Innesäljare i Västerås
Homemaid AB (Publ)
Kundtjänstpersonal

Fråga: Vem är engagerad och driven och älskar att sälja? Svar: Vår nya Innesäljare Om du brinner för överlägsen service och långvariga kundrelationer så har du redan någonting gemensamt med oss. Om du dessutom är lyhörd, resultatfokuserad och vill vara med på resan mot att göra ett av städbranschens renaste företag till landets bästa arbetsplats — då vill vi att du hör av dig idag. Din roll: Ett varmt serviceproffs med driv och hjärta Som Innesäljare är du en viktig länk mellan HomeMaid och våra kunder. Av dig får både befintliga och potentiella kunder en varm och professionell service via telefon och mejl. Med lyhördhet och proaktivitet svarar du på förfrågningar, förutser behov och skapar personliga offerter, hanterar förändringar i scheman och följer upp för att säkerställa att våra kunder är helt nöjda. Dessutom kommer du aktivt att ta initiativ och kontakta potentiella kunder baserat på förfrågningar och leads. Med ditt engagemang och din förmåga att skapa relationer kommer du att utöka vårt kundnätverk och vara med och forma HomeMaids framgång på marknaden. Du är också en stöttande kollega som finns till hands för att hjälpa och supporta dina arbetskamrater när de behöver det. Det är ett värdefullt bidrag till en stark samarbetskultur och en positiv arbetsmiljö. Eller som vi säger på HomeMaid: Bättre tillsammans! Du kommer arbeta med att: Driva lönsamhet inom ditt ansvarsområde Aktivt bidra till kontorets och verksamhetens utveckling Supporta kunder via telefon och mejl Skapa och skicka offerter Följa upp, analysera och föra statistik över försäljning och leverans Etablera och vårda relationer med kunder Driva merförsäljning Hantera övriga uppgifter som rör kunder/verksamhet Vi söker dig som… …är en entusiastisk och driven person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Du brinner för förstklassig service och kundbemötande! Du är självgående med en passion för att bygga långvariga kundrelationer. Du är en problemlösare med god struktur, hög ansvarskänsla och en förkärlek för att jobba i högt tempo. Naturligtvis tycker du om att träffa, prata med och lyssna på människor — det är själva nyckeln till att du ofta beskrivs som en engagerad och serviceinriktad person! Om du dessutom tycker att det är roligt att sälja, då är vi en arbetsplats där du får möjlighet att fortsätta utveckla den förmågan. Den här tjänsten passar dig som är: Självgående, driven och engagerad Ansvarsfull och pålitlig Inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Serviceorienterad och bra på att hantera olika människor i olika situationer Lösningsorienterad och glädjespridande Kapabel att prioritera och sortera bland flera parallella uppgifter och agera professionellt För att du ska lyckas i den här tjänsten tror vi att du har: Tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakt och administration God dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME Flytande svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift God kommunikationsförmåga Körkort Om tjänsten: I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag. Resor samt övernattningar förekommer, framför allt i samband med interna utbildningar. Teamet består idag av flertalet interna tjänstemän, Säljare samt Teamledare och Serviceassistenter. Tillsammans arbetar ni för att bli ännu – Bättre tillsammans. Placering: Hemkontor Västerås Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Tillträde: Start omgående eller enligt överenskommelse. Ansök senast: 15/4 Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Fysioterapeut till rehabteam
Klara T AB
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Vill du ha ett flexibelt och utvecklade jobb där du får göra skillnad för äldre och personer inom LSS? Klara Rehab söker nu en engagerad fysioterapeut på deltid till vårt mobila rehabteam! Hos oss får du möjligheten att arbeta i ett mobilt team med varierande uppdrag, kollegialt stöd samt möjlighet att arbeta både självständigt och i team. Trivs du med att handleda omvårdnadspersonal och önskar möjlighet till att hålla i utbildningar? Låter det intressant med varierande dagar, kontinuitet och trygghet med fast anställning? Då söker vi dig som är fysioterapeut till vårt mobila rehabteam i Enköping/Västerås! Klara Rehab består idag av ett team på ca 30 fysio-och arbetsterapeuter som arbetar konsultativt mot äldreomsorg, LSS samt utbildar inom vård och omsorg runt om i Sverige. Som arbetsterapeut på Klara Rehab arbetar du både självständigt och tillsammans med kollegor ute hos våra kunder. Du arbetar främst mot särskilda boenden för äldre, men även insatser inom LSS kan förekomma. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är att bedöma förflyttningsförmåga, behov av rehabiliteringsinsatser, hjälpmedelsförskrivning m.m. Du återkommer ofta till samma enheter och får kontinuitet i ditt arbete. Som stöd har du din närmaste chef som är arbetsterapeut eller fysioterapeut, ett stort team med härliga, kompetenta kollegor samt tydliga arbetssätt och rutiner att följa. Klara rehab finns idag i flera olika orter i Sverige, från söder till norr. Vad kan Klara rehab erbjuda Dig? Arbeta i ett stabilt och växande team med över 30 kompetenta kollegor. Möjlighet att påverka din arbetssituation Restid delvis på arbetstid och ersättning för vissa resekostnader Vi satsar på din kompetensutveckling med utbildningar och handledning Trygg anställning med kollektivavtal, tjänstepension och goda villkor. Utvecklande arbetsplats där vi uppmuntrar förbättringar och nya tankesätt En arbetsgivare som är såväl kvalitets- som miljöcertifierad (ISO9001/14001) Vem är Du? En engagerad fysioterapeut som vill göra skillnad. Flexibel och lösningsorienterad – du trivs med att anpassa dig till olika arbetsmiljöer. Trygg i din kompetens, men öppen för att utvecklas och lära nytt. Du värdesätter laganda, men trivs också med att arbeta självständigt. Skriver och talar flytande svenska Om du känner lika starkt som vi gör för vår vision Vi gör världen lite bättre, en människa i taget - Då kommer du trivas bra hos oss på Klara rehab! Om tjänsten Tjänsten är en tillsvidaretjänst (provanställning 6 mån tillämpas) med flexibel tjänstgöringsgrad 50-60 %. Möjlighet till heltid under sommaren. Arbetstid dagtid vardagar 07:30-16:00. Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot att höra från dig! Mejla oss gärna om du har frågor, eller skicka in din ansökan direkt – vi rekryterar löpande! Tjänsten tillträds enligt överenskommelse. Har du frågor om tjänsten, mejla [email protected]. Vi är Klara och vi förser våra kunder med rätt kompetens i rätt tid och på rätt plats – sjuksköterskor, rehabpersonal, leg personal inom elevhälsa samt logopeder. Klara ingår i företagsgruppen Ambea som är ett av Nordens ledande omsorgsföretag. Inom vår företagsgrupp erbjuder vi boende, stöd, utbildning och bemanning inom vård och omsorg. Ambea bedriver i Sverige sin verksamhet inom Ambea Sweden Group där Vardaga, Nytida, Lära samt Klara är verksamhetsområden.

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
R&D Project Manager
Hitachi Energy Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

The opportunity As our R&D Project Manager you will become one of the key persons in organizing the delivery of power quality solutions to the rest of our organization. In this role you will work directly with cross-functional team members to ensure that our solutions are delivered and executed in alignment with the overall delivery project priorities How you’ll make an impact You will hold the overall responsibilities for the management of assigned R&D project within the power quality business. Act as key contact for the project. Build and maintain strong relationships with internal and external stakeholders. Managing and follow up suppliers. Define all project plan deliverables, including scope, financial plans, and schedule. Ensure that the project follows execution best practices and Hitachi Energy policies. Effectively monitor and control project progress and efficient resource utilization. Monitor and control project financials according to budget and forecast of R&D work within the Power Quality domain. Manage administrative tasks related to project management. Your background You hold a university degree within Electrical Engineering, Computer Science or similar. Knowledge of project management in system business and preferably within the power system domain. You have background and understanding of software and/or firmware from industry applications. Experience with Cyber Security requirements is meritorious. Experience in power systems and preferably FACTS/HVDC/Substations and from SW/control/digital solutions is considered as a merit. Even better if experience with MACH, MicroSCADA, IEC61850. Strong leadership & management skills and being direct in communication. Excellent ability to resolve issues, lead teams and work constructively with external and internal relations. Structured way of working. You are confident, both on a personal level and in your leadership. Fluency in English, both written and spoken. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development​ Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you. Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Nima Sadr-Momtazi, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Gustaf Hedström, [email protected]

25 mars 2025
Sista ansökan:
20 september 2025
Service Tendering specialist
Hitachi Energy Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

The opportunity The energy sector is today changing fast, with unprecedented speed. Hitachi Energy has, with the portfolio of Grid Automation, a unique offering that will help and enable our customers to take on these new challenges. As Service Tendering Specialist, you will work closely with the sales team to define and compile tenders for both our established and new service offerings. Join us and be a key contributor in the transformation taking place, today, right now! In this role you will be part of an international tendering team, and be responsible for creating and completing bids, estimations and quotations based on customer specifications or customer requirements and budgets to achieve both market competitiveness and favorable deals for the company. How you´ll make an impact Formulate and define competitive service bids, estimates or quotations, considering the best available product mix and appropriate technical and commercial considerations for each situation. Ensure service tenders are well-documented in a timely manner and with the appropriate level of detail, including full and accurate costs. Manage the preparation of all technical, financial, commercial, contractual, and, if necessary, project management aspects of the bid, estimate or quotation, indicating prices and trading conditions. Manage internal and external stakeholders to support the bid preparation, such as translations, governmental approvals, and efforts from other teams. Identify potential risks in estimates, bids, quotes and related contract agreements with different clients or distribution channels. Contribute information or participate in the risk review assessment. Build and nurture strong relationships with customers to understand their needs and support sales in ensuring the client has a great experience throughout the entire sales process, providing the required technical support. Collaborate with Supply Chain and Engineering Teams to identify potential vendors for equipment and materials required in the project and evaluate supplier offers from technical and commercial perspectives to match specifications. Live Hitachi Energy’s core values of safety and integrity by taking responsibility for your actions while caring for your colleagues and the business. Your background You hold a bachelor’s degree or similar in a relevant area, such as electrical, mechanical or automation engineering. Several years of experience in Automation Systems is advantageous. Your previous experience could be in engineering, tendering, (technical) project management or sales, and a strong technical background, preferably within power system automation, is highly valued. Experience in power system engineering and knowledge of domain technology such as Substation Automation and Protection systems, SCADA, RTUs, IEDs, and mission-critical communication is advantageous. On a personal level, you are a self-motivated, reliable team player with a service mindset and strong communication and collaboration skills. You are structured, persistent, and well-organized in your work and ready to work in an international and multicultural environment. You are fluent in Swedish and English, both oral and written. What we offer Candidate will have access to Västerås office and partially to our office in Stockholm Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Hiring manager Uwe Sonne, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Bo Almgren, +46 107 38 14 17; Unionen: Karin Ulvemark +46 107 38 51 42; Ledarna: Frank Hollstedt +46 107 38 70 43. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Renee Lundgren, [email protected]

25 mars 2025
Sista ansökan:
20 september 2025
Lödare sökes till tillverkningsindustri i Västerås!
Libera i Sverige AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Nu söker vi en noggrann och ansvarstagande lödare för att förstärka vårt team. Som lödare hos oss kommer du att vara en viktig del av produktionen! Arbetsuppgifter: Lödning av elektroniska komponenter enligt tekniska ritningar och arbetsinstruktioner. Arbeta med testning av komponenter i produktion. Dokumentation av arbetsprocessen och rapportering av eventuella avvikelser. Samarbeta med kollegor och bidra till ett effektivt arbetsflöde. Vem du är Vi söker dig med tidigare erfarenhet av lödning, helst inom elektronikindustrin. Du kan läsa och följa ritningar enligt instruktioner. Du som söker har tidigare arbetat som montör eller liknande inom tillverkande industri. Då tjänsten innefattar mycket ritningsläsning ser vi gärna att du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Krav Giltigt lödcertifikat Tidigare arbetslivserfarenhet inom lödning Truckkort Arbetstider: Dagtid måndag-fredag 7-16 Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Välkommen med din ansökan!

25 mars 2025
Sista ansökan:
11 september 2025
Lödare sökes till tillverkningsindustri i Västerås!
Libera i Sverige AB
Svetsare och gasskärare

Nu söker vi en noggrann och ansvarstagande lödare för att förstärka vårt team. Som lödare hos oss kommer du att vara en viktig del av produktionen! Arbetsuppgifter: Lödning av elektroniska komponenter enligt tekniska ritningar och arbetsinstruktioner. Arbeta med testning av komponenter i produktion. Dokumentation av arbetsprocessen och rapportering av eventuella avvikelser. Samarbeta med kollegor och bidra till ett effektivt arbetsflöde. Vem du är Vi söker dig med tidigare erfarenhet av lödning, helst inom elektronikindustrin. Du kan läsa och följa ritningar enligt instruktioner. Du som söker har tidigare arbetat som montör eller liknande inom tillverkande industri. Då tjänsten innefattar mycket ritningsläsning ser vi gärna att du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Krav Giltigt lödcertifikat Tidigare arbetslivserfarenhet inom lödning Truckkort Arbetstider: Dagtid måndag-fredag 7-16 Tillsättning: Omgående eller enligt överenskommelse Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vi utför en bakgrundskontroll i denna rekrytering. Genom att ansöka denna tjänst med ditt personnummer godkänner du att vi utför detta moment vid en eventuell anställning. Libera sköter rekryteringsprocessen och alla frågor kring processen besvaras av Liberas rekryterare. Välkommen med din ansökan!

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Extrajobba som lokalvärd med administrativa inslag
Jobwise AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om rollen Vill du ha ett extrajobb med varierade arbetsuppgifter inom service, administration och fastighetsskötsel? Nu söker vi dig som vill jobba extra med fasta arbetstider i centrala Västerås. Du kommer att arbeta i en fastighet i centrala Västerås där du ansvarar för att lokalerna är välkomnande, iordningställda och fungerande. Tjänsten innebär en kombination av enklare administrativa uppgifter, städning och kundkontakt. Du blir en del av ett litet team och delar på arbetspassen enligt ett fast veckoschema. Arbetstiderna är förlagda på klockan 13:00–17:00, måndag, onsdag, torsdag och fredag. Vi ser gärna att du är tillgänglig 1–3 pass per vecka, enligt schema och efter verksamhetens behov. Vi söker dig som: För att vara aktuell behöver du ha en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% – till exempel studier eller deltidsjobb – och kunna styrka detta med intyg. Du trivs i ett socialt sammanhang, är noggrann och självgående. Att ge bra service och ta ansvar för både praktiska och administrativa uppgifter faller sig naturligt för dig. Dina personliga drivkrafter är av stor vikt för oss på Jobwise. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Ta emot bokningar och sammanställa fakturaunderlag Beställa och fylla på produkter som papper, lampor och hygienartiklar Städning av lokaler, våtutrymmen och WC efter behov Ta emot kunder som hyr lokaler eller rum, samt aktivera passeringskort Låsa och stänga fastigheten för dagen Allmänt tillsynsarbete såsom att hämta post, ta ut sopor och hålla ordning Du är varmt välkommen att ansöka utan CV, men för att vi ska kunna behandla din ansökan behöver du komplettera med det i efterhand. Vi på Jobwise strävar efter att skapa en bättre tillvaro för alla som går till ett jobb! Som anställd på Jobwise så får du inte bara en attraktiv anställning där du omfattas av kollektivavtal och schyssta villkor. Du blir även en del av Jobwise-gemenskapen som består av engagerade ledare med lång erfarenhet från branschen. Din chef kommer vara ditt personliga bollplank och kommer finnas där för dig när du behöver det. Med den filosofin ska vi skapa det bästa bemanningsföretaget i världen. Utöver det så är vi ett av de bemannings och rekryteringsföretag som erbjuder kunder och anställda de senaste digitala lösningarna. Vi erbjuder dig Möjligheten att vara med i ett team med engagerade medarbetare och ledare Bra utvecklingsmöjligheter för den som vill En bra relation med en omtänksam chef En trygg anställning där du självklart omfattas av kollektivavtal

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Operativ inköpare - Västerås
Sway Sourcing Sweden AB
Inköpare och upphandlare

Vi söker en engagerad Operativ Inköpare till vår kunds team för Produktionsteknik och Inköp! Vi letar efter en handlingskraftig person som gillar att ta sig an utmaningar och ser till att orderleveranser följer produktionsplaneringen. Du är skicklig på att samarbeta och kommunicera med både leverantörer och interna parter för att hitta de bästa lösningarna. Du trivs lika bra med att hantera akuta situationer som att arbeta med mer strukturerade och planerade uppgifter. Är du den vi söker? Kvalifikationer: • Erfarenhet av SAP är en fördel. • Du är en lagspelare med stark kommunikationsförmåga, både med interna och externa parter. • Du har förmågan att köpa in material utifrån tekniska specifikationer, pris, leveranstid och avtalade villkor. • Du säkerställer att inköpsprocesserna följer företagets policyer och riktlinjer. Närvaro på arbetsplatsen krävs till 100 % på kundens kontor i Västerås. Tillträde och ansökan: Startdatum: 2025-04-01 Slutdatum: 2025-12-31 Sista ansökningsdagen: 2025-03-27 Ort: Västerås Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Diagnostekniker till Västerås
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Som diagnostekniker består dina arbetsuppgifter av fackmannamässig felsökning och diagnos samt ansvar för reparation samt kontroll av åtgärderna. Med din expertis som diagnostekniker säkerställer vi en vagnpark med nöjda och återkommande kunder. Därför blir din roll hos oss mycket viktig och din insats kommer både att synas och göra skillnad. Din profil Flera års arbetslivserfarenhet som fordonstekniker inom felsökning och diagnos Datorn är ditt dagliga arbetsredskap vilket kräver goda IT-kunskaper samt erfarenhet av något diagnosverktyg Det är meriterande med högvoltsbehörighet Du behärskar svenska i tal och skrift samt förstår instruktioner på engelska. B-körkort är ett krav Du har utöver detta ett långtgående tekniskt intresse samt brinner för att lösa avancerade problem och hjälpa dina kunder och kollegor på bästa sätt. Du har en positiv inställning och vill lära dig mer och utvecklas inom yrket. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski , [email protected]. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan! Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025
Operativ inköpare
Jobbusters AB
Inköpare och upphandlare

Arbetsuppgifter Är du en lösningsorienterad inköpare som trivs med att arbeta i en dynamisk miljö? Vi söker en Operativ Inköpare som vill vara en nyckelspelare i vår kunds team för Produktionsteknik och Inköp. Här får du möjligheten att bidra till en effektiv och smidig produktionskedja genom noggrann planering, proaktivt arbete och ett starkt samarbete med leverantörer och interna intressenter. I rollen som Operativ Inköpare kommer du att ansvara för att säkerställa att orderleveranser överensstämmer med produktionsplaneringen. Du arbetar både med ad hoc-problemhantering och mer strukturerade och planerade inköpsaktiviteter. Ditt fokus ligger på att skapa effektiva och hållbara lösningar genom noggrann analys och kommunikation. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Hantera inköp av material enligt tekniska specifikationer, pris, leveransplan och villkor. Säkerställa att inköpsaktiviteter följer företagets policyer och riktlinjer. Upprätthålla och utveckla goda relationer med leverantörer och interna intressenter. Arbeta proaktivt för att lösa utmaningar och optimera leveranskedjan. Följa upp order och leveranser för att säkerställa att produktionsflödet fungerar smidigt. Kvalifikationer Du har några års erfarenhet av operativt inköp. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Du kan arbeta 100% på plats i Västerås. Meriterande: Erfarenhet av SAP. Personliga egenskaper Vi tror att du är en lagspelare som trivs med att samarbeta och kommunicera både internt och externt på ett tydligt och smidigt sätt. Du har en lösningsorienterad inställning och uppskattar en arbetsmiljö där både planering och snabba beslut är en naturlig del av vardagen. Med en strukturerad och noggrann arbetsstil har du ett analytiskt tänkande som gör att du kan fatta välgrundade beslut. Dessutom är du flexibel och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus på detaljerna. När du blir en av ossSom konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start i april och uppdraget förväntas löpa i t.o.m. 2025-12-31 med chans till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Västerås. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

24 mars 2025
Sista ansökan:
10 september 2025