Sommarjobb - kundservicemedarbetare till Cylinda!

Vill du bli en del av en arbetsplats där vi värdesätter olikheter och lägger ett stort fokus på utveckling? Inom Cylinda arbetar ett gäng individer med olika styrkor och kvaliteter. Vi drivs av mottot att det är tillsammans vi blir bättre på det vi gör. Håller du med oss? Välkommen in med din ansökan redan idag! OM FÖRETAGET Cylinda är ett ledande företag inom försäljning och service av vitvaror. Företaget erbjuder både privat- och företagskunder vitvaror till kök och tvättstugor. Deras kundservice sitter idag i öppna lokaler i Rotebro, Sollentuna. På plats i lokalerna finns support, tekniker, säljare och ledning vilket är fördelaktigt för samtliga avdelningar, då kompetensen alltid finns nära till hands.Lokalen ligger nästintill Rotebro pendelstation och det finns därför goda kommunikationsmöjligheter. Anställda har även tillgång till gratis parkering och laddstolpar för el-bilar. OM TJÄNSTEN Cylinda har ett kundserviceteam som hanterar inkommande ärenden ifrån både privat- och företagskunder. Kundservicen hanterar mestadels felanmälningsärenden, och vid behov kopplas servicetekniker in. Kunderna som kontaktar kundservice består mestadels av privatpersoner men också personer på bygg- och fastighetsbolag.Rollen som kundserviceagent är viktig eftersom Cylindas kund- och serviceavdelning finns där för kunderna om de behöver support eller vill boka service. Målet är att kunderna ska kunna känna sig trygga – både före och efter sitt köp. I denna roll kommer du att agera support huvudsakligen via telefon och e-post vid inkommande ärenden från kunder. Det kan exempelvis röra sig om registrering av serviceärenden, hantera reservdelsbeställningar eller besvara frågeställningar om leveranser och fakturor. VEM ÄR DU? Som person är du social och har en positiv inställning. Du är lyhörd för kunden eller kollegans eventuella behov, och arbetar för att hitta bästa möjliga lösningen. Du motiveras av att arbeta i grupp och arbetar engagerat mot de gemensamma målen. Du arbetar strukturerat och ser till att varje uppgift slutförs korrekt. Du har intresse, förmåga och vilja att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera effektiva lösningar. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. VI SÖKER DIG SOM Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Har en god system- och datorvana PRAKTISK INFORMATION Uppdragsgivare: Cylinda Start: Enligt överenskommelsePlacering: Stockholm, Rotebro (vid pendelstationen) Omfattning: Heltid, sommarjobbArbetstider: Måndag - fredag 07.20-16.00 Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpasKontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] VI ERBJUDER DIGWorkz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss. ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Norsktalende personer til SEB Kort!

Brenner du for å oppnå resultater, er flink til å håndtere press og samtidig verdsetter stabilitet? Da kan du være vår neste servicestjerne, da vi nå søker etter flere fantastiske kollegaer til kundeserviceteamet på SEB Kort! Her jobber ansatte som brenner for å levere førsteklasses service og elsker å hjelpe SEBs kunder rundt om i Skandinavia! Du vil bli ønsket velkommen til SEBs hovedkontor i Arenastaden, Solna, hvor du blir møtt av kjent kunst på veggene og din egen barista som står klar med morgenkaffen! OM SEB Siden vår oppstart for 160 år siden har SEB blitt ledet av en sterk tro på at entreprenørielle tenkere kombinert med innovative selskaper er nødvendig for å skape en bedre verden. Vi er her for å hjelpe dem med å oppnå sine ambisjoner og lykkes både i gode og vanskelige tider. Vi er bankens drivkraft, og gir den økonomiske ekspertisen våre organisasjons- og privatkunder stoler på. Vi gjør dette med fokus på kundenes behov, forpliktelse til kvalitet og tillit, og en entreprenøriell tankegang for å kontinuerlig forbedre våre tjenester. Les mer: https://sebgroup.com/ OM STILLINGEN SEB Kort er til stede i alle de nordiske landene. De jobber med en rekke ulike merker, inkludert deres egne - SEB, Eurocard og Diners Club - samt ulike samarbeidspartnere. Kortkundene deres er både privatpersoner og bedrifter. Gjennom SEBs ulike kanaler - telefon, e-post og Facebook - har de over en million kundekontakter hvert år. I hvert eneste av disse kundemøtene er det muligheter for å gjøre en forskjell. Av den grunn er SEBs aller viktigste mål å levere førsteklasses service. I rollen som kundeservicemedarbeider blir du en del av et fantastisk team som håndterer SEB Korts produkter og tjenester. Ditt hovedansvarsområde vil være kundestøtte via e-post og telefon, primært fra vårt naboland Norge. Mer spesifikt vil du hjelpe kundene med spørsmål om blant annet fakturering, transaksjoner, reklamasjoner, kreditter, renter og veilede dem i SEBs ulike digitale kanaler, med mål om å alltid gi best mulig service til kunden. HVEM ER DU? For å lykkes i denne rollen kreves det stor serviceengasjement og en drivkraft for å nå mål og resultater. Du brenner for å gi service på høyeste nivå og har en profesjonell tilnærming til kundene. Vi ser også etter at du liker å samarbeide med andre, da arbeidet innebærer mye personlig kontakt med både kunder og kolleger. SEB arbeider med et bredt spekter av produkter i en stadig skiftende bransje, og vi setter derfor pris på at du trives med å stadig lære nye ting og drive din egen kompetanseutvikling. Du vil tilhøre et stort kundeserviceteam som håndterer norske kunder. Vi ser gjerne at du har: Videregående skoleutdanning Noen års arbeidserfaring Erfaring innen kundeservice eller annen service-/salgsrolle Flytende muntlig og skriftlig kompetanse i norsk og engelsk, og forståelse for svensk PRAKTISK INFORMASJON Arbeidsgiver: Workz Oppdragsgiver: SEB Kort Stillingsomfang: Heltid, fast ansettelse med prøvetid Lønn: Individuell lønnsfastsettelse, tariffavtale gjelder Arbeidssted: Stjärntorget 4, SolnaArbeidstider: Kontortid VI TILBYR DEG Workz er spesialister på kundeservice. Hos Workz gir vi deg grundig opplæring og trening innen service og kundehåndtering. Når du er ferdig, blir du en sertifisert kundeservicemedarbeider. Hvordan du utvikler karrieren din hos oss, avhenger kun av dine egne ambisjoner. Vi støtter deg fullt ut og er med deg på din vei til utvikling. Vårt tilbud til deg som ansatt hos Workz inkluderer tariffavtalevilkår og en dedikert konsulentleder som gir opplæring og alltid er tilgjengelig for å hjelpe deg. Velkommen til Workz! SØKNAD Vi gjennomfører tester som første trinn i rekrutteringsprosessen. Testen sendes til din e-post umiddelbart etter at du har søkt, og den må fullføres for å bli en aktuell kandidat. Ta gjerne en titt på filmen om vår rekrutteringsprosess. Kontakt: Hvis du har spørsmål, kan du kontakte vårt rekrutteringsteam på [email protected]

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Securitas söker en kundserviceadministratör

Nu har du chansen att söka tjänsten som kundtjänstadministratör till Securitas! Är du en glädjespridare som brinner för att ge service utöver det vanliga och som besitter administrativa skills? Är du även riskmedveten som person och en lagspelare? Då kan det här vara en tjänst för dig! OM SECURITAS ”I över 85 år har vi på Securitas sett till att människor känner sig trygga i sin vardag. Åren ger oss erfarenhet och kompetens som vi behöver när vi nu blickar framåt. För vi är övertygade om att den trygghet och säkerhet som vi står för kommer att vara viktigare än någonsin i framtiden. Numera har vi kollegor över hela världen. Det betyder att vi har samlat ännu mer kompetens och kunskap inom Securitas. Och som Sveriges största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Du tar hand om människors säkerhet Securitas tar hand om dig.” OM TJÄNSTEN I rollen som kundtjänstadministratör innebär det ett tätt samarbete med kunder och säljare. Du kommer även samarbeta nära med dina kollegor i samma team, som arbetar både på plats och på andra kontor runt om i landet. Mer specifikt kommer du hantera registreringar/ ändringar av avtal och fakturor där du arbetar för att kvalitetssäkra/upptäcka eventuella fel och åtgärda dessa. Det tillkommer även kundkontakt/kundservice samt övriga kundtjänstadministrativa arbetsuppgifter. Securitas vill vara i framkant när det kommer till branschen och i denna roll som kundtjänstadministratör kommer du ha en stor påverkan på detta genom den dagliga kontakten med kunder, säljare och kollegor.För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person och har erfarenhet eller ett intresse för administration. Du har ett öga för detaljer och en bra helhetssyn och trivs bra att arbeta både självständigt och i grupp. Vi ser även att du har ett ekonomiintresse och är strukturerad samt ansvarstagande i det dagliga arbetet där du tilltalas av en föränderlig miljö. Slutligen ser vi att du har en positiv inställning med skinn på näsan. Kunskaper kring användandet av Lime och Dynamics 365 och tidigare erfarenhet inom kundservice är meriterande. VI SÖKER DIG SOM: Har en gymnasial utbildning Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift Har en god dator- och systemvana Har en hög säkerhetsmedvetenhet PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltidsanställning med sex månaders vikariatLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Malmö Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chefsom utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss. Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen. Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Kundservicemedarbetare sökes till Båstadgruppen

Är det du som är vårt nya tillskott hos Båstadgruppen? En kundserviceroll som innefattar mycket administration. Där varje ärende och kund hanteras omsorgsfullt och noggrant med en service av högsta kvalité. OM FÖRETAGET Båstadgruppen har försäljningskontor i Ängelholm, Göteborg och en mindre del i Stockholm. Företaget specialiserar sig på försäljning av skyddsskor, arbetskläder, lätta städprodukter och butiksartiklar. De har även förvärvat företag som fokuserar på grövre varselkläder och hjälmar, särskilt inom byggbranschen med MIPS-systemet. Denna innovativa hjälm är utrustad med chip-teknologi som möjliggör snabb informationsdelning mellan användare. Båstadgruppen erbjuder även avancerade hörselskydd som är både bekväma och synkroniserade med mobila enheter, och inkluderar exklusiva funktioner. De har ett brett sortiment som även inkluderar högpresterande skyddshandskar och stiliga, funktionella vinterjackor. Båstadgruppen har expanderat genom förvärv och driver nu flera framgångsrika varumärken inom branschen. De har också investerat i ett högteknologiskt lager och är fokuserade på datadriven logistik, vilket gör dem till en pålitlig partner för företag inom koncernen. Ägarna är börsnoterade och ser potentialen att bli ett toppmodernt lager för koncernens bolag. OM ROLLEN I rollen kommer du att tillhöra Båstadgruppens kundserviceavdelning. Syftet med kundservicen på företaget är att hjälpa kunder att välja rätt produkt för sitt behov, att hitta svar och lösningar på olika sorters utmaningar som kan uppstå, samt att stödja kunderna i att själva hitta svar på många frågor via hemsidan. Kundkontakten kommer varieras mellan telefon, mail och chatt, med tillhörande administration kring ärendena. Stort fokus kommer att ligga på order- och ärendehantering. VI SÖKER DIG SOM Vi ser vår nya medarbetare som en kommunikativ person där service med en positiv och tydlig ton är en självklarhet i alla kundmöten. Ett strukturerat och noggrant arbetssätt är att föredra, så du med lätthet kan hantera administrationen som är en stor del av vardagen. Vidare är du nyfiken och har lätt för att lära. Då teamkänslan på arbetsplatsen är en självklarhet, bör du trivas i en hjälpsam stämning där lagandan genomsyrar rummet. KVALIFIKATIONER Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift Har en god datorvana Har en administrativ förmåga Erfarenhet av administrativt arbete/service är meriterande Tredje språk är meriterande, främst finska eller danska PRAKTISK INFORMATION Start: Omgående Omfattning: Heltid, föräldravikariat t.o.m 2025-05-31 Lön: Enligt kollektivavtal Placering: Ängelholm Arbetstider: Kontorstider, vardagar Ansökan: Första steget i processen efter ansökan är att genomföra vårt test. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt person är funnen. VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss. KONTAKT Vid frågor,kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected], observera att vi inte tar emot ansökningar per epost.

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Customer Care Agent till Securitas!

Nu har du möjlighet att söka rollen som Customer Care Agent hos Securitas och bli en del av Sveriges ledande säkerhetsföretag! Som en administrativ stöttepelare inom supporten spelar du en nyckelroll i att tillhandahålla enastående service. Brinner du för att överträffa kundens förväntningar och är medveten om vikten av säkerhet? Då kan det vara dig vi söker! OM SECURITAS "I nästan 90 år har Securitas ökat tryggheten i en ständigt föränderlig värld. Med 10 000 medarbetare skyddar vi dagligen det som betyder mest för våra 100 000 kunder i hela Sverige. Tillsammans med våra kunder arbetar vi för att utveckla säkerhetslösningar. Med avancerad teknik och personell bevakning som grund strävar vi efter att uppfylla våra kunders behov av trygghet. Securitas finns nu i 46 länder och är en av Sveriges största arbetsgivare, med möjligheter till utveckling och variation. Hos oss tar du hand om människors säkerhet - och Securitas tar hand om dig." OM TJÄNSTEN I rollen som Customer Care Agent, kommer du ingå i ett team som är tredje linjens support. Du kommer att arbeta tätt medkunder och kollegorna runt om i landet.Tjänsten passar dig som drivs av att arbeta i team och som vill ge ditt allra yttersta varje arbetsdag.Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer främst vara kundsupport via mail. Telefonkontakt förkommer sekundärt. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med avtalsfrågor, innefattande prisjusteringar,registrering ochändringar av befintliga avtal. Du kommer atthandlägga fakturor (debet/kredit) samt övriga administrativa arbetsuppgifter med fokus på att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person samt säkerhetsmedveten. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du är noggrann, pålitlig och ansvarstagande i det dagliga arbetet och i din egen kompetensutveckling.Kontakterna sker på svenska och engelska och därför är det viktigt att du uttrycker dig väl i tal och skrift på båda språken. Vi ser också att du är en företagsam person med en mycket god administrativ förmåga och systemförståelse. Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och servicebemötande via telefon, vana av att arbeta i flera system samtidigt samt en utbildningsbakgrund inom ekonomi, administration eller liknande är meriterande. Störst vikt kommer vi att lägga vid din personliga lämplighet för tjänsten.VI SÖKER DIG SOM: Har en gymnasial utbildning, övrig utbildning är meriterande Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift Har några års arbetslivserfarenhet Har en hög säkerhetsmedvetenhet PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid. Inledande provanställning hos Workz som eventuellt övergår till tillsvidare anställning direkt hos SecuritasLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stockholm, Kungsholmen Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30 VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss. ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Även Securitas arbetar med urvalstester. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Student till Kundtjänst hos GANT

Är du en student som letar efter ett sommarjobb ochdeltidsjobb under dina studier? OM FÖRETAGET GANT är framtiden för amerikansk sportklädsel och har varit en pionjär inom preppy-stilen sedan 1949. Grundat av Gantmacher-familjen i universitetsstaden New Haven, Connecticut, revolutionerade GANT sättet världen klär sig genom att skapa ikoniska plagg inom amerikansk sportklädsel. Idag fortsätter vi att utmana konventioner och skapar kläder för modiga, nyfikna och kreativa människor - en gemenskap av människor som tror att man aldrig bör sluta lära sig. GANT är närvarande globalt i över 70 marknader, med 600 butiker, 4 000 utvalda återförsäljare och ett team av 1 500 anställda globalt. Vi strävar efter att bli arbetsgivare av val inom premiumlivsstil och letar alltid efter nya passionerade människor att ansluta sig till deras team. OM ROLLEN Som kundtjänstagent för de nordiska marknaderna kommer du främst att stödja kunder via telefon och e-post. Du kommer att hjälpa GANTs kunder före, under och efter ett köp på måndag till fredag kl. 9-18. Du kommer att vara den första personliga kontaktpunkten till varumärket. Arbetspassen är antingen 4 eller 8 timmar. Den här rollen är en deltidstjänst med minst 2 dagar per veckamenmed möjlighet till att arbetamer under sommarmånaderna. Innan dagpassen börjar kommer du att genomgå en två veckors introduktion, som äger rum under de vanliga kontorstiderna måndag till fredag kl. 9-17. ANSVARSOMRÅDE Stöd kunder med frågor relaterade till beställningar, produkter, butiker eller lojalitetsprogram, för att nämna några, vilket främst görs via Service Cloud. Rapportera eventuella problem till E-handelsteamet och Kundtjänstchefen. Överlämna ärenden och hanterade problem till det interna teamet. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen tror vi att du talar svenska och engelska flytande. Ytterligare språkkunskaper är en fördel. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller arbete på digitala plattformar. Men framför allt tror vi att du är:• En lösning-orienterad snabb inlärare som kan hantera digitala plattformar.• Serviceinriktad och vänlig.• Kommunikativ och inte rädd för att be om hjälp. Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan. ÖVRIG INFORMATION:Start:Slutet av majPlats: Stockholm under onboarding, HybridlösningAnställningsform: Detta är en deltidstjänst där du kommer att anställas som konsult via A-hub.

2 april 2024
Sista ansökan:
21 juli 2024
Ordermottagare med erfarenhet av snabbmatskedja till företag i Tyresö

SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider: Måndag-fredag kl. 07:00-16:00 (1h lunchrast)Ort: TyresöStartdatum: OmgåendeAnställningsform: Särskild visstidsanställning, 6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSVi söker nu en ordermottagare till vår kund som är belägen i Tyresö. Annonsen är anonym men vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLLDitt huvudansvar kommer vara kundservice, hantering avreservdelsordrar, serviceuppdrag,uppföljning av orderstatus samtkontinuerlig kommunikation med relevanta parter. Detingår även administrativa uppgifter. Dina arbetsuppgifter: Registrering av reservdelsorder som inkommer via telefon, mail samt chatt Svara på telefonlinjer som är kopplade mot reservdelsavdelningen samt felanmälan Registrera serviceuppdrag i mobigo som inkommer via kunder, ue samt internt Hantering av olika sorters returer, som kan inkomma från en tekniker eller en servicefirma (UE) Löpande uppsikt av öppna order, överföringsorder samt ha löpande kontakt med koordinatorer, ue, tekniker eller kund om status på ordern, tex om något dröjer med leveransen. Lämna kostnadsofferter till kunder samt ue på reservdelar/ utensilier Vara med på samverkansmöten med inköp som sker 1 gång per vecka Vara behjälplig till servicefirmor samt kunder som önskar olika sorteras manualer Följa upp teknikers lagersaldon gällande reservdelar Underhålla reservdelsorder gällande automatutskick som går till kunder vid olika tillfällen Löpande kommunikation med övriga avdelningar Hantering av inleveranser som inkommer som ska vidare till tex tekniker samt pakethantering från Tyresö vidare till kunder och ue VI SÖKER DIG SOM... Har tidigare arbetslivserfarenhet från en snabbmatskedja som exempelvis McDonald's, MAX eller Burger King. Anledningen till detta är att vi söker någon som har erfarenhet och förståelse för maskiner som används i snabbmatkedja exempelvis glassmaskiner och kaffemaskiner. Behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Har god datorvana och mycket goda kunskaper i Office-paketet.Vi ser gärna att du som söker till tjänsten är social och serviceinriktad. Du är självgående, har enkelt för att samarbeta och engod kommunikationsförmåga. Vidareär duäven lösningsorienterad och pålitlig. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Servicerådgivare BMW

Vi söker fler medarbetare som tycker det är lika roligt som vi att ge kunder en unik bilupplevelse.Här kommer du ingå i ett team bestående av 4 Servicerådgivare som rapporterar till Teamledare – ett mindre team då vi tror på närhet till chef, löpande feedback och att varje medarbetares bidrag syns och uppmärksammas. Vi är stolta över att återigen blivit certifierade som en Great Place to Work- ta chansen och bli en del av vårt härliga team! Rollen Du kommer ha en viktig roll i mötet med våra kunder och leverans av högkvalitativt servicearbete, där du har ett brett ansvar med varierande arbetsuppgifter. Huvudsakliga ansvarsområden innefattar bl.a: Självständigt driva egna kundärenden och arbetsorders och tillse att kunderna får bästa möjliga stöd, rådgivning och bemötande genom hela serviceprocessen. Från initial kontakt med kund och en korrekt behovsanalys till anpassat erbjudande av tjänster och leverans av utfört arbete. Administrera, boka och planera arbetsorders till verkstaden, samt säkerställa att arbetsorderna är korrekta och kompletta. Upprätta betalplaner för kund i enlighet med fastställda rutiner. Hantera administration kring försäkrings-/garantihantering samt prissättning och fakturering. Vem är du? Vi söker dig med tidigare erfarenhet från motorbranschen, och som har god förståelse för hur arbetsflödet ser ut i en kundmottagning. I och med de interna och externa kontaktytorna befattningen kräver behöver du behärska svenska flytande i tal och skrift. Vi ser också att du har en relevant gymnasial utbildning, god datavana samt B-körkort. Erfarenhet av kundvård och klagomålshantering även inom närliggande branscher är meriterande. Vidare är det också meriterande om du tidigare arbetat i programmen Kobra och/eller Cabas. Vårt fokus finns hos kunderna och på att tillgodose deras behov genom ett professionellt bemötande, vi ordnar allt – alltid. Vi lägger därför stor vikt vid personliga egenskaper. Vi ser att du är strukturerad samt att du trivs med varierande arbetsuppgifter och stundtals högt tempo. Vidare ser vi också att du är ansvarsfull med ett problemlösande och flexibelt arbetssätt där du själv planerar och prioriterar dina arbetsuppgifter. Viktigt är också att du är samarbetsinriktad med intresse och förmåga att hjälpa och stötta andra. Om du blir en av oss Vi tycker att våra duktiga medarbetare är viktigast för vår framgång. Vi lägger därför stor vikt vid att vår personal ska trivas och arbetar aktivt för en stark teamkänsla och individuell utveckling. Vi erbjuder: En trevlig och utvecklande arbetsmiljö i en mycket stark och expansiv koncern med spännande produkter. Kunniga och engagerade kollegor som stöttar varandra i arbetsuppgifterna. Kontinuerlig och utveckling i rollen och inom organisationen. Personalförmåner i form av bl.a. friskvårdsbidrag, förskottssemester, personalrabatter etc. Ansökan Vi ser fram emot att tillsätta tjänsten omgående, intervjuer kommer därför hållas löpande. Ansök därför redan idag via länken nedan, dock senast den 20240505.Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Team Leader Björn Jangborg via [email protected], 018-4184546 eller Servicechef Ilkka Gumse via [email protected], 018-4184518. Välkommen med din ansökan! Sökord: Kundmottagare / Servicerådgivare / Frontmedarbetare

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Flera kundtjänstmedarbetare sökes till Telia på deltid

Vi på Sprio söker en person som är intresserad av att jobba deltid och växa inom kundtjänst. I denna roll kommer du att hantera inkommande samtal från kunder med frågor om bredband, TV-abonnemang, fiber och mobila tjänster. Vi värdesätter dina förmågor att identifiera kundens unika behov och erbjuda skräddarsydda lösningar. Genom att använda dina kommunikationsfärdigheter och produktkunskaper kommer du att kunna erbjuda merförsäljning och göra varje kundupplevelse exceptionell. Vi söker dig som: Brinner för högklassig service Är engagerad och trivs med att arbeta mot högt uppsatta mål Är flytande i tal och skrift på svenska och har goda kunskaper i engelska Vill arbeta med merförsäljning Vi erbjuder: En spännande deltidsroll inom kundservice med möjligheter till utveckling En ung och modern arbetsmiljö En fullt betald utbildning i början av din anställning Lön och förmåner enligt kollektivavtal samt en bonusmodell utan tak Generösa säljtävlingar Om tjänsten: Deltidstjänst på 50 % Öppettider måndag–fredag 08:00–19:00 Arbetstiderna följer ett veckovis schema där man växelvis kommer jobba förmiddagar eller eftermiddagar Fina och fräscha lokaler på Backaplan OBS! Anställningen startar med en utbildning på heltid under tre veckor. Låter detta som en passande tjänst för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Kundservice

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida! Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att vara den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren. Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar.Nu letar vi efter enKundservicemedarbetaresom vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa! Om rollen Som Kundservicemedarbetare kommer du ge både privat- och företagskunderbästa möjligarådgivning och support via telefon, chatt och mail. Kundnöjdhet står alltidi fokus hos ossoch i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigtvara en del av ett tight team där viständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt. I och med att vi är ien tillväxtfas kommer nya tankar och idéer kring hur vi kan förbättras alltid att uppmuntras. Du kommer ha stora möjligheter att påverka både ditt och teamets arbete framöver. Vi söker dig som är... Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass! Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation. Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och våga misslyckas på vägen, oroa dig inte vi kommer att hjälpa dig upp igen! Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete. Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken! Motiveras - Av att arbeta mot högt satta mål. Utåtriktad – Är positiv, glad, social och gillar att prata med olika typer av människor Har du tidigare erfarenhet av Telekom-branschen och ett intresse av produkterna anser vi det vara en stor fördel. Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll Ett års erfarenhet av kundservice roll Erfarenhet från försäljning i någon form Skriver och talar flytande på svenska Datorvana Vårt erbjudande Fast lön samt möjlighet till provision Friskvårdsbidrag Hybridarbete Vi är ett certifierat Great Place To Work Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans! Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!

2 april 2024
Sista ansökan:
13 september 2024