Receptionist till ICAs huvudkontor i Solna!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om rollen Är du en serviceinriktad och självgående receptionist med erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo? Trivs du med att ta ansvar, har en positiv inställning och en vilja att ge det lilla extra – varje dag? Då kan detta vara rollen för dig! Vi letar efter dig som vill bli ansiktet utåt på ett av Sveriges ledande företag inom dagligvaruhandeln. Här arbetar du i en organisation som präglas av engagemang, en stark servicekultur och genuin kärlek till mat! I rollen som receptionist blir du en viktig del av kontorets dagliga drift och en central kontaktperson för både medarbetare och besökare. Tillsammans med din kollega skapar du minnesvärda serviceupplevelser och en välkomnande och smidig arbetsmiljö. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ta emot och assistera besökare med hög servicenivå Mötesbokningar för event och större grupper Administrera passerkort, larm och skåp Hantera administrativa uppgifter och säkerställa en smidig kontorsdrift Samarbeta med serviceteamet och vid behov hjälpa till med exempelvis rondering av mötesrum och andra kontorsrelaterade uppgifter Vem är du? Du är en naturlig problemlösare med hög arbetsmoral och en känsla för service i världsklass. Din energi smittar av sig, och du trivs med att vara i rörelse och ha många kontaktytor. När det hettar till är du den som behåller lugnet, hittar lösningar och gör det med ett leende. Vi tror att du: Är självgående och tar ägarskap för dina uppgifter Är kommunikativ, hjälpsam och trygg i kontakten med andra Har lätt för att anpassa dig till nya situationer och är flexibel i ett högt tempo Är strukturerad, organiserad och har koll på detaljer Har en genuin känsla för värdskap – du gillar att få andra att känna sig välkomna Krav för tjänsten Erfarenhet av reception, administration eller liknande serviceinriktad roll Flytande svenska och engelska i tal och skrift God administrativ förmåga och datorvana Avslutad gymnasieutbildning Om anställningen Anställningsform: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning Start: Juni 2025 Arbetstider: Heltid, måndag till fredag varierande arbetstid mellan 07:00-17:00 Bakgrundskontroll tas på slutkandidater inför en eventuell anställning. Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

27 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Utåtriktad Service Manager till mediabolag på Södermalm!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Är du vår nästa servicestjärna? Middlepoint söker nu en serviceminded, glad och positiv receptionist till vår kund. Du är anställd hos oss på Middlepoint och arbetar hos vår kund, ett stort mediabolag beläget på Södermalm i Stockholm. I rollen som receptionist har du, tillsammans med din kollega det övergripande ansvaret för den kvalitativa leveransen av service till medarbetare och besökare. På detta uppdrag får du chansen att jobba i ett serviceteam om två personer i en professionell och omväxlande miljö där ingen dag är den andra lik. Du ansvarar för att representera bolaget utåt och erbjuda en hög nivå av service till alla du möter. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: Att ta emot och hantera besök Skapa en trivsam och inspirerande miljö för medarbetare och gäster Vara behjälplig vid evenemang och livesändningar Telefon, mail och andra relaterade administrativa uppgifter Post- och pakethantering samt bud Beställningar och felanmälningar Ronderingar Vem är du? Vi tror att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du är flexibel och prestigelös och tar dig an dina arbetsuppgifter med glädje. Vi ser gärna att du är energisk, positiv, och gillar att jobba i team. Vi lägger stor vikt vid din extroverta sida och tror att du är en "People person" som kan hantera olika människor och situationer på ett professionellt och ett serviceminded sätt. Vi är måna om att skapa goda relationer med kollegor och medarbetare och ser därför att du har lätt för att få kontakt med andra och vill vara en stor del av serviceupplevelsen på kontoret. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Anställningen Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 100% heltid Arbetstider: måndag-fredag kontorstider Start: I juli månad Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

27 maj 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Receptionist till företag i city!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund, ett företag mitt i Stockholm city. Som receptionist på detta prestigefyllda uppdrag får du jobba i en social, affärsmässig och internationell miljö där du får möjlighet till utveckling. Du jobbar i ett serviceteam där du i din roll som receptionist levererar service i världsklass till medarbetare som besökare. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Diverse administrativa uppgifter  Telefon och mail Ansvara för gemensamma ytor, konferensrum och catering Bokningar av mötes- och konferensrum Beställning av kontorsmaterial, luncher etc. Posthantering och bud Beställning av transport, taxi Kontakt med leverantörer Arbeta med ständig förbättring av verksamheten Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningar som kan uppstå. Du är självgående, initiativtagande och prestigelös. Du trivs med att arbeta i team och i en internationell miljö - där koncernspråket är engelska.  Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Vikariat ett år - med möjlighet till förlängning Start: 1 september Arbetstider: Måndag till fredag kl. 08-17 Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

27 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Receptionister sökes till backuppool i Stockholm
Manpower AB
Kontorsreceptionister

Receptionist med variation - bli ansiktet utåt hos flera spännande företag! Älskar du att träffa nya människor, har en känsla för service i världsklass och trivs med omväxling? Då är det här jobbet för dig! Kan du starta omgående och söker en långsiktig anställning? Sök redan idag! Vi söker dig som är en flexibel och professionell receptionist som vill arbeta på uppdrag hos olika företag och vara deras första intryck - det vill säga deras viktigaste person! Hos oss blir du en del av ett engagerat team och får chansen att bygga erfarenhet, bredda ditt nätverk och växa i din roll, samtidigt som du får inblick i olika branscher och företagskulturer. Arbetet förläggs måndag-fredag mellan 7:00 - 18:00 och passen kan vara på 4 - 8 timmar per dag. Förutom dina sociala kompetens så behöver du ha goda datakunskaper och goda kunskaper i svenska och engelska i både tal-skrift och läsförståelse. Vad innebär rollen? Du kommer att: * Vara ansiktet utåt hos våra kundföretag * Välkomna besökare och ge förstklassig service * Hantera växel, mejl och posthantering * Stötta med administrativa uppgifter * Hjälpa till där det behövs - ibland med kort varsel Vad erbjuder vi? ✅ Ett omväxlande jobb med nya miljöer ✅ Möjlighet att bygga erfarenhet inom olika branscher ✅ Trygg anställning med kollektivavtal ✅ Personlig utveckling och chans till fast placering Vem är du? Du har ett professionellt bemötande, är van vid att snabbt sätta dig in i nya miljöer och tycker om att ha många bollar i luften. Du är lösningsorienterad, självgående och har ett genuint servicehjärta. Tidigare erfarenhet av reception eller kundservice är meriterande, men det viktigaste är din inställning! Är du redo för ett jobb där ingen dag är den andra lik? Sök idag och bli en del av vårt team! Vi ser fram emot att höra från dig! Tillsättning sker löpande och kan bli klar innan annonstiden har löpt ut. Ansvarig konsultchef för tjänsterna är Jenny Dollman, 08-452 33 31.

27 maj 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Reception/Administration
Nator Personal AB
Kontorsreceptionister

Sommarjobb i reception  Vill du ha ett sommarjobb där du får träffa människor, hålla koll på läget och hjälpa till där det behövs? Då kan det här vara något för dig! Vi på Nator Personal söker nu en glad och service-minded person till vår kund i Solna. Det handlar om ett sommarvikariat på ett par veckor, preliminärt V.27-V.29 – perfekt för dig som vill få värdefull erfarenhet. Vad kommer du göra?Du blir den första personen både besökare och samtal möter – med andra ord företagets ansikte utåt! Utöver att ta emot kunder och svara i telefon hjälper du till med enklare administration och ser till att kontoret rullar på som det ska. Dina arbetsuppgifter: - Välkomna besökare med ett leende - Svara i telefon och hantera inkommande mail - Hjälpa till med enklare kontorsuppgifter - Se till att det är ordning och reda i receptionen Vi tror att du: - Har jobbat inom service tidigare eller är van att ha kontakt med människor - Är snabb på att lära dig nya saker - Gillar att ha struktur och koll - Pratar svenska obehindrat När & var? Du jobbar heltid, måndag till fredag kl. 07.00–16.00, på ett kontor i Solna. Start sker enligt överenskommelse, och jobbet pågår under ett par veckor i sommar. Ansökan: Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Community Host till United Spaces Helsingborg
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: 25,5h/veckan Arbetstider: Måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar kl.09-14.00. Tisdagar kl.08-14.00.  Ort: Centrala Helsingborg. Startdatum: Augusti. Uppdragslängd: 2025-08-04 till 2025-12-31. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och blir tilldelad en konsultchef under ditt uppdrag hos kund. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Community Host till vår kund United Spaces som är ett av Sveriges största coworking bolag. United Spaces startades för 25 år sedan och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Sedan starten 1999 har grundtanken varit att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans. DIN ROLL I rollen som Community Host kommer du att strukturerat och aktivt leverera bästa tänkbara service till kunder och besökare. Din uppgift är att säkerställa att kunder och besökare upplever United Spaces som den lokala marknadens bästa ställe att arbeta, nätverka och växa på.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Välkomna och ta emot besök Genomföra kontorsrundor och säkerställa att det ser rent och snyggt ut Se till att det ser bra ut i konferensrummen innan/efter möten Hantera kaffestationer och diskmaskin Förbereda och genomföra regelbunden frukostbuffé som United Spaces har varje tisdagsmorgon för sina medlemmar. Ta emot beställningar  Fylla på kontorsmaterial  Stötta vid eventuella AW:s VEM ÄR DU?  För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad ut i fingerspetsarna! Du har förmågan att arbeta självgående, har ett driv samt självledarskap för att ta dig an dina dagliga arbetsuppgifter. Du har lätt för att se detaljer och är initiativtagande. Vidare har du en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo. Vi söker dig som studerar på distans, ska börja studera efter årskiftet eller är i mellan jobb. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en serviceroll inom café/restaurang, hotell, reception eller liknande roll. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjusteget. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Receptionist

Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is in both Swedish and English, and the hallways are bilingual. The language of meetings and communication amongst the staff is English. IES is one of Sweden's largest school groups at compulsory school level with 48 schools and around 32,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. Arbetsplatsen Internationella Engelska Skolan Halmstad slog upp sina dörrar 2012 och har sedan dess varit en plats där kunskap, respekt och möjligheter står i centrum. På Internationella Engelska Skolan i Halmstad gör vi skillnad i våra elevers liv. I dag består skolan av cirka 585 elever i årskurs 4–9 och cirka 55 medarbetare som arbetar nära varandra och bidrar till en utvecklande lärmiljö. Hos oss får du möjlighet att besöka världen, fast på hemmaplan!Vem är du?Att arbeta i skola är att arbeta i en fartfylld miljö - därför söker vi en receptionist som är en problemlösare med god förmåga att prioritera och hantera flera processer samtidigt. Vidare ser vi att du är strukturerad, flexibel och självgående. Då du kommer att vara en naturlig del av skolans samlingspunkt så är du en positiv och trygg person som gärna hjälper till att bidra till en lugn miljö. Att arbeta i det administrativa teamet innebär tätt samarbete med kollegor och du behöver därför vara en lagspelare och redo att stötta upp vid behov. Arbetsuppgifter Som receptionist på skolan blir du vårt ansikte utåt och får varierande arbetsuppgifter med ansvar för: - Ta emot besökare och svara på frågor - Hantera telefonsamtal och e-post - Administrativa uppgifter såsom frånvarorapportering för elever - Ta emot och hantera varuleveranser - Uppdatera och underhålla skolans sociala mediekanaler där du skapar och publicerar innehåll för att synliggöra skolans verksamhet - Bidra med idéer till kampanjer och aktiviteter för att stärka skolans externa kommunikation och marknadsföringVi ser gärna att du har följande kvalifikationer: - Minst gymnasieutbildning - Erfarenhet av receptionsarbete, service och administrativt arbete - Erfarenhet inom marknadsföring och sociala medier  - Mycket goda kunskaper i både engelska och svenska, i såväl tal som skrift - God organisatorisk och kommunikativ förmåga Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och rollen kan utifrån rätt egenskaper innefatta olika typer av arbetsuppgifter.   Anställningsvillkor: 100%. Tjänsten är en tillsvidareanställning där 6 månaders provanställning tillämpas.  Startdatum: Så snart som möjligt

23 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Receptionist till ICAs huvudkontor i Solna!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om rollen Är du en serviceinriktad och självgående receptionist med erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo? Trivs du med att ta ansvar, har en positiv inställning och en vilja att ge det lilla extra – varje dag? Då kan detta vara rollen för dig! Vi letar efter dig som vill bli ansiktet utåt på ett av Sveriges ledande företag inom dagligvaruhandeln. Här arbetar du i en organisation som präglas av engagemang, en stark servicekultur och genuin kärlek till mat! I rollen som receptionist blir du en viktig del av kontorets dagliga drift och en central kontaktperson för både medarbetare och besökare. Tillsammans med din kollega skapar du minnesvärda serviceupplevelser och en välkomnande och smidig arbetsmiljö. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ta emot och assistera besökare med hög servicenivå Mötesbokningar för event och större grupper Administrera passerkort, larm och skåp Hantera administrativa uppgifter och säkerställa en smidig kontorsdrift Samarbeta med serviceteamet och vid behov hjälpa till med exempelvis rondering av mötesrum och andra kontorsrelaterade uppgifter Vem är du? Du är en naturlig problemlösare med hög arbetsmoral och en känsla för service i världsklass. Din energi smittar av sig, och du trivs med att vara i rörelse och ha många kontaktytor. När det hettar till är du den som behåller lugnet, hittar lösningar och gör det med ett leende. Vi tror att du: Är självgående och tar ägarskap för dina uppgifter Är kommunikativ, hjälpsam och trygg i kontakten med andra Har lätt för att anpassa dig till nya situationer och är flexibel i ett högt tempo Är strukturerad, organiserad och har koll på detaljer Har en genuin känsla för värdskap – du gillar att få andra att känna sig välkomna Krav för tjänsten Erfarenhet av reception, administration eller liknande serviceinriktad roll Flytande svenska och engelska i tal och skrift God administrativ förmåga och datorvana Avslutad gymnasieutbildning Om anställningen Anställningsform: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning Start: Juni 2025 Arbetstider: Heltid, måndag till fredag varierande arbetstid mellan 07:00-17:00 Bakgrundskontroll tas på slutkandidater inför en eventuell anställning. Om Middlepoint  Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

22 maj 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Receptionist på 80% till Infocenter i Frölunda Torg
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten I denna roll som receptionist får du vara med och utveckla ett serviceuppdrag i ett av Göteborgs populäraste köpcentrum! Frölunda Torg invigde sin fina informationsdisk under 2022 där du som receptionist är en del av shoppingupplevelsen för besökare och en naturlig kontakt för medarbetare i centrumet. Tillsammans med din kollega kommer du vara köpcentrumets ansikte utåt, vilket kräver en god kommunikativ förmåga, lyhördhet och ett gott humör. Vi erbjuder ett mycket omväxlande och självständigt jobb i en trevlig miljö med glada och serviceinriktade kollegor. Arbetsuppgifterna är varierande och inkluderar bland annat att hänvisa besökare, svara på frågor, sälja presentkort, kontakt med leverantörer och centrumledning samt övriga kundärenden. Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för att ge exceptionell service och överträffa besökarnas förväntningar. Du har ett flexibelt arbetssätt där du tar dig an de utmaningar som uppstår på ett lösningsorienterat och prestigelöst sätt. Vidare trivs du bra med att jobba i team och skapar tillsammans med din kollega en välkomnande och professionell miljö för samtliga i köpcentret. Tidigare erfarenheter Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, reception eller liknande Du talar flytande svenska och engelska Du har erfarenhet av Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Erfarenhet av att arbeta i CMS-verktyg (ex. Wordpress) är meriterande Anställningen Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 80,1% Start: 18 augusti 2025 Arbetstider: måndag till fredag 09:00-15:30 eller 13:45-20:10 (varannan vecka) samt varannan söndag 09:30-14:00. Bakgrundskontroll tas inför anställning som en del av rekryteringsprocessen. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

22 maj 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Receptionist deltid
Randstad AB
Kontorsreceptionister

Arbetsbeskrivning Tycker du om att möta människor i en varierande roll, har ett högt servicetänk och trivs bra med att arbeta både självständigt och tillsammans med kollegorna? Är du dessutom flexibel och initiativtagande? Då har vi ett uppdrag till dig. Vi på Randstad söker just nu nya medarbetare inom reception i Göteborg på deltid. Vi söker dig som har ett högt servicetänk och som binner för mötet med människor. För att trivas i denna roll tror vi att du är en person som är lyhörd och välkomnande. Vidare är du en positiv och glad medarbetare som sprider energi till personer i din omgivning. Du är en person som trivs med att dagarna inte ser likadana ut och har lätt för att prioritera när förutsättningarna ändras. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Ansvarsområden Möta och erbjuda service till besökare. Besvara inkommande samtal i växeln. Post- och budhantering. Ha ett öga på kontorets öppna ytor, fruktkorgar, kaffe- och kopieringsmaskiner. Möbleringar inför konferenser. Göra utskrifter och enklare beställningar. Kvalifikationer Gymnasieexamen. Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Goda datakunskaper. Erfarenhet av att arbeta i reception är starkt meriterande. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

21 maj 2025
Sista ansökan:
19 augusti 2025