Vi söker nu vår nästa stjärna till teamet i Trestad/Skaraborg. Skicka in din ansökan redan idag för att kunna följa med på en spännande resa! Om tjänsten Som Konsultchef på Tranpenad får du möjligheten att vara med där de händer, ingen dag är den andra lik. I rollen som Konsultchef bjuder varje dag på nya utmaningar! Tjänsten är mycket varierande, bestående av ärenden kring både personal och kunder samtidigt som Du arbetar resultatinriktat och lösningsfokuserat. Du har eget ansvar för dina kunder samt eget personalansvar för dina konsulter. Arbetsuppgifter Rekrytering och on-boarding av nya konsulter Daglig kund- och konsultuppföljning i industri- och produktionsmiljö Personalplanering och personalvård Nyckeltals- och leveransuppföljning Personaladministration Försäljning med nya och befintliga kunder Till tjänsten som Konsultchef söker vi Dig som trivs i en snabb och ständigt föränderlig miljö med många kontaktytor, ofta samtidigt. Våra kunder bedriver verksamhet under växlande tider på dygnet, vilket ställer höga krav på flexibilitet, prioriteringsförmåga och ansvarstagande hos Dig. Vidare ser vi att du är trygg i ditt ledarskap, då du har fullständigt personalansvar för dina konsulter. Du kommer att tillhöra vår region Trestad/Skaraborg vilket ställer höga krav på självständighet samt kommunikativ förmåga. Resor ingår i tjänsten då vår region har kontor både i Trollhättan och Skara samt kunder i och runt dessa kontor. Profil vi söker efter Har erfarenhet av bemanning/personalplanering Gillar att jobba med försäljning och vara ett ansikte utåt mot våra kunder Har en positiv inställning och arbetar resultatinriktat Kan strukturera och fördela din arbetsdag på ett effektivt sätt Gillar och vara därute där de händer Har B-körkort Övriga villkor Arbetstider: Kontorstider Omfattning: 100 % Lön: Marknadsmässig lön Start: Omgående Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vid frågor om tjänsten kontakta Daniel Lennartsson, 076-8674580. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Vill du ha världens bästa vardag tillsammans med passionerade kollegor med hög kompetens? Tycker du som vi, att teamwork är dreamwork, samtidigt som du har ett starkt eget driv och hög ansvarskänsla? Gillar du att skapa relationer och göra skillnad på riktigt inom alla möjliga branscher och organisationer? Idax växer vidare i Östergötland! Vi vill nu komma i kontakt med dig som vill bli vår nästa People Expert och ta en aktiv del i vår riktigt spännande tillväxt- och etableringsresa. Vi söker dig som har en kompetensbas med bredd och tyngd inom People/HR-området. Din erfarenhet kommer från roller som People & Culture/HR Manager och du har genom ditt arbete erfarit och förstått hur hög People/HR-kompetens skapar oumbärligt värde i olika typer av organisationer. Du älskar förändringsresor av olika slag, vet att ledarskapet är en nyckel för framgångsrika organisationer och har samlat på dig verktyg som möjliggör engagemang och motivation i team och ledningsgrupper. Du är nyfiken på hur digitala verktyg och nya teknologier kan användas för att ta organisationer vidare in i framtiden. Med helhetssyn och affärsförståelse brinner du för att fånga upp kundernas behov och drar dig inte för att gå in och skapa handlingskraft i dina uppdrag. Du är en relationsbyggare som skapar tillit och ett gott klimat där du befinner dig, både hos våra kunder och på "hemmaplan" tillsammans med hela Idaxgänget som idag består av 14 People Experts. Du delar vår övertygelse om att det är tillsammans vi gör skillnad. Känner du igen dig i vår korta beskrivning? Tveka inte att lämna in din ansökan genom ett klick på Sök-knappen. Har du frågor så pinga oss på [email protected] eller genom ett DM på LinkedIn. Välkommen att höra av dig - vi ser fram emot det! Bästa hälsningar från Idax-gänget Vi gör skillnad - tillsammans. Idax är experter inom People & Business Interim, Brand & People Attraction, People Growth och AI, People Tech & Analytics. Med gedigen erfarenhet inom Marknad & kommunikation, rekrytering, team- och verksamhetsutveckling har vi en kort startsträcka och stor handlingsförmåga. Vårt mål är alltid att bidra till våra kunders resultat och strategi genom att utveckla och ta vara på den potential och kraft som finns inom individ, team och organisation. Tillsammans med våra kunder utvecklar vi människor och kulturer genom att utmana, lyfta nya perspektiv och skapa genuint engagemang.
Är du en HR-chef med lång erfarenhet av arbete inom statlig myndighet? Ansök redan idag! Om uppdraget Vi söker nu en erfaren interim HR-chef till en statlig myndighet i Stockholm. Uppdraget förväntas starta 2025-03-03 och pågå t.o.m. 2025-09-09 med möjlighet till förlängning. Omfattningen avser deltid/heltid, 75% - 100%. Avdelningen du kommer att arbeta på består av cirka 110 medarbetare som är fördelade på 9 enheter samt stab, som utgör ett stöd till myndighetens övriga avdelningar, inom områdena HR, IT, ekonomi, upphandling, intern service, kommunikation och registratur. Dina arbetsuppgifter I rollen som interim HR-chef kommer du att leda och driva HR-frågor som bland annat bidrar till förändring. I rollen ingår även verksamhet-, budget-, arbetsmiljö- och personalansvar för HR-enheten som för närvarande består av ett tiotal medarbetare. Du kommer att rapportera till avdelningschefen för verksamhetsstöd samt ingå i avdelningens ledningsgrupp. Dina kvalifikationer Akademisk examen inom HR-området, från PA-programmet, inom juridik/arbetsrätt eller inom beteendevetenskapliga området eller annan relevant inriktning som arbetsgivaren bedömer likvärdig Minst 5 års erfarenhet som HR-chef på statlig myndighet Minst 10 års erfarenhet av strategiskt och operativt HR-arbete Minst 5 års erfarenhet av förhandling med arbetstagarorganisationer och samverkan med huvudskyddsombud Erfarenhet av att som personal- och verksamhetsansvarig chef leda förändringsarbete Erfarenhet av att leda organisationsförändringar Mycket goda kunskaper i svenska språket, såväl muntligt som skriftlig Erfarenhet av genomförande av liknande Interimchefsuppdrag Mycket god kunskap i arbetsrätt och den statliga särregleringen Aktuell kunskap av att tillämpa statliga kollektivavtal Det är meriterande om du har minst 10 års erfarenhet som HR-chef på statlig myndighet minst 15 års erfarenhet av strategiskt och operativt HR-arbete minst 10 års erfarenhet av förhandling med arbetstagarorganisationer och samverkan med huvudskyddsombud Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-02-17. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Amanda Chamoon, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 170 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Arbetet- och arbetsuppgifter Att arbeta som Konsultchef innebär ett varierande och fartfyllt arbete som är roligt och utvecklande. Dina primära arbetsuppgifter består av att arbeta med rekrytering, ansvara för Liberas uthyrda konsulter hos kund och medföljande personalansvar samt bemanningsplanering. Ditt fokus kommer ligga i att arbeta med relationsbyggande mot nya och befintliga kunder samt konsulter. Vem du är Vi ser helst att du har erfarenhet av bemanningsbranschen och har arbetat inom logistik- eller produktionsverksamhet. Har du ävenerfarenhet av att ha arbetat som arbetsledare sedan tidigare ser vi det som ett stort plus. Det mest avgörande är att du är en driven och prestigelös person som uppskattar möjligheten att få leda och utvecklas. Dina medarbetare består av främst kollektivpersonal men tjänstemän förekommer ävenvilket innebär att det är viktigt att du är duktig på att hantera olika typer av människor. Du kommer att utgå från Liberas kontor i Eskilstuna menrör dig även runt våra kunder i resten av MälardalenochB-körkort är därför ett krav. Låter det som en spännande utmaning, tveka då inte med din ansökan då urval sker löpande och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdatum passerat! Välkommen till Libera!
Vi söker en självgående men teamorienterad senior HR Business Partner. Rollen kräver djupgående kunskap inom HR och en förmåga att självständigt hantera komplexa utmaningar och projekt. Du kommer att arbeta nära chefer och medarbetare för att både stödja strategiskt och lösa arbetsrättsliga frågor samt förbättra teamens effektivitet. Start för uppdraget är mitten på februari till 2025-06-30 med chans till förlängning Om rollenSom senior HR Business Partner kommer du att arbeta inom en specifikaffärsenhet. Din roll blir central för ledningsgruppen på en av kundens fabriker, som har cirka 300 anställda och ett 20 tal chefer, både tjänstemän och kollektivanställda. Du kommer också att vara en del av ett HR-team i Sverige som består av tre kollegor samt ett HR-team på europeisk nivå. Möjlighet till distansarbete finns upp till 1–2 dagar per vecka. Ansvarsområden Självständigt hantera arbetsrättsliga ärenden och stötta chefer i att lösa dessa. Bidra till teamutveckling och effektivitet. Stödja och coacha chefer både strategiskt och operativt. Arbeta proaktivt med HR-frågor för att stötta organisationen. Din bakgrund Du har en kandidatexamen inom Human Resources och ledarskap eller motsvarande utbildning. Flera års erfarenhet av självständiga och ledande HR-roller (HRBP, HR-chef etc.) eller motsvarande erfarenhet från andra roller. Erfarenhet av att ansvara för, leda och utveckla team. Dokumenterad erfarenhet av att hantera och lösa komplexa arbetsrättsliga ärenden. God kommunikativ förmåga och en förmåga att skapa förtroende i relationer och nätverk. Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift, är ett krav. Förmåga att arbeta både strategiskt och detaljerat, med ett proaktivt arbetssätt. Självständigt kunnande i Office 360. Personliga egenskaperVår kund värderar dina personliga egenskaper högt och ser att du är en problemlösare som vågar ta beslut och initiativ. Erfarenhet av att arbeta globalt och i en matrisorganisation inom HR är en stark merit. Vi söker dig som är redo att ta en central roll i en dynamisk organisation och bidra med stabilitet och utveckling. Om detta låter som en roll för dig ser vi fram emot din ansökanVi startar urvalet omgående så sök gärna redan idag! Om att vara konsult hos People Experience Högt som lågt och ibland tvära kast tillhör vardagen som konsult – men ruskigt roligt, varierande och lärorikt är det. Som konsult via People Experience välkomnas du med öppna armar in i vår PX-familj med konsultfrukostar, check-ins och bollplank för att du ska känna samhörighet och utbyte, men alltid med fin balans – för att inte göra anspråk på för stor del av din tid. Formen för ditt konsultuppdrag (dvs om du blir underkonsult eller anställd hos PX för det specifika uppdraget) bestämmer du själv! Vi är alltid intresserade av att komma i kontakt med nya potentiella People, Payroll & FinanceConsultants och utökar dagligen vårt nätverk med förtroendeingivande, prestigelösa och flexibla Professionals med både integritet, ödmjukhet och ett starkt ledarskap. I vårt nätverk finns expertis inom hela området och på alla nivåer. Generalister som specialister, seniora som juniora - och det är precis det som gör det hela så givande. På People Experience kommer vi alltid göra det lilla extra för att se till att du får en positiv upplevelse i mötet med oss – oavsett om du är kund, konsult, medarbetare eller kandidat. Välkommen att skapa denna upplevelse tillsammans med oss! Om din ansökan Vi behandlar alla kandidater lika, var vänlig ansök via annonsen om du är intresserad - all kontakt sker genom vårt rekryteringssystem! Detta för att skapa en fin kandidatupplevelse för samtliga kandidater, samtidigt som vi säkrar en rättvis process för alla! Vi vill bidra till att alla känner sig likvärdiga på arbetsmarknaden. Vi vill uppmuntra alla, oavsett bakgrund att ansöka! Vi behandlar din personliga information i enlighet med GDPR. Om du önskar att vi raderar din information gör du det enklast genom att begära det via vår karriärsida "Connect". Har du frågor, kontakta vår systemansvariga Lina Roxenback på [email protected]. People Experience är en personlig, innovativ och högst engagerad boutiquebyrå med enorm passion för att hjälpa kunder, konsulter och kandidater att nå tillväxt och framgång genom rätt matchning inom det område där vår erfarenhet och passion är som störst: People, Payroll & Finance.Med visionen att bli Sveriges ledande boutiqebyrå för People, Payroll & FinanceProfessionals, är vi 100 % specialiserade på målgruppen i vår rekrytering och konsulttillsättning.
Vill du vara med och lyfta fram människan inom IT-branchen. Vill du göra skillnad, bygga för livet och tillsammans med oss skapa framtiden, ja då är detta är något för dig! Just nu söker vi Stockholms bästa medarbetare för att bygga vidare på vår positiva kultur. Du erbjuds ett omväxlande, ansvarsfullt och självständigt arbete med stort fokus på nöjda medarbetare, glada kunder och en hållbar tillväxt. ArbetsuppgifterDitt uppdrag som Team Lead blir att fortsätta bygga upp, driva och utveckla verksamheten och konsultstyrkan i enlighet med våra mål och ambitioner. Individuell karriärcoaching och kompetenskartläggning/-lyftning/-planering med hjälp av samtal och nära relationer ingår i rollen. Du har förmodligen några års erfarenhet inom IT-branschen. Som Team Lead är du även delaktig i rekrytering, affärsutveckling, strategi och resultat på företaget. ErbjudandeVi erbjuder dig en nyckelposition i ett bolag som vill ändra på gamla vanor och sätta nya där din åsikt är värdefull. Du är även med och planerar events och aktiviteter under året. Våra medarbetare och våra kunder står i fokus med ”du borde vara här” och ”du borde vara kund” som ledord, och nytänkande värderas högt då vi vill skapa framtiden tillsammans med dig. Human IT’s affär är att erbjuda marknaden konsulttjänster där människan står i första rummet inom områden som it-support, infrastruktur & säkerhet, förändringsledare samt specialister. Personliga egenskaperFör att trivas med jobbet som Team Lead hos oss måste du vara resultatinriktad samtidigt som jobbet ställer krav på entusiasm och laganda. Du är bra på att skapa goda och långsiktiga relationer med både medarbetare, kandidater och kunder, och som person är du förtroendeingivande och prestigelös. Eftersom arbetet ofta kräver snabba insatser är personliga egenskaper som flexibilitet och en god energinivå mycket viktigt. Vi ser gärna att du är en engagerad och lyhörd person som är lösningsorienterad och gillar att arbeta i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik. Du behöver inte vara en fullärd individ inom alla dessa områden, vi värdesätter engagemang, vilja och personlighet oerhört mycket. Human IT Human IT handlar om att göra saker lite annorlunda, att på riktigt sätta våra anställda i fokus. Vi växer tillsammans och värdesätter engagemang och ambition. För oss är det viktigt att du får chansen att vara med och påverka vägen framåt. I utbyte erbjuder vi kompetens- och karriärutveckling genom varierande och utmanande uppdrag. Vi är inte branschinriktade och kan därför erbjuda en fantastisk variation bland uppdragen för dig som konsult. Självklart ser vi till att du får rätt utbildning och vi är väl medvetna om att det är det livslånga lärandet som bygger vår framgång. Tillsammans skapar vi framtiden Tillsvidareanställning med fast månadslön Kollektivavtal Vi tillämpar sex månaders provanställning, inklusive maxat friskvårdsbidrag Utvecklingsplan Hälsoförsäkring + pension Förskottssemester Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid och när säkerhetskontroll är genomförd. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare. Plats: Stockholm Ansökan: Vi rekryterar löpande. Så skicka in din ansökan redan idag! Human IT arbetar tillsammans med Great Place To Work för att vi skall bli Sveriges bästa arbetsplats. Och förresten: Som en aktiv del i ett samhälle med kulturell och social mångfald är Human IT’s ambition att präglas av inkludering och bred representation, samt vara en arbetsplats med lika möjligheter för alla. Human IT anställer, bibehåller, befordrar och i övrigt behandlar alla medarbetare och kandidater efter erfarenhet, kvalifikationer och kompetens, oavsett kön, religion, ursprung, ålder, sexuell läggning, könsidentitet eller funktionsvariationer.
Om tjänsten Boxflow växer och vi behöver dig! Nu letar vi efter en ny kollega till vårt härliga gäng på Helsingborgskontoret. Vi sitter placerade på vårt lager i Östra Ljungby. Vi tillhandahåller bemanningslösningar riktad mot kollektiv personal inom lager och industribranschen. Vardagen för en konsultchef hos oss är väldigt omväxlande med stort fokus på kund- och konsultnöjdhet. Hos oss erbjuds en spännande tjänst i ett snabbväxande bolag! Arbetsuppgifter Som konsultchef hos oss på Boxflow kommer du, tillsammans med ditt team, utveckla och bygga långsiktiga relationer med våra kunder och konsulter. Dina arbetsuppgifter kommer innebära rekrytering och personalansvar för våra konsulter. Bemanningsplanering och administration utgör också en stor del av din vardag.I rollen som konsultchef jobbar du även med den dagliga kontakten med kunder och konsulter via telefon, mail och fysiska besök. Vid kundbesök tar du kravprofil, säkerställer kundens behov av kompetens och sköter sedan hela processen från kundbesök till anställning hos kund. Utöver detta ingår även Personalplanering Konsultvård Merförsäljning/utveckling av befintliga uppdrag Administration Personalansvar/coachning Profil & bakgrund Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet av bemanning inom lager och logistik.För att lyckas i din roll som konsultchef förstår du vikten av att arbeta strukturerat och noggrant med tydligt fokus på att driva arbetet mot mål och att slutföra uppgiften. Vidare är du en person som ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Eftersom våra dagar kan svänga snabbt bör du trivas i en föränderlig miljö och är orädd inför nya situationer. Du motiveras av utmaningar och är bra på att bygga relationer och att skapa förtroende hos andra människor. Då rollen innebär att du i ditt dagliga arbeta kommer rekrytera kollektiv personal ser vi att du har ett stort intresse för rekrytering och erfarenhet av detta. Som person är du social, nyfiken, positiv, flexibel, ordningsam, målmedveten och handlingskraftig. Vidare trivs du med stort eget ansvar och är duktig på att bibehålla och skapa goda relationer med både kunder och konsulter. Kvalifikationer Erfarenhet av rekrytering, gärna inom bemanningsbranschen Relevant utbildningsbakgrund inom personal/HR Meriterande om du har jobbat i en ledande roll Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort och tillgång till bil är ett krav I denna ansökningsprocess har vi ersatt det personliga brevet med ett antal specifika frågor. Detta för att få en bättre förståelse för din bakgrund och kompetens. Sista ansökningsdag: 28/2 2025 Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö,Kristianstad,Perstorp ochBorås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda
Vi söker nu vår nästa stjärna till teamet i Trestad/Skaraborg. Skicka in din ansökan redan idag för att kunna följa med på en spännande resa! Om tjänsten Som Konsultchef på Tranpenad får du möjligheten att vara med där de händer, ingen dag är den andra lik.I rollen som Konsultchef bjuder varje dag på nya utmaningar! Tjänsten är mycket varierande, bestående av ärenden kring både personal och kunder samtidigt som Du arbetar resultatinriktat och lösningsfokuserat. Du har eget ansvar för dina kunder samt eget personalansvar för dina konsulter. Arbetsuppgifter Rekrytering och on-boarding av nya konsulter Daglig kund- och konsultuppföljning i industri- ochproduktionsmiljö Personalplanering och personalvård Nyckeltals- och leveransuppföljning Personaladministration Försäljning med nya och befintliga kunder Till tjänsten som Konsultchef söker vi Dig som trivs i en snabb och ständigt föränderlig miljö med många kontaktytor, ofta samtidigt. Våra kunder bedriver verksamhet under växlande tider på dygnet, vilket ställer höga krav på flexibilitet, prioriteringsförmåga och ansvarstagande hos Dig. Vidare ser vi att du är trygg i ditt ledarskap, då du har fullständigt personalansvar för dina konsulter. Du kommer att tillhöra vår region Trestad/Skaraborg vilket ställer höga krav på självständighet samt kommunikativ förmåga. Resor ingår i tjänsten då vår region har kontor både i Trollhättan och Skara samt kunder i och runt dessa kontor. Profil vi söker efter Har erfarenhet av bemanning/personalplanering Gillar att jobba med försäljning och vara ett ansikte utåt mot våra kunder Har en positiv inställning och arbetar resultatinriktat Kan strukturera och fördela din arbetsdag på ett effektivt sätt Gillar och vara därute där de händer Har B-körkort Övriga villkor Arbetstider: KontorstiderOmfattning: 100 %Lön: Marknadsmässig lönStart: Omgående Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega.Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vid frågor om tjänsten kontakta Daniel Lennartsson, 076-8674580. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 51 till 58 av 58 jobb