Verksamhetshandläggare

Vill du vara med och bygga upp Försvarsmaktens tillväxt och utveckling i Norr? Hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande arbetsuppgifter för att bidra till att göra Sverige och världen lite säkrare. Vi erbjuder dig ett utmanande uppdrag med möjligheten att träna på arbetstid och generösa arbetstidsavtal. Vi värdesätter ömsesidigt förtroende och hos oss får du både ett eget ansvar och goda möjligheter att utvecklas. Våra medarbetare är viktiga för oss och du har möjlighet att skapa en bra balans mellan det professionella och det privata. Om enheten Som verksamhetshandläggare kommer du att tjänstgöra vid MR N Stab J0, stabsstödsavdelning. Avdelningen består av chefs- och stabsstöd, samt kommunikationstjänst. Arbetet inom avdelningen har stor bredd och variation. Huvudsakliga arbetsuppgifter I rollen som verksamhetshandläggare har du ett nära samarbete med Chef J0/chefssekreteraren vid planering och genomförande av uppgifter. Du har breda kontaktytor då du samverkar både internt med stabens övriga chefer och personal, samt personal vid militärregionens utbildningsgrupper, från Kiruna i norr till Härnösand i söder. Externt samverkar du med andra organisationsenheter inom Försvarsmakten samt civila aktörer. Arbetet varierar mellan administrativa uppgifter som inköp, beställningar av varor och tjänster, handläggning och praktiska uppgifter som iordningställande av lokaler, utföra leveranser och stöd med kommendantur. KRAV Kvalifikationer • Gymnasieexamen (Godkänt slutbetyg) • Aktuell och relevant erfarenhet av administrativt arbete • B-körkort (manuell växel) • Goda datakunskaper Personliga egenskaper För att trivas som verksamhetshandläggare på J0 behöver du ha god förmåga att kunna planera och organisera dina arbetsuppgifter, du är lösningsfokuserad och kreativ då uppgifterna är varierande. För dig är det lika självklart att samarbeta i team som att lösa uppgifter självständigt, och du har en god omställningsförmåga vid behov att omprioritera dina uppgifter. Då en stor del av ditt arbete innefattar samverkan är det viktigt att du är lyhörd och kommunikativ och har god förmåga att samspela med andra. Du har kompetens och erfarenhet inom administration och chefsstöd. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. MERITERANDE • Kunskap om Försvarsmakten • God förmåga att hantera Microsoft Office applikationer (Office 2010 och senare) • Dokumenterad/meriterad kunskap och erfarenhet av att arbeta i Microsoft SharePoint miljö • God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska • Genomförd kombattantutbildning/GSU • Aktuell och relevant erfarenhet/kunskap av arbete i Försvarsmaktens IT-stödsystem • Aktuell och relevant erfarenhet av stabsarbete • Militärt förarbevis För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Övrigt Anställningsform: Civil tillsvidareanställning. Försvarsmakten tillämpar sex månaders provanställning för dig som inte är anställd i myndigheten.  Sysselsättningsgrad: Heltid. Arbetsort: Boden. Individuell lönesättning. Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse. Befattningen innebär tjänsteresor. Arbetsuppgifterna kan förändras över tid. Militärregionen värdesätter de kvalitéer som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika bakgrund och livserfarenhet. Tre timmars friskvårdstid per vecka samt flextids- och semesteravtal följer med anställningen. Upplysningar om befattningen och rekryteringsprocessen Stina Kurkinen, nås via Försvarsmaktens växel 0921-34 80 00 Fackliga företrädare Fackliga representanter, vilka nås via Försvarsmaktens växel 0921-34 80 00: OFR/O: Håkan Jansson Ordf Seko/F: Susanne Thunberg OFR/S Försvarsförbundet: Annelie Forshage SACO klubb: Carina Gabrielsson Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2024-04-15. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Norra militärregionen (MR N) ansvarar för markterritoriell ledning i de fyra nordliga länen. Regionen består av en stab och fem utbildningsgrupper. Verksamheten finns från Kiruna i norr till Härnösand i söder. Vid MR N finns sju hemvärnsbataljoner och flera stödfunktioner. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

8 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Driftansvarig till Cleandax i Göteborg

Är du van att leda och driva en verksamhet? Cleandax i Göteborg söker en Driftansvarig Är du en driven och engagerad individ som brinner för att leda och säkerställa hög kvalitet inom städning och service? Då kan du vara den vi letar efter! Cleandax söker en erfaren Driftansvarig för att ta ansvar för det dagliga arbetet och säkerställa att våra kunders behov möts på bästa möjliga sätt. Ditt anställningserbjudande Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och vara en del av ett dynamiskt och växande företag, skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till Cleandax-teamet. Dina arbetsuppgifter • Hantera HR-frågor, inklusive rekrytering, personaladministration och utveckling. • Upprätta och hantera arbetsscheman för vårt personalteam. • Sköta alla aspekter av personalfrågor och fackliga förhandlingar. • Övervaka den dagliga driften, vilket innebär att hantera variationer och utmaningar som kan uppstå. • Snabbt lösa eventuella problem och vara beredd att agera ute hos kunden vid behov. • Anpassa och justera arbetssätt efter behov för att säkerställa effektivitet och kvalitet. • Ansvara för kundvård och säkerställa hög kvalitet på våra tjänster. • Aktivt delta i säljprocessen och bidra till att hitta nya kunder. Värt att veta Då vår personal jobbar skift mellan 03.00-23.00 uppskattar vi om du har möjlighet att ha en viss flexibilitet i dina arbetstider.   Våra förväntningar • Flytande engelska och svenska i både i tal och skrift. • Meriterande om du har kunskaper i bosniska. • Erfarenhet av ledarskap och personalhantering. • Stark problemlösningsförmåga och förmåga att hantera förändringar.   Intresserad? Rekryteringen sker i samarbete med TNG, specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!

8 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Avtalsadministratör inom swish sökes till Swedbank!

Har du nyligen avslutat din kandidatexamen och är ute efter en spännande roll där du får utvecklas och lära dig mer om bankens regelverk? Är du dessutom nyfiken och noggrann som person och trivs med administrativa uppgifter? Då kan det vara dig vi söker för rollen, välkommen in med din ansökan redan idag! OM TJÄNSTEN Academic work söker för Swedbanks räkning en avtalsadministratör inom swish. Avdelningen du kommer att tillhöra sitter fysiskt på Järnvägsgatan 18 i Sundbyberg och ingår inom KYC-enheten. Där arbetar de med Swedbanks företagskunder och godkänner ansökningar från alla rådgivare gällande produkten Swish handel. Du kommer ha ett nära samarbete med din kollega då det endast är ni två som kommer utföra dessa arbetsuppgifter på avdelningen. För detta uppdrag krävs ett utdrag ur belastningsregistret, vi rekommenderar dig därför att beställa det redan vid ansökan - klicka här för att beställa hem ett utdrag redan nu. Notera även att kreditupplysning kommer att genomföras på samtliga kandidater i slutskede. Du erbjuds - En möjlighet att få inblick i KYC/AML eftersom du sitter tillsammans med det team som arbetar med detta. - Ett konsultuppdrag till årsskiftet med möjlighet till förlängning ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Arbetet innebär att granska och säkerställa att avtalet följs utifrån processen, regelverket och distansavtalslagen, både ur ett etiskt perspektiv samt Swish regelverket. VI SÖKER DIG SOM - Har en avslutad eftergymnasial utbildning inom juridik eller företagsekonomi. - Har tidigare erfarenhet av att arbeta på kontor. - Har flytande kunskaper i det svenska språket i såväl tal som skrift. - Kan arbeta under semesterperioden veckorna 27, 28, 29, 30. Det är meriterande om du har - Tidigare erfarenhet av att arbeta med företag och betalprodukter från en bank. För att lyckas i rollen ser vi att du som person är driven och nyfiken av att lära. Utöver det trivs du att arbeta med administrativa arbetsuppgifter och är därför både noggrann och strukturerad. I rollen kommer du även ha kontakt med bankens rådgivare vilket kräver att du också har god känsla för service mot dina kollegor. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

5 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Myndighetshandläggare inom Äldreomsorg, LSS, och socialpsykiatri.

Lessebo kommun finns mitt i Glasriket och har cirka 8 500 invånare, drygt 300 företag och mer än 1 miljon besökare årligen. Kommunikationerna är goda med pendlingsavstånd till Linnéuniversitetet i Växjö och Kalmar. Vår verksamhet baseras i de fyra orterna Lessebo, Hovmantorp, Kosta och Skruv. I Lessebo kommun finns en arbetsglädje och det är lätt att lära känna varandra med ett nära samarbete förvaltningar och politiker. Hos oss ska man mötas av en god service och ett gott bemötande. Det handlar om att ha ett gott samarbete mellan medarbetare och till våra medborgare. Vi satsar på utvecklingsfrågor och tillsammans skapar vi en grön kommun som vi är stolta över och där vi värnar om varandras framtid. Lessebo kommun ska vara en attraktiv och trygg plats att leva på, för alla invånare. ARBETSUPPGIFTER Lessebo kommun vill nu anställa en myndighetshandläggare inom Äldreomsorg, LSS, och socialpsykiatri. som är en del av socialförvaltningen i Lessebo kommun. Din uppgift som myndighetshandläggare blir att utreda, bedöma och fatta beslut om insatser samt följa upp och ompröva beviljade insatser för äldre, och för personer med olika typer av funktionsnedsättning, utifrån gällande lagrum. Handläggning, administration och dokumentation ingår i tjänsten. Arbetet innebär en nära dialog med de personer som söker insatser samt deras anhöriga. Du förväntas även samverka med andra aktörer både inom förvaltningen samt externa aktörer, som slutenvård och öppenvård, skola och andra myndigheter. KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen tror vi att du har högskoleutbildning i form av socionomexamen, juristexamen eller annan högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av handläggning inom något av de områden du kommer att arbeta med, och om du arbetat med handläggning enligt IBIC. Vi använder verksamhetssystemet Viva. Det är viktigt för att lyckas i rollen att du är analytisk, lösningsfokuserad och har ett positivt förhållningsätt. Du behöver kunna arbeta självständigt, vara flexibel och ha god digital kompetens. Tjänsten kräver god förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift, liksom förmåga att skapa goda relationer. Att arbeta som myndighetshandläggare är varierat, meningsfullt och utvecklande. Du har god samarbetsförmåga, är strukturerad och bidrar aktivt för att skapa arbetsglädje och trivsel i arbetslaget. Körkort B krävs då resor ingår i tjänsten. ÖVRIGT Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till 0771-693 693. Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. Varmt välkommen med din ansökan!

5 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Handläggare infrastruktur

Blekinge flygflottilj söker Handläggare Infrastruktur till Flottiljstaben Vill du vara med och stärka Sveriges försvarsförmåga? Är du intresserad av att arbeta med infrastruktur? Då är du den vi söker. Blekinge flygflottilj är ett förband som ständigt är på väg och där är du en nyckelperson för att skapa förutsättningar för Blekinge flygflottilj att bedriva sin verksamhet och säkerställa att miljökrav efterlevs. Hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande arbetsuppgifter för att bidra till att göra Sverige och världen lite säkrare. Vi värdesätter ömsesidigt förtroende, du får både eget ansvar och goda möjligheter att kompetensutvecklas. Som anställd kommer du ha goda möjligheter att förena det professionella och det privata. Vi söker dig som vill arbeta med bygg, anläggning och fastighetsfrågor. Blekinge flygflottilj använder en stor mängd byggnader för att lösa sina militära uppgifter. Därför är det mycket viktigt att flottiljen har god kompetens för att kunna föra dialog med Försvarsmaktens hyresvärd Fortverket samt med interna och externa aktörer. Detta i syfte att utveckla fastighetsbeståndet så att det ständigt är anpassat efter de uppgifter som tilldelats Blekinge flygflottilj. Flottiljstaben är flottiljchefens stöd för att leda och följa upp verksamheten, utarbeta beslutsunderlag och även stödja övriga chefer inom förbandet. Blekinge flygflottilj utbildar tre krigsförband; två stridsflygdivisioner med Jas 39 Gripen och ett basförband. Stridsflygdivisionerna utgör en viktig del i att skydda Sveriges luftrum, vilket kallas incidentberedskap. Basförbandet är det största krigsförbandet som innehåller allt som behövs för att få Gripenplanen i luften. Det handlar bland annat om underhåll av flygmaskinerna, skydd av basen, logistik och drift av flygplatsen Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Delta, stödja och samordna flottiljens organisation inom området infrastruktur. - Arbeta med dokumentframtagning, verksamhetsanalyser och ekonomiska analyser - Arbeta med och komma med förslag på ändamålsenliga förbättringar i tidigare utformade processer inom området infrastruktur. -  Verka i en sammanhållande roll där du kommer att driva projekt i nära samarbete med flottiljledningen. Kvalifikationer: - Du har för tjänsten relevant akademisk utbildning eller motsvarande kunskaper som arbetsgivaren bedömer som likvärdiga - B-körkort, manuell växellåda - God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift Personliga egenskaper: Vi söker dig som är intresserad av ett omväxlande arbete med hög grad av självständighet och eget ansvar. Dina personliga egenskaper präglas av att du har ett bra ordningssinne, är systematisk och strukturerad. Du och har lätt för att knyta nya kontakter och skapa förtroendefulla relationer på alla nivåer. Vi ser att du har förmågan att anpassa dig efter ändrade omständigheter och behåller ditt lugn. Vi kommer att lägga mycket stor vikt vid den personliga lämpligheten för tjänsten. Meriterande: - Erfarenhet av den statliga sektorns fastighetsförsörjning - Tidigare relevant erfarenhet av att driva projekt - Erfarenhet av planeringsarbete Övrigt: Tjänsten är en tillsvidare anställning som inleds med 6 månaders provanställning. Arbetsort: Ronneby Tillträde snarast enligt överenskommelse. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna: Handläggare Infrastruktur Alexandra Johansson, mob 070-497 44 69 eller Chef Flottiljstaben A4 Ken Andersson tel 0457-47 10 40. Fackliga företrädare: Hans Bergvall, OFR/O 070 -949 06 08, Peter Bohnsack, OFR/S 070-857 40 06 , Jan-Anders Nilsson, SEKO 073-422 23 40. Välkommen med din ansökan senast 2024-05-03. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning   Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Blekinge flygflottilj utbildar tre krigsförband; två stridsflygdivisioner med Jas 39 Gripen och ett basförband. Stridsflygdivisionerna utgör en viktig del i att skydda Sveriges luftrum, vilket kallas incidentberedskap. Basförbandet är det största krigsförbandet som innehåller allt som behövs för att få Gripenplanen i luften. Det handlar bland annat om underhåll av flygmaskinerna, skydd av basen, logistik och drift av flygplatsen. På flottiljen utbildas även flygvapnets enda jägarförband, flygbasjägarna. Deras uppgift är bland annat att inhämta information genom spaning och att skydda luftstridskrafternas personal och fordon. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

4 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Lokalstrateg

Vi bygger om och bygger nytt! Vill du vara med på vår fortsatta utvecklingsresa, ska du läsa vidare. Tillsammans arbetar vi för att Trelleborgs kommun ska vara en attraktiv arbetsplats som präglas av öppenhet, respekt och ansvar, vilka är våra gemensamma värderingar. Vi ser fram emot att just Du blir en av våra nya kollegor. Välkommen till oss och Trelleborg. Här börjar Sverige! Arbetsplatsen Trelleborg står inför en större förvandling under de nästkommande åren. I enlighet med kommunens fördjupade översiktsplan och mål i bostadsförsörjningsprogram arbetar vi mot att bli 50 000 invånare till år 2028 och 55 000 invånare till 2035. Dessa mål innebär en offensiv satsning på stadsutveckling.  Enheten för exploatering och strategisk lokalförsörjning, med organisatorisk tillhörighet under Kommunledningsförvaltningens Tillväxtavdelning, svarar för och driver Trelleborgs kommuns markutveckling genom exploateringsprojekt och förvaltning av kommunens markreserv samt ansvarar för den strategiska lokalförsörjningen och säkerställer att stadsutvecklingsprojekten sker med god koppling till kommunens befintliga och kommande lokalbehov. Vi söker nu en lokalstrateg till enheten.  Du välkomnas av ett glatt gäng med bred kompetens och god sammanhållning. Vi hjälper varandra när det behövs och har alltid nära till skratt. Vi erbjuder dig en god arbetsmiljö med stimulerande arbetsuppgifter, kompetensutveckling och ersättning för friskvård. På vår arbetsplats gäller kommunens värdegrund dvs. öppenhet, respekt och ansvar.  Arbetsuppgifter Arbetet kommer bestå av lokalstrategiskt arbete i nära samarbete med en lokalstrategisk kollega. Tillsammans bär lokalstrategerna ansvaret för årligt upprättande av lokalförsörjningsplan, löpande dialog och samarbete med förvaltningarna kring behov av lokaler samt granskning av inkomna behov. Ni medverkar årligen i förstudier och arbetar löpande för att identifiera lösningar på uppkomna lokalbehov. Rollen kommer även innefatta operativt lokalarbete för egna förvaltningen, kommunledningsförvaltningen.  Kvalifikationer Vi söker dig som har en universitets- eller högskoleexamen med inriktning fastighet alternativt annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant för tjänsten. Du ska ha erfarenhet från arbete med lokalfrågor. Statligt eller kommunalt utredningsarbete är meriterande. Viktiga övriga egenskaper är ansvarstagande, lyhördhet, handlingskraft och ett strategiskt förhållningssätt. Du är en lagspelare som delar med dig av din erfarenhet och kompetens från tidigare uppdrag. Vi räknar med att du har god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Tjänsten kräver B-körkort för manuell växellåda. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Tillträde Enligt överenskommelse. Kontakt Mattias Hägg, telefonnummer 0410-73 33 19 [email protected] Fackliga kontakter: Sista ansökningsdag 2024-05-05 via vårt rekryteringssystem, ej via brev eller e-post. Vi tillämpar löpande urval, så dröj inte med din ansökan. Inför rekryteringsarbetet har Trelleborgs kommun noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

2 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Jurist 1 eller Handläggare 3

Arbetsbeskrivning I den aktuella tjänsten kan du förvänta dig att hantera följande arbetsuppgifter: Du kommer att utföra självständigt arbete baserat på riktlinjer och praxis. Det innebär att du kommer att ha ansvar för att utarbeta olika förslag, till exempel beslutsunderlag, och sedan planera och följa upp ärenden. Det kan även innebära att du behöver utreda, granska och handlägga olika ärenden samt fatta beslut i mindre komplexa situationer. Efter att du har genomfört utredningar förväntas du rapportera resultat och ge förslag på beslut. Dessutom ingår det i dina arbetsuppgifter att analysera och utvärdera olika arbetsuppgifter och projekt samt att arbeta med utredande och/eller samordnande uppgifter. Du kommer också att ansvara för att genomföra och följa upp olika aktiviteter. Ansvarsområden I denna tjänst kan nedan arbetsuppgifter förekomma; självständigt arbete utifrån riktlinjer och praxis utarbeta förslag, exempelvis beslutsunderlag planera och följa upp ärenden utreda, granska och handlägga ärenden, samt fatta beslut i enklare ärenden avrapportera utredningsresultat och ge förslag på beslut analysera och utvärdera arbetsuppgifter och projekt arbete av utredande och/eller samordnande karaktär genomföra och följa upp aktiviteter. Kvalifikationer För att vara lämplig för denna roll bör du uppfylla följande kompetenskrav: Ha en högskoleutbildning eller likvärdig utbildning inom det relevanta området. Antingen juristutbildning, paralegal-utbildningar och affärsjuridiska utbildningar. Ha minst tre års arbetslivserfarenhet från liknande arbete. Besitta goda kunskaper i MS Office eller likvärdiga program. Kunna kommunicera flytande på både svenska och engelska, både i tal och skrift. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

21 mars 2024
Sista ansökan:
19 juni 2024