Kundtjänst heltid - Tradera!

Om tjänsten Traderas kundtjänst i Solna söker nya medarbetare! Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke. Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och chattar från medlemmar och hjälpa medlemmarna med deras frågor kring annonser, betalning och inloggning tex. Traderas förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta ett till steg. Arbetsplatsen präglas av härlig stämning med mycket energi och aktiviteter tillsammans, tex after works och team aktiviteter. Dina arbetsuppgifter • Hjälpa medlemmar över telefon. • Hjälpa medlemmar via chatt. • Ge snabb och rätt service kring frågor om annonsering av varor på deras sajt. Din profil Din erfarenhet • Har en vilja av att hjälpa och en professionell attityd. • Tidigare arbete inom service är meriterande. • Fullgjort gymnasiestudier. • Flytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska. Vem är du? Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa! Vi tror att du: • Är strukturerad. • Är serviceinriktad. • Har någon form av idrottsbakgrund. • Är nogrann. Om företaget Vi erbjuder • Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag. • Lön enligt kollektivavtal. • Man jobbar på schema och man förväntas jobba var tredje helg. Öppetiderna är kl 9-20 mån-sön. • Fina kontorslokaler i centrala Stockholm, nära till kommunikationer. Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer - då är detta jobbet för dig. Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal Ansök idag! Urval sker löpande, Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

10 maj 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Telia söker kundtjänstmedarbetare!

Om tjänsten Vi söker nu nya stjärnor till Telias kundservice. I rollen kommer du att få lära dig att ta emot inkommande samtal, chatt och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer bland annat hantera frågor kring Telias olika tjänster och se till att lösa alla situationer på bästa sätt. Utöver service kommer du även att arbeta med merförsäljning. Du kommer dessutom att få möjlighet att utvecklas i din karriär inom service då vi kan erbjuda stora utvecklingsmöjligheter som till exempel att bli coach, teamledare eller utbildare längre fram. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos Teleperformance. Vår förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där vi gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg. Dina arbetsuppgifter • Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon • Enklare supportärenden • Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov • Identifiera behov hos kunden och erbjuda merförsäljning • Följa upp och administrera kundserviceärenden Din profil Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa! Vi tror att du: • Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker • Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam • Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål • Brinner för att jobba med service Din erfarenhet: • Fullgjorda gymnasiestudier • Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska • God kompetens i skrift • Tidigare erfarenhet av service • Tidigare erfarenhet av merförsäljning är meriterande Om företaget Om företaget Du kommer att arbeta i Teleperformance nya och fina lokaler i Solna. Vi erbjuder • Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag. • Lön enligt kollektivavtal • Man jobbar på schema och förväntas jobba ca. var tredje helg • Fina kontorslokaler i Solna, nära till kommunikationer • Arbetstid alla dagar i veckan mellan 08.00- 19.00 Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande! Sökord: Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

10 maj 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Kundtjänst för dig med teknikintresse!

Om tjänsten Är du familjens tekniker och brinner för service? Då är det dig vi söker! Vi söker nu nya medarbetare till enklare teknisk support för ett världsledande teknikföretag på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning direkt hos kundföretaget efter 6-8 månader. På denna supportavdelning kommer du svara på inkommande samtal från kunder, hjälpa och vägleda kunden med olika tekniska frågor. Inga förkunskaper krävs, vi söker dig som vill utvecklas och jobba med service! Omgående start - Sök redan idag! Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter består bland annat av att: • Svara på inkommande samtal från företagets kunder • Ge professionell service och rådgivning kring produkter och tjänster • Hjälpa och vägleda kunden med tekniska frågor, till en början inom mobiltelefoni men på sikt även datorer Din profil Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa! För att trivas i rollen tror vi att du känner igen dig i dessa egenskaper: • Vill utvecklas på din arbetsplats • Har en hög känsla för service • Är orädd och kan kommunicera med kunder på ett professionellt och pedagogiskt sätt • Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker • Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål För att du ska vara aktuell för tjänsten ser vi att du: • Har möjlighet att starta omgående • Har fullgjorda gymnasiestudier • Talar och skriver flytande svenska • Talar och skriver god engelska Låter det som dig? Tveka inte att ansöka redan idag! Om företaget Vi erbjuder • Omgående start • Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag • Lön enligt kollektivavtal • Fina lokaler centralt i Solna, nära till kommunikationer • Genomgående utbildning av företagets produkter och system • Öppettider mån-sön 08-20 Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och AW varje månad. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

10 maj 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Kundtjänstmedarbetare till teknisk support

Om tjänsten Vi söker nya medarbetare till Samsungs kundtjänst! Trivs du i en roll där arbetsuppgifterna innebär att du får ta ett eget ansvar? Då är jobbet som Kundtjänstmedarbetare något för dig! Skicka in din ansökan idag och ta chansen att arbeta på ett välkänt, innovativt och modernt företag som jobbar med support för hårdvaror som de flesta av oss har i hemmet. Arbetstiderna är varierande över veckans alla dagar och arbetsplatsen ligger i Lindholmen. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter i den här rollen handlar främst om att ta emot inkommande samtal, ge professionell service och support. Du kommer representera ett välkänt bolag med bred produktportfölj. Allt från mobiltelefoner till kylskåp. I jobbet ingår till exempel att * Hantera inkommande samtal och mail från kunder * Hantera viss administration * Via remote styra kundens mobiltelefon och hjälpa till med inställningar Din profil Vi ser gärna att du * har en gymnasieexamen * behärskar svenska i tal och skrift * behärskar engelska * fallenhet för teknik Om företaget Vi erbjuder dig * lön enligt kollektivavtal * ovärderlig arbetserfarenhet * en social arbetsplats som präglas av gemenskap Anställningen inleds med 6 månaders provanställning som konsult. Efter provanställningen övergår det till tillsvidareanställning hos det aktuella företaget. Hur du ansöker: Sök in här eller via sök utan CV på våran hemsida. Om oss Recruitive är en tjänsteleverantör inom rekrytering och bemanning med ett heltäckande erbjudande inom tjänstemannasektorn i Stockholm, Göteborg, Borås, Eskilstuna, Örebro och Västerås. Vi är ett auktoriserat Bemanning- & Rekryteringsföretag och har kollektivavtal med Unionen och Akademikerförbundet. Alla våra anställda erbjuds friskvårdsbidrag, företagshälsovård och pensionsavsättningar. Som anställd på Recruitive får du även en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefen har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll och säkerställa att du trivs på din arbetsplats. Recruitive är miljö- och kvalitets certifierade enligt ISO9001 samt ISO14001. Vi rekryterar morgondagens kunder och tar din personlighet på allvar! Vi är därför alltid på jakt efter nya medarbetare som vill till ett spännande företag med personalen i första rummet!

10 maj 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Kundservicemedarbetare till Stadium sökes!

Är du en social person som söker efter nya utmaningar? Trivs du med att erbjuda service i absolut världsklass och gedigen samarbetsanda? Då har vi en fantastisk möjlighet för dig! Vi söker just nu kundservicemedarbetare till Stadiums huvudkontor i Norrköping. Bli en del av Workz och Stadium och join the movement! Tillsammans kan vi göra skillnad! OM TJÄNSTEN Vi på Workz söker nu en glad kundservicemedarbetare till Stadium. Du kommer att vara en del av teamet som aktivt underlättar för Stadiums privatkunder i frågor gällande produkter, tjänster, tekniska frågor kring hemsidan, samt övriga frågor som kan uppstå. Arbetet sker främst över telefon samt i skrift via mail. Utöver detta kommer du även samarbeta med kundserviceteamet för föreningsavdelningen, och kommer således även arbeta mot föreningar. Arbetsplatsen präglas av en miljö med hög energi, där man kan förvänta sig både skratt, varierande arbetsuppgifter, coachning och individuell utveckling. Stadium har sitt huvudkontor på Norra Promenaden, bra beläget nära resecentrum och stan. VI SÖKER DIG SOM Vi söker en snabbtänkt person som trivs med att tänka utanför boxen för att lösa problem. Du är dedikerad till att leverera utmärkt service och drivs av teamets framgång. Sportintresse är en bonus men inget krav. Vi kommer att ge dig träning i samtalsteknik, hantering av svåra situationer och skriftlig kommunikation. Dessa färdigheter kommer vara värdefulla både i arbetslivet och privat. VI SER ÄVEN ATT DU Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska, goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande PRAKTISK INFORMATION Start: 1 juni 2024Omfattning: Deltid 50-80%Lön:Enligt kollektivavtalPlacering: NorrköpingArbetstider: Schemaläggning under öppettider (mån-sön 8-20) VI ERBJUDER DIGWorkz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] OM STADIUM Historien om Stadium tog sin början när bröderna Ulf och Bo Eklöf bestämde sig för att bli bäst på sport och sportmode. Uppväxta i föräldrarnas livsmedelsbutik hade de fått känsla för företagande och butiksförsäljning. Sportintresset fanns med redan från barnsben då deras mor guidat dem upp och ner i slalombacken utanför uppväxtorten Norrköping och 1987 öppnade den första butiken. Stadium har idag växt till en självklar aktör inom sport och sportmode och finns över hela Sverige.

10 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Finsktalande kundservicemedarbetare till Stadium!

Söker du ett spännande arbete fullt med härliga kundmöten? Pratar du dessutom FINSKA? Då har vi på Workz den perfekta tjänsten för dig! Join the movement! OM TJÄNSTEN Vi på Workz söker nu en glad kundservicemedarbetare med Finska som modersmål till Stadium med start omgående. Du kommer att vara en del av teamet som aktivt arbetar med att underlätta för Stadiums kunder gällande olika förfrågningar. Hela Stadiums kundservice består idag av ca 25-33 personer men du som börjar kommer ingå i team Finland som är ett mindre men sammansvetsat team på 3 personer. Teamet hanterar frågor gällande bl.a. e-handel, produkter, lager och reklamation. Vi söker nu dig som vill fylla en viktig funktion i detta arbete. Som kundservicemedarbetare får du en bred roll, där du löser kunders problem och svarar på frågor genom telefon och mail. Arbetsplatsen präglas av en miljö med hög energi, där man kan förvänta sig både skratt, varierande arbetsuppgifter, coachning och individuell utveckling. Stadium har sitt servicekontor på Norra Promenaden, bra beläget nära resecentrum och stan med bara några minuters promenad. VI SÖKER DIG SOM ÄR Lösningsorienterad Har god dator-, telefon och systemvana. Har goda kunskaper i finska (modersmål), det är meriterande med svenska, engelska och norska språkkunskaper. Som person är du snabblärd och har lätt att tänka utanför boxen för att hitta lösningar på problem. Du levererar alltid bästa möjliga service och drivs av att det går bra för hela teamet. Vidare ser du hellre lösningar än problem och har en positiv attityd mot både kollegor och kunder. VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss. PRAKTISK INFORMATION Start: Omgående Omfattning: Deltid 50% - 100%Placering: NorrköpingArbetstider: Schema kan förläggas under öppettiderna vardagar 08:00 – 17:00 Språkkrav: Finska Kontakt: För mer information om tjänsten kontakta gärna [email protected] OM STADIUM Historien om Stadium tog sin början när bröderna Ulf och Bo Eklöf bestämde sig för att bli bäst på sport och sportmode. Uppväxta i föräldrarnas livsmedelsbutik hade de fått känsla för företagande och butiksförsäljning. Sportintresset fanns med redan från barnsben då deras mor guidat dem upp och ner i slalombacken utanför uppväxtorten Norrköping och 1987 öppnade den första butiken. Stadium har idag växt till en självklar aktör inom sport och sportmode och finns över hela Sverige.

10 maj 2024
Sista ansökan:
25 oktober 2024
Kundmedarbetare till Kvdbil i Sundsvall - sommarjobb på heltid

För vår kunds räkning söker vi dig som vill kombinera ditt genuina bilintresse med service och kundmöten! Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar. Årligen säljer vi runt 26 000 bilar. När vi går till jobbet varje dag gör vi det med stävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Arbetsuppgifterna varierar, allt från att utföra kontroller av nyinkomna bilar till kundmöten med köpande och säljande kunder, men även en hel del administrationsuppgifter. Jobbet innebär omfattande kundkontakt och tidigare erfarenhet av butiksarbete och liknande är meriterande. Din profil Vi ser att du tycker om att skapa struktur, gillar att ha många bollar i luften och tar egna initiativ till att lösa problem både självständigt och i team. För dig är god service en självklarhet och du strävar alltid mot att ge kunden den bästa kundupplevelsen i kontakten med oss. Det har ett genuint bilintresse och vi ser gärna att du tidigare har jobbat med administrativa uppgifter samt kundkontakt. Du har körkort (manuell växellåda är ett krav). Det är viktigt med goda kunskaper i svenska och engelska. Startdatum så snart som möjligt, och viktigt att du kan jobba heltid tom vecka 33. För dig som studerar finns det goda möjligheter till fortsatt extrajobb efter sommaren. Arbetstider måndagar-fredagar 8-17. Detta är ett bemanningsuppdrag, vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting och uthyrd till vår kund Kvdbil i Sundsvall. Vi jobbar med löpande urval och platsen kommer tillsättas så snart vi hittat rätt person. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

10 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Norsktalande kundservicemedarbetare till NutraQ

Söker du ett roligt och omväxlande sommarjobb där du får möjligheten att hjälpa människor till en bättre vardag? Sök tjänsten redan idag! Norsktalande kundservicestjärnor sökes till NutraQ i Trollhättan för sommaren NutraQ håller till i nya fina lokaler på Innovatum i Trollhättan och är i behov av att förstärka deras norska kundserviceteam över sommaren med fler medarbetare som älskar att arbeta med sälj, kundkontakt och kundvård.  ARBETSUPPGIFTER I din roll som norsktalande kundservicemedarbetare kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att du hjälper NutraQs kunder som ringer in till kundservice med rådgivning av produkterna samt att fånga upp möjligheter till merförsäljning.  Dina främsta arbetsuppgifter: Besvara inkommande samtal Ringa utgående samtal till befintliga kunder, exempelvis uppföljningssamtal och välkomstsamtal Besvara mail samt sköta övriga administrativa uppgifter PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER Vi söker dig som vill bli en del av ett härligt gäng där sammanhållningen är viktig och som trivs med att ha telefonen som främsta arbetsverktyg. Vi ser även gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice, butiksförsäljning eller annat relevant yrke. Som person ser vi gärna att du är en tävlingsmänniska som drivs av att skapa relationer och har förmågan att agera lugnt och kontrollerat även i stressiga situationer.  Då du kommer arbeta mot Norge är det viktigt att du talar och skriver obehindrat på norska.   VI ERBJUDER För oss är det självklart att du ska må bra och trivas på jobbet och nedan är exempel på förmåner du får hos NutraQ: 37,5 timmars vecka. Arbetstiderna som gäller är 08.30-16.30 mån-fre. En arbetsplats med en fin arbetsmiljö och en ergonomisk arbetsplats med sitt/ståbord, ställbara stolar, balansbrädor m.m. Personlig förbrukning av våra produkter. Fri tillgång till kaffe, te, kolsyrat vatten och frukt. Goda förbindelser med kollektivtrafiken. OM TJÄNSTEN Tjänsten som kundservicemedarbetare är ett konsultuppdrag på heltid juni-augusti, med möjlighet till förlängning för rätt person. Du blir anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos NutraQ Sweden. ÖVRIG INFORMATION Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR.  Varmt välkommen med din ansökan!

10 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Sommarjobba på Kundservice hos Power Hemelektronik

Nu söker vi på uppdrag av POWER ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med på en spännande tillväxtresa nu när Power nyligen tagit över Mediamarkts 29 varuhus, medarbetare, kontorslokaler och distributionssystem i Sverige! Vi önskar att du kan börja redan i början av juni. Intervjuer hålls löpande så ansök redan idag! Vi ser gärna att du kan jobba heltid under sommaren men sen gärna jobbar deltid under hösten och med möjlighet till extraarbete vid tex kampanjer och julhandel. I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter. Det dagliga arbetet utförs till stor del i våra system SAP, Umbraco, Puzzel och Zendesk så om du har erfarenhet från dessa är det bara en fördel. I och med att det just nu är ett bolag under tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder. Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datorvana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel. Som person tror vi att du är noggrann och strukturerad där du utmanas av att få och ta eget ansvar så du kan vara med och påverka ditt arbete. I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera. Vi vill ge dig En bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden. Power Sverige gick från renodlad e-handlare till omnikanal i samband med övertagandet av Mediamarkts varuhus. Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare. Power har sitt kontor i helt nyrenoverade lokaler i Barkarby Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige Konkurrenskraftig ersättning Power gör bakgrundskontroller på alla slutkandidater innan anställning kan erbjudas Om bolaget Nordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden. POWER är idag en av de största och mest lönsamma elektronikkedjorna i Norden. Sedan augusti är de 29 svenska Mediamarkt-varuhusen också att bli en del av varumärket POWER. Medarbetare, varuhus, kontorslokaler och distributionssystem omfattas av förvärvet som slutfördes under hösten 2023. Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power. kundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik

10 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundservice till Power Hemelektronik

Nu söker vi på uppdrag av POWER ännu en driven serviceälskande person till deras kundservice i Stockholm. Att du har ett stort intresse för hemelektronik tror vi är en bra början för att vara med på en spännande tillväxtresa nu när Power nyligen tagit över Mediamarkts 29 varuhus, medarbetare, kontorslokaler och distributionssystem i Sverige! Vi önskar att du kan börja under juni/juli. Intervjuer hålls löpande så ansök redan idag! I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta hand om första kontakten med våra kunder. Då vi är ett litet team där alla hjälps åt kommer du även hantera kundsamtal via telefon, chatt och mail från våra kunder vars frågor rör sig om alltifrån leveransbesked, ärendehantering, produkt- och servicefrågor till försäljningsaktiviteter. Det dagliga arbetet utförs till stor del i våra system SAP, Umbraco, Puzzel och Zendesk så om du har erfarenhet från dessa är det bara en fördel. I och med att det just nu är ett bolag under tillväxt tror vi på att ge våra medarbetare en bred roll med flera olika ansvarsområden, vi tror att det både är stimulerande och kul för dig som anställd att växa och arbeta mer flera olika områden och kunna supporta med det som behövs för både företaget och våra kunder. Du är junior, ung, driven och brinner för chansen att vara med på en resa i ett tillväxtbolag. Vi söker dig som älskar att ge allt för kunder och har en stark vilja att ge service av världsklass. Du behöver också ha stor datorvana och vara flink i fingrarna. Har du ett intresse och fallenhet för teknik, då speciellt hemelektronik, är det helt klart en fördel. Som person tror vi att du är noggrann och strukturerad där du utmanas av att få och ta eget ansvar så du kan vara med och påverka ditt arbete. I och med att en stor del av tjänsten innebär inkommande kundkontakt och ärendehantering önskar vi dig som är prestigelös kring arbetsuppgifter och har lätt att lära dig nya saker, sätta dig in i rutiner och system och förstå både kunder och finna lösningar till deras önskemål på ett snabbt och enkelt sätt. Du utmanas förmodligen när du ställs inför nya system eller nya uppgifter och utmaningar är något som får dig att trivas på jobbet. Då arbetet stundtals kan präglas av många parallella uppgifter så är det en fördel om du är stabil, lugn och trygg och har en bra struktur och förmåga att prioritera. Vi vill ge dig En bra chans att delta i en bolagsresa där bolaget ska gå från en litet snabbväxande bolag till en stor aktör på svenska marknaden. Power Sverige gick från renodlad e-handlare till omnikanal i samband med övertagandet av Mediamarkts varuhus. Stor möjlighet att lära dig om e-handel och försäljning i ett stort internationellt bolag Varierande arbetsuppgifter och stor möjlighet att påverka lösningar och utveckla system och metodik så att vi höjer kundupplevelsen ytterligare. Power har sitt kontor i helt nyrenoverade lokaler i Barkarby Stora möjligheter att växa och göra framtida karriär internt inom Norden eller Sverige Konkurrenskraftig ersättning Power gör bakgrundskontroller på alla slutkandidater innan anställning kan erbjudas Om bolaget Nordiskt bolag inom hemelektronikbranschen. Bolaget har för närvarande över 300 varuhus och 3000 medarbetare i Norden. Med hjälp av innovativa e-handelslösningar, framträdande omnikanalshandel och ett starkt kunderbjudande med riktigt låga priser har bolaget lyckats växa kraftigt i Norden. POWER är idag en av de största och mest lönsamma elektronikkedjorna i Norden. Sedan augusti är de 29 svenska Mediamarkt-varuhusen också att bli en del av varumärket POWER. Medarbetare, varuhus, kontorslokaler och distributionssystem omfattas av förvärvet som slutfördes under hösten 2023. Rekryteringen sköts av Cronwik som funnits sedan 2014 och är specialiserade på kundservice och där alla anställda har lång erfarenhet av rekrytering och ledning av kundservice. För mer info om cronwik läs mer på cronwik.se . Denna tjänst är en direktrekrytering där du blir anställd av power. kundtjänst kundservice customer sucsess customer service kunder elektronik

10 maj 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024