Brinner du för kundservice och försäljning? Är du en inspirerande ledare som trivs med att motivera och utveckla ditt team? Då är detta rollen för dig! Uppdraget som butikschef i Abisko är lika brett som Torneträsk är stort. Vi är den enda butiken i Abisko som erbjuder livsmedel, godis, tobak, drivmedel och är ombud för både apoteket och systembolaget. För oss är det viktigt att vara en del av att hålla Abisko levande, både för besökare och människor som bor och lever i Abisko. Möjligheterna med butiken är stora och du har stort utrymme att sätta din egen prägel på teamet och butiken. Vi söker dig som är redo att leda ett team, hantera budget och ta fullt ansvar för butiksdriften. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Vara en aktiv ledare i butiken, inspirera och engagera ditt team för att ge kunderna den bästa upplevelsen. Driva och utveckla butikens försäljning genom att motivera personalen och säkerställa hög kundservice. Ansvara för att uppsatta budgetar och försäljningsmål uppnås. Rekrytera, introducera och utveckla medarbetare genom regelbundna samtal och coachning. Skapa och upprätthålla en välplanerad och effektiv bemanningsstruktur. Planera och strukturera det dagliga arbetet för att säkerställa en välfungerande butik. Attestera fakturor, hantera följesedlar och följa upp eventuella avvikelser. Kontinuerligt analysera och följa upp försäljning, personal, budget och lagerstatus. Vi söker dig som: Har minst 2 års erfarenhet av detaljhandel och ett starkt försäljningsdriv. Är en naturlig ledare som motiverar och inspirerar sitt team till framgång. Trivs med att arbeta operativt och leda genom att vara närvarande på butiksgolvet. Är en engagerad och lösningsorienterad person med god förmåga att planera och organisera. Har erfarenhet av personalansvar, rekrytering och schemaläggning. Har god datorvana och erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Vi erbjuder: En spännande och utvecklande roll där du får möjlighet att påverka butikens framgång. Ett engagerat team och en arbetsplats där vi tillsammans skapar en inspirerande butiksmiljö. En dynamisk och kundfokuserad arbetsmiljö med högt tempo. Trygga anställningsvillkor och attraktiva personalförmåner. Hos oss är det inte bara lönen som räknas. Vi vet att olika personer motiveras av olika faktorer. Vi är därför öppna för dialog och vill anpassa erbjudandet så att det passar just dig och dina behov. Oavsett om det handlar om flexibilitet, utvecklingsmöjligheter eller andra förmåner. -Vi är lyhörda och redo att diskutera! Låter det intressant? Skicka in din ansökan och skriv gärna ett personligt brev där du berättar om varför just Abisko är din dröm och vad du kan bidra med till oss och området Vi rekryterar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta regionchef Hanna Ristwall, [email protected]. Not. Inga ansökningar tas emot via mail.
Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inomretail, Kjell & Company och inte minst, rollen som butikschef!Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våramedarbetaresförmåga att lösa kundens problem på bästavis! Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points.I en Service Point vi främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Chef eller ledare?- vi söker dig som ser skillnaden mellan ordens innebörd och som inser att båda delarna behövs för att skapa en välfungerande enhet och ett team som utvecklas. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet från chefsrollen men du behöver vara en person som under en längre tid funderat på rollen som ledare, så pass att du har en tydlig bild över vad du kommer att stå för som chef och ledare. Kanske är du just nu din arbetsplats bästa medarbetare och redo att ta nästa kliv? Du har mest troligtett stort intresseför ledarskap, älskar försäljning och genom ditt team vill skapa framgång,samtidigt som du brinner för att ge service i världsklass varje dag. Vi söker dig som: Är ödmjuk, socialt kompetent, driftig och energifylld. Älskar att sälja och att ta stort ansvar för både din egen och andras prestationer.. Kan förmedla mål, samt att på ett coachande sätt driva gruppen mot dessa. Har intresse och kunskap kring produkterna vi säljer. Är resultat-och-målfokuserad. Är stabil, mogen och beslutsam i ditt agerande. Viser gärna att du har: -Erfarenhet av ledarskap i någon form, gärna från detaljhandeln. -Erfarenhet av försäljning till slutkonsument. Vad erbjuder vi dig? I rollen som butikschef driver du, tillsammans med dina säljare,din butiksom din egen. Du har ett gediget stöd ifrån Huvudkontoret som gör att du får bästa förutsättningar att fokusera på det operativa ledarskapet och utvecklingen av ditt team. Vi värdesätter ett nära ledarskapgenomhög butiksnärvaro ochi rollen kommer du ha ett tätt nära samarbetemeddin regionchef som både stöttar, utvecklar och agerar bollplank. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsom butikschef: -Skapa ett effektivt och välfungerande team i din butik. -Förvalta och utveckla den höga nivån av kundnöjdhet som vi verkar för. -Arbeta för en välskött butik och ett välorganiserat lager Första åretges duen gedigen introduktiontill rollen– allt för att ge dig bästamöjligaförutsättningar som butikschef hos oss! Vill du veta mer om hur är det att jobbapå Kjell & Company? Övrigt Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Grundlön enligt detaljhandelsavtalet baserad på högsta möjliga branschvana + ansvarstillägg på runt 4500 kr. Utöver det finns möjlighet till bonus om 45 000 per kvartal. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag och vassa internutbildningar. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Josefin Linde, People and Culture Kjell & Company
ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi en erfaren och passionerad person för rollen som butikschef på Gina Tricot, Växjö Samarkand. Om du brinner för försäljning, har en stark ledarskapsförmåga och älskar att arbeta i modebranschen så kan du vara den perfekta kandidaten för oss! OM ROLLEN Som butikschef tar du ägarskap över butiken och ansvarar för dess resultat. För att du ska kunna fortsätta utveckla dina ledaregenskaper ger vi dig stöd i din ledarroll samt tillgång till våra utbildningar i Gina Tricot Smile Academy. Här är det viktigt för oss att du själv tar initiativ för att växa i din roll. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är positiv, social och driven. Du strävar alltid efter att vara i toppklass och är en sann teamplayer som inte bara står bredvid utan är aktivt engagerad ute på golvet med ditt team. Att visa vägen genom eget exempel är en självklarhet för dig när du motiverar ditt team för att skapa meningsfulla upplevelser för våra kunder. Dessutom är du flexibel och kan anpassa dig till olika arbetstider, inklusive kvällar, helger och intensiva perioder som julen. Kvalifikationer: Flera års erfarenhet från service och försäljning Erfarenhet av att coacha och utveckla ett säljteam mot utmanande mål Stort intresse för försäljning och nyckeltal En passion för mode och trender Ett öga för det visuella Flexibel gällande arbetstider VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid 38h/v. Vi tillämpar provanställning. Är du rätt person för utmaningen? Intervjuer och tillsättning sker löpande.
Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag. Vi erbjuder dig Som Varuhuschef på Åhléns är du ansvarig för att driva försäljning och skapa lönsamhet i varuhuset, samt säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs med hög kvalitet. Du samarbetar framför allt inom ditt varuhus med Säljare, och Visual Merchandisers och till din hjälp har du förutom medarbetarna i varuhuset även HR Partner och Regionchef. Våra kunder ska mötas av engagerade och serviceorienterade Säljare med god produktkunskap. I rollen som Varuhuschef ingår att: - Skapa den bästa kundupplevelsen på ditt varuhus - Genom ett coachande och närvarande ledarskap utveckla ett väl fungerande team som brinner för Åhléns och försäljning - Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat i enlighet med varuhusets mål och nyckeltal - Aktivt ta del av, värdera, tolka och förmedla relevant information och kommunicera den inom varuhuset gentemot medarbetarna - Ansvara för säkerhet och arbetsmiljöarbete för varuhuset - Arbeta i enlighet med Åhléns hållbarhetsmål Du arbetar mot års-, månads- och dagsmål för försäljning och kundnöjdhet och sammankallar och driver arbetsplatsmöten, säljplanering och facklig samverkan. Du rapporterar till Regionchef. Vem söker vi? Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Tillsammans kan vi åstadkomma så mycket mer! Till oss tar du med dig - Minst några års erfarenhet från ledande befattning i försäljning, gärna inom detaljhandeln - Dokumenterad framgångsrik erfarenhet av att leda andra medarbetare och utveckla team - Erfarenhet av att med goda resultat driva arbete mot uppsatta mål Rollen som Varuhuschef innebär mycket självständigt arbete och vi lägger stor vikt vid ditt ledarskap och din personliga mognad. Vi vågar säga att du är initiativrik och ha mod att utmana dig själv och andra. Du drivs av att bidra till att vi som företag blir framgångsrika och vill vara i ett sammanhang där vi genom att ha kul tillsammans skapar förutsättningar för ett gott samarbete. För att lyckas i rollen krävs att du har starkt kundfokus och ett genuint intresse för människor. Du förstår värdet av olikheter och skapar resultat genom att få andra att utvecklas. Du är affärsmässig, har ett stort sälj- och resultatfokus samt ett personligt driv som yttrar sig i engagemang och handlingskraft med ett coachande förhållningssätt. Du är van att arbeta i ett högt tempo och är tydlig, kommunikativ och inspirerande i din ledarroll. Utmaningar är något som triggar och motiverar dig. Tjänsten är ett vikariat till och med maj 2027 med chans till förlängning. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja hos oss i augusti. Urval kan komma att ske löpande, skicka in din ansökan redan idag! Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
Ställföreträdande Handlare sökes till ICA Nära Skogsbacken! Vill du ta nästa steg i din karriär inom ICA och utvecklas mot en framtida handlarroll? Vi söker nu en engagerad, självgående och drivande Ställföreträdande Handlare till ICA Nära Skogsbacken – en personlig butik med stora ambitioner. Om butiken ICA Nära Skogsbacken är belägen i ett lugnt bostadsområde med direkt anslutning till tunnelbanan. Vår kundkrets består av boende i närområdet och varierar brett i ålder – något som ställer höga krav på ett brett sortiment, god kvalitet och hög servicenivå. Efter tre år hos oss kliver nuvarande butikschef vidare i karriären och vi söker därför en ny ledare som, tillsammans med vårt engagerade team, vill lyfta butiken till nästa nivå med nya idéer och friskt tänk. Om rollen Som Ställföreträdande Handlare kommer du att ha ett brett ansvar och vara en nyckelperson i butikens ledning. Rollen är ett utmärkt steg för dig som har ambitionen att på sikt bli egen handlare eller vill ta dig an större ledarroller inom ICA. Dina ansvarsområden inkluderar: Driva butiken i samarbete med handlaren och ledningsgruppen Budgetering, handlingsplaner och uppföljning av ekonomiska mål Coacha och stötta avdelningsansvariga i sortiment, pris och utveckling Rekrytering samt att delegera personalansvar Ta fullt ansvar för butikens drift under perioder då handlaren inte är på plats Vi söker dig som: Har flera års erfarenhet av ledande befattningar inom dagligvaruhandeln Har arbetat med personalansvar, budget och uppföljning Är självgående, kommunikativ och coachande i ditt ledarskap Är tydlig, lyhörd och vågar fatta beslut Krav och meriter: Krav: ICA Skolans Butiksledarutbildning (BLU) Meriterande: ICA Skolans Företagsledarutbildning (FLU) Vi erbjuder: Bonussystem Möjlighet till vidareutbildning via ICA En utvecklande roll med stort ansvar och utrymme att påverka Om Bemannica Tjänsten avser anställning direkt hos butiken. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av Bemannica AB. Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook för de senaste nyheterna! Välkommen med din ansökan!
Åhléns varuhus är den plats där vi möter kunden och guidar till noga utvalda, prisvärda och hållbara produkter och lösningar för livets alla dagar. Vi vill att våra kunder alltid ska känna sig välkomna hos oss, känna att det är enkelt att handla, känna sig inspirerade och kunna lita på oss. Åhléns är ett värderingsstyrt företag och genom ett starkt affärsmannaskap blir vi lite bättre varje dag. Vi erbjuder dig Som Varuhuschef på Åhléns är du ansvarig för att driva försäljning och skapa lönsamhet i varuhuset, samt säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs med hög kvalitet. Du samarbetar framför allt inom ditt varuhus med Säljare, och Visual Merchandisers och till din hjälp har du förutom medarbetarna i varuhuset även HR Partner och Regionchef. Våra kunder ska mötas av engagerade och serviceorienterade Säljare med god produktkunskap. I rollen som Varuhuschef ingår att: - Skapa den bästa kundupplevelsen på ditt varuhus - Genom ett coachande och närvarande ledarskap utveckla ett väl fungerande team som brinner för Åhléns och försäljning - Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat i enlighet med varuhusets mål och nyckeltal - Aktivt ta del av, värdera, tolka och förmedla relevant information och kommunicera den inom varuhuset gentemot medarbetarna - Ansvara för säkerhet och arbetsmiljöarbete för varuhuset - Arbeta i enlighet med Åhléns hållbarhetsmål Du arbetar mot års-, månads- och dagsmål för försäljning och kundnöjdhet och sammankallar och driver arbetsplatsmöten, säljplanering och facklig samverkan. Du rapporterar till Regionchef. Vem söker vi? Vi på Åhléns är övertygade om att när vi delar med oss av kunskaper och erfarenheter, framgång och entusiasm, gör vi varandra bättre. Tillsammans kan vi åstadkomma så mycket mer! Till oss tar du med dig - Minst några års erfarenhet från ledande befattning i försäljning, gärna inom detaljhandeln - Dokumenterad framgångsrik erfarenhet av att leda andra medarbetare och utveckla team - Erfarenhet av att med goda resultat driva arbete mot uppsatta mål Rollen som Varuhuschef innebär mycket självständigt arbete och vi lägger stor vikt vid ditt ledarskap och din personliga mognad. Vi vågar säga att du är initiativrik och ha mod att utmana dig själv och andra. Du drivs av att bidra till att vi som företag blir framgångsrika och vill vara i ett sammanhang där vi genom att ha kul tillsammans skapar förutsättningar för ett gott samarbete. För att lyckas i rollen krävs att du har starkt kundfokus och ett genuint intresse för människor. Du förstår värdet av olikheter och skapar resultat genom att få andra att utvecklas. Du är affärsmässig, har ett stort sälj- och resultatfokus samt ett personligt driv som yttrar sig i engagemang och handlingskraft med ett coachande förhållningssätt. Du är van att arbeta i ett högt tempo och är tydlig, kommunikativ och inspirerande i din ledarroll. Utmaningar är något som triggar och motiverar dig. Tjänsten är en tillsvidareanställning med inledande provanställning på sex månader. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja hos oss i augusti. Urval kan komma att ske löpande, skicka in din ansökan redan idag! Vi är engagerade, ger allt på jobbet och värdesätter att ha balans i livet. Med det hälsar vi dig välkommen till Åhléns. Familjeföretaget Åhléns grundades 1899 i Insjön och är idag ett av Sveriges starkaste varumärken, med 47 varuhus i Sverige och e-handel via åhlens.se. Åhléns är den naturliga mötesplatsen, som ger kunden mervärde och inspirerar till nya upptäckter och möten samt erbjuder en engagerande mix av kvalitetsvarumärken inom kläder, inredning, barnartiklar och skönhet. Åhléns omsätter 4,7 miljarder och varje år tar våra ca 3 000 skickliga medarbetare emot 60 miljoner besökare. Åhléns Outlet och Designtorget är dotterbolag. www.ahlens.se
Brinner du för försäljning, ledarskap och vill axla totalansvaret för att driva en OKQ8-station? Vi söker nu en engagerad Säljchef till OKQ8 Söderhamn Tönnebro. I denna roll ansvarar du, tillsammans med ditt team för kundmötet och säkerställer att butiken uppfyller och överträffar kundernas förväntningar. Arbetsuppgifterna innefattar allt från budget- och resultatansvar, kassa- och butiksarbete, till att motivera, coacha och leda personalen med fullständigt personalansvar. På stationen finns en, eller i vissa fall flera biträdande Säljchefer som fungerar som ditt stöd, samt Butikssäljare som sköter den dagliga driften. Som Säljchef rapporterar du till regionchef som har ansvar för ett antal stationer i ett distrikt. Vi söker Dig som har drivet att leda och motivera personal i ett bolag där mycket händer och utvecklingen går snabbt. Du brinner för försäljning, har ett affärsmässigt tänk samt förmåga att leda verksamheten mot uppsatta mål. Utöver det är du en positiv person som gillar att träffa nya människor. Du tycker om att arbeta i högt tempo och tar helhetsansvaret för stationen och för att ni i ert team tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på. B-Körkort och arbetslivserfarenhet av att leda personal inom försäljning eller service är ett krav. Vi erbjuder OKQ8 erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Vi tror på utveckling på alla nivåer, du driver ständiga förbättringar tillsammans med ditt team på stationen och tillsammans med dina Säljchefskollegor i distriktet. Vidare öppnar Säljchefsrollen möjlighet till ytterligare karriärutveckling och vi har många medarbetare inom OKQ8 som är bevis på detta. Denna tjänst är en tillsvidareanställning. Som Säljchef jobbar du 40 h/veckan, kvällsjobb och helgjobb förekommer. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 06:00 - 22:00 och helger mellan klockan 08:00 - 22:00. Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag!
Bli en del av vårt härliga team! SOP söker en glad och inspirerande butiksledare till vår butik i Sisjön – och vi vill gärna ha dig omgående! Vi har sedan -93 jobbat med olika typer av Skavanker och Påfund och tar hand om alla möjliga spännande varor tillsammans med våra kunder. Hållbarhet är viktigt för oss, och vi vill verkligen göra en positiv skillnad för miljön. Vi letar efter flexibla, strukturerade och motiverade personer och om du brinner för hållbarhet, försäljning och service, ja då kan du vara den vi söker! Varför jobba hos oss? - Ingen dag är den andra lik, vi har massor av sociala och roliga initiativ som gör arbetsdagen härlig - Du får chansen att växa och utvecklas inom företaget Som butiksledare kommer du att vara en viktig del av vårt team. Du leder och stödjer dina kollegor, skapar en positiv stämning och ser till att våra kunder alltid får en fantastisk upplevelse. Lite kunskap om sociala medier är ett plus! Vill du vara med och göra skillnad? Tveka inte att höra av dig! Vi ser verkligen fram emot din ansökan och att få lära känna dig!
Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inomretail, Kjell & Company och inte minst, rollen som butikschef!Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våramedarbetaresförmåga att lösa kundens problem på bästavis! Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points.I en Service Point vi främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Chef eller ledare?- vi söker dig som ser skillnaden mellan ordens innebörd och som inser att båda delarna behövs för att skapa en välfungerande enhet och ett team som utvecklas. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet från chefsrollen men du behöver vara en person som under en längre tid funderat på rollen som ledare, så pass att du har en tydlig bild över vad du kommer att stå för som chef och ledare. Kanske är du just nu din arbetsplats bästa medarbetare och redo att ta nästa kliv? Du har mest troligtett stort intresseför ledarskap, älskar försäljning och genom ditt team vill skapa framgång,samtidigt som du brinner för att ge service i världsklass varje dag. Vi söker dig som: Är ödmjuk, socialt kompetent, driftig och energifylld. Älskar att sälja och att ta stort ansvar för både din egen och andras prestationer.. Kan förmedla mål, samt att på ett coachande sätt driva gruppen mot dessa. Har intresse och kunskap kring produkterna vi säljer. Är resultat-och-målfokuserad. Är stabil, mogen och beslutsam i ditt agerande. Viser gärna att du har: -Erfarenhet av ledarskap i någon form, gärna från detaljhandeln. -Erfarenhet av försäljning till slutkonsument. Vad erbjuder vi dig? I rollen som butikschef driver du, tillsammans med dina säljare,din butiksom din egen. Du har ett gediget stöd ifrån Huvudkontoret som gör att du får bästa förutsättningar att fokusera på det operativa ledarskapet och utvecklingen av ditt team. Vi värdesätter ett nära ledarskapgenomhög butiksnärvaro ochi rollen kommer du ha ett tätt nära samarbetemeddin regionchef som både stöttar, utvecklar och agerar bollplank. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsom butikschef: -Skapa ett effektivt och välfungerande team i din butik. -Förvalta och utveckla den höga nivån av kundnöjdhet som vi verkar för. -Arbeta för en välskött butik och ett välorganiserat lager Första åretges duen gedigen introduktiontill rollen– allt för att ge dig bästamöjligaförutsättningar som butikschef hos oss! Vill du veta mer om hur är det att jobbapå Kjell & Company? Övrigt Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Grundlön enligt detaljhandelsavtalet baserad på högsta möjliga branschvana + ansvarstillägg på runt 4500 kr. Utöver det finns möjlighet till bonus om 45 000 per kvartal. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag och vassa internutbildningar. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Josefin Linde, People and Culture Kjell & Company
Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inomretail, Kjell & Company och inte minst, rollen som butikschef!Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våramedarbetaresförmåga att lösa kundens problem på bästavis! Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points.I en Service Point vi främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Chef eller ledare?- vi söker dig som ser skillnaden mellan ordens innebörd och som inser att båda delarna behövs för att skapa en välfungerande enhet och ett team som utvecklas. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet från chefsrollen men du behöver vara en person som under en längre tid funderat på rollen som ledare, så pass att du har en tydlig bild över vad du kommer att stå för som chef och ledare. Kanske är du just nu din arbetsplats bästa medarbetare och redo att ta nästa kliv? Du har mest troligtett stort intresseför ledarskap, älskar försäljning och genom ditt team vill skapa framgång,samtidigt som du brinner för att ge service i världsklass varje dag. Vi söker dig som: Är ödmjuk, socialt kompetent, driftig och energifylld. Älskar att sälja och att ta stort ansvar för både din egen och andras prestationer.. Kan förmedla mål, samt att på ett coachande sätt driva gruppen mot dessa. Har intresse och kunskap kring produkterna vi säljer. Är resultat-och-målfokuserad. Är stabil, mogen och beslutsam i ditt agerande. Viser gärna att du har: -Erfarenhet av ledarskap i någon form, gärna från detaljhandeln. -Erfarenhet av försäljning till slutkonsument. Vad erbjuder vi dig? I rollen som butikschef driver du, tillsammans med dina säljare,din butiksom din egen. Du har ett gediget stöd ifrån Huvudkontoret som gör att du får bästa förutsättningar att fokusera på det operativa ledarskapet och utvecklingen av ditt team. Vi värdesätter ett nära ledarskapgenomhög butiksnärvaro ochi rollen kommer du ha ett tätt nära samarbetemeddin regionchef som både stöttar, utvecklar och agerar bollplank. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsom butikschef: -Skapa ett effektivt och välfungerande team i din butik. -Förvalta och utveckla den höga nivån av kundnöjdhet som vi verkar för. -Arbeta för en välskött butik och ett välorganiserat lager Första åretges duen gedigen introduktiontill rollen– allt för att ge dig bästamöjligaförutsättningar som butikschef hos oss! Vill du veta mer om hur är det att jobbapå Kjell & Company? Övrigt Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Grundlön enligt detaljhandelsavtalet baserad på högsta möjliga branschvana + ansvarstillägg på runt 4500 kr. Utöver det finns möjlighet till bonus om 45 000 per kvartal. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag och vassa internutbildningar. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Eleonora, People and Culture Kjell & Company
Välj ett jobb för att visa detaljer