Boss Business Partner är ett rekryterings- och bemanningsföretag. Vi erbjuder våra kunder interimlösningar och möjligheten att hyra in konsulter inom tjänstemannasektorn. Efterfrågan på våra tjänster ökar och vi söker dig som vill jobba som konsult ute hos någon av våra kunder. Vi söker dig med erfarenhet som; Projektledare inom bygg och anläggning Ekonomi- ekonomiassistent, controller, ekonomiansvarig, ekonomichef, redovisning Digital marknadsföring och försäljning Verksamhetsutvecklare inom bygg, anläggning eller industri Hållbarhets- strateg, koordinator och controller HR- administratör, generalist, arbetsmiljö- och arbetsrättsspecialist Inköp- assistent, strategisk eller operativ inköpare Om dig Vi söker dig som trivs med att arbeta i en föränderlig miljö och har en förmåga att snabbt anpassa dig till nya sammanhang. Som konsult hos oss är det viktigt att du är flexibel och snabbt kan hitta din plats i olika företag och organisationer. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och samarbeta med olika typer av människor och känner dig trygg i att bidra med din expertis oavsett bransch eller uppdragets karaktär. Vi ser att du är lösningsorienterad, självgående och tycker om att ta dig an nya utmaningar. Med ditt driv och din professionella inställning bidrar du till att våra kunder får den bästa lösningen på sina behov. Tidigare erfarenhet av konsultuppdrag är meriterande, men viktigast är att du har rätt inställning och vilja att utvecklas i rollen. Vi tittar löpande på ansökningar som kommer till oss så tveka inte att skicka in ditt CV eller skriv en rad om dig själv. Vid frågor är du välkommen att kontakta oss, Sofia [email protected] eller Evelyn [email protected]
Vi är Balder. Har du hört talas om Bohusgatan? Eller Västra Eklanda och områdets mest ikoniska byggnad Europahuset? Det är bara några av alla intressanta projekt som vi har igång här på Balder och fler är på väg in. Det gör att vi söker en senior projektledare till vår nyproduktionsgrupp. Vi har under många år successivt byggt upp vår projektorganisation och vår portfölj av pågående och kommande projekt. Detta gör att vi idag har en diversifierad portfölj av byggrätter avseende exploaterings- och projektfastigheter med målsättningen att producera såväl hyresrätter, bostadsrätter, lokaler och hotell för det moderna livet i egen regi. Om dig. Eftersom majoriteten av projekten ligger på 100 miljoner kronor upp till en miljard behöver du ha drivit större projekt tidigare för att kunna ro dem i land. Vi ser att du har 15+ års erfarenhet av projektledning inom bygg- och/eller fastighetsbranschen varav minst några år inom nyproduktion på fastighetsägarsidan. Du kommer att tillsammans med projektgrupp leda byggprojekt från projektering till överlämning i enlighet med överenskommen kvalitet, ekonomi och tid. Det inkluderar: Projektering & handlingsframtagande Bygglovsprocesser Upphandling Genomförande Eftermarknad & garanti Det ställer krav på god förståelse för byggprocessen och hög kompetens inom projektledning sett till styrning av omfattning, tid, kostnader, risk och upphandling. Du har god kunskap inom entreprenadjuridik, KA, BAS P-U samt allmän byggteknik. Det är meriterande med kunskaper inom ventilation och rör. Varje affär räknas. Som kollega hos oss förväntas du vara affärsmässig i din roll. För oss handlar det om att känna ett ansvar för hur det går för Balder, hyresgästerna och projekten. Du agerar inte egennyttigt, utan för verksamhetens bästa. En viktig grund i detta är att förstå sig på affären, vara kreativ och se möjligheter, och att samtidigt ha ett professionellt bemötande. Du behöver även fungera flexibelt i ett entreprenörsdrivet företag. Ansökan. Skicka då in din ansökan redan idag eftersom vi arbetar med löpande urval. Tjänsten är en tillsvidareanställning och vi tillämpar sex månaders provanställning. Om du vill veta mer om rollen eller rekryteringsprocessen kan du kontakta rekryterare Felicia Forsberg via [email protected]. När du har skickat in din ansökan kommer du få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vi önskar inget personligt brev, däremot att du svarar på våra urvalsfrågor. #LI-MK1
Research shows that women and other under-represented groups within our industry hesitate to apply unless they tick most boxes of a role description. At Stegra, we are building an impact company with sustainability at its core. We need a diverse, inclusive, and authentic team to rally behind our purpose of de-carbonizing hard-to-abate industries, starting with steel. So, if you are equally passionate about our purpose yet concerned that your experience doesn’t perfectly align with the qualifications stated in the job advert, we strongly encourage you to apply anyway. You may be just the right candidate, either for this role – or for another upcoming role in our rapidly growing business. About us: Stegra, formerly know as H2 Green Steel, is on a mission to disrupt the global steel industry by producing green steel, with the end goal of bringing down CO2 emissions to zero. By using green hydrogen and fossil-free electricity instead of coal; water and heat will be our primary emissions. By 2030, our ambition is to produce 5 million tonnes of green steel annually in our fully integrated, digitalized, and sustainable plant in Boden, located in northern Sweden - currently in construction phase. But this is just the beginning – our expertise in green hydrogen will enable us to decarbonize other industries in addition to steel, and we look forward to what’s next in store for us. We are looking for talented, innovative, and purpose-driven people to join our rapidly growing and diverse team. Our employees get to learn everyday, implement the latest technology and test and put their ideas into practice. Together, we are building an impact company with sustainability at its core – for our people, customers, investors, society, and planet. Central Planner As Central Planner, you will report to the Central Planning Manager. You will be responsible for the planning on projects in development (concept studies, FEED), as well as supporting the site planners for projects in execution. Among your responsibilities will be to develop schedules, supervise contractors as Owners planning representative, assist in improving the planning tools & processes and implementing a common approach to planning best practice across all projects. Location: Stockholm Responsibilities: Develop schedules and supervise contractors during early project stages. Provide support to the site team for projects in execution. Manage and develop corporate planning standards, tools & processes. Data analysis and compilation of reference data from projects in execution. Qualifications: A Degree in Engineering or related field. 5-10 years of experience in project planning, with a focus on large-scale projects. Expert level user of Primavera P6 and good understanding of planning best practices. Strong project management skills, including the ability to develop and manage project schedules, budgets, and resources. Experience of mega projects, demonstrating the ability to handle complexity and scale. Foster good communication and interpersonal skills to ensure a smooth teamwork. Proactively work to anticipate challenges, collaborating effectively with stakeholders to address potential issues promptly. What we can offer you If you are passionate about making actual change and having a positive impact on society and our planet, Stegra offers a unique opportunity to be part of a fun and professional team with high ambitions. You will get the opportunity to shape your future career together with a company focusing on creating a culture where everyone can thrive and feel a sense of belonging. In the end, we know that Stegra's growth and success is dependent on our people and we can’t wait to shape the future of steelmaking and other industries together as a team.
Som Projektledare för reinvesteringsprojekt får du leda viktiga initiativ som moderniserar och förnyar våra anläggningar för att möta morgondagens krav på effektivitet, säkerhet och hållbarhet. Du ansvarar för att planera, genomföra och följa upp projekt där vi ersätter och uppgraderar befintlig infrastruktur – alltid med fokus på kvalitet, kostnad och tid. Det här är en roll för dig som trivs i tekniskt avancerade miljöer, gillar att samarbeta med många olika aktörer och som vill bidra till en grönare framtid Ditt anställningserbjudande Nordion Energi arbetar målinriktat för att kunna leverera 100% grön energi. För att klara omställningen behöver energisystemen för el, gas och värme knytas ihop. Förmågan att flexibelt överföra och lagra energi kommer att vara avgörande. Vi ska genom samarbete med andra aktörer öka den totala volymen förnybar energi – och därigenom trygga energiförsörjningen och minska utsläppen. Som en del av detta driver vi ett antal projekt där du i rollen som Projektledare blir ytterligare en viktig medarbetare som bidrar till att vi uppnår dessa mål. Du tillhör Project Management och ingår i ett team som består av 4 andra Projektledare med gedigen kunskap inom mark och anläggning. Tillsammans driver teamet en diversifierad portfölj av projekt inom ny- och ombyggnation, nyanslutningar och underhåll av våra tillgångar. Dina arbetsuppgifter I rollen som Projektledare så arbetar du med reinvesteringsprojekt kopplat till MR-stationer i våra nät. Du arbetar med projekt längs vår stamledning från Trelleborg i söder till Stenungssund i norr. I din roll så leder du ca 6 projekt parallellt åt gången. I linje med vår tillgångförvaltningsstrategi så arbetar vi löpande med att uppgradera våra anläggningar och dess tekniska utrustning. Utrustningen som projekten berör innehåller bl a kompressorer, ventiler och rörledningar, pannor, mätare, el och PLC. Utöver förvaltning tillkommer även vissa nybyggnationer för modernisering. Som Projektledare kommer du att: Ansvara för att upprätta projektplaner, tidsramar och resurssättning Utforma och följa upp projektbudgetar samt säkerställa kostnadseffektivitet Identifiera, analysera och hantera risker kopplade till projektens genomförande Vara delaktig i upphandlingsprocesser, förhandla avtal och samarbeta med leverantörer och entreprenörer tillsammans med inköp Koordinera tekniska lösningar med interna och externa aktörer, exempelvis driftpersonal, tekniska specialister och konsulter Säkerställa att projekten följer relevanta lagar, regler och branschstandarder Följa upp projektens framdrift och rapportera status till styrgrupp och andra intressenter Leda projektmöten, bygga samarbeten mellan team och hantera intressenter på alla nivåer Våra förväntningar Teknisk utbildning på Högskolenivå Erfarenhet av att arbeta med energianläggningar, som kraftvärmeverk, elnät, vindkraft, vattenkraft eller liknande. Har du jobbat inom processindustrin eller större sammankopplade nät inom fiber, fjärrvärme eller VA så kan det också vara intressant Kännedom om branschspecifika krav och regelverk, som till exempel miljölagstiftning eller elsäkerhetsföreskrifter Erfarenhet av att leda projekt som innebär modernisering, uppgradering eller utbyte av befintlig infrastruktur och utrustning Kunskap om mekaniska och elektriska system, anläggningsteknik eller processindustri är ofta avgörande. Förståelse för livscykelhantering av utrustning och tillgångar (Asset Management) är meriterande Utbildning inom BAS P och BAS U Goda kunskaper i Officepaketet Flytande svenska och engelska i tal och skrift Den vi söker är en tydlig och inspirerande ledare. Du har en stark förmåga att leda och motivera tvärfunktionella team, hantera intressenter och skapa samarbete mellan olika parter, inklusive kunder, leverantörer och interna medarbetare. Du har god vana att snabbt analysera problem och fatta beslut baserade på både tekniska och ekonomiska aspekter. Du har drivit förändring tidigare och är väl rustad att hantera motstånd som kan uppkomma i en sådan process. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och kan hantera olika intressenter på ett professionellt sätt. Ansökan Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi hoppas därför att du söker tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker en driven och erfaren Projektledare inom anläggning som vill vara en nyckelspelare i våra projekt. Hos oss på Nordion Energi får du möjlighet att leda, utveckla och driva projekt från start till mål i en dynamisk och framåtblickande organisation. Värt att veta Nordion Energi arbetar målinriktat för att kunna leverera 100% grön energi. För att klara omställningen behöver energisystemen för el, gas och värme knytas ihop. Förmågan att flexibelt överföra och lagra energi kommer att vara avgörande. Vi ska genom samarbete med andra aktörer öka den totala volymen förnybar energi och därigenom trygga energiförsörjningen och minska utsläppen. Som en del av detta driver vi ett antal projekt där du i rollen som Projektledare inom anläggning blir ytterligare en viktig medarbetare som bidrar till att vi uppnår dessa mål. Du tillhör Project Management och ingår i ett team som består av 4 andra Projektledare med gedigen kunskap inom mark och anläggning. Tillsammans driver teamet en diversifierad portfölj av projekt inom ny- och ombyggnation, nyanslutningar och underhåll av våra tillgångar. Dina arbetsuppgifter Under en femårsperiod så kommer Nordion Energi att initiera ett antal större anläggningsprojekt kopplat till biogas. Projekten utgår i första fasen främst i norra Skåne där Nordion Energi ska förlägga rör hos privata markägare. Sträckningen på planerade ledningar är cirka 14 mil. Här erbjuds du en möjlighet att i hög grad bidra till att möjliggöra den fortsatta utveckling av vår nya biogasinfrastruktur. Tjänsten är placerad vid vårt huvudkontor i Malmö. Du ansvarar för att planera, genomföra och följa upp projekt med fokus på kvalitet, budget och tidsramar. Arbetsuppgifterna inkluderar projektplanering, resurs- och riskhantering, upphandling samt samordning av projektteam och entreprenörer. Du följer upp ekonomi, säkerställer att regelverk och säkerhetskrav efterlevs och rapporterar projektets status till intressenter. Våra förväntningar Civilingenjörsutbildning inom relevant område kompletterad med projektledningsutbildning Bakgrund inom anläggning och byggprojekt, med god förståelse för entreprenadjuridik, ekonomi och tidsplanering Goda kunskaper om större sammankopplade system, tekniska specifikationer och relevanta regelverk Erfarenhet av budgetering, upphandling och avtalsförhandling Kompetens inom projektstyrning, gärna med erfarenhet av verktyg som MS Project eller liknande program Kunskap om säkerhet och miljöregler inom anläggningsarbeten Utbildning inom BAS P och BAS U Goda kunskaper i Officepaketet Flytande svenska och engelska i tal och skrift Den vi söker är en tydlig och inspirerande ledare som trivs med att driva projekt och motivera team. Du ser värdet av att bygga starka relationer med både kunder, entreprenörer och kollegor. En hög nivå av lösningsorientering och initiativförmåga för att hantera utmaningar är viktiga förmågor för att driva våra projekt framåt på ett effektivt sätt. Självklart så har du mycket god förmåga att planera, prioritera och hålla deadlines i komplexa projekt. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och kan hantera olika intressenter på ett professionellt sätt. Ansökan Vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi hoppas därför att du söker tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Om företaget Zynka levererar innovativa lösningar för bygg- och fastighetsbranschen och leder utvecklingen av att göra branschen datadriven. Genom digital precision hjälper de sina kunder att effektivisera och accelerera deras digitala transformation. Zynka går mot att bli marknadsledande inom BIM & IT med målet att skapa både en produktiv och kvalitetssäkrad samhällsbyggnad, och de söker nu fler personer som vill ansluta till resan framåt. Här får du tillhöra ett tryggt och snabbfotat bolag med korta beslutsvägar och höga ambitioner, med kunderna och medarbetarna i fokus. Du ansluter till ett team med hög kompetens och högt driv! Om tjänstenI rollen som BIM-samordnare är ditt primära fokus dina egna BIM-projekt och den digitala processen. Du förväntas ta stort eget ansvar samtidigt som det finns stor stöttning av kollegorna runt dig. Målet är att du ska utvecklas över tid och växa in i ytterligare ansvar och arbetsuppgifter. Vi tror att du uppskattar att få skapa och vårda kunddialoger med målsättningen att etablera långsiktiga relationer. Några av arbetsuppgifterna som du kommer arbeta med är: Medverkande av BIM-samordningsuppdrag Ansvar för att upprätta och implementera projektets digitala strategi Leda samordningsmöten och samordna digitala leveranser Agera digitalt stöd åt projektledning och beställarorganisation Kvalifikationer och egenskaperVi tror att du som person är en initiativtagare som brinner för att driva förändring. Ditt service-minded approach genomsyrar ditt arbete, där varje interaktion präglas av lyhördhet och engagemang. Nyfikenheten som driver dig att utforska nya miljöer och metoder är tydlig i ditt sätt att närma dig utmaningar. Du är en mästare på att prioritera i dina arbetsuppgifter, vilket gör att du alltid håller fokus och levererar resultat. Vi letar efter dig med ett genuint intresse för digitalisering och innovation. Vi tror att du har följande erfarenhet sedan tidigare: Teknisk vidareutbildning (YH-utbildning, högskoleingenjör, civilingenjör) Minst 1-2 års erfarenhet av projekt inom BIM- och digitaliseringsarbete inom bygg- och fastighetsbranschen God datorvana Du behärskar de mest vanligt förekommande verktygen inom samordning- och projektering Du kan också uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska. Meriterande: Kunskaper inom system så som Revit, Solibri, Navisworks, Dalux, Autocad Architecture, MEP eller Archicad. Övrig informationZynka erbjuder dig en trygg anställning med goda utvecklingsmöjligheter! De har löpande medarbetarsamtal med fokus på engagemang, trivsel, utveckling och målsättningar. Utöver det får du tjänstepension (ITP), företagshälsovård, flextid och friskvårdsbidrag. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]
Have you worked on a complex industrial project somewhere in the Nordics with good results? Then you have a background that can match this assignment! Logistic Contractor continues to grow in line with our projects and is now looking for a Contract Manager for our part in the Stegra project in Boden. Your Profile Do you have good knowledge and experience from large international construction projects in roles such as Contract Manager or Project Director? If so, we would like to discuss how you can strengthen our team in Boden. We are looking for someone who has their own company/f-tax certificate to work in Sweden and is available for long-term assignments. You have a genuine interest in business, are an experienced and successful negotiator who enjoys switching between overarching issues and detailed questions. The business language is English, and if you also know a Nordic language, it is a big plus, as many of your colleagues speak Swedish. The role requires at least 2 days of active presence per week in Boden. After many years in the industry, we are today a leading specialist and a reliable partner when it comes to building and developing facilities for logistics and industry in the Nordics. A clear strategy in recent years has been to broaden Logistic Contractor (LC) towards industry, and to be part of the green transition and the major industrial investments being made in Norrbotten and Västerbotten. Therefore, it is especially exciting that Stegra has chosen LC as a partner to construct parts of a facility for the production of green steel in Boden. About Us Logistic Contractor is part of the Wästbygg Group, a listed construction and project development company that builds and develops housing, commercial buildings, community properties, as well as logistics and industrial facilities. The group also includes Wästbygg AB and Rekab Entreprenad AB. The business is conducted in the most expansive markets in Sweden and within Logistic Contractor (LC) also in Denmark, Norway, and Finland. In 2023, the group had a turnover of 4.8 billion SEK and had 550 employees. Welcome to a company where we place great focus on our common values to act wisely, creatively, and with a big heart. With us, everyone works with a high degree of personal responsibility. The space for your own ideas is generous, and the path to decisions is short. We kindly but firmly decline contact from recruitment and staffing companies.
The opportunity Join the Hitachi Energy GPQS business unit in Västerås for a dynamic and engaging role in complex projects. As a central member of the project management team, you will collaborate closely with the project group to drive success. GPQS, a unit within Hitachi Energy, pioneers FACTS technology, enabling power system owners to enhance capacity and stability. This results in more electrical power reaching consumers with minimal environmental impact, shorter project times, and lower investment costs. Developed in Västerås and sold globally, our technology is at the forefront of innovation. Our team specializes in power quality systems, excelling in comprehensive planning, managing project timelines, tendering, and execution. We integrate planning with cost management and resource demand to ensure seamless project delivery. In this role you will manage large projects with high complexity and several interfaces globally. “As member in our team, you’ll navigate diverse stakeholder needs and coordinate project components. Your leadership will ensure we meet deadlines and deliver exceptional results. Make a significant impact on advancing a sustainable energy future with us!” - Karila Santos, Hiring Manager How you’ll impact Leverage your expert knowledge of Project Controls to manage the scheduling process for our delivery projects. Create, maintain, and analyze current and forecasted schedules, including costs, resources, and risks. Develop solutions to handle delays and ensure project timelines are met. Follow up on projects, produce reports, and conduct regular analyses (e.g., S-curves, OTD, earned value, and critical path). Highlight deviations and potential issues to project managers and the project team. Collaborate closely with project leaders and team members, playing a key role in the further development of Project Controls. Your background You bring approximately 7 years of experience in Planning & Scheduling, Project Controls, Earned Value Analysis, and follow-up with S-curves, particularly using Primavera P6. Experience with other planning systems is a plus. You are self-driven, take personal responsibility, and are both structured and organized. You thrive in a team environment, motivating and inspiring your colleagues. You excel at managing multiple projects simultaneously and making effective prioritization decisions. You possess a strong knowledge of Excel and Office packages. Proficiency in both written and spoken English and Swedish is required. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks Preferably, this person will be based in Västerås, but we are open to discussing other locations if needed. More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Welcome to apply! Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! More information: Recruiting manager Karila Dos Santos, [email protected]. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Filippa Casparsson [email protected].
Projektledare Banöverbyggnad Här finns en unik möjlighet för dig som vill arbeta med spårunderhåll och renoveringar av tunnelbanans infrastruktur. Vår kund söker nämligen två projektledare – en som fokuserar på drift och underhållsprojekt samt en som driver investeringsprojekt där befintlig infrastruktur ersätts med ny. Som projektledare har du inget personalansvar, men du leder och samordnar ett team av arbetsledare och ser till att projekten genomförs enligt plan. Tjänsten innebär omfattande kundkontakt och samverkan med professionella beställare, där det är avgörande att förstå branschen och hantera komplexa affärsrelationer. Detta är ett konsultuppdrag på sex månader med mycket goda chanser till förlängning och fortsatt anställning hos kunden. Du blir till en början anställd av Wrknest men arbetar som konsult ute hos kunden. Dina framtida arbetsuppgifter Du ansvarar för att planera, driva och följa upp projekt inom banöverbyggnad, där spår och växlar byts ut eller renoveras. Arbetet innebär mycket strategiskt arbete och ekonomiskt ansvar, men också att vara ute på plats och säkerställa genomförandet. Leda och samordna drift-, underhålls- och investeringsprojekt inom tunnelbanan Offertarbete, budgetuppföljning och ekonomisk styrning av projekt Hantera kundrelationer och samverka med beställare och leverantörer Samordna arbetsledare och säkerställa att projekt håller tidplan och budget Besöka arbetsplatser vid behov och säkerställa att säkerhetskrav och kvalitetsmål uppfylls Delta i akuta insatser, exempelvis vid urspårningar Vi söker dig som har Erfarenhet av projektledning inom bygg, anläggning eller infrastruktur Vana av att arbeta med offentliga beställare Flytande kunskaper i svenska, samt grundläggande kunskaper i engelska Gymnasieutbildning eller högre – teknisk utbildning är meriterande B-körkort För att lyckas i rollen behöver du vara nyfiken, orädd och bra på att samarbeta. Du trivs i en roll där du får ansvar och arbetar självständigt samtidigt som du är en lagspelare som delar med sig av idéer och lärdomar. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm, med kontor i Västberga Omfattning: Heltid Anställningsform: Konsultuppdrag på sex månader via Wrknest, med möjlighet till överrekrytering Om kunden Företaget är en ledande aktör inom järnvägsinfrastruktur och arbetar med allt från drift och underhåll till större investeringsprojekt. Här blir du en del av ett team med hög kompetens och stort engagemang för att hålla Sveriges spår i toppskick. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.
Vi är ett väletablerat fastighetsbolag med lång erfarenhet av att äga, utveckla och förvalta kommersiella fastigheter samt bygga bostäder för framtiden. Med en omfattande fastighetsportfölj och en bred kundbas spelar vi en viktig roll i stadens utveckling. Vårt fokus ligger på prisvärda och energieffektiva lösningar, och vi har en familjär samt effektiv organisation med engagerade medarbetare. Om rollen Vi söker nu en driven och tekniskt kunnig byggprojektledare som vill vara med och bidra till utvecklingen av fastighetslandskapet. Du kommer att ha ett brett ansvar som inkluderar allt från ritningsframtagning och projektering till kvalitetsgranskning och arbetsledning. Ansvarsområden Ritningsunderlag: Skapa ritningar för befintliga byggnader och anpassningar samt detaljritningar för byggnation. Projektering: Arbeta självständigt och tillsammans med konsulter för att ta fram tekniska lösningar inom VVS, el och konstruktion. Resursplanering: Planera interna byggresurser och säkerställa att projekt levereras i tid. Projektledning och kvalitetsgranskning: Leda och samordna byggmoment, granska utförande och säkerställa att projekt genomförs enligt plan. Beställningar: Ta fram förfrågningsunderlag och hantera beställningar av material och tjänster. Myndighetshantering: Hantera bygg- och marklov samt annan relevant myndighetskontakt. Din profil Vi söker dig som är tekniskt driven och praktiskt lagd, med förmåga att ta ansvar från planering till slutförande av projekt. Krav: Högskoleingenjör (civilingenjör är meriterande) Goda kunskaper i AutoCAD Flytande svenska och god engelska B-körkort Meriterande: Erfarenhet inom byggprojektledning, hustillverkning eller konsultverksamhet (upp till 5 års erfarenhet) Kompetens inom programmering Förståelse för myndighetsprocesser Vem är du? Vi ser gärna att du är nyexaminerad eller har upp till fem års erfarenhet. Du har en bred teknisk förståelse och trivs i en praktisk roll där du får driva projekt framåt. Du uppskattar en familjär arbetsmiljö och har en långsiktig ambition att utvecklas inom fastighetsbranschen. Vi erbjuder Konkurrenskraftig lön med bonusmöjlighet 25 semesterdagar Tjänstepension enligt ITP1 Förmåner i form av rabatterade inköp En roll med stor påverkan i ett stabilt och växande företag Ansökan Ansök redan idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer