolerab AB Huvudkontor Humanistgatan 2b 784 70 Borlänge 020-48 00 10 [email protected] www.isolerab.se
Välj ett jobb för att visa detaljer