Supporttekniker inom Ascom till Telia

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget: Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid! Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter: I rollen som supporttekniker hos Telia erbjuds du en utmanande och varierande tjänst där du får möjlighet att jobba med flera olika kunder och olika miljöer. Arbetsuppgifterna består av second-linesupport inom produktområdet Ascom. Du hanterar inkomna ärenden via ett ärendehanteringssystem samt till viss del per telefon. Främst supporterar du kunder remote men det kan förekomma att du behöver åka till kunder on-site, därför är det av vikt att du är öppen för det. Du stödjer kunder och användare inom Ascom-produkter genom att felsöka och lösa tekniska problem och frågor. Ärendena är relaterade till larm- och meddelandehanteringsplattformar. Du samarbetar nära underleverantörer för att säkerställa bästa möjliga lösningar för kundernas behov. Det närmsta teamet som jobbar med Ascom består av tre personer. Området är växande inom Telia. Därför finns det stora möjligheter för dig att vara med och bidra till avdelningen och vara delaktig i att sätta processer och rutiner tillsammans med teamet. Dina arbetsuppgifter är: • Hantera och koordinera ärenden via ärendehanteringssystem samt per telefon • Felsöka och hantera ärenden relaterade till larm- och meddelandehanteringsplattformar, innefattande både mjukvara och hårdvara • Vara den främsta kontaktpunkten med leverantören för att säkerställa snabb och effektiv problemlösning • Ge support on-site till kunder vid behov • Vara med och bidra till utvecklingen av området Ascom Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Erfarenhet av support och ärendehantering • Relevant teknisk utbildning, alternativt erfarenhet inom IT-support eller liknande område, förvärvat från arbete eller hobby • Erfarenhet eller förståelse för telefoni • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • God dator- och systemvana, men fördel om du har erfarenhet av ServiceNow • B-körkort • Erfarenhet av Ascom-tjänsten är mycket meriterande Om du är en ansvarstagande och engagerad person som brinner för att leverera exceptionell service och support till kunder kommer du trivas i rollen som supporttekniker hos Telia. Det är av stor vikt att du har en utmärkt kommunikationsförmåga och har lätt för att hantera människor och bygga relationer. Vi tror samtidigt att du trivs i att arbeta i en dynamisk och utmanande miljö, där du kan bibehålla en god kvalitet även när arbetsbelastning är hög. Vidare är du flexibel och prestigelös och ser positivt på att hjälpa dina kollegor och där det behövs. Övrig information: Start: Omgående Plats: Solna, Stockholm eller Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Supporttekniker inom Ascom till Telia

Om Bravura: Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss – som konsult eller rekryterad. Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Telia har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida. Om företaget: Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid! Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter: I rollen som supporttekniker hos Telia erbjuds du en utmanande och varierande tjänst där du får möjlighet att jobba med flera olika kunder och olika miljöer. Arbetsuppgifterna består av second-linesupport inom produktområdet Ascom. Du hanterar inkomna ärenden via ett ärendehanteringssystem samt till viss del per telefon. Främst supporterar du kunder remote men det kan förekomma att du behöver åka till kunder on-site, därför är det av vikt att du är öppen för det. Du stödjer kunder och användare inom Ascom-produkter genom att felsöka och lösa tekniska problem och frågor. Ärendena är relaterade till larm- och meddelandehanteringsplattformar. Du samarbetar nära underleverantörer för att säkerställa bästa möjliga lösningar för kundernas behov. Det närmsta teamet som jobbar med Ascom består av tre personer. Området är växande inom Telia. Därför finns det stora möjligheter för dig att vara med och bidra till avdelningen och vara delaktig i att sätta processer och rutiner tillsammans med teamet. Dina arbetsuppgifter är: • Hantera och koordinera ärenden via ärendehanteringssystem samt per telefon • Felsöka och hantera ärenden relaterade till larm- och meddelandehanteringsplattformar, innefattande både mjukvara och hårdvara • Vara den främsta kontaktpunkten med leverantören för att säkerställa snabb och effektiv problemlösning • Ge support on-site till kunder vid behov • Vara med och bidra till utvecklingen av området Ascom Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Erfarenhet av support och ärendehantering • Relevant teknisk utbildning, alternativt erfarenhet inom IT-support eller liknande område, förvärvat från arbete eller hobby • Erfarenhet eller förståelse för telefoni • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • God dator- och systemvana, men fördel om du har erfarenhet av ServiceNow • B-körkort • Erfarenhet av Ascom-tjänsten är mycket meriterande Om du är en ansvarstagande och engagerad person som brinner för att leverera exceptionell service och support till kunder kommer du trivas i rollen som supporttekniker hos Telia. Det är av stor vikt att du har en utmärkt kommunikationsförmåga och har lätt för att hantera människor och bygga relationer. Vi tror samtidigt att du trivs i att arbeta i en dynamisk och utmanande miljö, där du kan bibehålla en god kvalitet även när arbetsbelastning är hög. Vidare är du flexibel och prestigelös och ser positivt på att hjälpa dina kollegor och där det behövs. Övrig information: Start: Omgående Plats: Solna, Stockholm eller Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, [email protected] eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Administratör på heltid sökes till kund i Göteborg!

Vi söker nu en driven och organiserad administratör för att stödja vår kunds team och säkerställa en smidig och utvecklande arbetsmiljö. I rollen som administratör kommer du att ha en central roll i att upprätthålla ordning och reda på kontoret samt hantera administrativa uppgifter. Som administratör ingår du i ett team bestående av 3 engagerade och kunniga kollegor. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Göteborg. Omfattning: Heltid, 6 månader eller mer Arbetstider: 08:00-17:00 Ort: Göteborg Start: Omgående Några av dina ansvarsområden * Bemanning av reception * Onboarding nyanställda * Behjälplig vid interna och externa konferenser * Administrativa arbetsuppgifter * Boka/ beställa resor, hotell, mat- och fika, kontorsmaterial etc. * Posthantering * Internkommunikation * Fakturaadministration Vem vi söker Du trivs i en miljö med olika flöden av frågor att hantera och tycker om att ge service i medarbetarnas ärenden samt vid externa kontakter. Du har ett genuint intresse för service och gillar att vara behjälplig och möta människor. Du gillar ordning och reda och har den där förmågan att ge kunder såväl som kollegor en positiv upplevelse. Du är en naturlig relationsbyggare och skapar snabbt kontakt med alla typer av människor. Du är strukturerad, leveranssäker och tar ett stort ansvar för det du lovar. Vi tror också att du ser samarbete som den naturliga vägen till framgång. Vad vi tror stämmer in på dig * God planeringsförmåga, strukturerad och noggrann * Erfarenhet av arbete i en serviceroll * Goda kunskaper i Officepaketet * Duktig på att uttrycka dig väl i tal och skrift i både engelska och svenska Kvalifikationer * Minst 3 årigt ekonomiskt gymnasium eller motsvarande. * Goda kunskap inom Windows Officepaket * Förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift både på svenska och engelska * God planeringsförmåga, strukturerad och noggrann * Erfarenhet av arbetet i en serviceroll är meriterande Hur söker jag tjänsten? Det är enkelt! Klicka på ansökningsknappen. Registrera ditt CV på http://manpower.se. Notera att vi tar INTE tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande, därför kan tjänsterna bli tillsatta före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Få snabbast svar genom att läsa våra Frågor och svar Vid tekniska frågor om din ansökan vänligen kontakta Manpowers Webbsupport på 020-26 51 00 Vid andra frågor får du gärna maila mig på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

17 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Kommunvägledare - vikariat

Burlöv är en spännande kommun i tillväxtregionen mellan Malmö och Lund. Vi har en nära organisationskultur som möjliggör och betonar samarbete, innovation och ett hållbart arbetsliv. Tillsammans utvecklar vi verksamheten och skapar värde för våra medborgare. Vill du vara med och bygga det attraktiva, tillgängliga, hållbara och trygga Burlöv? Burlövs kommun har höga ambitioner och vi driver utvecklingen framåt! I kommunledningsförvaltningen pågår ett ständigt kvalitetsarbete för att förbättra stödet till våra verksamheter. Våra avdelningar har ett nära samarbete där var och en tar ansvar för såväl sina egna uppdrag som för våra gemensamma mål. I medborgarservice vi svarar på frågor från de som söker kontakt med Burlövs kommun. Vi har en hög servicenivå och ger personlig service. Nära dialog med de flesta av kommunens verksamheter är en förutsättning för att lyckas med vårt uppdrag. Tjänsten är ett vikariat för en av våra kollegor som ska vara studieledig. Det finns goda möjligheter till förlängning. ARBETSUPPGIFTER Som kommunvägledare ingår du i ett team på fem personer som arbetar tätt tillsammans för att vara tillgängliga och ge service till medborgarna. Du ger professionellt bemötande och korrekta svar på alla typer av frågor. Du kommer att arbeta i flera olika verksamhetssystem. Som kommunvägledare har du egna specialistområden. Det kan innebära att vara kontaktperson mot en eller flera verksamheter rörande service till medborgare, samverkan, uppföljningar och uppdatering av information och utveckling av våra tjänster. I Burlöv tänker vi digitalt först! Det kan t ex innebära att driva mindre projekt av olika karaktär kring införande, förbättringar och uppgradering av service tillsammans med verksamheter och systemleverantörer. Vikariatet innebär att till stor del arbeta med service till medborgare via telefon och e-post eller besök i vår reception. Hos oss är förändringar, variation och utveckling en del av vardagen. Det är tillsammans vi når framgång! KVALIFIKATIONER Du bör ha arbetat med kundtjänst eller medborgarservice tidigare och har några års arbetslivserfarenhet från kommunal eller offentlig verksamhet. För att lyckas i rollen är du van vid att arbeta i flera olika system och att växla mellan många arbetsuppgifter. Vi söker dig som är pedagogisk och positiv i ditt bemötande av medborgare, näringsliv, övriga intressenter och många kollegor internt. Du lyfter blicken för att utveckla kommunens hela kundbemötande i nära dialog med kommunens verksamheter. Erfarenhet från att arbeta i flera IT-system är meriterande. Kompetens att coacha andra i positivt kundbemötande ser vi som intressant. Vi tror att du har någon utbildning på högskolenivå eller från universitet som är relevant för rollen. Du bör ha förmåga att ta in mycket information på kort tid. Du är en vetgirig, trygg och flexibel lagspelare som har förmåga att söka information och lösa utmaningar i din yrkesroll samt kunna förklara komplicerade frågor på ett enkelt sätt genom att uttrycka dig väl i såväl tal som skrift på svenska och engelska. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper för uppdraget. ÖVRIGT Vill du veta mer om Burlövs kommun välkomnar vi dig till www.burlov.se. Inför denna rekrytering har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp. Om du har skyddade personuppgifter, kontakta ansvarig för rekryteringen enligt annonsen för besked om hur du ska gå till väga för att skicka in dina ansökningshandlingar.

16 april 2024
Sista ansökan:
1 maj 2024
Receptioninst till Aqua Dental Farsta

Hej blivande tandsköterska-kollega! Är du nyfiken på Aqua Dental och att bli en #Aquarebel? En #Aquarebel kännetecknas av värderingar som respekt för patienter och kollegor, en nyfiken, lyhörd och noggrann attityd, samt ett proaktivt och samarbetsvilligt förhållningssätt. Detta är inte något man blir, vi tror att det är något man är. Just nu är vi ca 800 kollegor som stolt bär titeln #Aquarebel,fördelat på 37 kliniker, fyra tandtekniska labb och ett huvudkontor. Aqua Dental befinner sig i en tillväxtfas och öppnar löpande nya kliniker runtom i landet. Vår målsättning är att erbjuda Sveriges bästa och tryggaste tandvård genom passion, kvalitet och tillgänglighet. Det vi alla har gemensamt är att vi: Har en stark PASSION för att hjälpa varandra att bli bättre och strävar ständigt efter att bedriva tandvård i världsklass. Alltid gör vårt yttersta för att leverera KVALITET i allt vi gör. Vi investerar kontinuerligt i fortbildning av våra medarbetare och har infört noggranna processer för att kvalitetssäkra vår verksamhet. Dessutom är vi stolta över att inneha den högsta ISO-certifieringen inom arbetsmiljö, kvalitet och miljö. Verkar för att tandvård ska vara TILLGÄNGLIG för alla oavsett förutsättningar. Därför strävar vi efter att erbjuda våra tjänster över hela Sverige, särskilt i regioner med långa tandvårdsköer. Vi driver även projekt för pensionärer och de som lider av tandvårdsrädsla. Delar du dessa värderingar är vi övertygade om att du kommer att trivas hos oss på Aqua Dental. Hör Dajana, COO, berätta mer om hur det är att jobba på Aqua Dental: Som receptionist på Aqua Dental Farsta kommer du att bli en del av ett professionellt team på en modern klinik. Du kommer vara ansvarig för klinikens flöde av patienter och behandlingar för att säkerställa en effektiv arbetsdag. Du tar emot patienterna med ett leende, fångar upp deras önskemål och synpunkter så att de lämnar kliniken med en varm känsla. För att trivas i rollen tror vi att du har ett effektivt arbetssätt kombinerat med en ödmjukhet mot kollegor och patienter. Är du administrativt lagd och har stor datorvana kommer det att vara till din hjälp. Denna tjänst är en heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Vi söker dig som: Har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter Har god förmåga att kommunicera på svenska och engelska i både tal och skrift Är flexibel, tillmötesgående och kommunikativ. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!Sista ansökningsdagen är den5 maj2024. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta klinikchef Jan Noah,[email protected] Alla ansökningar hanteras via Aqua Dentals rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev. Vill du se mer av vad Aqua Dental gör och lära känna oss bättre? Besök vår hemsida, www.aquadental.se eller följ oss på Instagram @aquadental.

15 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Reception till Aqua Dental Örebro

Hej blivande receptionist-kollega! Är du nyfiken på Aqua Dental och att bli en #Aquarebel? En #Aquarebel kännetecknas av värderingar som respekt för patienter och kollegor, en nyfiken, lyhörd och noggrann attityd, samt ett proaktivt och samarbetsvilligt förhållningssätt. Detta är inte något man blir, vi tror att det är något man är. Just nu är vi ca 800 kollegor som stolt bär titeln #Aquarebel,fördelat på 37 kliniker, fyra tandtekniska labb och ett huvudkontor. Aqua Dental befinner sig i en tillväxtfas och öppnar löpande nya kliniker runtom i landet. Vår målsättning är att erbjuda Sveriges bästa och tryggaste tandvård genom passion, kvalitet och tillgänglighet. Det vi alla har gemensamt är att vi: Har en stark PASSION för att hjälpa varandra att bli bättre och strävar ständigt efter att bedriva tandvård i världsklass. Alltid gör vårt yttersta för att leverera KVALITET i allt vi gör. Vi investerar kontinuerligt i fortbildning av våra medarbetare och har infört noggranna processer för att kvalitetssäkra vår verksamhet. Dessutom är vi stolta över att inneha den högsta ISO-certifieringen inom arbetsmiljö, kvalitet och miljö. Verkar för att tandvård ska vara TILLGÄNGLIG för alla oavsett förutsättningar. Därför strävar vi efter att erbjuda våra tjänster över hela Sverige, särskilt i regioner med långa tandvårdsköer. Vi driver även projekt för pensionärer och de som lider av tandvårdsrädsla. Delar du dessa värderingar är vi övertygade om att du kommer att trivas hos oss på Aqua Dental. Hör Dajana, COO, berätta mer om hur det är att jobba på Aqua Dental: Som receptionist på Aqua Dental Örebrokommer du jobba på en modern klinik och bli en del av ett duktigt team på kollegor. I rollen kommer du jobba och ha det övergripande ansvaret för receptionen där du bl.a. kommer checka in patienter, ta betalt eller hantera administrativa arbetsuppgifter.På kliniken kommer du att jobba nära dina kollegor där du kommer få stöttning i det dagliga arbetet samt i din professionella utveckling. Du har i denna roll möjlighet att vara med och påverka din arbetsdag samtidigt som du levererar service av hög kvalitet till våra patienter och är med och bidrar till att utveckla svensk tandvård tillsammans med dina kollegor på Aqua Dental. För att trivas i rollen tror vi att du har effektivt arbetssätt kombinerat med en ödmjukhet gentemot patienter och dina kollegor. Denna tjänst är på heltidstjänst med start enligt överenskommelse. Vi söker dig som: Har mycket god social kompetens och en positiv inställning Är lugn och stresstålig Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och datorvana Har lätt för att kommunicera på både svenska och engelska, samt är tydlig och professionell. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!Sista ansökningsdagen är den 31 maj 2024. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta klinikchef Admir Avdic,[email protected] Alla ansökningar hanteras via Aqua Dentals rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev. Vill du se mer av vad Aqua Dental gör och lära känna oss bättre? Besök vår hemsida, www.aquadental.se eller följ oss på Instagram @aquadental.

15 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Biluthyrare/Bilvårdare till Lund

Att det är människorna som skapar Hertz framgång är ingen hemlighet. Bilarna är grunden i vår verksamhet, men det är medarbetarnas engagemang, kunskap och omtanke som gör oss till det marknadsledande hyrbilsföretaget vi är. Om du vill vara en del av ett familjärt bolag där mobilitetslösningar, socialt ansvarstagande, engagemang för människor och omvärld ligger högt på agendan – så kanske detta är nästa steg för dig! Till vår uthyrningsstation i Lund söker vi nu förstärkning i form av en serviceinriktade Biluthyrare/Bilvårdare (CSR/Hiker) som vill vara med på en spännande utvecklingsresa. Rollen som Biluthyrare/Bilvårdare är varierande där ditt huvuduppdrag är att ta hand om våra kunder och bilar som båda två alltid står i fokus. Du har en viktig roll i kundens upplevelse av sin hyra, från det att kunden kommer och hämtar sin bil tills returneringen, där ditt kundbemötande är avgörande.  Du kommer att hjälpa kunden genom sin bilhyra, såsom att: - Ta emot bokningar & förfrågningar från kunder via telefon, mejl eller över disk - Vara behjälplig i garage/parkering för eventuella frågor kring bilens funktioner - Uthyrning av bilar & upprättande av hyresavtal - Rengöra och färdigställande av bil efter hyra samt skadehantering - Billeverans & daglig planering av stationens tillgängliga vagnpark Är du vår nästa Biluthyrare/Bilvårdare? För att trivas i denna roll tror vi att du älskar kundinteraktion och i alla lägen ger den bästa möjliga servicen. Utöver service kännetecknas vår värdegrund av trygghet, glädje och respekt där vi gärna ser att du delar detta synsätt med oss. Vi ser gärna att du är initiativtagande, modig och gillar ett högt tempo då ingen dag är den andra sig lik på våra uthyrningsstationer. På Hertz värderar och tror vi på gemenskapen till att uppnå ett mål tillsammans, varav din laganda är viktig för oss.   Ett krav för tjänsten är B-körkort samt att du behärskar svenska och engelska väl, såväl i tal som skrift. Vidare tror vi att du är en administrativ stjärna som har en fallenhet för att lära dig nya system. Det här är Hertz 💛 Hertz är ett familjärt företag med det gula hjärtat i allt vi gör. Vi har ett stort samhällsengagemang och vill göra gott på riktigt varav vi bland annat stöttar flertalet organisationer runtom i landet (Stockholm Pride, Maskrosbarn, Childhood & Röda Korset för att nämna några). För oss är det viktigt att vår organisation ska återspegla samhället, våra kunder och är övertygade om att mångfald på arbetsplatsen stärker konkurrenskraften samt ökar vår interna kollektiva kompetens. Hos oss kallas och är alla våra anställda Medansvariga med möjlighet att ta ansvar och påverka både sin utveckling och i viss mån arbetssituation. Förutom en spännande roll att utvecklas i samt härliga kollegor att arbeta tillsammans med erbjuder vi: - En arbetsplats präglad av servicekultur - Utvecklande ledarskap kännetecknat av respekt - Stora möjligheter att påverka och utveckla vår kundupplevelse - Snabbrörlig organisation med stora utvecklingsmöjligheter Vi arbetar aktivt med att internt utbilda dig som ny men lägger också stor vikt vid att du ska kunna utvecklas och växa i bolaget. Som anställd hos oss har du en rad förmåner så som Friskvårdsbidrag, Pension, Personalrabatt på hyrbil samt att vi är kopplade till Benefits (Söderberg & Partners) för att nämna några delar. Vi på Hertz är kopplade till Unionen samt Transports kollektivavtal. För oss är flexibilitet gentemot våra kunder mycket viktig, varav arbetstiderna kommer att variera veckans alla dagar. Vi hanterar ansökningar löpande och tjänster kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så tveka inte med att skicka in din ansökan redan idag! Observera att bakgrundskontroller kan komma att göras på slutkandidater. Hertz möter människors behov av rörelse med smarta mobilitetslösningar. Vi drivs av omtanke för våra kunder, människor och omvärlden.

12 april 2024
Sista ansökan:
11 maj 2024
Kommunvägledare till Stenungsunds kommun

Stenungsund, det goda samhället med framtidstro och utveckling med människan och naturen i centrum. Stenungsunds kommun är en expanderande kustkommun med cirka 27 800 invånare, ett starkt näringsliv, boendemiljöer nära havet och goda kommunikationsmöjligheter. Kommunen har ett välutvecklat kultur- och föreningsliv samt bra förutsättningar för friluftsliv och rekreation. Helhet, öppenhet, delaktighet och insyn är kommunens ledord. Kommunens vision är att vi ska bli 35 000 invånare år 2035. Stenungsunds kommun ingår i Göteborgsregionens kommunalförbund som är ett forum för samarbete och erfarenhetsutbyte samt i ett antal andra mellankommunala samarbeten. Kommunen är organiserad i en förvaltning med fyra sektorer. I sektor stödfunktioner ingår bland annat ekonomi, personal, administration och digitalisering, kommunikation och samordning samt service. Stödfunktionernas uppdrag är att underlätta och effektivisera för verksamheterna. Organisationsmässigt ligger Medborgarservice placerade i funktionen Administration och Digitalisering där Kansli och Överförmynderi ingår. I enheten Medborgarservice ingår även rådgivningsenheterna Budget och Skuldrådgivning samt Energi och Klimatrådgivning ARBETSUPPGIFTER Dina arbetsuppgifter som Kommunvägledare kommer huvudsakligen bestå av att med service i blicken bemöta medborgare och besökare i olika livssituationer. Frågorna eller ärendena kan röra alla avdelningar, från det sociala till det tekniska området. Ibland handlar det om att ge vägledning och ibland att vara behjälplig med att ta emot och behandla olika ansökningar. Du kommer även utföra en del rutinmässig handläggning av ärenden och hantering av internserviceärenden. Den största delen av arbetet sker via kundtjänstarbete per telefon. Men då vi hanterar mycket intern service för våra medarbetare bemannar vi receptionen med två personer. Bemanningen i kundtjänsten och receptionen ligger på ett rullande schema för alla medarbetarna. Vikariat om initialt 24 månader med möjlighet till tillsvidare. Anställningen omfattas av årsarbetstid, innebärande flexibel arbetstid utifrån verksamhetens behov. Arbetet i Medborgarservice innebär att arbetstiden måste anpassas till medborgaservice öppettider. KVALIFIKATIONER Arbetet ställer stora krav på hög servicenivå, administration och datakunskap, flexibilitet, initiativförmåga, samarbetsförmåga samt förmåga att hantera stressiga situationer. Tjänsten kräver adekvat eftergymnasial utbildning eller annat som arbetsgivaren bedömer likvärdigt. Erfarenhet från arbete i kundtjänst och reception samt kunskap om hur en offentlig organisation är uppbyggd är en meriterande. Likaså arbetserfarenhet från serviceyrken och/-eller kommunikations- och webbarbete är även det meriterande för tjänsten. Som person är du initiativrik och lösningsinriktad, du har tålamod och god förmåga att kommunicera samt har ett positivt och professionellt bemötande. Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper och värdesätter förmåga att arbeta självständigt liksom i grupp. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Varmt välkommen med din ansökan!

11 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
🤝 Customer Experience Specialist

Join our dynamic team as a Customer Experience Specialist, where your passion for service, keen interest in finance, and love for customer interaction will shine! In this pivotal role, you're not just a part of the team; you're at the heart of ensuring our customers receive exceptional support and service. As a key player in our fast-paced startup, you will engage in meaningful collaborations across the organization, ensuring a seamless customer journey from start to finish. Your mission? To embody the voice of our brand, provide insightful product knowledge, and elevate the customer experience to new heights.What you'll doIn this role, you'll have the opportunity to make a real impact in a fast-growing startup environment. You'll become a product expert, enabling you to effectively assist customers with their inquiries. A key aspect of your responsibilities will involve conducting simple analyses to understand customer questions, proactively addressing issues, and enhancing the overall customer experience.Your daily tasks will include engaging with customers and handlingHandle their inquiries with grace through live chat, email, and phone, ensuring each customer feels heard, valued, and supported. You will also work collaboratively with other team members and external partners to resolve queries, share insights, and build a stronger, customer-focused environment.We value A proactive approach and a keen eye for detail The ability to navigate both the quiet and the storm. Independence and teamwork, recognizing that the best results come from a balance of both. A genuine love for engaging with people. Curiosity and passion for the world of finance and investing. Individuals who thrive in dynamic settings and are eager to contribute to various aspects of the business, driven by a service-first mindset. What's in it for you Being part of an agile team with ownership for their own product Appreciation for your expertise and contribution from day one Plenty of opportunities to grow as an engineer Additional perks include: Employee stock options A competitive salary reflecting your skills and experience A well-equipped array of work tools and the mobile phone of your choice Generous health-care benefits (4 000 SEK annually) Health-, injury- and life insurance Paid parental leave to support work-life balance Occupational pension ITP1 30 days of vacation SAVR is an equal opportunity employer. All qualified applicants will be considered for employment without regard to gender, gender identity or expression, national origin, religion or other beliefs, disability, sexual orientation or age.

11 april 2024
Sista ansökan:
28 september 2024
Office Manager till Alma Property Partners

Vi söker dig som vill ge service i världsklass och har perfekt fingertoppskänsla att ständigt förbättra arbetsplatsupplevelsen för såväl dina kollegor som era kunder. Tillsammans med fastighetsinvesteringsbolaget Alma Property Partners söker vi en engagerad och hjälpsam Office Manager. I rollen som Office Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter på kontoret. Alma Property erbjuder en mycket trevlig och centralt belägen arbetsplats med hög fokus på trivsel bland medarbetare och besökare. Alma Property Partners är ett Private Equity-företag inom fastigheter som fokuserar på fastighetsinvesteringar i Sverige, Finland, Danmark och Norge. Företaget grundades av en grupp erfarna fastighetsproffs med omfattande erfarenhet från den nordiska fastighetsinvesteringsmarknaden. Företaget ägs av ledningsteamet och bygger på principerna om aktivt ägarskap och starkt samförstånd med investerare. Alma Property Partners har 19 medarbetare i Norden och på kontoret i Stockholm arbetar 11 medarbetare. Teamet har omfattande erfarenhet av investeringar, utveckling och förvaltning på den nordiska fastighetsmarknaden. ArbetsuppgifterSom Office Manager kommer du att arbeta i en bred roll som erbjuder stor variation inom service och administration. Du ansvarar för att arbetet på kontoret fungerar väl och för att trivseln på kontoret bibehålls. I dina arbetsuppgifter ingår även att assistera företagets medarbetare i olika uppdrag. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att inkludera: Ta emot och välkomna besökare Se till att kontoret ser trevligt och välkomnande ut Planera och koordinera mötesbokningar samt boka resor Inköp och beställningar till kontoret Ansvar för kvittohantering för alla på kontoret Post och arkivering On-boarding och utbildning av nyanställda Organisera event och andra aktiviteter Genom att du ansvarar för att ni har en välskött och genomtänkt arbetsplats kan du vara med och främja produktivitet, samarbete och medarbetarnas tillfredsställelse och därmed bidrar till att uppnå företagets affärsmål. KvalifikationerFör att fungera väl i rollen tror vi att du har minst 3-5 års arbetslivserfarenhet från liknande roller som Office Manager eller kontorsassistent. Du är kommunikativ och har lätt för att uttrycka dig i både tal och skrift på både svenska och engelska. God datorvana samt erfarenhet av olika affärssystem och goda kunskaper i Office 365 är ett krav. Personliga egenskaperFör att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara serviceinriktad, prestigelös och flexibel och snabbt kunna hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår på kontoret. Du är ansvarsfull och självgående. Ordning och reda är viktigt för dig och ett krav är att du är handlingskraftig och initiativrik. Som person är du positiv, öppen och social. Du arbetar bekvämt i en roll med många kontakter. Mer om tjänsten Direktrekrytering Tillsättning: omgående Omfattning: heltid Placering: Östermalm, mitt i centrala Stockholm Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på [email protected]. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Varmt välkommen med din ansökan!

11 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024