Servicetekniker

Är du intresserad av teknik och söker en ny utmaning? Nu hjälper vi en av våra kunder i Kalmar att hitta en erfaren servicetekniker Dina arbetsuppgifter I denna rollen kommer du att utföra olika typer av arbeten runt installation av datautrustning, säkerhetsutrustning så som larm och lås samt inkoppling av fiber hos både företagskunder och privatkunder runt om i Kalmar. Din bakgrund/Dina egenskaper För att lyckas i denna tjänst tror vi att du att har en gymnasieutbildning inom el/teknik eller annan relevant utbildning. Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande och förändringsbenägen. Du är trygg och van att arbeta självständigt hos kunder samtidigt som du har lätt för att samarbeta med andra. God förmåga att prioritera arbetsuppgifter utifrån behov och att hålla deadlines är en självklarhet för dig. Vidare ser vi gärna att du har ett driv och intresse av att utveckla och förbättra rutiner och processer. Vi ser att du har haft liknande arbete tidigare så som fibertekniker eller ansvarat för installation av teknisk utrustning med svagström. Vi tror också att du har ett stort tekniskt intresse och är nyfiken på nya tekniker. Utöver detta så kommer vi att lägga stor vikt på din sociala färdighet. Då du har daglig kontakt med kunder i deras hem så är det en självklarhet att du kan arbeta på ett tålmodigt och ansvarstagande sätt med känsla för kvalitet och säkerhet. B-körkort och god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska är ett krav. Information och kontakt Tjänsten är heltid och arbetstiderna kan variera Wikan Personal kan bland annat erbjuda dig: - Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och löner. - En lokal och närvarande konsultchef. - Friskvårdsbidrag årligen efter 6 månader. - Kollektivavtal. - Tillgång till bra utrustning som kan anpassas efter behov. Anställning Detta är ett konsultuppdrag hos Wikan Personal där du arbetar mot vår kund. Efter sex månader kan det generera en fast anställning för rätt person. Omfattningen är på heltid (100%) När du är anställd hos oss på Wikan Personal kan du vara säker på att du hamnat rätt. Vi är ett auktoriserat bemanningsbolag som värnar och ser till det bästa för våra anställda och kunder. Du har en lokal konsultchef med hög närvaro som ett stöd om det skulle uppstå frågor eller dylikt. Ansök redan idag. Dock senast 18/5. Vi kontaktar aktuella kandidater löpande. Vid eventuella frågor eller dylikt kontakta ansvarig rekryterare. (Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller telefon) Har du frågor eller funderingar ring Christopher Muñoz, 0455 - 61 27 02 Om Wikan Personal Wikan Personal är din personliga och lokala arbetsgivare i bemanningsbranschen. Vårt breda kontaktnät hjälper dig som har rätt inställning och kompetens, till arbete. Vi verkar i flera olika branscher, vilket öppnar många dörrar för dig i jakten på nästa jobb. Vi lägger fokus på vår personal, deras välmående och utveckling. Vi kan personal. Wikan Personals verksamhet är grundad på närhet och engagemang för att alltid kunna tillgodose bra service till våra kunder och anställda. Vi är djupt övertygade om att lokal förankring, långsiktiga kundrelationer och kompetenta medarbetare är nyckeln till framgångsrika samarbeten inom rekryterings- och bemanningsbranschen. Med närvaro på 14 orter i Sverige, en omsättning på cirka 400 miljoner kronor och omkring 800 engagerade anställda, strävar vi efter att vara en pålitlig samarbetspartner. Läs mer på www.wikan.se

19 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Servicetekniker Köksservice

Vill du arbeta på en arbetsplats som främjar utveckling och där du som medarbetare får möjlighet att själv påverka ditt arbete? Bravida fortsätter att växa och därför är vi extra glada över att nu kunna söka efter ännu en servicetekniker inom Storkök till HNA Storköksservice i Halmstad – en del av Bravida! Om jobbet Som servicetekniker inom storkök på Bravida arbetar du självständigt i många olika typer av serviceuppdrag. Ingen dag är den andra lik! I jobbet kommer du att planera, samordna och utföra service åt våra olika kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: • På egen hand eller tillsammans med dina kollegor utföra service och underhåll på våra kunders anläggningar • Drift- och energieffektivisering • Vid servicebesök träffa kunden för att ge och få återkoppling • Upptäcka, föreslå och återrapportera eventuella förbättringsmöjligheter till våra kunder Du kommer även att vara ansvarig för att utföra varje serviceuppdrag enligt våra höga krav på kvalitet och säkerhet. Ditt nya team På Bravida HNA Storköksservice är vi cirka 45 medarbetare. Vi utgår ifrån Halmstad, Höganäs och Staffanstorp och verkar i hela Skåne och Halland. Vi arbetar med service, underhåll samt nyinvestering av storköks- och kylmaskiner. Vi söker dig som • Tidigare arbetat som servicetekniker, bilmekaniker, eller inom el & automation, • Har god vana av felsökning • Har god datorvana • Innehar B-körkort Arbete med storköksmaskiner är meriterande. Oavsett hur länge du har jobbat lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Som person är du lösningsorienterad, serviceinriktad och självgående. Vi söker dig som vill utvecklas och ser möjligheter i det dagliga arbetet. Din sociala kompetens, förmåga att upprätthålla goda relationer med såväl kollegor som kunder och ditt gedigna intresse för service och teknisk problemlösning tror vi är de viktigaste framgångsfaktorerna för den här tjänsten. Bravida som arbetsgivare Bravida är en stor arbetsgivare – faktiskt störst inom vår bransch i Norden. Det gör att vi kan erbjuda mycket till dig som medarbetare. I flera år i rad har vi blivit rankade till en av Sveriges bästa arbetsgivare! Bravida eftersträvar mångfald och värdesätter en jämn könsfördelning.  Vi arbetar som ett team och vi tycker om att skapa stora resultat, tillsammans. Förutom förmåner som exempelvis förmånsbil, friskvårdsbidrag, hälsoundersökning och förmånliga försäkringar erbjuder Bravida dig ett självständigt och stimulerande arbete i en organisation där kompetens, utveckling och trivsel värderas högt. Vi på Bravida är vana att leverera högsta kvalitét till nöjda kunder och värnar om arbetsglädje likväl som en bra arbetsmiljö. Läs gärna mer om Vårt erbjudande och hur du kan utvecklas hos oss. När du växer, växer vi!  Hur söker jag jobbet? Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum som är 16 juni 2024. Du skickar in ditt CV och personliga brev genom att klicka på knappen Ansök nedan. Vi undanber oss kontakt med rekryteringsföretag i denna rekryteringsprocess Bra fastigheter gör skillnad, därför finns Bravida. Som Nordens ledande leverantör av tekniska helhetslösningar inom service och installation hjälper vi våra kunder att skapa väl fungerande och hållbara fastigheter. Bravidas långsiktiga mål är att vara klimatneutral i hela värdekedjan år 2045. Vi har 13 000 medarbetare och finns på cirka 180 orter i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Bravidas aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. www.bravida.se . www.Bravida.se

15 april 2024
Sista ansökan:
16 juni 2024
Servictekniker till Bioteria!

Tjänstebeskrivning & erbjudande Vill du vara en del av ett familjärt företag som aktivt arbetar för en grönare och mer hållbar framtid? Vill du arbeta med produkter med stark miljöprofil som ligger i absolut framkant? Trivs du även i en flexibel roll med mycket eget ansvar? Om ja: Då tror vi att rollen som Servicetekniker hos oss är helt rätt för dig! Varför ska Bioteria vara din nästa arbetsgivare? 1. Du bidrar till en grönare och mer hållbar framtid för våran planet! 2. Du arbetar med framtidens produkter när det kommer till effektiv avfallshantering! 3. Du får vara en del av Bioteriafamiljen där medarbetaren står i fokus! 4. Dagligen vara i en stimulerande arbetsmiljö där du ständigt utvecklas! 5. Dagligen vara med att påverka både Bioteria och Bioterias kunders framgång och välmående! Tjänstebeskrivning Som servicetekniker representerar du Bioteria hos kunderna genom att arbeta med service och installation av biotekniska systemlösningar. Du arbetar med miljöanpassande lösningar i miljöer där avfall och fett orsakar problem och lukt, såsom i fettavskiljare, storköksventilation samt inom avfallshantering. Du har ett nära samarbete med ansvarig säljare i regionen och tillsammans är ni en viktig del i att utveckla befintliga affärer och generera merförsäljning till Bioterias kunder, som är allt från mindre aktörer till större kommuner och fastighetsbolag. Som servicetekniker planerar du dina rutter och besök självständigt och i dialog med vår sambandscentral. Du utgår hemifrån och arbetar i region Malmö med omnejd. Personprofil Vi söker dig som är händig och föredrar att arbeta aktivt med kroppen. Du är en problemlösare av rang som alltid strävar efter att leverera förstklassigt resultat. Prestigelöshet, teamkänsla och samarbete är för dig en självklarhet samt att du besitter god förmåga att lägga upp och planera din arbetsvardag. Vidare är det meriterande om du har en bakgrund som Fastihetstekniker/Skötare, VVSare, Servicetekniker, Elektriker eller Snickare. Krav på tjänsten är: - Talar och skriver flytande på svenska och engelska. - B-körkort. Övrigt Start: Omgående enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid. Arbetstid: 07-16 med flexibilitet. Plats: Malmö med omnejd. Företagspresentation Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet. Läs mer på Bioteria.com. PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på [email protected] Välkommen in med din ansökan redan idag!

15 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Driftsättningstekniker

DriftsättningsteknikerLindinvent söker nu driftsättningstekniker till vårt Regionkontor i Stockholm. Vi erbjuder en trygg arbetsplats hos en växande arbetsgivare. Vill du arbeta med driftsättning av fastigheter och göra injusteringar för att optimera inneklimatet hos våra kunder? Vad kommer du att göraI rollen som driftsättare har du ett nära samarbete med våra projektledare och bistår i olika projekt med installation, driftsättning och injustering ute hos kund. Du bistår projektledaren med att ta fram projektrelaterade uppgifter så som protokoll och ritningar. Du kommer att ansvara för projektprotokoll i samband med driftsättningar och injusteringar. Du kommer att vara med vid provningar och besiktningar. Med eget ansvar och självständighet är du en viktig länk i att säkerställa och skapa goda kundkontakter samt representera Lindinvent. Rollen som driftsättare innebär att du kommer spendera mycket tid ute hos våra kunder runt om i Stockholm och självklart har du körkort. Du som sökandeDu är en person som har ordning och reda, är ansvarstagande och besitter en god social kompetens. Du har en god kommunikativ förmåga och uppdaterar regelbundet projektledare, kolleger, kunder och samarbetspartners i projekten. Du är lyhörd och sätter dig in i kunders behov och kan komma med lösningar och förslag på förbättringsåtgärder. Du har en förmåga att hantera de utmaningar som uppstår i de olika projekten och avlutar uppdragen med stor yrkesstolthet. Du har som lägst en gymnasieutbildning med någon teknisk inriktning: El, drift och underhållsteknik, elektronik, automation, energi, installation, teknik eller motsvarande. Det är viktigt att du har grundläggande förståelse och kunskaper inom el och ett intresse för data och IT. Du uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift. Det är också meriterande du har erfarenhet av att läsa och förstå ritningar och flödesschema samt kan grunderna i CAD. Självklart har du också körkort. Hos Lindinvent kommer du att arbeta på ett familjeägt tekniskt innovativt företag där du får: Din arbetsplats:Du samarbetar tätt med hela organisationen. Du blir en del av en entreprenörsdriven arbetsplats som präglas av korta beslutsvägar och en platt organisationsstruktur. Vi tror på att innovation sker bäst i en öppen och samarbetsinriktad miljö, där varje medarbetares bidrag har stor betydelse. Du kommer tillhöra ett härligt team vid vårt regionkontor i Stockholm. Ett team som har en harmonisk strävan mot gemensamma mål, där varje medlem förstår sin roll och hur den bidrar till teamets framgång. Ömsesidigt stöd präglar teamets arbetsdag och här får du kollegor ställer upp för varandra, skapar en atmosfär där framgång ses som en gemensam prestation. Attraktiva förmåner och arbetsmiljö:Lindinvent är en modern arbetsplats med det bästa inneklimatet som finns att erbjuda. Vi erbjuder också flexibla arbetstider, friskvårdsersättning, arbetstidsförkortning och hälsoundersökningar. Hos oss ser vi vår personal som den absolut viktigaste resursen och därför erbjuder vi vinstdelning till alla tillsvidareanställda. Vi tror starkt på att det är samarbetet som driver resultatet. Dynamisk och stimulerande arbetsmiljö:Lindinvent kännetecknas ofta av en dynamisk och kreativ arbetsmiljö. Det finns en öppenhet för nya idéer, samarbete och ett starkt fokus på att lösa utmaningar på innovativa sätt. Möjlighet att vara en del av framtidens lösningar:Lindinvent strävar alltid efter att lösa komplexa problem och förbättra befintliga lösningar. Att vara en del av detta ger möjlighet att bidra till och vara en del av framtidens banbrytande teknologier inom fastighetsautomation, energieffektivisering och hållbarhet, allt för att skapa det bästa inneklimatet. Ständig inlärning och professionell utveckling:Teknisk innovation går hand i hand med ständig utveckling. Att arbeta på Lindinvent innebär att du ständigt kommer att utmanas och uppmuntras att förbättra dina färdigheter och expandera din kunskap. Så här rekryterar vi:Du söker med CV, och svarar på några enkla frågor direkt i vårt verktyg. Vi går igenom samtliga ansökningar efterhand som de kommer in och bedömer löpande vilka ansökningar som går vidare till telefonintervju. Efter första urvalet fortsätter vi med en teknisk och kompetensbaserad intervju som vi baserar vårt nästa urval på. Därefter får du göra två olika tester och en andra intervju. Slutligen genomför vi referenstagning och slutgiltig intervju. Varmt välkommen med din ansökan. Lär känna Lindinvent AB – Din framtida arbetsgivareLindinvent AB, grundat 1995, utvecklar och marknadsför lösningar för behovsstyrda fastigheter som sänker energiförbrukningen med bibehållet bra inneklimat. Med ett holistiskt tänk strävar vi efter bästa totalupplevelsen för våra kunder med alltifrån lägsta livscykelkostnad till intuitiva användargränssnitt i form av webb och appar. Vi har vårt huvudkontor i Lund och regionkontor i Stockholm, Göteborg, Linköping, Umeå och Köpenhamn. Våra lösningar sitter i tusentals fastigheter som ägs av Vasakronan, Castellum, Fabege, Wihlborgs och Akademiska hus med flera. Exempel på byggnader är SEBs HK, Swedbanks HK, TeliaSoneras HK, ICAs HK, Rosenbad och Axis HK. Vi säljer våra produkter även i Norge och Estland med siktet inställt på fler länder i framtiden.

11 april 2024
Sista ansökan:
28 september 2024
Servicetekniker till Fiedler och Lundgren

Om tjänsten Som Servicetekniker har du en central roll - Ditt tekniska kunnande och engagemang blir avgörande för kundens framgång. Du hanterar inte bara tekniskt underhåll utan även viktiga operatörsuppgifter som inkluderar övervakning av maskiner, felsökningar och reparationer. Tillsammans med ditt team strävar du efter att ständigt förbättra och effektivisera arbetsprocesserna. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Tekniskt underhåll. - Felsökning och reparationer. - Justering och övervakning av maskiner. Detta är en unik möjlighet att växa inom en branschledande aktör. Tjänsten är på heltid och inleds med ett konsultuppdrag på 6 månader. För rätt kandidat finns det goda möjligheter till en fast anställning hos kunden. Företaget tillämpar skiftarbete som kan variera mellan 2-, 3-, 4- eller 5-skift. Viktigt för tjänsten: • Relevant arbetslivserfarenhet, exempelvis som tekniker, operatör eller mekaniker. • Starkt driv och engagemang för personlig och professionell utveckling. • God problemlösningsförmåga. • Initiativtagande. Meriterande: • Truckkort. • Körkort och tillgång till bil. • Kunskap eller erfarenhet av hydrauliksystem. Vi på Adecco och vår kund är för jämställdhet och mångfald, och ser gärna sökande oavsett kön, bakgrund och livserfarenhet. Vi letar efter positiva lagspelare som arbetar noggrant, säkert och produktivt. För att säkerställa en noggrann bedömning använder vi personlighetstest samt videointervjuer i vår urvalsprocess. Vi kommer att lägga stor vikt på personlig lämplighet. En bakgrundskontroll kommer att utföras på alla slutkandidater i rekryteringsprocessen. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Tilde Fridholm via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

4 april 2024
Sista ansökan:
25 maj 2024
Serviceteniker sökes till ABB i Mölndal!

Servicetekniker sökes till ABB motor- och generatorservice region syd! Trivs du med frihet under eget ansvar och vill jobba i en flexibel och trivsam arbetsmiljö? Vi erbjuder nu ett jobb som servicetekniker hos ABB motor- och generatorservice region syd. Notera att detta är en direktanställning hos kunden och inte en konsultanställning via Adecco.  Om tjänsten Som servicetekniker jobbar du både i verkstan i Mölndal samt ute hos kund. Arbetsuppgifterna består bland annat av att genomföra förebyggande underhåll, felsökningar och reparationer på elmotorer och generatorer. Arbetet bedrivs dagtid. Tjänsteresor ingår och övertid kan förekomma. Tjänsten som servicetekniker är en tillsvidaretjänst hos vår kund ABB i Mölndal. Tillsättningen av tjänsten sker under våren 2024. Vi behandlar ansökningarna löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Om dig Har du en bakgrund som elektriker, industrielektriker eller likvärdig mekanisk erfarenhet så är detta helt rätt tjänst för dig. Alla serviceärenden är unika. Att du är kreativ och kvick i tankegången är därför viktigt för att lyckas. Du är en noggrann problemlösare som sätter säkerheten som första prioritet. Något som värdesätts är att du tar ansvar för ditt arbete, är strukturerad och jobbar både självständigt samt bra tillsammans med andra. Du är flexibel och prestigelös som person och hjälper gärna till där det behövs oavsett arbetsuppgift. Viktigt för denna tjänst är: - Tekniskt intresse. - Erfarenhet inom reparation och service eller industriteknik. - Goda kunskaper i Svenska och Engelska, tal och skrift. - Truck- och traverskort är meriterande. - Erfarenheter av tillståndskontroll/vibrationsmätning är meriterande. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om ABB motor- och generatorservice region syd ABB:s serviceverkstad i Mölndal är en av landets totalt 5 verkstäder där ABB kontrollerar, reparerar och underhåller elmotorer och generatorer. Våra kunder inom region syd finns från norra delen av Värmland ned till Smygehuk i söder. Vi genomför förebyggande underhåll och reparationer av rotorer, statorer och hela elmotorer av olika fabrikat, både i verkstaden och ute hos kund.  Unikt för verkstaden i Mölndal är att den är EX-certifierad för hög- och lågspänningselmotorer och generatorer. Om ABB Motion Service ABB Motion Service är en servicepartner för elmotorer, generatorer och drivsystem, genom hela livscykeln. Vi erbjuder kvalificerade lösningar oavsett storlek, spänning, kraft eller fabrikat. ABB Motion Service har ett riksomfattande nätverk av professionella verkstäder och kompetenta servicetekniker. Om ansökan ABB har i denna rekrytering valt att samarbeta med Adecco. Frågor och ansökningar besvaras därmed och behandlas av Adecco. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Jennifer Lindqvist via [email protected]. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]. Välkommen med din ansökan! Sökord Servicetekniker, Serviceingenjör, UH, underhåll, underhållsingenjör, underhållstekniker, verkstadstekniker, fältservicetekniker, tekniker, elektriker, industrielektriker, mekaniker, industri, ABB, Mölndal, Adecco

3 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Elkonsult till Vinnergi i Skellefteå!

Vill du vara med och forma vår etablering i Skellefteå och bli en nyckelspelare i vårt team? Vi söker dig som vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Vad gör en Elkonsult på Vinnergi? Som Elkonsult kommer du att vara en viktig del i vår etablering i Skellefteå. Du kommer att få möjlighet att vara med och påverka och bidra till vår affärsutveckling, samtidigt som en viktig del i din roll är att arbeta nära våra kunder för att skapa och bibehålla goda relationer. Du kommer att arbeta med flera och spännande projekt parallellt. Beroende på din bakgrund kommer du bland annat att kunna arbeta i uppdrag som uppdragsledare, handläggare, specialist och/eller konstruktör. Dina arbetsuppgifter innehåller: Kundbesök Projektering för el- och teletekniska system i fastigheter Projektmöten Tekniska utredningar Inventeringar i befintliga anläggningar Kalkyler Det finns stora möjligheter att ta sig an nya arbetsuppgifter och kompetensutvecklas hos oss, beroende på vilka intresseområden du har. Vi söker dig som vill växa tillsammans med oss! Vem är du? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av elinstallationsområdet och är redo att ta nästa steg i karriären. Förslagsvis har du din bakgrund som Uppdragsledare, Handläggare, Elektriker, Installationssamordnare eller Konstruktör. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet som konsult, samt har ett brett nätverk i området. Vidare ser vi gärna att du är utbildad elektriker, eller har studerat en ingenjörs eller yrkeshögskoleutbildning mot el området, men det är inget krav. I rollen lägger vi stor vikt vid att hitta rätt personen för arbetet. För att lyckas väl och trivas i denna roll, tror vi att du är strukturerad och att du trivs med att ha mycket kontakt med kunder och kollegor. Eftersom arbetet innebär mycket kundkontakt uppskattar vi att du är en lagspelare med god samarbetsförmåga, är prestigelös och trivs i rollen med kundansvar. Vidare är det viktig att du är lyhörd, noggrann och tar ansvar för dina uppgifter. Vi tycker det är viktigt att du är en kulturbärare för Vinnergi och känner igen dig själv i våra värderingar H.E.R.O. Då rollen berör samhällsviktig verksamhet och säkerhetsklassad information, så kan det krävas att du godkänns i en säkerhetsprövning innan anställning kan genomföras. Vid frågor gällande bakgrundskontroll och säkerhetsprövning, kontakta ansvarig rekryterare. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Låter rollen intressant, såtveka inte att ansöka redan idag. Välkommen! Om Vinnergi Vi hjälper våra kunder att utveckla sina verksamheter inom telekom, energi, fastighet och industri. Enkelt uttryckt så gör vi vardagen inkopplad, påkopplad och uppkopplad.Hos Living blir du en del av ett växande team Elkonsulter som löser utmaningar för verksamheter inom fastighet och indistrusegementet. Här får du vara med och bidra till den digitiala revolutionen inom fastigheter. Läs mer om oss på Living och lär känna oss som jobbar häreller spana in vår Linkedin eller vår podd Work At Vinnergi Vår värdegrund stavas H.E.R.O. – Happy, Explore, Ready och Open och är grunden i vår företagskultur. Förutom starkt fokus på värderingar, en platt organisation med hög påverkansgrad så är dessutom många av våra medarbetare delägare. Det gör oss till ett tryggt och nyskapande företag med engagerade medarbetare som utvecklas både i sin yrkesroll och som människor. Vi är övertygade om att teknisk innovation är lösningen för att bygga en hållbar framtid för kommande generationer. På Vinnergi arbetar vi i framtiden varje dag. Bli en av oss!

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 september 2024
Mobiltekniker 70%, Emporia Malmö!

Är du en fena på elektronik? Har du tidigare erfarenhet av att laga mobiltelefoner eller datorer? Då kanske du är vår nästa topp-reparatör i vår nya butik i Emporia, Malmö! Om oss Mobello är en snabbväxande entreprenörsdriven butikskedja som säljer snygga, moderiktiga mobiltillbehör samt lagar mobiltelefoner och surfplattor. Hos oss hittar du ett brett utbud av allt du behöver och vill ha till din mobiltelefon så som skal, skärmskydd, laddare, hållare med mera! Mobello har sex butiker i Stockholm på följande platser: Skärholmen, Täby, Farsta, Mall of Scandinavia, Åhléns City och Nacka Forum samt en butik i Gränbystaden Uppsala och en i Nordstan Göteborg. Emporia blir därför vår nionde butik! Om tjänsten som Mobilreparatör Som Mobilreparatör på Mobello tar du emot, skriver in samt lagar våra kunders enheter. Vi specialiserar oss inom iPhones och iPads. När det inte finns några enheter att laga hjälper du kunder och fungerar som en säljare. Självklart ingår vanliga arbetsuppgifter för butiksarbete så som frontning, städning och ett gemensamt ansvar med butikschefen och övrig personal att hålla butiken i toppskick. Mobellos reparatörer sitter ute i butiken och lagar, vilket innebär att det är ett mycket socialt jobb. Vi ser helst att du har tidigare erfarenhet av att laga mobiltelefoner, antingen privat eller på en tidigare arbetsplats. Skulle du sakna erfarenhet kan vi erbjuda utbildning för rätt person. Skriv gärna några meningar varför just Du skulle passa som vår nya reparatör. Du kanske har byggt datorer tidigare? Viktigast för oss är att du har ett genuint intresse för teknik, är noggrann och är nyfiken på att utvecklas med oss. Om dig För att lyckas som Mobilreparatör hos Mobello tror vi att du är.. Tekniskt intresserad, noggrann och hänger med i vad som händer på mobilmarknaden Social och utåtriktad och har lätt för att prata med människor Lojal och har hög arbetsmoral: ärlig, seriös och tar ansvar för dina arbetsuppgifter Serviceinriktad samt brinner för att skapa den bästa Mobello-upplevelsen för våra kunder Initiativtagande och har lätt för att prioritera olika arbetsuppgifter samt trivs med att arbeta i högt tempo Självgående men också en lagspelare som bidrar till att hålla butik och stämning i bästa skick Noggrann och stadig på händerna Känner du igen dig? Då är det möjligt att du är vår nästa topp-reparatör! Skriv gärna några ord om varför just Du skulle passa hos oss. Vi erbjuder Vi vill att Mobello ska vara den perfekta platsen för dig att växa på, både som människa och som yrkesperson. Vi vill att du ska lyckas och att du ska känna dig motiverad och sporrad varje arbetsdag. Vidareutbildning inom reparation av mobiltelefoner och iPads Upplärning och fortsatt coachning av sälj och kundservice Spännande tävlingar inom företaget Trevliga kollegor En spännande och föränderlig arbetsmiljö där alla får ta mycket ansvar Varför skulle just Du passa perfekt för den här tjänsten? Skicka din ansökan+CV i formatet PDF och bifoga en bild på dig själv. Sök jobbet redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen.

20 mars 2024
Sista ansökan:
17 juni 2024
Servicetekniker inom Styr & Regler

Vi söker en engagerad och erfaren servicetekniker inom styr & regler som kan hjälpa oss utöka vår redan starka serviceavdelning. Tjänsten omfattar främst mindre installationer, men du kommer även utföra sedvanliga servicearbeten. Vi letar efter dig som: 🔧 Har erfarenhet av styr- & regler / fastighetsautomation. 🔧 Är självgående och initiativrik. 🔧 Talar och skriver flytande svenska. 🔧 Innehar B-körkort. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Utförande av installationer, felsökningar och reparationer ute hos våra kunder. Tjänstebil tillhandahålls av oss. Vi erbjuder: En dynamisk arbetsplats med stort fokus på personlig och professionell utveckling. En kultur som uppmuntrar till initiativtagande och innovation, där din roll kan anpassas och utvecklas baserat på dina ambitioner och företagets behov. Ett engagerat team som värderar välmående och hälsa, med regelbundna aktiviteter och evenemang för alla anställda. Goda utvecklingsmöjligheter. Om oss: Stockholms Styr-Team AB är ett väletablerat företag verksamt i Stockholm med omnejd, vårt kontor är beläget i Gröndal. Vi är ett team med stark sammanhållning där vi stöttar varandra i arbetet. Det är ett mycket varierande arbete där ingen dag är den andra lik och du får arbeta med avancerad teknik och utrustning. Låter tjänsten intressant? Hör av dig till oss idag! Intervjuer sker löpande.

18 mars 2024
Sista ansökan:
15 juni 2024
Servicetekniker, Borlänge

Med människor i fokus och rötter i traditionell automation är vi en av Sveriges ledande leverantörer av resurseffektiviserande system för energi, infra och industri. Vi tar ett helhetsansvar för både stora och mindre projekt med el, kraft och automation. Vi levererar även hela anläggningar där vi utöver våra automationslösningar tar ett totalansvar - människor, montagelösningar och mekanik. Genom att kombinera projektförmåga, branschkunnande och teknisk kompetens, skapar vi framgång och utveckling för både medarbetare och kunder. Våra resurser har vi samlade i eget hus vilket ger oss en värdefull samverkan och kontinuitet i projekten. För oss handlar projektförmåga om att skapa konkurrenskraft åt och tillsammans med våra kunder. Överallt där industriproduktion effektiviseras och utvecklas har Granitor Systems en naturlig och viktig roll att spela. Till Division Cranes rekryterar vi nu servicetekniker som vill arbeta med service och underhåll av traverser. Arbetet är varierande och innefattar bland annat felsökning, reparationer, moderniseringar och nymontage.  Vi vill därför komma i kontakt med dig som vill arbeta med och utveckla din tekniska kompetens inom elservice och underhåll inom industrin. Tidigare erfarenhet är meriterande men inte ett krav. Vi ser dock helst att du har godkänd gymnasieutbildning inom El. Har du rätt inställning och nyfikenhet på det tekniska området hjälper vi till med utbildning och upplärning. Du ingår i en verksamhet där vi arbetar med både löpande uppdrag och i projekt och du omges av trevliga kollegor med olika specialistkompetenser.  • Placeringsort: Borlänge • Resor ingår i tjänsten • Körkort är ett krav Varför arbeta för oss? Som medarbetare hos oss kan du se fram emot en spännande arbetsuppgifter i såväl Sverige som utomlands. Vi har det lilla bolagets fördel i form av en familjär känsla, där vägen till beslut är kort och nytänkandet är stort, och med stöd av en trygg och stark koncern i ryggen, kan vi även titta långsiktigt på vår verksamhet. Vi strävar alltid efter att använda senaste tekniken där digitalisering är en naturlig del i vår vardag. Här väntar även engagerade kollegor, goda utvecklingsmöjligheter och förmåner som värnar om trivsel, vardagspussel och hälsa. Naturligtvis är vi också anslutna till kollektivavtal och erbjuder bland annat tjänstepension, arbetstidsförkortning och föräldralön. Bra att känna till: • Tjänsten är en heltidstjänst med tillträde enligt överenskommelse. • Arbetstiden är dagtid men det finns möjlighet till arbetstidsförkortning. • Urval och intervjuer sker löpande så sök nu! Vi önskar vänligen men bestämt att inte bli kontaktade av säljare. Kontaktpersoner:  Andreas Hjärpe, Verksamhetschef, +46104707259, [email protected] Granitor är en svensk företagsgrupp som är verksam inom fastighetsutveckling och förvaltning, entreprenad, konsult och service samt tillväxtinvesteringar i utvecklingsbolag. Här jobbar 4400 samhälls- och industriutvecklare och omsättningen under 2020 var 7,5 miljarder kronor. Den 12 januari 2022 bytte vi namn från Midroc till Granitor. I över 25 år har vi, tillsammans med kunder och partners, utvecklat hållbara lösningar för samhälle och industri. Vår ambition är att bidra till en bättre framtid – både idag och för kommande generationer.

8 mars 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024