Hotellreceptionist
Newton hotel AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vi söker nu hotellreceptionist till Livington Hotel i Vinsta/Vällingby. Livington Hotel är ett modernt hotell med 105 hotellrum. En tillsvidare anställning erbjudas. Arbetstiderna är varierande och kvällar samt helger ingår. Vår PMS heter Mews och vi har Vingcard. Vi har kollektivavtal. Lön enligt avtal. För denna tjänst har vi som krav att du kan engelska och svenska både i tal och skrift. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna är sedvanliga receptionsuppgifter som bokning, rumsfördelning, in- och utcheckning, försäljning, städning. Att kunna serverar mat och dryck och vara behjälpligt med frukost är en del av arbeta. Vi söka även medarbetare som kan jobba vardagar och även helger. Kvalifikationer: - kan uttrycka dig felfritt i tal och skrift på både svenska och engelska - har god datavana behärskar Microsoft Office och även har kunskap i ett eller flera bokningssystem, vi använda MEWS. - är serviceinriktad, stresstålig, kommunikativ och som gärna gör det där lilla extra - kan arbeta självständigt - har några års erfarenhet från hotellreception Ansökan ska skickas till: [email protected]

6 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Sommarvikariat Reception
Frykenstrand Hotell och Konferens AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vi söker nu en receptionist till vårt glada gäng på Hotell Frykenstrand i Sunne! Du bör vara välkomnande och lyhörd för att se till kundens behov då du även är ansiktet utåt för Hotellets reception i sommar. Arbetet gäller både vardagar, helger kväll & dag. under v25-32 med ev förlängning Arbetet kräver att man kan ta sej hit utan kollektivtrafik

5 juni 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Event Koordinator
Arjeplog Hotel Silverhatten AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vill du arbeta i en exklusiv miljö med ett av århundradets mest framgångsrika motorsportsföretag? Silver Resort - navet i turism- och biltestverksamheten i Arjeplog är en hotellkedja med fokus på testindustri, konferenser, event och vinterturism. Vårt syfte är att ge våra gäster en helhetsupplevelse med bästa service, det bästa boendet och spännande event. Som Event Koordinator hos oss måste du ha rätt personlighet, vara öppen, utåtriktad, framåt, social och gilla att möta människor från hela världen och kunna ge dem ett personligt och professionellt bemötande. Du är den naturliga länken mellan Silver Resort och vår kund. Du älskar service och är en stjärna på värdskap Du har en positiv och glad inställning Du är en problemlösare som älskar alla stora och små utmaningar som den dagliga driften ger Du är strukturerad, metodisk, kvalitetsmedveten och mycket ordningsam Dina uppgifter är bland annat: · Huvudansvar för alla event rörande din tilldelade kund. · Löpande fakturering samt uppföljning och återkoppling gentemot kunder · Planera, koordinera och organisera väl fungerande vistelser · PM-skrivande och samordning med övriga avdelningar Tjänsten är tidsbegränsad (dec-mars), med julledighet.

2 juni 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Medarbetare Nova Park och Steningevik
Ls Jobbet AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vi söker dig som är intresserad av mötesbranschen och vill jobba på våra branschledande anläggningar Nova Park och Steningevik. Vi kan se tillbaka på många år av tillväxt och rekord och nu behöver vi förstärkning på flera av våra avdelningar. Är du en av dem som är vill vara med på vår resa? Vi behöver främst förstärkning i köket, restaurangen och receptionen men även inom städ och fastighet på både Nova Park och Steningevik. Vi söker i första hand dig som vill arbeta extra vid behov men är även öppna för sökanden som vill arbeta heltid. Om dig För att du ska trivas hos oss och vi med dig ser vi att du är utåtriktad, lyhörd, noggrann och prestigelös. Du har en glad och positiv attityd och trivs med att arbeta i team. Vidare är du lösningsorienterad och gör ditt yttersta för att ge fantastisk service. Med ett framgångsrikt och stabilt företag i ryggen och en organisation där det finns erfarenhet, trygghet, kunskap och driv finns alla förutsättningar att utvecklas till ditt allra bästa och utrymme att bidra till vår verksamhet. Om oss Vi är ledande i mötesbranschen på grund av att vi ger våra gäster exceptionell service, ett riktigt bra möte och en härlig helhetsupplevelse. Vårt uppdrag är att se till gästernas bästa och leverera ett högkvalitativt konferensevenemang. Detta gör vi genom att ha motiverad och kunnig personal som får ett stort förtroende i sina arbetsuppgifter samtidigt som vi jobbar nära varandra i ett glatt och positivt team. Till våra anläggningar söker vi personer som vill utveckla och utvecklas med oss. Vi har höga ambitioner och vi förväntar oss det samma av alla som arbetar hos oss. Klicka här om du vill veta mer om hur det är att jobba på Steningevik: https://www.youtube.com/watch?v=7TbXDR1q1XY Klicka här om du vill veta mer om hur det är att jobba på Nova Park: https://www.youtube.com/watch?v=ndRPciJSpRs Annat viktigt att veta Tillträde enligt överenskommelse. Körkort och tillgång till bil är en fördel för att lättare ta sig till och från arbetet. Med anledning av semestertider är ansökningstiden lång. Urval och intervjuer sker dock löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Hoppas du vill vara med på vår resa och att vi får möjligheten att jobba med just dig! Om arbetsgivaren - Nova Park & Steningevik Nova Park och Steningevik är två av Sveriges ledande hotell- och konferensanläggningar. Anläggningarna tillhör samma koncern och arbetar mycket när varandra. Vi är kända för vårt värdskap, höga professionalism och genomgående höga kvalitet på möteslokaler, hotellrum & måltider. Med våra mycket strategiska lägen endast minuter från Arlanda och nära både Stockholm och Uppsala är vi ett av förstahandsvalen för mötesbokaren. Hos oss finns plats för alla typer av möten och konferenser samt även för utställningar, mässor och produktlanseringar. Båda anläggningarna är säkerhetscertifierade inom Stay Safe Hospitality och miljöcertifierade hos Green Key. Nova Park i Knivsta har 117 hotellrum, 229 bäddar och i vår största lokal har vi kapacitet för upp till 300 personer. Här finns härliga sällskapsutrymmen med bland annat Waterlounge, ett stort Spa med både inomhus och utomhus del. Steningevik, utanför Märsta, har ett fantastiskt läge, naturskönt inbäddad vid Mälarens strand, endast åtta minuter från Arlanda. Vi har 61 rum, 16 konferenslokaler och en Spa Lounge ett stenkast från vattnet.

2 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Medarbetare Nova Park och Steningevik
Ls Jobbet AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vi söker dig som är intresserad av mötesbranschen och vill jobba på våra branschledande anläggningar Nova Park och Steningevik. Vi kan se tillbaka på många år av tillväxt och rekord och nu behöver vi förstärkning på flera av våra avdelningar. Är du en av dem som är vill vara med på vår resa? Vi behöver främst förstärkning i köket, restaurangen och receptionen men även inom städ och fastighet på både Nova Park och Steningevik. Vi söker i första hand dig som vill arbeta extra vid behov men är även öppna för sökanden som vill arbeta heltid. Om dig För att du ska trivas hos oss och vi med dig ser vi att du är utåtriktad, lyhörd, noggrann och prestigelös. Du har en glad och positiv attityd och trivs med att arbeta i team. Vidare är du lösningsorienterad och gör ditt yttersta för att ge fantastisk service. Med ett framgångsrikt och stabilt företag i ryggen och en organisation där det finns erfarenhet, trygghet, kunskap och driv finns alla förutsättningar att utvecklas till ditt allra bästa och utrymme att bidra till vår verksamhet. Om oss Vi är ledande i mötesbranschen på grund av att vi ger våra gäster exceptionell service, ett riktigt bra möte och en härlig helhetsupplevelse. Vårt uppdrag är att se till gästernas bästa och leverera ett högkvalitativt konferensevenemang. Detta gör vi genom att ha motiverad och kunnig personal som får ett stort förtroende i sina arbetsuppgifter samtidigt som vi jobbar nära varandra i ett glatt och positivt team. Till våra anläggningar söker vi personer som vill utveckla och utvecklas med oss. Vi har höga ambitioner och vi förväntar oss det samma av alla som arbetar hos oss. Klicka här om du vill veta mer om hur det är att jobba på Steningevik: https://www.youtube.com/watch?v=7TbXDR1q1XY Klicka här om du vill veta mer om hur det är att jobba på Nova Park: https://www.youtube.com/watch?v=ndRPciJSpRs Annat viktigt att veta Tillträde enligt överenskommelse. Körkort och tillgång till bil är en fördel för att lättare ta sig till och från arbetet. Med anledning av semestertider är ansökningstiden lång. Urval och intervjuer sker dock löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Hoppas du vill vara med på vår resa och att vi får möjligheten att jobba med just dig! Om arbetsgivaren - Nova Park & Steningevik Nova Park och Steningevik är två av Sveriges ledande hotell- och konferensanläggningar. Anläggningarna tillhör samma koncern och arbetar mycket när varandra. Vi är kända för vårt värdskap, höga professionalism och genomgående höga kvalitet på möteslokaler, hotellrum & måltider. Med våra mycket strategiska lägen endast minuter från Arlanda och nära både Stockholm och Uppsala är vi ett av förstahandsvalen för mötesbokaren. Hos oss finns plats för alla typer av möten och konferenser samt även för utställningar, mässor och produktlanseringar. Båda anläggningarna är säkerhetscertifierade inom Stay Safe Hospitality och miljöcertifierade hos Green Key. Nova Park i Knivsta har 117 hotellrum, 229 bäddar och i vår största lokal har vi kapacitet för upp till 300 personer. Här finns härliga sällskapsutrymmen med bland annat Waterlounge, ett stort Spa med både inomhus och utomhus del. Steningevik, utanför Märsta, har ett fantastiskt läge, naturskönt inbäddad vid Mälarens strand, endast åtta minuter från Arlanda. Vi har 61 rum, 16 konferenslokaler och en Spa Lounge ett stenkast från vattnet.

2 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Gymvärd - STC Habo 75%
Svenska N'ergy AB
Hotellreceptionister m.fl.

WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp!   Vi söker nu en Gymvärd/ receptionist på 75 % till vårt gym i Habo som vill erbjuda våra kunder den bästa servicen och ge dem en så bra träningsupplevelse som möjligt, med start senast i mitten av augusti. Ditt uppdrag  I rollen som Gymvärd är du vårt ansikte utåt och arbetar för att ge varje medlem en förstklassig serviceupplevelse. Ditt fokus ligger på att aktivt driva försäljning av medlemskap och våra övriga produkter, och du kommer att vara en viktig del av vårt team när det gäller att skapa värde för både medlemmar och verksamhet. Försäljning, kundservice och att skapa en välkomnande miljö är kärnan i ditt arbete. Du ser även till att våra medlemmar följer våra trivselregler för att säkerställa en positiv och trygg gymmiljö för alla. Detta innebär att du aktivt påminner och informerar medlemmarna om våra trivselregler, och därigenom hjälper till att skapa en trygg atmosfär. Genom att vara närvarande och tillmötesgående bidrar du till att alla medlemmar känner sig välkomna och kan träna i en positiv miljö.  Dina arbetsuppgifter omfattar framförallt:  Försäljning av medlemskap och tilläggstjänster som personliga träningspaket, produkter från vårt specifika sortiment, samt eventuella kampanjer.  Kundservice på hög nivå, där du svarar på frågor både i telefon, via mail och direkt på gym, hjälper medlemmar att lösa problem och ser till att de får den bästa upplevelsen.  Daglig drift, vilket inkluderar att hålla rena och välkomnande lokaler, att utrustningen är i gott skick samt att gymmets allmänna standard upprätthålls.  Arbetstempot kan variera och växla beroende av säsong, tiden på dygnet och antalet medlemmar som besöker vårt gym. Arbetstiderna kan variera mellan 9-19, samt var fjärde helg, ibland oftare tex vid event. Vi ser gärna att du är flexibel och kan jobba på våra gym i Jönköping om behov uppstår. Vem är du?  Vi söker dig som är positiv, social och har en naturlig förmåga att skapa en hög servicenivå i alla möten med våra medlemmar. Du brinner för att skapa en välkomnande och inspirerande miljö där medlemmarna känner sig sedda och uppskattade och känner träningsglädje. För att lyckas i rollen tror vi att du har en positiv attityd och en lösningsorienterad inställning när det gäller att möta olika situationer och behov. Du är en person som lätt anpassar dig efter förändrade omständigheter och har förmågan att hålla ett högt tempo utan att tumma på kvaliteten i det arbete du utför.   Service- och träningsbakgrund är meriterande. Krav:  Har fyllt 18 år  Har en hög servicenivå    Hög känsla för försäljning och kvalité     Vill ge det lilla extra, både till kunder och dina kollegor    Talar och skriver flytande på svenska.  Är professionell i ditt yrkesutövande och har passion för det du kommer göra.  Om STC  Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 257 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1800 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding.    Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra gym där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv.  Varför STC?  Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans!  Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna!    Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Gymansvarig Daniel på [email protected]    Sista ansökningsdag: 2024-06-15

2 juni 2025
Sista ansökan:
19 november 2025
Receptionist och lokalvårdare på World Class Slussen
Arena Personal Sverige AB
Hotellreceptionister m.fl.

Receptionist och lokalvårdare på World Class Slussen  Är du en person som trivs i en social miljö, är noggrann och brinner för att ge förstklassig service? Då kan du vara den vi söker till rollen som receptionist och lokalvårdare hos oss. Om tjänsten I tjänsten som receptionist och lokalvårdare på World Class Slussen kommer du att vårda lokalen, välkomna medlemmar, hantera bokningar och betalningar, hålla receptionen öppen och bidra till en positiv stämning i gymmet. Om dig För att passa i denna roll behöver du vara serviceinriktad, social och ha god administrativ förmåga. Du behöver även vara noggrann med att vårda lokalen. Du trivs med att möta människor i en aktiv miljö, har lätt för att hantera bokningar, medlemskap och betalningar, och håller receptionen både organiserad och välkomnande. Du är stresstålig, tekniskt kunnig och har gärna ett intresse för träning – så att du kan svara på medlemmars frågor om pass och utrustning. Krav · Svenska i tal och skrift · Engelska i tal och skrift Övrigt Tjänsten är en timanställning, där behovet varierar från vecka till vecka. Du kommer att arbeta efter behov. Under sommaren är behovet stort. Du kommer utgå från World Class Slussen på Hornsgatan 8, Stockholm. Start omgående! Kontakt Skicka CV och personligt brev till: [email protected]

30 maj 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Shift Leader Front Office Scandic Rubinen, heltid
Scandic Hotels AB
Hotellreceptionister m.fl.

Västkustens pärla, Sveriges andra största stad, Lilla London. Kärt barn har många namn. Men det är här det händer! Med bästa läget i Göteborg, mitt på Avenyn, ligger Scandic Rubinen. Spännande inredning en innovativ restaurang och förmodligen Göteborgs bästa takbar. Vi är populära av stammisar, inresande och Göteborgarna själva. Service för oss på Scandic Rubinen innebär alltid att vara det självklara valet för våra gäster, med detaljer i fokus, kreativitet och spontanitet. Ett hotell där våra medarbetare trivs och vill fortsätta utmanas och utvecklas i litet som stort. Tillsammans skapar vi stämning och atmosfären som präglar vistelsen för alla våra gäster och kollegor. Nu söker vi en Shift Leader till Scandic Rubinen. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som Shift Leader agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Under din tid hos oss kan dessa områden variera i takt med att du och affären utvecklas. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen som Shift Leader Front Office? Du som arbetar inom Front Office är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Arbetet i Front Office innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Opera Cloud och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. I rollen som Shift Leader har du, förutom att vara en del av driften, den övergripande överblicken över gästflödet och ser tillsammans med teamet till att prioritera arbetsuppgifter så att verksamheten flyter så att gästerna blir nöjda. Du leder och fördelar arbetet och hanterar bemanningen under ditt arbetspass. Vid behov får du utbilda nya medarbetare på hotellet och du avlastar också Front Office Manager med vissa administrativa arbetsuppgifter. Hotellet har öppet dygnet runt och det är därför viktigt att du trivs med att arbeta i skift (förmiddagar, eftermiddagar och helger). Din kompetens För den här rollen krävs att du har både förmåga och vilja att arbeta med ett driftsnära ledarskap. Du är trygg i ditt ledarskap och har både integritet och säljdriv. För att passa i rollen tror vi också att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Du är en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Information om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start efter sommaren.Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

28 maj 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Receptionist Blå Huset
Blå Huset Hotell Umeå AB
Hotellreceptionister m.fl.

Nu söker vi en serviceinriktad Receptionist till Stora Hotellet och U&Me Hotel som vill jobba extra under sommaren - med möjlighet till förlängning Som en del av receptionsteamet för Stora Hotellet och U&Me har du en social och utåtriktad roll som i det dagliga arbetet alltid fokuserar på att leverera service på förstklassig nivå. Du jobbar i huvudsak med drift av receptionen där du hanterar in- och utcheckning, välkomnar gäster, löser deras önskemål och problem samt betar av administrativa uppgifter som bokningar och fakturahantering. Vårt prioriterade fokus är alltid gästen framför oss. Du kommer att vara en del av ett mindre, väl sammansvetsat team där varje medarbetare är en nyckelperson. Arbetsuppgifter Gästbemötande i världsklass, premiumservice och hög tillgänglighet för gästen. Att i det dagliga arbetet sträva efter att leverera ett värdskap utöver det vanliga. Daglig drift av receptionen, t.ex in- och utcheckningar, bokningar och fakturahantering. Aktivt värva medlemmar till Best Western Rewards Driva merförsäljning så som uppgradering av rum och tillval. Kvalifikationer Vi söker dig som har ett stort leende, en positiv inställning och ett genuint engagemang för magin som uppstår i det lyckade gästmötet. Du har en bred förståelse för hur ett varmt värdskap och ett personligt bemötande kan ta gästupplevelsen till en helt ny nivå. Vi söker en Receptionist som utmärker sig med sin goda service och tar varje tillfälle att förmedla det lilla extra till våra gäster. Du är också; Stresstålig, lösningsfokuserad och uppmärksam på gästens behov Ordningsam & noggrann Tycker om att jobba under varierat tempo Fungerar bra i team Har 1 år som hotellreceptionist eller liknande roll inom service på ditt CV Talar flytande svenska och har goda kunskaper inom engelska tal/skrift Meriterande Eftergymnasial utbildning inom hotell/turism/restaurang/service management Erfarenhet av att jobba med service och värdskap Erfarenhet av att jobba inom ett Best Western hotell Kännedom om Umeå som besöksstad Språk Tjänsten är extra vid behov under sommaren med möjlighet till förlängning. Sista ansökningsdag är 2 juni. Vi intervjuar löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Företaget: Blå huset är en familjeägd hotell-, restaurang- och konferenskoncern som i dag driver sju verksamheter i Umeå. Vi erbjuder starka koncept och upplevelser med hög kvalitet och vi strävar efter att ge en personlig och minnesvärd upplevelse för alla som besöker oss, vår ambition är att konkurrera med de bästa i världen. Hos oss kan du mötas, bo, äta, dricka och uppleva det bästa Umeå erbjuder under ett och samma tak, dygnet runt, året runt. Blå Huset är: Stora Hotellet, Gotthards krog, U&Me Hotel, Kulturbageriet, Sävargården, Fika! och P5.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Vikarierande Spamedarbetare till Vana Spa Kiruna (75%)
Elite Hotels Of Sweden AB
Hotellreceptionister m.fl.

Vikariat med start i juni 2025 | Placeringsort: Kiruna Välkommen till en unik arbetsplats där arktisk natur möter exklusiv avkoppling. Nu söker vi en engagerad och serviceinriktad spamedarbetare till ett vikariat på 75% hos Vana Spa Kiruna – en del av det helt nyöppnade Elite Hotel Frost. Om Vana Spa Kiruna Vana Spa är Elite Hotels exklusiva spakoncept och finns idag på utvalda hotell i Sverige. Med inspiration från nordisk natur och internationella lyxresorter erbjuder vi våra gäster en upplevelse utöver det vanliga – en plats för återhämtning, stillhet och välbefinnande. Vana Spa Kiruna ligger högst upp i det nya Elite Hotel Frost och bjuder på en hänförande utsikt över fjällandskapet. Här samsas design, kvalitet och omtanke i varje detalj – från poolområdet och bastulandskapet till behandlingsrum, relaxytor och en noga utvald spashop. Om tjänsten Som spamedarbetare är du en nyckelperson i vår gästupplevelse. Du är ansiktet utåt och ansvarar för att varje gäst känner sig sedd, välkommen och omhändertagen. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat: Att ta emot och guida gäster vid ankomst Ge information om våra faciliteter, behandlingar och produkter Utföra enklare försäljning i vår shop samt hantera bokningssystem och kassa Arbeta med att hålla ordning och säkerhet i spaavdelningen Säkerställa att miljön håller högsta standard i renlighet, komfort och atmosfär Stötta övriga teamet i det dagliga arbetet för en smidig drift av verksamheten Du arbetar i ett dedikerat team som tillsammans skapar en harmonisk miljö där varje detalj räknas. Arbetstiderna är förlagda enligt schema och innefattar både vardagar, kvällar och helger. Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som är trygg i en serviceinriktad roll och som trivs med att arbeta med människor. Du behöver inte vara utbildad spaterapeut, men erfarenhet från spa, hotell, reception eller liknande serviceyrken är meriterande. Vi tror att du: Är positiv, professionell och har ett naturligt värdskap Har en god kommunikativ förmåga på både svenska och engelska Har känsla för detaljer och kvalitet Är flexibel och har lätt för att samarbeta i team Är lösningsfokuserad och självgående när det behövs Har möjlighet att arbeta varierade arbetstider inklusive helger Vi erbjuder Hos oss får du chansen att arbeta i en miljö som präglas av lugn, omtanke och hög ambitionsnivå. Du blir del av en växande hotell- och spakoncern där kvalitet och gästupplevelse står i centrum. Tjänsten är ett vikariat på 75% med start i juni 2025 och pågår enligt överenskommelse. Ansökan Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan via länken nedan. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta spachef: Ebba Ljungqvist [email protected]

21 maj 2025
Sista ansökan:
7 november 2025