About CheckProof CheckProof is a leading SaaS company headquartered in Stockholm, Sweden, specializing in digital solutions for the construction materials industry. Our platform streamlines maintenance, quality control, and health & safety processes, empowering frontline teams to work more efficiently and safely. Serving clients in over 35 countries, we are committed to continuous innovation and exceptional customer support. Recently, we expanded our global presence by opening our first U.S. office in Houston, Texas. As CheckProof continues to grow, we’re looking for a Finance & Office Coordinator to support our expanding operations. You’ll help lighten the load for our finance team, which currently consists of a Financial Manager, an external accounting consultant, and our Chief Information Security Officer. The Role: Assisting with customer invoicing and accounts receivable, including monthly and ongoing billing Managing supplier invoices: coding, tracking approvals, and ensuring timely processing Supporting company expense handling, including receipts from corporate cards and time reporting Taking ownership of general office management — from restocking snacks and supplies to preparing for meetings and annual safety checks Assisting with internal financial reporting, KPIs, budget support, and ad hoc data requests from other teams What We’re Looking For: Previous experience with finance and administrative tasks like invoicing, expense handling, and supplier management A degree in finance, accounting, or a related field from a university or college A structured, detail-oriented mindset — someone who double-checks, follows up, and ensures things get done right A hands-on doer who enjoys combining finance work with office coordination, from reports to restocking the snack shelf Someone with a sense of order and style — tidy, organized, and with a natural flair for creating a pleasant office atmosphere You have very good knowledge of both Swedish and English, spoken and written. While our company language is English, a large part of our internal communication still takes place in Swedish What We Offer: Innovative Culture: join a team that’s not just about work, but about making a difference. Creativity and innovation are in our DNA. Growth Opportunities: We’re growing, and we want you to grow with us. Opportunities for professional development and career advancement abound. Flexible Work Environment: Enjoy a balance that works for you. We believe in work-life harmony. Competitive Compensation: We offer a competitive salary and benefits package. If you are ready to play a big role in our success, don't hesitate to apply! We are handling applications on an ongoing basis, so the position might be filled before the last application date. The recruitment process: Send in your resume for us to review. Next step you will have a first meeting with a recruiter, and then a meeting with Christian Wedar & Linn Karlsson. In the last step we contact your references and make a full assessment. Checkproof is an equal opportunity employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.
Foodmark AB är en av Sveriges ledande livsmedelsproducenter med huvudkontor i Sundbyberg och egen tillverkning i Sverige. Foodmarks affärsidé är att utveckla och marknadsföra kylda, tillagade färskvaror med hög kvalitet under starka varumärken som Fjällbrynt, Rydbergs, Lohmanders, Delikatessfabriken samt Jensens såser. Foodmark ingår i livsmedelskoncernen Agra AS som är ett expansivt norskt familjeföretag. Agra har funnits i över 130 år och har verksamheter i Norge, Danmark och Sverige. Koncernen omsätter knappt 5 miljarder SEK, varav Foodmark står för ca 1 miljard. Foodmark har ca 250 anställda beroende på säsong och inom företagets kultur strävar vi ständigt efter att kunna erbjuda vår personal möjligheter att utveckla sina färdigheter och göra framsteg inom företaget eller koncernen. Om rollen Som Lön- och HR-administratör arbetar du brett med HR-administration och frågor kopplade till ersättning och förmåner. Rollen innefattar att stötta i löne- och förmånshantering, HR-processer och system, samt att bidra med analyser och administration kring lönestruktur och förmånsprogram. Flexibilitet och ha förmågan att vara en teamspelare är en självklarhet! Arbetsuppgifter Löneadministration Hantera löneprocessen i samarbete med löneleverantör eller internt lönesystem Säkerställa att löneunderlag, frånvaro, förmåner och ersättningar registreras korrekt Kontrollera, förbereda och följa upp lönekörningar, skatter och sociala avgifter Administrera pensioner, försäkringar och andra personalförmåner Hantera reseräkningar, utlägg och andra ersättningar Säkerställa att lönehanteringen sker enligt gällande kollektivavtal och lagstiftning Compensation & Benefits Hantera och uppdatera förmåns- och pensionslösningar Medverka vid lönekartläggningar och analyser av lönedata Bidra till rapportering och uppföljning av ersättningsfrågor Stödja i hanteringen av incitaments-program och bonusmodeller HR-administration Hantera HR-administrativa uppgifter såsom anställningsavtal, uppdateringar i HR-system och dokumentation Stötta i rekryterings- och onboarding-processer Säkerställa att HR-dokumentation och register är uppdaterade Bidra i årliga HR-processer såsom lönerevision och performance management Kvalifikationer och erfarenhet Eftergymnasial utbildning inom HR, ekonomi eller motsvarande erfarenhet Erfarenhet av HR-administration Erfarenhet av Compensation & Benefits Vana att arbeta i HR- och lönesystem (t.ex. Hogia, Tidomat m.m.) samt goda kunskaper i Excel Förståelse för arbetsrättsliga regler kopplat till ersättningsfrågor Dina personliga egenskaper: Som person är du strukturerad, noggrann och tar stort ansvar i ditt arbete. Du är analytisk och intresserad av ersättnings- och förmånsfrågor. Med en självständig och proaktiv inställning ser du till att saker blir gjorda och att processer flyter på smidigt. Samtidigt som du är en lagspelare och gärna går extramilen för att på ett pedagogiskt sätt stötta chefer/ledare i ovan. Det är viktigt att du har en hög grad av integritet då du kommer i kontakt med en del känslig information. Att vara serviceinriktad, ha god kommunikativ- och samarbetsförmåga är en självklarhet för dig. Meriterande: Ha jobbat i system som Hogia, Tidomat, Teamtailor, Medius m.m. Ha implementerat HRM-system Mer information: Om tjänsten: heltid Anställningsform: tillsvidareanställning med provanställning tillämpas Placeringsort: Sundbyberg Kollektivavtal: Livsmedelsföretagen - Tjänstemannaavtalet Vi lägger stor vikt vid rätt personlighet. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas under pågående process. Välkommen med din ansökan redan idag! Övrigt: Vänligen respektera att vi undanber oss all direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag, som vi inte har avtal med, samt försäljare av ytterligare platsannonser. Ansökningar ska endast skickas in via hemsidan. Inkommer ansökningar på annat sätt, tex via epost kommer dessa inte att hanteras.
Our Credit & Analytics department is known for being one of the most forward-thinking in the Nordics, made up of talents from across the globe. Within this department, the Credit Underwriting & Decision Analytics unit focuses on continuously improving our automated underwriting processes and monitoring risk performance. As our unsecured portfolios across the Nordics grow in both size and complexity, we’re now looking for a Risk Manager to join us on this exciting journey and help influence our future solutions. Whether you're located in Oslo (Fornebu) or Stockholm (Gävlegatan 22), this is an opportunity to join a bank that is growing fast and shaping the future of consumer finance in Europe. At Bank Norwegian and Nordax Bank, we believe in simplicity, transparency, and technology-driven innovation. As part of NOBA Bank Group, we offer consumer loans, credit cards, savings accounts and insurance – all made available through cutting-edge technology, automation, and seamless self-service platforms. About the role: Credit underwriting is within the absolute core for a bank operating within unsecured credits. Working and coordinating with stakeholders from multiple departments is essential, and internally we simply refer to this role as having the day-to-day responsibility for “running the bank”. Main tasks: Significant responsibility as being risk manager for a portfolio. Continuously analyze your portfolio to identify underwriting opportunities that drive smarter decisions. Lead and coordinate cross-functional initiatives to improve underwriting strategies in cooperation with key stakeholders. Develop and enhance risk reporting using analytical tools. Support strategic growth initiatives by conducting deep-dive analyses across products and markets. Contribute to model validation processes and ensure compliance with internal standards. Identify untapped data opportunities and turn them into actionable insights. Collaborate on other tasks within Credit Underwriting & Decision Analytics to support our continuous improvement journey. We are looking for you who: Minimum 3 – 5 years’ experience working within credit risk (preferably within the Nordic countries or Germany) Minimum 2 years’ experience with SQL programming Fluency in English (Scandinavian language skills is a plus) Proficiency in a modeling language such as Python or R A degree in a quantitative field (Economics, Statistics, Data Science or similar) Have the right to work in either Sweden or Norway (citizenship or valid work permit) Its positive if you: Experience with IFRS9 modelling (PD, LGD, EAD) Familiarity with reporting tools such as Power BI or Tableau Exposure to cloud platforms (e.g. AWS, Azure, GCP) Who you are? Knowing it’s a lot to ask for, but if you are creative, curious and have strong communication and analytical skills at the same time, we think you could make a huge impact on our business. You are eager to use data and willing to challenge and improve existing methods. You enjoy both working independently and collaborating closely with others. What we offer? Collaboration cross the brands A dynamic, international and tech-driven workplace Significant responsibility as being risk manager for a portfolio Great collaboration with experienced and supportive colleagues Competitive salary and benefits Flexible working hours and hybrid setup A flat and informal organization with a startup mentality — but with the stability of an established bank Why join us? We put professional development at the core of our success. We believe in simplicity, transparency, and technology-driven innovation. At NOBA Bank you’ll find an international and friendly workplace with a flat structure, informal culture and high level of trust and autonomy. We’re currently around 200 employees at Bank Norwegian, and over 600 across the Nordax Bank. Our culture is built on collaboration, curiosity, and shared success — and we’re proud to live by our values: We are wholehearted We collaborate We take the lead Have you heard of NOBAVERSE? In our NOBAVERSE, we value openness, trust, and diversity. Here, you can influence your own development and have fun along the way to achieving our goals – all in a workplace that’s a little extra bubbly! Read more about our employee value proposition on our careers page. We strive for diversity of knowledge and experiences among our employees and welcome all applicants who are qualified for the position. We are committed to a recruitment process free from discrimination that provides equal opportunities for all. What happens when you have submitted your application? The number of steps in the recruitment process may vary depending on the position you are applying for, but we always try to keep the process as short and concise as possible, to protect your application experience. You can read more about how our recruitment process works in the FAQ. If you have any questions or concerns about the position, please contact the responsible recruiter Rebecca Khan at [email protected] We look forward to receiving your application! NOBA Bank protects your privacy and, with reference to the GDPR, would like to ask you not to include any sensitive personal data in your application. Examples of sensitive personal data can be information about ethnic origin, political opinions, religious beliefs or information about your health, such as sick leave. If you have protected personal information, please inform the responsible recruiter so that we can handle your personal data correctly.
Legal Counsel Miami, FL MAJORITY is a mission-driven mobile banking app designed for newcomers to the U.S., offering financial services tailored to their unique needs. We believe in empowering our community through accessible, ethical, and innovative solutions. We're looking for ambitious individuals who are passionate about making a difference and want to help us achieve our mission. If that sounds like you, we’d love to hear from you. This is an in-person position based out of our Wynwood office in Miami, FL. The Role: We are seeking a highly skilled and motivated Legal Counsel to join our legal team. Reporting directly to the Chief Legal Officer, this role offers a unique opportunity to work in a fast-paced fintech environment, providing legal support across a variety of business areas. You will work alongside various departments to develop new products, negotiate agreements, advise on legal risk and regulatory compliance in a variety of areas, support corporate, employment and litigation matters. We are looking for a highly adaptable, organized, and self-motivated individual who has a creative legal mind, amazing attention to detail, and is inspired by Majority’s mission to empower and serve global communities by making financial services more inclusive, accessible, and human. Key Responsibilities: Contract Review & Drafting: Assist in drafting, reviewing, and negotiating commercial contracts to support business operations. Consumer Finance Regulations: Advise on laws and regulations governing consumer financial products and services, including disclosure obligations and consumer protection standards. Legal Research & Analysis: Conduct research on complex legal issues across corporate, regulatory, privacy, and compliance matters. Marketing & Social Media Compliance: Advise on compliance with advertising laws, social media regulations, and marketing campaigns. Corporate Transactions: Support legal aspects of investment rounds, including due diligence, documentation review, and stakeholder communication. Privacy Compliance: Provide guidance on data privacy laws and regulations, including GDPR, CCPA, and other applicable frameworks, ensuring the company’s practices align with legal requirements. Product Counseling: partnering closely with the product and compliance teams to provide practical, business-oriented legal advice throughout the product development lifecycle with a focus on regulatory compliance, risk mitigation, and user trust. Cross-functional Collaboration: Provide guidance on legal risks and best practices across departments, including product, operations, and marketing teams. General Legal Support: Contribute to any legal matter that arises within the organization, ensuring alignment with applicable laws and regulatory frameworks. Qualifications: Juris Doctor (JD) from a top U.S. law school. Admission to practice law in at least one jurisdiction (US or equivalent). 4-7 years of combined relevant experience in law firms and in-house legal departments. Experience working with fintechs or financial services companies. Strong contract drafting and negotiation skills. Experience with consumer finance regulations - familiarity with laws and regulations governing consumer financial products and services, including compliance with advertising, disclosure, and data privacy requirements. Ability to work independently and adaptively, anticipate and mitigate friction points, and take the initiative to drive projects to completion. Excellent communication skills, with a practical, solution-oriented approach. Proficiency in Spanish is preferred, but not required. Experience with marketing compliance or corporate transactions. Why Join Majority? Opportunity to work on impactful projects supporting the immigrant community. Exposure to a wide variety of legal issues in a dynamic fintech environment. Collaborative, inclusive culture that values innovation and diversity. To apply, please submit your resume and a brief cover letter via our careers page. Applications will be reviewed on a rolling basis, so early submissions are encouraged. Majority is an equal opportunity employer and does not discriminate based on race, ethnicity, gender, religion, disability, or any other protected status under applicable law.
Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Luleå! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar över sommaren. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: Slutet av maj Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-21. #Nextgen
Vill du bli en del av vårt team på 2nd Line Sales Support 1? Vi söker dig som brinner för service, trivs med att ta eget ansvar och motiveras av att arbeta med ständiga förbättringar. Om det låter som du, kan det här vara jobbet för dig! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som sträcker sig mellan 28 april – 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att stötta Telias butiker, återförsäljare och kundtjänst genom att erbjuda vägledning och rådgivning för att skapa bästa möjliga kundupplevelse. Arbetet omfattar både fasta och mobila tjänster inom B2C och B2B, vilket kräver bred kunskap och förmågan att anpassa sig till olika situationer. Som en del av vårt team representerar du Telia gentemot interna användare och externa samarbetspartners, där stort fokus ligger på eget ansvar, samverkan och att identifiera avvikelser för att hitta lösningar på olika utmaningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att kommunicera med våra partners, främst via telefon men även skriftligt, samt att erbjuda kvalificerad säljsupport. Du förväntas också upprätthålla nära samarbeten, bidra till kontinuerligt förbättringsarbete och hantera kreditbedömningar inom Credit Support. Rollen erbjuder en spännande möjlighet att utvecklas i en ansvarsfull position, med fokus på att skapa värde genom engagerad service och effektiva lösningar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du har erfarenhet av kundservice. Tidigare arbete hos Telia eller inom deras system är starkt meriterande. • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska För att trivas i denna roll är det viktigt att du vågar utmana dig själv och ser möjligheter att hitta nya lösningar. Du sätter kundens behov i fokus och värdesätter att bygga starka relationer. Dessutom bidrar du till ett smidigt samarbete genom att dela med dig av idéer, kunskap och perspektiv. Vi söker en initiativrik och serviceinriktad person med förståelse för en säljares vardag och en passion för att leverera förstklassig service till våra partners – och i förlängningen, till kunden. Du trivs med att arbeta i ett positivt team men har också förmågan att ta eget ansvar och arbeta självständigt. Övrig information Start: 28 april Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-07. #Nextgen
Brinner du för kundservice och har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundkontakt? Här erbjuds du att vara en del av ett framåtlutat team med kunden i fokus! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som varar från början av maj fram till sista augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I rollen som kundsupport arbetar du i nära dialog med företagets privat-och till viss del företagskunder där du ansvarar för att säkerställa nöjda kunder. Ärendena varierar i tid och komplexitet och berör frågor gällande fiberanslutningar, orderläggning, faktura-och reklamationshantering mm. Med telefon, chatt och mejl som dina främsta arbetsverktyg arbetar du för att ge god kundservice. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter med flertalet kontaktytor, både internt och externt och du tillhör ett team om ca 10 personer. Det finns också ett systerteam i Göteborg som har samma arbetsuppgifter men din ledare kommer vara placerad i Sundsvall. Inom Second line support gäller det att alltid vara på tå och se till att utmana för att förbättra våra processer och flöden som bidrar till en hög kundnöjdhet och hög lösningsgrad. Du kommer arbeta med att utmana dina medarbetare att utvecklas och är med och driver vår resa med att minska volymer och förbättra våra arbetssätt för att bli mer effektiva. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska • Tekniskt intresse • Tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel inom kundservice/support Du är bra på att kommunicera, utmana och skapa resultat. Du är nyfiken, kreativ, har stort intresse för att arbeta med och för människor och coachar dina medarbetare till att ständigt utvecklas och förbättras. Du har lätt för att samarbeta och skapa goda relationer. Som person är du ansvarstagande, du är engagerad och positiv till förändringar. Du ser möjligheter där andra ser hinder. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund och verksamhet. Övrig information Start: Början av maj 2025 Plats: Sundsvall Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-10. #Nextgen
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Övrig information Start: 5 maj Plats: Sundsvall Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-09. #Nextgen
Älskar du att ge förstklassig service och drivs av försäljning? Gillar du att arbeta mot uppsatta mål? Då kan detta vara rollen för dig! På Telia får du möjlighet att utvecklas inom kundbemötande, försäljning och teknisk support. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt. Arbetsuppgifter Som supportmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Via inkommande samtal hjälper du kunder med frågor av teknisk karaktär, inom främst bredband och telefoni. Du lyssnar till kundens behov och informerar om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem. Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling. • Svara på inkommande samtal från kunder • Hitta lösningar på kunders frågor och problem • Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet inom kundservice är meriterande För att trivas i rollen som supportmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen! Övrig information Start: 5 maj Plats: Luleå Lön: Grundlön + möjlighet till bonus I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-07. #Nextgen
Vi söker på uppdrag från kund en ekonomiassistent inom kundreskontra för ett konsultuppdrag med start i april och under 12 månader. Fokus i rollen kommer att vara på kundreskontra men kan även inkludera leverantörsreskontra och löpande redovisning. Arbetsuppgifter Kundreskontrahantering - hela flödet Fakturering Bokning av kundinbetalningar Påminnelsehantering och inkasso Ankomstregistrering av leverantörsfakturor Annat ad hoc Vi söker dig med goda kunskaper i kund- och leverantörsreskontra samt inom löpande redovisning. Du har erfarenhet i SAP och har tidigare arbetat med ansvar för kundreskontra. Kunden är internationell och vi söker dig som har goda kunskaper i svenska och i engelska. Arbetet utgår från kundens kontor i västra Stockholm och omfattningen är 100 %. Välkommen med ansökan! Frågor besvaras på [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer