Är du en tekniskt skicklig problemlösare med en passion för kundkontakt? Vill du vara den som står i händelsernas centrum, ute på fältet, och gör skillnad i människors vardag? Välkommen att bli en del av Sveriges snabbast växande slangservice – SlangExpress. Hydroscand utökar i Värmland och söker nu en servicetekniker till filialen i Säffle! Arbetsuppgifter SlangExpress är Hydroscands mobila slangservice, där vi tillverkar och byter slang på plats hos kunden. Som servicetekniker för SlangExpress kommer du att serva kunder på plats ute i fält med en av våra servicebussar. I rollen ingår även kundbearbetning och merförsäljning. Du arbetar i nära samarbete med andra servicetekniker i region Värmland/Dalsland, där ditt primära upptagningsområde blir Säffle med omnejd. Du kommer att arbeta med förebyggande underhåll, besiktning och tillverkning av hydraulslang samt service och montage av centralsmörjning. När du inte är ute på arbete i fält, hjälper du istället till med det dagliga arbetet på filialen. Tjänsten som servicetekniker är väldigt varierad där ingen dag är den andra lik. Arbetet kan innefatta allt ifrån ett byte av en trasig hydraulslang på en grävmaskin ute i fält, till förebyggande underhåll vid planerade driftstopp på industrier. På sikt kommer tjänsten även innefatta beredskapsarbete, där dygnet-runt-passning av telefon ingår under schemalagda veckor. Du rapporterar till servicechef. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Du får stor frihet under ansvar med chans att hitta nya införsäljningsmöjligheter av våra produkter och tjänster. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder olika interna produktutbildningar samt kompetensutveckling. Som ny servicetekniker på Hydroscand får du inledningsvis åka med en erfaren kollega. Du får även genomgå grundläggande säkerhetsutbildningar såsom Säkerhet hydraulik, Arbete på väg och Fallskyddsutbildning. Hos oss får du ett omväxlande arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt. Din profil Vi söker dig som har ett tekniskt intresse, gärna med erfarenhet av hydraulik eller fordonsteknik. Om du har jobbat inom montage eller i verkstadsmiljö är det en stor fördel. För att trivas i rollen bör du vara stresstålig, strukturerad och älska att lösa problem i en varierande vardag. B-körkort samt vana av att meka och skruva är krav. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, kontakta Marcus Persson (servicechef): 054-85 19 67 Sista ansökningsdag är den 10 mars 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se.
Har du erfarenhet av tekniska serviceyrken och trivs i en roll där du självständigt tar ansvar för att lösa problem och säkerställa en trygg drift? Vi söker dig som är flexibel, har en hög servicekänsla och lätt för att samarbeta med både kollegor och leverantörer. Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos KunskapsPorten. Om företaget KunskapsPorten är en fastighetskoncern som grundades 2007 och är idag närmre 100 anställda. Bolaget har från start haft en strategisk inriktning på profilfastigheter. Kunskapsporten förvärvar och bygger främst skolbyggnader, sportarenor och badhus. De har byggt upp ett kunnande kring lärande lokaler som gör att de går in i projekt med stor entusiasm avseende nya skolbyggnader eller andra lärande lokaler. Ambitionen är att skapa de bästa lokalerna i Sverige. KunskapsPorten har sitt huvudkontor i Malmö men i den här rollen arbetar du lokalt i Kristinehamn på Kristinehamn Arena. ”Att utveckla kreativa miljöer är drivkraften för oss. Vi vill vara engagerade i våra fastigheter och skapa liv och aktiviteter. Våra hus ska lyfta den verksamhet som ryms i dem.” Joakim Ollén, VD KunskapsPorten AB Arbetsuppgifter Som drifttekniker på Kristinehamn Arena har du en nyckelroll i att säkerställa anläggningens dagliga drift och underhåll. Med en mångsidig arbetsmiljö som inkluderar ett badhus, en stor fotbollshall och en padelhall, varierar dina uppgifter och kräver både teknisk skicklighet och problemlösningsförmåga. Dina arbetsuppgifter omfattar hantering av felanmälningar och serviceärenden, dagliga ronderingar samt både planerat och avhjälpande underhåll. Du ansvarar för att fastighetstekniska system fungerar optimalt och att försörjningssystem och installationer uppfyller både fastighetsägarens krav och hyresgästernas förväntningar. I rollen ingår också att hålla kontakt med leverantörer, följa underhållsplaner och ge teknisk support till fastighetsskötare. I den här rollen blir du en viktig del av teamet på Kristinehamn Arena och bidrar till att skapa en väl fungerande och trivsam miljö för besökare och verksamheter. • Tillsyn och ansvar för fastighetstekniska system • Kontakt med leverantörer • Följa underhållsplan för fastigheterna • Arbetstiden är normalt mellan 07:00-16:00, även obekväm arbetstid och jour kan förekomma Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Flera års arbetslivserfarenhet av en roll med liknande arbetsuppgifter eller inom liknande tekniskt serviceyrke Erfarenhet från arbete med kommersiella fastigheter eller inom industrin är meriterande Vi söker dig som är lösningsorienterad och har en stark förmåga att identifiera och åtgärda tekniska problem på ett effektivt sätt. Du är ansvarstagande och arbetar självständigt med ett tydligt fokus på att säkerställa en trygg och välfungerande drift. Din servicekänsla är hög, och du har en naturlig förmåga att samarbeta med kollegor och leverantörer på ett professionellt och hjälpsamt sätt. Vidare är du flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter samt har lätt för att anpassa dig till förändringar. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Kristinehamn Lön: Enligt överenskommelse Övrigt: Arbetstiden är normalt mellan 07:00-16:00, även obekväm arbetstid och jour kan förekomma Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-14.
Nu söker vi en engagerad arbetsterapeut! Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. Nu söker vi dig som är legitimerad arbetsterapeut och som motiveras av att se människor utvecklas! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Ditt arbete kommer utföras inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där en grupp deltagare får bl.a. praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap genom både individuella samtal samt gruppaktiviteter. En meningsfull och varierande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Samordna och genomföra bedömningar av arbetsförmåga Vägleda deltagare till en passande yrkesbana och hjälpa dem att hitta en lämplig arbetsprövning/arbetsplats Hantera administrativt arbete kopplat till uppdraget Bidra till utvecklingen av verksamheten och dess metoder Skapa en positiv upplevelse för deltagarna och bidra till trivsel och motivation Vi söker dig som Är legitimerad arbetsterapeut Har kompetens av att arbeta med de arbetsterapeutiska instrumenten: MOHOST, DOA, WRI, AWC, AWP Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Har mycket god svenska i både tal och i skrift Är strukturerad, lyhörd och målinriktad Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker. Vid frågor kontakta: Pål Lassen Gruppchef Telefon: 072 6014092
Nu söker vi en engagerad arbetsterapeut! Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. Nu söker vi dig som är legitimerad arbetsterapeut och som motiveras av att se människor utvecklas! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Ditt arbete kommer utföras inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där en grupp deltagare får bl.a. praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap genom både individuella samtal samt gruppaktiviteter. En meningsfull och varierande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Samordna och genomföra bedömningar av arbetsförmåga Vägleda deltagare till en passande yrkesbana och hjälpa dem att hitta en lämplig arbetsprövning/arbetsplats Hantera administrativt arbete kopplat till uppdraget Bidra till utvecklingen av verksamheten och dess metoder Skapa en positiv upplevelse för deltagarna och bidra till trivsel och motivation Vi söker dig som Är legitimerad arbetsterapeut Har kompetens av att arbeta med de arbetsterapeutiska instrumenten: MOHOST, DOA, WRI, AWC, AWP Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Har mycket god svenska i både tal och i skrift Är strukturerad, lyhörd och målinriktad Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker. Anställningsort är Karlstad men arbetet är förlagt i Torsby och/eller Hagfors. Resor på arbetstid. Vid frågor, kontakta : Pål Lassen Gruppchef Telefon: 0726014092
Nu söker vi en engagerad arbetsterapeut! Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. Nu söker vi dig som är legitimerad arbetsterapeut och som motiveras av att se människor utvecklas! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Ditt arbete kommer utföras inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där en grupp deltagare får bl.a. praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap genom både individuella samtal samt gruppaktiviteter. En meningsfull och varierande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Samordna och genomföra bedömningar av arbetsförmåga Vägleda deltagare till en passande yrkesbana och hjälpa dem att hitta en lämplig arbetsprövning/arbetsplats Hantera administrativt arbete kopplat till uppdraget Bidra till utvecklingen av verksamheten och dess metoder Skapa en positiv upplevelse för deltagarna och bidra till trivsel och motivation Vi söker dig som Är legitimerad arbetsterapeut Har kompetens av att arbeta med de arbetsterapeutiska instrumenten: MOHOST, DOA, WRI, AWC, AWP Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Har mycket god svenska i både tal och i skrift Är strukturerad, lyhörd och målinriktad Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker. Vid frågor kontakta: Pål Lassen Gruppchef Telefon: 072 6014092
Nu söker vi en engagerad arbetsterapeut! Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. Nu söker vi dig som är legitimerad arbetsterapeut och som motiveras av att se människor utvecklas! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Ditt arbete kommer utföras inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där en grupp deltagare får bl.a. praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap genom både individuella samtal samt gruppaktiviteter. En meningsfull och varierande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Samordna och genomföra bedömningar av arbetsförmåga Vägleda deltagare till en passande yrkesbana och hjälpa dem att hitta en lämplig arbetsprövning/arbetsplats Hantera administrativt arbete kopplat till uppdraget Bidra till utvecklingen av verksamheten och dess metoder Skapa en positiv upplevelse för deltagarna och bidra till trivsel och motivation Vi söker dig som Är legitimerad arbetsterapeut Har kompetens av att arbeta med de arbetsterapeutiska instrumenten: MOHOST, DOA, WRI, AWC, AWP Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Har mycket god svenska i både tal och i skrift Är strukturerad, lyhörd och målinriktad Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker. Vid frågor kontakta: Pål Lassen Gruppchef Telefon: 072- 6014092
Inledning Är du vår nya bartenderkollega? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs i högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Som bartender hos oss på O’Learys Karlstad kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att servera våra gäster i baren. Du ansvarar för att ge gästerna en bra upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Det ingår även att motta leveranser, säkerställa baren inför öppning, hålla rent och snyggt samt alltid följa alkohollagens regler. Hos oss kommer du jobba som en del i teamet och samarbeta med både serveringspersonal och övriga kollegor. Tillsammans ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö. Vi söker dig som Är flexibel, serviceminded och har god förmåga att kunna hantera stress och ställa om i omväxlande situationer. Du är noggrann och tycker att detaljer är viktiga för att det ska bli hög kvalitet. Du är effektiv, lyhörd och uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig. En viktig lagspelare som kan bidra till ett starkt team och god atmosfär i vår restaurang. Du behöver vara 18 år eller äldre och tidigare erfarenhet inom bar/service krävs. Om OLearys O'Learys Karlstad är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ's, band och artister. Vi ser fram emot din ansökan! START: Omgående OMFATTNING: 50%, lön enligt överenskommelse ARBETSTIDER: Kvällar och helger.
Inledning Är du vår nya bartenderkollega? Vill du bli en viktig del av vårt team och skapa fantastiska gästupplevelser? Är du driven, serviceminded och trivs i högt tempo? Då är denna tjänst för dig! Arbetsuppgifter Som bartender hos oss på O’Learys Karlstad kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter vara att servera våra gäster i baren. Du ansvarar för att ge gästerna en bra upplevelse genom trevligt bemötande och hundraprocentig service. Det ingår även att motta leveranser, säkerställa baren inför öppning, hålla rent och snyggt samt alltid följa alkohollagens regler. Hos oss kommer du jobba som en del i teamet och samarbeta med både serveringspersonal och övriga kollegor. Tillsammans ansvarar ni för att skapa en trivsam och rolig miljö. Vi söker dig som Är flexibel, serviceminded och har god förmåga att kunna hantera stress och ställa om i omväxlande situationer. Du är noggrann och tycker att detaljer är viktiga för att det ska bli hög kvalitet. Du är effektiv, lyhörd och uppmärksam mot vad som händer runtomkring dig. En viktig lagspelare som kan bidra till ett starkt team och god atmosfär i vår restaurang. Du behöver vara 18 år eller äldre och tidigare erfarenhet inom bar/service krävs. Om OLearys O'Learys Karlstad är mer än bara en restaurang. Det är ett nöjescentrum som utöver kärleken till sport, mat, dryck och god stämning är en mötesplats med aktiviteter och nöjen alla dagar i veckan. Utöver vårt stora aktivitetsutbud med allt för både stora och små, erbjuder vi även live evenemang och konserter med några av Sveriges största DJ's, band och artister. Vi ser fram emot din ansökan! START: Omgående OMFATTNING: 50%, lön enligt överenskommelse ARBETSTIDER: Kvällar och helger.
Ekonomiansvarig till ABH-Gruppen – En nyckelroll i företagets utveckling Är du en erfaren ekonom med ett strategiskt sinne och en passion för ekonomistyrning? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du får möjlighet att påverka och utveckla verksamheten? Då kan detta vara rollen för dig. Om tjänsten ABH-Gruppen söker nu en ekonomiansvarig som tar ett helhetsgrepp över redovisningen och ekonomistyrningen i koncernen. I denna roll kommer du att vara ansvarig för att leda och utveckla ekonomifunktionen med målet att stödja företagets tillväxt och lönsamhet. Genom att skapa och följa upp finansiella strategier och rutiner kommer du att bidra till en stabil och effektiv ekonomisk hantering. Som Ekonomiansvarig är du ansvarig för den löpande redovisningen, månadsbokslut samt årsredovisning. Du kommer även att hantera kontakten med revisorer, banker och andra externa parter för att säkerställa att ABH-Gruppen alltid följer gällande regelverk och lagar. Rollen innefattar även budget- och prognosarbete, analys av kostnader och intäkter, konsolidering av ekonomisk data samt hantering och del i ekonomiska beslut såsom förvärv och fusioner. Arbetsuppgifter; Skapa rapporter och verktyg för att följa lönsamhet per verksamhetsområde och stötta ledningen i att öka lönsamheten. Koncernredovisning Ansvara för budget och prognosarbete Hantera den löpande bokföringen Ansvara för framtagandet av månads- och årsbokslut Utvärdera möjligheter att fusionera bolag för att förenkla redovisning och driva projekt mer effektivt. Leda ekonomisk integration vid förvärv samt delta i analys och strategiska beslut. ABH-Gruppen använder Fortnox för redovisning och Boardeaser för konsolidering. Om dig Vi söker dig med gedigen erfarenhet av redovisning och ekonomistyrning, gärna från ett företag med liknande bolagsstruktur eller som konsult. Vi ser gärna att du är analytisk och lösningsorienterad, med förmåga att skapa struktur och noggrannhet i ekonomiska processer. Du har en god förståelse för både strategiskt och operativt arbete och kan omsätta ekonomiska analyser till affärsdrivande beslut. Du talar och skriver obehindrat i både svenska och engelska. För att lyckas i rollen tror vi att du har en ekonomisk utbildning i grunden och flera års erfarenhet av redovisning, men gärna också ekonomistyrning. Bakgrund som revisor i ett antal år är meriterande. Du är van att arbeta självständigt och har ett stort intresse för att utveckla och effektivisera ekonomiska rutiner. Om företagetABH-Gruppen, även känd som AB Helheten, är en dynamisk företagsgrupp med rötter inom sotning och brandskyddskontroll. Vi strävar efter att skapa en sammansvetsad enhet av passionerade entreprenörer som stödjer och hjälper varandra, med tron att det som är bra för den enskilde är bra för helheten. Vår koncern är ständigt på jakt efter nya och spännande möjligheter och välkomnar nya företag att bli en del av AB Helheten. Genom att växa tillsammans skapar vi en företagsgrupp som är större än summan av sina delar. ABH-Gruppen är ett framåt-tänkande företag med fokus på innovation och långsiktig tillväxt. Vi arbetar nära våra kunder och partners för att skapa hållbara och effektiva lösningar. Som en del av vårt team får du möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö där du kan påverka och utvecklas. Om processenFör frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Johan Cederholm på [email protected]. Sista ansökningsdag är 21 februari. Välkommen med din ansökan!
Är du en driven låneförmedlare med tidigare erfarenhet av branschen? Vill du arbeta inom en växande branschochvara en del av ett engagerat team där detillsammans hjälper kunder att hitta de bästa lånelösningarna? Då har vi jobbet för dig! Om tjänsten Som låneförmedlare hos vår kund blir du en viktig del av deras verksamhet. Du kommer att arbeta från deras kontor i Karlstad ochge deras kunder personlig rådgivning och vägledning för att hitta de mest förmånliga lånevillkoren på marknaden. Din roll är att hantera kundförfrågningar, analysera deras behov och matcha dem med rätt långivare. Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i en flexibel och dynamisk miljö där kundfokus, kvalitet och engagemang står i centrum. Dina arbetsuppgifter Förmedla lån och kreditlösningar utifrån kundens behov. Bygga och underhålla relationer med både kunder och långivare. Säkerställa att kunderna får bästa möjliga service och vägledning. Hantera förfrågningar och följa upp kundärenden. Vem är du? För att lyckas i rollen tror vi att du har: Tidigare erfarenhet som låneförmedlare eller liknande roll inom finansbranschen. En stark känsla för service och förmåga att skapa förtroende hos kunder. Goda kunskaper om lånemarknaden och olika kreditlösningar. Utmärkt kommunikationsförmåga, både muntligt och skriftligt. En målinriktad och lösningsorienterad inställning. Möjlighet att arbeta självständigt i en distansmiljö. Vad vi erbjuder Konkurrenskraftig provisionsbaserad lön. En stimulerande arbetsplats med digitalt stöd och god teamkänsla. Möjligheter till personlig utveckling och karriärvägar inom företaget. Kontinuerlig utbildning och stöd för att hålla dig uppdaterad i branschen. Ansökan Låter det här som ett jobb för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och ser fram emot att höra från dig.
Välj ett jobb för att visa detaljer