Produktionsledare kvällsskift till logistikbolag i Enköping
Pokayoke AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Om rollen Vi söker en trygg och engagerad produktionsledare till ett större logistikbolag i Enköping. Det här är ett interimuppdrag där du kommer att arbeta kvällsskift och vara ansvarig för att leda ett team i det dagliga arbetet. Uppdraget pågår från sommaren till sen höst, med möjlighet till förlängning. Du kommer att ha fullt personalansvar under ditt skift och arbeta nära verksamheten för att säkerställa att teamet når uppsatta mål samtidigt som du bygger engagemang, tydlighet och arbetsglädje. Dina arbetsuppgifter Leda, fördela och följa upp det dagliga arbetet under kvällsskiftet Skapa struktur, tydlighet och arbetsro i ett team med kollektivanställda Ansvara för bemanning, schema, introduktion och utvecklingssamtal Identifiera och hantera rehabiliteringsbehov samt andra HR-relaterade ärenden Vara en närvarande och lösningsorienterad ledare nära verksamheten Samarbeta med andra ledare och driftsledning för att optimera flöden Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet som produktionsledare, teamchef eller motsvarande roll i logistik- eller produktionsmiljö Är trygg i att ta personalansvar och har erfarenhet av att arbeta med medarbetarsamtal, bemanning och arbetsmiljöfrågor Trivs med ett högt tempo och många kontaktytor Är en tydlig kommunikatör med ett coachande och tillitsfullt ledarskap Ser relationen till teamet som en nyckel till produktionsframgång Ditt ledarskap Du är en person som får med dig männsikor. Du skapar förtroende, visar omtanke och får människor att känna sig delaktiga och viktiga. Du är tydlig när det behövs, men alltid med respekt och ödmjukhet. Ditt fokus är att skapa ett team som både mår bra och presterar. Varför Pokayoke? Pokayoke är ett snabbväxande företag med stort engagemang och ett tydligt uppdrag: att hjälpa våra kunder att utvecklas och prestera på hög nivå, ofta i lägen där det behövs som mest. Vi arbetar med några av Sveriges mest komplexa logistikflöden och våra interimledare är en viktig del i våra leveranser. Vi letar alltid efter människor som vill göra skillnad, som drivs av utveckling och som gillar att ha kul tillsammans med andra. Hos oss blir du en del av ett team där det är högt i tak och stark framåtanda. Ansökan Låter detta som rätt utmaning för dig? Ansök redan idag, urval kommer att ske löpande. Har du frågor om rollen är du varmt välkommen att kontakta Felicia Pettersson på [email protected].

19 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Team Manager till vår terminal i Växjö!
Instabee Group AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Om Instabee I slutet av 2022 grundades Instabee efter kombinationen av Budbee, Instabox och Porterbuddy. Instabee erbjuder miljontals konsumenter över hela Europa med smidiga leveranser och är på väg att bli den ledande partnern till den europeiska e-handelsmarknaden. Alltid med kunden i fokus. På Instabee är du välkommen precis som du är, så länge du drivs av att ständigt utmana marknaden tillsammans med oss. Vi letar nu efter en Team Manager till vår terminal i Växjö. Om rollen I rollen som Team Manager i Växjö kommer ditt fokus att vara på våra medarbetare som varje dag arbetar för att sortera och leverera våra paket. Du kommer att ha personalansvar som bland annat innebär uppföljning av KPI:er och medarbetarnas kompetensutveckling. Rollen är både operativ och strategisk för att driften av terminalen ska fungera optimalt. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Personalansvar samt kompetensutveckling och medarbetarsamtal. Schemaläggning och bemanningsplanering. Säkerställa så att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Kontinuerligt följa upp, utvärdera och förbättra processer och kvalitet. Stöd till övriga funktioner som verksamheten kräver. Om dig som söker Vi tror att du som Team Manager är en naturlig problemlösare som sporras av utmaningar och har förmågan att motivera teamet omkring dig och är ett föredöme för både övriga ledare och medarbetare. Som person är du uthållig och har en nyfikenhet på att lära dig nya saker. Du är även en god kommunikatör med förmåga att ta beslut och skapa klarhet och struktur i en snabbrörlig organisation. Tidigare erfarenhet av ledande roll med personalansvar. Du har förståelse för att plötsliga avvikelser i arbetet kan förekomma, därför lägger vi stort värde vid flexibilitet och en förmåga att prioritera och prestera i en snabbrörlig miljö. Tidigare erfarenhet av schemaläggning samt att arbeta enligt KPI:er. Flytande i svenska och engelska, både muntligt och i skrift. B-Körkort. Övrigt Denna rekryteringsprocess består av personlighets- och logiktest via Alva Labs samt bakgrundskontroll via Verifiera för granskning av tidigare offentliga kriminalregister. Resultatet är offentlig information som hanteras konfidentiellt. Detta är obligatoriskt för alla rekryteringsprocesser på Instabee i Sverige.

16 maj 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Assistant Department Lead - Returns
Nordic Nest AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Vill du växa i en roll där du får utvecklas, ta ansvar och vara en del av ett engagerat team? Hos oss på Nordic Nest Group får du möjlighet att kombinera daglig problemlösning med samarbete och struktur – i en miljö där det händer mycket och ingen dag är den andra lik. Som Assistant Department Lead på vår returavdelning blir du en viktig del i att hålla flödet i gång och att alltid skapa världens bästa kundupplevelse.  Vad innebär rollen? Som Assistant Department Lead har du ett ansvar för att leda och inspirera teamet samt säkerställa den dagliga driften på din avdelning tillsammans med Department Lead. Du stöttar även Department Lead vid behov med operativa uppgifter för att vi ska kunna nå våra mål på det sätt som är mest effektivt för verksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter; Arbeta operativt med avdelningsspecifika uppgifter tillsammans med teamet. Coacha, peppa och inspirera teamet för att skapa engagemang och stärka teamkänslan. Tillsammans med Department Lead säkerställa den dagliga driften för avdelningen. Arbeta för att vi ständigt ska förbättra oss i varje moment när det kommer till kvalitet, lönsamhet och effektivitet. Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du är en person som trivs i en vardag där det händer mycket – där du får kombinera ledarskap, struktur och ett lösningsfokuserat arbetssätt. Du motiveras av att få andra att växa och har ett naturligt driv i att förbättra arbetssätt och flöden. Som ledare är du närvarande och kommunikativ, och du är inte rädd för att kavla upp ärmarna och vara en del av det operativa arbetet när det behövs. Vi tror också att du... Har en god förmåga att planera, prioritera och skapa struktur i ett högt tempo Är prestigelös, lyhörd och bra på att skapa engagemang i ditt team Ser möjligheter i förändring och vågar testa nya sätt att arbeta Har tidigare erfarenhet från logistik, lager eller kundnära verksamhet Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift Har du dessutom erfarenhet av att leda andra, även i mindre skala, eller arbetat med returhantering tidigare, är det ett extra plus – men framför allt söker vi rätt personlighet och engagemang! Är du redo att bli en del av teamet? Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde 1/8-2025. Placering är på vårt lager i Kalmar. Vi tror på kraften i personliga egenskaper, därför använder vi personlighetstester i ett tidigt skede i processen. Skicka in din ansökan senast 31/5-2025.  Frågor? Kontakta Noah Ekberg, Department Lead, via [email protected]. VÄLKOMMEN HEM!

15 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025
Shift Supervisor
Voi Technology AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Your mission at Voi As a Shift Supervisor you will be responsible for a team of Fleet Specialists in Västerås, overseeing operations while at the same time support them in their daily work. You will spend the majority of your time performing tasks in the warehouse and In field together with the team and the rest of the time for managerial duties such as planning, performance follow up, administrative tasks etc. Your responsibilities will include: Vehicle Utilization – You are out on the streets, collecting and deploying our scooters with a hands on mentality Navigating Logistics – Aid in receiving, packing, and deploying new vehicles Managing your team – Assist in creating shift plans, cultivate team performance and supervise your team's activities, ensuring tasks are conducted efficiently and safely Upholding Quality Standards – Collaborate with your team to identify and rectify damaged or misplaced vehicles, ensuring tidy parking spots and restoring fallen vehicles Synergistic Planning – Collaborate with managers to optimise work schedules, ensuring efficient shift planning and execution. What you need to embark: We are looking for a Supervisor with a hands-on mentality who is not afraid to roll up the sleeves and get the job done. Key qualifications include: A valid driver's license for Sweden Previous leadership experience Fluency in English, fostering clear communication. Knowledge of Swedish is desirable  A proactive, positive attitude and a strong sense of ownership. Skilled in promoting and nurturing team collaboration Job conditions: Contract: Fixed term Working hours: Full time Start date: June  Why Voi? Working at Voi is more than just a job; it's a personal Voiage where you'll grow as a professional and be part of a diverse team and culture that's committed to making a positive impact on society. In addition to this, you'll have the opportunity to: Join Europe's leading micromobility company and one of the fastest-growing scale-ups Make a direct impact on our ongoing success and contribute to the development of the micromobility industry in Sweden. Collaborate with inspiring, motivated, and diverse colleagues who share a common goal Be a part of the micromobility revolution and help create sustainable cities that are clean, quiet, and free from pollution Are you ready to join the Voiage?

14 maj 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Teamleader till vårt lager i Farsta
Mathem i Sverige AB
Arbetsledare inom lager och terminal

För oss på Mathem står våra kunders bekvämlighet alltid i centrum. Vi vill skapa den bästa upplevelsen för dem i allt från middagsplaneringen med familjen till dess att matvarorna finns på plats i hemmet. På detta sätt skapar vi mer tid för sakerna de älskar – matlagning, tid med familjen, träning eller jobb. När du jobbar hos oss får du därför en unik möjlighet att påverka människors liv i positiv bemärkelse. För leendet på kundernas läppar när matvarorna levereras är ovärderligt. Varför ska du jobba hos oss? Mathem är idag Sveriges största matbutik med lösplockade varor på nätet och vi fortsätter att växa. Hos oss får du jobba i en dynamisk och social miljö med möjlighet att utvecklas och växa. Vi är en arbetsplats med stor mångfald och vi satsar helhjärtat på miljö- och hållbarhetsfrågor. Vad kommer du att få göra? Som Teamleader inom Mathems lagerverksamhet ansvarar du för att leda och fördela arbetet för medarbetare inom ett visst område. Detta är en operativ roll där du arbetar aktivt med uppföljning i form av exempelvis medarbetarsamtal, hälsosamtal och coachningssamtal. Vidare medverkar du i förbättringsarbeten för att nå processens och verksamhetens mål när det kommer till medarbetarnöjdhet, kvalitet och produktivitet i enighet med budget. Du arbetar nära och rapporterar till Fulfillment Operating Manager. Fokus kommer även vara att uppnå områdets uppsatta mål och budget. Du arbetar på ett effektivt sätt med optimal resursfördelning för att nå uppsatta mål och säkerställa produktionens flöde. Genom god förståelse för logistikprocesser och organisationen arbetar du för att effektivt kunna lösa de utmaningar som uppstår i verksamheten. Du har ett operativt driftansvar och arbetar aktivt med coachning av medarbetarteamet. Du kan även bli involverad i arbetsmiljöfrågor. Arbetstiderna kommer att vara förlagda på ett schema dagtid med rullande helger. Kvalifikationer Gymnasieutbildning Tidigare ledarerfarenhet Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Erfarenhet från livsmedelsbranschen är meriterande Erfarenhet av tidigare WMS-system är meriterande Utbildningar inom ledarskap, arbetsrätt, arbetsmiljö, logistik och lean är meriterande Goda kunskaper om verktyg, processer och metoder inom logistik, kvalitet och arbetsmiljö är meriterande Personliga egenskaper I rollen som Teamleader ser vi att du är en driven ledare som når resultat genom att coacha samt skapa engagemang inom ditt team. Det är viktigt att du har ett operativt närvarande ledarskap, är professionell och rättvis. Du är initiativtagande och lösningsorienterad, utan att tumma på kvalitet och säkerhet. Utöver detta är det viktigt att du är en god kommunikatör, har lätt för att samarbeta med andra samt är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Övrigt Plats: Farsta/Larsboda, Stockholm Omfattning: Heltid (100%) Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande 6 månaders provanställning Tillträde: Omgående Lön: Fast lön enligt kollektivavtal (Lager & E-handel) + ansvarstillägg En bakgrundskontroll via ett externt företag ingår som en del i rekryteringsprocessen av denna tjänst. Vi behandlar ansökningar kontinuerligt och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan!

13 maj 2025
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Lagerchef till O.B.Wiik AB
Bravura Sverige AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Är du redo för en ny utmaning där du får ta ansvar för lagerverksamhet, personal och utveckling i en dynamisk miljö? O.B.Wiik söker nu en lagerchef till sitt nya lager i Enköping. I denna nyckelroll ansvarar du för både den dagliga driften och utvecklingsarbetet, och arbetar nära ett engagerat team för att skapa en välfungerande lagerverksamhet. Här får du en roll med stort inflytande i en växande organisation där dina idéer värdesätts och där du får möjlighet till personlig utveckling! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos O.B.WIIK Om företaget O.B.Wiik AS grundades 1912 och är en av Nordens ledande leverantör av plasthallar, idrottshallar och stålbyggnader samt presenningar och arrangemangsprodukter som quick up tält. De flesta produkter kan både hyras och köpas. Med över 100 års erfarenhet erbjuder företaget flexibla och hållbara lösningar för lager, industri, evenemang och nödhjälp. Produkterna används globalt och exporteras till över 100 länder. O.B.Wiik AB har kontor i Nykvarn strax söder om Stockholm, men försäljning och uthyrning sker till hela landet. De ingår i det norska företaget O.B.Wiik AS, som även har ett dotterbolag i Danmark. Sammanlagt har företaget över 100 anställda och omsätter cirka 500 miljoner norska kronor årligen. Under hösten 2025 kommer företagets lagerverksamhet att flyttas till nya lokaler i Enköping – en satsning som syftar till att stärka logistiken och skapa en mer modern och effektiv arbetsmiljö för framtiden. Arbetsuppgifter I rollen som lagerchef har du det övergripande ansvaret för att leda och utveckla företagets lagerverksamhet. Det är både en operativ och strategisk roll där du dagligen arbetar nära ditt team och andra avdelningar för att säkerställa att lagerflödet fungerar smidigt, från mottagning och plock till leverans och returhantering. Du ansvarar för att arbetsprocesserna är effektiva, kvalitetssäkra och bidrar till hög kundnöjdhet. En viktig del av rollen är att utveckla lagrets arbetsmetoder och struktur, med målet att minska fel, effektivisera processer och förbättra leveransprecisionen. Du spelar en nyckelroll i arbetet med att digitalisera och framtidssäkra lagret. Du leder det dagliga arbetet på plats i lagret, planerar bemanning samt stöttar och coachar dina medarbetare. Rollen innebär även ansvar för att boka transporter, följa upp leveranser, säkerställa god arbetsmiljö samt hantera administrativa uppgifter kopplat till exempelvis fakturering och lagersystem. Du samarbetar tätt med sälj, projektledare och montage, och ingår i ett verksamhetsnära team där du förväntas bidra aktivt med förbättringsförslag och lösningar. Under hösten 2025 flyttas lagerverksamheten till nybyggda, moderna lokaler i Enköping. Du kommer ha en nyckelroll i planeringen och implementeringen av denna flytt. Dina ansvarsområden: Operativ drift och daglig arbetsledning av lagret Personalansvar inklusive bland annat lönesättning och arbetsmiljöansvar Säkerställa effektiv in- och utleverans samt hantering av returer Driva strategiska initiativ som förbättrings- och digitaliseringsprojekt Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av en liknande roll som till exempel lagerchef, logistikansvarig eller teamleader inom lager- och logistikverksamhet • Erfarenhet av att leda medarbetare i det dagliga arbetet • God vana av att arbeta med plocklistor, in- och utleveranser samt transportbokningar • Erfarenhet av att driva förbättringsarbete, utveckla arbetsrutiner och skapa struktur • God systemvana och erfarenhet av affärssystem (gärna Navision/Business Central) • Truckkort (motviktstruck) • B-körkort • Flytande i svenska i tal och skrift, god förståelse för engelska • Erfarenhet från uthyrnings- eller återanvändningsverksamhet, gärna inom bygg, industri eller evenemang, är meriterande Du är en operativ och lösningsorienterad ledare som skapar engagemang, struktur och driv i vardagen. Du trivs med att arbeta verksamhetsnära, är nyfiken, prestigelös och har ett tydligt ansvarstagande. Du är van vid att samarbeta med flera funktioner, trivs bra i teamarbete och har förmåga att tänka framåt och bidra till både förbättring och effektivisering. Du är en doer som får saker att hända, med ett starkt kvalitetstänk och fokus på leverans. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper. Övrig information Start: Augusti/september 2025 Plats: Enköping (med utgångspunkt i Nykvarn fram till november/december) Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

8 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
Site Manager (Temporary to cover parental leave)
Instabee Group AB
Arbetsledare inom lager och terminal

About us: In 2022, Instabee was founded after combining Budbee and Instabox - two leading last-mile delivery companies with three consumer-facing brands: Budbee, Instabox, and Porterbuddy. Instabee serves millions of consumers across Europe with convenient deliveries and is on track to become the leading European e-commerce enabler. Always with the merchant at heart. We are obsessed with radically simplifying the parcel shipping and receiving experience. Instabee has swiftly emerged as a force to reckon with in the industry, serving thousands of merchants and millions of consumers. About the role as Site Manager: We are looking for a acting Site Manager to oversee our terminals in Sundsvall and Östersund. You will be based at the Sundsvall terminal but are expected to travel regularly to Östersund. This is a parental leave cover from July, 2025, to January, 2027. As Site Manager in Sundsvall/Östersund, you will be responsible for managing our terminal, fleet, and driver operations to ensure outstanding but cost-efficient service delivery. As a leader you empower our employees to effectively carry out their duties, to take responsibility for our business, and develop in their roles. You will also ensure that the site works for high customer satisfaction and good delivery quality. In this role you will be reporting to the Regional Manager and work closely with the other Site Managers in the region. You will, among other things: Develop the site by initiating and implementing tactical and strategic activities and improvement work that aligns with Instabee's long-term strategies and goals. Lead, coach and follow up with your employees in their respective assignments. Managing sorting and driving operations at the terminal to ensure we meet delivery deadlines and without errors. Analyze and identify cost drivers and be responsible for achieving a cost-effective business. Managing the scheduling of staff to ensure cost efficiency and staff motivation. Ensuring the safety of our employees and providing a good work environment. Being responsible for the recruitment, retention, and development of staff, including performance reviews. Responsible for the site's budget and KPIs. Who you are: We are looking for an operations leader with experience in managing a team of 10-20 people, looking to grow in their career. You are a responsible team-player with the ability to combine high ambitions with a prestigeless approach. In order to be successful in this role you will need to be comfortable with an environment characterized by fast pace, rapid changes and growth. Proven experience as a successful leader in a similar role, preferably from a growing and/or production-oriented business. You have a strategic mindset and you come up with creative solutions to challenges. Experienced in handling staff issues, taking care of teams, and developing staff skills. You are a role model and have an understanding of how to create a successful culture and strong, healthy teams. Union negotiation expertise and experience in occupational health and safety is a plus. Fluent in both Swedish and English Join our global expansion and unlock endless career opportunities. Apply today! This recruitment process consists of personality and logical tests via Alva Labs and background checks via Verifiera as a review of previous public criminal records. The result is public information that is handled confidentially. This is mandatory for all recruitment processes at Instabee in Sweden. #LI-JB2

7 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Lager- och logistikkoordinator till Epta i Kista
Andara Group AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Till vår kund Epta Sweden i Kista söker vi en engagerad Lager- och logistikkoordinator som vill vara en central del av ett engagerat team. I denna roll kommer du att ha en viktig funktion i att hantera och optimera det dagliga lagret, koordinera inkommande och utgående leveranser samt säkerställa ett effektivt och strukturerat logistikflöde. Du är även en nyckelperson i att stödja både kunder och säljteam genom att följa upp order, leveranser och lagerstatus. Vi söker dig som är strukturerad, lösningsorienterad och har ett öga för detaljer. Du har god erfarenhet av lagerarbete, är van att arbeta med logistiksystem och trivs i en dynamisk miljö där du får använda din organisatoriska förmåga för att skapa ordning och effektivitet. Epta Sweden är marknadsledare inom kommersiell kylteknik och levererar kyllösningar och tjänster till kunder över hela Sverige. Företaget växer i Sverige och i denna roll kommer du få möjlighet att påverka och vara delaktig i en spännande tillväxtresa. Dina arbetsuppgifter: Operativ samordning: Säkerställa effektiv kommunikation och samordning mellan avdelningarna (försäljning, order, projekt och lager) för att möta kundernas behov och organisatoriska mål. Lagerhantering: Upprätthålla korrekt inventering på alla lager och genomföra årliga och kvartalsvisa inventeringar för att optimera lagernivåerna och minska avvikelser. Kundorderhantering: Ta emot, bearbeta och bekräfta kundbeställningar, säkerställa leveransdatum och justera leveranser efter kundens önskemål. Kundkommunikation: Snabbt svara på kundfrågor gällande leveranser och problem, hålla en positiv och professionell dialog samt informera om eventuella förseningar i leveranser i god tid. Leveransplanering och dokumentation: Schemalägga och förbereda nödvändig dokumentation för att säkerställa korrekt och i tid leverans av produkter. Processförbättring: Identifiera och implementera effektiviseringar inom logistik-, lager- och orderadministrationen för att öka effektiviteten och säkerställa hållbara arbetsflöden. Vem är du? Vi söker dig som har 3–5 års erfarenhet av liknande arbete inom lager och logistik och som är självgående i din roll. Du är ordningsam, strukturerad och har ett starkt intresse för att arbeta med effektivisering, processer och rutiner. Som person är du en ödmjuk lagspelare som trivs med att samarbeta och bidra till en positiv teamkänsla. Erfarenhet av SAP Material Handling Module (avancerad användarnivå) är ett krav Superuser i SAP (meriterande men ej ett krav) Ett proaktivt och lösningsorienterat tankesätt En strukturerad och systematisk arbetsstil Färdigheter i Microsoft Office Suite Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Eptas historia Epta-gruppen är ett dynamiskt och växande internationellt företag som levererar banbrytande kommersiella kyllösningar som påverkar vardagen – från att säkerställa färsk mat i stormarknader till att upprätthålla perfekt kylning på ditt favoritkafé. Eptas globala nätverk inkluderar produktionsanläggningar, säljorganisationer och serviceorganisationer – alla samarbetar för att erbjuda hållbara och innovativa lösningar.  Epta stöttar sina kunder i deras gröna omställning och erbjuder en helt integrerad tjänst, från utformning av butiken till eftermarknadsstöd. Med över 8 000 anställda främjar Epta en miljö för kontinuerlig utveckling. Epta erbjuder karriärmöjligheter, omfattande utbildning och möjligheten att blomstra i ett företag där varje utmaning är en chans att skapa värde och inspirera alla medarbetare. Styrda av värderingar är Epta engagerade i professionell skicklighet, hållbarhet och innovation i alla aspekter av arbetet. Vi välkomnar alla ansökningar, hos Epta är det ditt unika perspektiv som håller företaget innovativa och "coola". Läs mer om mångfald och inkludering på Epta HÄR. Läs mer om hur vi arbetar HÄR. Förmåner Du bli en del av ett starkt sammansvetsat familjeföretag, där du kommer att uppleva en fantastisk blandning av ny teknik och en modern arbetsplatskultur. Epta går längre än så och erbjuder 30 + 3 ("klämdagar") dagars betald semester per år. Du får mer tid att koppla av, ladda om och göra det mesta av din välförtjänta ledighet! Som Epta anställd har du rätt att nyttja ett friskvårdsbidrag på 3 250 kr per år. När du börjar på Epta får du en värvningsbonus för andra bra kandidater som du rekommenderar att företaget anställer. Det är dags att festa! Ha kul med dina kollegor på personliga teamevenemang. Balansera arbete och privatliv perfekt med flexibla arbetstider. Har du ett husdjur som du vill ta med till kontoret? Fråga ditt team om företagets djurvänliga policy och ta med din lurviga vän till jobbet. I denna tjänst får du en möjlighet att hjälpa till att göra världen till en bättre plats och delta i företagets volontäraktiviteter. Praktisk information: Rollen är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd hos vår kund Epta Sweden. Anställningsform: Heltid Placering: Kista med möjlighet till hybrid Startdatum: Omgående Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected] om du har några frågor. Varmt välkommen med din ansökan!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Administrativt ansvarig till lagerverksamhet i Broby
BHG Group AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Hemfint Group, bestående av de framgångsrika e-handelsbolagen Hemfint, Outl1 och Trendrum. Som en del av BHG Group, en ledande aktör inom heminredning och möbler, erbjuder vi en spännande arbetsmiljö med fokus på tillväxt och kundnöjdhet. Vi söker nu en administrativt ansvarig till vårt centrallager i Broby. I denna roll kommer du att ha det övergripande ansvaret för den administrativa delen av lagerverksamheten. Du arbetar tätt tillsammans med lagerchef och logistikchef, samt har regelbunden kontakt med vår kundtjänst. Du blir en del av ett team som består av ytterligare 1–2 administratörer. Arbetet innebär bland annat att planera lagrets kapacitet i samråd med lager- och logistikchef, administrera det dagliga arbetet och säkerställa att rutiner följs, samt att fördela plockordrar till medarbetare. Du ansvarar också för uppföljning av produktivitet och kapacitet, rapportering, och för att kommunikationen mellan lagret och övriga funktioner – framför allt kundtjänst – fungerar smidigt. I tjänsten ingår även hantering av inkommande och utgående varor, orderhantering, inventering samt avvikelsehantering och leverantörskontakter vid behov. Vi söker dig som är ambitiös, strukturerad och noggrann, och som har erfarenhet av såväl lagerarbete som administration. Du bör också ha erfarenhet av ledarskap eller arbetsledning, vara van vid att arbeta med datorer och ha kunskap om lagerhanteringssystem. För att lyckas i rollen behöver du ha förmåga att motivera och entusiasmera andra, vara serviceinriktad och lösningsorienterad, samt ha god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska – och gärna även engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av förbättringsarbete och utveckling av rutiner, truckkort, samt kunskaper i affärssystem som Navision eller Open Source. Tjänsten är på heltid med tillträde omgående. Välkommen med din ansökan!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Lager- & driftledare till Åhléns Trollhättan
Åhléns AB
Arbetsledare inom lager och terminal

Även om vi har funnits i 125 år händer det mer än någonsin hos oss på Åhléns just nu! Vårt löfte är att bjuda våra kunder på den bästa tänkbara upplevelsen och vara platsen där livet blir enklare, bättre och härligare. Hos oss blir du en del av ett folkkärt varumärke och ett passionerat team. Utvecklas tillsammans med oss - sök tjänsten som Lager- & driftledare! Vi erbjuder dig Som Lager- & driftledare är du ansvarig för att optimera våra logistiska varuflöden till, från och i varuhuset. Du har ett ansvar att tillsammans med Varuhuschefen förenkla arbetsprocesser och skapa ordning och reda på lagret och i varuhusets varuflöde för att effektivisera arbetet och öka försäljning Exempel på arbetsuppgifter: - Proaktivt arbeta för och säkerställa en god arbetsmiljö - Optimera och säkerställa ett säljdrivet varuflöde i varuhusen från lager till samtliga affärsområden i varuhuset - Förmedla hur lager och varuflöde ska driftas - Leda och driva löpande inventeringar och bokslutsinventering tillsammans med varuhuschef - Vara kontaktperson mot interna och externa samarbetspartner, gällande logistik och lager Du kommer att arbeta nära och tillsammans med andra Lagermedarbetare, Visual Merchandisers, Säljare och Varuhuschef för att ge den bästa upplevelsen till alla våra kunder. Vi letar efter Vi ger dig förtroende och ansvar över ditt arbete med möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Till oss tar du med dig: - Några års erfarenhet av lager och logistik inom detaljhandeln där du haft ansvar för att skapa rutiner och struktur - Erfarenhet av att inventering - Det är meriterande om du har truckkort med A-behörighet För att lyckas i rollen ser vi att du är strukturerad och lösningsorienterad då din vardag kan bestå av oväntade utmaningar. Du skapar förtroende genom din affärsmässighet och kommunikativa förmåga. Du är serviceinriktad och uppskattar att jobba i team. Vidare har du en förmåga att leda andra människor genom att inspirera till samarbete och framgång vilket är avgörande för att vi ska nå våra gemensamma mål. Om rekryteringen Tjänsten är en tillsvidareanställning på 28 h/v och arbetstiderna kan variera mellan kl 7-19. Vi ser gärna att du kan börja hos oss i slutet på juli. Urval och intervjuer kan komma att ske löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag! Som Lager- & driftledare på Åhléns blir du en del av ett passionerat team som drivs av affärsmannaskap och entreprenörskap. Vi ger dig förtroende och möjligheten att växa i en utvecklande miljö. Med det hälsar vi dig varmt välkommen till Åhléns! Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med snart 50 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,6 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se

6 maj 2025
Sista ansökan:
1 november 2025