Kundservicehandläggare hos Transcom

Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är Transcom i centrala Gävle definitivt något för dig! Vi bryr oss inte så mycket om vad du har gjort tidigare, det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el ochenergibranschen. Det inkluderar allt från elförbrukning till avtal och elnät, och du kommer till en början självklart få en omfattande utbildning inom området. Transcom är proffs på kundservice globalt och har kontaktcenter över hela världen. Hos oss jobbar du med innovation och hjälper människor att lösa sina problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.Hos oss är du inte bara en anställd, du är en del av teamet som skapar resultat och har skoj på jobbet! Vi har tävlingar, bonusar, och du får en ordentlig grundutbildning för att bli bäst på att hjälpa våra kunder. Vi bryr oss om varandra här på Transcom. Från dag ett är du en del av gänget, inkluderad precis som du är. Med rätt inställning finns det ingen gräns för hur långt vi kan gå tillsammans. Du kan förvänta dig: En bonusmodell som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och resultat. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. En trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med fackföreningen UNIONEN och Almega. En bred gemenskap inom företaget med en familjär atmosfär, där vi tar oss tid att ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité, inklusive aktiviteter som padelkvällar, årliga julfester, after works med mera. Ett bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De som bidrar med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen. I rollen som kundservicehandläggare behöver du: Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Förmåga att tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. Saknar du något av det här, men är övertygad om att just du passar in? Sök jobbet och övertyga oss! Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h. Start: Våren & sommaren 2024 Vi erbjuder en visstidsanställning med stor chans till förlängning,med en anställningsgrad på 80%. Arbetstiderna kan förläggas mellan måndag och fredag, och de varierar inom intervallet 08:00 till 17:30. Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Sugen på att vara med på denna resa, varför vänta? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Kundservice

Hej och varmt välkommen till vår karriärsida! Verbal är ett personligt och växande bolag vars vision är att vara den goda mobiloperatören. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät som funnits sedan 2007 och vuxit vår kundbas kraftigt senaste åren. Vi erbjuder marknadens bästa service till oslagbara priser samtidigt som vi tar ansvar för människa och natur. Tillsammans med våra kunder formar vi framtidens mobiloperatör som inte bara är prisvärd, trygg och enkel, utan också inspirerande och hållbar.Nu letar vi efter enKundservicemedarbetaresom vill hänga med på vår fortsatta tillväxtresa! Om rollen Som Kundservicemedarbetare kommer du ge både privat- och företagskunderbästa möjligarådgivning och support via telefon, chatt och mail. Kundnöjdhet står alltidi fokus hos ossoch i rollen kommer du jobba självständigt men samtidigtvara en del av ett tight team där viständigt jobbar för att förbättra vårt arbetssätt. I och med att vi är ien tillväxtfas kommer nya tankar och idéer kring hur vi kan förbättras alltid att uppmuntras. Du kommer ha stora möjligheter att påverka både ditt och teamets arbete framöver. Vi söker dig som är... Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och brinner för att leverera service i världsklass! Kommunikativ - Förutom att du är duktig på att kommunicera med dina kollegor är du även vass i skriftlig kommunikation. Orädd - Du vågar ta egna initiativ, testa dig fram och våga misslyckas på vägen, oroa dig inte vi kommer att hjälpa dig upp igen! Flexibel - Du kan hantera många bollar i luften och trivs i en arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Du är ansvarsfull för det egna arbetet likväl för att hjälpa kollegor i deras arbete. Empatisk - Har du lätt för att sätta dig in i olika personers situationer och känslor, så kommer du förmodligen passa som handen i handsken! Motiveras - Av att arbeta mot högt satta mål. Utåtriktad – Är positiv, glad, social och gillar att prata med olika typer av människor Har du tidigare erfarenhet av Telekom-branschen och ett intresse av produkterna anser vi det vara en stor fördel. Kvalifikationer som kommer hjälpa dig att lyckas i denna roll Ett års erfarenhet av kundservice roll Erfarenhet från försäljning i någon form Skriver och talar flytande på svenska Datorvana Vårt erbjudande Fast lön samt möjlighet till provision Friskvårdsbidrag Hybridarbete Vi är ett certifierat Great Place To Work Onboarding och utbildning för att du ska få de bästa förutsättningarna att lyckas Vi på Verbal är stolta över att kunna erbjuda en kultur som präglas av samarbete och gemenskap där vi värdesätter våra anställdas personliga utveckling. Vårt mål är att du ska lyckas i din roll och nå dina långsiktiga mål tillsammans med oss. På resan dit ska vi såklart också ha roligt tillsammans! Låter Verbal som en arbetsplats för dig? I så fall är du varmt välkommen med din ansökan!

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Säljande kundservicemedarbetare

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-18:00. Startdatum för tjänsten är 22 eller 29 april. Dina arbetsuppgifter:Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga förkvalitet. Har erfarenhet av kundservice eller försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontaktStartdatum för tjänsterna är i april och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss.Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Customer Relations Representative - Deltid

Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn. Är du en person som brinner för kundservice? Är du kanske student eller letar du efter ett flexibelt och givande extrajobb? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Bygghemma är e-handeln som värdesätter att kunna erbjuda våra kunder en utmärkt köpupplevelse, från rätt bemötande till rätt produkt. Vi letar efter kundorienterade och serviceinriktade personer som vill bli en del av Customer Relations och hjälpa våra kunder genom eventuella ärenden som uppstår med deras beställningar. Om tjänstenDin roll som Customer Relations Representative innebär direktkontakt med både kunder och leverantörer via telefon och mejl. Du kommer att hantera olika ärenden såsom frågor kring order, leverans, returer och reklamationer, och guida våra kunder genom eventuella situationer där det inte riktigt blev som tänkt. Här är tempot högt och supportkulturen stark, och till din hjälp har du erfarna kollegor ochen tät dialog med din team manager. Genom att bli en del av vårt team kommer du att få en gedigen internutbildning i våra rutiner, bemötande och system för att kunna ge våra kunder den bästa möjliga servicen. Om digVi söker dig som trivs i en snabb och dynamisk miljö och som brinner för att lösa problem och hjälpa andra. Tidigare erfarenhet av kundservice är meriterande, men inte ett krav - vi värdesätter framför allt din positiva inställning och vilja att lära dig. Att du uttrycker dig tydligt i tal och skrift, både på svenska och engelska, är en förutsättning för att du ska lyckas. Om du är en person som delar våra värderingar om ansvar, enkelhet, utmaningar och samarbete, och om du är redo att ta dig an en spännande och utvecklande roll, så ser vi fram emot din ansökan! Vi erbjuderSom en del av Customer Relations kommer du att vara en del av ett engagerat och stöttande arbetsklimat där vi värdesätter samarbete och utveckling. Du kommer att ha möjlighet att påverka kundresan och bidra till att skapa en ännu bättre kundupplevelse Förutom ett stimulerande arbete erbjuder vi även möjligheten att vara en del av ett av Nordens ledande e-handelsföretag med kontor centralt beläget i Malmö. Hos oss finns det utrymme för utveckling, och vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter som exempelvis teambuilding-aktiviteter och after works. TjänstgöringsgradVi erbjuderen tjänst med flexibla arbetstider, med en tjänstgöringsgrad på 20-50%. Under sommarmånaderna och vissa storhelger ökar behovet upp till 75-100%. Låter detta som din typ av utmaning?Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval sker löpande. Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Customer Care Agent till Securitas!

Nu har du möjlighet att söka rollen som Customer Care Agent hos Securitas och bli en del av Sveriges ledande säkerhetsföretag! Som en administrativ stöttepelare inom supporten spelar du en nyckelroll i att tillhandahålla enastående service. Brinner du för att överträffa kundens förväntningar och är medveten om vikten av säkerhet? Då kan det vara dig vi söker! OM SECURITAS "I nästan 90 år har Securitas ökat tryggheten i en ständigt föränderlig värld. Med 10 000 medarbetare skyddar vi dagligen det som betyder mest för våra 100 000 kunder i hela Sverige. Tillsammans med våra kunder arbetar vi för att utveckla säkerhetslösningar. Med avancerad teknik och personell bevakning som grund strävar vi efter att uppfylla våra kunders behov av trygghet. Securitas finns nu i 46 länder och är en av Sveriges största arbetsgivare, med möjligheter till utveckling och variation. Hos oss tar du hand om människors säkerhet - och Securitas tar hand om dig." OM TJÄNSTEN I rollen som Customer Care Agent, kommer du ingå i ett team som är tredje linjens support. Du kommer att arbeta tätt medkunder och kollegorna runt om i landet.Tjänsten passar dig som drivs av att arbeta i team och som vill ge ditt allra yttersta varje arbetsdag.Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer främst vara kundsupport via mail. Telefonkontakt förkommer sekundärt. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med avtalsfrågor, innefattande prisjusteringar,registrering ochändringar av befintliga avtal. Du kommer atthandlägga fakturor (debet/kredit) samt övriga administrativa arbetsuppgifter med fokus på att alltid ge bästa tänkbara service till kunden. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag (företaget gör den ansökan). Vid utvärdering av sökande till tjänsten kommer även urvalstester att användas. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen ser vi att du är serviceinriktad som person samt säkerhetsmedveten. Du brinner för att ge service på en hög nivå och har ett professionellt bemötande gentemot kund. Vi ser även att du är noggrann, pålitlig och ansvarstagande i det dagliga arbetet och i din egen kompetensutveckling.Kontakterna sker på svenska och engelska och därför är det viktigt att du uttrycker dig väl i tal och skrift på båda språken. Vi ser också att du är en företagsam person med en mycket god administrativ förmåga och systemförståelse. Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter och servicebemötande via telefon, vana av att arbeta i flera system samtidigt samt en utbildningsbakgrund inom ekonomi, administration eller liknande är meriterande. Störst vikt kommer vi att lägga vid din personliga lämplighet för tjänsten.VI SÖKER DIG SOM: Har en gymnasial utbildning, övrig utbildning är meriterande Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift Har några års arbetslivserfarenhet Har en hög säkerhetsmedvetenhet PRAKTISK INFORMATION Arbetsgivare: WorkzUppdragsgivare: SecuritasStart: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid. Inledande provanställning hos Workz som eventuellt övergår till tillsvidare anställning direkt hos SecuritasLön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Placering: Stockholm, Kungsholmen Arbetstider: Måndag-fredag 08:00-16:30 VI ERBJUDER DIG Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss. ANSÖKAN Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Även Securitas arbetar med urvalstester. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Hjälpsam kundservicemedarbetare

Är du den som dina vänner vänder sig till för att få hjälp i olika frågor? Eller den personen som gärna hjälper familjen att förstå olika applikationer på mobilen? Får du energi av att känna "nu har jag verkligen gjort en skillnad i någons liv"? Vi söker nya kollegor till vår fina arbetsplats i Arbrå. Du kommer hjälpa privatpersoner i olika frågor bland annatfakturafrågor, adressändring, tekniska verktyg med mer. Du får givetvis genomgå en utbildning hos oss innan du självständigt besvarar kunder via inkommande samtal, mail och chatt.Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudandeHos oss gör duskillnad på riktigtför både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass! Vårt kontor befinner sig i Arbrå. Här sitter vi i stora luftigalokaler i ett öppet kontorslandskap. På kontoret finns även ett gym och ett relaxrum där du får nyttja det vid anställning hos oss. Vi är måna om en trevlig arbetsplats och här kommer du mötas av människor som ser dig och det är lätt att bli en del i gänget! Vi brinner för kundservice i världsklass och här får du chansen att utveckla dina kunskaper inom både service såväl som att lösa olika problem. Du kommer även få inblick i hur olika externa kunder arbetar och lära dig mycket om olika branscher. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Om tjänstenVi kommer under våren och sommaren 2024 anställa flera nya medarbetare hos oss. Du inleder anställningen med en introduktion och anställs i en timanställning. Vi räknar med att du kan arbeta minst 20 timmar per vecka och även under sommaren. Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar på hos oss. På vissa avdelningar är arbetstiderna kontorstider, medan andra avdelningar så arbetar man kvällar och helger. Startdatum för tjänsterna varierar under våren och sommaren 2024 och är flexibla om du har en uppsägningstid. När du ansöker till tjänsten kommer du få besvara några frågor och vid kontakt med rekryterare så kommer vi gå igenom vilka intressen du har och erfarenheter för att matcha dig mot rätt avdelning och område. Dina arbetsuppgifterEn vanlig dag hos oss innebär att du loggar in i vårat ärendehanteringssystem och besvarar inkommande samtal från kunder. Du representerar ett företag och kommer utgå från kundens riktlinjer och önskemål. Du arbetar på plats hos oss i Arbrå och kommer ha kollegor runtom dig samt en närvarande Team Manager som kan stötta dig i mer komplexa ärenden. Din profilVi söker dig som vill hjälpa andra personer att lösa och förstå olika problem. Du behöver vara serviceinriktad och vilja arbeta mot uppsatta mål. Vi ser gärna att du även tycker det är roligt att lära dig nya uppgifter och har en positiv inställning.Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Har en vilja att utvecklas inom kundservice Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Sommarjobb inom Försäljning och Kundservice hos Kvdbil

Kvdbil är Sveriges största marknadsplats för begagnade bilar, årligen säljer vi runt 26 000 bilar.När vi går till jobbet varje dag gör vi det med stävan om att jobba mot en schysstare bilbransch – med ärlighet och transparens. Vi drivs av att ge god service och hitta lösningar som underlättar våra kunders bilaffärer. Och kul på jobbet, det har vi mycket av! Vi söker just nu förstärkning till Digital Sales - vårt härliga team inom försäljning och kundservice! Vi finns i moderna lokaler i centrala Göteborg, på gångavstånd från Centralstationen. Vi söker nu dig som vill jobba som timanställd, företrädesvis på dagtid, men även till viss del på kvälls- och helgtid. Om jobbet Du kommer i din roll att agera både support och försäljning. Rollen innebär bland annat följande: Agera rådgivare både för våra säljande och köpande kunder samt hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Hantera ingående och utgående samtal med våra kunder. Hantera mejl och chatt med våra kunder Din uppgift blir att leverera kundservice och försäljning av högsta klass. Ny på jobbet? Hos oss får du en strukturerad upplärning och introduktion till arbetsuppgifterna. Du får stöttning och ett nära samarbete med dina kollegor och andra funktioner internt. Vem är du? Vi söker dig som Har fullgjort din gymnasieexamen Har ett genuint intresse för kundservice och försäljning Har telefon- & datavana och kan svenska i tal och skrift. Har du ytterligare språkkunskaper ses det som en fördel. Gillar ha många bollar i luften och drivs av hög initiativförmåga. Har duerfarenhet av försäljning är detta meriterande och det är en fördel om du har intresse av och viss kunskap kring bilar. Lön & Villkor Vi erbjuder fast timlön. Kvdbil har kollektivavtal. Arbetstiden är som utgångspunkt måndag-fredag. Vi söker främst dig som kan arbeta veckorna 24-33. Så är det att jobba på Kvdbil Hos oss är du expert på ditt område, men behöver inte vara bäst på allt. Du är en del av en organisation full med kunskap och kollegor som har din rygg när du behöver det. Här arbetar du under ett tillitsbaserat ledarskap bredvid kollegor med många olika bakgrunder, erfarenheter, åldersgrupper och personligheter. Väx med oss Vi är ett företag i ständig förändring där vi har snabba beslutsvägar med möjlighet att göra sin röst hörd och vara med och påverka. För dig som drivs av att ständigt kunna utvecklas och verka i en föränderlig vardag finns rum för att växa inom bolaget. Vi har många kollegor som gjort karriär internt och vuxit i både ansvar och expertis under åren. Hos oss får du marknadsmässig lön, är anställd under kollektivavtal och får ta del av ett attraktivt förmånspaket med tillhörande försäkringar. För frågor kring tjänsten kontakta William Browaldh ([email protected]) Vi behandlar ansökningarna löpande, så sök tjänsten redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Sommarvikariat Kundsupport/innesäljare HomeMaid Halmstad

Har du tidigare erfarenhet av kundbemötande och försäljning via telefon? Drivs du av att leverera snabb och förstklassig service? Vill du vara del av en organisation i rörelse där du har en nyckelroll gentemot kunderna? Då ska du söka denna tjänst idag! I din roll som Kundsupport/Innesäljare på HomeMaid arbetar du främst med att erbjuda våra kunder en förstaklassig service via telefon och mejl. Du tar emot inkommande förfrågningar rörande HomeMaids tjänster och sköter tillkommande administration. ARBETSUPPGIFTER Supportera kunder via telefon och mejl. Avlasta övriga kollegor i av- och ombokningar av tjänster. Skapa och skicka offerter samt uppföljning av dessa. Arbeta aktiv med merförsäljning till såväl befintliga som gamla kunder. PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONERFör att trivas i rollen som Kundsupport/Innesäljare har du tidigare erfarenhet av att arbeta serviceinriktat och kundorienterat. Du har en naturlig fallenhet för att alltid göra det lilla extra samt en flexibilitet som hjälper dig hantera perioder med högre belastning. Du trivs med telefonen som främsta arbetsredskap och har en förmåga att hantera olika arbetsmoment samtidigt utan att tumma på kvaliteten. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. Viktigt för tjänsten är att du: Är inkluderande och respektfull i kontakt med olika människor Är lösningsorienterad och glädjespridande Har tidigare erfarenhet från försäljning och service, med fördel via telefon Har god dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Kan flytande svenska och har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. OM TJÄNSTENTjänsten är ett sommarvikariat med start i juni. Arbetstider är främst förlagda dagtid, måndag till fredag, men andra arbetstider kan förekomma. Placering: HalmstadAnställning: sommarvikariatTillträde: vecka 25 Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept.Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024
Parttime Customer Care Agents

At Simployer, our Customer Care Agents (CCAs) play a crucial role in nurturing relationships with our existing clients. They thrive on tackling challenges head-on, assisting our customers in various issues, big or small. We seek individuals who relish in finding solutions and aiding customers in harnessing the full potential of our products. Are you passionate about providing exceptional customer service? If so, this can be a unique opportunity for you to join a fast growing SaaS company. We are now in search of persons interested in part-time work, helping us out during holidays, sick leaves and busy times in general. The scope will be according to further agreement, tentatively within a 20% position, or up to app. 30 hours a month. Key Responsibilities: - Engage with customers via phone, email, and chat, delivering timely and professional assistance. - Offer comprehensive support, including troubleshooting technical issues and providing product insights. - Handle customer inquiries related to invoices and subscriptions with efficiency and accuracy. - Maintain meticulous records of customer interactions using our CRM system. - Collaborate closely with internal teams to address customer needs and resolve issues effectively. - Proactively identify areas for process improvement and contribute ideas to enhance our service delivery. - Strive to exceed customer satisfaction targets and uphold service level agreements. Our diverse company culture unites colleagues from various backgrounds and locations, creating a collaborative environment. Your teammates are based in both Norway and Sweden, so you can work either from our office in Sarpsborg or Stockholm. We operate in a hybrid manner – combining remote and office work- and after a thorough training you´ll also have the opportunity to work remote. Message from the hiring manager: Hello! I'm Tobias Carneteg, your future manager. Working with our customers necessitates a pragmatic, solution-oriented approach centered around customer satisfaction. Individual responsibility is our foundation for maintaining high engagement levels at work. The Simployer culture is a source of pride, and joining us means becoming an integral part of it. - Previous experience in a customer facing role - Fluent in either Norwegian or Swedish, as well as English, with excellent written and verbal communication skills. - Strong problem-solving abilities and a proactive mindset when tackling challenges. - Display empathy and patience in addressing customer concerns and inquiries. - Proficient in using CRM software and other relevant tools to manage customer interactions. - Exceptional organizational skills, with the ability to multitask and prioritize effectively. We're seeking individuals who is naturally curious and thirsty for knowledge, continuously seeking opportunities to learn and grow. You should have a keen interest in both software and service-related tasks. Your ability to build meaningful connections with customers, partners, and colleagues, will foster collaboration and drive collective success. At Simployer, our employees are our greatest asset. Our inclusive culture is founded on trust, respect, autonomy, and a shared purpose. Your contributions will be acknowledged and valued. If this resonates with you, we'd love to learn about your strengths, aspirations, and what brings you joy at work. Interested? Submit your application in English. Selection is ongoing. For questions or further details, contact Tobias Carneteg, Customer Care Manager, at +46 730 28 00 26 or [email protected]. Simployer is a “people first” company. We offer a unique combination of high-value and people-centric products, services and expertise. Our simplifying solutions are the preferred choice of more than 15,000 customers and 1,2 million users in Northern Europe. For almost four decades, we have helped our customers unleash the full potential in people, the core asset of any company. Managers who want to lead better – by inspiring, engaging and developing their employees – choose our solutions. We are on an exciting journey where we will continue to grow our company into new markets in Northern Europe. In Simployer we have a culture where it is possible to grow, and to have a direct impact on the business through empowerment and flat structure. You will work with colleagues who are passionate about their work and we can promise you that we have a lot of fun at work. To succeed in the market, reach our growth goals and continue to fulfil our vision, we need top talent who shares our conviction that people make businesses grow. Are you our next Simployee?

2 april 2024
Sista ansökan:
28 september 2024
Vill du jobba med försäljning och kundsupport på Telenor?

Bor du i Norrköping och vill utvecklas inom Teknik, Försäljningoch Kundservice? Nu söker vi på Telenor härliga medarbetare med start 6/5! Om tjänsten: Som medarbete på vår kundsupport arbetar du med att hjälpa våra kunder med allt från tekniska problem på bland annat bredband och tv, försäljning och logistikfrågor. Det är viktigt för oss att kunden får en lösning som hen känner sig nöjd med, oavsett om det är att instruera kunden att starta om routern, guida kunden genom felsökningsprocesser eller att informera kunden om sina fördelar som kund hos oss, vilket vår ambition är att upplysa om i alla samtal. Vi vill alltid säkerställa att kunden får känna till sina möjligheter och det är där du kommer in. Den första perioden av din anställning varvas med utbildning, stöttning och eget arbete för att ge dig de bästa förutsättningarna för att lyckas på egen hand och för att du snabbt ska komma på banan. Utbildningen innehåller både praktiska och teoretiska moment. Det är meriterande ifall du har jobbat med försäljning, kundbemötande eller service tidigare men absolut inget krav! Du behöver inte heller ha jobbat med kundsupport eller försäljning innan för att kunna klara av rollen, det viktigaste är att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker! Vad kan vi erbjuda dig?- Möjligheten att tjäna obegränsade försäljningsbonusar och även bonus för uppnådd kundnöjdhet- Ett årligt friskvårdsbidrag om 3500:-- Rabatter i närområdet på bland annat gym och restauranger- Ett kontor med utmärkta pendlingsmöjligheter- Kollektivavtal med Unionen För att trivas på Concentrix + Webhelp bör du vara motiverad att hjälpa människor och lära dig nya saker. Utöver det behöver du har fyllt 18 år, behärska svenska flytande, ha goda engelskkunskaper och kan uttrycka dig väl i skrift. Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, så ta chansen och sök nu! START: 2024-05-06. LÖN: Kollektivavtalsbaserad ingångslön ( https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal ). Lönediskussion möjlig baserat på erfarenhet. ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning) ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-18:00 måndag-fredag, lördagar 10:00-17:00 PLACERINGSORT: Norrköping, Sankt Persgatan 19 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2024-04-26 We are proudly one team, one company. We are committed to equal employment opportunities for all candidates and a work environment free from discrimination and harassment. All our recruitment practices are based on business needs, job requirements, and professional qualifications, without regard to race, age, gender identity, sexual orientation, religion, ethnicity, family or parental status, national origin, disability, or any other classification protected by applicable national laws. #Swedish

2 april 2024
Sista ansökan:
19 september 2024