Vi är en kraft som binder ihop, håller samman och utvecklar länet. Inom Region Västernorrland är vi alla en del av något större. Vill du jobba på en trygg Hälsocentral? Välkommen till vårt team! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en engagerad och kunnig arbetsgrupp som verkligen värdesätter samarbete och delad erfarenhet. Tillsammans med läkare, undersköterskor, kurator och fysioterapeut skapar vi en dynamisk och stödjande arbetsmiljö där varje teammedlem är viktig. Som distriktssköterska/sjuksköterska hos oss kommer du att få ta del av en trygg och erfaren arbetsgrupp som stöttar varandra i alla lägen. Vi erbjuder flexibla arbetstider för att ge dig en bra balans mellan jobb och fritid, samt friskvårdsbidrag för att du ska kunna ta hand om din hälsa på bästa sätt. Vi ser fram emot att få dig som en del av vårt team! Tjänsten avser ett vikariat på heltid med tillträde 2025-06-01 till och med 2025-12-31 med eventuell möjlighet till förlängning. Distrikts/sjuksköterska till Hälsocentralen Ramsele/Junsele Arbetsuppgifter Som distriktssköterska/sjuksköterska hos oss kommer du bland annat arbeta med: Självständigt mottagningsarbete med egna patienter, samverka med andra professioner och aktörer inom området Telefonrådgivning via TeleQ Arbete med både planerade och akuta besök Dokumentation i journalsystemet Cosmic Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som Är legitimerad sjuksköterska eller distriktssköterska Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Har B-körkort Det är meriterande om du Har tidigare erfarenhet av arbete på Hälsocentral För att lyckas i rollen tror vi att du har dessa personliga egenskaper Samarbetsförmåga Flexibel Stabil Personlig mognad Region Västernorrland Med cirka 7000 medarbetare och över 200 yrken ansvarar vi på Region Västernorrland för flera av de verksamheter som är allra viktigast för invånarnas möjlighet att delta i samhället. Här gör din kunskap och ditt engagemang skillnad inom allt från hälso- och sjukvård till kultur, miljö och hållbarhet. Bli en del av ett lag där alla behövs. Tillsammans för ett växande Västernorrland. Regionen arbetar sedan många år med att skapa förutsättningar för att bidra till friska och hälsosamma medarbetare. Att du mår bra och trivs är viktigt för oss. En av våra många förmåner är att vi erbjuder 5000 kronor per år i friskvårdsbidrag. Läs mer om Region Västernorrland, våra förmåner och hur det är att jobba tillsammans med oss: Region Västernorrland - Att jobba i Region Västernorrland (rvn.se). Inom Region Västernorrland är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass och säkerhetsprövning kan därför komma att ske. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster. Denna tjänst kräver att du har giltig legitimation för det aktuella yrket. Din yrkeslegitimation kommer att kontrolleras mot Socialstyrelsens register över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) innan eventuellt erbjudande om anställning. Läs mer här: Registret över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) - Socialstyrelsen. Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!
Har du ett intresse för teknik med lödcertifikat och erfarenhet av lödning? Skulle du beskriva dig själv som noggrann, engagerad och stadig på hand? Nu söker vi elektronikmontörer till DeltaNordic i Örnsköldsvik! Tjänsten är på heltid med start enligt överenskommelse. Anställningen går via oss på Uniflex med goda möjligheter till anställning direkt hos DeltaNordic på sikt. Vi jobbar med löpande urval så du är varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten För att trivas i rollen som elektronikmontör söker vi dig som har ett intresse för teknik samt en stadig hand då du kommer arbeta med teknisk montering med små komponenter. Vidare ser vi gärna att du som söker har en vilja att utvecklas och lära. Som person är du noggrann och kvalitetsmedveten. Vidare är du stadig på hand och en positiv lagspelare som är bra på att samarbeta med andra. För att du enkelt ska kunna följa instruktioner behöver du behärska det svenska språket. För att vara aktuell för tjänsten som Elektronikmontör behöver du ha lödcertifikat 5115 eller 5117. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenheter av montering av elektronik/kretskort eller lödning. Om verksamheten DeltaNordic (HQ) i Örnsköldsvik grundades 1981 och är en total systemleverantör av elektriska och elektroniska system. Produktionen av kretskortsaggregat (PCBA) och elektroniska enheter är koncentrerad till DeltaNordic i Örnsköldsvik och utförs i ESD-skyddade lokaler. Utbildad, erfaren personal i kombination med modern bearbetningsutrustning garanterar hög kvalitet i produktionsprocessen. Huvudkontoret finns i Övik. DeltaNordic har enheter även i Kungsängen och i Nanjing (Kina). Du skickar din ansökan via vår hemsida www.uniflex.se Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Vi på LG Berg AB bedriver bemanning av lastbilschaufförer till kunder som bland annat AHL och Expressbyrån för att nämna några. Vi behöver akut 3 chaufförer för sommaren till vår verksamhet i Timrå. Vi söker dig som innehar: CE körkort, YKB utbildning, ADR och truckkort. Arbetsperioden omfattar från nu till den 31/8.
Vill du bli en del av ett företag där du gör skillnad i ett sammansvetsat team? Vi söker nu mark- och anläggningsarbetare för vår kunds räkning inför mark- och anläggningssäsongen 2025. Hos vår kund blir du en viktig del av ett familjärt företag med korta beslutsvägar och en företagskultur där medarbetarna är den främsta tillgången. Vi erbjuder dig en spännande roll med stora möjligheter att utvecklas och växa inom branschen. Om tjänsten Som mark- och anläggningsarbetare får du en varierad vardag där du arbetar med olika uppdrag hos våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Markarbeten för grundläggning Plattläggning Justering inför asfaltering VA-arbeten Arbetet sker främst utomhus, och projekten varierar i omfattning. Du arbetar huvudsakligen dagtid, måndag till fredag kl. 07:00–16:00. Vid behov kan arbete under kvällar och helger förekomma. Din anställning börjar med en introduktion där vi ger dig en gedigen onboarding och hjälper dig snabbt in i både rollen och företaget. Tillsammans med din chef skapar ni en plan för din utveckling. Säsongen sträcker sig från maj till november 2025, med möjlighet till vidare anställning om allt fungerar väl för båda parter. Vi söker dig som För att trivas och lyckas hos i rollen är din inställning och ditt engagemang viktigast. Vi söker dig som är en lagspelare och trivs med samarbete, men som också kan arbeta självständigt när det behövs. Vi ser gärna att du: Har B-körkort Behärskar svenska i tal och skrift Det är meriterande om du också har: Erfarenhet eller utbildning inom mark- och anläggningsarbete, exempelvis VA-arbeten, plattläggning eller stensättning Erfarenhet av att läsa ritningar Certifikat för Arbete på väg och/eller Safe Construction (om du saknar dessa utbildningar ges de innan din anställning påbörjas) BE-körkort Behörighet för hjullastare och/eller grävmaskin. Ansökningsförfarande Tjänsten kan fyllas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Norra Resurs hanterar rekryteringsprocess för kunds räkning. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Maria Berggren på [email protected] eller 070-336 67 30. Låter det som något för dig? Välkommen med din ansökan! Om oss Norra Resurs är en aktör inom rekrytering och bemanning i Norrland. Vi specialiserar oss på att matcha rätt kandidater med rätt roller och hjälper företag att bygga starka team. Med djup förståelse för den lokala arbetsmarknaden är Norra Resurs din pålitliga partner för rekryterings- och bemanningslösningar i Norrland.
Vill du vara med och forma framtiden för Sveriges äldsta snabbmatskedja? I rollen som regionchef hos Sibylla får du en central roll där du gör skillnad. Du kommer att resa runt i landet och arbeta nära deras engagerade franchisetagare, stötta dem i att utveckla och driva sina restauranger framåt. Som en del av deras tighta och stöttande team får du möjlighet att bidra till gemensam framgång och samtidigt växa i ditt eget ledarskap. Här väntar en spännande utvecklingsresa där du kan göra din röst hörd, påverka och vara med och skapa framtidens Sibylla! OM TJÄNSTEN Redan 1932 serverades den första Sibylla-korven, och sedan dess har denna svenska klassiker förgyllt vardagen för miljontals människor. Idag består Sibylla-familjen av cirka 128 restauranger över hela Sverige, och oavsett var du befinner dig, möts du av den varma och välkomnande Sibylla-andan. Sibylla är ett franchiseföretag, vilket innebär att varje restaurang ägs och drivs av engagerade och passionerade företagare. Som regionchef har du en unik möjlighet att stötta dessa eldsjälar i deras dagliga arbete, bidra till deras framgång och hjälpa dem att utveckla sina verksamheter. Tillsammans driver ni försäljningen framåt och skapar förutsättningar för tillväxt och trivsel i din region. I denna roll kommer du att åka ut till restaurangerna, både planerat och spontant, för att vara en stöttande pelare i restaurangens vidareutveckling och förbättring. Du erbjuds 🚀 En varierad och dynamisk tjänst där du får möjlighet att växa tillsammans med dina kollegor, din närmaste chef och franchisetagarna 💡 Möjligheten att arbeta med kunniga, seniora kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap och stöttar varandra 🌭 Frihet under ansvar och schyssta förmåner ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som regionchef kommer du att vara en nyckelperson för Sibylla-restaurangerna i din region. Du kommer bland annat att: * Genomföra regelbundna besök på restaurangerna för att identifiera möjligheter till förbättring och ökad lönsamhet genom driftoptimering * Samarbeta med franchisetagare för att utveckla deras verksamheter, inklusive att skapa handlingsplaner och stödja deras långsiktiga mål * Stötta franschisetagaren gällande utbildning, optimering av drift, arbetsmiljö, personalfrågor bland annat * Ha budget och försäljningsansvar för enskilda Sibyllor och för regionen * Arbeta med uppstart av nya restauranger och ansvara för att varje ny restaurang får en stark och positiv start VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet av franchiseverksamhet - Har god datavana, främst i Office-paketet - Innehar B-körkort, då det förekommer mycket resande (inklusive övernattningar) inom Sverige, främst inom Jämtland/Norrland - Är van vid att arbeta med budget och lönsamhet, samt har god förståelse för företagsledning - Har mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska i tal Det är även meriterande med erfarenhet från snabbmatsbranschen eller liknande samt kunskaper i andra språk. För att trivas och lyckas i rollen ser vi gärna att du är: - Målmedveten och har en stark drivkraft - Öppen, kommunikativ och självsäker i sociala sammanhang - Strukturerad och ordningsam med en god känsla för detaljer - En stabil och trygg ledare som inspirerar och engagerar andra Hos Sibylla får du inte bara en ny karriärmöjlighet – du får också vara med och bygga på en tradition som älskats i generationer. Vill du vara med på resan? Välkommen till Sibylla-familjen! Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Du kan läsa mer om Sibylla här!
Gör skillnad med oss på Inkludera Assistans! Inkludera assistans i Sverige AB tidigare MR Assistans grundades år 2015 och jobbar hårt för sina kunders rättigheter och sina anställdas status i samhället. Hållbarhet gäller inte bara luften vi andas, bilarna vi kör eller energislagen vi använder. Hållbarhet är så mycket mer än så och omfattar oss alla. Vi vill verka för hållbar omsorg, för hållbara arbetsplatser och –villkor och för ett hållbart och ansvarsfullt välfärdssystem där privata och kommunala aktörer agerar tillsammans med myndigheter mot ett gemensamt mål: en hållbar välfärd. Med tydlighet och transparens inom både kvalitet, ekonomi och miljöpåverkan vill vi leda utvecklingen av en ny, ansvarstagande branschrörelse. Vi vill att varje människa ska kunna känna sig trygg med att det finns en god välfärd, inte bara idag utan även i framtiden. Vi växer och söker nu en engagerad och erfaren Uppdragschef som vill vara med och forma framtiden för personlig assistans. På Inkludera Assistans erbjuder vi en dynamisk arbetsplats där ditt ledarskap och ditt engagemang för att skapa en bättre vardag för andra gör verklig skillnad. Om rollen: Som Uppdragschef har du det övergripande ansvaret för kundens assistans och arbetsmiljön för våra personliga assistenter. Du kommer att arbeta nära kunderna för att skapa individuella lösningar och säkerställa att deras behov möts på bästa sätt, allt i enlighet med de lagar och förordningar som reglerar vår verksamhet. Dina arbetsuppgifter inkluderar: - Rekrytera personliga assistenter. - Ansvara för assistenternas arbetsmiljö och arbetsplanering. - Budgetansvar och hantering av assistansomkostnader. - Planera och schemalägga arbetstider enligt kollektivavtal och arbetsmiljökrav. - Marknadsföra Inkludera Assistans och attrahera nya kunder. Vem är du? Vi söker dig som har relevant utbildning eller arbetslivserfarenhet inom personlig assistans eller liknande områden. Du är trygg i ditt ledarskap, proaktiv och har en god förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Erfarenhet av branschen personlig assistans och LSS är starkt meriterande. Vi erbjuder: - En utvecklande och varierande roll i en organisation med starkt kundfokus. - Möjlighet att göra verklig skillnad i människors liv. - Stöd och utbildning för att växa i din roll. - En arbetsplats som värdesätter hållbarhet. Varför Inkludera Assistans? Vi på Inkludera Assistans tror på att alla har rätt till en meningsfull vardag. Med stort fokus på kvalitet och personligt bemötande strävar vi efter att ge våra kunder den bästa möjliga assistansen, utifrån varje unika individs förutsättningar. Hos oss blir du en del av ett engagerat team som arbetar för att skapa positiva förändringar varje dag. Ansök idag! Vill du vara med och forma framtidens personliga assistans? Skicka in din ansökan och bli en del av vårt team! Placeringsort är Örnsköldsvik men vi ser positivt på möjlighet till arbete på distans och individuellt anpassade lösningar som passar både dig och oss. Tillträde enligt överenskommelse. Besök inkluderaassistans.se för mer information om oss. Vi ser fram emot att höra från dig!
Om jobbet Vi söker dig som har erfarenhet av ritningslära och MIG-svetsning i både små och stora detaljer och främst på svart material, men även rostfritt. Hameks mekanisk verkstad är en arbetsplats där olika typer av mekanisk bearbetning utförs i tillverkningsprocesserna. Arbetet i en mekanisk verkstad kräver skicklighet och precision. Hamek Verkstad är en naturlig partner för tillverkning av mekaniska produkter. Företaget växer, ser en stark tillväxt hos flera kunder, har stor expertis och kunskap och inte minst snart 120 års historia på samma plats intill där Ångermanälven möter Östersjön. Vi tror att detta stämmer in på dig I rollen som svetsare jobbar du i relativt korta serier och det är viktigt med erfarenhet av ritningsläsning eftersom det arbete som ska utföras sker utifrån kunders ritningar och instruktioner. Arbetet utförs i Hameks verkstad i Nyland. Det är meriterande med truckkort och traversutbildning, men inte ett krav. Vi ser gärna att du Gillar att jobba dagtid med MIG-svetsning i både små och stora detaljer och främst på svart material, men även rostfritt. Har erfarenhet av ritningsläsning från yrkeslivet. Är noggran i arbetet eftersom det är viktigt för att nå de kvalitetskrav som kunder har. Har en bakgrund inom industrin och är van vid att hantera diverse olika verkstadsmaskiner. Har svetsat tidigare, är en ansvarsfull och noggrann person som trivs i industrimiljön Är självgående och det är naturligt att göra prioriteringar i ditt arbete. Tycker om att arbeta självständigt och förstår värdet av att göra ett bra arbete. Om anställningen Anställningen sker direkt av Hamek AB i Nyland som erbjuder marknadsmässiga villkor. Tjänsten tillsätts när rätt kandidat identifierats. Startdatum enligt överenskommelse. Låter detta intressant? Rekryteringsprocessen hanteras av AW Rekrytering & HR. Du ansöker genom att klicka på länken i anslutning till annonsen. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. Senaste ansökningsdag är 13 augusti. Har du frågor och funderingar kontakta vår rekryteringskonsult Anders Sallnäs, via mail [email protected] eller via mobil 070-282 98 07. Läs mer om Hamek Verkstad AB Vi ser fram emot din ansökan!
Sundsvalls kommun har ungefär 8000 medarbetare och är betydelsefull för vårt samhälle. Vi är Sundsvalls största arbetsgivare med flera arbetsplatser inom olika verksamheter och runt 300 olika yrken. Kommunen har ett stort uppdrag i att skapa nytta för alla våra invånare. Oavsett verksamhet arbetar vi för samma sak, att vi ska vara en bra plats att bo, leva och verka på. Sundsvalls kommun är inne i ett spännande skede. Vår kommun deltar i den gröna omställningen i Norra Sverige. Vi är övertygade om att de rätta platserna för den omställningen är här. Som kommun förbereder vi oss för fullt för att växa bland annat genom att bereda mark, skapa nya utbildningsplatser, marknadsföra kommunen och välkomna nya invånare från hela världen. Solgårdens äldreboende är ett boende för äldre personer med 49 platser, både somatiska och demensplatser. Boendet ligger i Indal och är byggt i två våningar med tre avdelningar. Boendet är bemannat dygnet runt. En sjuksköterska finns på plats dagtid under vardagar – under övriga tider finns tillgång till sjuksköterskor via kommunen. Vi som arbetar på Solgården har som ansvar att de boende ska känna sig trygga och få den hjälp och det stöd de behöver. Behovet av hjälp varierar, från enklare praktiska sysslor till avancerad och kvalificerad omvårdnad samt hälso- och sjukvårdsinsatser. På Solgården har vi många ansvarsområden, med goda möjligheter till utveckling och att ta ansvar – både individuellt och i grupp. Det gäller till exempel inom dokumentation och hälso- och sjukvårdsuppdrag. ARBETSUPPGIFTER Målet med vår verksamhet är att erbjuda en god och kvalitetssäkrad äldreomsorg som utgår från individens behov och vilar på den nationella värdegrunden. I rollen som undersköterska bidrar du till att verksamhetens mål uppfylls och ansvarar för att dina arbetsuppgifter utförs enligt uppdrag. Du ger god service och omvårdnad utifrån individuella beslut, med ett etiskt förhållningssätt, och utför delegerade hälso- och sjukvårdsinsatser. Ditt arbete präglas av professionalitet, och du bemöter vård- och omsorgstagare med lyhördhet och respekt. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: • Omvårdnad och service till vård- och omsorgstagare med hög kvalitet • Att upprätta och följa upp genomförandeplaner i dialog och delaktighet med kollegor i Lifecare • Att arbeta med trygghetssensorn Sensio via mobiltelefon • Dokumentation enligt SoL och HSL • Riskbedömningar i relation till både vård- och omsorgstagare samt arbetsmiljö • Inskolning och handledning av nyanställda • Verksamhetsutveckling och utveckling av det egna arbetssättet • Att utföra delegerade arbetsuppgifter enligt HSL KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har undersköterskeutbildning med godkända betyg. Erfarenhet från yrket eller annat likvärdigt människovårdande arbete är meriterande. För att lyckas i det här uppdraget är dina personliga egenskaper mycket viktiga, och vi kommer att lägga stor vikt vid dem i rekryteringen. Du har förmåga att sätta dig in i andras perspektiv och situationer utan att ta över deras känslor. Du är lugn, stabil, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande, och du trivs med att samarbeta med andra. Du har lätt för att anpassa dig till förändrade förutsättningar och kan självständigt prioritera dina arbetsuppgifter. Du behåller lugnet även i stressiga situationer. Du är ansvarstagande och sätter vårdtagarnas behov i fokus. God kommunikationsförmåga är viktigt, särskilt i kontakt med brukare. Vi förutsätter att du uttrycker dig lugnt och tydligt i olika situationer. Eftersom dokumentation är en del av arbetsuppgifterna, krävs god förmåga att uttrycka sig i skrift på svenska, samt att du förstår och kan ta till dig skriftlig information. Det är även viktigt att du har förmåga att få och behålla delegering enligt HSL. Grundläggande IT-kunskaper, erfarenhet av att dokumentera i verksamhetssystem och hantera e-post är meriterande. Körkort och tillgång till bil är ett krav om du inte bor i närheten, eftersom bussförbindelserna är begränsade under vissa tider och perioder. Arbetstiden är förlagd enligt schema med tjänstgöring dag, kväll och helg. ÖVRIGT Är du intresserad av att läsa mer om Sundsvall? Klicka in på www.sundsvall.se eller är du intresserad av hur det vore att bo och arbeta i Sundsvall kan du läsa mer på www.nykommun.se/kommun/sundsvall/ Innan en anställning på vård- och omsorgsförvaltningen begär vi att du visar upp ett giltigt utdrag från polisens belastningsregister. Du kan redan nu beställa ett belastningsregister för att påskynda rekryteringsprocessen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-annan-verksamhet/ Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och drogtest kan förekomma vid nyanställning av personal. Vi tillämpar rökfri arbetstid. Vi arbetar aktivt för att öka mångfalden i våra arbetsgrupper. Vi ser gärna sökande med olika bakgrunder och erfarenheter. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig söka tjänsten genom länken i denna annons. Är du även intresserad av att arbeta som räddningstjänstpersonal i beredskap/deltidsbrandman, klicka på länken: https://www.rtjmedelpad.se/om-oss/jobba-hos-oss/raddningstjanstpersonal-i-beredskap-rib Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Är du en erfaren lagerarbetare på jakt efter en ny utmaning? Då kan detta vara rollen för dig! Om tjänsten Nu söker vi flera erfarna lagerarbetare till vår kund i Sundsvall. I rollen kommer du att arbeta på ett kyllager med att plocka varor med hjälp av pick by voice, där det krävs att du är både noggrann och effektiv. Inne på lagret är det cirka 4 grader. Du kommer att arbeta med hjälp av en ledstaplare, vilket innebär att du behöver ha behörighet för truck A1-4, samt känna dig bekväm med truckkörning. Krav för tjänsten: - Truckkort A1-4 - Goda kunskaper i svenska - Tidigare lagererfarenhet, meriterande om du tidigare har arbetat med pick by voice Om dig Vi söker nu dig med tidigare erfarenhet av lagerarbete. Du arbetar effektivt men med stort fokus på god kvalitet och varsamhet kring produkterna. Vidare är du en problemlösare och är inte rädd för att ta i när det behövs. Övrigt Tjänsten är en extraanställning. Du kommer främst att arbeta på söndagar kl. 10:30-20:00. Start omgående! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Vill du vara med och göra skillnad? Då är det kanske dig vi söker som medarbetare till Sollefteå kommun. Hos oss har du nära till storslagen natur och småstadscharm. Du kan njuta av ett varierat fritids- och kulturliv. För oss är det viktigt att du känner att ditt arbete är meningsfullt och att du ser din del i helheten. Du är med och utvecklar verksamheten mot kommunens övergripande vision och mål. Här bor människor med stark framtidstro! Vi i Sollefteå kommun arbetar för en attraktiv kommun att besöka, bo och leva i. För det behöver vi dig som vill axla rollen som sekreterare som med ett flexibelt arbetssätt kan leverera service och stödja verksamheterna så vi tillsammans kan uppnå kommunens mål. Välkommen till oss! ARBETSUPPGIFTER I rollen som nämndsekreterare ansvarar du för att, tillsammans med dina kollegor, driva utveckling inom digitalisering och utveckling av våra administrativa processer. Vi stödjer verksamheterna så de kan skapa bra beslutsunderlag vilket möjliggör väl underbyggda politiska beslut. Du kommer att jobba i nära samarbete med förtroendevalda, förvaltningsledning och handläggare där du är den sammanhållande länken i ärendeprocessen. Du ansvarar för att förbereda och genomföra sammanträden genom upprättande av dagordning, protokoll, expediering av beslut, publicering av handlingar på webben samt övriga för ett sammanträde förekommande arbetsuppgifter. Arbetsuppgifter som posthantering och registratur kan förekomma. Om du har kompetens inom dataskydd och GDPR kommer arbetsuppgifter kring detta ingå som en del av tjänsten, men vi ser gärna att du lyfter fram alla dina erfarenheter och kunskaper då du kommer att ges möjlighet att fördjupa dig inom områden som bidrar till kommunens utveckling. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med erfarenhet av administration och kan arbeta strukturerat och har ett serviceinriktat arbetssätt med en förmåga att planera och prioritera mellan arbetsuppgifter. Det är viktigt att du är utvecklingsinriktad och gärna hugger i där det behövs för att lösa problem, då vi som arbetar inom det administrativa stödet samarbetar om flera arbetsuppgifter och ersätter varandra vid behov. Relevant Högskoleutbildning ex. juridik, offentlig förvaltning samt erfarenhet av dataskyddsarbete och GDPR är meriterande. Har du erfarenhet av ärendehanteringssystemet Platina, e-arkiv, utbildning inom offentlighet och sekretess samt kommunallagen är även det meriterande. Du ska ha goda IT-kunskaper och mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift, då arbetet är kommunikativt och innehåller kontakter med såväl medarbetare som ledning och medborgare. Din inställning till arbetet och dina kollegor är det som får oss att tillsammans nå resultat. Vi kommer därför lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Kort och gott är du en person som brinner för administration och ordning och reda. Att en arbetsdag kan förändras snabbt är inget som stör dig, du har en god förmåga att arbeta strukturerat i en arbetsgrupp som präglas av laganda och prestigelöshet. Välkommen till oss på Sollefteå kommun! ÖVRIGT I Sollefteå kommun är ett antal tjänster inplacerade i säkerhetsklass enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585). För de tjänsterna ingår säkerhetsprövning i anställningsförfarandet. Observera att vi endast tar emot ansökningar via Offentliga jobb. Första gången du söker ett jobb via Offentliga jobb, registrerar du dig på länken www.offentligajobb.se och skriver in dina uppgifter där. Du bör vara noggrann när du fyller i dina uppgifter, eftersom dina uppgifter ligger till grund för hanteringen. När vi mottagit din ansökan får du en bekräftelse via mail. Vi strävar efter mångfald och jämn könsfördelning inom Sollefteå kommun. Vi undanber oss vänligt men bestämt att bli kontaktade av annons och rekryteringsföretag.
Välj ett jobb för att visa detaljer