Säljande konsultchef till Vårdbemanning
Viraliv AB
Personal- och HR-specialister

Din roll som Konsultchef: Som konsultchef på Viraliv kommer du att ha en nyckelroll i att utveckla och driva vårt team av konsulter framåt. Du kommer att arbeta med hela kedjan i bemanningsprocessen, från sourcing till att ingå avtal med både kunder och konsulter samt att följa upp uppdragen. Vi är ett dedikerat team som stöttar varandra, och vi ser fram emot att välkomna någon som kan ge lika mycket tillbaka. För denna roll krävs det att du har minst 1 års erfarenhet som konsultchef inom vårdbemanning. Vem är du? Vi söker dig som har ett starkt driv och en naturlig förmåga att leda och motivera andra. Du trivs i en miljö där du får ta eget ansvar och fatta beslut som påverkar både verksamheten och människorna omkring dig. Kvalifikationer: Erfarenhet från försäljning, gärna inom bemanning eller vårdsektorn Goda kommunikations- och relationsskapande färdigheter Förmåga att arbeta strukturerat och hantera flera projekt samtidigt Erfarenhet av att arbeta i en dynamisk och snabbt föränderlig miljö Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom vårdbemanning eller liknande roller VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050

15 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Säljande konsultchef till Vårdbemanning
Viraliv AB
Personal- och HR-specialister

Din roll som Konsultchef: Som konsultchef på Viraliv kommer du att ha en nyckelroll i att utveckla och driva vårt team av konsulter framåt. Du kommer att arbeta med hela kedjan i bemanningsprocessen, från sourcing till att ingå avtal med både kunder och konsulter samt att följa upp uppdragen. Vi är ett dedikerat team som stöttar varandra, och vi ser fram emot att välkomna någon som kan ge lika mycket tillbaka. För denna roll krävs det att du har minst 1 års erfarenhet som konsultchef inom vårdbemanning. Vem är du? Vi söker dig som har ett starkt driv och en naturlig förmåga att leda och motivera andra. Du trivs i en miljö där du får ta eget ansvar och fatta beslut som påverkar både verksamheten och människorna omkring dig. Kvalifikationer: Erfarenhet från försäljning, gärna inom bemanning eller vårdsektorn Goda kommunikations- och relationsskapande färdigheter Förmåga att arbeta strukturerat och hantera flera projekt samtidigt Erfarenhet av att arbeta i en dynamisk och snabbt föränderlig miljö Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom vårdbemanning eller liknande roller VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050

15 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Säljande konsultchef till Vårdbemanning
Viraliv AB
Personal- och HR-specialister

Din roll som Konsultchef: Som konsultchef på Viraliv kommer du att ha en nyckelroll i att utveckla och driva vårt team av konsulter framåt. Du kommer att arbeta med hela kedjan i bemanningsprocessen, från sourcing till att ingå avtal med både kunder och konsulter samt att följa upp uppdragen. Vi är ett dedikerat team som stöttar varandra, och vi ser fram emot att välkomna någon som kan ge lika mycket tillbaka. För denna roll krävs det att du har minst 1 års erfarenhet som konsultchef inom vårdbemanning. Vem är du? Vi söker dig som har ett starkt driv och en naturlig förmåga att leda och motivera andra. Du trivs i en miljö där du får ta eget ansvar och fatta beslut som påverkar både verksamheten och människorna omkring dig. Kvalifikationer: Erfarenhet från försäljning, gärna inom bemanning eller vårdsektorn Goda kommunikations- och relationsskapande färdigheter Förmåga att arbeta strukturerat och hantera flera projekt samtidigt Erfarenhet av att arbeta i en dynamisk och snabbt föränderlig miljö Meriterande om du har tidigare erfarenhet inom vårdbemanning eller liknande roller VIRALIV Målsättningen är att erbjuda mer trygghet och flexibilitet än andra vårdbemanningsföretag och såklart högre löner än dem inom regionerna. Arbete med oss innebär därför branschens bästa villkor. Vi jobbar också hårt med att vara en arbetsgivare som bryr sig och som finns tillgänglig oavsett tid på dygnet. ANSÖKAN Ansök direkt via länken, eller ring oss på 08-50074050

15 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Ramavtalsansvarig Konsultförmedlare till Upgraded People // Stockholm
Oddwork Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Har du erfarenhet av att arbeta med offentlig sektor och är intresserad av en roll där du får kombinera relationsbyggande, affärsutveckling och administrativ noggrannhet? Vill du vara med och leverera högkvalitativa konsultlösningar till myndigheter, kommuner och regioner? Då kan rollen hos Upgraded People vara nästa steg i din karriär! Nu söker vi på Upgraded People en Ramavtalsansvarig Konsultförmedlare till vårt kontor i centrala Stockholm med start omgående. Din roll hos oss I denna roll kommer du att arbeta med några av Sveriges mest framstående offentliga kunder, där du stödjer avropsprocessen inom våra ramavtal och säkerställer att rätt kompetens matchas till rätt uppdrag. Du ansvarar även för att processen följer de lagar och regler som krävs, såsom LOU. Utöver det får du även möjlighet att bidra till utveckling av vår egna konsultportal - ett system som hanterar hela arbetsprocessen, från avrop till tillsättning, och förenklar arbetet för alla involverade parter. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Kundfokus: Leverera högkvalitativ service genom att noggrant analysera kundens behov och krav. I samråd med kunden delar du kunskap och information för att säkerställa bästa möjliga resultat och process. Matchning och förmedling: Identifiera och matcha rätt konsulter till uppdrag. Relationsbyggande: Vårda och utveckla relationer med både kunder och leverantörer för att säkerställa långsiktiga samarbeten. Konsultportalen: Aktivt arbeta med och vidareutveckla vår konsultportal, samt ge stöd till både kunder och leverantörer i användningen av systemet. Regel- och avtalssäkerhet: Säkerställa att kunder följer de regler och riktlinjer som gäller för ramavtalen för att upprätthålla legitimitet och kvalitet i processerna. Förhandling och administration: Hantera prisförhandlingar, villkor och administrativ uppföljning enligt regelverken. Deadline-fokus: Säkerställ att alla processer levereras inom utsatta tidsramar med hög noggrannhet och professionalism. Strategiskt arbete: Bidra till att utveckla våra metoder och processer för att alltid ligga steget före i en konkurrensutsatt bransch. Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta inom konsultmäklarbranschen Har vana av att arbeta i en konsultativ roll, gärna med erfarenhet av digitala verktyg och plattformar Har förmågan att vägleda beställare att följa de regelverk och riktlinjer som gäller enligt ramavtalet, samt är skicklig på att förmedla vikten av att upprätthålla dessa för att säkerställa korrekt process och legitimitet. Är en relationsbyggare med ett starkt affärssinne och förmåga att förstå både tekniska och affärsmässiga krav. Är en noggrann och strukturerad person som trivs med att hålla deadlines och leverera hög kvalitet Motiveras av att arbeta mot tydliga mål och utvecklas i en målinriktad miljö där vi firar framgångar och anordnar roliga interna tävlingar. Har gärna erfarenhet av att arbeta med offentlig sektor och har god förståelse för upphandlingsprocesser enligt LOU (meriterande). Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: En inkluderande arbetsmiljö: På Upgraded People trivs vi tillsammans och har en härlig stämning på kontoret. Utmanande och varierande arbetsuppgifter: Hos oss får du arbeta med både strategiska och operativa frågor i en spännande och dynamisk bransch. Teknik i framkant: En möjlighet att arbeta och påverka utvecklingen av vår konsultportal, en central del av vår verksamhet. Flexibilitet och balans: Vi värdesätter balansen mellan arbete och fritid samtidigt som vi uppskattar gemenskapen på kontoret. Anställningsform och kontor Vikariat med start omgående och pågående tom augusti 2026 med stor möjlighet till fast anställning. Start omgående. 6 månaders provanställning. I rollen sitter man på vårt Stockholmskontor och tillhör Stockholmsregionen. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan redan idag och ta nästa steg i din karriär och bidra till framgångsrika lösningar inom offentlig sektor! Tillsammans bygger vi framtidens konsultlösningar – alltid med kvalitet, noggrannhet och kundfokus i centrum. START: Omgående PLATS: Stockholm, Kungsgatan 12 OMFATTNING: Heltid, vikariat tom augusti 2026 med stor möjlighet till fast anställning LÖN: Fast lön + bonus KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande, sök idag! Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

14 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Recruitment Consultant (TA Specialist)
Adecco Sweden AB
Personal- och HR-specialister

About the position Are you passionate about recruitment and ready to make a real impact? Our client, a world leading provider of transport solutions based in Södertälje, is looking for a dedicated Recruitment Consultant (Talent Acquisition Specialist) to join their team and support the recruitment of finance professionals. You’ll work closely with hiring managers to ensure we attract and hire the right talent, at the right time. This is a 12 month consultant assignment via Adecco starting immediately. Key responsibilities • Drive the full-cycle recruitment process, from kickoff meetings with hiring managers to final candidate selection • Use a competency-based approach to ensure high-quality hires • Manage approximately 20 recruitment processes simultaneously in a fast-paced environment • Source and engage top candidates using LinkedIn Recruiter, with a focus on building pipelines for our key finance roles • Collaborate with team members to share candidates and balance workloads • Use SuccessFactors to manage all recruitment activities in line with global processes and compliance standards About you • University degree in Human Resources or a related field • Fluency in both Swedish and English is required • Minimum 3 years of experience in full-cycle, competency-based recruitment • A strong ability to prioritize, stay organized, and handle multiple processes simultaneously • A collaborative team player who thrives in a dynamic and fast-moving environment What We Offer • A supportive and experienced TA team that values collaboration and quality • A hybrid working model with the flexibility to work remotely 2–3 days per week • An opportunity to be part of a global organization with clear processes and tools to support your success Contact information If you have any questions regarding registration, please contact support at [email protected]. Should you have questions about the position or the recruitment process, please contact responsible recruiter Maria von Schantz at 010-173 73 00.

13 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Ramavtalsansvarig Konsultförmedlare till Upgraded People // Stockholm
Oddwork Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Har du erfarenhet av att arbeta med offentlig sektor och är intresserad av en roll där du får kombinera relationsbyggande, affärsutveckling och administrativ noggrannhet? Vill du vara med och leverera högkvalitativa konsultlösningar till myndigheter, kommuner och regioner? Då kan rollen hos Upgraded People vara nästa steg i din karriär! Nu söker vi på Upgraded People en Ramavtalsansvarig Konsultförmedlare till vårt kontor i centrala Stockholm med start omgående. Din roll hos oss I denna roll kommer du att arbeta med några av Sveriges mest framstående offentliga kunder, där du stödjer avropsprocessen inom våra ramavtal och säkerställer att rätt kompetens matchas till rätt uppdrag. Du ansvarar även för att processen följer de lagar och regler som krävs, såsom LOU. Utöver det får du även möjlighet att bidra till utveckling av vår egna konsultportal - ett system som hanterar hela arbetsprocessen, från avrop till tillsättning, och förenklar arbetet för alla involverade parter. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Kundfokus: Leverera högkvalitativ service genom att noggrant analysera kundens behov och krav. I samråd med kunden delar du kunskap och information för att säkerställa bästa möjliga resultat och process. Matchning och förmedling: Identifiera och matcha rätt konsulter till uppdrag. Relationsbyggande: Vårda och utveckla relationer med både kunder och leverantörer för att säkerställa långsiktiga samarbeten. Konsultportalen: Aktivt arbeta med och vidareutveckla vår konsultportal, samt ge stöd till både kunder och leverantörer i användningen av systemet. Regel- och avtalssäkerhet: Säkerställa att kunder följer de regler och riktlinjer som gäller för ramavtalen för att upprätthålla legitimitet och kvalitet i processerna. Förhandling och administration: Hantera prisförhandlingar, villkor och administrativ uppföljning enligt regelverken. Deadline-fokus: Säkerställ att alla processer levereras inom utsatta tidsramar med hög noggrannhet och professionalism. Strategiskt arbete: Bidra till att utveckla våra metoder och processer för att alltid ligga steget före i en konkurrensutsatt bransch. Vi söker dig som: Har erfarenhet av att arbeta inom konsultmäklarbranschen Har vana av att arbeta i en konsultativ roll, gärna med erfarenhet av digitala verktyg och plattformar Har förmågan att vägleda beställare att följa de regelverk och riktlinjer som gäller enligt ramavtalet, samt är skicklig på att förmedla vikten av att upprätthålla dessa för att säkerställa korrekt process och legitimitet. Är en relationsbyggare med ett starkt affärssinne och förmåga att förstå både tekniska och affärsmässiga krav. Är en noggrann och strukturerad person som trivs med att hålla deadlines och leverera hög kvalitet Motiveras av att arbeta mot tydliga mål och utvecklas i en målinriktad miljö där vi firar framgångar och anordnar roliga interna tävlingar. Har gärna erfarenhet av att arbeta med offentlig sektor och har god förståelse för upphandlingsprocesser enligt LOU (meriterande). Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vad vi erbjuder: En inkluderande arbetsmiljö: På Upgraded People trivs vi tillsammans och har en härlig stämning på kontoret. Utmanande och varierande arbetsuppgifter: Hos oss får du arbeta med både strategiska och operativa frågor i en spännande och dynamisk bransch. Teknik i framkant: En möjlighet att arbeta och påverka utvecklingen av vår konsultportal, en central del av vår verksamhet. Flexibilitet och balans: Vi värdesätter balansen mellan arbete och fritid samtidigt som vi uppskattar gemenskapen på kontoret. Anställningsform och kontor Vikariat med start omgående och pågående tom augusti 2026 med stor möjlighet till fast anställning. Start omgående. 6 månaders provanställning. I rollen sitter man på vårt Stockholmskontor och tillhör Stockholmsregionen. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan redan idag och ta nästa steg i din karriär och bidra till framgångsrika lösningar inom offentlig sektor! Tillsammans bygger vi framtidens konsultlösningar – alltid med kvalitet, noggrannhet och kundfokus i centrum. START: Omgående PLATS: Stockholm, Kungsgatan 12 OMFATTNING: Heltid, vikariat tom augusti 2026 med stor möjlighet till fast anställning LÖN: Fast lön + bonus KONTAKT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande, sök idag! Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Talent Acquisition - TA-Partner till IT-konsultbolag
Columbus Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Du kanske inte känner till oss, men det gör inget. Du är helt enkelt inte den målgrupp vi rekryterar mest Men vi är glada att du hittat hit! Vi är Columbus – en arbetsplats där vi utvecklas tillsammans, både som individer och som team. Här får nyfikenhet ta plats, vi lär av varandra och vi gillar att samarbeta. Det här är en roll för dig som vill jobba med rekrytering i framkant och skapa en kandidatupplevelse som verkligen gör skillnad. Vi bygger företaget, en signering i taget. Placering: Stockholm. Vi har ett flexibelt arbetssätt med möjlighet till remote. Vad du kommer få göraI den här rollen driver du rekryteringen för ett eller flera av våra affärsområden. Du stöttar cheferna i allt som rör rekrytering och fungerar som ett rådgivande stöd. Du äger dina rekryteringsprocesser från start till mål – kravprofil, search, intervjuer, signering – och ser till att kandidatupplevelsen håller hög kvalitet. Du blir en del av vårt svenska TA-team, men kommer också att vara med i projekt på både nationell och global nivå inom vårt People-community. Vi jobbar med moderna verktyg som Teamtailor, Alva Labs, Gem och Trustcruit. Gillar du employer branding? Kul! Det gör vi med. Du kommer vara med och vidareutveckla vårt employer brand i Sverige. Vi har precis lanserat ett nytt varumärke och EVP – en spännande resa som vi vill att du är med på. Utöver det finns möjlighet att engagera sig i AI-relaterade initiativ, utbildningar för chefer och andra utvecklingsprojekt kopplade till rekrytering.  Vem är du? Du har 4–5 års erfarenhet av rekrytering, gärna inom tech eller konsultbranschen Du har drivit hela rekryteringsprocesser på egen hand Du är van att samarbeta med och ge stöd till olika typer av chefer och intressenter Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Vi letar efter dig som är trygg i din roll, nyfiken och tar ansvar. Du gillar att jobba självständigt men trivs också med att dela idéer och samarbeta med andra. Bonus om du är en rolig prick som inte tackar nej till en fika. Så varför trivs vi i teamet så bra? Vi jobbar nära verksamheten och cheferna, vilket gör att vi ser tydlig effekt av det vi gör. Det är roligt och meningsfullt. Vi har byggt upp ett stort förtroende internt och jobbar både operativt och strategiskt med rekrytering. Hos oss finns det utrymme att testa nytt, tänka om och utvecklas. Vi stöttar varandra, skrattar mycket och är stolta över det vi gör – tillsammans. Vill du lära känna oss mer? Klicka här! Vad vi kan erbjuda Att jobba på Columbus innebär att vara en del av ett värderingsdrivet företag där vi stöttar varandra, har roligt tillsammans och samtidigt växer – både som organisation och individer. Vi är ledande inom Digital Commerce, Affärssystem och Data & AI, och trycket på rekrytering är högt eftersom vi har vind i seglen. Här finns ett varmt team, nyrenoverade kontor mitt i Stockholm, och en kultur som värdesätter balans, nyfikenhet och samarbete – oavsett om det handlar om att fira framgångar med frukost eller ta emot ett paket mitt på dagen. Våra värdeordStay curious, Build trust, Collaborate, Deliver customer successär inget vi bara sätter upp på väggen – de genomsyrar allt vi gör. Ansökan och nästa steg Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. I vår rekryteringsprocess tar vi alltid referenser och genomför en bakgrundskontroll innan anställning eller eventuellt innan ett erbjudande ges. Har du frågor vänd dig till mig Alexander Tonelli. Intervjuer kommer hållas löpande. Vi använder Trustcruit för att samla in anonym feedback om din upplevelse som kandidat. Det tar bara några minuter och hjälper oss att förbättra vår rekryteringsprocess. Vad andra säger om ossIntresserad av Columbus bakom kulisserna? Varje vecka låter vi en kollega ta över vårt Instagram-konto. På Careereye kan nuvarande och tidigare medarbetare dela sina ofilterare omdömen om hur det är att arbeta hos oss. Klicka nedan för att läsa deras upplevelser.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Techrekryterare till Talent Acquisition-teamet hos storbank!
Academic Work Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Är du en driven och målinriktad person med gedigen erfarenhet av rekrytering inom tech? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! In med ansökan redan idag - urval sker löpande. OM TJÄNSTEN Vi söker en erfaren techrekryterare för ett konsultuppdrag, som vill vara en del av ett dynamiskt och samansvetsat Talent Acquisition-team. Du kommer att spela en central roll i att rekrytera för techroller inom utveckling, infrastruktur och säkerhet, samt mer specialiserade tech-positioner. I rollen kommer du att fungera som ett konsultativt stöd för rekryterande chefer som äger processerna. Du kommer att ingå i ett rekryteringsteam om totalt 10 personer, uppdelat i mindre team baserade på kompetensområden. Det är en prestigelös, vänlig och samarbetsorienterad miljö där idéutbyte och diskussion uppmuntras. Rollen sträcker sig främst från början av augusti till årsskiftet med chans till förlängning. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Stötta chefer i hela rekryteringsprocessen, från kravprofil till referenstagning * Samarbeta nära med chefer genom uppstartsmöten, CV-granskning och annonsframtagning * Utföra tester via Alva Labs * Genomföra viss search via LinkedIn Recruiter VI SÖKER DIG SOM - Har gedigen erfarenhet av teckrekrytering - Är van vid kompetensbaserad rekrytering och testverktyg - Har erfarenhet av att stötta chefer genom hela rekryteringsprocessen - Är självgående och trivs i en dynamisk miljö Det är meriterande om du har - Erfarenhet av Teamtailor - Bakgrund inom rekrytering av IT- och teknikroller Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A

11 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Rekryteringskonsult sökes till stort industribolag!
Poolia Sverige AB
Personal- och HR-specialister

Vill du vara en del av ett engagerat HR-team hos ett stort svenskt industriföretag med global närvaro? Vi söker dig som är erfaren inom rekrytering och trivs i en snabbrörlig miljö där kvalitet och kandidatupplevelse står i fokus. Plats: Södertälje (med möjlighet till distansarbete 2–3 dagar/vecka) Anställningsform: Heltid, tidsbegränsad anställning ca 12 månader Start: omgående Om tjänsten Som rekryteringskonsult kommer du att arbeta nära rekryterande chefer för att säkerställa att rätt person anställs vid rätt tillfälle. Du ansvarar för hela rekryteringsprocessen – från uppstartsmöte till slutligt kandidatval – med ett tydligt kompetensbaserat arbetssätt. Rollen omfattar även proaktiv search via LinkedIn Recruiter, främst inom ekonomiområdet. Dina arbetsuppgifter i huvudsak * Driva cirka 20 parallella rekryteringsprocesser inom främst ekonomi * Genomföra kompetensbaserade intervjuer och urval * Använda vårt rekryteringssystem (SuccessFactors) enligt global process * Söka kandidater via LinkedIn Recruiter och bygga kandidatnätverk * Samarbeta tätt med kollegor för att balansera arbetsbelastning och dela kandidater Vem är du? Vi söker dig som är en strukturerad och lösningsorienterad person med god kommunikativ förmåga. Du har ett genuint engagemang för att hitta rätt kompetens och drivs av att skapa långsiktiga matchningar mellan kandidat och organisation. Du trivs i en roll där samarbete är en naturlig del av vardagen och där du aktivt bidrar till att dela kunskap och stötta dina kollegor för att nå gemensamma mål. Din förmåga att bygga förtroendefulla relationer och samtidigt hålla ett högt tempo i arbetet kommer vara avgörande för att lyckas i rollen. Du har: * Högskoleutbildning inom HR eller motsvarande * Minst 3 års erfarenhet av kompetensbaserad rekrytering * Van att arbeta självständigt med hela rekryteringsprocessen * Flytande svenska och engelska i tal och skrift * Erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo och hantera flera processer samtidigt Om verksamheten Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Rekryteringskonsult sökes!
Perido AB
Personal- och HR-specialister

Brinner du för att hitta rätt person till rätt plats och vill arbeta i en miljö där tempot är högt, samarbetet starkt och kvaliteten alltid i fokus? Nu söker vi en engagerad och driven rekryteringskonsult som vill vara med och bygga framtidens team hos kundföretaget. Här får du chansen att kombinera din erfarenhet av rekrytering med ett proaktivt arbetssätt och ett kompetensbaserat fokus – i ett team där ni hjälps åt, utvecklas tillsammans och har kul på vägen. Om tjänsten Vi på Perido söker nu en rekryteringskonsult med fokus på finansroller för vår kunds räkning, ett väletablerat företag inom fordonsindustrin. Du utgår från kontoret beläget i Södertälje med möjlighet att jobba på distans ett par dagar i veckan. Dina arbetsuppgifter Som rekryteringskonsult (TA Specialist) arbetar du nära rekryterande chefer för att säkerställa att rätt person anställs vid rätt tidpunkt. Du driver ett 20-tal rekryteringsprocesser parallellt och arbetar strukturerat och kompetensbaserat genom hela processen. Rollen innebär även proaktivt kandidatletande via LinkedIn och att bygga en stark pipeline, särskilt för finansroller. Du ingår i ett team där samarbete, kvalitet och efterlevnad av globala rutiner i SuccessFactors är centrala delar. Arbetsuppgifter: Driva hela rekryteringsprocessen från behovsanalys till anställning Säkerställa kvalitet genom kompetensbaserad rekrytering Hantera cirka 20 parallella rekryteringar i högt tempo Söka efter relevanta kandidater via LinkedIn Recruiter Bygga och underhålla kandidatpipelines, särskilt för ekonomiroller Arbeta i SuccessFactors enligt globala processer och riktlinjer Samarbeta tätt med kollegor för att dela kandidater och balansera arbetsbelastning Dina egenskaper För att trivas och lyckas i rollen som rekryteringskonsult behöver du vara en positiv lagspelare som trivs i en snabb och dynamisk miljö. Du har ett prestigelöst förhållningssätt och bidrar aktivt till teamets gemensamma mål genom att stötta kollegor och dela med dig av kunskap och kandidater. Du är självgående, har hög arbetskapacitet och motiveras av att leverera kvalitet även när tempot är högt. Låter detta som en spännande tjänst? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag! Kvalifikationer: Universitetsexamen med inriktning personalfrågor eller motsvarande Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska Meriterande: Minst 3 års erfarenhet av att arbeta med kompetensbaserad rekrytering, arbete med hela rekryteringscykeln från uppstartsmöte med rekryterande chef tills slutkandidat har identifierats Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag till och med 2026-07-12. Start omgående. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35314 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025