Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och nu förstärker vi vårt verkstadsteam i Luleå! På Niemi Bil i Luleå kommer du tillhöra vår verkstad på Spantgatan där vi jobbar med både de bilar vi köper in och säljer samt externa kundbilar. Hos oss får du ett varierande arbete där du har möjlighet att utvecklas i takt med organisationen runt dig. Vi är lösningsorienterade, och ett av Sveriges snabbast växande bolag i bilbranschen, och vi tror på att fira våra framgångar tillsammans – både på och utanför arbetsplatsen. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Gävle, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Om rollen Som Servicerådgivare på Niemi Bil kommer du arbeta administrativt vid vår verkstad. I din roll har du kontakt med kunder och hjälper dem att boka rätt service för sin bil, och ser till att varje person får ett tryggt och hjälpsamt bemötande som överträffar deras förväntningar. Du kommer arbeta i ett starkt sammansvetsat team, där laganda och behjälplighet är det absolut viktigaste, och där vårt goda rykte bland våra kunder är vår största stolthet! Ditt arbete är lika varierande som de personer du kommer i kontakt med, och framför allt väldigt utvecklande både tekniskt och personligt, och du kommer ges utrymme att lära dig nya saker varje dag. Vem är du som söker? Vi ser gärna att du har god kunskap om bilar och erfarenhet från branschen. Du är trevlig, hjälpsam och serviceinriktad, bra på att kommunicera, och är villig att hjälpa både kunder och kollegor. Du tycker om att arbeta både självständigt och tillsammans med ett sammansvetsat team. Personlig service och bra kundbemötande kommer vara en viktig del i rollen. Som person värdesätter vi att du är positiv, målmedveten och ser möjligheter snarare än hinder. Du bör också vara noggrann, kunna hålla många bollar i luften och ha förmågan att anpassa dig till nya situationer. Nyckelkompetenser/förmågor Lämplig fordonsutbildning alternativt tidigare arbetslivserfarenhet som mekaniker eller av verkstadsbranschen B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift. Ansökan Ansökan görs genom att skicka in CV och personligt brev genom formuläret längst ned på sidan. Rekrytering sker löpande, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Övrigt Du kommer arbeta på vår verkstad i Luleå. Tjänsten är på heltid med en inledande provanställning på 6 månader. Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi erbjuder en trygg anställning med kollektivavtal och tjänstepension, och vi värnar om våra medarbetares hälsa genom att erbjuda friskvårdsbidrag. Mer information? Har du funderingar eller frågor som du inte hittar svaret på här? Vänligen kontakta Verkstadschef Olga Granbom, [email protected], +46 76 -100 95 16 Rekrytering och intervjuer sker löpande - är du intresserad vänta inte för länge med din ansökan. Om Niemi Bil Niemi Bil är ett av Sveriges snabbast växande företag i bilbranschen, och störst på marknaden för begagnade bilar i norra Sverige. Vi har i nuläget fem anläggningar som alla tillsammans hjälps åt att skapa framgång för varandra. Idag finns vi i Umeå, Uppsala, Skellefteå, Kiruna och Luleå där vi har vårt huvudsäte. Niemi Bil är ett familjeföretag vars resa började 2006 som verkstad för personbilar i Luleå. Verksamheten har sedan dess vuxit genom att bygga vidare på sitt goda rykte, och att alltid vilja ta nästa steg mot nya framgångar. Vi värdesätter omtänksamhet, lagarbete, och ett driv att alltid vilja göra varje dag lite bättre än föregående. Vår ambition är att växa till 10 anläggningar inom tre år, och vi lyckas med detta genom att bygga vidare på vårt framgångsrika koncept. Vilka vi är Vår kultur återspeglar en norrländsk mentalitet. Lugna på utsidan men inuti har vi en brinnande passion för det vi gör. Här möter vi varje kund som om den vore vår enda och allt görs med hårt jobb, ärlighet och omtanke. “Vi gör det bara om vi kan göra det riktigt bra”, det är vårt motto. Vi växer, vi har nöjda kunder och medarbetare som trivs att arbeta hos oss. För oss är det viktigt att även vara en positiv kraft i samhället. Vi stöttar idrott, kultur och ungdom. Det är vårt sätt att ge tillbaka till de områden som format oss, och i förlängningen bidra till att bygga en ännu bättre morgondag.
Bilia Toyota Kungens kurva är en auktoriserad återförsäljare och servicepartner för Toyota. Vi erbjuder ett brett utbud av både nya och begagnade bilar och strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen. För att stärka vårt team söker vi nu en driven och serviceinriktad servicerådgivare som vill vara en del av vår fortsatta framgångsresa. Om tjänsten Som Servicerådgivare hos oss är du den första kontakten för våra kunder, både på plats och via telefon och mail. Du ger råd om service och reparationer, lämnar ut prisuppgifter, hanterar försäkringsärenden och fakturering. Du får möjlighet att leverera service i världsklass och ser till att varje kund får den bästa möjliga upplevelsen genom ditt professionella bemötande. Tillsammans med ditt team arbetar ni för att utvecklas och nå gemensamma mål. Din profil Du har ett genuint intresse för att ge god service och skapa långsiktiga kundrelationer. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken, gärna inom butik eller fordonsbranschen. Du har en god problemlösningsförmåga och trivs i ett högt tempo. Du är van vid att använda datorer och affärssystem och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och vilja att utvecklas tillsammans med oss. Hos oss handlar det inte bara om erfarenhet, utan också om rätt inställning och en positiv attityd som gör att du trivs och växer inom företaget. Vi erbjuder dig På Bilia får du inte bara ett jobb – du får en möjlighet att forma din framtid. Vi är en inkluderande arbetsplats som värdesätter din potential och erbjuder både stöd och möjlighet att utvecklas genom utbildningar och samarbete. Här blir du en viktig del av vårt team och spelar en nyckelroll i att skapa hållbara och innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet. Därför arbetar vi aktivt för att främja hälsa och välmående. Vi erbjuder även personalrabatter och förmåner som gör att du trivs både på och utanför arbetsplatsen. I denna rekrytering samarbetar Bilia Toyota med Starfinder AB. För frågor om tjänsten och processen, kontakta Malin Dunder på 076-777 67 62. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via annonsen. Om företaget Bilia är en av Europas största helhetsleverantörer för allt som rör bilägandet med en ledande position inom service och försäljning av personbilar, transportbilar och lastbilar. Vi erbjuder service och reparationer, drivmedel, biltvätt, hyrbilar, däck och fälg, fälgrenovering, biltillbehör, bilvård, lackering, glasbyten och bildemontering med mera. Bilia har cirka 160 anläggningar i Sverige, Norge, Luxemburg och Belgien samt en auktionssajt i Sverige. Bilia säljer personbilar av märkena Volvo, BMW, MINI, Toyota, Lexus, Mercedes-Benz, Porsche, Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Cupra, Nissan, Jaguar, Land Rover och XPENG samt transportbilar av märkena Toyota, Mercedes-Benz, Volkswagen och Nissan och lastbilar av märket Mercedes-Benz.
Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till mekanikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad• Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen• Ordningssinne• God datorvana• Goda kunskaper i engelska• B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.
Söker en erfaren bilmekaniker/verkmästare till mekonomen bilverkstad kronoparken tillträde efter överenskommelse Bra lön och bonus delägarskap kan vara aktuellt till rätt person
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa? Hedin Performance Cars AB är Sveriges största Porsche-återförsäljare och är en del av Hedin Automotive-koncernen. Att arbeta på Hedin Performance Cars AB innebär att vara en del av vår tillväxtresa, och vi vill att du ska vara med på den. Du ska känna att du har inflytande och möjlighet att påverka både din egen framgång och våra kunders upplevelse. Vi är ett företag som ser din potential och strävar efter att du ska utvecklas. Dessutom ska det vara roligt att arbeta med oss! Arbetsuppgifter Som Servicesäljare kommer du planera, leda och fördela det dagliga arbetet för verkstaden, samt följa upp att utfört arbete håller tidsramar och kvalitet- från bokning av arbete, förberedelser och mottagning av kund och fordon. I rollen ingår att optimera verkstadens drift och produktivitet. Arbetsuppgifterna innefattar att ta emot verkstadens kunder både via kundbesök och telefon och upprättar kostnadsförslag för beställda reparationer och servicearbeten. Bidra till en kreativ och positiv arbetsmiljö som präglas av ömsesidig respekt och hjälpsamhet mellan kollegor. Följa upp så att effektivitet, lönsamhet och kvalitet uppnås i alla led, från första kontakt med kund till slutlig leverans. Förklara olika val av åtgärder och presentera olika alternativ utifrån kundens behov. Nyckelkompetenser/förmågor: Gymnasieutbildning Fordonsteknisk utbildning eller motsvarande yrkesutbildning Ett par års erfarenhet inom service och försäljnings inriktade arbetsuppgifter, där du visat prov på god social förmåga och leverans gentemot kund God dator- och telefonvana B-körkort God känsla för service och har inställningen att hitta de bästa lösningarna för dina kunder Mål- och resultatinriktad och har ett högt driv Varför jobba med oss? Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort och expansivt företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av våra värderingar trygghet, trovärdighet och tillgänglighet. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottssemester, extra föräldralön och ett friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Som en bonus får du även jobba med ett av bilvärldens starkaste varumärken - Porsche! Hedin Performance Cars AB är en del av Hedin Mobility Group koncernen och vi har idag etablerade anläggningar i Göteborg, Borås, Jönköping, Linköping, Halmstad och Umeå. Med fokus på att leverera helhetslösningar för Porsche arbetar Hedin Performance Cars ständigt för att få Sveriges nöjdaste Porscheägare. Oavsett vilken Porsche du äger eller planerar att köpa, vill vi att du ska uppleva mycket körglädje, och det är vi här för att hjälpa till med. Vi är specialiserade på Porsche, och kommer guida dig rätt. Läs mer på vår karriärssida career.hedinperformancecars.se
Du blir i rollen som servicerådgivare ansiktet utåt för bilåterförsäljarens verkstadsdel och du representerar företaget med ditt trevliga bemötande och din kunskap. Arbetsuppgifter Som servicerådgivare har du kontakt med bilverkstadens kunder genom hela serviceprocessen samt ger stöd och vägledning. En viktig del i arbetet är att alltid ge kunden ett trevligt och professionellt bemötande samt säkerställa att kundens önskemål blir uppfyllda. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att boka in kunder på verkstadsbesök via telefon, ta emot samt lämna ut bilar, vägleda kunderna i tekniska frågor och ta betalt eller fakturera. När du fått mer erfarenhet i rollen kommer du även att bedöma garantier samt bearbeta kundreklamationer. Du kommer vidare även att ansvara för verkstadens produktivitet och drift samt planering av mekanikernas arbetsdag. Ditt arbete sker i verkstadens datorsystem samt via telefon och mail. Kvalifikationer Du har en bakgrund inom serviceområdet samt har arbetslivserfarenhet av bilbranschen gärna som servicerådgivare/ kundmottagare, men andra roller fungerar också. Du behärskar svenska och engelska mycket väl i både tal och skrift. Krav är att du innehar B-körkort. Mycket meriterande är om du har erfarenhet av något av bilbranschens datorsystem Kobra, Automaster, Tacdis eller Winassist. Har du kunskap om bilar och ett bilintresse ser vi det som ett stort plus. Personliga egenskaper Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen är: Ett effektivt arbetssätt och förmåga att kunna ta egna initiativ. Vara flexibel i arbetet och klara av ett högt arbetstempo med flera ärenden igång samtidigt. Du är en person som brinner för att ge god service och strävar alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Du är social och har lätt för att samarbeta med andra. Du har en positiv attityd som lätt smittar lätt av sig till dina kollegor och säkerligen även till dina kunder. I tjänsten kommer du att möta olika typer av utmaningar och olika situationer, men med din inställning hittar du alltid lösningarna som gör kundens dag. Du är lyhörd och anpassar dig efter varje människas personlighet och behov och du är en fena på att skapa en personlig relation med kunden. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag, där arbetspassen varierar mellan 7-16 samt 9-18. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Catrin Fjellström, 0700744018. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Vi söker nu en serviceminded och driven servicerådgivare till vår nya anläggning i Lambohov Linköping. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in kunder på service och reparationer, planera in jobb till fordonsteknikerna, ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du bör ha en god kunskap om bilar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet. Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad • Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen • Ordningssinne • God datorvana • Goda kunskaper i engelska • B-körkort Tjänsten är en tillsvidareanställning med individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag 30/6 Vi erbjuder Som en ledande aktör i branschen erbjuds du ett spännande arbete i en innovativ koncern som värdesätter hög kvalitet. Med en effektiv logistikkedja kan vi erbjuda både konsumenter och företag lösningar för ett enklare och mer prisvärt billiv. Verkstaden tillhör koncernen FT Verkstad Group som har bilverkstäder anslutna till Mekonomen i Linköping, Mjölby & Motala.Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.
Vi söker nu en serviceminded och driven kundmottagare till vår bilverkstad. Arbetsuppgifterna består bland annat av att boka in fordon på service och reparationer, planera in rätt mängd jobb till mekanikerna för att effektivt utnyttja verkstadens kapacitet. Ta betalt av kunden samt göra beställningar av reservdelar. Du behöver ha god kunskap om bilar för att kunna boka in rätt åtgärd och delar och du talar och skriver även obehindrat på svenska. Ett stort fokus ligger på att ge en god service och uppnå en kundnöjdhet Vi vill att du brinner för att jobba med människor och service. Du som söker har lätt för att ta kontakt med nya människor och trivs i en flexibel arbetsmiljö. Du bör även ha en mycket god känsla för service. Du bör vara: • Engagerad, ansvarsfull och serviceinriktad • Fordonsteknisk utbildning eller erfarenhet inom fordonsbranschen • Ordningssinne • God datorvana • Goda kunskaper i engelska • B-körkort Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.
Är du en erfaren Servicerådgivare? Då kan du vara den person vi letar efter till Exclusive Cars i Västberga! Vi söker en engagerad servicerådgivare som trivs i en fin arbetsmiljö och vill vara en del av Exclusive Cars team av duktiga fordonstekniker och fortsätta utvecklingen tillsammans. Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Exclusive Cars. Om tjänsten Som servicerådgivare hos Exclusive Cars så kommer du jobba i högt tempo med ett härligt och inspirerande team bakom dig. Du kommer att assistera kunder med deras förfrågningar kring deras bilar, boka in, fakturera och planera in jobben. Kvalifikationer Kobra (krav) Tidigare erfarenhet som servicerådgivare Genuint bil intresse Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Sebastian på 0702764869 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag. Om Exclusive Cars Exclusive Cars är en auktoriserad märkesverkstad vilket innebär en trygghet för dig som kund hos oss – Vi har mer än 30 års erfarenhet och är föregångare i branschen. Vår personal är specialutbildad och våra tekniker är certifierade av de biltillverkare vi företräder. Detta garanterar hög kvalitet och en säkerhet i att de arbeten vi utför är noggrant och korrekt gjorda. Hos Exclusive Cars hittar du servicen och bilmodellerna som du inte finner hos de vanliga bilhandlarna och så har det varit i över 30 år. Vi är marknadsledare på import av bilar från Nordamerika. Vi erbjuder bilar med attityd och körglädje där kundrelationen ses som en viktig ingrediens i affären. Vare sig det gäller Sportbilen till dig, Suven till familjen eller Pickupen till firman. Vi finns på båda sidor av Stockholm med showroom och verkstad i VÄSTBERGA, samt i TÄBY med verkstad. Båda våra verkstäder är auktoriserade för Cadillac, Chevrolet, Corvette, Hummer, Dodge, Ram Trucks samt specialister på Ford US.
Bilia Toyota Kungens kurva är en auktoriserad återförsäljare och servicepartner för Toyota. Vi erbjuder ett brett utbud av både nya och begagnade bilar och strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen. För att stärka vårt team söker vi nu en driven och serviceinriktad servicerådgivare som vill vara en del av vår fortsatta framgångsresa. Om tjänsten Som Servicerådgivare hos oss är du den första kontakten för våra kunder, både på plats och via telefon och mail. Du ger råd om service och reparationer, lämnar ut prisuppgifter, hanterar försäkringsärenden och fakturering. Du får möjlighet att leverera service i världsklass och ser till att varje kund får den bästa möjliga upplevelsen genom ditt professionella bemötande. Tillsammans med ditt team arbetar ni för att utvecklas och nå gemensamma mål. Din profil Du har ett genuint intresse för att ge god service och skapa långsiktiga kundrelationer. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken, gärna inom butik eller fordonsbranschen. Du har en god problemlösningsförmåga och trivs i ett högt tempo. Du är van vid att använda datorer och affärssystem och behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. B-körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och vilja att utvecklas tillsammans med oss. Hos oss handlar det inte bara om erfarenhet, utan också om rätt inställning och en positiv attityd som gör att du trivs och växer inom företaget. Vi erbjuder dig På Bilia får du inte bara ett jobb – du får en möjlighet att forma din framtid. Vi är en inkluderande arbetsplats som värdesätter din potential och erbjuder både stöd och möjlighet att utvecklas genom utbildningar och samarbete. Här blir du en viktig del av vårt team och spelar en nyckelroll i att skapa hållbara och innovativa lösningar. Vi vill att våra medarbetare ska må bra, både på och utanför jobbet. Därför arbetar vi aktivt för att främja hälsa och välmående. Vi erbjuder även personalrabatter och förmåner som gör att du trivs både på och utanför arbetsplatsen. I denna rekrytering samarbetar Bilia Toyota med Starfinder AB. För frågor om tjänsten och processen, kontakta Malin Dunder på 076-777 67 62. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar endast emot ansökningar via annonsen. Om företaget Bilia är en av Europas största helhetsleverantörer för allt som rör bilägandet med en ledande position inom service och försäljning av personbilar, transportbilar och lastbilar. Vi erbjuder service och reparationer, drivmedel, biltvätt, hyrbilar, däck och fälg, fälgrenovering, biltillbehör, bilvård, lackering, glasbyten och bildemontering med mera. Bilia har cirka 160 anläggningar i Sverige, Norge, Luxemburg och Belgien samt en auktionssajt i Sverige. Bilia säljer personbilar av märkena Volvo, BMW, MINI, Toyota, Lexus, Mercedes-Benz, Porsche, Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Cupra, Nissan, Jaguar, Land Rover och XPENG samt transportbilar av märkena Toyota, Mercedes-Benz, Volkswagen och Nissan och lastbilar av märket Mercedes-Benz.
Välj ett jobb för att visa detaljer