Projektledare - System Development

PåPrevas tror vi påatt teknik gör världen bättre. Och för att lyckas göra den bättre, behöver vi personer som dig. Vi kommer att ge dig ansvar ochhar full tilltro till attdu som expert inom området har de bästa lösningarna. Vi har nämligen en stark tro påmänniskan ochärövertygade om att din utvecklingär vår utveckling. Vi vet ocksåattvår gemensamma kompetens blir starkare när vi hjälper varandra och bryr oss. Därför bygger vår kultur påjust det, att finnas där för varandra och ha kul längs vägen. RollenI rollen projektledare på Prevas har du fullt ansvar för dina kundprojekt och är en del av projektteamet. Teamens sammanställning varierar mellan projekten men består ofta av experter inom berörda områden, där alla är delaktiga för att ta fram den bästa lösningen. Dina främsta arbetsuppgifter som projektledare är att: Planera och leda arbetet i projektet på ett proaktivt sätt Driva arbetet framåt genom projektmöten, avstämningar och avrapporteringar Ta ansvar för projektets budget Ansvara för dokumentation och kundkontakt Slutföra projektet och skapa en slutrapport Oftast arbetar du med att leda våra leveranser men du kan också i perioder leda våra kunders projekt. Vi arbetar med flera olika projektmodeller beroende på uppdrag. Det kan vara både agila och mer traditionella vattenfallsmodeller.Det finns möjlighet att sitta ute hos kund och driva projekt i deras organisation, men vi har också flera projekt som drivs internt som vi behöver resurser till.Visamarbetar mellan avdelningarna i Västerås eller med andra enheter inom Prevas.Projektuppdragenkan vara allt ifrån rena SW utvecklingsprojekt till inbyggda system, eller hela produkter som innefattar fler kompetensområden. Hos oss får du varierade arbetsuppgifter och kollegor med hög teknisk kompetens. För oss är gemenskap en självklarhet vilket innebär att vi även fokuserar på att hitta på sociala aktiviteter tillsammans. Trivs du på en arbetsplats där du får utbyta erfarenheter och samtidigt ha roligt på jobbet? Då är Prevas i Västerås något för dig. Din bakgrund Flera års arbetslivserfarenhet av projektledning inom SW utveckling eller system Du har god samarbetsförmåga och är van att arbeta med många kontakter Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska Det är meriterande om du har en ingenjörsutbildning eller annan teknisk utbildning Rollen kräver ett intresse för teknik och en vilja att lära sig om våra kunders verksamhet. Du tycker om ansvar och strävar efter att uppnå bästa resultat för alla i teamet samt för våra kunder. Som person är du proaktiv, kommunikativ, strukturerad och målinriktad. Du är bra på att planera och har förmågan att driva ditt arbete i rätt riktning. Dina kunskaper är viktiga för oss men vi värdesätter lika mycket dina personliga egenskaper. ÖvrigtHos oss får du arbeta i en platt nätverksbaserad organisation med goda möjligheter att påverka utformningen av vår verksamhet. Gemensamt för oss som arbetar på Prevas är ett stort teknikintresse, arbetsglädje och kundnytta i fokus. På Prevas huvudkontor iVästeråsär vi en härlig mix av kvinnor och män i olika åldrar som uppmuntrar varandra att utvecklas. Tillsammans gör vi Prevas till något unikt som vi alla kan vara stola över. KontaktOm du har funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Linda Hjärne, Business Unit Manager, via mail [email protected] eller telefon 072-147 50 31. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi rekryterar löpande! Prevas värdegrundGemensamma kärnvärden är nyckeln till vår framgång. Även om du inte känner dig helt speglad i varje jobbkrav som listas i annonsen uppmuntrar vi dig ändå att kontakta oss och ansöka! Forskning har visat att kvinnor och underrepresenterade grupper ofta bara ansöker när de känner sig 100% kvalificerade. Vi är engagerade i att skapa ett rättvist, inkluderande företag med mångfald och vi uppmuntrar starkt sökande av alla kön, åldrar, etniciteter, kulturer, förmågor, sexuell läggning och livserfarenhet att ansöka.På Prevas sammanfattar vi våra värden i akronymen BOAT – Business driven, Open-minded, Active och Team player.

26 april 2024
Sista ansökan:
11 juli 2024
Projektledare vid NBIS

Vi på National Bioinformatics Infrastructure Sweden (NBIS) söker en projektledare. Tjänsten är placerad vid Uppsala universitet i BMC, Navet, Science for Life Laboratory’s (SciLifeLab) nod i Uppsala. Den person vi söker kommer att vara anställd vid Institutionen för cell- och molekylärbiologi (ICM) och knuten till NBIS och SciLifeLab. ICM är en av de mest internationella, breda och framstående biomolekylära institutionerna i Europa. Institutionens forskningsområden är indelade i sju forskningsprogram som täcker allt från cellbiologi till biofysik av enskilda molekyler. NBIS är en nationell organisation vars syfte är att tillhandahålla support och infrastruktur inom bioinformatik till forskare inom livsvetenskaperna. NBIS utgör även den svenska noden i den europeiska infrastrukturen ELIXIR för biologiska data. NBIS har över 120 experter över hela landet inom olika områden såsom DNA-, RNA- och proteinanalyser, systembiologi, genetisk analys, masspektrometri, proteomik och metabolomik. NBIS arbetar också inom systemutveckling och datahantering. Mer information om NBIS finns på https://nbis.se. NBIS deltar i ett flertal internationella projekt och mjukvaruutvecklings­aktiviteter, utöver våra interna utvecklings- och förbättringsprojekt. Projekten handlar ofta om att möjliggöra delning av biomedicinska data för att underlätta forskning om sjukdomar och förbättrad hälsa. Scrum tillämpas i det lokala arbetet och vi tar med oss det agila tankesättet i internationella projekt. Vi söker nu en erfaren projektledare för att förstärka NBIS projektledningskompetens. Arbetsuppgifter  - Kontinuerligt arbete med att leda ett flertal olika utvecklings- och förbättringsprojekt, såväl nationella som internationella, däribland flera EU-projekt - Tätt samarbete med nuvarande projektledare i större projekt - Representera NBIS i olika nationella och internationella projekt - Representera NBIS vid nationella och internationella konferenser - Bygga vidare på samarbetet med svenska hälsorelaterade myndigheter och/eller infrastrukturer Kvalifikationskrav - Den sökande skall ha universitetsexamen i ämne med anknytning till tjänsten. - Dokumenterad erfarenhet av praktisk projektledning; minst 3 års erfarenhet. - Dokumenterad projektledarutbildning - God förmåga att ge presentationer på svenska och engelska - Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet, den sökande ska ha mycket god samarbetsförmåga, initiativförmåga och goda kommunikativa kvaliteter. Som person bör du vara flexibel och serviceinriktad. Du bör även vara kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad. - Du ska kunna uttrycka dig obehindrat på såväl svenska som engelska i både skrift och tal. Önskvärt/meriterande i övrigt - Erfarenhet av arbete i en agil utvecklingsorganisation. - Certifiering i en projektledningsmetodologi, t.ex. Agile, PPS, Lean. - Erfarenhet av internationella samarbeten. - Erfarenhet av stora projekt. - Erfarenhet från samverkan med hälso- och sjukvård. Om anställningen  Anställningen är tillsvidare, provanställning kan tillämpas. Omfattningen är 100 %. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Placeringsort: Uppsala Upplysningar om anställningen lämnas av projektledare Anna Hagwall, 072 9999 608, [email protected], och NBIS föreståndare Bengt Persson, 0704 250 230, [email protected] Välkommen med din ansökan senast den 22 maj 2024, UFV-PA 2024/1464. Uppsala universitet är ett brett forskningsuniversitet med stark internationell ställning. Det yttersta målet är att bedriva utbildning och forskning av högsta kvalitet och relevans för att göra skillnad i samhället. Vår viktigaste tillgång är alla 7 600 anställda och 53 000 studenter som med nyfikenhet och engagemang gör Uppsala universitet till en av landets mest spännande arbetsplatser. Läs mer om våra förmåner och hur det är att jobba inom Uppsala universitet https://uu.se/om-uu/jobba-hos-oss/ Vi undanber oss erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Ansökan tas emot i Uppsala universitets rekryteringssystem.

26 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
IT-Projektledare till SCB

Är du handlingskraftig, samhällsintresserad och nyfiken på att lära dig nya saker kommer du förmodligen att trivas på SCB. Vi är landets största och främsta kunskapskälla inom statistik och följaktligen en mycket lärorik arbetsplats. Vårt arbete är viktigt på riktigt. Välkommen till en öppen och prestigelös arbetsplats med hjälpsamma kollegor! Kika in på scb.se/jobb och få reda på mer om oss! Om jobbet Är du projektledare med goda IT-kunskaper och ett stort samhällsintresse? Gillar du projekt som är komplexa i sin karaktär? Hos oss kommer du tillhöra ett team av flera engagerade projektledare som i vardagen driver sina egna projekt, men som också samarbetar för att nå våra gemensamma mål på SCB och på SCB:s IT-avdelning genom samhällsnyttan och värdet vi dagligen tillför. Är du dessutom en positiv och energiskapande kraft som är intresserad av att bidra med dina goda kunskaper inom såväl processer och arbetssätt som tekniker ur ett projektledarperspektiv på vår IT-avdelning? Då kommer du att trivas hos oss! Vill du ... • Leda och driva tekniskt komplexa IT-projekt som ibland löper under längre tidsperiod • Ansvara för att ta fram projektplaner, projektmål samt tids-, aktivitets- och resurs/bemanningsplaner • Ha ett tätt samarbete med beställare, IT-team och andra projekt där det finns beroenden • Delta i avdelningens verksamhetsutveckling ... då tror vi att den här tjänsten kan vara riktigt intressant för dig! Om dig Är du projektledare med goda IT-kunskaper och ett stort samhällsintresse? Gillar du projekt som är komplexa i sin karaktär? Hos oss kommer du tillhöra ett team av flera engagerade projektledare som i vardagen driver sina egna projekt, men som också samarbetar för att nå våra gemensamma mål på SCB och på SCB:s IT-avdelning genom samhällsnyttan och värdet vi dagligen tillför. Är du dessutom en positiv och energiskapande kraft som är intresserad av att bidra med dina goda kunskaper inom såväl processer och arbetssätt som tekniker ur ett projektledarperspektiv på vår IT-avdelning? Då kommer du att trivas hos oss! Vill du ... • Leda och driva tekniskt komplexa IT-projekt som ibland löper under längre tidsperiod • Ansvara för att ta fram projektplaner, projektmål samt tids-, aktivitets- och resurs/bemanningsplaner • Ha ett tätt samarbete med beställare, IT-team och andra projekt där det finns beroenden • Delta i avdelningens verksamhetsutveckling ... då tror vi att den här tjänsten kan vara riktigt intressant för dig! Mer information Den här tjänsten finns på sektionen för Vägledning och systemutveckling i Örebro, Klostergatan 23. Utifrån verksamhetens förutsättning finns det möjlighet att arbeta viss tid hemifrån. Anställningen är tillsvidare och inleds med sex månaders provanställning. Tillträdesdatum kommer vi överens om.   Vi ser gärna kvinnliga sökande till den här tjänsten, eftersom avdelningen idag har övervägande andel manliga medarbetare. Vill du veta mer om jobbet, kontakta sektionschef Mikael Alvmyr, tel 010-479 60 84. Fackliga kontaktpersoner Krister Näsén, ST inom SCB, tel 010-479 49 08. Barbro Olsson, Saco-S föreningen vid SCB, tel 010-479 63 11. Sista ansökningsdag: 2024-05-12. Diarienummer: A2024/1773. Du ansöker genom att registrera personligt brev och CV på svenska i vårt rekryteringssystem som du kommer till när du klickar på ”Ansök” nedan. Du kommer också att få besvara några urvalsfrågor. Varmt välkommen med din ansökan!  Vi undanber oss kontakt med annonsörer och bemanningsföretag i rekryteringen.

26 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Technical Lead

As the ERP Technical Lead, you will play a pivotal role in the successful implementation, configuration, and maintenance of our ERP systems. This role requires a blend of technical expertise, leadership skills, and a deep understanding of ERP functionalities. You will lead a team of developers and engineers to ensure the ERP solutions align with business needs and objectives. Responsibilities: 1. ERP System Implementation: Lead the technical aspects of ERP system implementation projects, including requirement analysis, solution design, configuration, customization, and integration. Collaborate with cross-functional teams to understand business processes and translate them into ERP system configurations and workflows. Ensure adherence to project timelines, budget, and quality standards throughout the implementation lifecycle. 2. Team Leadership: Provide leadership and guidance to a team of ERP developers, engineers, and technical specialists. Foster a collaborative and high-performance work environment, promoting knowledge sharing and professional growth among team members. Conduct regular performance evaluations, provide constructive feedback, and identify training needs to support team development. 3. Technical Expertise: Serve as the subject matter expert on ERP system architecture, functionalities, modules, and integration points. Design and implement technical solutions to address complex business requirements and system enhancements. Stay updated on industry best practices, emerging technologies, and trends related to ERP systems and recommend innovative solutions to optimize system performance and efficiency. 4. System Maintenance and Support: Oversee the ongoing maintenance, monitoring, and optimization of ERP systems to ensure stability, scalability, and reliability. Troubleshoot technical issues, perform root cause analysis, and implement timely resolutions to minimize system downtime and disruptions. Provide technical support and guidance to end-users, resolving escalated issues and ensuring a seamless user experience. 5. Documentation and Governance: Develop and maintain comprehensive technical documentation, including system configurations, customizations, workflows, and integration specifications. Establish and enforce governance policies, standards, and procedures for ERP system development, deployment, and maintenance activities. Ensure compliance with regulatory requirements and security protocols to safeguard sensitive data and ensure data integrity within the ERP environment. Qualifications: Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or related field; advanced degree or relevant certifications (e.g., ERP certification, PMP) preferred. Proven experience (X years) in ERP system implementation, customization, and support, with expertise in leading full lifecycle ERP projects. Strong technical proficiency in ERP platforms (e.g., SAP, Oracle, Microsoft Dynamics) and related technologies (e.g., SQL, Java, .NET). Demonstrated leadership skills with the ability to motivate, mentor, and manage a diverse technical team. Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to effectively collaborate with stakeholders at all levels of the organization. Analytical mindset with problem-solving abilities and a keen attention to detail. Familiarity with agile methodologies and project management frameworks. Knowledge of industry-specific ERP solutions and domain expertise in areas such as finance, supply chain, manufacturing, or human resources is a plus.

25 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Ledare med erfarenhet av agilt arbetssätt till E‑hälsomyndigheten

Vi utvecklar en digital infrastruktur för hälsodata! Var med och förbättra hälsan i Sverige Samhället utvecklas fort och ny teknik ger oss stora möjligheter att förbättra hälsan i Sverige och göra livet lite enklare. E-recept och covidbevis är exempel på hur vi utnyttjar tekniken idag. Men för att fullt ut kunna dra nytta av de möjligheterna som finns krävs en stabil digital nationell infrastruktur som gör det möjligt att dela och använda hälsodata på ett säkert sätt. Det håller vi på att bygga nu. Vill du vara med och göra vår hälsa bättre och mer tillgänglig? Vi utvecklar och vi växer. Välkommen till oss! Vi söker nu dig som är en senior ledare med erfarenhet av Lean och Agilt för att utveckla och stärka vårt nya arbetssätt   E-hälsomyndighetens agila transformation bidrar till en organisatorisk förmåga att löpande utveckla produkter och genomföra uppdrag utifrån nya förutsättningar i en alltmer föränderlig omvärld. Vi är en myndighet i stark tillväxt och vi har just tagit vårt första steg i vår förändringsresa till ett agilt arbetssätt, med allt vad det innebär. Vi söker nu dig som kan vara med att utveckla oss och vårt nya arbetssätt vidare. Är du en stark och trygg ledare som snabbt bygger förtroende hos chefer och andra ledande roller? Har du praktisk erfarenhet i att samordna och hantera komplexa frågor i gränslandet mellan organisation och linjeorganisation? Vill du bidra genom att förbättra våra arbetssätt där vi utvecklar Sveriges nationella infrastruktur inom vård, hälsa och omsorg? Då kan det här vara en roll för dig!   Om tjänsten Vi söker dig, som är en trygg ledare, med praktisk erfarenhet av agila arbetssätt och intresse för organisationsutveckling Organisatoriskt kommer du att ha din tillhörighet i ett så kallat LACE (Lean-Agile Center of Excellence) som är under uppbyggnad. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att stötta och leda organisationen genom dess chefer och ledande roller i att vidareutveckla och stärka vårt nya agila arbetssätt genom att: • Ta fram och genomföra praktiskt stöd, strukturer och lösningar för vår nybildade virtuella organisation, dess roller, tåg och team • Koordinera och hantera frågor mellan den virtuella- och linjeorganisationen • Stödja och vid behov leda möten avseende indelning i tåg löpande utifrån att myndigheten kontinuerligt växer • Tillhandahålla strukturer i confluence och jira för portfölj, tåg och team • Hålla ihop och utveckla fysiska och digitala ceremonier som är gemensamma för den virtuella organisationen • Tillhandahålla utbildning av roller och medarbetare i agilt arbetssätt med stöd av ramverket SAFe Om dig Vid rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen. Därför söker vi dig som har en god samarbetsförmåga, är lyhörd och duktig på att kommunicera. I ledarrollen har du förmågan att skapa förtroende hos både chefer och medarbetare. Du förstår att agila principer och arbetssätt är ett av flera delar i en organisation som behöver fungera tillsammans. Du är resultatorienterad, tar initiativ och skapar långsiktiga och hållbara samarbetsformer. Du har helhetssyn och ser till verksamhetens bästa i det större perspektivet. Vi söker dig som har:  • relevant universitets- eller högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt • goda kunskaper i det svenska och engelska språket i tal och skrift • minst 5 års erfarenhet av att samordna och leda förändring i stora eller medelstora organisationer • god kännedom om SAFe-ramverket • erfarenhet att leda möten med chefer, ledningsgrupper och team Det är meriterande för tjänsten om du har:  • praktisk erfarenhet av att hålla utbildningar inom agila arbetssätt • praktisk erfarenhet av agil produktutveckling • praktisk erfarenhet av att samordna frågor inom samt mellan olika organisationer • erfarenhet av att leda och utföra arbete i ett så kallat LACE eller liknande funktion • erfarenhet av att sätta upp och anpassa strukturer och verktygsstöd för agila arbetssätt såsom Jira/confluence • utbildad och certifierad SAFe SPC Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig att vara med och skapa samhällsnytta för dagens och framtidens e-hälsa. Vi arbetar med stora transaktionskritiska system som påverkar samhället. Du kommer att omges av trevliga arbetskamrater som har kul på jobbet. Du får självklart förmåner såsom friskvårdsbidrag och förtroendearbetstid. E-hälsomyndigheten vill vara en attraktiv arbetsgivare och erbjuder möjligheten till att arbeta delvis på distans. Anställningen är tillsvidare med inledande 6 månaders provanställning. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Placering för anställningen är Stockholm eller Kalmar. Arbetet kan innebära tjänsteresor, främst mellan de båda orterna. E-hälsomyndigheten vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och en etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Är du intresserad? Frågor angående tjänsten besvaras av enhetschef Anette Sunna på tel: 010-458 62 21, HR-specialist Elisabeth Axelsson på tel: 010-106 08 98, Fabian Göransson, Saco på tel: 010-458 62 34 och Ingela Gångfeldt, -ST på tel: 010-458 62 90. Välkommen att skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem med cv och personligt brev senast 2024-05-16! En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. Om du har beslut om skyddade personuppgifter, kontakta den HR-specialist som finns namngiven i annonsen. Om E-hälsomyndigheten E-hälsomyndigheten är expertmyndighet för frågor som rör e-hälsa och har en central roll i den framväxande nationella digitala infrastrukturen för hälsodata. Vi erbjuder också ett antal e-hälsotjänster och digitala lösningar för privatpersoner och professioner inom hälso- och sjukvård och socialtjänst. E-recepttjänsten och Covidbevis är de mest kända. Vi erbjuder dig ett spännande arbete med många utvecklingsmöjligheter på en arbetsplats i centrum för den nationella utvecklingen av e-hälsa. Hos oss arbetar drygt 380 medarbetare fördelat på två orter, Stockholm och Kalmar. Läs mer på www.ehalsomyndigheten.se. Rekryteringen sköts av E-hälsomyndighetens HR-enhet och därför undanber vi oss säljsamtal från rekryteringsföretag och annonssäljare.

25 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Ledare med erfarenhet av agilt arbetssätt till E‑hälsomyndigheten

Vi utvecklar en digital infrastruktur för hälsodata! Var med och förbättra hälsan i Sverige Samhället utvecklas fort och ny teknik ger oss stora möjligheter att förbättra hälsan i Sverige och göra livet lite enklare. E-recept och covidbevis är exempel på hur vi utnyttjar tekniken idag. Men för att fullt ut kunna dra nytta av de möjligheterna som finns krävs en stabil digital nationell infrastruktur som gör det möjligt att dela och använda hälsodata på ett säkert sätt. Det håller vi på att bygga nu. Vill du vara med och göra vår hälsa bättre och mer tillgänglig? Vi utvecklar och vi växer. Välkommen till oss! Vi söker nu dig som är en senior ledare med erfarenhet av Lean och Agilt för att utveckla och stärka vårt nya arbetssätt   E-hälsomyndighetens agila transformation bidrar till en organisatorisk förmåga att löpande utveckla produkter och genomföra uppdrag utifrån nya förutsättningar i en alltmer föränderlig omvärld. Vi är en myndighet i stark tillväxt och vi har just tagit vårt första steg i vår förändringsresa till ett agilt arbetssätt, med allt vad det innebär. Vi söker nu dig som kan vara med att utveckla oss och vårt nya arbetssätt vidare. Är du en stark och trygg ledare som snabbt bygger förtroende hos chefer och andra ledande roller? Har du praktisk erfarenhet i att samordna och hantera komplexa frågor i gränslandet mellan organisation och linjeorganisation? Vill du bidra genom att förbättra våra arbetssätt där vi utvecklar Sveriges nationella infrastruktur inom vård, hälsa och omsorg? Då kan det här vara en roll för dig!   Om tjänsten Vi söker dig, som är en trygg ledare, med praktisk erfarenhet av agila arbetssätt och intresse för organisationsutveckling Organisatoriskt kommer du att ha din tillhörighet i ett så kallat LACE (Lean-Agile Center of Excellence) som är under uppbyggnad. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att stötta och leda organisationen genom dess chefer och ledande roller i att vidareutveckla och stärka vårt nya agila arbetssätt genom att: • Ta fram och genomföra praktiskt stöd, strukturer och lösningar för vår nybildade virtuella organisation, dess roller, tåg och team • Koordinera och hantera frågor mellan den virtuella- och linjeorganisationen • Stödja och vid behov leda möten avseende indelning i tåg löpande utifrån att myndigheten kontinuerligt växer • Tillhandahålla strukturer i confluence och jira för portfölj, tåg och team • Hålla ihop och utveckla fysiska och digitala ceremonier som är gemensamma för den virtuella organisationen • Tillhandahålla utbildning av roller och medarbetare i agilt arbetssätt med stöd av ramverket SAFe Om dig Vid rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen. Därför söker vi dig som har en god samarbetsförmåga, är lyhörd och duktig på att kommunicera. I ledarrollen har du förmågan att skapa förtroende hos både chefer och medarbetare. Du förstår att agila principer och arbetssätt är ett av flera delar i en organisation som behöver fungera tillsammans. Du är resultatorienterad, tar initiativ och skapar långsiktiga och hållbara samarbetsformer. Du har helhetssyn och ser till verksamhetens bästa i det större perspektivet. Vi söker dig som har:  • relevant universitets- eller högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt • goda kunskaper i det svenska och engelska språket i tal och skrift • minst 5 års erfarenhet av att samordna och leda förändring i stora eller medelstora organisationer • god kännedom om SAFe-ramverket • erfarenhet att leda möten med chefer, ledningsgrupper och team Det är meriterande för tjänsten om du har:  • praktisk erfarenhet av att hålla utbildningar inom agila arbetssätt • praktisk erfarenhet av agil produktutveckling • praktisk erfarenhet av att samordna frågor inom samt mellan olika organisationer • erfarenhet av att leda och utföra arbete i ett så kallat LACE eller liknande funktion • erfarenhet av att sätta upp och anpassa strukturer och verktygsstöd för agila arbetssätt såsom Jira/confluence • utbildad och certifierad SAFe SPC Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig att vara med och skapa samhällsnytta för dagens och framtidens e-hälsa. Vi arbetar med stora transaktionskritiska system som påverkar samhället. Du kommer att omges av trevliga arbetskamrater som har kul på jobbet. Du får självklart förmåner såsom friskvårdsbidrag och förtroendearbetstid. E-hälsomyndigheten vill vara en attraktiv arbetsgivare och erbjuder möjligheten till att arbeta delvis på distans. Anställningen är tillsvidare med inledande 6 månaders provanställning. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Placering för anställningen är Stockholm eller Kalmar. Arbetet kan innebära tjänsteresor, främst mellan de båda orterna. E-hälsomyndigheten vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och en etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Är du intresserad? Frågor angående tjänsten besvaras av enhetschef Anette Sunna på tel: 010-458 62 21, HR-specialist Elisabeth Axelsson på tel: 010-106 08 98, Fabian Göransson, Saco på tel: 010-458 62 34 och Ingela Gångfeldt, -ST på tel: 010-458 62 90. Välkommen att skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem med cv och personligt brev senast 2024-05-16! En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. Om du har beslut om skyddade personuppgifter, kontakta den HR-specialist som finns namngiven i annonsen. Om E-hälsomyndigheten E-hälsomyndigheten är expertmyndighet för frågor som rör e-hälsa och har en central roll i den framväxande nationella digitala infrastrukturen för hälsodata. Vi erbjuder också ett antal e-hälsotjänster och digitala lösningar för privatpersoner och professioner inom hälso- och sjukvård och socialtjänst. E-recepttjänsten och Covidbevis är de mest kända. Vi erbjuder dig ett spännande arbete med många utvecklingsmöjligheter på en arbetsplats i centrum för den nationella utvecklingen av e-hälsa. Hos oss arbetar drygt 380 medarbetare fördelat på två orter, Stockholm och Kalmar. Läs mer på www.ehalsomyndigheten.se. Rekryteringen sköts av E-hälsomyndighetens HR-enhet och därför undanber vi oss säljsamtal från rekryteringsföretag och annonssäljare.

25 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Agil coach och specialist Jira/Confluence till E‑hälsomyndigheten

Vi utvecklar en digital infrastruktur för hälsodata! Var med och förbättra hälsan i Sverige Samhället utvecklas fort och ny teknik ger oss stora möjligheter att förbättra hälsan i Sverige och göra livet lite enklare. E-recept och covidbevis är exempel på hur vi utnyttjar tekniken idag. Men för att fullt ut kunna dra nytta av de möjligheterna som finns krävs en stabil digital nationell infrastruktur som gör det möjligt att dela och använda hälsodata på ett säkert sätt. Det håller vi på att bygga nu. Vill du vara med och göra vår hälsa bättre och mer tillgänglig? Vi utvecklar och vi växer. Välkommen till oss! Vi söker nu en agil coach till vårt nystartade team för agilt arbetssätt, sk LACE (Lean-Agile Center of Excellence) E-hälsomyndighetens agila transformation bidrar till en organisatorisk förmåga att löpande utveckla produkter och genomföra uppdrag utifrån nya förutsättningar i en alltmer föränderlig omvärld. Vi är en myndighet i stark tillväxt och vi har just tagit vårt första steg i vår förändringsresa till ett agilt arbetssätt, med allt vad det innebär. Vi söker nu dig som kan vara med att utveckla oss och vårt nya arbetssätt vidare. Är du en stark och trygg person som brinner för att praktiskt stötta och hjälpa team och roller i agila arbetssätt? Har du praktisk erfarenhet av Atlassian och att utveckla detta centrala verktygsstöd för en agil produktutveckling på olika nivåer?  Vill du bidra genom att förbättra våra arbetssätt där vi utvecklar Sveriges nationella infrastruktur inom vård, hälsa och omsorg? Då kan det här vara en roll för dig!     Om tjänsten Vi söker dig, som är en trygg och kommunikativ coach, med praktisk erfarenhet av agila arbetssätt samt utformning av verktygsstöd för högfungerande agila organisationer. Organisatoriskt kommer du att ha din tillhörighet i ett så kallat LACE som är under uppbyggnad. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att stötta organisationen och dess olika roller och forum genom att:   • Tillhandahålla coachstöd för roller, tåg och team i agilt arbetssätt med stöd av ramverket SAFe • Utveckla och underhålla flöden/processer/arbetssätt i Confluence/Jira samt vara ett expertstöd och coacha organisationen i verktygen • Etablera agil mätning, uppföljning och stöd till organisation med tillhörande användarvänlig visualisering • Samordna och utveckla fysiska och digitala ceremonier som är gemensamma för organisationen Om dig Vid rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen. Därför söker vi dig som har en god samarbetsförmåga, är lyhörd och duktig på att se behov och omsätta dessa i praktiska lösningar. Du förstår att agila principer och arbetssätt är en av flera delar i en organisation som behöver fungera tillsammans. Du är resultatorienterad, tar initiativ och bidrar till långsiktiga och hållbara strukturer och samarbetsformer. Du har helhetssyn och ser till verksamhetens bästa i det större perspektivet. Vi söker dig som har: • relevant universitets- eller högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt • goda kunskaper i det svenska och engelska språket i tal och skrift • minst 3 års praktisk erfarenhet av att stödja och ta fram lösningar och verktygsstöd för agila organisationer, roller och team • god kännedom om SAFe-ramverket • 3-årig praktisk erfarenhet av att administrera Atlassians Jira/Confluence Det är meriterande för tjänsten om du har:  • praktisk erfarenhet av att hålla utbildningar inom agila arbetssätt • praktisk erfarenhet av agil produktutveckling • erfarenhet av att arbeta i ett så kallat LACE  eller liknande funktion • utbildad och certifierad SAFe SPC Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig att vara med och skapa samhällsnytta för dagens och framtidens e-hälsa. Vi arbetar med stora transaktionskritiska system som påverkar samhället. Du kommer att omges av trevliga arbetskamrater som har kul på jobbet. Du får självklart förmåner såsom friskvårdsbidrag och förtroendearbetstid. E-hälsomyndigheten vill vara en attraktiv arbetsgivare och erbjuder möjligheten till att arbeta delvis på distans. Anställningen är tillsvidare med inledande 6 månaders provanställning. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Placering för anställningen är Stockholm eller Kalmar. Arbetet kan innebära tjänsteresor, främst mellan de båda orterna. E-hälsomyndigheten vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och en etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Är du intresserad? Frågor angående tjänsten besvaras av enhetschef Anette Sunna på tel: 010-458 62 21, HR-specialist Elisabeth Axelsson på tel: 010-106 08 98, Fabian Göransson, Saco på tel: 010-458 62 34 och Ingela Gångfeldt, -ST på tel: 010-458 62 90. Välkommen att skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem med cv och personligt brev senast 2024-05-16! En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. Om du har beslut om skyddade personuppgifter, kontakta den HR-specialist som finns namngiven i annonsen. Om E-hälsomyndigheten E-hälsomyndigheten är expertmyndighet för frågor som rör e-hälsa och har en central roll i den framväxande nationella digitala infrastrukturen för hälsodata. Vi erbjuder också ett antal e-hälsotjänster och digitala lösningar för privatpersoner och professioner inom hälso- och sjukvård och socialtjänst. E-recepttjänsten och Covidbevis är de mest kända. Vi erbjuder dig ett spännande arbete med många utvecklingsmöjligheter på en arbetsplats i centrum för den nationella utvecklingen av e-hälsa. Hos oss arbetar drygt 380 medarbetare fördelat på två orter, Stockholm och Kalmar. Läs mer på www.ehalsomyndigheten.se. Rekryteringen sköts av E-hälsomyndighetens HR-enhet och därför undanber vi oss säljsamtal från rekryteringsföretag och annonssäljare.

25 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Agil coach och specialist Jira/Confluence till E‑hälsomyndigheten

Vi utvecklar en digital infrastruktur för hälsodata! Var med och förbättra hälsan i Sverige Samhället utvecklas fort och ny teknik ger oss stora möjligheter att förbättra hälsan i Sverige och göra livet lite enklare. E-recept och covidbevis är exempel på hur vi utnyttjar tekniken idag. Men för att fullt ut kunna dra nytta av de möjligheterna som finns krävs en stabil digital nationell infrastruktur som gör det möjligt att dela och använda hälsodata på ett säkert sätt. Det håller vi på att bygga nu. Vill du vara med och göra vår hälsa bättre och mer tillgänglig? Vi utvecklar och vi växer. Välkommen till oss! Vi söker nu en agil coach till vårt nystartade team för agilt arbetssätt, sk LACE (Lean-Agile Center of Excellence) E-hälsomyndighetens agila transformation bidrar till en organisatorisk förmåga att löpande utveckla produkter och genomföra uppdrag utifrån nya förutsättningar i en alltmer föränderlig omvärld. Vi är en myndighet i stark tillväxt och vi har just tagit vårt första steg i vår förändringsresa till ett agilt arbetssätt, med allt vad det innebär. Vi söker nu dig som kan vara med att utveckla oss och vårt nya arbetssätt vidare. Är du en stark och trygg person som brinner för att praktiskt stötta och hjälpa team och roller i agila arbetssätt? Har du praktisk erfarenhet av Atlassian och att utveckla detta centrala verktygsstöd för en agil produktutveckling på olika nivåer?  Vill du bidra genom att förbättra våra arbetssätt där vi utvecklar Sveriges nationella infrastruktur inom vård, hälsa och omsorg? Då kan det här vara en roll för dig!     Om tjänsten Vi söker dig, som är en trygg och kommunikativ coach, med praktisk erfarenhet av agila arbetssätt samt utformning av verktygsstöd för högfungerande agila organisationer. Organisatoriskt kommer du att ha din tillhörighet i ett så kallat LACE som är under uppbyggnad. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att stötta organisationen och dess olika roller och forum genom att:   • Tillhandahålla coachstöd för roller, tåg och team i agilt arbetssätt med stöd av ramverket SAFe • Utveckla och underhålla flöden/processer/arbetssätt i Confluence/Jira samt vara ett expertstöd och coacha organisationen i verktygen • Etablera agil mätning, uppföljning och stöd till organisation med tillhörande användarvänlig visualisering • Samordna och utveckla fysiska och digitala ceremonier som är gemensamma för organisationen Om dig Vid rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen. Därför söker vi dig som har en god samarbetsförmåga, är lyhörd och duktig på att se behov och omsätta dessa i praktiska lösningar. Du förstår att agila principer och arbetssätt är en av flera delar i en organisation som behöver fungera tillsammans. Du är resultatorienterad, tar initiativ och bidrar till långsiktiga och hållbara strukturer och samarbetsformer. Du har helhetssyn och ser till verksamhetens bästa i det större perspektivet. Vi söker dig som har: • relevant universitets- eller högskoleutbildning eller motsvarande kunskaper förvärvade på annat sätt • goda kunskaper i det svenska och engelska språket i tal och skrift • minst 3 års praktisk erfarenhet av att stödja och ta fram lösningar och verktygsstöd för agila organisationer, roller och team • god kännedom om SAFe-ramverket • 3-årig praktisk erfarenhet av att administrera Atlassians Jira/Confluence Det är meriterande för tjänsten om du har:  • praktisk erfarenhet av att hålla utbildningar inom agila arbetssätt • praktisk erfarenhet av agil produktutveckling • erfarenhet av att arbeta i ett så kallat LACE  eller liknande funktion • utbildad och certifierad SAFe SPC Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig att vara med och skapa samhällsnytta för dagens och framtidens e-hälsa. Vi arbetar med stora transaktionskritiska system som påverkar samhället. Du kommer att omges av trevliga arbetskamrater som har kul på jobbet. Du får självklart förmåner såsom friskvårdsbidrag och förtroendearbetstid. E-hälsomyndigheten vill vara en attraktiv arbetsgivare och erbjuder möjligheten till att arbeta delvis på distans. Anställningen är tillsvidare med inledande 6 månaders provanställning. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Placering för anställningen är Stockholm eller Kalmar. Arbetet kan innebära tjänsteresor, främst mellan de båda orterna. E-hälsomyndigheten vill ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och en etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Är du intresserad? Frågor angående tjänsten besvaras av enhetschef Anette Sunna på tel: 010-458 62 21, HR-specialist Elisabeth Axelsson på tel: 010-106 08 98, Fabian Göransson, Saco på tel: 010-458 62 34 och Ingela Gångfeldt, -ST på tel: 010-458 62 90. Välkommen att skicka in din ansökan via vårt rekryteringssystem med cv och personligt brev senast 2024-05-16! En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. Om du har beslut om skyddade personuppgifter, kontakta den HR-specialist som finns namngiven i annonsen. Om E-hälsomyndigheten E-hälsomyndigheten är expertmyndighet för frågor som rör e-hälsa och har en central roll i den framväxande nationella digitala infrastrukturen för hälsodata. Vi erbjuder också ett antal e-hälsotjänster och digitala lösningar för privatpersoner och professioner inom hälso- och sjukvård och socialtjänst. E-recepttjänsten och Covidbevis är de mest kända. Vi erbjuder dig ett spännande arbete med många utvecklingsmöjligheter på en arbetsplats i centrum för den nationella utvecklingen av e-hälsa. Hos oss arbetar drygt 380 medarbetare fördelat på två orter, Stockholm och Kalmar. Läs mer på www.ehalsomyndigheten.se. Rekryteringen sköts av E-hälsomyndighetens HR-enhet och därför undanber vi oss säljsamtal från rekryteringsföretag och annonssäljare.

25 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Scrum master

Vi söker nu en engagerad Scrum Master till vår it-avdelning. Hos oss levererar du och ditt team lösningar som förenklar för företag och privatpersoner. Du får möjlighet att utvecklas samtidigt som du bidrar till samhällsnyttan. Var med och gör samhället möjligt! Om jobbet Du arbetar i ett agilt team där ni tillsammans ansvarar för både utveckling och förvaltning. Teamet är tvärfunktionellt och använder sin bredd och sitt djup genom att lära av varandra inom teamet. Vårt utvecklingsarbete sker med stöd av ramverket SAFe. Ditt team ingår i ett agilt utvecklingståg där all utveckling för de ingående teamen samplaneras över ett antal iterationer. Arbetet leds av en Release TrainEngineer (RTE). Som Scrum Master ansvarar du för att underlätta för teamet att nå tågets mål och leveranser genom att vägleda i överenskomna principer och coacha till ett effektivt arbetssätt. Du etablerar goda samarbetsformermed RTE och övriga Scrum Masters i tåget. Du förbereder och leder planeringar och jobbar aktivt med att underlätta kommunikation, koordination och samarbete i såväl teamet, mellan utvecklingsteamen som med verksamheten. Du ansvarar för teamets kontinuerliga utveckling och kunskapsspridning, då ni tillsammans skapar en kultur som engagerar och tar fram det bästa ur varje medarbetare. Hos oss får du möjlighet till ständig utveckling och lärande i arbetet. Vi jobbar aktivt med kompetens- och teknikutveckling genom exempelvis innovationssprintar. Du har kunniga kollegor som du utbyter erfarenheter med och du kan utveckla både bredd och spets hos oss. Tack vare att vi är en stor it-organisation kan vierbjuda goda möjligheter till intern rörlighet. Det är viktigt för oss att du har balans mellan jobb och fritid och vi erbjuder bland annat flexibel arbetstid och möjlighet att jobba delvis hemifrån. Du får en friskvårdstimme iveckan och friskvårdsbidrag. Om dig För att göra ett bra jobb och trivas hos oss på Skatteverket behöver du vara lyhörd, tänka nytt och ta ansvar. Du ska också leva upp till vår https://skatteverket.se/medarbetarpolicy. I det här jobbet ska du: - kunna analysera informationsflöden, se samband, mönster och göra avgränsningar - vara utvecklingsinriktad - ha god samarbetsförmåga - ha god kommunikationsförmåga och lätt för att uttrycka dig på svenska - vara flexibel och öppen för förändringar Du ska även ha: - för tjänsten relevant utbildning eller flerårig arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer som relevant - relevant erfarenhet av att arbeta som Scrum Master - aktuell erfarenhet av att coacha team och viktiga intressenter till ett agilt arbetssätt - erfarenhet av att jobba i stora komplexa it miljöer Det är önskvärt att du har en bakgrund inom teknisk utveckling, DevOps samt erfarenhet av att vara Scrum master i team som jobbar i plattformen OCP. Det är även önskvärt att du har aktuell och relevant arbetslivserfarenhet från myndighet. Bra att veta Anställningen är tillsvidare och kan inledas med provanställning i sex månader. En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap. På https://skatteverket.se/jobb kan du exempelvis läsa om vår samhällsbärande roll, fördelarna med att jobba hos oss och hur det går till när du söker våra jobb. När du ansöker bifogar du ditt cv. Vi använder inte personligt brev i våra rekryteringar och du ska därför inte bifoga det i din ansökan. Välkommen med din ansökan! Skatteverket har en samhällsbärande roll. Vårt arbete berör alla privatpersoner och företag och genom vårt uppdrag bidrar vi till ett väl fungerande samhälle. Vår utveckling är kunddriven och vi samverkar med andra för att skapa effektiva lösningar. Tillsammans gör vi samhället möjligt.

25 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
IT-projektledare

Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har kontor i Malmö och Oskarshamn. Har du enastående IT-kunskaper och trivs med att arbeta i snabbrörliga miljöer? Är du redo att ta steget in i en projektledarroll på ett e-handelsföretag som utmärker sig genom sin tekniska kompetens? Denna möjlighet kan vara nästa stora steg i din karriär! Som IT-projektledare kommer du att arbeta som projekt- och uppdragsledare i ett team med duktiga utvecklare för att utveckla Nordens bästa e-handelsplattform. Som en av Nordens största e-handlare använder vi moderna lösningar och har en egenutvecklad plattform för att optimera våra sajter efter våra kunders behov. Avdelningens uppgift är att kontinuerligt förbättra köpupplevelsen och effektivisera våra flöden genom att utveckla plattformen. Plattformen är byggd på React med TypeScript och vår backend är baserad på C# .NET. Vi använder Googles molnlösningar tillsammans med egenutvecklade system. Vi jobbar agilt med Jira som plattform för alla typer av ärenden och hanterar ett stort antal uppdrag och projekt parallellt. Om tjänstenDitt ansvar inkluderar att koordinera med olika beställare inom verksamheten för både mindre och större beställningar och projekt. Många projekt involverar flera olika avdelningar och en viktig egenskap är att kunna agera som länken mellan de olika beställarna och utvecklingsavdelningen. Våra beställare brinner för sina områden, men behöver din hjälp med att omsätta sina idéer till IT-krav. Eftersom vi arbetar i många olika miljöer är en viktig del av rollen att koordinera olika tester innan produktionssättning. Du kommer även att vara med och utveckla våra interna processer och flöden.Vi använder Jira Service Desk för hantering av alla Change Requests. Projekten på IT-avdelningen hanteras sedan i Scrum eller Kanban-projekt beroende på storlek. Vi arbetar med CI/CD där vi kontinuerligt släpper nya versioner. Vi har interna QA-resurser som du kommer att samarbeta med för att ha testkriterierna klara redan innan utvecklingen börjar. Tjänsten är placerad på vårt kontor i centrala Malmö, bara några minuters promenad från centralstationen. Om digVi söker dig som har några års erfarenhet av att arbeta som IT-projektledare, meriterande om det är inom e-handel. Vi är ett företag i stark tillväxt och för att du ska trivas i rollen bör du trivas med att arbeta i ett högt tempo. Du är social och duktig på att tydligt kommunicera med olika beställare och interna produktägare. Du har IT-kunskaper som gör att du kan detaljera flöden, user stories och högnivåkrav på ett sätt som gör att våra duktiga utvecklare och arkitekter kan bryta ner dessa till tekniska krav.Det viktigaste är att du trivs med att arbeta nära utvecklarna och tillsammans sätta upp sprintar och mål som ni når gemensamt! Kunskaper om Jira eller liknande plattformar samt agil utvecklingsmetodik är därför önskvärt. Vi erbjuderVi erbjuder ett varierande och spännande arbete hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer. En inspirerande miljö, hög teknisk kompetens inom företaget och en mängd utmaningar. Du är med och utvecklar en sajt som redan håller mycket hög klass och som vi i teamet är stolta över. Det finns stort utrymme för idéer och goda möjligheter att vara med och påverka arbetet kring förbättringar av lösningar och vår affär. Vi värdesätter en trevlig arbetsmiljö där du som medarbetare trivs och mår bra. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter och sociala evenemang såsom exempelvis teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Låter detta som din typ av utmaning? Vi ser fram emot att höra från dig, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi hanterar ansökningar löpande. Om företagetBygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

25 april 2024
Sista ansökan:
12 oktober 2024