Kundservicemedarbetare till ESSVE
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nämligen efter en kundservicemedarbetare till vår omtyckta kund ESSVE i Kista. ESSVE behöver förstärkning till sitt team under ett föräldravikariat och letar efter dig som är serviceinriktad och kundorienterad. Här blir du en del av ett härligt gäng som tillsammans ansvarar för att leverera förstklassig service till ESSVES kunder på den svenska marknaden. Du kommer utgå från kontoret i Kista. Om rollen som kundservicemedarbetare I rollen kommer du att arbeta med att ta emot ärenden från företagets kunder samt stötta deras säljare i form av priser och administration. Du, tillsammans med dina två kollegor, kommer att tillhöra det nordiska teamet och utgå från ESSVES fina lokaler i Kista. I Norge sitter kundservicechefen och även tre kollegor som arbetar mot den norska marknaden. Detta är ett konsultuppdrag på 1 år med möjligheter till förlängning. Du blir anställd av oss på The Place och arbetar ute hos kunden. Arbetsuppgifter I rollen som kundservicemedarbetare på ESSVE kommer du bland annat att: Hantera inkommande ärenden via mejl, telefon och CRM system. Svara på produktfrågor, informera om kampanjer och nyheter. Hantera ordrar, beställningar, returer och reklamationer. Felsöka i systemet, hjälpa till med korrigeringar och fakturafrågor. Lägga upp nya kunder, uppdatera information och sköta registervård. Stötta säljare med prisuppgifter och produktinformation. Vidarebefordra frågor till rätt avdelning. Erfarenhet För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare på ESSVE ser vi att du har: Minst två års erfarenhet från en likande roll. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Mycket goda kunskaper i Officepaketet och i Excel. Meriterande om du har tidigare erfarenhet ifrån byggbranschen. Vem är du? För denna roll lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi tror att du är en positiv och serviceinriktad person som tycker om att leverera det där lilla extra för dina kunder. När andra ser problem ser du lösningar! Vidare är du en kommunikativ och prestigelös lagspelare som har en god samarbetsförmåga. Du har inget problem att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och hjälper gärna till där det behövs. Självklart bidrar du även till en trevlig stämning i gruppen och på kontoret. Praktisk information Konsultuppdrag på 1 år med goda möjligheter till förlängning. Start: Så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstider: 40tim/veckan. 7-16 eller 8-17 Plats: På kontoret med möjlighet till att arbeta hemifrån 1-2 dagar i veckan efter onboarding. Vi är nyfikna på att höra mer om dig och vad du kan bidra med! Skicka in din ansökan redan i dag då urval ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om ESSVE ESSVE är en marknadsledande leverantör av skruv och infästning som försett den nordiska marknaden med produkter sedan 1970. Kontoret i Sverige ligger i Kista och har ca 50 medarbetare. ESSVE tillhör koncernen Bergman och Beving. Deras mottot är - GET IT DONE - vilket genomsyrar deras arbete. ESSVES framgång bygger på en företagskultur där kommunikationen är rak och stämningen hjärtlig. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Extrapersonal - Kundmedarbetare Åkersberga
Kvdbil AB
Kundtjänstpersonal

Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med strävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Nu söker vi extra förstärkning till vår Kundmottagning i Åkersberga. Du ska ha möjlighet att börja arbeta vid behov under våren för upplärning, för att därefter fortsätta under sommaren och arbeta extra vid behov under hösten. Det är en bra möjlighet att kombinera studier och arbete. Om jobbet Du kommer att tillhöra avdelningen Kundmottagning. Arbetsuppgifterna varierar och innefattar bland annat att utföra kontroller av nyinkomna bilar samt kundmöten med både köpande och säljande kunder. En del av arbetet sker utomhus, vilket ger dig frisk luft och variation under dagen. Du kommer eventuellt även erbjudas möjlighet att jobba som leveranschaufför, vilket innebär att du hämtar och levererar fordon mellan företag, anläggningar och privatpersoner samt köper in och testar bilar. Din profil Vi ser att du trivs med att skapa struktur, gillar att ha många bollar i luften och tar egna initiativ för att lösa problem både självständigt och i team. För dig är god service en självklarhet, och du strävar alltid efter att ge bästa möjliga kundupplevelse i mötet med oss. Erfarenhet av kundkontakt är meriterande, och vi ser gärna att du har ett bilintresse. Du har körkort (manuell växellåda är ett krav) och det är meriterande om du haft körkort i minst två år. Goda kunskaper i svenska och engelska är viktigt, och det är meriterande om du behärskar ytterligare språk. Så är det att jobba på Kvdbil Hos oss är du expert på ditt område, men du behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter. Väx med oss Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt utvecklas och verka i en föränderlig vardag, finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren. Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar. Övrigt Tjänsten är en visstidsanställning där du jobbar vid behov enligt överenskommelse. Arbetstid är främst vardagar under dagtid, men även lördagar förekommer. Om du hoppar in som leveranschaufför kan arbete på kvällar förekomma. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För frågor om tjänsten kontakta Gruppchef Kundmottagning, Sussi Sjöman, via mejl [email protected]. Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester och/eller bakgrundskontroll. Vi utför drogtest på slutkandidat innan avtal om anställning träffas.

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Teknisk support till Nordicinfu Care
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Nordicinfu Care växer så det knakar, och därför söker vi nu efter en teknisk supportmedarbetare till deras huvudkontor i Alvik, Bromma! Nordicinfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place med start omgående, med chans till förlängning eller övertagande av kunden. Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid (100%) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik, Bromma, med chans till hybrid ca 2 dagar i veckan i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place, med chans till förlängning eller övertagande av kunden. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Nordicinfu Care Nordicinfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har Nordicinfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller Nordicinfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Norsk- och svensktalande teknisk support till Nordic Infucare!
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Nordicinfu Care växer så det knakar, och därför söker vi nu efter en norsk- och svensktalande, teknisk supportmedarbetare till deras huvudkontor i Alvik, Bromma! Nordicinfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place med start omgående, med chans till förlängning eller övertagande av kunden. Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den norska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer • Flytande i norska, både tal och skrift • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid (100%) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik, Bromma, med chans till hybrid ca 2 dagar i veckan i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place, med chans till förlängning eller övertagande av kunden. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Nordicinfu Care Nordicinfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har Nordicinfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller Nordicinfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Finsk- och svensktalande teknisk support till Nordicinfu Care
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Nordicinfu Care växer så det knakar, och därför söker vi nu efter en finsk- och svensktalande, teknisk supportmedarbetare till deras huvudkontor i Alvik, Bromma! Nordicinfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place med start omgående, med chans till förlängning eller övertagande av kunden. Om rollen som teknisk supportmedarbetare Din primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den finska och svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter • Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen • Ansvara för reklamationsflödet • Orderhantering kan förekomma Teamet Här välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer • Flytande i finska, både tal och skrift • Flytande i svenska, både tal och skrift • Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift • Mycket god systemvana Meriterande: • Erfarenhet av att jobba i kundtjänst • Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du är För att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning • Tjänsten är på heltid (100%) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre. • Du kommer utgå från kontoret i Alvik, Bromma, med chans till hybrid ca 2 dagar i veckan i samråd med företaget. • Detta är ett konsultuppdrag på 6 månader via The Place, med chans till förlängning eller övertagande av kunden. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om Nordicinfu Care Nordicinfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har Nordicinfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller Nordicinfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife Partner Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Customer Service Agent - Stockholm
EdZa AB
Kundtjänstpersonal

Om teamet & rollen Nu söker vi en Customer Service Agent till ett företag i Stockholm. Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för bolagets kunder och här erbjuds ständig utveckling för dig som medarbetare. Du har som uppgift att leverera en exceptionell service till kunder. Du kommer arbeta mot höga kvalitetsmål, bland annat kundnöjdhet, kort hanteringstid och bör därför ha en god förståelse för att sätta sig in i kunders behov. Du är en del av ett team som arbetar tätt tillsammans för att hantera dagliga uppgifter som fakturafrågor, orderbestridan och support av produkter och tjänster. I detta team så ligger fokus framförallt på risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Här prioriterar man kollektivt ansvar och försöker att skratta mycket tillsammans samtidigt som vi bibehåller den höga standard som förväntas. Arbetet kommer vara hybrid, men du förväntas vara minst 2 dagar i veckan på deras kontor i Stockholm. En onboardingplan sätts upp för dina första veckor och utbildningen kommer att ske både på plats på kontoret och via teams, precis som ditt dagliga arbete. Du kommer under uppdraget att vara anställd som konsult hos oss på ambition:x, med goda möjligheter till förlängning eller överrekrytering. Om dig Vi söker dig som ser god service som en självklarhet. Du har en hög arbetsmoral, ett naturligt driv och du är intresserad av nya utmaningar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö med en varierande vardag och ett högt tempo. Du är kvalitetsorienterad och har ett flexibelt förhållningssätt. För att du ska känna dig som hemma i denna roll behöver du trivas med att vara en del av ett team där alla tar ansvar för sina arbetsuppgifter och tar hand om varandra. Utöver detta ser vi att du: Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Är noggrann och strukturerad Har erfarenhet av olika datasystem Erfarenhet av kundtjänst Telefonvana Meriterande Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat Tidigare arbete inom kundservice med inrikting mot finans Arbetat i Salesforce En bakgrundskontroll kommer även genomföras, vilken kommer inkludera minst kreditkontroll samt utdrag ur belastningsregister. Välkommen med din ansökan! Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Sök nedan, vi tar inte emot några ansökningar via mail. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta [email protected]

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Sommarjobba som agent på Responda Group!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor på Frösön i Östersund. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice, teknisk support och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Hos vissa av våra avdelningar så finns möjligheten till hybrid arbete. Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Talar och skriver flytande svenska Goda kunskaper i engelska, tal och skrift. Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

8 april 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Kundtjänstmedarbetare till Joyweek
Joyweek AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara en del av ett team där service, samarbete och kundfokus står i centrum? Joyweek söker nu en kundtjänstmedarbetare som vill skapa förstklassiga upplevelser – varje dag. Om rollen Som kundtjänstmedarbetare hos Joyweek är du en viktig del av vår kontakt med kunder, leverantörer och kollegor. Du arbetar i ett nära och hjälpsamt team där du hanterar inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt, registrerar beställningar, följer upp avvikelser och ser till att allt flyter på i våra kunders vardag. Arbetet är varierande och kräver både noggrannhet och ett stort engagemang för service. Du kommer även att samarbeta tätt med andra funktioner inom Joyweek – exempelvis ekonomi och sälj – för att hitta lösningar och skapa en smidig helhet för våra kunder. Vi har tydliga rutiner och prioriteringsordningar att utgå från, samtidigt som vi alltid försöker vara flexibla där det behövs. Rollen är placerad på vårt Stockholmskontor i Solna. Vi ser gärna att du kan tillträda innan sommaren samt är öppen för att arbeta under semesterperioden. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: Ta emot och hantera kundärenden via telefon, mejl och chatt Registrera inkommande order och säkerställa korrekt leverans Följa upp kundförfrågningar och hantera avvikelser enligt rutin Samarbeta inom teamet för att nå deadlines Ge support till övriga avdelningar i kundrelaterade frågor Bidra till merförsäljning genom att lyssna in kundens behov Din profil Vi söker dig som är serviceminded, hjälpsam och prestigelös. Du har god administrativ förmåga, tycker om att samarbeta och är duktig på att kommunicera, både i tal och skrift. Du trivs i en roll där du får hjälpa andra, tänka lösningsorienterat och göra skillnad i kundens vardag. Vi ser gärna att du: Har erfarenhet från en kundtjänstroll eller annat serviceyrke Är bekväm med att arbeta digitalt och hantera flera uppgifter samtidigt Trygg i att föra dig över telefon med olika företagskunder Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska (norska är ett plus) Vad kan vi erbjuda dig? På Joyweek blir du en del av ett värderingsstyrt företag som brinner för arbetsmiljöer där människor trivs och presterar. Vi erbjuder en stabil arbetsplats med engagerade kollegor, tydliga rutiner och möjlighet att växa. Du får bland annat friskvårdsbidrag, friskvårdstimme, lunchkort samt arbeta i fina lokaler i Solna. Om Joyweek Joyweek är en helhetsleverantör inom mjuka facility management-tjänster. Vi skapar glädjefyllda, hållbara kontor där människor trivs, presterar och väljer att vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo är vi idag ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital. Läs mer på www.joyweek.se. Övrig information Start: Enligt överenskommelse, gärna innan sommaren Omfattning: Heltid Plats: Stockholm, Solna Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Nyligen tagit studenten? Kundtjänstmedarbetare - ingen erfarenhet krävs
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Har du nyligen tagit studenten och känner kanske att nästa steg är lite oklart? Kanske funderar du på vad du ska göra nu när skolbänken är ett minne blott. Här kommer en möjlighet för dig som vill börja jobba direkt, men som inte har en massa arbetslivserfarenhet i bagaget. Nu söker vi på Sprio dig som vill ta första steget in i arbetslivet som kundtjänstmedarbetare på heltid! Vad innebär jobbet?Som kundtjänstmedarbetare blir du företagets röst utåt, personen som kunderna vänder sig till för hjälp och vägledning. Du svarar på frågor, löser problem och får människor att känna sig nöjda och trygga. Ingen tidigare erfarenhet krävs – vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas i rollen på plats! Vad vi erbjuder: • En rivstart in i arbetslivet: Inga CV-krav eller krav på tidigare erfarenhet. Vi ser till vem du är, inte vad du gjort tidigare. • Utbildning och stöd: Hos oss får du betald utbildning och blir del av ett team som hjälper dig på vägen. • Utvecklingsmöjligheter: Vill du växa vidare inom företaget? Vi har flera vägar att gå, och vi stödjer dig i varje steg. • En rolig arbetsmiljö: Det ska vara kul att gå till jobbet – vi sätter alltid teamwork och gemenskap i första rummet! Vi söker dig som: Vill arbeta heltid Är sugen på att jobba med människor och gillar att hjälpa andra Har en fullständig gymnasieexamen Är nyfiken, positiv och ser möjligheter där andra ser problem Har fyllt 18 år och kan jobba heltid Kan kommunicera bra på svenska och engelska Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Så ansöker du:Det är enkelt – klicka på “Ansök till tjänsten nu” och fyll i några korta uppgifter om dig själv. Inget CV behövs! Vi hör av oss till dig så snart vi kan. Känns det rätt? Ta chansen och bli en del av ett team som tror på unga talanger och framtida stjärnor. Hoppas vi hörs snart!

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025
Kickstarta karriären i rollen som kundtjänstmedarbetare
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du arbetssökande och vill kickstarta våren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter? Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering i Solna, Stockholm. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!

8 april 2025
Sista ansökan:
25 september 2025