Receptionist sökes till Global Advokatbyrå
Asta Agency AB
Kontorsreceptionister

Om företaget Vi är en global affärsjuridisk byrå som erbjuder ett brett spektrum av juridiska tjänster och har en stark internationell närvaro. Med kontor och medarbetare över hela världen, kan vi erbjuda våra klienter expertis inom olika affärsjuridiska områden. I Sverige är vi ett dynamiskt team som arbetar tätt tillsammans och utnyttjar vår internationella styrka för att genomföra komplexa affärer. Vår arbetsmiljö präglas av samarbete, utveckling och hög professionell standard. Vi erbjuder även många sociala aktiviteter och möjligheter att engagera sig för våra medarbetare. Exempelvis har vi ett träningspass på SATS varje onsdag, gemensam frukost varje onsdag, och fika varje fredag som receptionen styr upp. Dessutom ser vi fram emot vår kick-off i slutet av augusti. Om tjänstenVi söker nu en receptionist som kan bidra till att vår verksamhet flyter smidigt. Som receptionist ingår du i vårt internservice team och du kommer att ha en viktig roll i vår dagliga verksamhet. Arbetsuppgifterna är varierande och innefattar bland annat att: Ta emot besökare och svara i telefon. Hålla ordning i konferensrummen och hantera bokningar. Beställa och organisera luncher samt hantera samlingsfakturor såsom taxikvitton. Se till att hela kontoret är i toppskick, bl a genom att ta ansvar för kopieringsrum och kaffestationer. Beställa mat och övriga förberedelser i samband med seminarier och evenemang. Kvalifikationer och egenskaper Vi söker dig som är ansvarstagande, prestigelös och serviceminded. Dina personliga egenskaper är det viktigaste för oss och vi värdesätter särskilt att du är: Ansvarstagande: Du tar initiativ och ser till att arbetsuppgifter blir utförda på ett noggrant och effektivt sätt. Prestigelös: Du är flexibel och öppen för att hjälpa till där det behövs, oavsett om det handlar om att fylla på kaffe eller välkomna besökare. Serviceminded: Du brinner för att ge god service och tycker om att skapa en positiv upplevelse för både kollegor och besökare. Social: Du har lätt för att kommunicera och trivs med att arbeta i ett team. Eftersom vi arbetar i en internationell miljö är det viktigt att du är bekväm med att prata engelska. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller från andra serviceyrken. Du bör vara van vid att hantera flera uppgifter samtidigt och trivas med att arbeta i en miljö där ingen dag är den andra lik. Om du är en person som gillar att bidra till en väl fungerande arbetsplats och vill vara en del av ett internationellt och dynamiskt team, då är detta jobbet för dig. Skicka in din ansökan redan idag! Övrig informationVi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.

27 maj 2025
Sista ansökan:
13 november 2025
Community Host till United Spaces Helsingborg
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: 25,5h/veckan Arbetstider: Måndagar, onsdagar, torsdagar och fredagar kl.09-14.00. Tisdagar kl.08-14.00.  Ort: Centrala Helsingborg. Startdatum: Augusti. Uppdragslängd: 2025-08-04 till 2025-12-31. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och blir tilldelad en konsultchef under ditt uppdrag hos kund. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Community Host till vår kund United Spaces som är ett av Sveriges största coworking bolag. United Spaces startades för 25 år sedan och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Sedan starten 1999 har grundtanken varit att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans. DIN ROLL I rollen som Community Host kommer du att strukturerat och aktivt leverera bästa tänkbara service till kunder och besökare. Din uppgift är att säkerställa att kunder och besökare upplever United Spaces som den lokala marknadens bästa ställe att arbeta, nätverka och växa på.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Välkomna och ta emot besök Genomföra kontorsrundor och säkerställa att det ser rent och snyggt ut Se till att det ser bra ut i konferensrummen innan/efter möten Hantera kaffestationer och diskmaskin Förbereda och genomföra regelbunden frukostbuffé som United Spaces har varje tisdagsmorgon för sina medlemmar. Ta emot beställningar  Fylla på kontorsmaterial  Stötta vid eventuella AW:s VEM ÄR DU?  För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad ut i fingerspetsarna! Du har förmågan att arbeta självgående, har ett driv samt självledarskap för att ta dig an dina dagliga arbetsuppgifter. Du har lätt för att se detaljer och är initiativtagande. Vidare har du en positiv inställning och engagemang oavsett hög eller lågt tempo. Vi söker dig som studerar på distans, ska börja studera efter årskiftet eller är mellan jobb. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från en serviceroll inom café/restaurang, hotell, reception eller liknande roll. Vidare har du goda kunskaper i Office-paketet. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning efter intervjusteget. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

26 maj 2025
Sista ansökan:
12 november 2025
Receptionist/tandvårdsbiträde
Pg Dental AB
Kontorsreceptionister

Tandvårdshuset söker ytterligare en receptionist/tandvårdsbiträde. Vi söker dig som kan tala och skriva på danska eftersom många av våra patienter kommer från Danmark. Vi erbjuder dig: Malmös bästa kollegor Varierade arbetsuppgifter Modern klinik Trevliga patienter Gym samt PT Friskvårdsbidrag Vi söker en glad medarbetare som sätter patienten i fokus och bidrar till en trevlig miljö och upplevelse för såväl patienter som medarbetare. Tjänsten innebär högt tempo med varierade arbetsuppgifter, både i receptionen och på behandlingsrum. Erfarenhet från tandvård är meriterande men inget krav, utan kan tränas upp på plats. Tandvårdshuset är en modern klinik där både personal och patienter trivs. På plan 2 bedrivs patientvård i rymliga behandlingsrum och på bottenplan finns ett tandtekniskt laboratorium och lokaler för forskning och utbildning. På kliniken jobbar ett team av 4 tandläkare, 5 tandhygienister och 4 tandsköterskor samt en receptionist.

20 maj 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Receptionist
Hisingen Vårdcentral AB
Kontorsreceptionister

Om Hisingen Vårdcentral och BVC: Hisingen Vårdcentral och BVC är en nyetablerad vårdcentral som öppnar den 1 augusti i Hisings Backa, Göteborg, med goda kommunikationsmöjligheter – närmsta hållplats är Lisa Sass Gata. Vi erbjuder primärvård på uppdrag av Västra Götalandsregionen. Vårt utbud inkluderar läkarmottagning, distriktssköterskemottagning, astma/KOL-mottagning, diabetesmottagning och barnavårdscentral (BVC). Vårdcentralen är belägen i en lokal som är helt nybyggd invändigt – en fräsch och modern miljö, anpassad för att främja god arbetsmiljö och hög tillgänglighet för våra patienter. Vi arbetar hälsofrämjande och välkomnar patienter i olika åldrar. Tillsammans skapar vi en modern vård med hög kvalitet, präglad av personligt engagemang och god service. Vi tar ansvar för det samhälle vi lever i och strävar efter att bidra till ett tryggare och friskare liv. Vi värdesätter snabba beslut, flexibilitet samt möjligheten att påverka och tänka nytt. Om tjänsten: Arbetet som receptionist är omväxlande och stimulerande. I tjänsten ingår kassa- och receptionsarbete samt övriga administrativa uppgifter, remisshantering och scanning. Om dig: Du bör ha goda kunskaper inom det svenska språket. Tidigare erfarenhet av arbete inom primärvård och goda data-kunskaper är meriterande. Språkkunskaper utöver svenska är meriterande. Intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Observera: Vi undanber oss kontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra försäljningsaktörer. Läkarhus Kyrkbyn har redan upphandlade avtal.

19 maj 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Flexibel servicestjärna sökes till reception i Göteborg!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en av våra mest värdefulla roller med störst möjlighet att klättra och utvecklas. I denna roll arbetar du som flexande service manager vilket innebär att du främst arbetar som receptionist hos våra olika kunder runt om i Göteborgsområdet. Tjänsten är något för dig som gillar ett varierande arbete där du arbetar på olika företag, såsom fastighetsbolag, banker, köpcentrum och även på våra konferensanläggningar. Som flexare (ambulerande service manager) kommer du att skapa dig ett stort kontaktnät och få mycket erfarenheter från arbete på olika bolag inom näringslivet. Under de första veckorna kommer du att gå på upplärning ute hos våra kunder tillsammans med den ordinarie personalen. Du arbetar både självständigt och i team. Exempel på uppgifter du kan ansvara för är: Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare som receptionist/servicemedarbetare. Administrativt arbete i olika system Bokningar och beställningar Konferensansvarig Mail och telefon Post- och pakethantering Övrigt relaterade arbetsuppgifter som tillhör rollen som servicemedarbetare. Vem är du? Välkomnande och serviceminded Glad och utåtriktad Ansvarstagande och självständig Strukturerad och ordningsam Orädd och gillar att möta nya människor Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad Flexibel och gillar varierat arbete Du talar flytande svenska och engelska Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system Om anställningen Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning 100% anställningsgrad (de dagar det inte finns något direkt behov får du istället gå på utbildning/ytterligare upplärning eller stärka upp där behovet finns) Måndag-fredag kontorstider ca kl 08-17 Uppdragen är belägna i Göteborg Start omgående eller enligt överenskommelse Vi erbjuder b.la. friskvårdsbidrag, löpande utbildning, teamaktiviteter och andra speciella förmåner för våra ambulerande service managers! I denna roll har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just ambulerande servicemanagers. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

12 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Flexibel servicestjärna sökes till reception i Göteborg!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Här är chansen för dig som söker en riktigt rolig utmaning och ditt nästa steg i karriären! Detta är en av våra mest värdefulla roller med störst möjlighet att klättra och utvecklas. I denna roll arbetar du som flexande service manager vilket innebär att du främst arbetar som receptionist hos våra olika kunder runt om i Göteborgsområdet. Tjänsten är något för dig som gillar ett varierande arbete där du arbetar på olika företag, såsom fastighetsbolag, banker, köpcentrum och även på våra konferensanläggningar. Som flexare (ambulerande service manager) kommer du att skapa dig ett stort kontaktnät och få mycket erfarenheter från arbete på olika bolag inom näringslivet. Under de första veckorna kommer du att gå på upplärning ute hos våra kunder tillsammans med den ordinarie personalen. Du arbetar både självständigt och i team. Exempel på uppgifter du kan ansvara för är: Agera mood manager och ansvara för att leverera service i världsklass till alla besökare som receptionist/servicemedarbetare. Administrativt arbete i olika system Bokningar och beställningar Konferensansvarig Mail och telefon Post- och pakethantering Övrigt relaterade arbetsuppgifter som tillhör rollen som servicemedarbetare. Vem är du? Välkomnande och serviceminded Glad och utåtriktad Ansvarstagande och självständig Strukturerad och ordningsam Orädd och gillar att möta nya människor Snabblärd, prestigelös och lösningsorienterad Flexibel och gillar varierat arbete Du talar flytande svenska och engelska Erfarenhet av Office-paketet och lätt för att sätta dig in i nya system Om anställningen Tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning 100% anställningsgrad (de dagar det inte finns något direkt behov får du istället gå på utbildning/ytterligare upplärning eller stärka upp där behovet finns) Måndag-fredag kontorstider ca kl 08-17 Uppdragen är belägna i Göteborg Start omgående eller enligt överenskommelse Vi erbjuder b.la. friskvårdsbidrag, löpande utbildning, teamaktiviteter och andra speciella förmåner för våra ambulerande service managers! I denna roll har du även stora utvecklingsmöjligheter och många av våra nuvarande chefer har börjat sin karriär hos oss som just ambulerande servicemanagers. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Receptionist sökes till extrajobb i paket- och servicedisk i Skärholmen ...
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Älskar du service och söker ett roligt extrajobb? Vi letar efter en flexibel stjärna till vårt team i Skärholmen Centrum! I rollen som Receptionist hos oss på E-Way, det välbesökta servicecenter i Skärholmen Centrum, får du vara ansiktet utåt och skapa positiva upplevelser för både besökare, kunder och medarbetare. Med ett professionellt och varmt bemötande ser du till att varje besök blir så smidigt och trevligt som möjligt. I rollen jobbar du både administrativt och fysiskt för att levererar service på hög nivå! I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Hantera post- och paketutlämning Kunna arbeta effektivt och logistiskt  Välkomna och vägleda besökare Vem är du? Vi vet att du är en riktig servicestjärna som brinner för det personliga mötet och älskar att jobba med människor. Du jobbar proaktivt och lösningsorienterat och ligger alltid steget före. Du är flexibel och prestigelös och kan jobba både självständigt och i team.  Vi ser gärna att du är energisk, driven, ambitiös och trivs med att jobba fysiskt. Du har jobbat med service tidigare och arbetat i Office-paketet. Du talar flytande svenska och engelska. Det är även meriterande om du har erfarenhet av post och pakethantering. Anställningen Anställningsform: Timanställning  Sysselsättningsgrad: Vid behov, du kan komma att rycka in vid kort varsel samma dag samt vid planerade ledigheter, du kan själv söka lediga pass samt lägga in din tillgänglighet i vår schemaläggningsapp. Under sommarperioden kommer det att vara ett fast helgschema. Start: Omgående Arbetstider: Varierande, du kan jobba både vardagar, kvällar och helger. Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

6 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Vi söker en receptionist till Coor i Boden
ByHart AB
Kontorsreceptionister

Om företaget Coor är en ledande nordisk serviceleverantör som skapar smarta och hållbara lösningar för våra kunders arbetsmiljöer. Hos oss blir du en del av ett engagerat team där service, innovation och trivsel står i centrum. Vi tror på att små detaljer gör stor skillnad – och det är där du kommer in. ArbetsuppgifterÄr du en glädjespridare som älskar att ge det lilla extra? Då kommer du att trivas i vår reception i Boden, där du är den första personen våra kunder och besökare möter och den som sätter tonen för hela deras upplevelse. Som receptionist hos oss på Coor har du en central roll i det dagliga flödet. Du arbetar självständigt men i nära samarbete med kollegor. Dina dagar blir varierande, där varje möte är en möjlighet att göra skillnad. Du kommer bland annat att: Välkomna och assistera besökare på ett professionellt och varmt sätt. Hantera inkommande samtal och e-post. Utföra administrativa uppgifter och vara behjälplig i det dagliga arbetet. Vem är du Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och har en positiv attityd. Du har lätt för att skapa relationer och tycker om att möta människor från olika bakgrunder. Du trivs både med att arbeta självständigt och i team, och du har en naturlig känsla för när det behövs det lilla extra. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Det är meriterande om du talar fler språk, särskilt tyska, polska, finska, turkiska eller holländska. Extra plus om du har lokalkännedom om Boden och kan tipsa våra besökare om sevärdheter och smultronställen! Låter det intressant?Hos oss får du inte bara ett spännande jobb, du blir en del av en arbetsplats där vi stöttar varandra, utvecklas tillsammans och varje dag får chansen att göra någon annans dag lite bättre. Välkommen till Coor, där du är skillnaden! AnsökanSysselsättningsgrad: 80 % med möjlighet till utökning (rullande femveckorsschema). Anställningsform: Provanställning. Lönevillkor: Enligt överenskommelse. Tillträde: Enligt överenskommelse. Har du frågor om oss, rollen och processen är du varmt välkommen att kontakta Hanna Müller på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

29 april 2025
Sista ansökan:
16 oktober 2025
Administratör
Feelgood Svenska AB
Kontorsreceptionister

Som administratör på Feelgood hanterar du beställningar via vårt ärendehanteringssystem, telefon och mail. Du behöver ha förmågan att kunna samtala med kunden medan du jobbar i olika system så telefonvana och god systemvana är nödvändiga för tjänsten. Tjänsten är på Heltid med främst fysisk placering i Växjö. Arbete på andra enheter i regionen kan förekomma. Vi söker dig som är medicinsk administratör eller undersköterska. Erfarenhet inom försäljning, kundrelationer eller serviceyrken är meriterande, likaså kunskap inom företagshälsovård. Vi vill att du som söker har goda kunskaper i tal och skrift på både svenska och engelska. Du trivs med att arbeta både i grupp och självständigt. Du är bra på att snabbt identifiera kundens behov och trivs med att kommunicera via telefon. Kommunikativ, noggrann, pigg och kundfokuserad är egenskaper vi söker. Du behöver ha lätt för att ta till dig ny information då arbetet tidvis håller ett högt tempo. Dessutom behöver du gilla utveckling och förändring då vi alltid strävar efter att förbättra kvalitén i vårt arbete, både internt och externt. Intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan tillsättas tidigare än sista ansöknings dag. Feelgood är Sveriges ledande hälsoföretag för det moderna arbetslivet. Vi hjälper företag och organisationer att förbättra produktivitet och sänka kostnader genom att arbeta systematiskt och förebyggande med arbetsmiljö, hållbar hälsa, ledarskap, medarbetarskap och vid behov rehabilitering eller krishantering. Vi har idag drygt 800 medarbetare som möter kunderna både digitalt och på 140 platser i Sverige vilket omfattar ca 8 000 kunder och 1 miljon medarbetare. Feelgood grundades 1995 och ägs sedan 2021 av den finska vårdkoncernen Terveystalo Healthcare OY.

28 april 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Receptionist till Solna Dental Arenatandläkarna
Dentalum Operations AB (publ)
Kontorsreceptionister

Är du en självgående person med ett genuint engagemang för service och omtanke? Hos oss står patienten alltid i centrum – och nu söker vi dig som vill bidra till en trygg och välkomnande upplevelse i rollen som Receptionist på Solna Dental Arenatandläkarna! OM ROLLEN Tjänsten innebär sedvanliga arbetsuppgifter som receptionist såsom att ta emot telefonsamtal, fylla tidböcker, tidsbokningar, remisser, scanning och att ta emot patienter. Rollen erbjuder ett roligt och omväxlande arbete där du får möjlighet att ta mycket eget ansvar. Du kommer ingå i ett härligt team på 15 personer bestående av både tandläkare, tandhygienister och tandksöterskor. Du blir också en del av en tandvårdssatsning i Sverige, Dentalum, där du kommer få möjlighet att utvecklas i takt med företaget. Vi på Solna Dental värdesätter kvalitet och behandlingar som förbättrar patientens hälsa på lång sikt. Vi ser det därför som en förutsättning att sätta patienten i fokus med en holistisk syn på vården. PERSONLIGA EGENSKAPER För att passa in i rollen som receptionist hos oss ser vi gärna att du är strukturerad och har förmågan att överblicka, planera och prioritera. Vidare fungerar du bra i team och kan snabbt sätta dig in i nya situationer och har ett intresse av att lära dig nya saker. Du kommer att vara klinikens ansikte utåt och därför är det viktigt att du är serviceinriktad, lugn och positiv i din framtoning och har lätt att fokusera på arbetsuppgifter i en aktiv miljö. KVALIFIKATIONER Erfarenhet av att ha arbetat i ett servicerelaterat yrke Meriterande om du tidigare arbetat inom tandvård Goda kunskaper i svenska Meriterande om du har arbetat i Muntra KLINIKEN Solna Dental har två kliniker i Solna – en i Huvudsta och en i Arenastaden. Receptionistrollen är placerad på kliniken i Arenastaden, som har fyra moderna behandlingsrum. Kliniken i Huvudsta består av sju moderna behandlingsrum. På Solna Dental använder vi Muntra som journalsystem, digital röntgen samt OPG och CBCT. ANSTÄLLNING Plats: Solna Anställningsvillkor: 100% Lön: Fast månadslön Startdatum: Så snart som möjligt ANSÖK Vi utvärderar ansökningar kontinuerligt, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! OM DENTALUM Dentalum är en snabbt växande tandvårdsgrupp i Sverige som vill skapa en hållbar och långsiktig tandvård där patienternas och medarbetarnas välmående är i fokus. Vi tror att vårt engagerade och motiverade team kan erbjuda den bästa tandvården och servicen till våra patienter. Besök oss på www.dentalum.com för mer information!

23 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025