Vill du leda vårt professionella och engagerade team av konsultchefer i Eskilstuna? Arena Personals framgångsrika team i Eskilstuna söker nu en ny gruppchef med inriktning leveranssäkerhet och internt personalansvar. Hos oss erbjuds en omväxlande vardag där relationer till såväl kunder, konsulter och kandidater ligger till grund för en stor del av arbetet. Du kommer i samråd med vår befintliga gruppchef att arbeta mot såväl nya som befintliga kunder. Då vårt kontor tagit stora steg framåt ser vi ett behov av att dela upp tjänsten ''Gruppchef'' i två lika viktiga delar. Denna tjänst kommer främst att fokusera på att leda leveransavdelningen, samt att säkerställa hög leveranssäkerhet och kundnöjdhet. Hos oss blandas skratt och en härlig stämning med ett högt tempo, vi firar våra framgångar tillsammans och stöttar varandra vid utmaningar. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Internt och externt personalansvar med betydande coaching Daglig kundkontakt Hantera rekryteringsprocesser från start till mål Matchning mellan konsult och kunduppdrag Ansvar för merförsäljning på befintliga kunder Kort- och långsiktig bemanning/schemaläggning Ansvar för att gruppens fastställda mål efterlevs och följs upp Ansvara för upprättande av resultatbudget för kontoret i samråd med driftchef Introduktion av nyanställda Genomförande av kontinuerliga gruppmöten för uppföljning, information och aktiviteter Vi är en arbetsplats som värnar om teamwork och har högt i tak där vi tillsammans jobbar för att expandera och utveckla våra affärer. Vi söker därför dig med stort engagemang och driv som naturligt smittar av sig på både kollegor och konsulter. Detta för att vi på ett professionellt och smidigt sätt ska kunna leverera en service i toppklass till våra kunder. Du bör vara trygg i din roll som ledare och kunna fatta snabba och smarta beslut. För att passa i denna roll ser vi att du: Har tidigare erfarenhet inom branschen, gärna som gruppchef/platschef Är en driven och engagerad lagspelare så väl som teamleader Besitter relevant erfarenhet av personalansvar och kundkontakt Lösningsorienterad med förmågan att kunna fånga snabba bollar Är kommunikativ mot båda kunder och kollegor Har vana av att besitta resultatansvar Innehar B-körkort Har god systemvana, meriterande om du tidigare arbetat i Intelliplan eller liknande CRM-system Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande om du innehar eftergymnasial utbildning inom Personal/Ledarskap Omfattning / Placering Denna roll som gruppchef är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst och har förlagd arbetstid mellan 08:00-17:00. Du kommer att utgå från vår härliga kontor i Eskilstuna på Rademachergatan 1. Som anställd hos oss erbjuder vi bland annat: Friskvårdsbidrag Marknadsmässig lön 28 semesterdagar Friskvårdstimmar 2h/veckan Kollektivavtal Tjänstepension Kontinuerliga AW:s och workshops Fantastiska kollegor Om Arena Personal Hos Arena Personal finns goda utvecklingsmöjligheter inom koncernen där vi gärna ser att du vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Med det sagt är dina tankar och idéer varmt välkommet för att bidra till vår gemensamma företagsutveckling. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemannings marknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Hos oss får du möjlighet att växa, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.
Vill du leda vårt professionella och engagerade team av konsultchefer i Eskilstuna? Arena Personals framgångsrika team i Eskilstuna söker nu en ny gruppchef med inriktning leveranssäkerhet och internt personalansvar. Hos oss erbjuds en omväxlande vardag där relationer till såväl kunder, konsulter och kandidater ligger till grund för en stor del av arbetet. Du kommer i samråd med vår befintliga gruppchef att arbeta mot såväl nya som befintliga kunder. Då vårt kontor tagit stora steg framåt ser vi ett behov av att dela upp tjänsten ''Gruppchef'' i två lika viktiga delar. Denna tjänst kommer främst att fokusera på att leda leveransavdelningen, samt att säkerställa hög leveranssäkerhet och kundnöjdhet. Hos oss blandas skratt och en härlig stämning med ett högt tempo, vi firar våra framgångar tillsammans och stöttar varandra vid utmaningar. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Internt och externt personalansvar med betydande coaching Daglig kundkontakt Hantera rekryteringsprocesser från start till mål Matchning mellan konsult och kunduppdrag Ansvar för merförsäljning på befintliga kunder Kort- och långsiktig bemanning/schemaläggning Ansvar för att gruppens fastställda mål efterlevs och följs upp Ansvara för upprättande av resultatbudget för kontoret i samråd med driftchef Introduktion av nyanställda Genomförande av kontinuerliga gruppmöten för uppföljning, information och aktiviteter Vi är en arbetsplats som värnar om teamwork och har högt i tak där vi tillsammans jobbar för att expandera och utveckla våra affärer. Vi söker därför dig med stort engagemang och driv som naturligt smittar av sig på både kollegor och konsulter. Detta för att vi på ett professionellt och smidigt sätt ska kunna leverera en service i toppklass till våra kunder. Du bör vara trygg i din roll som ledare och kunna fatta snabba och smarta beslut. För att passa i denna roll ser vi att du: Har tidigare erfarenhet inom branschen, gärna som gruppchef/platschef Är en driven och engagerad lagspelare så väl som teamleader Besitter relevant erfarenhet av personalansvar och kundkontakt Lösningsorienterad med förmågan att kunna fånga snabba bollar Är kommunikativ mot båda kunder och kollegor Har vana av att besitta resultatansvar Innehar B-körkort Har god systemvana, meriterande om du tidigare arbetat i Intelliplan eller liknande CRM-system Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande om du innehar eftergymnasial utbildning inom Personal/Ledarskap Omfattning / Placering Denna roll som gruppchef är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst och har förlagd arbetstid mellan 08:00-17:00. Du kommer att utgå från vår härliga kontor i Eskilstuna på Rademachergatan 1. Som anställd hos oss erbjuder vi bland annat: Friskvårdsbidrag Marknadsmässig lön 28 semesterdagar Friskvårdstimmar 2h/veckan Kollektivavtal Tjänstepension Kontinuerliga AW:s och workshops Fantastiska kollegor Om Arena Personal Hos Arena Personal finns goda utvecklingsmöjligheter inom koncernen där vi gärna ser att du vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Med det sagt är dina tankar och idéer varmt välkommet för att bidra till vår gemensamma företagsutveckling. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemannings marknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Hos oss får du möjlighet att växa, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.
The opportunity As a BST Grid Integration (GI) Application Manager Outsource, you will be a key player in our daily operations, responsible for managing a portfolio of critical business applications that support our Grid Integration initiatives. You will collaborate closely with our strategic vendor to ensure these applications are optimized, secure, and aligned with the strategic goals of the Grid Integration unit, as well as ensure that the strategic vendor follow our agreed SLA and maintain the operational efficiency. Your focus on innovation and efficiency will drive business value and support a seamless user experience. How you’ll make an impact Oversee the lifecycle of assigned applications key business tools that support Grid Integration. Ensure they remain state-of-the-art, adhering to the highest compliance and security standards. Collaborate with application owners, application Team leads and the global Grid Integration team to ensure application solutions support both local and global strategic objectives. Effectively manage the relationship with strategic vendor, ensuring their work aligns with business requirements and strategic goals. Partner with the strategic vendor to deliver exceptional application support and maintenance, minimizing disruptions to daily operations and maintaining high levels of user satisfaction. Continuously seek opportunities to streamline the application landscape, foster innovation, and maximize business value within the context of Grid Integration. Maintain and renew outsource agreement for the applications in scope. Including defined SLA. Your background Experience in managing outsource application agreement Ability to translate business needs into effective technology solutions, particularly in the context of Grid Integration challenges and opportunities. Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build strong relationships across the organization and with external partners. Proven ability to analyze complex situations, identify root causes, and make sound decisions under pressure. Experience effectively managing relationships with development and run teams. Fluency in English and Swedish is highly desirable. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Jimmy Cavanagh, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Philip Bengtsson, +46 107-38 25 17; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Gustaf Hedström, [email protected].
The opportunity As Application Team Lead for the Business Solution Team (BST), you will play a critical role in leading and mentoring a team of skilled Application Managers within our Grid Integration BST department. Your team will be responsible for managing a diverse portfolio of business applications that support our Grid Integration initiatives. You will foster a culture of collaboration, innovation, and service excellence, ensuring your team delivers optimal application performance, whilst contributing to the strategic goals of the business. You will play a key role in ensuring applications you are responsible for adhere to IT processes and compliance standards, and you will also report on application performance and health to the IT management teams. How you’ll make an impact Team Leadership & Development: Lead, mentor, and inspire a team of BST Grid Integration (GI) Application Managers, fostering their professional growth and development. Performance Management & Reporting: Set clear goals and expectations, provide regular feedback, conduct performance reviews, and prepare reports on application performance, health, and key initiatives. Resource Allocation & Compliance: Allocate resources and prioritize tasks to ensure optimal application support and project delivery, while adhering to IT processes and compliance standards. Strategic Alignment: Collaborate with business leaders and the global Grid Integration team to align application strategies and solutions with both local and global objectives. Service Delivery Excellence: Oversee exceptional application support and maintenance, minimizing disruptions, maintaining high user satisfaction, and effectively communicating updates, challenges, and opportunities. Innovation & Continuous Improvement: Foster a culture of innovation and continuous improvement, optimizing the application landscape and maximizing business value. Your background Proven Leadership: Demonstrated success leading and managing IT teams, with a focus on developing and motivating individuals. Application Management Expertise: Strong understanding of application lifecycle management, service delivery best practices, and ITIL frameworks. Communication & Collaboration: Exceptional communication and interpersonal skills, with the ability to build strong relationships across the organization and with external partners. Strategic Thinking & Planning: Ability to develop and implement strategic plans that align with business objectives. Reporting & Analytical Skills: Experience in preparing and presenting clear and concise reports to management. IT Process & Compliance Knowledge: Familiarity with ITIL processes and relevant compliance frameworks What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks More about us Are you ready for a new exciting challenge? Does the above description sound like you? Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay – apply today! Recruiting Manager Jimmy Cavanagh, [email protected] will answer your questions about the position. Union representatives – Sveriges Ingenjörer: Philip Bengtsson, +46 107-38 25 17; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43. All other questions can be directed to Talent Acquisition Partner Gustaf Hedström, [email protected].
Are you passionate about sales, leadership and pricing? If your answer is “YES!”, we have a great opportunity for you in our Business Development team! We are recruiting a Sales Support Coordinator, who will be responsible for our team of Sales Support & Marketing. You will have the exciting and important mission to further develop the team, our support and pricing activities. We offer a dynamic and challenging leadership position where you will be able to develop yourself on a personal as well as professional level. GEODIS is a global logistics company with local presence and roots from Gothenburg. We are among the top companies in our field, customer focused and work actively with our value-based culture. We are working in an ambitious, international and fast paced environment. Our employees are our most importantasset, and we strive to be the best workplace for our employees. About the position The Business Development team is the commercial driver of our growth. As Sales Support Coordinator you will have a combined role as manager for our Sales Support Functions within sales such as Adhoc-desk, Sales support and Tender team, but you will also be responsible for your own customers. Your focus will mainly be to develop the support to our sales teams within the different functions. To take the lead on innovation and digital development within Business Development will also be part of your role. The Sales Support Teams includes 9 dedicated team members who you will support, inspire, lead and develop. Your main responsibilities will include: Be part of our Swedish Business Development management team. Act as a GEODIS ambassador and live our leadership principles and values. Responsible for development of the department, processes, and our service offer. Responsible for coordinating activities around audits and business reviews Ensure development and efficiency of the pricing around spot quotes and tenders Responsible for lead generation and activities connected to cross selling Responsible for administration of regional activities together with NSU/ Data Steward Drive innovation and digital development Responsible for your own customer portfolio. Reach sales budget and manage financial results and KPIs. Ensure compliance to our global and local sales processes and CRM. Collaborate closely with internal stakeholders and make sure colleagues and customers are updated regularly about our services. Initiate and organize sales activities and customer events together with the Business Development team. You will frequently do business travels within Sweden, both to meet with customers and team members. You can be placed at any of our offices in Sweden (Stockholm, Norrköping, Jönköping, Göteborg or Lund) and you will report to our Sales Director. This is a permanent position, starting on agreement. GEODIS offers the opportunity to work from home two days per week, weekly breakfast together, lunch subsidy, a great atmosphere, and much more. Be a part of our great GEODIS team! Your profile We are looking for a leader who acts as an ambassador, with a genuine interest in working with people, leadership and sales support. You develop team spirit, collaboration, and commitment through clearly communicating goals and expectations and involving your employees. Business mindset, customer focus, and structure are key drivers in your daily work. You strive to create trust and build strong relationships with both internal and external stakeholders. You have a high drive and are motivated by achieving your own and your teams’ results. To be successful in this role, we believe that you have several years of experience in the industry and in a similar role with documented good results. You also have a thorough understanding of freight forwarding business and the logistics market. From previous experience, you have learned how to combine sales expertise and customer focus with needs of system support, innovation and digital tools. As a person, you have good leadership skills, you are a great communicator and you are comfortable and motivated working within an international context. The position requires professional communication skills in English and Swedish. We are looking for you who want to work according to our values: Commitment, Innovation, Trust, Solidarity and Passion. Take this great opportunity to join our Business Development team! Application If you have any questions about the role, please feel free to contact Daniel Andersson, Sales Director, at 070 02 02333 on [email protected] Last application date is2025-03-02. We are reviewing incoming applications continuously, so please do not wait in submitting your application. We are looking forward to hearing from you! GEODIS has collective agreements and a closecollaboration withUnionen. Representative: TommySidén, tel. 010 16 31828.
Vill du leda vårt professionella och engagerade team av konsultchefer i Eskilstuna? Arena Personal söker nu en ny gruppchef till vårt framgångsrika team i Eskilstuna med inriktning leveranssäkerhet och internt personalansvar. Hos oss erbjuds en omväxlande vardag där relationer till såväl kunder, konsulter och kandidater ligger till grund för en stor del av arbetet. Du kommer i samråd med vår befintliga gruppchef att arbeta mot kunder med både befintliga/nya kunder. Då vårt kontor tagit stora steg framåt ser vi ett behov av att dela upp tjänsten gruppchef i två lika viktiga delar. Denna tjänst kommer därför ha främsta ansvarsområde att leda leveransavdelningen, säkerställa hög leveranssäkerhet och kundnöjdhet. Hos oss blandas skratt och en härlig stämning med ett högt tempo, vi firar våra framgångar tillsammans och stöttar varandra vid utmaningar. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Internt och externt personalansvar med betydande coaching Daglig kundkontakt Hantera rekryteringsprocesser från start till mål Matchning mellan konsult och kunduppdrag Ansvar för mer försäljning på befintliga kunder Kort och långsiktig bemanning/schemaläggning Ansvar för att gruppens fastställda mål efterlevs och följs upp Ansvara för upprättande av resultatbudget för kontoret i samråd med driftchef Introduktion av nyanställda Genomförande av kontinuerliga gruppmöten för uppföljning, information och aktiviteter Vi är en arbetsplats som värnar om teamwork, har högt i tak där vi tillsammans jobbar för att expandera och utveckla vår affär. Vi söker därför dig med stort engagemang och driv som naturligt smittar av sig på både kollegor och konsulter för att vi på ett professionellt och smidigt sätt ska kunna leverera en service i toppklass till våra kunder. Du bör vara trygg i din roll som ledare och kunna fatta snabba och smarta beslut. För att passa i denna roll ser vi att du: Har tidigare erfarenhet inom branschen, gärna som gruppchef/platschef Är en driven och engagerad lagspelare så väl som teamleader Besitter relevant erfarenhet av personalansvar och kundkontakt Lösnings orienterad med förmågan att kunna fånga snabba bollar Är kommunikativ mot båda kunder och kollegor Resultatansvar Innehar B-körkort Har god system vana, meriterande om du tidigare arbetat i Intelliplan eller likande CRM-system Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande om du innehar eftergymnasial utbildning inom personal/ledarskap Omfattning / Placering Denna roll som gruppchef är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tjänsten är en heltidstjänst och har förlagd arbetstid mellan 08:00-17:00. Du kommer att utgå från Eskilstuna på vårt härliga kontor på Rademachergatan 1. Som anställd hos oss erbjuder vi därför bland annat Friskvårdsbidrag Marknadsmässig lön 28 semesterdagar Friskvårdstimmar 2h/veckan Kollektivavtal Tjänstepension Kontinuerliga AW:s och workshops Fantastiska kollegor Om Arena Personal Hos Arena Personal finns goda utvecklingsmöjligheter inom koncernen där vi gärna ser att du vill vara med och utvecklas tillsammans med oss. Med det sagt är dina tankar och idéer varmt välkommet för att bidra till vår gemensamma företagsutveckling. För oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemannings marknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Hos oss får du möjlighet att växa, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.
Har du en passion för att bygga starka relationer och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där samarbete och personlig utveckling står i centrum? Då är Konnect platsen för dig! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Om Rollen: I rollen som teamledare kommer du att ha det övergripande ansvaret för att leda och coacha vårt försäljningsteam. Du blir nyckelpersonen som driver teamets prestationer och säkerställer att våra kunder får exceptionell service. Din roll innebär att utveckla och implementera strategier, motivera teamet till att nå sina mål och kontinuerligt förbättra våra processer. Ansvarsområden Inkluderar: - Ledarskap och utveckling: Motivera och utveckla teamet för att säkerställa hög prestation och måluppfyllnad. - Strategiimplementering: Utveckla och implementera effektiva försäljningsstrategier för att driva tillväxt. - Teamträning: Utveckla och genomföra träningsprogram för att förbättra teamets försäljningsfärdigheter. - Målhantering: Sätta upp, följa upp och justera sälj- och prestationsmål för teamet. - Rapportering: Ansvara för försäljningsprognoser och regelbunden rapportering till ledningen. Vi Söker Dig Som: - Har gedigen erfarenhet av försäljning, helst inom telemarketing eller liknande bransch. - Besitter starka ledarskapsförmågor med kapacitet att motivera och driva teamet mot gemensamma mål. - Är strategisk och analytisk med en djup förståelse för affärsverksamhet och kundbehov. - Har utmärkta kommunikationsförmågor och kan bygga starka relationer både internt och externt. - Är flytande i svenska och engelska. DET HÄR FÅR DU AV OSS PÅ KONNECT - En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö med stora möjligheter till personlig och professionell utveckling inom bolaget. - Konkurrenskraftig lön med attraktiva bonusar baserade på prestation. - En nyckelroll i ett företag som värdesätter innovation, teamwork och kundnöjdhet. Ansökan: Skicka ditt CV och ett personligt brev som beskriver varför du är den perfekta kandidaten. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team! Vi är stolta över att vara det föredragna valet för Sveriges mest framstående varumärken. Med över ett decennium av erfarenhet inom kundhantering har vi inte bara etablerat oss som branschledande utan även byggt upp pålitliga partnerskap vid vår sida. Vår arbetsplats präglas av prestigelöshet och högt i tak. Vi strävar ständigt efter att överträffa kundens förväntningar och skapar en miljö där varje interaktion ses som en möjlighet att leverera exceptionell service. Genom att vara flexibla och kontinuerligt anpassa oss till kundernas behov, fortsätter vi att skapa meningsfulla och långsiktiga relationer.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du att leda ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en coachande ledarroll på ett helt nytt kontor med kraftig expansion. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Om tjänsten Du kommer arbeta som Team Manager för ett nytt team inom kundservice med merförsäljning. Som team Manager hos oss arbetar du främst med ditt team i vardagen och coachar dina medarbetare framåt mot uppsatta mål. Du tillhör produktionsledningen där vi har flera duktiga Team Managers som du samarbetar med och det finns även andra stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för att få hjälp, råd eller stöttning. I rollen ingår det att du lyssnar, återkopplar och följer upp dina medarbetares idéer, prestationer och beteenden. Du uppmärksammar de bra saker som dina medarbetare gör och säkerställer att de firas! Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare. Arbetstiderna är varierande och du utgår från vårt fina kontor i Linköping. Anställningen inleds med en introduktion. Dina arbetsuppgifter Du är din medarbetares viktigaste inspiratör och du skapar förutsättningar för delaktighet och engagemang. Vidare är du tillgänglig för medarbetarna i ditt team där du informerar, styr och coachar. Du säkerställer att inkommande samtal besvarar i enlighet med våra mål och har ett fullt personalansvar där du genomför mål-,prestations-, resultat och lönedialoger. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning En god datorvana Erfarenhet av att arbeta inom kundservice, önskvärt på teamledarnivå Erfarenhet av att arbeta i Excel, att analysera resultat och därefter ta fram aktiviteter Är mycket duktig på att kommunicera i tal och skrift i både svenska och engelska Som person är du pedagogisk och vill coacha andra. Du har en struktur i ditt dagliga arbete och har koll både på dina projekt samt medarbetarnas utveckling. Vidare är du en driven "doer" som får saker gjorda. Vi ser även att du tycker att service och ledarskap är utvecklande och roligt! Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum: 2025-02-07. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi söker nu vår nya kollega som Teamledare på kontoret i Täby. Som Teamledare har du en oerhört viktig roll. Du är ansiktet utåt, och du är den coachande pedagogen som välkomnar och utbildar nya Servicemedarbetare. Du stöttar medarbetarna i teamet och ser till att var och en får utrymme att utvecklas och växa. Eftersom Teamledaren också utför en del operativt arbete som Servicemedarbetare så vet ditt team att du alltid förstår dem och deras vardag. Du kommer även arbeta med kvalitetsuppföljning och en del administration. Det operativa arbetet som Servicemedarbetare (städare) är en viktig del av tjänsten, som gör dig och ditt team tightare och ger er alla förståelse för varandras arbete och vardag. Hur stor del av din tid som ägnas åt operativt arbete beror på teamets och kontorets storlek. Vissa Teamledar-uppgifter kan utföras på kontoret, men till stor del arbetar du ute på fältet, nära ditt team och era kunder. Du kommer att ansvara för b la. bemanning av personal samt planering av städuppdrag. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. Vi söker dig som: trivs med att utbilda och coacha är pedagogisk, ansvarsfull och noggrann trivs med att arbeta både självständigt och i team är engagerad och positiv drivs av att ge bästa möjliga service till våra kunder har goda språkkunskaper i svenska, i både tal och skrift har B-körkort och tillgång till bil har tidigare erfarenhet av städning Om tjänsten I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag men vissa helger kan också bli aktuella. Teamet består idag av ett antal Servicemedarbetare samt andra Teamledare och några tjänstemän på kontoret. Placering: Kontoret i Täby Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Tillträde:Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Aleo erbjuder dig En arbetsplats med högt i tak Nära samarbete med kollegor Friskvård Kompetensutveckling Tjänstepension Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby-Vallentuna. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden i Täby och Vallentuna. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.
The opportunity Join our experienced team at Power Quality and help to enable the green transition in the worldwide energy market by delivering solutions from our market-leading FACTS portfolio. In the role you will be able to combine your technical skills with your leadership skills. You will lead a sub-project team of control engineers within the areas of Control Applications, SCADA, HMI, Network, and Cyber Security and at the same time technically contribute in one or several of above areas depending on your expertise. The position offers opportunities to broaden your technical knowledge and at the same time develop your leadership skills. You will have a central role in the project and be the interface between the control engineering team and the customer as well as other project team members. In this position you will work in a global environment with many interfaces within the organization. How you’ll make an impact You will lead and inspire a sub-project team of control engineers to deliver high-quality and cost-effective engineering solutions for our customers. The team works with everything from design and implementation to verification and commissioning of control systems to meet customer requirements in delivering solutions. You will take on overall technical responsibility for the team’s technical scope of work and ability to meet scheduling requirements and agreed budgets. You will have the opportunity to combine the lead role with a design role in one or several of the control system's technical areas. Living Hitachi Energy’s core values of safety and integrity, which means taking responsibility for your own actions while caring for your colleagues and the business. Your background To succeed in this position, you need to be a confident leader who facilitates teamwork and communicates clearly at all levels. You hold a BSc or a MSc. in Engineering with a specialization in electrical systems, automatic control theory, software engineering or equivalent. Experience from similar technical engineering positions working with design of electrical power plants, converter stations, process control systems, substation automation or similar. As a person you are organized, responsive and solution-driven, with a strong focus on delivering results. Hitachi Energy is a truly global company and proficiency in English is required. Swedish is considered as value added. We are interested to learn more about you and what you can contribute with so don’t hesitate to apply even though you don’t meet all requirements. What we offer Collective agreement Flexible working time Health care and wellness allowance Fantastic career possibilities within Hitachi Energy both within Sweden and globally Mentor to support you throughout onboard phase Various trainings and education supporting employee development Diversified company with over 70+ nationalities working in Sweden Supplementary compensation for parental leave Employee Benefit Portal with thousands of discounts and perks Contact Are you ready for an exciting new challenge? Does the above description sound like you? We are exciting to hear from you! At Hitachi Energy we value you as a person and believe in personal development. Please apply today, even if you do not meet all the criteria above. Applications will be reviewed on an ongoing basis, so don’t delay. Recruiting Manager Elin Elfving, [email protected], will be happy to answer your questions regarding this position. Union representatives - Sveriges Ingenjörer: Nawzad Rashid, +46 107-38 91 48; Ledarna: Frank Hollstedt, +46 107-38 70 43; Unionen: Karin Ulvemark, +46 107-38 51 42 or Ingrid Rinaldo, +46 107-38 58 19. All other questions should be directed to Talent Partner Håkan Kempel, [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 71 till 80 av 80 jobb