Work with Supply Chain, Logistics and Purchasing

Are you looking for a new job in the field of Supply Chain, Logistics or Purchasing? We continuously have interesting new positions with our clients available for you who are looking for new challenges and want to send in a spontaneous application. Please note that this is an expression of interest for any future projects that match your qualifications within Supply chain, Logistics and Purchasing. We collaborate with some of Sweden´s most attractive companies. At MultiMind, we are experts in staffing and recruitment. Today, we collaborate with some of Sweden´s most attractive companies to find just their perfect candidate. Therefore, we are always looking for new employees with different skills within several industries and areas, especially within supply chain. Example of positions that appear with our customers: • Supply Chain Manager • Supply Chain Planner • Supply Chain Coordinator • Order Administrator • Logistics Assistant • Logistics Coordinator • Logistics Manager • Demand Planner • Production Planner • Project Manager • Buyer • Procurement Coordinator • And other exciting roles Sounds interesting? If you are interested in working within Supply Chain, Logistics and Purchasing? Please apply now with your resume and you will be contacted when a project matches your qualifications.

26 april 2024
Sista ansökan:
19 juni 2024
Transportadministratör sökes till Skeppning på Ahlstrom Ställdalen AB

Vi söker: Vikarierande Transportadministratör till vår transportavdelning Vi söker nu en person som skall stärka vår transportavdelning under ett års tid då en av våra kollegor börjar studera! Tjänsten är ett vikariat med flexibelt startdatum som sträcker sig fram till mitten av juni 2025. Arbetsuppgifterna består av att bemöta chaufförer och distributörer både på plats och via mail eller telefon. Du bokar transporter och är ansvarig över all kommunikation med transportören och kundsupport. Du säkerställer att rätt dokumentation följer med leveranser och i arbetet förekommer även en del problemlösning där du samarbetar med transportören för att rätta upp felaktigheter. Skeppningen samarbetar tätt med vår interna Customer Service för att säkerställa att rätt material skickas iväg i rätt tid, till rätt kund. De system du använder i arbetet är mestadels Unifaun och Orderplan, har du erfarenhet av dessa eller andra transportsystem anses det meriterande. Arbetstiden är heltid, dagtid 07.30 - 16.30 med möjlighet till flextid. I arbetet jobbar du i ett team och det är därför viktigt att din svenska och engelska är lätt att förstå och du har lätt att ta emot instruktioner i en ibland bullrig miljö. Vi söker dig som Vi söker dig som är strukturerad och stresstålig, samt har en förmåga att hålla många bollar i luften. Du är van att arbeta strukturerat då transportkontoret hanterar många bokningar per dag. Som person är du prestigelös och villig att hugga i där det behövs. Vi sätter stor vikt vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har en pågående eller avslutad Logistikutbildning på eftergymnasial nivå. Tidigare erfarenhet av transporthantering och bokning eller annat administrativt arbete är önskvärt. Då vi arbetar med löpande urval av ansökningar är det därför möjligt att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du söka tjänsten eller har du frågor om jobbet är du välkommen att kontakta [email protected] #jobbjustnu Ahlstrom som arbetsgivare Vi är stolta över att vara en del av Ahlstrom som är världsledande i att kombinera fiber till hållbara specialmaterial. Vårt mål är att rena och skydda, med varje fiber, för en hållbar värld. Vår vision är att vara företaget som väljs för sina hållbara specialmaterial av alla våra intressenter. Vi betjänar fem växande och distinkta slutmarknader, som utgör grunden för våra fem divisioner: Filtration (filtrering), Food & Consumer Packaging (mat och konsument-förpackningar), Healthcare (hälsovård), Building Materials (byggmaterial) and Technical Materials (tekniska material). Vår omsättning 2023 var EUR 3,0 miljarder och antalet medarbetare är cirka 7000. Läs mer på www.ahlstrom.com. Om Ahlstrom Ställdalen I Ställdalen är vi specialiserade med våra två fibertygsmaskiner på att producera Nonwoven material. Dessa material är syntetiska material som har flera användningsområden som bland annat wipes, trälaminering, förstärkning vid formgjutning, color catcher, stöd för plantering samt filterprodukter. Ställdalen har de senaste åren sett ett kraftigt ökat behov av våra produkter. Vi är idag ca 150 anställda och du omfattas av förmånligt förhandlade försäkringar och friskvårdsbidrag. Vi vill även att du som bor utanför Ljusnarsbergs kommun ska få de bästa möjligheterna att arbeta hos oss, därför erbjuds du ett pendlarkort i kollektivtrafiken där du får räkna restiden som arbetstid när du jobbar på tåget.

26 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Supply Chain Coordinator till kund i Mölndal

Är du studerande inom Supply Chain eller ingenjörsstudent och besitter ett stort tekniskt intresse? Vi söker nu en Supply Chain Coordinator till vår kund i Mölndal över ett sommarbehov med start i maj. Välkommen med din ansökan! OM TJÄNSTEN En central del av din roll är att upprätthålla kontinuerlig kommunikation med kontraktstillverkare för att säkerställa att leveranser sker enligt plan och i önskad omfattning. Du kommer hantera inköp enligt prognos samt överlämning av leverantörer till kontakttillverkare. Även hantera logistikprocessen med att exempelvis boka frakter & hantera tullfakturor samt hantera diverse administrativa delar kring leveranser. Utöver detta analyserar du löpande data och prognoser för att säkerställa en så effektiv och optimerad varu- och produktionsflöde som möjligt. Rollen påbörjas i maj på deltid för att sedan övergå till en heltid över sommaren. Du erbjuds - Meriterande arbetslivserfarenhet - Möjlighet att arbeta i inspirerande och utvecklande arbetsmiljö VI SÖKER DIG SOM - Har pågående eller avslutad högskoleutbildning inom Supply Chain eller Ingenjörsutbildning, alternativt likvärdig, relevant arbetslivserfarenhet - Talar och skriver engelska & svenska flytande då det krävs i det dagliga arbetet - Har god datorvana och kunskap i MSOffice- paketet - Har ett stort tekniskt intresse Det är meriterande om du har erfarenheter av - Fortnox - Arbetslivserfarenhet från liknande roll För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Självgående - Driven - Flexibel Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

25 april 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024
Produktionsplanerare | Saab Dynamics | Linköping

Vi på Jefferson Wells i Linköping söker idag dig som vill arbeta och utvecklas i en roll som produktionsplanerare hos Saab! Har du en tidigare bakgrund inom logistik eller supply chain? Då kan denna tjänst vara något för dig! Välkommen med din ansökan! Vad du blir en del av Dynamics, ett affärsområde inom Saab, erbjuder understödsvapen, missiler, torpeder, sensorer, obemannade undervattensfarkoster för försvarsmarknaden. Produktportföljen innefattar även produkter för den civila säkerhetsmarknaden såsom fjärrstyrda undervattensfarkoster till oljeindustrin och kärnkraftverk. Din framtida utmaning Saab Dynamics genomgår en hel del spännande förändringar då de expanderar och utvecklas, och där det idag finns ett flertal projekt, som befinner sig i uppstarten av produktion. Du kommer att arbeta med stöd till vår tillverkning av produkter inom robot, missil och undervatten. Saab Dynamics produktion präglas av låga volymer och hög komplexitet blandat med några högvolymprodukter. De strävar ständigt efter att förbättra sig och du som medarbetare förväntas att aktivt delta i bolagets förbättringsarbete. Din roll som produktionsplanerare kräver att du kommer att bygga upp ett stort brett kontaktnät med bland annat inköp, produktionstekniker, projektledare, produktion samt utvecklingsavdelningen. Arbetsområden kommer mer detaljerat bl.a. att involvera: * Materialplanering * Beläggningsplanering * Delta i och utveckla MPS processen * Planering och uppföljning av tillverkningsorder * Underhålla och förbättra IFS data Den du är idag Vi söker dig som har erfarenhet av komplexa produkter och varierande produktionstakt. Vi tror att du som person kännetecknas av ett stort ansvarstagande. Du är öppen för att utmana befintliga arbetssätt i syfte att hitta nya effektiva sätt. Du har kunskaper och erfarenhet av att arbeta med Lean Production samt MRP system som IFS eller liknande. Som person är du drivande, bra på att kommunicera och har en vilja att ständigt förbättras. Du kan hålla många bollar i luften och du är inte rädd för nya utmaningar. Tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess och krav på svenskt medborgarskap. Urval och intervjuer kan ske löpande under ansökningstiden. Om Jefferson Wells Jefferson Wells är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat kompetensförsörjning av chefer och specialister. Jefferson Wells unika expertis och branscherfarenhet gör att vi kan få verksamheter att växa och erbjuda en långsiktig karriärutveckling för våra kandidater. Jefferson Wells finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup. Med vårt omfattande nätverk kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb. Vi matchar dina färdigheter och karriärmål med några av Sveriges mest attraktiva verksamheter och varumärken, så att du kan uppnå dina karriärmål. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.

25 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Student sökes för sommarjobb som chaufför hos Culligan

Om du gillar du att köra bil och drivs av att ge grym service är det dig vi letar efter. Är du dessutom lite tekniskt kunnig och tycker om att hjälpa till - ännu bättre. Vi söker just nu dig som vill sommarjobba som chaufför på Culligan. Vi letar efter dig som kan jobba heltid v.28-32 (och gärna deltid innan) 🚗 OM TJÄNSTEN Ta chansen och sök dig till ett riktigt roligt sommarjobb! Vi söker dig som kan jobba heltid v.28 - v.32 (8 juli - 9 aug) och vill jobba som chaufför hos Culligan. Culligan är ett företag som tillhandahåller vatten och vattensystem till deras kunder. Som chaufför kommer du att köra en av deras mindre skåpbilar och leverera kolsyrepatroner och vatten till deras kunder. Rollen består av att hämta beställningar på lagret, köra ut leveranserna och vara serviceinriktad i mötet med kunderna i samband med leverans. Du kan även komma att behöva hjälpa till med att enkelt installera kolsyrepatronerna i maskinerna. Du kommer att köra och leverera runt omkring i Malmö, och utifrån rutter som du blir tilldelad dagen innan. Culligans lokal ligger på Olsgårdsgatan 13, Malmö och det är härifrån du börjar dina dagar och hämtar och lämnar bilen. Din arbetstid är måndag till fredag kl. 07 -16. Du erbjuds - Ett roligt sommarjobb under veckorna 28 - 32. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Utkörning av kolsyrepatroner och vatten till kunder * Packning av bilen inför leverans * Ge högklassig service till kunderna VI SÖKER DIG SOM - Är studerande vid högskola / universitet / eftergymnasial utbildning - Innehar B-körkort - Har goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet Det är meriterande om du - Har tidigare erfarenhet av att arbeta med service - Har arbetat i en liknande roll tidigare - Är tekniskt lagd och är van vid att lösa problem För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Serviceinriktad - Kommunikativ - Flexibel - Stresstålig Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

23 april 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Senior Logistics Developer

The Ludvika Power Transformers factory is on an exciting journey to significantly increase its production capacity over the coming 3 years, with a major extension of the factory. This growth is urgently needed to meet the demands of our customers and the energy transition in general. As Senior Logistics Developer, you will design and implement our future value stream for this extension. In this role, you will report to the Planning & Fulfillment manager, and you will be an integral part of the Ramp-up 2.0 project team for the factory extension. Your most important responsibilities will be the analysis and optimization of (future) material flows and project managing the extension of our warehouse and logistics capacity. The role will work closely together with Warehousing, Purchasing, Planning, and Production. Your Responsibilities Project manage all activities related to the factory extension project for the warehouse, strategic and operational purchasing, and planning. Analyse and optimize material flows, identify and resolve material flow bottlenecks. Defining key performance metrics and developing PowerBI reports for monitoring progress and identifying issues early on. Review and revise planning, purchasing, and material handling processes and procedures where needed. Determine warehouse area requirements and develop necessary internal and external warehouse capacity. Define storage locations in the new factory areas and the right size of the stock levels for the future volume. Initiate and manage continuous improvement activities in the logistics operations to ensure we ramp-up with efficient, high quality and safe operations. Your Background A degree in industrial engineering, logistics & supply chain management or equivalent. A minimum of 5 years of work experience in manufacturing environments. Skilled in project management, continuous improvement, change management, and business analysis. You are a proactive and flexible person who has ability to take action to solve issues and work independently when needed. Highly skilled in data analysis using a variety of programs including Excel and PowerBI. Lean Six Sigma Green Belt certification is a big pre. Experience working with ERP systems, SAP experience is a pre. Good command of written and spoken English and Swedish. Welcome to Hitachi Energy, where you will discover lots of opportunities for professional growth and a strong commitment to powering a sustainable future. Join our team and experience great benefits along with a supportive work environment, where your talents are valued and encouraged to flourish. More About Us Are you ready for an exciting new challenge? Welcome with your application, but no later than 2024-05-20! We review the selection continuously, and the advertisement may close before the last application date. Recruiting Manager, Michiel Jansen, [email protected], will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Håkan Blomquist, +46 107-38 31 52; Ledarna: Christer Fridlund, +46 107-38 29 12; Unionen: Olle Ruzicka, +46 107-38 31 44. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner, Filippa Bengtsson [email protected].

22 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Logistiker inom Power BI till framtida uppdrag i Göteborg

Är du en logistiker med erfarenhet av arbeta i Power BI? Se hit! Vi på Adecco söker nu logistiker för framtida uppdrag hos våra kunder i Göteborg! Om tjänsten Beroende på uppdrag kommer du i rollen som logistiker arbeta med olika uppgifter. Exempel på olika roller är inköpare, transportledare, supply chain manager, informationslogistiker, produktion- och materialsamordnare. Gemensamt för dessa roller är en god helhetssyn för en effektiv produktion och/eller försäljning i verksamheten. Observera att vi genom denna annons söker för framtida uppdrag/tjänster. Vi får in en hel del uppdrag inom området och etablerar därför gärna kontakt med dig som skulle vara intresserad att ta dig an en ny utmaning. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet inom logistikbranschen och med kunskaper i Power BI. Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område, och för att lyckas i rollen tror vi att du som person har ett analytiskt förhållningssätt och lätt för att lära dig nya system. Då rollen som logistiker innebär att du jobbar med många parallella uppgifter i en stundvis tempofylld miljö är det väsentligt att du uppskattar ett högt arbetstempo och tycker om att arbeta proaktivt. För att lyckas i tjänsten är det av vikt att du behärskar svenska så väl som engelska i tal och skrift. Viktigt för tjänsten är: • Eftergymnasial utbildning inom logistik eller pågående utbildning examen till sommaren • Erfarenhet av Power BI • Flytande svenska och engelska • Analytisk, kommunikativ och engagerad Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Enna Dedagic på [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: [email protected] Välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
LOGISTIK/PACK PÄRLANS KONFEKTYR

Är du en strukturerad person med stark laganda som gillar ett högt tempo och kan tänka kreativt? Trivs du med att växla mellan praktiska arbetsuppgifter och administration? Vi söker någon som kommer att få en central roll i företaget och är mån om att säkerställa en hög kvalité på servicen gentemot våra kunder och leverantörer. Om oss Vi på Pärlans Konfektyr ägnar oss åt ett delikat hantverk. Vi kokar kola och kolasås på klassiskt vis med smör, grädde och socker. Den första kolan såldes i december 2010 och precis vid Nytorget på Södermalm finns vår butik och ursprungliga lilla kök som numera är en populär mjukglassbar. Våra kolor är omskrivna i allt från New York Times, till Elle och Hemmets Journal, och butiken på söder lockar såväl stockholmare som turister på besök. Dessutom driver vi en egen webshop, där våra godsaker levereras hem till privatpersoner, samt har ett stort nätverk av återförsäljare runt om i Sverige, men också i Norge, Finland och Tyskland. Hösten 2017 flyttade vi produktion och kontor till en gammal tegelbyggnad i Kräftriket intill Brunnsviken. Mycket har hänt sen dess - fler produkter, fler människor - och numera är vi trångbodda. Så, i juni går flyttlasset igen, denna gång till Slakthusområdet i södra Stockholm! Vi har några spännande år framför oss i dynamiskt växande kvarter, med roliga grannar och större ytor som ger möjlighet att förverkliga många av de idéer vi lurar på. Vi söker nu en logistikansvarig som vill vara med oss på den resan, driva företaget framåt och utvecklas i sin roll. I en kolafabrik är den ena dagen aldrig den andra lik, och du kommer jobba tätt tillsammans med ett mycket kunnigt, kreativt och engagerat gäng. Arbetsuppgifter Vi vill att du ska kunna hantera den dagliga logistiken av större leveranser till våra återförsäljare, men även logistiken kopplad till vår webshop dvs mindre paket till privatpersoner. Packa leveranser – större kartonger och pallar till återförsäljare, mindre paket till privatpersoner Administration – orderhantering i Fortnox, bokning av frakt i bla Postnord och DHLs system Kundservice – kontakt med såväl återförsäljare som privatpersoner, på telefon och mail, på svenska och engelska Produktion – utöver de sysslor som rör logistik stöttar du produktion och är en del av teamet som packar våra produkter Kvalifikationer Vi söker en självständig och ansvarstagande person som är strukturerad, noggrann, snabb och flexibel. En stor del av dagen kommer ägnas åt packande av leveranser, men det blir också en hel del administration och kundservice i form av att bl annat hantera frågor från kunder, spåra paket som kommit på villovägar eller hitta bästa fraktlösningen. Viktigt att du är bekväm med engelska i både tal och skrift, samt med lätthet hanterar excel och andra digitala verktyg. Vi lägger stor vikt vid att du är en glad person med härlig energi som kan behålla ett gott humör och fokus i stressade situationer. Vi förväntar oss att du har ett stort engagemang, och då vi är ett litet gäng som jobbar nära varandra, är det också viktigt att vi alla är beredda att hugga in där det behövs och backa upp varandra.

19 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Logistiker till Dynamics

Drivs du av att se dina idéer bli verklighet? Välkommen till vår spännande och teknikintensiva värld. Din roll På logistikenheten kommer du ha ett mångsidigt arbete och bli delaktig i olika projekt för att optimera materialförsörjningen av vår produktion. Rollen innebär primärt att datadrivet arbeta med att planera, analysera, strukturera och förbättra verksamhetens logistikrelaterade processer. Du kommer arbeta fram nya förmågor där du är delaktig i att designa och driftsätta logistikbaserade projekt vilka du också kommer få möjligheten att självständigt driva flera av framåt. Arbetet innebär även att datadrivet hjälpa lagerarbetare och godsavsändare med utredningar och stöd när diverse störningar uppstår i det dagliga materialflödet. Dina närmsta kollegor är ca 30 medarbetare som i olika grupper arbetar med lagerhantering och godsavsändning, samt tre teamledare som leder och fördelar det dagliga arbetet. Arbetet sker huvudsakligen i grupp och nära dina kollegor. Hos oss finns stora möjligheter att axla olika typer av ansvar och det är viktigt för oss att främja personlig utveckling. Din profil Vi söker dig som har högt självständigt driv att arbeta fram lösningar. Du har god analytisk förmåga och kan arbeta från analys till idé och fullföljer hela vägen tills implementeringen är klar. Genom att arbeta strukturerat och noggrant får du saker gjorda. Du behöver vara lyhörd inför din omgivning, trivas med att samarbeta och tycka om att dela med dig av dina kunskaper för att utveckla andra och verksamheten. Arbetet innebär planering och optimering av verksamheten där det krävs att du har en god kommunikativ förmåga när du informerar och lär ut nya tillvägagångssätt. Du har sannolikt tidigare erfarenhet från att driva mindre projekt eller uppdrag samt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. För att lyckas i rollen har du som söker tjänsten tidigare arbetserfarenhet inom logistik från lager eller speditionsverksamhet och kanske också kompletterat det med någon utbildning inom logistikområdet. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet ifrån att arbeta i en större organisation men tror också att du är i ett tidigare stadie i din karriär eller att du vill ta nästa kliv i den. Du tycker om och har en fallenhet för att arbeta datorbaserat i ett större affärssystem, exempelvis IFS eller liknande. Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut. Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där Saab har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap. Vad du blir en del av Bakom våra innovationer finns alla de som har gjort det möjligt. Modiga pionjärer och kluriga tänkare. Vardagshjältar och kreativa problemlösare. De som delar djup kunskap och de som utforskar nya områden. Och alla däremellan. Här har du chansen att påverka och bidra på ditt unika sätt. Allt från att utveckla kod och bygga imponerande försvars- och säkerhetslösningar till att ta en kaffe med en kollega. Varje bidrag räknas. Vi ger dig möjlighet att anta utmaningar och skapa smarta innovationer. I vår vänliga och tekniksmarta värld finns plats för dig att växa. Vi finns här för att tillsammans skapa trygghet för människor och samhällen. Saab är ett ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Med 22 000 talangfulla medarbetare utvecklar Saab teknik och lösningar för en säkrare och mer hållbar värld. Saab utvecklar, tillverkar och underhåller avancerade system inom flygteknik, vapen, ledningssystem, sensorer och undervattenssystem. Saab har sitt huvudkontor i Sverige men en global verksamhet där Saab är en del av många nationers försvarsförmåga. Läs mer om oss här

19 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Skanningsgranskare på deltid till Nobeli i Karlskoga!

Just nu söker vi efter studenter som trivs med att bedriva självständiga arbetsuppgifter, ha ett stort egenansvar och som besitter en hög kvalitetsmedvetenhet. Låter detta intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi tillämpar löpande urval! OM TJÄNSTEN I rollen som skanningsgranskare kommer du vara ansvarig för att föda och övervaka skannrar som används för att digitalisera viktiga dokument, samt dataskärmar där du ska säkerställa att informationen visas korrekt. Din uppmärksamhet på detaljer kommer att vara avgörande för att säkerställa en hög kvalitet. Du kommer få ta ett stort egenansvar och det är således av yttersta vikt att din främsta ambition är att allting blir levererat effektivt, noggrant och kvalitetssäkrat. Arbetstiden är förlagd mellan kl. 16-20 och det kommer finnas en förväntan på dig att du kan arbeta minst 2 dagar per vecka. Behovet sträcker sig även över sommarperioden, men då kommer arbetet utföras dagtid. Det är viktigt att du som söker trivs med att arbeta ensam och självgående då kollegorna arbetar under annan arbetstid. Är du i ditt esse när du inte behöver anpassa dig till andra, utan helt kan fokusera på dina egna arbetsuppgifter utan distraktioner? Då är detta verkligen en perfekt möjlighet för dig! ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Skanning * Kvalitetskontroller * Hämta och lämna lådor VI SÖKER DIG SOM - Har en pågående högskole- eller universitetsutbildning - Trivs att arbeta ensam och med monotona arbetsuppgifter - Kan arbeta 2-3 dagar i veckan med förlagd arbetstid kl. 16-20 - Är ok att genomföra säkerhetsprövning vid behov Det är meriterande om du har - Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sen tidigare För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Strukturerad - Självgående - Kvalitetsmedveten Övrig information - Arbetstid: Vardagar kl. 16-20 - Omfattning: Deltid, 2-3 gånger per vecka - Placering: Karlskoga Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Med ursprung i försvarsindustrin, och till kunder med högt ställda krav, erbjuder Nobeli helhetslösningar inom säkerhet, dokumenthantering och lönehantering. Nobeli driver och förvaltar även det fina och anrika Bofors Hotel. Nobeli grundades 1999 av nuvarande ägare BAE Systems Bofors och Saab Dynamics. Det övergripande syftet med företaget var att ge ägarna en trygg och enkel hantering av, för dem, affärskritiska supporttjänster. Ett krav var däremot att en del av omsättningen skulle komma från extern marknad. Sådana tjänster som har kännetecken som säkerhet, sekretess och integritet. Nobeli har idag drygt 150 anställda med en omsättning på drygt 200 miljoner kronor och har kontor i Karlskoga, Örebro och Linköping. De har även verksamhet i Huskvarna och Stockholm – och kunder i hela landet.

17 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024