B2B Säljare i Norrköping
Poolia Sverige AB
Företagssäljare

Har du erfarenhet av försäljning och ett brinnande intresse för att bygga affärer och relationer? Vi på PreZero erbjuder nu en säljroll med goda utvecklingsmöjligheter, där du blir en viktig del av företagets fortsatta tillväxtresa. Vi söker en säljare till region mellan öst med inriktning proaktiv försäljning inom B2B.   Vilka är arbetsuppgifterna? Som säljare hos PreZero jobbar du självständigt med att driva försäljning genom att etablera nya kontakter samt vårda och utveckla befintliga kundrelationer. Du ansvarar för hela försäljningsprocessen, både vad gäller nya och befintliga kunder. Du får vara med på en stor och positiv förändringsresa mot modernisering i en viktig bransch, där fokus ligger på miljö, hållbarhet och återvinning. Försäljningsprocessen innebär bland annat prospektering och kartläggning av företag samt att boka och genomföra möten, skriva offerter, stänga affärer och arbeta med kundvård. Du utgår från vårt kontor i Norrköping och ditt försäljningsarbete fokuseras i Östergötland . Du kommer att tillhöra försäljningsteam mellan öst och rapporterar direkt till säljchef i Tomas Kårefjärd. Vad erbjuder vi dig? Motiveras du av en roll där du får möjlighet att påverka och vara en del av en härlig gemenskap? Hos oss kommer du att ingå i vad vi kallar ”branschens bästa säljteam” med nio andra säljare på region mellan öst där ni tillsammans bollar idéer och förslag. Vi på PreZero erbjuder en arbetsplats med familjär stämning där vi hjälper och stöttar varandra. Utan våra medarbetare, ingen verksamhet. Vi har ett starkt fokus på att både stötta din utveckling på jobbet och underlätta för dig att kombinera arbetet med allt annat som livet erbjuder och kräver. Tillsammans bidrar vi varje dag till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. Något som ger engagemang och stolthet oavsett yrkesroll. Vi är noga med att bry oss om varandra och ha kul på arbetet.  Vem söker vi? Vi tror att du har en bakgrund med erfarenhet av kvalificerad försäljning. Har du ägnat dig åt B2B-försäljning är det meriterande, dock inget krav. Du ser på ditt jobb som en social mötesplats och gillar att arbetet ger dig nya kontakter och relationer. Vi förväntar oss att du gillar att ta mycket eget ansvar och självständigt driva ditt arbete framåt. Du trivs i en nätverkande och säljande roll där du på ett övertygande och förtroendegivande sätt vågar coacha och utmana kunden. Samtidigt är du gärna prestigelös och orädd att fatta egna beslut. B-körkort är ett krav. I rollen krävs även att du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Vi på PreZero ser på mångfald som en av våra största styrkor och vi strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation. Tjänsten är en tillsvidareanställning) på heltid med tillträdesdag enligt överenskommelse. Placering Norrköpings kontoret Intresserad? I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Poolia. Ansvarig rekryteringskonsult är Halima Iman Barre, 072-9872750. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är 2 juli men vi tillämpar löpande urval, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt Om du blir erbjuden tjänsten hos oss ska du uppvisa ett giltigt utdrag (max en månad gammalt) från Polisens belastningsregister.  PreZero strävar mot att främja varje medarbetares professionella utveckling samtidigt som vi stödjer en sund balans mellan arbete och privatliv. Vår företagskultur präglas av en familjär atmosfär och vi känner stolthet över att dela visionen om en mer hållbar morgondag. PreZero Sverige är ett avfalls- och återvinningsföretag som ingår i det internationella miljöbolaget PreZero med huvudsäte i Tyskland och verksamhet i elva länder. I Sverige är vi cirka 1 200 medarbetare på drygt 60 orter.

12 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
B2B Säljare till O'Learys Group
O'Learys Group AB
Företagssäljare

Vi söker nu en självgående B2B-säljare som kommer att ansvara för att utveckla och driva försäljningen av våra företagsevent, allt från konferenser och julbord till sommarfester och kickoffs. Rollen innebär att du blir nyckelpersonen i att bygga upp och växa vår affär gentemot företagskunder. Du kommer att arbeta proaktivt med att identifiera och kontakta nya kunder, följa upp leads, boka möten och driva affärer från första samtal till signerad bokning. Vårt breda utbud av aktiviteter, mat och dryck ger dig ett unikt erbjudande att arbeta med. I arbetsuppgifterna ingår att: Skapa och driva en säljstrategi för B2B-eventförsäljning Identifiera nya affärsmöjligheter och bearbeta leads Kontakta företag via telefon, mejl och möten Sätta ihop skräddarsydda erbjudanden utifrån kundens behov Samordna med våra enheter och operationsteam för att säkerställa leverans Följa upp och utveckla kundrelationer över tid Önskad erfarenhet och egenskaper: Dokumenterad erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom event, upplevelse, restaurang eller hotell Orädd, självgående och trivs med att skapa nya kontakter Affärsmässig, strukturerad och resultatinriktad God förmåga att sätta ihop attraktiva erbjudanden och presentera dem professionellt En naturlig relationsbyggare som får förtroende snabbt Är du redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av vårt framgångsrika team? Tveka inte att ansöka idag, intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Om oss O’Learys Group är på en spännande resa för att bli det främsta eatertainment-företaget i världen genom att kombinera mat, drycker, sport och aktiviteter i en social miljö. Idag finns vi på cirka 140 platser över hela världen i våra egna verksamheter och tillsammans med franchisetagare. Våra varumärken är O'Learys, Harrys och Sing Sing Karaoke. Detta är en heltidstjänst och du rapporterar till CCO (Chief Commercial Officer). Tjänsten är placerad i fina lokaler på Ynglingagatan, Norrtull i Stockholm. På arbetsplatsen gäller kollektivavtal mellan Visita och Unionen. Vi tror på forskningsbaserade och objektiva utvärderingsmetoder som stöd i arbetet att hitta rätt person till rätt roll. Av den anledningen använder vi Alva Labs assessmentmetoder i våra rekryteringsprocesser för att hjälpa oss identifiera kandidater med störst sannolikhet att trivas och passa rollen.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Retail Sales Developer / Fältsäljare – Gävle
Findus Sverige AB
Företagssäljare

Om oss Findus är sedan 2015 en del av Nomad Foods – Europas största livsmedelsföretag inom fryst mat, med starka varumärken som Birds Eye, Aunt Bessie’s och Iglo. Med över 8000 medarbetare i 22 länder är våra fem största marknader England, Italien, Tyskland, Sverige och Frankrike. Vår vision är tydlig: To be the world’s frozen food champion. Om rollen Vi söker nu en engagerad Retail Sales Developer / Fältsäljare som vill vara med och utveckla vår försäljning i Gävle med omnejd. Du blir en nyckelperson i vårt säljteam och en viktig ambassadör för Findus – ett varumärke som står för klimatsmarta, lönsamma och högkvalitativa produkter. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Utveckla butikernas fryskategori och optimera avdelningar för ökad lönsamhet och kundupplevelse. Skapa och vårda starka kundrelationer genom att förstå behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Driva kampanjer, lansera nyheter och genomföra säljfrämjande aktiviteter. Planera och strukturera dina kundbesök för att maximera värdet i varje möte. Vi söker dig som: Har 3–5 års erfarenhet av fältsälj inom dagligvaruhandeln med dokumenterat goda resultat. Är självgående, affärsdriven och har ett stort engagemang för försäljning. Har god analytisk förmåga och kan omvandla data till insikter. Trivs med att arbeta självständigt och ser ditt distrikt som ditt eget företag. För att lyckas i rollen behöver du: Flytande svenska i tal och skrift samt god förståelse för engelska. Goda kunskaper i Officepaketet. B-körkort. Möjlighet att övernatta 1–2 nätter per vecka. Vi erbjuder: En spännande roll i ett marknadsledande företag med starka varumärken. Möjlighet att påverka och utveckla din region. Ett engagerat team och en kultur som präglas av samarbete, innovation och hållbarhet. Om tjänsten & ansökan: Anställning: Tillsvidare med inledande 6 månaders provanställning. Tillträde: Enligt överenskommelse. Placering: Gävle med omnejd. Ansökan: Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera: Rekryteringsprocessen pågår som vanligt under juni. Under juli månad har vi dock planerad semester, vilket kan innebära något längre svarstider. Vi är tillbaka igen under första veckan i augusti och återupptar då processen fullt ut. Vi ser fram emot att höra från dig!

12 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Säljingenjör till attraktivt ingenjörsbolag
Framtiden i Sverige AB
Företagssäljare

Har du en teknisk bakgrund och ett stort intresse för kundkontakt och affärer? Vill du vara med och representera avancerade verktyg inom simulering, testning och validering, och samtidigt bygga långsiktiga relationer med några av Sveriges mest teknikintensiva bolag? Då kan det här vara nästa steg för dig! Om rollen Som säljingenjör blir du en nyckelperson i företagets tillväxt, där du arbetar nära kunderna från första kontakt till färdig implementation. Du börjar med att bygga teknisk förståelse för företagets produkter och applikationer – för att steg för steg ta ett större ansvar i säljprocessen. I takt med att du blir varm i kläderna får du ta större ansvar för egna kunder och projekt, ofta med stöd av en ingenjör i dialogerna. I rollen får du kombinera teknik, affär och relation - där din tekniska trovärdighet i kombination med dina relationsbyggande egenskaper är avgörande. Om dig Du är ingenjör i grunden och har gärna jobbat med sälj, affärsutveckling eller kundkontakt i tidigare roller. Du är trygg i tekniska samtal och gillar att grotta ner dig i hur produkter fungerar, men drivs samtidigt av att skapa värde för kunden och få till avslut. Du har ett tydligt driv, är initiativtagande och gillar att ta ansvar. Du sitter inte och väntar på att något ska ramla ner i knät – du rör dig aktivt mot nya kontakter och möjligheter. Samtidigt är du ödmjuk, relationsbyggande och långsiktig. Skallkrav •Eftergymnasial utbildning inom mekatronik, elektroteknik eller annan utbildning som anses relevant •Tidigare arbetslivserfarenhet som ingenjör, alternativt inom tekniskt sälj •Svenska och engelska i tal och skrift Om företaget Företaget har lång erfarenhet av att leverera avancerade lösningar inom simulering och testning till industrin. Genom innovativa teknologier hjälper de sina kunder att utveckla och validera framtidens fordon och system. Här blir du en del av ett kompetent och sammansvetsat team som värdesätter kunskapsdelning och teknisk utveckling. Om Framtiden Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och hjälper människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att matcha rätt talanger med rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. Till denna roll kommer du bli direktanställd av kundföretaget. Villkor Start: Enligt överenskommelse Placering: Göteborg Omfattning: Heltid 8-17 Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Säljare till Stockholm
Säljpoolen i Sverige AB
Företagssäljare

Säljare till Stockholm För kunds räkning söker vi en säljare till ett företag som arbetar med energieffektiva lösningar för fastigheter. Företaget satsar på ett nytt affärsområde och stärker upp säljorganisationen med nya kollegor. Är du en affärsdriven och självgående säljare som vill vara med på resan och vara med och utöka deras position på marknaden? Läs då vidare! Om tjänsten Som säljare kommer du att bearbeta nya kunder som du följer genom hela processen. Detta innefattar allt från behovsanalys till färdig besiktning samt offert och uppföljning. Som säljare har du ett nära samarbete både med våra kunder och dina kollegor som kommer genomföra arbetet. Du jobbar aktivt med att själv hitta nya kunder, parallellt har du tillgång till vårt nätverk där vi får in leads. Vi vet att det finns ett stort behov av våra tjänster i regionen vilket gör att du som säljare kommer in i ett spännande skede. Vi erbjuder en stimulerande tjänst där du är en nyckelperson i vår fortsatta tillväxt och framgång och erbjuder en utvecklingsorienterad attraktiv arbetsmiljö med marknadsmässig lön och villkor. Placering är i Stockholm och företagets kontor ligger i Täby. Arbetsbeskrivning Du utgår antingen hemifrån eller från vårt kontor i Täby där aven dina kollegor sitter. Tillsammans säkerställer ni att våra kunder får den absolut bästa servicen från oss. Ditt arbete innebär att du självständigt planerar och genomför kundbesök samt säljaktiviteter för att nå uppsatta mål, du har fullt kundansvar för din egen portfölj. Vem trivs här? Till rollen som säljare söker vi dig som är energisk, utåtriktad och duktig på att etablera och upprätthålla relationer. Du har ett stort driv och engagemang och du brinner för att göra affärer och ge kunder god service. Du tar initiativ, är resultatorienterad och sätter höga mål som du strävar efter att uppnå. Du som söker rollen är självgående och strukturerad. Du tar eget ansvar för dina uppgifter och driver processer framåt. Du förstår också vikten av samarbete med kollegor för att uppnå resultat. Kvalifikationer Tidigare erfarenhet från försäljning mot B2C Minst gymnasiekompetens B-körkort Kontakt och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Marie Gummerus. Du når Marie på 08-51481642. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!

12 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Utvecklingsbar Teknisk Säljare
Karisma Rekrytering AB
Företagssäljare

Teddington har sedan starten 1966, försett den nordiska marknaden med tekniska industriprodukter. Kontoret ligger i Länna, cirka 2 mil söder om Stockholm, där vi även har lager och serviceverkstad. Företaget värdesätter långsiktiga affärsrelationer med kunder och samarbetspartners, samt strävar efter att ständigt utvecklas och erbjuda produkter som ligger långt framme vad gäller teknik, kvalitet och miljötänkande. Teddington representerar ledande europeiska tillverkare med kapacitet att tillgodose alla de krav och förväntningar våra kunder ställer på oss. Som en del i vårt servicetänk erbjuder vi alltid kvalificerad service/support på våra produkter. Läs mer om oss på: www.teddington.se Företaget fortsätter att växa och vi söker nu en: Utvecklingsbar Säljare  Vi söker dig med någon teknisk utbildning eller erfarenhet. Du är tekniskt intresserad och villig att lära dig nya saker. Vi välkomnar även kvinnliga sökanden! Tjänsten: I rollen som Utvecklingsbar Säljare kommer du att arbeta självständigt mot kund, vilket innebär att du ansvarar för hela säljprocessen, från prospektering, införsäljning och offert till uppföljning. Du kommer att få möjlighet att utvecklas steg för steg mot att bli en mycket professionell representant för företaget och våra produkter. Ditt säljdistrikt omfattar Sverige med störst fokus på Mälardalen, Gbg och Malmö-regionen. Inledningsvis blir det flera övernattningar tills du har byggt upp dina relationer och kundbas, men normalt ca 10-20 nätter per år. Med 1 eller max 2 övernattningar hinner du besöka de allra flesta av våra kunder. Ett personligt kundbesök på plats kan senare kompletteras med uppföljningsmöten på nätet. Det finns möjlighet att jobba en dag i veckan hemifrån om du inte är på kundbesök. Du har alltid ett starkt och erfaret team bakom dig, med mycket goda tekniska kunskaper till din hjälp, som kommer att säkerställa att både du själv och kunderna kommer att ha lyckade och framgångsrika samarbeten. Erfarenhet och personliga egenskaper: Du behöver besitta någon teknisk kompetens, antingen via utbildning eller flerårig erfarenhet inom t ex. elteknik, styr och regler eller automation. Som person är du självgående, engagerad med bra struktur och planering. Det är viktigt att du är tillräckligt rutinerad för att förstå att detta arbete innebär mycket egen informationsinhämtning. Man ska helt enkelt vara proaktiv, och genom aktivt försäljningsarbete skapa framgång. Teddington erbjuder en spännande roll på ett framgångsrikt företag med goda utvecklingsmöjligheter. Du erbjuds även fortbildning inom företaget som exempelvis kan innefatta: Produktkunskap, att hitta nya prospekts, boka besök, offerter eller uppföljning. Företaget finns i trevliga lokaler i Länna i södra Stockholm. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Teknisk Säljkraft. Kontaktperson är Kurt Ståhl som du når på tel. 0739-465 805. Vi kommer att göra intervjuer löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansök enkelt på separat hemsida www.karisma.se dock senast den 30 juni.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Distriktsansvarig Säljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Junora är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025