Säkerhetsrådgivare

Sök bland 60 lediga jobb som Säkerhetsrådgivare och börja ditt nya yrkesliv idag!

Informationssäkerhetssamordnare
Arvidsjaurs kommun
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Natursköna Arvidsjaur ligger mitt i landskapet Lappland ca 90 mil norr om Stockholm och 11 mil söder om polcirkeln. Här är det nära till allt, både inom kommunen och ut i världen tack vare vår flygplats. Med ett brett utbud av fritidsaktiviteter, en välkomnande attityd och naturen inpå knuten är Arvidsjaur en plats där det är enkelt att trivas. Näringslivet kännetecknas av besöksnäring och handel, träförädling, fordonstestverksamheter, rennäring och offentlig sektor. I Arvidsjaur erbjuder vi både trygghet och enkelhet i vardagen – allt finns nära. Oavsett var i kommunen du väljer att bosätta dig kan Arvidsjaur erbjuda goda levnadsvillkor och bra möjligheter till ett attraktivt boende. Vill du veta mer om hur det är att leva och bo i Arvidsjaur? Besök flyttatillarvidsjaur.se! Arvidsjaurs kommun som arbetsgivare erbjuder en utvecklande arbetsmiljö. Att arbeta hos oss innebär att arbeta efter kommunens gemensamma värdegrund där ledorden är: Glädje, respekt och professionalitet. Eftersom Árviesjávrrie tillhör det samiska förvaltningsområdet välkomnar vi sökanden med kunskaper i samiskt språk och kultur. Vi har behov av samisktalande personal inom vissa sektorer och samiska kan därför vara meriterande vid vissa tjänstetillsättningar. Som medarbetare hos Arvidsjaurs kommun kan du komma att behöva använda din privata telefon för exempelvis inloggning i verksamhetssystem. Välkommen med din ansökan! Vi har aktivt valt placering av våra annonser och kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag undanbedes. Är du vår framtida informationssäkerhetssamordnare? Kraven på att ha ett systematiskt informationssäkerhetsarbete växer för varje dag som den digitala teknikutvecklingen går framåt. I en ständigt föränderlig värld där omvärldsutvecklingen påverkar oss alla väljer Arvidsjaurs kommun att komplettera vårt säkerhetsteam med en informationssäkerhetssamordnare. Vi söker dig som är strukturerad, initiativrik, samt har en god pedagogisk förmåga att förklara och stötta med praktisk tillämpning av gällande regelverk. Du är driven, lösnings- och utvecklingsorienterad samt fungerar väl i arbetet tillsammans med andra. Du är van att jobba självständigt under eget ansvar och leverera resultat på utsatt tid. Ansvar och arbetsuppgifter Informationssäkerhetssamordnaren är ansvarig för att utveckla kommunens arbete med informationssäkerhet med tyngdpunkt på att implementera ett kommunövergripande ledningssystem för informationssäkerhet (LIS). Stödja verksamheterna med utbildning inom informationssäkerhet och stötta dem i att följa det ledningssystem för informationssäkerhet som tagits fram. Samordna och leda informationssäkerhetsprojekt och initiativ i nära samarbete med olika arbetsgrupper i organisationen. Exempel på arbetsuppgifter: • Samordna arbetet med att implementera strategier, arbetssätt och rutiner inom informationssäkerhet för Arvidsjaurs kommun och dess kommunala bolag, samt kontinuerligt följa upp och utveckla detta arbete utifrån gällande lagstiftning, riktlinjer och andra styrande dokument. • Genomföra riskanalyser och klassning av information och IT-system. • Stötta övriga verksamheter vid upphandlingar utifrån informationssäkerhetskrav. Kvalifikationer Vi söker dig som har högskola/akademisk examen inom området eller motsvarande utbildning som arbetsgivaren anser vara relevant för tjänsten. Exempelvis utbildning inom informationssäkerhet, IT-säkerhet och dataskydd. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att: • arbeta i en politiskt styrd organisation. • teoretiskt och praktiskt kunna tillämpa regelverk och standarder inom området informationssäkerhet (NIS). • arbeta med arkivering riktat mot informationssäkerhet. Personliga egenskaper Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete. Du har lätt för att sätta upp mål, organisera resurser, följa upp och avsluta aktiviteter. Du tar lätt till dig ny information och kan dra egna slutsatser och skapa egna fungerande lösningar. Du tillämpar din specialiserade och detaljerade expertkunskap samt förmågan att förmedla denna till andra på ett pedagogiskt sätt i presentationer, föreläsningar och utbildningar. Du visar förståelse för och drar nytta av organisationens olika expertområden. Du uppmuntrar organisatoriskt lärande och sprider kunskap som är användbar för organisationen. Vi ser också att du uppskattar att arbeta med andra människor; att lyssna, visa empati och respekt. Du är prestigelös och uppmärksammar andras bidrag. Vårt erbjudande till dig Vi erbjuder dig ett meningsfullt och viktigt uppdrag där du har stora möjlighet att påverka och bidra till en trygg och hållbar kommun. Du blir en viktigt del inom kommunens säkerhetsarbete och får ett varierande och utmanande arbete med stora möjligheter till utveckling. Tjänsten är säkerhetsklassad vilket innebär krav på svenskt medborgarskap. Distansarbete, del av arbetstiden, kan eventuellt möjliggöras vid individuella behov. Provanställning om sex månader kan komma att tillämpas. Varmt välkommen med din ansökan!

1 juli 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Säkerhetsspecialist
Specialfastigheter Sverige AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Är du vår nya Säkerhetsspecialist med inriktning mot informationssäkerhet? Om oss Specialfastigheter äger, utvecklar och förvaltar säkerhetsfastigheter. I fastighetsportföljen ingår bland annat kriminalvårdsanstalter, ungdomshem, domstolsbyggnader och polisfastigheter. Flera av våra kunder bedriver verksamhet som är av betydelse för vårt lands säkerhet, vilket ställer speciella krav både på lokalerna och på oss. Fastigheterna finns i drygt 60 kommuner, från Trelleborg i söder till Haparanda i norr, och där finns också våra cirka 300 medarbetare. Vi växer snabbt och vår projektportfölj om 32 miljarder innebär fler spännande projekt än någonsin. Nu söker vi därför fler nyfikna och drivna personer som vill vara en del av vår resa. Välkommen till oss! Om tjänsten Specialfastigheter är marknadsledande inom säkerhetsfastigheter och säkerhet är en av våra mest prioriterade frågor. Säkerhetsenheten, där denna roll är placerad, arbetar bolagsövergripande med det systematiska säkerhetsarbetet, där informationssäkerhet, personsäkerhet, fysisk säkerhet och driftsäkerhet utgör centrala delar. I rollen som säkerhetsspecialist har du en central roll för att informationssäkerheten når ut i hela organisationen, inkluderat de projekt som bedrivs. Genom ditt arbete kommer du ge vår interna organisation så väl som projekt, förutsättningar att leva upp till de säkerhetskrav som ställs på verksamheten. Huvudfokus kommer att vara att utföra analyser, genomföra åtgärder och uppföljningar kopplade till informationssäkerhet. Du kommer att tillhöra en arbetsgrupp bestående av specialister och ansvarigroller inom säkerhetsområdet och du rapporterar till Specialfastigheters säkerhetschef. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Stötta, kravställa och följa upp projekt Genomföra informationsklassningar och riskanalyser Utreda/hantera incidenter Vara delaktig i att utveckla och uppdatera styrande och stödjande dokument Omvärldsbevakning inom området Ta fram och genomföra utbildningar I övrigt förekommande arbetsuppgifter på enheten Om dig För att vara framgångsrik i rollen har du: Högskoleutbildning eller annan utbildning tillsammans med aktuell arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig Minst 3 års erfarenhet av arbete inom liknande uppgifter och ansvar som beskrivs ovan Erfarenhet av arbete med informationssäkerhet utifrån relevanta standarder inom informationssäkerhetsområdet som exempelvis SS-ISO/IEC 27001 Erfarenhet av att upprätta, hantera och utveckla riktlinjer och regelverk inom ovanstående områden Förmåga att anpassa dig efter nya förutsättningar och tar dig an uppgifter med ett helhetsperspektiv God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska Förmåga att leda och samordna mindre uppdrag och arbetsuppgifter Körkort (B) Det är meriterande om du har: Erfarenhet av att hålla utbildningar Erfarenhet från att arbeta i verksamhet med höga säkerhetskrav Placering Din placeringsort är i Stockholm eller Linköping men då vi har fastigheter i hela landet ingår resor i tjänsten. Ansökan & övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 2025-08-17. Välkommen med din ansökan! Rekryteringsprocessen Vi påbörjar urvalsarbetet efter att ansökningstiden har gått ut. Därefter kontaktar vi aktuella kandidater för att boka in intervjuer. Inför en eventuell anställning genomför vi en särskild säkerhetsbedömning där vi utför ett säkerhetssamtal och granskar lagakraftvunna domar från svenska domstolar. Innan anställning gör vi även alkohol- och drogtest via vår företagshälsovård. Utöver detta kräver en del av våra kunder i vissa fall inplacering i säkerhetsklass och efterföljande registerkontroll i enlighet med Säkerhetsskyddslagen (2018:585 kap. 3). Fackliga företrädare Akademikerföreningen: Martin Siljehult, 010-788 63 60 Unionen: Patrik Svensson, 010-788 63 42 SEKO: Roger Törngren, tel. 010-788 62 78 Ledarna: Fredrik Persson, tel 010-788 62 28

1 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Säkerhetssamordnare till Vadstena kommun
Vadstena kommun
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vadstena är en attraktiv kommun belägen på den vackra Östgötaslätten, med utsikt över Vättern. Här finns en unik historisk miljö med anor från medeltiden. Kommunen har cirka 7 500 invånare och erbjuder hög kvalitet på kommunal service, bra boende och fantastiska kultur- och naturupplevelser. Helt enkelt en plats man längtar till. Vadstena kommun är en av kommunens största arbetsgivare med 600 medarbetare inom ett stort antal yrkeskategorier.  För dig som medarbetare erbjuder vi: • Ett meningsfullt arbete där du bidrar till samhällsnytta • Stort eget ansvar och möjlighet att påverka arbetets innehåll • En organisation i förändring, där du får vara med och utveckla nya arbetssätt och strukturer • Flexibla arbetstider • Goda möjligheter till kompetensutveckling och fortbildning • Möjlighet till distansarbete upp till två dagar i veckan – om verksamheten och arbetsuppgifterna tillåter Vadstena kommun är en liten organisation och vårt arbete inom säkerhets- och beredskapsområdet är i ett uppbyggnadsskede. För att tydliggöra vikten av detta arbete har vi nyligen inrättat en egen avdelning, Trygghet och säkerhet. Avdelningen är placerad i kommunledningsförvaltningen. Därför söker vi nu en säkerhetssamordnare med inriktning mot krisberedskap och civilt försvar. ARBETSUPPGIFTER I rollen som säkerhetssamordnare arbetar du nära tillsammans med säkerhetschefen med en bredd av frågor inom områdena beredskap, trygghet och säkerhet, men med en särskild betoning på krisberedskap och civilt försvar. Du kommer att både ha strategiska och operativa arbetsuppgifter.  Som säkerhetssamordnare hos oss kommer du bland annat att utveckla kommunens risk- och sårbarhetsanalyser, styrdokument, kontinuitetsplaner samt planera, samordna och vidareutveckla organisationens arbete med krisberedskap och civilt försvar. Detta innebär att du kommer att arbeta med att planera och genomföra utbildningar och övningar för att säkerställa att personalen är förberedd inför extraordinära händelser.  Du kommer även att vara delaktig i arbetet med både säkerhetsskydd och signalskydd. Tjänsten kan även innebära arbete i kommunens krisledningsstab vid till exempel en extraordinär händelse.  Som säkerhetssamordnare samverkar du med kommunens fyra förvaltningar och samordnar det operativa arbetet kring beredskapsplanering. Samverkan sker även med andra aktörer i kommuner, myndigheter och civilsamhället för att stärka den gemensamma krisberedskapen. KVALIFIKATIONER För tjänsten krävs relevant utbildning inom krisberedskap, totalförsvar, säkerhet eller samhällsvetenskap, alternativt arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten. Det är särskilt meriterande om du har erfarenhet av arbete med krisberedskap på kommunal eller regional nivå.  Tjänsten förutsätter att du är trygg i dig själv och har lätt att samarbeta över verksamhetsgränser. Du är analytisk, strukturerad och har förmåga att självständigt initiera och driva arbetsprocesser. Då arbetet kräver att du producerar en del dokument är det av stor vikt att du har en välutvecklad förmåga att uttrycka dig skriftligt.  Tjänsten är placerad i säkerhetsklass, varpå säkerhetsprövning ingår som en del i rekryteringen. Godkänd säkerhetsprövning och registerkontroll är en förutsättning för anställning. Svenskt medborgarskap är ett krav.  Det förekommer en del resor inom länet, och därför är B-körkort ett krav för tjänsten.  Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Urval och intervjuer kan komma att ske löpande. Vi tar enbart emot ansökningar via vårt rekryteringssystem som du når via länken under "ansökan". Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med mediesäljare och rekryterare. Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera relevant information för tjänsten i ditt CV.

1 juli 2025
Sista ansökan:
12 augusti 2025
Säkerhetsspecialist
Specialfastigheter Sverige AB
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Är du vår nya Säkerhetsspecialist med inriktning mot informationssäkerhet? Om oss Specialfastigheter äger, utvecklar och förvaltar säkerhetsfastigheter. I fastighetsportföljen ingår bland annat kriminalvårdsanstalter, ungdomshem, domstolsbyggnader och polisfastigheter. Flera av våra kunder bedriver verksamhet som är av betydelse för vårt lands säkerhet, vilket ställer speciella krav både på lokalerna och på oss. Fastigheterna finns i drygt 60 kommuner, från Trelleborg i söder till Haparanda i norr, och där finns också våra cirka 300 medarbetare. Vi växer snabbt och vår projektportfölj om 32 miljarder innebär fler spännande projekt än någonsin. Nu söker vi därför fler nyfikna och drivna personer som vill vara en del av vår resa. Välkommen till oss! Om tjänsten Specialfastigheter är marknadsledande inom säkerhetsfastigheter och säkerhet är en av våra mest prioriterade frågor. Säkerhetsenheten, där denna roll är placerad, arbetar bolagsövergripande med det systematiska säkerhetsarbetet, där informationssäkerhet, personsäkerhet, fysisk säkerhet och driftsäkerhet utgör centrala delar. I rollen som säkerhetsspecialist har du en central roll för att informationssäkerheten når ut i hela organisationen, inkluderat de projekt som bedrivs. Genom ditt arbete kommer du ge vår interna organisation så väl som projekt, förutsättningar att leva upp till de säkerhetskrav som ställs på verksamheten. Huvudfokus kommer att vara att utföra analyser, genomföra åtgärder och uppföljningar kopplade till informationssäkerhet. Du kommer att tillhöra en arbetsgrupp bestående av specialister och ansvarigroller inom säkerhetsområdet och du rapporterar till Specialfastigheters säkerhetschef. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: • Stötta, kravställa och följa upp projekt • Genomföra informationsklassningar och riskanalyser • Utreda/hantera incidenter • Vara delaktig i att utveckla och uppdatera styrande och stödjande dokument • Omvärldsbevakning inom området • Ta fram och genomföra utbildningar • I övrigt förekommande arbetsuppgifter på enheten Om dig  För att vara framgångsrik i rollen har du: • Högskoleutbildning eller annan utbildning tillsammans med aktuell arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig • Minst 3 års erfarenhet av arbete inom liknande uppgifter och ansvar som beskrivs ovan • Erfarenhet av arbete med informationssäkerhet utifrån relevanta standarder inom informationssäkerhetsområdet som exempelvis SS-ISO/IEC 27001 • Erfarenhet av att upprätta, hantera och utveckla riktlinjer och regelverk inom ovanstående områden • Förmåga att anpassa dig efter nya förutsättningar och tar dig an uppgifter med ett helhetsperspektiv • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska • Förmåga att leda och samordna mindre uppdrag och arbetsuppgifter • Körkort (B) Det är meriterande om du har: • Erfarenhet av att hålla utbildningar • Erfarenhet från att arbeta i verksamhet med höga säkerhetskrav Placering Din placeringsort är i Stockholm eller Linköping men då vi har fastigheter i hela landet ingår resor i tjänsten. Ansökan & övrig information  Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 2025-08-17. Välkommen med din ansökan! Rekryteringsprocessen  Vi påbörjar urvalsarbetet efter att ansökningstiden har gått ut. Därefter kontaktar vi aktuella kandidater för att boka in intervjuer. Inför en eventuell anställning genomför vi en särskild säkerhetsbedömning där vi utför ett säkerhetssamtal och granskar lagakraftvunna domar från svenska domstolar. Innan anställning gör vi även alkohol- och drogtest via vår företagshälsovård. Utöver detta kräver en del av våra kunder i vissa fall inplacering i säkerhetsklass och efterföljande registerkontroll i enlighet med Säkerhetsskyddslagen (2018:585 kap. 3). Fackliga företrädare Akademikerföreningen: Martin Siljehult, 010-788 63 60 Unionen: Patrik Svensson, 010-788 63 42 SEKO: Roger Törngren, tel. 010-788 62 78 Ledarna: Fredrik Persson, tel 010-788 62 28

1 juli 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Utvecklingsledare säkerhet och beredskap- säkerhetsklassad
GÖTEBORGS KOMMUN
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Stadsfastighetsförvaltningen skapar miljöer där livet får ta plats genom att planera, bygga, hyra in, förvalta och utveckla lokaler och utemiljöer för Göteborgs Stads verksamheter. Varje dag är hundratusentals göteborgare verksamma i förskolor, skolor, vård- och omsorgsboenden och andra lokaler som vi sköter om. Gemensamt med stadsmiljöförvaltingen, exploateringsförvaltningen och stadsbyggnadsförvaltningen har vi ett samordnat ansvar för stadsutvecklingen i Göteborgs stad. Detta innebär en delad ansvarsfördelning och roller utifrån skeden: planering; genomförande och förvaltning med mål att bidra till en sammanhållen, effektiv och transparent stadsutveckling för boende, besökare och näringsliv i staden. ARBETSUPPGIFTER Stadsfastighetsförvaltningen ansvarar för att säkerställa fastigheternas hållbara användbarhet över tid med god teknisk status och nöjda kunder. Detta uppnås genom ett nära samarbete med hyresgäster, förvaltningens övriga avdelningar, samarbetspartners samt andra organisationer i staden. Vi är i ett spännande utvecklingsskede där den nya säkerhetsenheten har bildats och ingår i avdelningen för utveckling och styrning. Enheten består av drygt tio medarbetare som arbetar med civil beredskap, skyddsrum, drönare, skalskydd samt elsäkerhet och säkerhetsskydd. Enheten är i en upprustningsfas där frågorna kring civil beredskap ökar och där vi arbetar i nära samverkan med stadsledningskontoret. Dina arbetsuppgifter: Vi söker nu en resultatinriktad utvecklingsledare till vårt team inom beredskap en roll där du får möjlighet att göra en verklig samhällsnytta och stärka vår förmåga att möta framtidens säkerhetsutmaningar. Här kommer du att vara en viktig spelare i vårt arbete för att utveckla och säkerställa högsta möjliga säkerhet och beredskap, vilket är avgörande för både samhället och våra interna verksamheter. Som utvecklingsledare kommer du att arbeta i ett team som har ansvar för bl.a. civilt försvar, trygghetsfrämjande och brottsförebyggande åtgärder, krisledning och säkerhetsskydd. Särskilt fokus ligger på upprustningen av våra skyddsrum, trygghetspunkter samt övrig fysisk säkerhet i våra fastigheter. I din roll som utvecklingsledare kommer du att stödja förvaltningsledningen med att genomföra utredningar samt svara på tjänsteutlåtanden. Du genomför övergripande omvärldsbevakning inom säkerhetsområdet och medverkar till att utveckla användningen av kommunikationssystem och informationshanteringssystem inom säkerhetsområdet samt tillhandahåller interna utbildningar. Du deltar i nätverk inom staden och ansvara för framtagande och uppdatering av styrande dokument inom området. Som utvecklingsledare kommer du att leda och följa upp verksamhetens operativa säkerhetsarbete. Övriga arbetsuppgifter • Delta i samverkansprojekt avseende säkerhetsfrågor för flera förvaltningar inom Göteborgs Stad. • I samarbete med enhetens säkerhetssamordnare driva och utveckla förvaltningens säkerhetsarbete enligt Göteborgs Stads riktlinjer. • Delta i eller driva utvecklingsprojekt inom informationssäkerhet. • Omvärldsbevaka, följa myndighetskrav samt branschutveckling. • Utveckla vår krishantering. KVALIFIKATIONER Vem söker vi? Vi söker dig som har relevant eftergymnasial utbildning inom exempelvis civil beredskap, säkerhet, säkerhetsskydd och krishantering. För att klara uppdraget vill vi att du har flerårig arbetslivserfarenhet inom området där ett krav är att du arbetat med liknade arbetsuppgifter sedan tidigare. God erfarenhet krävs av krishantering och beredskapsfrågor samt fysisk säkerhet. Vi söker dig som har ett stort intresse för säkerhetsfrågor, en förmåga att hantera komplexa säkerhetsutmaningar och ett driv i att aktivt bidra till att stärka vår motståndskraft och försörjningstrygghet. Du arbetar resultatinriktat och strukturerat, med en god förmåga att prioritera och leverera lösningar bland olika ärenden och frågeställningar. Med en självständig och lösningsorienterad inställning tar du dig an uppgifter på ett effektivt sätt och har samtidigt en god administrativ och skriftlig förmåga. Som person är du strukturerad och analytisk samt har ett lösningsinriktat förhållningssätt. Du har ett genuint intresse för säkerhetsfrågor och har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift. Att tänka och agera långsiktigt och strategiskt i dessa frågor är en självklarhet för dig. Du samarbetar väl med andra människor ÖVRIGT Säkerhetsklass Tjänsten är säkerhetsklassad och förutsätter godkänd registerkontroll från Säpo och svenskt medborgarskap. Vi erbjuder en arbetsplats i utveckling och med framåtanda. Våra medarbetare har breda och varierande kompetenser. Vi arbetar i trevliga lokaler och erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Stadsfastigheter arbetar för ett hållbart arbetsliv där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ett rikt liv också utanför arbetet. Vi erbjuder dig ett utvecklings och ett innovationsklimat som ger dig goda möjligheter till karriärutveckling. Inom förvaltningen tillämpar vi ett tillitsbaserat ledarskap som grundar sig i den inkluderande arbetsplatsen. Vi strävar efter att ha en jämn fördelning mellan kvinnor och män och en spridning när det gäller ålder på enheten. Vi vill att våra arbetsplatser ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet. Till din intervju behöver du ha med dig pass/nationellt id och eventuellt bevis på uppehållstillstånd om du har ett medborgarskap utanför EU/EES. Detta för att vi som arbetsgivare behöver säkerställa din identitet samt säkra att du har rätt att arbeta i Sverige. Till de tjänster där det finns krav på utbildning kommer du som går vidare i rekryteringsprocessen att få lämna in underlag som styrker din utbildning, t.ex. legitimation eller examensbevis. Du kan även bifoga dem direkt i din ansökan. Som anställd inom Göteborgs Stad omfattas du av allmän tjänsteplikt, utifrån lagen om totalförsvarsplikt. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

30 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Säkerhetsspecialist inom säkerhetsteknik och säkerhetssystem
Regeringskansliet
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Sektionen för fysiskt skydd och bevakning, RK Säkerhet, Förvaltningsavdelningen Har du erfarenhet av arbete inom områdena säkerhetsteknik och säkerhetssystem samt har intresse av både drift och projektledning och implementering av säkerhetstekniska lösningar och vill delta i Regeringskansliets säkerhetsarbete? Som vår nya medarbetare får du ett viktigt uppdrag med omväxlande och intressanta uppgifter och många kontaktytor. Din arbetsdag. Sveriges morgondag. I rollen som säkerhetsspecialist arbetar du inom området fysisk säkerhet, främst med säkerhetsteknik och säkerhetssystem. Arbetet omfattar drift, förvaltning och utveckling och bedrivs ofta i projektform. Du samverkar med både interna och externa intressenter. I rollen som säkerhetsspecialist kan du även komma att arbeta med andra uppgifter inom fysisk säkerhet och säkerhetsområdet. Som säkerhetsspecialist ingår du i sektionen fysiskt skydd inom enheten för fysiskt skydd och bevakning, som är en av tre enheter i Säkerhetsavdelningen. Din bakgrund Vi söker dig som har relevant gymnasieexamen och relevant säkerhetsrelaterad utbildning. Du har även några års erfarenhet av förvaltning av större säkerhetstekniska anläggningar. Vidare har du goda kunskaper inom arbete med säkerhetsteknik samt  erfarenhet av arbete med marknadens förekommande säkerhetssystem. Det är meriterande om du har genomgått projektledarutbildning samt om du har arbetat med säkerhetsfrågor i en större organisation. Det är även meriterande med erfarenhet av projektarbete genom deltagande i projekt- eller arbetsgrupper. Vidare är det meriterande med erfarenhet av arbete med säkerhets- och säkerhetsskyddsfrågor inom myndighet som hanterar säkerhetskänslig verksamhet, eller inom annan verksamhet som till stor del hanterar säkerhetskänslig verksamhet. Det är även meriterande med kunskap om Rakel samt kunskap om säkerhetskontrollutrustning. Mycket goda kunskaper i både svenska och engelska, både tal och skrift är ett krav. Dina egenskaper För att lyckas i rollen krävs att du är självgående och planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Du är flexibel med förmåga att anpassa dig till ändrade omständigheter samt är stabil och uthållig som person. Du har en förmåga att skapa förtroendefullt samarbete på alla nivåer både internt och externt, samt att du värdesätter goda relationer. Du har en god problemlösande analytisk förmåga och gott omdöme är en självklarhet för rollen. Övrigt Anställningen är tillsvidare och inleds med sex månaders provanställning Befattningen är placerad i säkerhetsklass och en säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan beslut om anställning fattas. Du måste vara svensk medborgare, men får gärna ha utländsk bakgrund. Är du intresserad? Vill du veta mer om jobbet och vad vi erbjuder, kontakta enhetschef Patrik Lidström på 08-405 98 88. Du är också välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Siri Hågefalk på 08-405 87 83. Frågor om tjänsten besvaras vecka 27 och vecka 30. Fackliga kontaktpersoner är Johan Strokirk för Saco och Jan Wahlström för ST. Du når dem via Regeringskansliets växel, 08-405 10 00. Välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast den 22:a juli 2025.   Regeringskansliets uppdrag är att stödja regeringen i dess arbete med att styra Sverige och förverkliga sin politik. Här arbetar 4 800 personer, varav 600 utomlands. Regeringskansliet välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi ser jämställdhet och mångfald som en styrka och tillgång och vi arbetar aktivt för att vara en arbetsplats fri från diskriminering. Förvaltningsavdelningen ansvarar för myndighetsövergripande frågor som förändrings- och förnyelsearbete, ekonomi, arbetsgivarfrågor, kompetensförsörjning, kommunikation, säkerhet, it, bibliotek, arkiv och registratur samt för den gemensamma servicen i Regeringskansliet.

30 juni 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Säkerhetssamordnare med inriktning på lås, larm och passersystem
GÖTEBORGS KOMMUN
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vi är alla olika. Vi är alla också lika och har samma rätt till ett tryggt hem, en meningsfull sysselsättning och att känna oss värdefulla. Med rätt förutsättningar kan vi växa, utvecklas och delta i samhället på våra egna villkor. Inom förvaltningen för funktionsstöd ger vi stöd, service och omsorg till barn och vuxna med funktionsnedsättning och skapar möjlighet för dem att leva ett gott och självständigt liv, som alla andra. Genom att sprida kunskap och samarbeta inom Göteborgs Stad och med andra aktörer ökar vi förståelsen för individers behov och utformar insatser som gör verklig skillnad. Med 6 200 engagerade medarbetare är vi Sveriges största funktionsstödsförvaltning. Vi arbetar inom boenden med särskild service, daglig verksamhet, sysselsättning, boendestöd, personlig assistans, barn- och korttidsboenden, avlastning samt stöd och ledsagning. Vill du vara med och bidra till ett mer inkluderande samhälle? Välkommen till oss! Du är Göteborg. ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med och bidra till ett tryggare Göteborg? Hos oss på Förvaltningen för funktionsstöd söker vi nu säkerhetssamordnare som ska stötta chefer, utvecklingsledare och andra nyckelpersoner i arbetet med lås, larm och passersystem för att säkerställa att våra säkerhetstekniska lösningar fungerar i vardagen. Tjänsten är placerad i enheten Säkerhet där vi arbetar med fysisk säkerhet, personsäkerhet, krisberedskap samt civilt försvar och tillhör avdelningen Kvalitet och styrning, där vi även arbetar med bland annat juridik, ärendehantering, arkiv, digitalisering, kvalité, kommunikation och IT. Tillsammans utvecklar vi framtidens trygga, tillgängliga och säkra miljöer för både brukare och medarbetare. Dina ansvarområden kommer bland annat att omfatta: • Stöd och rådgivning kring lås- och passersystem (Bland annat Arx, Aptus, Galaxy) • Stöd och rådgivning kring nyckelskåp och medicinskåp • Medverkan vid byggmöten och driftgenomgångar i samband med om- och nybyggnation • Administrativa uppgifter kopplade till lås, larm passersystem och tekniska beställningar Du arbetar proaktivt för att skapa säkra och tillgängliga miljöer samt bistår verksamheterna i att hitta praktiska och hållbara lösningar. I den här rollen blir du även en viktig del av enhetens helhetsuppdrag, vilket innebär att du även kan bidra med stöd inom andra säkerhetsrelaterade områden vid behov. Du kommer att arbeta tillsammans med andra kunniga kollegor i en professionell och stödjande miljö, där vi strävar efter hög kvalitet i allt vi gör. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har gymnasieutbildning, med inriktning mot teknik, säkerhet, fastighet, IT eller annan relevant inriktning. Har du dessutom en eftergymnasial utbildning inom något av dessa områden ser vi det som meriterande. Du behöver ha grundläggande kunskaper i Arx, Aptus och Galaxy samt goda kunskaper i Microsoft Office (särskilt Excel och Outlook). Arbetet kräver också att du har god svenska i både tal och skrift Vi ser gärna att du har kunskap om Göteborgs Stads organisation och kan arbetssätt samt tidigare arbetat i en politiskt styrd organisation. Dessutom är det positivt om du har erfarenhet från fastighetsrelaterade stödfunktioner inom offentlig verksamhet. Du har god förståelse för hur individer tar till sig kunskap och deras olika förutsättningar. Du anpassar sättet att förmedla ditt budskap till mottagaren och uppmuntrar till dialog, delaktighet och engagemang. Du är uppmärksam i ditt bemötande. Du är positiv, hittar lösningar och vill hjälpa till. Du förstår vad de vi är till för behöver och ser till att de blir nöjda. Du arbetar bra med andra genom att du lyssnar, visar intresse och respekt. Du förstår det gemensamma uppdraget och arbetar för att det ska bli så bra som möjligt. Du motiveras av att lära dig nya saker och utvecklas. Du kommer själv med nya idéer och tar initiativ till förbättringar. Du omvärldsbevakar aktivt inom ditt yrkesområde och reflekterar regelbundet över vad som behöver utvecklas i din verksamhet. Du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Du ser till att arbetet slutförs i tid och följer upp resultatet. ÖVRIGT Bifoga studieintyg eller examensbevis på efterfrågad utbildning. Under en viss period av ansökningstiden är rekryterande chef på semester. Vänligen se nedan för annan kontaktperson dessa veckor: Vecka 27 och 29 Jenny Björkman: 031-365 79 29 Vecka 28 Daniel Zackrisson: 031-365 10 54. Vecka 30 Gisela Askne: 031-366 54 06 Urval och intervjuer kan komma att påbörjas under ansökningstiden. I den här rekryteringen kommer du få svara på ett antal frågor där du får beskriva din kunskap inom området i stället för att skicka ett personligt brev. Göteborgs Stad arbetar aktivt för att främja lika rättigheter och möjligheter samt att motverka diskriminering. Som medarbetare i förvaltningen för funktionsstöd erbjuder vi dig: - Trygg anställning med goda anställningsvillkor - Heltid med möjlighet till deltid - Introduktion vid nyanställning - Kompetensutveckling - Friskvårdsbidrag, cykelbidrag samt andra rabatter och erbjudanden Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Har du skyddade personuppgifter ska du INTE söka via systemet utan kontakta ansvarig rekryterande chef för hantering av din ansökan. Tillsättning sker under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk i förvaltningen eller stadens omställningsarbete. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Inför denna rekrytering har vi valt rekryteringskanaler och önskar inte erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- eller rekryteringshjälp.

30 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Skolsäkerhetssamordnare
Piteå kommun
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vill du ha ett meningsfullt arbete där du gör skillnad? Som skolsäkerhetssamordnare har du en central roll i att skapa en trygg och säker förskole- och skolmiljö för barn, elever och personal. Vi söker dig som vill arbeta med säkerhetsfrågor för att stärka och utveckla vår beredskap och trygghet. Du kommer att vara en del av utbildningsförvaltningens gemensamma utvecklingsenhet och uppdraget består i att stödja och ge goda förutsättningar för våra verksamheter att skapa strukturer och utveckla sitt arbete inom flera säkerhetsområden. Arbetsuppgifter  Som skolsäkerhetssamordnare har du en central roll i att samordna, utveckla och stärka säkerhetsarbetet i Piteå kommuns förskolor, grundskolor och gymnasieskolor. En viktig del av tjänsten är att stödja och vägleda rektorer i deras arbete med krisberedskap, risk- och sårbarhetsanalyser, kontinuitetplaner och säkerhetsrutiner. Du upprättar och säkerställer att nödvändiga mallar, checklistor och lathundar, finns tillgängliga och är anpassade efter aktuella regelverk och styrdokument. Förankring i verksamheterna är en viktig del i uppdraget. I rollen ingår även att anordna utbildningar för personal inom Utbildningsförvaltningen. Utöver det operativa säkerhetsarbetet fungerar du som ett stöd till förvaltningsledningen i säkerhets- och beredskapsfrågor. Kommunens övergripande arbete inom säkerhetsfrågor samordnas på kommunledningsförvaltningen vilken i din roll kommer att vara en viktig samarbetspartner. Kvalifikationer Vi söker en engagerad skolsäkerhetssamordnare som vill bidra till att skapa en trygg och säker skolmiljö. För att lyckas i rollen ser vi att du antingen har en gedigen bakgrund från skolans verksamhetsområde och ett intresse för säkerhets- och beredskapsfrågor eller relevant erfarenhet och utbildning inom säkerhet, krisberedskap eller en annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig med ett intresse av utbildningsverksamhet. Det är meriterande om du tidigare arbetat med uppgifter av samordnande karaktär samt erfarenhet av projektarbeten. Det är viktigt att du har en god kommunikativ förmåga och kan anpassa ditt sätt att uttrycka dig efter olika målgrupper. Du uttrycker dig obehindrat på svenska, både i tal och skrift och har en god system/datavana. Du har en god administrativ förmåga och kan omsätta styrande dokument och strategier i operativ verklighet. Med ett lösnings- och resultatinriktat arbetssätt tar du initiativ, driver arbetet framåt och hittar effektiva lösningar. Vidare trivs du i ett självständigt arbete samtidigt som din förmåga att skapa förtroendefulla relationer och driva frågor framåt i samverkan med andra är central i rollen. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet Mer om tjänsten  Tidsbegränsad anställning på heltid tom 2027-12-31, tillträde enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan sista ansökningsdag 2025-08-10. B-körkort, tillgång till egen bil. För anställningen kan utdrag ur belastningsregister och säkerhetsprövning bli aktuell. Dina ansökningshandlingar är allmänna handlingar och hanteras enligt offentlighetsprincipen. Har du beslut om skyddade personuppgifter ber vi dig kontakta Rekryteringsteamet för alternativ sökväg på telefon 0911-69 65 10. Om arbetsplatsen  Utbildningsförvaltningen är en av kommunens sju förvaltningar. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa välfärd och hållbar samhällsutveckling. Tillsammans med pitebor, näringsliv och föreningar utvecklar vi Piteå till en ännu bättre plats att bo, leva och verka i.  Läs mer: www.pitea.se  Move to Piteå – för dig som vill flytta till Piteå  Letar du bostad, vill du veta mer om skola och barnomsorg eller är du nyfiken på kultur- och fritidsutbudet? Move to Piteå erbjuder dig stöd från start till mål.  Läs mer - Move to Piteå

30 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Säkerhetsstrateg till Region Kronoberg
REGION KRONOBERG
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Vill du vara med och stärka säkerheten och beredskapen i Region Kronoberg? Vi söker nu en säkerhetsstrateg som vill bidra till en trygg och motståndskraftig region. Hos oss får du en nyckelroll i att utveckla och samordna arbetet inom säkerhet och beredskap – med fokus på att skydda samhällsviktiga funktioner och skapa förutsättningar för en robust offentlig verksamhet. Säkerhetsenheten ansvarar för det strategiska och operativa arbetet inom det breda område som idag omfattar säkerhet och beredskap och där den här tjänsten ingår. I Region Kronoberg är vi 6500 personer som jobbar för kronobergarnas bästa – varje dag! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur i länet. Vårt mål är att våra medarbetare ska trivas, växa i sin yrkesroll och kunna påverka sin arbetsvardag. ARBETSUPPGIFTER I rollen som säkerhetsstrateg hos oss på Region Kronoberg arbetar du både strategiskt och delvis operativt med fokus på säkerhetsskydd. Du har ett brett ansvar som innefattar att säkerställa att regionens säkerhetsarbete följer gällande lagar, förordningar och föreskrifter däribland säkerhetsskyddslagen, säkerhetsskyddsförordningen samt försvarsmaktens och säkerhetspolisens föreskrifter. Du tar fram och utvecklar strategier, riktlinjer och strukturer inom ditt specialistområde och fungerar som ett stöd till verksamheterna i implementeringen av dessa. I denna rollen är fokus på personalsäkerhet och fysisk säkerhet. En viktig del av uppdraget är att genomföra analyser för att identifiera risker och förbättringsområden, samt att följa upp och kontrollera att säkerhetsrutiner efterlevs och att beredskapen håller hög nivå. Du representerar regionen i olika nätverk och på konferenser, och håller dig uppdaterad genom kontinuerlig kompetensutveckling. Du ansvarar även för att hålla interna utbildningar och informationsinsatser för att stärka säkerhetsmedvetenheten i organisationen. Som säkerhetsstrateg är du en del av regionens säkerhets- och beredskapsråd och ingår i stabs- och krisledningen vid särskilda händelser. Du hanterar även sambandsmedel, inklusive signalskyddsmateriel, i enlighet med gällande regelverk. I rollen ingår samverkan med andra myndigheter och säkerhetsorganisationer på både regional och lokal nivå, vilket gör din samarbetsförmåga och ditt helhetsperspektiv särskilt värdefulla. KVALIFIKATIONER För att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har en akademisk utbildning eller yrkesutbilding inom relevant område och/eller mångårig yrkeserfarenhet. Du har en gedigen kunskap och förståelse för säkerhet och säkerhetsskyddsfrågor. Du har god kännedom om de lagar och regler som styr området och har förmåga att tillämpa dessa i praktiken. Vidare har du god administrativ förmåga och är van att arbeta med olika IT-stödsystem. Du uttrycker dig väl på svenska, både muntligt och skriftligt. Det är meriterande om du har erfarenhet av att ha arbetat med säkerhetsfrågor i en offentlig verksamhet samt har erfarenhet från arbete med säkerhetsskyddsfrågor Du är strukturerad i ditt arbete och har tar egna initiativ och bidrar aktivt till utveckling inom ditt område. Du har lätt för att samarbeta med andra för att nå gemensamma mål. Du är även en god kommunikatör med pedagogisk förmåga att förklara och förankra komplex information både skriftligt och muntligt, vilket kräver analytisk förmåga. Du är vetgirig och håller dig ajour inom ditt aktuella område. Tjänsten kommer att säkerhetsskyddsklassad och förutsätter godkänd säkerhetsprövning och registerkontroll i enlighet med Säkerhetsskyddslagen. ÖVRIGT Vi planerar att hålla intervjuer 20 & 22 augusti. Eftersom annonseringstiden sträcker sig över sommaren kan det under vissa perioder vara lite begränsad tillgänglighet för att besvara frågor. Vi hoppas på din förståelse och finns här för dig så snart vi har möjlighet. Tveka inte att höra av dig din fråga är viktig för oss!" Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.

29 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Säkerhetspartner till Närsjukvården Halland
REGION HALLAND
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Är du en driven, nyfiken och engagerad person med stort intresse för säkerhetsfrågor? Då ska du söka tjänsten som säkerhetspartner hos oss! Vi söker dig som vill fortsätta utveckla vårt viktiga arbete inom dessa områden. Arbetsuppgifter I uppdraget som säkerhetspartner hos oss arbetar du med säkerhetsfrågor tillsammans med chefer och andra nyckelroller i verksamheten. Du arbetar brett och på såväl strategisk som operativ nivå inom samtliga säkerhetsområden: fysisk säkerhet, personsäkerhet, krisberedskap och civilt försvar, brandskydd och informationssäkerhet. Med utgångspunkt i verksamhetens behov är du ett nära stöd som möjliggör för chefer på olika nivåer att ta ansvar för säkerhetsfrågor. Du bidrar med ditt arbete till att stärka hela organisationens samlade säkerhetskultur och riskmedvetenhet. Du samarbetar med andra stödfunktioner i förvaltningen, med säkerhetspartners i andra förvaltningar och med regionens säkerhetsavdelning. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att inom alla säkerhetsområden: - Upprätta och informera om rutiner - Formulera målsättningar och genomföra uppföljningar - Inventera och analysera säkerhetsrisker - Identifiera relevanta åtgärder för förbättring och utveckling - Hålla i utbildningar - Planera och genomföra övningar - Föredra ärenden av olika slag för ledningsgrupper och i andra forum. Om arbetsplatsen Närsjukvården Halland består av två delar, Vårdcentralen Halland och Folktandvården Halland. Vårdcentralen Halland driver regionens 24 offentligt ägda vårdcentraler och erbjuder vård i Hallands samtliga kommuner. Verksamheten är intäktsfinansierad och drivs i konkurrens med privata vårdcentraler. Vid vårdcentralerna arbetar cirka 800 medarbetare. Folktandvården Halland driver 20 allmäntandvårdskliniker och fyra tandregleringskliniker och har verksamhet i samtliga halländska kommuner. Verksamheten drivs i konkurrens med privata aktörer. Inom folktandvården arbetar cirka 340 medarbetare. Förvaltningens ledning och administration är placerad i Varberg och Halmstad. Tjänstens placeringsort är därför möjlig att välja mellan dessa två orter.  Kvalifikationer Vi söker dig med universitets-/ högskoleutbildning eller annan utbildning i kombination med arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Vi ser gärna att du har utbildning inom säkerhetsområdet och utbildning i projekt-, process och förändringsledning. För att vara aktuell för tjänsten behöver du ha minst två års arbetslivserfarenhet inom säkerhetsområdet. Har du tidigare erfarenhet av hälso- och sjukvårdsverksamhet är det meriterande. Du behärskar svenska språket i tal och skrift. Du har lätt för att samarbeta och skapa förtroenden och relationer med chefer och medarbetare på alla nivåer i organisationen. Du är lyhörd för verksamhetens behov och har förmåga att utifrån helheten föreslå lämpliga åtgärder och lösningar. Din goda pedagogiska förmåga innebär att du kan kommunicera även komplexa samspel på ett lättfattligt sätt. Du är strukturerad och organiserar ditt arbete både på övergripande och detaljerad nivå. Som person är du nyfiken, driven och gillar att ta initiativ, komma med nya idéer och omsätta dessa i praktiken. Du löser uppdrag både självständigt och tillsammans med andra och bidrar med energi och gott samarbetsklimat i teamet. Du är uthållig och arbetar på tills resultat är uppnådda och du har förmåga att leda och motivera andra. Genom att alltid ha verksamhetens bästa för ögonen och använda din kompetens och dina erfarenheter bidrar du till att ständigt utveckla, förbättra och förstärka säkerheten i våra verksamheter. För att lyckas i rollen behöver du ha mycket god administrativ förmåga, vara analytisk och ha ett ödmjukt förhållningssätt. Eftersom du i din roll arbetar över hela länet är det därför ett krav att du har B-körkort.  Vi fäster stor vikt vid personlig lämplighet. Varmt välkommen med din ansökan! Denna tjänst är säkerhetsklassad vilket innebär att du behöver genomgå och bli godkänd i en säkerhetsprövning innan du kan bli erbjuden anställning. Intervjuer planeras att hållas den 18 och 22 augusti. Sök tjänsten https://regionhalland.varbi.com/what:job/jobID:840928/!  Vårt erbjudande För oss är det viktigt att du ska trivas och utvecklas i ditt arbete.  Läs mer om vilka https://www.regionhalland.se/jobb-och-karriar/formaner/ vi kan erbjuda dig som anställd. Om Region Halland Region Halland är till för alla som bor och arbetar här i Halland. Vi är över 8 000 medarbetare inom 370 olika yrken som alla arbetar för att erbjuda en god hälso- och sjukvård och att främja tillväxt och utveckling. Vi ansvarar också för kollektivtrafiken i Halland och driver frågor inom områden som näringsliv, kultur och utbildning. Vår vision är ”Halland ­ – bästa livsplatsen” och med det menar vi att Halland ska bli den bästa platsen att bo på, utbilda sig, arbeta och driva företag i. Vi har kommit en bra bit på vägen, välkommen att följa med oss på vår resa! https://www.regionhalland.se/om-region-halland/ Strävan efter jämställdhet, mångfald och likvärdiga villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av Region Hallands värdegrund. Region Halland krigsplacerar all tillsvidareanställd personal. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Halland har upphandlade avtal.

27 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025