Finansekonom
Sök bland 18 lediga jobb som Finansekonom och börja ditt nya yrkesliv idag!
Vill du bidra med din ekonomikompetens i en samhällsviktig organisation? Nu söker vi en analytisk och självgående ekonom/controller till ett tidsbegränsat uppdrag med start i september. Skicka in din ansökan redan idag! Om uppdraget Vår kund är ett av de större aktörerna inom fastighetsbranschen i Göteborg och arbetar för att skapa trygga och hållbara bostadsområden. Nu söker vi en ekonom/controller som vill bli en del av det centrala ekonomiteamet under en föräldraledighet. Uppdraget sträcker sig från september 2025 till september 2026, med möjlighet till förlängning. Du kommer inledningsvis arbeta mot ett specifikt distrikt men kan även komma att stötta andra delar av organisationen. Tjänsten innebär ett nära samarbete med övriga ekonomer där kunskapsutbyte och samverkan är en naturlig del av vardagen. Om rollen Som ekonom/controller kommer du att arbeta med kvalificerade ekonomifrågor inom bland annat bokslut, budget och ekonomisk analys. Du kommer även fungera som stöd till kollegor i distrikten och bidra till en effektiv och pedagogisk ekonomihantering. Exempel på arbetsuppgifter: • Bokslut, avstämningar och rapportering • Budget- och prognosarbete • Projektredovisning och ekonomiska analyser • Stöd och utbildning till medarbetare i ekonomiska frågor Vi söker dig som: • Har en kandidatexamen i ekonomi eller motsvarande • Har erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete, inklusive budget, bokslut och avstämningar • Har mycket goda kunskaper i Excel och vana att arbeta i ekonomisystem, gärna Agresso och Hypergene • Är trygg i att hantera och analysera stora datamängder • Har erfarenhet från fastighetsbranschen • Kommunicerar obehindrat på svenska i tal och skrift Meriterande: • Erfarenhet av Fast2, fastighetssystem • Erfarenhet av Unit4Agresso • Erfarenhet av Hypergene Vi tror att du är: • Analytisk – du har lätt för att identifiera kärnan i komplexa problem • Samarbetsinriktad – du trivs med att arbeta i team och bidrar till ett gott arbetsklimat • Självständig – du tar egna initiativ och driver arbetet framåt • Strukturerad – du planerar och organiserar ditt arbete effektivt och metodiskt Kontaktuppgifter Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Jemima Hammarström via e-post: [email protected]. Om din fråga rör registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport via e-post: [email protected]. Observera att vi ej tar emot ansökningar via mail. Vänligen använd ansökningsformuläret på vår webbplats för att skicka in din ansökan! Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi på Adecco söker nu Ekonomer för uppdrag till Siemens Energy i Finspång. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren specialist inom ekonomi, är du välkommen att skicka in din ansökan. I din roll som Ekonom kan dina arbetsuppgifter exempelvis innebära några av följande: • Driva analys och månatliga ekonomiska uppföljningar inom ditt ansvarsområde • Ansvara för budget, rapportering och analys • Rapportera och samarbeta nära med verksamhetens chefer och team • Leda ekonomiska processer och presentera resultat • Bidra med finansiell rådgivning och vägleda kollegor i ekonomiska frågor • Aktivt delta vid bokslut, budgetarbete och forecast • Identifiera förbättringsområden för att säkerställa kontinuerlig utveckling av finansiella och operativa processer. • Stödja vid interna och externa revisioner. Om dig Som person ser vi att du är noggrann, strukturerad och kommunikativ med en analytisk och drivande inställning. Vidare har du god samarbetsförmåga och trivs med att ta initiativ samt stöttar gärna dina kollegor vid behov. Vi ser gärna att du möter följande kvalifikationer: • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi • Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl tal som skrift • Tidigare erfarenhet av SAP är meriterande • Goda kunskaper i Office 365, särskilt Excel. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ellinor Lindell via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi på Adecco söker nu Ekonomer för uppdrag till Siemens Energy i Finspång. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren specialist inom ekonomi, är du välkommen att skicka in din ansökan. I din roll som Ekonom kan dina arbetsuppgifter exempelvis innebära några av följande: • Driva analys och månatliga ekonomiska uppföljningar inom ditt ansvarsområde • Ansvara för budget, rapportering och analys • Rapportera och samarbeta nära med verksamhetens chefer och team • Leda ekonomiska processer och presentera resultat • Bidra med finansiell rådgivning och vägleda kollegor i ekonomiska frågor • Aktivt delta vid bokslut, budgetarbete och forecast • Identifiera förbättringsområden för att säkerställa kontinuerlig utveckling av finansiella och operativa processer. • Stödja vid interna och externa revisioner. Om dig Som person ser vi att du är noggrann, strukturerad och kommunikativ med en analytisk och drivande inställning. Vidare har du god samarbetsförmåga och trivs med att ta initiativ samt stöttar gärna dina kollegor vid behov. Vi ser gärna att du möter följande kvalifikationer: • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi • Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl tal som skrift • Tidigare erfarenhet av SAP är meriterande • Goda kunskaper i Office 365, särskilt Excel. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ellinor Lindell via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi på Adecco söker nu Ekonomer för uppdrag till Siemens Energy i Finspång. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren specialist inom ekonomi, är du välkommen att skicka in din ansökan. I din roll som Ekonom kan dina arbetsuppgifter exempelvis innebära några av följande: • Driva analys och månatliga ekonomiska uppföljningar inom ditt ansvarsområde • Ansvara för budget, rapportering och analys • Rapportera och samarbeta nära med verksamhetens chefer och team • Leda ekonomiska processer och presentera resultat • Bidra med finansiell rådgivning och vägleda kollegor i ekonomiska frågor • Aktivt delta vid bokslut, budgetarbete och forecast • Identifiera förbättringsområden för att säkerställa kontinuerlig utveckling av finansiella och operativa processer. • Stödja vid interna och externa revisioner. Om dig Som person ser vi att du är noggrann, strukturerad och kommunikativ med en analytisk och drivande inställning. Vidare har du god samarbetsförmåga och trivs med att ta initiativ samt stöttar gärna dina kollegor vid behov. Vi ser gärna att du möter följande kvalifikationer: • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi • Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, såväl tal som skrift • Tidigare erfarenhet av SAP är meriterande • Goda kunskaper i Office 365, särskilt Excel. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ellinor Lindell via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
Om företaget TURN Energy är i framkant av förnybar och ren energi med en snabbt växande portfölj av solkraftsprojekt och siktar på att vara marknadsledande inom storskalig solelsproduktion i Sverige åren framöver. Att vara en del av TURN Energy innebär att du som anställd får en unik möjlighet att bidra till en växande och oberoende energiproducent. Du kommer vara en del av en spännande resa där dina arbetsuppgifter bidrar till att skapa såväl framgång som tillväxt. Som en del i deras utveckling framåt samarbetar vi på Asta Agency med TURN Energy i den här rekryteringsprocessen. Det är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos dem. Du blir initialt anställd av Asta Agency och arbetar som konsult hos TURN Energy. Om tjänstenI rollen ansvarar du för att driva och genomföra djupgående finansiella analyser genom avancerad finansiell modellering och värderingstekniker med syftet att utvärdera investeringsmöjligheter. Du fungerar som modellägare och arbetar kontinuerligt med att utveckla både modeller och analysverktyg. En viktig del av arbetet innebär att löpande följa upp och analysera prestandan för både befintliga och potentiella investeringar. Du förser ledningen med regelbundna rapporter och utvecklar strategier för att maximera avkastningen, samtidigt som du aktivt bidrar till att investeringar genomförs på ett effektivt sätt. Rollen innebär även att du driver affärscase och samarbetar tätt med kollegor från olika delar av verksamheten för att identifiera nya affärsmöjligheter och förstå omvärldsförändringar. Huvudsakliga ansvarsområden: Driva och utföra grundlig finansiell analys genom att använda finansiell modellering och värderingstekniker för att utvärdera investeringsmöjligheter. Agera som modellägare och kontinuerligt utveckla modeller och arbetsverktyg. Övervaka och analysera prestandan för befintliga och framtida investeringar, tillhandahålla regelbundna rapporter till ledningen och utveckla strategier för att maximera avkastningen samt driva genomförandet av investeringsbeslut. Driva business case och gemensam utveckling av affärsmöjligheter och omvärldsfaktorer tillsammans med kollegor från olika enheter. Kvalifikationer och egenskaper Akademisk bakgrund inom finans, ekonomi, företagsekonomi eller ett relaterat område. 4-7 års yrkeserfarenhet från en liknande roll. Mycket goda eller liknande kunskaper i finansiella analysverktyg, såsom Excel, eller andra relevanta plattformar. Goda skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter, med förmågan att presentera komplex information tydligt och koncist. Starka organisatoriska och tidsstyrningsförmågor, vilket gör det möjligt för dig att prioritera arbetsuppgifter och möta deadlines. Det är ett plus om du har erfarenhet av och varit involverad i investerarrelationer. Du trivs i en snabbföränderlig miljö. Proaktiv och självständig, tar egna initiativ för att uppnå goda resultat. Övrig information Start: Omgående Plats: Uppsala Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Är du affärsdriven med intresse för investeringar? Vill du bli en del av ett snabbväxande bolag där du erbjuds stora möjligheter att utvecklas? Då kan det här vara en roll för dig! Vi på Vindex är just nu på jakt efter en Financial Strategist till vår kund. Rekryteringsprocessen hanteras i sin helhet av oss på Vindex, medan anställning erbjuds direkt hos kunden. I rollen blir du en del av ett engagerat team som präglas av en prestigelös miljö. Som Financial Strategist axlar du ansvaret över att skapa finansiell struktur! Huvudsakliga arbetsuppgifter Investeringsrapportering Finansiell Due Diligence vid förvärv Uppföljning av projekt Aktivt delta i finansieringsprocesser Delta i kalkylering av nya projekt, göra affärsbedömningar och ta fram investeringsunderlag Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som har en universitetsutbildning inom ekonomi och några års arbetslivserfarenhet inom finans och fastighetsanalyser och transaktioner. Vi värdesätter ditt genuina affärsintresse och ditt engagemang inom investeringar. Dessutom är du en vass Excel-användare! Som person är du analytisk med ett sinne för siffror. Du är affärsmässigt driven med en förmåga att driva projekt framåt. Dessutom är du en strukturerad lagspelare med en god förmåga att kommunicera finansiell information på ett effektivt och tydligt sätt! Ansökan Kan det här vara en roll för dig? Skicka gärna ditt CV i Word-format till oss på Vindex och ange referensnummer RWFS2936. Vid frågor om processen, kontakta ansvarig rekryterare Richard Widén ([email protected], 070-208 25 17) Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan! Om Vindex Vindex är en rekryteringsbyrå som arbetar med interimslösningar och rekrytering nischat endast mot ekonomiavdelningen. Vi är specialister på tillsättningar av konsulter och kandidater inom ekonomifunktionen. Detta innebär att vi tillsätter CFO:er, ekonomichefer, controllerchefer, Business Controllers, redovisningschefer, koncernredovisningsekonomer, redovisningsekonomer samt lönespecialister. Är du intresserad av fler uppdrag/tjänster som redovisningsekonom? Kika gärna under fliken Lediga tjänster.
The Finance Family söker för kunds räkning en konsult inom Treasury i Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid t o m maj 2026, med möjlighet till förlängning efter uppdragets slut. Start augusti/september 2025. Om rollen och arbetsuppgifter: I rollen som Treasury-konsult hos vår kund blir du en del av ett litet men dedikerat team och ansvarar primärt för Cash Management, men även andra treasuryrelaterade uppgifter ingår. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: • Cash Management och betalningar. • Vara avdelningens kontaktperson gentemot banker, samt ansvara för gruppens avtal och bankgarantier. • Ansvara för cash pools och bankkonton. • KYC. • Uppgifter relaterat till Trade Finance. • Likviditetsplanering. • Stötta och vara back-up inom övriga arbetsuppgifter, exempelvis FX samt rapportering. Kvalifikationer och erfarenhet: Vi söker dig som har erfarenhet inom Treasury och gärna från en position som Cash Manager. Som person är du engagerad och trivs med att jobba med siffror. Du har stor erfarenhet av att jobba med Excel, och det är även meriterande om du har arbetat i Bloomberg och Treasury Systems sedan tidigare. Du trivs i miljöer där det är mycket att göra och klarar av att vara både noggrann och snabb i ditt arbete. Du värdesätter lagarbete högt, och är prestigelös som person. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i tal och skrift. Låter denna tjänst som något för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan! Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Se till att namn och kontaktuppgifter finns med i ditt CV. Tänk på detta innan du skickar in din ansökan (i enlighet med GDPR-lagstiftningen) • Din ansökan ska ej innehålla personuppgifter kring civilstatus, familjesituation/barn, etniskt ursprung, ålder, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, eller hälsorelaterad information. Vi ser fram emot din ansökan!
Natural Cycles is a leading women’s health company that developed the world’s first birth control app, used by millions globally. We are a fast growing startup, and we promote an international working environment filled with smart and ambitious colleagues based in Stockholm, Geneva, New York, and remotely. Our mission is to pioneer women’s health through research and passion, empowering every woman with the knowledge she needs to take charge of her health. In this role, you’ll drive the financial strategy of Natural Cycles’ next growth phase. This role is about turning strategy into numbers — and numbers into strategy. You’ll play a central role in raising equity and debt, improve our financials, and partner with teams and leadership to drive better outcomes. This is a hands-on, high-impact role at the intersection of finance and growth — for someone who thrives on both big-picture thinking and rolling up their sleeves to build. Please note that we are hiring for this role in Sweden. What you will be doing Capital Markets & Fundraising Play a key role in our fundraising: own investor financial materials, scenarios, and models Partner with the CEO and CFO on fundraising strategy and investor communication Support optimizing capital structure across equity and debt Manage investor relationships Partner with Legal and external advisors in financing transactions Strategic Finance Act as a strategic sparring partner to leadership of various product & growth teams Lead initiatives that improve our unit economics, margin structure, and overall financial performance Support board materials, business cases for international expansion, growth initiatives, and pricing or commercial strategy Business development - evaluate strategic opportunities (new markets, partnerships, or M&A) FP&A Manage and oversee FP&A who run financial planning and reporting of financial performance, i.e.: owns our financial models — from company-wide budget to re-forecasting and scenario analysis, and translate company strategy into financial goals and guide capital allocation manage reporting of financial performance, turning data into actionable insight partner with department leads to build budgets, track KPIs, and drive financial accountability ad-hoc financial analysis and peer valuations What skills and experience we think you have We’re looking for someone who brings a builder mentality and the ability to operate strategically and hands-on. The ideal candidate will have: +5 years of relevant experience from similar role, FP&A, investment banking, consulting or VC/PE Solid transaction experience (equity and/or debt), including building investor material Strong command of valuation concepts, financial modeling, forecasting, and scenario planning Demonstrated ability to translate strategic goals into financial plans and partner with cross-functional leaders Excellent analytical, problem-solving, and decision-making skills Experience owning/overseeing financial planning and management reporting Excellent communication skills — you can distill complex financial concepts into insights for stakeholders at all levels A hands-on approach: willing to dive into the numbers, materials and models Strong grasp of cohort behavior, unit economics and Saas metrics (LTV, CAC, retention, etc.) Previous experience managing or mentoring junior team members Proven ability to navigate ambiguity: progress over perfection Strong cultural fit: team player, interest in Natural Cycles’ business and mission What we offer Flexible work arrangement - you will be part of a team based in and around Stockholm that values effective collaboration and transparent communication, irrespective of work location Professional development - you will work alongside knowledgeable colleagues in the continuous growth and skill enhancement environment Modern technology - you will leverage innovative technologies and tools, within an environment that empowers you to contribute ideas and take ownership of your work Impactful projects - you will contribute to groundbreaking projects that redefine industry standards and create tangible value Commitment to quality - you will join a dynamic and progressive organization that prioritizes profitable, long-term product development Location We are remote-friendly, but we find great value in being able to connect with our teams in person. Most of the Finance team you will work with is located in Stockholm, and the team occasionally meets in the office for collaboration and face-to-face time. Sounds interesting? If you want to be part of a successful team, we encourage you to apply for this position as soon as possible. We look forward to hearing from you! How to apply To apply, just upload your CV and answer the questions on the application form. Keep in mind that we can't accept applications through email because of GDPR, and only applications submitted via the career site (and in English) will be considered. At Natural Cycles we value diversity and inclusion because we know that teams with people from different backgrounds and experiences are stronger. We welcome candidates from all walks of life and are committed to creating an inclusive environment for all employees and candidates. Note: We are not looking for consultants or help from recruitment agencies
Arbetsbeskrivning Är du i början av din karriär inom ekonomi och vill få värdefull erfarenhet inom kreditbedömning på storbank? Här får du arbeta i en varierande roll, med både analys, beslutsfattande och kundkontakt. Uppdraget handlar om att hantera konsumentkrediter. Du kommer att behandla ansökan från kund, granska och analysera informationen, göra kreditbedömningar och handlägga ärenden. Det är meriterande med SwedSec-licens, men inget krav. Nu söker vi en driven och analytisk person till ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt. Uppdraget sträcker sig primärt till slutet av oktober, men för rätt person finns goda möjligheter till förlängning eller vidare uppdrag. Du blir en del av ett erfaret och välkomnande team med stor kompetens. Teamet arbetar i fina lokaler i Liljeholmen, och här kommer du att arbeta heltid på plats. Arbetsuppgifter: Ta emot och hantera inkommande kreditansökningar Granska och analysera kunduppgifter Göra kreditbedömningar och fatta beslut Kommunicera beslut till kunden via mejl och telefon Samarbeta med kollegor i teamet för att säkerställa kvalitet och effektivitet Uppdraget pågår över sommaren och hösten, och det är viktigt att du kan arbeta under veckorna 27–32. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, finans eller motsvarande (klar eller pågående) Erfarenhet av kundkontakt Erfarenhet av kreditbedömning eller liknande är meriterande SwedSec-licens för bolån är meriterande God kommunikativ förmåga i både tal och skrift Vi tror att du är en person som: Tar egna initiativ och har ett gott självledarskap Är noggrann och analytisk i din bedömning Har ett starkt driv och en vilja att lära Är tydlig och empatisk i dialog med kund Som konsult går du ut på uppdrag hos vår kund och hjälper dem under ett projekt, ett tidsbegränsat behov eller när de av annan anledning behöver extra kompetens. Du får möjlighet att bidra med dina erfarenheter och samtidigt utveckla och bredda din egen kompetens från olika arbetsplatser. Våra konsultuppdrag kan vara både längre och kortare och ibland finns även möjlighet att bli överrekryterad till kundföretaget. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och personalförmåner. Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall och Luleå med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Consultant Manager Emma Levin de Verdier, [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!
Din nya roll Vi söker nu en erfaren och affärsdriven konsult för ett spännande uppdrag inom prisstrategi hos en av Nordens ledande logistik- och distributionsaktörer. Uppdraget erbjuder en central roll i ett område under utveckling, med möjlighet att påverka såväl affärsstrategi som prissättningsmodeller för framtidens tjänster. Du kommer att ingå i ett affärsområde där prisfrågor står högt på agendan. Uppdraget omfattar både strategiskt arbete och löpande stöttning i pågående initiativ, med fokus på att säkerställa konkurrenskraftiga och datadrivna prisstrategier på en snabbt föränderlig marknad. Exempel på arbetsuppgifter: Utveckla pris- och go-to-market-strategi för marknadsplatser och fraktmäklare inom segmentet mindre företagskunder Se över och vidareutveckla prisstrategi för olika kund- och volymsegment Bidra med rådgivning i prissättningsfrågor kopplat till nya tjänster och tilläggstjänster Stötta utvecklingen av mer datadrivna analyser inom prisområdet Delta i planering och prioritering av framtida prissättningsinitiativ Det här är en möjlighet för dig som vill vara med och forma prissättningsstrategier i en verksamhet som står inför viktiga vägval. Du får arbeta i ett engagerat team där din kompetens och dina rekommendationer får stort genomslag. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Minst 5 års erfarenhet inom pricing. Gedigen erfarenhet av att arbeta med strategiska frågor inom prisområdet. Mycket god kunskap avseende att nyttja data för analys. Behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Vem är du? Vi söker en kommunikativ och relationsskapande person som trivs i dialog med olika intressenter och styrgrupper. Du har stark projektledningsförmåga och är van att driva egna initiativ med flera parallella stakeholders. Din analytiska förmåga är mycket hög, särskilt inom pris- och affärsanalys, och du har lätt för att omvandla komplexa data till tydliga insikter och rekommendationer. Du är lösningsorienterad, samarbetsinriktad och trivs i en föränderlig miljö. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning som konsult via JobBusters. Start: Omgående. Slut: 2025-12-31 med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer. Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. FöretagspresentationVår kund är ledande inom logistik och kommunikation till, från och inom Norden. De gör vardagen enklare med sina paket- och logistiktjänster i Sverige, Danmark, Norge och Finland.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 18 jobb