Customer Success Support
Resourced Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Resourced är en snabbväxande FashionTech-startup som hjälper moderna varumärken att effektivisera sin produktutveckling och produktion. Vi arbetar med brands som Axel Arigato, Flattered, Chimi, Icebug, Scholl och Björn Borg och digitaliserar en av världens största och mest snabbföränderliga industrier. Vi söker nu en Customer Success Support till vårt kontor i Göteborg. I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i att säkerställa att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen av vår plattform. Du fungerar som länken mellan våra kunder och våra interna team – du hjälper varumärken att lösa problem, optimera arbetsflöden och maximera det värde de får av våra tjänster. Det här är en dynamisk roll där varje dag kan se olika ut, och där du förväntas kunna växla mellan uppgifter, prioritera klokt och behålla tydlighet och struktur även när mycket händer samtidigt. Du behöver ha förmågan att snabbt sätta dig in i nya situationer, fatta självständiga beslut och bidra till att skapa smidiga lösningar – både för våra kunder och internt. Stort utrymme ges till att påverka arbetssättet, och du kommer vara med och forma hur vi arbetar framåt. Vi söker dig som är initiativtagande, serviceinriktad och noggrann – och som ser variation och förändring som en drivkraft snarare än en utmaning. Du är trygg i att hantera både människor och system, och har lätt för att skapa ordning i komplexa flöden. Detta är en spännande möjlighet att bli en del av ett företag som värdesätter transparens, samarbete och kontinuerligt lärande. Vi arbetar hårt men ser också till att skratta och fira våra framgångar tillsammans. Om du trivs i en snabb miljö och vill växa tillsammans med ett bolag i stark tillväxt, är detta rollen för dig. Vem du är En snabblärd person med ett proaktivt mindset Orädd i att ta ansvar och engagera sig i verksamheten och kunder Mycket strukturerad och detaljorienterad Lösningsorienterad och duktig på att prioritera Social och kommunikativ – du gillar att prata med kunder och är bekväm i att driva samtal Självständig och initiativtagande då mycket eget ansvar krävs Bekväm med att hantera stora mängder admin och data Erfaren användare av Excel – starka kunskaper krävs och kommer testas innan anställning. Dina arbetsuppgifter Ge förstklassig support till våra kunder och säkerställa att deras behov hanteras effektivt Hantera inkommande kundförfrågningar och lösa problem med ett lösningsorienterat synsätt Hantera och följa upp stora mängder information för att hålla kunder uppdaterade och nöjda. Mycket jobb i Excel. Hjälpa till att optimera kundernas arbetsflöden genom att erbjuda vägledning och best practices Arbeta nära interna team för att säkerställa en smidig kundupplevelse Vara en del i att onboarda ny kunder Vi erbjuder Friskvårdsbidrag Tjänstepension (5 % fast) och försäkringar (TFA, TGL, sjukvårdsförsäkring) Teambuildingaktiviteter och resor Och självklart – den utrustning och arbetsmiljö du behöver för att göra ditt bästa arbete! Vi letar efter rätt person och anställer så snart vi hittar den. Om du är redo att göra verklig skillnad och växa med oss vill vi gärna höra från dig! Observera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar via e-post. Start: ASAP Omfattning: Heltid, tillsvidare Placering: Gårda, Göteborg (på plats) Kontaktperson: Mathilda Munck, Customer Success Manager E-post: [email protected]

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Söker logistikplanerare, kundservice och försäljning
SmartBox Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nu en glad och driven medarbetare till vårt team. Vi erbjuder dig ett utmanande arbete där du kommer att arbeta i ett litet team. Vi har vårt huvudkontor i Malmö och du kommer att ansvara för kommunikationen/planering av våra team runt om i Sverige. Arbetet kommer att innehålla mycket eget arbete där du löser problem och sköter planeringen. Du kommer att ha ansvar för kundbemötandet och merförsäljning. Arbetsuppgifter: Svara på inkommande samtal, mail och chatt. Strukturera/planera jobb Administration Fakturering/enkel ekonomi Potentiell marknadsföring inom sociala medier. Start: Förhandlingsbart men behov finns omgående. Schemalagd arbetstid: Kontorstider, måndag till fredag Anställning: Tillsvidare eller deltid Tjänstgöringsgrad: 50-100% Placering: Malmö Personliga egenskaper För att du ska trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare och säljare tror vi att: Du är strukturerad, noggrann och har hög arbetsmoral. Du är utåtriktad, driven och initiativtagande. Du är en person med hög social kompetens som älskar att ge kunden en god service. Du är stresstålig och tycker det är roligt att hantera många uppgifter samtidigt. Du är en person som gillar att arbeta med försäljning Du har hög ansvarskänsla och tar dina åtaganden på allvar och utför dem i tid. Kvalifikation Krav: Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Van att arbeta med dator och telefon som verktyg. Erfarenhet av CRM-system likt Hubspot och ekonomisystem som Fortnox är meriterande.

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Finnish speaking Customer Support to well known audiobookplatform!
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Does your heart beat a little extra for books, problem-solving and customer experience? Are you a “people person” who’s passionate about giving customers the best possible service and like to familiarize yourself with problem solving? Do you have a good understanding of the Finnish market as well as communicate fluently in Finnish? Great! Then keep reading why this temporary position may be the perfect opportunity for you! OM TJÄNSTEN Currently, our BookBeats's support team consists of a mixture of German, Swedish, Polish, Dutch, Danish, and Finnish speaking support agents who work together to provide the best possible service to the users of the audiobook platform. The need is long-term and the passes are placed mainly during the day during Monday - Sunday. The role is flexible as you can work from wherever you want and is therfore not tied to an office. As Customer Support, you are expected to be available to work at least 20 hours/week. As a consultant for Academic Work, we offer great opportunities for you to grow professionally, build your network and create valuable contacts for the future. Read more about our consulting offer. As customer support, you will primarily answer Swedish customers' questions in our customer's web-based support system. These can be questions about how the service works, technical problems, account settings, sales questions, etc. To help you, you have ready-made email templates for the most common questions that you can use as a basis in your feedback to the customer. ARBETSUPPGIFTER Work tasks * Respond to customer inquiries via phone, email, and chat * Provide accurate and helpful information about products and services * Resolve customer complaints and issues * Escalate complex issues to the appropriate team VI SÖKER DIG SOM - Are a student at post-secondary level and have at least one and a half years left in your studies - Has previous experience in customer service and administrative work - Has very good knowledge of Finish and English, both spoken and written - Are available for working 20h/w between monday-sunday It is also highly meritorious: * If you speak and write freely in Swedish, German or Danish. If you have knowledge of other languages ​​(Finnish, Dutch and Polish), this is also an advantage As a person, you are interested in literature and good at expressing yourself in writing. You are curious about learning how things work and have a good sense of customer service and customer service. As the work is independent, it is also required that you have good problem-solving skills, are communicative and dare to take your own initiative. Our recruitment process This recruitment process is handled by Academic Work and it is our client’s wish that all questions regarding the position is directed to Academic Work. Our selection process is continuous and the advert may close before the recruitment process is completed if we have moved forward to the next phase. The process includes two tests: one personality test and one cognitive test. The tests are tools to find the right talent for the right position, to enable equality, diversity, and a fair process. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Tysktalande deltidare till välkänd ljudboksplattforms kundsupport!
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

För dig som motiveras av att ge utmärkt service och som är flytande i tyska finns nu möjligheten att ta dig an tjänsten som agent i vår kunds supportteam. Detta är ett perfekt extrajobb för dig som studerar då du kan arbeta hemifrån utifrån ett flexibelt schema. Välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN I dagsläget består vår kunds supportteam av en blandning av tysk-, svensk-, polsk-, dansk-, och finsktalande supportagenter som tillsammans arbetar för att ge så god service som möjligt till vår kunds användare. Vår kund som är en välkänd ljudboksplattform växer och behöver utöka den tyska delen av supportteamet. Behovet är långsiktigt och passen är förlagda främst under vardagar men även helger kan bli aktuellt. Rollen är flexibel då du kan arbeta varifrån du vill och är således inte knuten till ett kontor. För att vara aktuell för tjänsten krävs det att du är tillgänglig för att jobba minst 20h/v. Som kundsupport kommer du främst att svara på tyska, svenska och engelska kunders frågor i vår kunds webbaserade supportsystem. Det kan vara frågor kring hur tjänsten fungerar, tekniska problem, kontoinställningar, försäljningsfrågor etc. Till din hjälp har du för de vanligaste frågorna färdiga mailmallar som du kan utgå från i din återkoppling till kund. Du erbjuds Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs med om vårt konsulterbjudande ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Svara på inkommande frågor rörande exempelvis innehåll, kontoinställningar och försäljning från företagets kunder via mail. VI SÖKER DIG SOM - Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 1 år kvar av studier alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - Har möjlighet att arbeta minst 20 h /veckan - Har tidigare erfarenhet av ett serviceinriktat arbete - Har mycket goda kunskaper i tyska, svenska och engelska, såväl i tal som i skrift, då all kommunikation externt kommer att ske i samtliga språk Det är meriterande om du har * Har tidigare erfarenhet av kundservice och administrativt arbete * Har mycket goda kunskaper i polska, finska, danska, och/eller norska För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Som person är du litteraturintresserad och duktig på att uttrycka dig skriftligt. Du är nyfiken på att lära dig hur saker fungerar samt har en god känsla för kundservice och kundbemötande. Då arbetet är självständigt krävs det också att du har en god problemlösningsförmåga och vågar ta egna initiativ. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Tysktalande deltidare till BookBeats kundsupport!
Academic Work Sweden AB
Kundtjänstpersonal

För dig som motiveras av att ge utmärkt service och som är flytande i tyska finns nu möjligheten att ta dig an tjänsten som agent i BookBeats supportteam. Detta är ett perfekt extrajobb för dig som studerar då du kan arbeta hemifrån utifrån ett flexibelt schema. Välkommen in med din ansökan! OM TJÄNSTEN I dagsläget består BookBeats supportteam av en blandning av tysk-, svensk-, polsk-, dansk-, och finsktalande supportagenter som tillsammans arbetar för att ge så god service som möjligt till BookBeats användare. BookBeat växer och behöver utöka den tyska delen av supportteamet. Behovet är långsiktigt och passen är förlagda främst under vardagar men även helger kan bli aktuellt. Rollen är flexibel då du kan arbeta varifrån du vill och är således inte knuten till ett kontor. Som kundsupport kommer du främst att svara på tyska, svenska, och engelska kunders frågor i BookBeats webbaserade supportsystem. Det kan vara frågor kring hur tjänsten fungerar, tekniska problem, kontoinställningar, försäljningsfrågor etc. Till din hjälp har du för de vanligaste frågorna färdiga mailmallar som du kan utgå från i din återkoppling till kund. Du erbjuds Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs med om vårt konsulterbjudande ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Svara på inkommande frågor rörande exempelvis innehåll, kontoinställningar och försäljning från företagets kunder via mail. VI SÖKER DIG SOM - Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 1 år kvar av studier alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - Har möjlighet att arbeta minst 20 h /veckan - Har tidigare erfarenhet av ett serviceinriktat arbete - Har mycket goda kunskaper i tyska, svenska och engelska, såväl i tal som i skrift, då all kommunikation externt kommer att ske i samtliga språk Det är meriterande om du har - ar tidigare erfarenhet av kundservice och administrativt arbete - Har mycket goda kunskaper i polska, finska, danska, och/eller norska För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Som person är du litteraturintresserad och duktig på att uttrycka dig skriftligt. Du är nyfiken på att lära dig hur saker fungerar samt har en god känsla för kundservice och kundbemötande. Då arbetet är självständigt krävs det också att du har en god problemlösningsförmåga och vågar ta egna initiativ. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Customer Service
Hero AB
Kundtjänstpersonal

Är du en kommunikativ stjärna med ett öga för detaljer? Vill du vara en del av ett dynamiskt och växande företag? Då kan detta vara rollen för dig! Till  hösten söker vi kundtjänstmedarbetare som brinner för att leverera förstklassig service och samtidigt bidra till vår kunds verksamhets framgång. Vår kund är ett etablerat bolag som erbjuder tjänster av högsta kvalitet till sina kunder. Om tjänsten Ta emot inkommande samtal och mejl Ärende- och orderhantering Reklamations- och returhantering Administrera kunder och ärenden i diverse affärs- och CRMsystem Informera kunder angående t.ex. leveransförändringar Övrig administration Om dig Vi ser gärna att du arbetat med någon form av kundservice och kommunikation. Du har ett tekniskt intresse och en god förmåga att guida kunderna på ett pedagogiskt sätt. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om samarbete. Vidare tror vi att du är lösningsorienterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på. Du behöver även vara bekväm med engelska i tal och skrift. För att trivas i rollen bör du ha goda datakunskaper, tycka om problemlösning samt gärna ha erfarenhet av att jobba i Salesforce. Krav God telefon- och datorvana Flytande i svenska och engelska både i tal och skrift Meriterande Erfarenhet av teknisk kundtjänst och administration Kunskaper i övriga skandinaviska språk är meriterande Tillträde och omfattning Detta är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd av Hero för uppdraget, initialt sex månader, med god chans till överrekrytering till kunden. Start för uppdraget är augusti/september. För frågor om tjänsten och processen vänligen kontakta Klara Andersson på [email protected] Att vara konsult hos Hero – mer än bara ett uppdrag Hos Hero är du aldrig "bara en konsult". Du är en viktig del av vårt team – någon vi litar på, satsar på och bygger långsiktiga relationer med. Vi tror på nära dialog, schyssta villkor och utveckling som känns på riktigt. När du arbetar med oss får du trygghet, frihet och tillgång till några av de mest spännande uppdragen i Stockholmsområdet. Men lika viktigt: du får en partner som ser dig, följer upp, firar framgångar och står bakom dig hela vägen. Vi lägger stor vikt vid att matcha rätt person till rätt uppdrag – inte bara utifrån kompetens, utan också värderingar, drivkrafter och personlighet. För när det klickar, då händer det magiska. Välkommen till Hero!

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025
Kundservicemedarbetare på deltid till Victoriahem
Adecco Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Är du en driven, kommunikativ och självgående person som söker en utvecklande roll inom fastighetsbranschen? Vi söker studenter som vill arbeta som kundservicemedarbetare hos Victoriahem! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare hos Victoriahem får du en unik inblick i fastighetsbranschen och blir en central del av vårt kundserviceteam, där vi alltid sätter våra hyresgäster i fokus! Du spelar du en nyckelroll i att skapa en positiv upplevelse för våra hyresgäster. Med telefon och mail som dina främsta arbetsverktyg ser du till att varje kund får snabb, professionell och högkvalitativ service. Du är skicklig på att hantera olika typer av frågor och utmaningar med ett lösningsorienterat och effektivt arbetssätt. Du blir en del av ett engagerat team, där samarbete och serviceanda genomsyrar vår vardag. Tillsammans med dina kollegor arbetar du i en öppen och modern kontorsmiljö, där vi alltid strävar efter att ge den bästa möjliga servicen till våra hyresgäster. I din roll som kundservicemedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: • Hjälpa kunder att lösa olika ärenden via telefon och mail • Hantera felanmälningar och säkerställa smidig hantering av ärenden • Utföra administrativa uppgifter kopplade till förvaltningen • Bidra till en hög kundnöjdhet genom ett professionellt och serviceinriktat bemötande Tjänsten som kundservicemedarbetare är ett konsultuppdrag via Adecco på deltid med start omgående. Arbetstiderna förläggs både dag, kväll och helg. Om dig Vi söker dig som är driven, målinriktad, serviceminded och är ute efter ett långsiktigt deltidsarbete. Du kan arbeta cirka 15 - 20h per vecka och är tillgänglig att arbeta heltid under kommande sommar. För att lyckas i rollen behöver du ha en god kommunikationsförmåga, vara lösningsfokuserad och prestigelös. Som person är du uppmärksam och tillmötesgående med känsla för detaljer som gör skillnad för kundens upplevelse. Har du tidigare erfarenhet av service och studerar en fastighetsinriktad utbildning är detta meriterande. Vi ser att du har en förmåga att bygga relationer och skapa förtroende – både med våra hyresgäster och dina kollegor! Viktigt för tjänsten är: • Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, i både i tal och skrift • Du är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% • Du har minst tre terminer kvar på din nuvarande utbildning Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Victoriahem Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Matilda Nilsson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare till SEB 24|7 Service
Adecco Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Brinner du för service och vill jobba i en dynamisk och spännande bransch? Vi söker kundtjänstmedarbetare till SEB:s Telefonbank 24|7 Service i Malmö med löpande startdatum. Om tjänsten Arbetet på 24|7 Service innebär att ta emot inkommande telefonsamtal från privatkunder gällande olika typer av bankärenden. Du kommer att hjälpa kunderna som kontaktar banken via telefon och vara SEB:s röst utåt. SEB strävar efter att ge sina kunder en service utöver det vanliga och i din roll som kundtjänstmedarbetare förväntas ett stort fokus på affärsmässig och professionell service. Du kommer att arbeta i ett vinnande team som alltid har kundens bästa som högsta prioritering. Som kundtjänstmedarbetare kommer du huvudsakligen arbeta med att: • Hjälpa kunder att lösa olika bankärenden över telefon • Guidning och utbildning för våra kunder i digitala miljöer och verktyg • Vid behov slussa kunden vidare till annan kompetens inom SEB • Ha ett stort fokus på att erbjuda en hög servicenivå och hjälpa kunden i livets olika händelser Rollen som kundtjänstmedarbetare är en direktrekrytering till SEB med löpande startdatum. Mer information om aktuellt startdatum ges senare under rekryteringsprocessen. Du kommer att vara placerad på SEB:s 24|7 Service i centrala Malmö. Tjänsten är på heltid. Arbetstiderna är huvudsakligen förlagda på dagtid måndag-fredag, där kvälls- och helgarbete förekommer. Se nedanstående länk för mer inspiration om hur det är att arbeta på 24|7: https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0 Om dig Vi söker dig som har ett starkt kundfokus och trivs med att arbeta i ett högt tempo med telefon och dator som främsta arbetsredskap. Du har en personlig mognad, brinner för service och har en god kommunikativ förmåga. Du är även engagerad, effektiv och kan prioritera när det behövs. Du är intresserad av vad som händer i finansbranschen och är nyfiken på den digitala utvecklingen. Tidigare erfarenhet av arbete inom bank, kundtjänst eller liknande är meriterande. Viktigt för tjänsten är: • Tidigare erfarenhet av serviceinriktat arbete • Ett genuint intresse för bank och finans • Flytande språkkunskaper i svenska och engelska • Du trivs med telefon och dator som arbetsredskap • Lägst gymnasieexamen, där högskoleförberedande gymnasieutbildning är meriterande Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. SEB erbjuder dig En karriär hos SEB innebär oändliga utvecklingsmöjligheter och interna karriärvägar för dig. SEB erbjuder dig som medarbetare en provanställning som förväntas övergå till en tillsvidareanställning. Du som anställd får tillgång till goda förmånserbjudanden och blir en del av ett framåtlutat team i en spännande utvecklingsfas. Rollen innebär en stor variation i ett roligt och utmanande arbete där utveckling och förändring står i fokus. Med ett högt engagemang kommer du tillsammans med dina kollegor bidra till telefonbankens fortsatta framgång. SEB är övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att driva tillväxt och innovation, leverera service i världsklass till våra kunder samt skapa värde för samhället i stort. Läs mer om hur det är att jobba på SEB här: http://www.sebgroup.com/career Kontaktuppgifter I den här rekryteringen samarbetar SEB med Adecco. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvariga rekryterare: Matilda Nilsson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Som en del i vår kvalitetssäkrade rekryteringsprocess använder vi oss av logik- och personlighetstester. Det kommer i senare skede även genomföras bakgrundskontroller. Vi gör löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan! Sökord Kundtjänst, Service, Telefonbanken 24|7, Bank, Finans, SEB banken, Adecco, Malmö

25 juni 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Finsktalande student till Lea banks kundservice i Göteborg

Om rollen Nu söker vi dig som vill arbeta extra vid sidan av studierna och vara en del av en ny spännande resa då norska Lea bank fortsätter att etablera sig i Göteborg. Lea bank är en bank med innovativa och användarvänliga lösningar för finansiering, betalning och sparande. Banken erbjuder en heldigital tjänst i syfte att underlätta för kunderna att hantera sina ekonomiska ärenden. Med digitala låneprocesser, enkla och användarvänliga produkter har Lea bank tagit en tydlig position på den nordiska marknaden och har i dagsläget verksamhet på 4 marknader i Norge, Finland, Sverige och Spanien. I rollen kommer du främst att arbeta mot finska och även svenska marknaden. Det är därför avgörande för tjänsten att du talar flytande finska och svenska eller engelska. Som kundservicemedarbetare blir du en viktig del av teamet som varje dag hjälper bankens kunder med deras bankärenden. Du kommer att besvara frågor via telefon, e-post och chatt, samt hantera diverse banktjänster och ärenden. Din insats bidrar direkt till att skapa en smidig och positiv kundupplevelse.  Arbetstiderna är flexibla mellan 08:00–20.00 måndag till fredag samt lördag, söndag och vi ser gärna att du har möjlighet att kunna arbeta i snitt 15 timmar per vecka. Du kommer att påbörja din nya roll med en utbildning för att kunna skapa dig rätt förutsättningar för att lyckas i din roll och utvecklas på ditt nya arbete.  Huvudsakliga arbetsuppgifter: Tillhandahålla kundservice/kundvård och support för interna och befintliga kunder som kontaktar banken via telefon, e-post, uppgifter via CRM och post. Hantera ändringar i kredit. Ge vägledning i användningen av våra digitala tjänster. Identifiera kundernas behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Utföra merförsäljning och rådgivning om bankens produkter. Mötesbokning av befintliga och nya kunder till de olika regionerna. Vi söker dig som: Har en stark känsla för service och vill skapa goda långsiktiga relationer med dina kunder. Är resultatorienterad med ett intresse för försäljning. Har en god kommunikativ förmåga och är van vid att arbeta med både telefon och digitala kanaler. Är lösningsorienterad, strukturerad och trivs i ett stundtals högt arbetstempo. Har tidigare erfarenhet av kundservice eller försäljning, gärna inom bank, försäkring eller inom servicebranschen. Talar och skriver obehindrat på finska samt svenska/engelska. Meriterande: Erfarenhet av banksektorn eller liknande bransch. Kunskap om finansiella produkter och tjänster. Erfarenhet av CRM-system och digitala kundserviceverktyg. Detta får du som konsult på Amendo Vår största tillgång är våra kollegor! För att göra ett bra jobb hos våra kunder är det viktigt att du trivs hos oss. Som konsult på Amendo får en trygg, hållbar och kompetensdriven arbetsgivare med ett välkänt varumärke. Du tilldelas även en branschkunnig Talent Consultant Manager på Amendo som du som konsult alltid kan vända dig till. Vidare ser vi också till att du får en såväl spännande som långsiktig utveckling i din konsultroll. Som konsult hos oss på Amendo får du tillgång till vår förmånsportal Benify. I denna portal kan du nyttja ditt friskvårdsbidrag, men även ta del av såväl deals som rabatter på tjänster och varor som vi tror skapar mervärde i livet - såsom hjälp i hemmet, träningsaktiviteter och upplevelser. Om Amendo Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom rekrytering och konsultuthyrning med en tydlig inriktning mot ekonomi, bank, finans, försäkring, HR och kommunikation. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg, Malmö och Sundsvall med verksamhet i hela Sverige. Följ oss gärna på Linkedin, Instagram, Facebook och TikTok! Amendo är en del av Amendo Group och har arbetat med kompetensförsörjning sedan 2001. Tillsammans med våra systerbolag Lagotto Executive Search & Interim och Amendo Tech utvecklar vi världen med kompetens, idag och i framtiden. Frågor och kontakt Vid frågor och funderingar är du välkommen att kontakta Amendos Talent Consultant Manager Lina Johansson, [email protected]. Då vi träffar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum är du varmt välkommen att söka tjänsten så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

25 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Customer Service Coordinator till Keune
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara med på en spännande tillväxtresa tillsammans med ett globalt varumärke? Snabbt växande Keune söker nu en Customer Service Coordinator till sitt team! Om du vill få praktisk erfarenhet i en internationell miljö med stora utvecklingsmöjligheter – tveka inte att höra av dig! Om företaget: Keune är ett familjeägt, nederländskt hårvårdsföretag som sedan 1922 har försett frisörer över hela världen med högkvalitativa, professionella produkter. Med bas i Soest utvecklas, produceras och distribueras Keunes hårvårdsserier till över 85 länder – alltid med fokus på innovation, hållbarhet och etik. Sedan 2025 är de också verksamma i Norge och i Sverige så här har du möjligheten att vara med och bygga upp något från start. Du är en del av ett skandinaviskt team och den här rollen är placerad på det svenska huvudkontoret i Hammarby sjöstad och här finns det också möjlighet till hybridarbete när du kommit in i rollen. På kontoret har du cirka sju kollegor inom sälj, business developing och marknad och du kommer få förtroendet att axla ansvaret för supporten. Keune ser fram emot att välkomna en ny kollega till teamet – en person som blir kundens första kontakt och som bidrar med positiv energi och engagemang i en viktig roll. Du rapporterar till Operations Manager i Norge. Dina ansvarsområden:  - Utveckla och underhålla kundrelationer - Orderhantering och leveransuppföljning  - Samarbete med nyckelpersoner internt och externt - Hantera och lösa kundförfrågningar - Underhåll och problemlösning i masterdata - Avstämningar och granskning av finansiella rapporter - Administrera digitala plattformar och tjänsteutbud Du tar dig an en ny roll i en tidig fas av Keunes etablering i Sverige vilket innebär en varierande och dynamisk vardag som kommer ställa krav på ägandeskap, flexibilitet, ansvarstagande, problemlösningsförmåga och en positiv attityd! Du kommer få förtroendet att börja med det operativa arbetet direkt. Det är samtidigt en roll för dig som trivs med fasta rutiner och att arbeta metodiskt. Tempot kan växla, och vissa dagar kan kännas lugna och repetitiva – då är det viktigt att du har förmågan att hålla fokus, ta egna initiativ och se möjligheter till förbättring snarare än att fastna i begränsningar. Rollen kräver tålamod, struktur och att du behåller lugnet även när det blir mycket att göra. Vi söker någon som vill växa med Keune på lång sikt och som känner stolthet i att leverera kvalitet – varje dag. Vi söker dig som har/är: - 1–3 års erfarenhet av kundnära arbete - God systemvana och systemförståelse - En praktisk och problemlösningsorienterad inställning - En lagspelare som stöttar andra och bidrar till teamets framgång - Förmåga att ge kunden premiumservice och förklara komplexa lösningar skriftligt - Dels trivs i ett högt tempo och anpassar dig snabbt till förändringar samtidigt som du dels också trivs med rutiner och struktur även i repetitiva uppgifter - Positiv attityd – inga frågor är för dumma och du tar inte saker personligt - Har förmåga att behålla lugnet och prioritera rätt även i stressiga situationer - En ansvarstagande och självgående person som sätter värde i att göra ett bra jobb och har som ambition att stanna i rollen länge och utvecklas inom den - Talar och skriver såväl svenska som engelska obehindrat Meriterande:  - Erfarenhet av försäljning eller fältarbete är starkt meriterande - Kunskaper i ytterligare nordiskt språk är ett plus - Erfarenhet av JDE-system (JD Edwards) är meriterande men inget krav Om KEUNE Keune är ett familjeföretag med långsiktig vision, där vetenskap står i centrum. Bolagets resa började 1922 i Amsterdam. Idag – över 100 år senare – är KEUNE ett av de snabbast växande varumärkena inom professionell hårvård. Från huvudkontoret i Soest utvecklar, producerar och distribuerar bolaget sina produkter till över 85 länder världen över. Och man har inga planer på att sakta ner! Keune växer stadigt och öppnar nya kontor varje år. Bolaget producerar hållbart och djurvänligt och är stolta över att vara B Corp-certifierade. Men Keune handlar inte bara om produkter – det handlar också om historia och engagemang. Företaget leds idag av Eelco Keune, med fokus på att bygga ett starkt varumärke och skapa en kultur baserad på samarbete, hållbarhet och karaktär. Övrig informationAnställningsform: Fast anställning med inledande provanställning Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, måndag-fredag, 8-17. Plats: Stockholm Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub, och mail angående tjänsten går genom A-hub. Ansök genom att klicka på "Ansök" nedan. Tänk på att vi lägger stor vikt vid din motivation och intresse för tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har specifika frågor om tjänsten kommer ansvarig rekryterare att svara på dem. Rekryteringsprocessen hos A-hub ser ut som följande Löpande urval av CV Telefonintervju med A-hub Digital intervju med A-hub Intervju hos företaget Referenstagning Erbjudande

25 juni 2025
Sista ansökan:
12 december 2025