Kundservicemedarbetare till SEOM
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Nu söker vi en kundservicemedarbetare till vår innovativa och hållbarhetsmedvetna kund Sollentuna Energi & Miljö. Sollentuna Energi & Miljö AB, SEOM, är ett lokalt energi- och miljöbolag som ägs av Sollentuna kommun. I denna roll kommer du att hantera ärenden via telefon, chatt eller mejl. Kunderna behöver din hjälp i frågor som rör el, fjärrvärme, fiber, vatten och avfall. Här kommer du att bli en del av ett härligt team med 12 hjälpsamma kollegor! Detta är ett konsultuppdrag på heltid som initialt pågår fram till årsskiftet, där du blir anställd av The Place. Vid rätt matchning och behov finns möjligheten att fortsätta på deltid efter årsskiftet. Önskad start är omgående. Arbetsuppgifter I rollen kommer du bland annat att ha följande arbetsuppgifter: Ta emot samtal, mejl och chatt samt proaktivt kontakta kunder Administrera avtal i vårt affärssystem och registrera kundinteraktioner i vårt ärendehanteringssystem Arbeta aktivt med att skapa mervärde Därför är du rätt för den här rollen Du är en ansvarstagande och flexibel person som motiveras av att utmana dig själv och att uppnå försäljningsmål. Genom att arbeta proaktivt identifierar du och fångar upp kundens behov för att erbjuda den bästa lösningen. Vi tror dessutom att du är en öppen och organiserad person som motiveras av att leverera kundservice i toppklass. Tillsammans i gruppen hjälps ni åt och ser till att arbetet flyter på. Ni arbetar tätt så det är viktigt att du är bra på att samspela med andra och tycker om att arbeta i team. Vi tror helt enkelt att du är en trevlig människa med en positiv inställning, som alltid strävar efter att överträffa kundens förväntan. Har du dessutom ett brinnande intresse för miljö och hållbarhetsfrågor och tycker att det är viktigt så tror vi att du kommer att tycka tjänsten är lite extra kul. För att trivas och göra succé i rollen som kundservicemedarbetare tror vi att du har: Erfarenhet av arbete inom kundservice Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift God datorvana Det är meriterande om du: Bor i eller i närheten av Sollentuna Har tidigare erfarenhet inom energi & miljö Har erfarenhet inom sälj Erfarenhet av affärs-eller ärendehanteringssystem Lite mer fakta om tjänsten: Detta är ett konsultuppdrag på heltid som initialt sträcker sig fram till årsskiftet, där du blir anställd av The Place. Vid rätt matchning och behov finns möjligheten att fortsätta på deltid efter årsskiftet. Arbetstiderna är mån - fre 07:45-16:30. (fredagar 07:45-13 maj-aug). Önskad start är omgående. Viktigt att veta: En bakgrundskontroll kommer att genomföras på slutkandidaten som en del av rekryteringsprocessen. Intresserad av tjänsten? Känner du dig träffad? Eller vet du någon som skulle passa perfekt för detta jobb? Skicka in din ansökan eller tipsa en vän redan i dag då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Onboarding Specialist
Pinmeto AB
Kundtjänstpersonal

Imagine the frustration of a customer finding a business closed, despite online information stating otherwise. At PinMeTo, we're solving that very problem. We provide a powerful SaaS platform that empowers businesses to be accurately found and verified across major online platforms. If you're ready to be part of a forward-thinking team that values excellence, customer satisfaction, and continuous growth, we want to hear from you! As we enter new markets and see that we also are growing in the MENA region, we would love to have a person joining the team in Malmö that speaks Arabic to give a first class service to our customers. Join us as an Onboarding Specialist and be a part of delivering real value to our customers! About the roleAs an Onboarding Specialist, you will play a crucial role in the customer journey, ensuring successful onboarding and delivering the first value to our new customers. You will lead and execute the customer onboarding process from initial startup meeting through finalization, ensuring a smooth transition and optimal account setup for maximum ROI. This role involves building strong customer relationships, collaborating with internal teams and advocating for best practices to achieve customer success. Key Responsibilities Handle and lead the entire onboarding process for new customers, from initial startup meetings through finalization, ensuring a smooth and effective transition Advocate for and implement the most optimal account setups for each customer, directly impacting their return on investment and fostering strong customer relationships Collaborate closely with Sales and Customer Success teams to ensure a seamless transition for customers, aligning expectations and goals for long-term success Conduct educational and reconciliation meetings ensuring customers fully understand and use our platform's capabilities. To thrive in this role we see that you have A fluent level in Swedish, English and Arabic - both written and verbal A bachelor’s degree in Business, Marketing, Communications or related field Experience in managing customer expectations, customer success, marketing or sales (experience within the SaaS Industry is a plus) Excellent communication skills, with ability to explain complex concepts in a simple and understandable way Proactive problem-solving and a solutions-oriented mindset You have a strong attention to detail and ability to stay organize What we offer You will join a team where everyone works together towards a shared goal where daily face-to-face collaboration at our office in Malmö (Adelgatan 9, close to the central station of Malmö) is the default way of working. We therefore see that you live in or close to Malmö to enable a good work-life balance. You will work closely with your colleagues that are located in both Gdansk, Helsinki and Malmö. When entering the doors you are welcomed into our shared open kitchen where you feel the friendly and innovative atmosphere directly. So do you want to join a leading SaaS company with ambitious goals and create real business value in the evolving landscape of digital local marketing? Then we'd love to get to know you PinMeTo was founded in 2013, when location data of most companies was outdated, inconsistent or simply missing on services like Google, Facebook and Apple. The vision was to provide a solution that enables brands with multiple locations to connect with their customers, outperform their competitors and thrive. Since then we have grown to 100+ employees located in 8 countries, helping 1,000+ companies manage 125,000+ locations worldwide. Trusted by enterprise companies like H&M, 7-Eleven, and Hertz, PinMeTo stands as a leading player within the local search and marketing technology industry.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Supportagent
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du den som gärna hjälper till när det uppstår ett problem? Är du dessutom serviceinriktad och drivs av att arbeta efter mål? Då har vi uppdraget för dig! Hos FDT System får du möjligheten att utvecklas inom kundbemötande och support! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att FDT System har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och FDT System en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget FDT är en helhetsleverantör av affärs- och butiksdatasystem till företag, butikskedjor och fristående butiker. De utvecklar programvaran själv och har idag ca 1500 kunder i Sverige, Norge och Finland. Sedan april 2019 är FDT en oberoende affärsenhet inom TSS, Total Specific Solutions, med huvudkontor i Nederländerna. De finns i Luleå och Kalmar och har idag 33 anställda. Deras kunder är allt från enskilda butiker till större kedjor med hundratals anslutna butiker. Arbetsuppgifter I rollen som supportagent arbetar du huvudsakligen med att ge support kring företagets produkter samt felsöka programvaror och dess tillbehör. Du tar emot inkommande samtal från företagskunder och hjälper dem med frågor kring produkterna. Du lyssnar till kundens behov och informerar om FDTs tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen. Målet är alltid att uppnå en god service och en hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och för en kontinuerlig dialog med din chef för att få den stöttning och utmaning du behöver. Anställningen inleds med en gedigen introduktion som innefattar både praktisk och teoretisk utbildning som låter dig successivt växa in i rollen. Beredskapsarbete och helgarbete förekommer. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Hjälpa kunder och uppnå hög kundnöjdhet • Lösa tekniska problem kopplat till FDT systems produkter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom IT eller teknik • Mycket god känsla för service • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska • Erfarenhet av first line support är meriterande • Erfarenhet av butiksarbete och användning av kassasystem är meriterande För att trivas i den här rollen bör du ha en fallenhet för service och uppskatta att få hjälpa människor. Vidare tror vi att du har en positiv inställning och kan bemöta kunderna empatiskt och lösningsorienterad. Du är lugn och pedagogisk för att systematiskt kunna lösa ett problem och uppnå god kundnöjdhet. Vidare trivs du i en roll där du får ta ansvar och arbeta självständigt. Du gillar utmaningen i att arbeta i en föränderlig miljö och uppskattar att samarbeta med dina kollegor. Övrig information Start: Omgående Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Second Line Support / Sommarjobb
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du bli en del av vårt team på 2nd Line Sales Support 1? Vi söker dig som brinner för service, trivs med att ta eget ansvar och motiveras av att arbeta med ständiga förbättringar. Om det låter som du, kan det här vara jobbet för dig! Om tjänsten Det här är ett tidsbegränsat konsultuppdrag på heltid som sträcker sig mellan 28 april – 31 augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21 000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter I denna roll kommer du att stötta Telias butiker, återförsäljare och kundtjänst genom att erbjuda vägledning och rådgivning för att skapa bästa möjliga kundupplevelse. Arbetet omfattar både fasta och mobila tjänster inom B2C och B2B, vilket kräver bred kunskap och förmågan att anpassa sig till olika situationer. Som en del av vårt team representerar du Telia gentemot interna användare och externa samarbetspartners, där stort fokus ligger på eget ansvar, samverkan och att identifiera avvikelser för att hitta lösningar på olika utmaningar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att kommunicera med våra partners, främst via telefon men även skriftligt, samt att erbjuda kvalificerad säljsupport. Du förväntas också upprätthålla nära samarbeten, bidra till kontinuerligt förbättringsarbete och hantera kreditbedömningar inom Credit Support. Rollen erbjuder en spännande möjlighet att utvecklas i en ansvarsfull position, med fokus på att skapa värde genom engagerad service och effektiva lösningar. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du har erfarenhet av kundservice. Tidigare arbete hos Telia eller inom deras system är starkt meriterande. • Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska För att trivas i denna roll är det viktigt att du vågar utmana dig själv och ser möjligheter att hitta nya lösningar. Du sätter kundens behov i fokus och värdesätter att bygga starka relationer. Dessutom bidrar du till ett smidigt samarbete genom att dela med dig av idéer, kunskap och perspektiv. Vi söker en initiativrik och serviceinriktad person med förståelse för en säljares vardag och en passion för att leverera förstklassig service till våra partners – och i förlängningen, till kunden. Du trivs med att arbeta i ett positivt team men har också förmågan att ta eget ansvar och arbeta självständigt. Övrig information Start: 28 april Plats: Luleå Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-31. #Nextgen

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Receptionist för kortare uppdrag i april
Bravura Sverige AB
Kontorsreceptionister

Är du en flexibel och lösningsorienterad person med god känsla för service? Har du tidigare erfarenhet av ett serviceorienterat arbete och är tillgänglig för ett tidsbegränsat uppdrag under perioden 15 april till 25 april? Då kan detta vara tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan redan idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid under perioden från 15 april till 25 april. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Vid intresse finns det även möjlighet till arbete under ca 4 veckor i sommar. Om du är tillgänglig för arbete nu i april så är du välkommen med din ansökan oavsett om du har möjlighet att arbeta under sommaren eller inte. Om företaget Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle. Arbetsuppgifter Tjänsten som Receptionist innefattar varierande arbetsuppgifter med ansvar för receptionen. Du har en viktig roll med syfte att få det dagliga på kontoret att fungera. En stor del av arbetet innebär att du tar emot företagets besökare i receptionen på ett vänligt, engagerat och professionellt sätt. I rollen som receptionist är du därtill ansvarig för att svara på mejl och telefonsamtal, posthantering samt vara dina kollegor behjälplig. Detta är en roll som passar dig som trivs i att jobba självständigt med många kontaktytor, där din serviceförmåga får lysa! Placeringen för denna tjänst är centralt i Malmö. • Ta emot besökare i reception • Besvara inkommande mejl och telefonsamtal Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Arbetslivserfarenhet från en roll med liknande arbetsuppgifter • Avslutad gymnasieexamen • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska För att trivas i rollen tror vi att du som söker är en person som brinner för att ge god service och är mån om att ge ett gott bemötande till andra runt omkring dig. Du har ett prestigelöst förhållningssätt, är strukturerad och har en positiv inställning. Du har också en förmåga att se saker som behöver göras, hittar självständigt lösningar på problem samt tar egna initiativ och beslut. Övrig information Start: 15 april Plats: centralt i Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-04-11. #Nextgen

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Administratör till backoffice hos ledande verkstadskedja
Starfinder AB
Backofficepersonal m.fl.

Är du en noggrann och serviceinriktad person som trivs med kundkontakt och administrativt arbete? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik? Då kan denna roll som administratör på backofficeavdelningen hos vår kund vara perfekt för dig! Arbetsplatsen är belägen i Sollentuna. Om tjänstenI rollen som administratör kommer du att vara en viktig del av kundens backoffice-team, där du hanterar kundförfrågningar och upprättar prisofferter för olika verkstadsbesök. Du kommer att arbeta med dator, telefon och e-post som dina främsta arbetsverktyg. Arbetsuppgifter: Besvara kundfrågor och ge support kring verkstadstjänster. Skicka prisuppgifter och offerter till kunder. Hantera administrativa uppgifter kopplade till kundens verkstadsbesök. Arbeta nära både kunder och interna avdelningar för att säkerställa en hög servicenivå. Din profil: Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete, gärna i en kundorienterad roll. Har du arbetat inom bilbranschen eller på en verkstad tidigare är det ett stort plus! Kvalifikationer: Erfarenhet av administrativt arbete i en serviceinriktad miljö. God datorvana och förmåga att snabbt sätta dig in i nya system. Flytande svenska i tal och skrift. Meriterande: Erfarenhet från bilverkstad och/eller ett genuint intresse för fordon. Varför Starfinder? Vi erbjuder dig en trygg anställning med kollektivavtal och goda utvecklingsmöjligheter. Detta är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd av Starfinder, med mycket goda chanser till fast anställning hos kundföretaget efter en tid. Anställning och tillträde: Heltid, dagtid 8–17 måndag–fredag. Start omgående, tillsvidareanställning med goda möjligheter till övergång till kundföretaget. Kontoret finns i Sollentuna. Ansökan: Vi genomför intervjuer löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor om tjänsten och processen, vänligen kontakta Frida Eriksson, 076-009 65 02. Vi tar endast emot ansökningar via denna annons. Välkommen med din ansökan till Starfinder!

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Dansktalande customer success specialist till Muntra
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan. Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00. Fredagar kl.07.45-15.30. Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskat startdatum omgående Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos kund. Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup som är på en tillväxtsresa. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring! Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter. Här kan du besöka Muntras hemsida. DIN ROLL Muntra ska expandera i Danmark till sommaren och söker nu därför ett nytt tillskott till customer success teamet i Stockholm. Som customer success specialist arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs tandklinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten. Du kommer starta din resa hos Muntra med att onboardas i produkt, system och kunder. Du börjar arbeta mot den svenska marknaden fram till lansering i Danmark. VEM ÄR DU? Serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen Social med en god kommunikativ förmåga Driven och engagerad Lösningsorienterad Förmågan att snabbt sätta sig in i nya system Har förmågan att arbeta självgående men också en lagspelare Har en god teknisk kompetens Du som söker måste uppfylla nedan krav: Tidigare arbetslivserfarenhet av liknande eller likvärdig roll tidigare som t.ex. customer success, kundvård på ett B2B-företag eller försäljning. Behärskar svenska, engelska och danska flytande i tal och skrift. God dator- och systemvana. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Kundservicehandläggare inom byggbranschen, provanställning 80%, start om...
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara med och skapa kundservice i världsklass? Nu söker vi kundservicehandläggare till ett spännande uppdrag med en av Sveriges största aktörer inom byggmaterial! Hos oss får du chansen att växa och utvecklas i en dynamisk och engagerande arbetsmiljö. Vad innebär jobbet? Som kundservicehandläggare kommer du att hjälpa kunder via chatt och mejl med frågor om produkter, beställningar, leveranser, reklamationer och mer. Du kommer att vara en viktig del i att ge våra kunder bästa möjliga service och hjälpa dem hitta rätt lösningar för sina byggprojekt. Hos oss är kulturen stark, och vi värdesätter grundvärderingar som: Vi älskar olikheter Vi hjälps alltid åt Vi arbetar fokuserat Vi utmanar för att göra saker bättre Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang! Du kan se fram emot: En öppen och kommunikativ arbetsmiljö där du sitter nära dina kollegor och har ständig möjlighet till samarbete och support. Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter. Bonusmöjligheter baserat på din prestation. Friskvårdsbidrag och roliga gemensamma aktiviteter som padel, julbord, företagsfester och mer. För att kunna arbeta inom denna roll behöver du: Vara engagerad och trivas med kundkontakt. Vara lösningsorienterad och ha en positiv inställning. Ha god datorvana och kunna tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Ha fullständiga gymnasiebetyg (eller motsvarande). Ha ett rent belastningsregister. Arbetstider och villkor: Arbetstid: Varierande, måndag-fredag mellan 08:00-16:30 Timlön: Under 24 år: 122,65 kr/h | Över 24 år: 142,19 kr/h Bonus: Möjlighet att påverka din inkomst genom ett bonussystem baserat på din instats, Anställning: 80% med möjlighet till ökad arbetstid. Provanställning 6 månader. Start: 7 april Vi tror på potential! Därför behöver du inte skicka in ett CV om du inte vill. Istället använder vi urvalsfrågor där du får möjlighet att visa vem du är och vad du kan bidra med. Vi vill att alla ska ha en rättvis chans att söka, oavsett bakgrund eller tidigare erfarenhet. Vill du vara med oss på den här resan? Sök idag och bli en del av vårt fantastiska team!

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025
Executive Operations Specialist
AB Svenska Spel
Chefssekreterare och VD-assistenter m.fl.

Äntligen! Nu har vi en roll för dig som verkligen gillar att skapa struktur, driva digitala förbättringar och se till att VD och koncernledningen har allt de behöver för att fatta smarta beslut. Med din skarpa analysförmåga och fingertoppskänsla för effektiva processer blir du länken som får allt att flyta på. Är du redo att ta plats i händelsernas centrum? Vad kommer du att göra? I rollen som Executive Operations Specialist hanterar du bland annat koncernledningens mötesstruktur, skapar tydliga agendor och säkerställer att VD alltid har rätt underlag för viktiga beslut. Du planerar och koordinerar initiativ, driver uppföljning av beslut och ser till att koncernledningen kan fokusera på det som är viktigast. Det gör du genom att kontinuerligt se till att vi hela tiden har smarta digitala lösningar och AI-verktyg, alltid med ett mindset att effektivisera arbetssätt och beslutsfattandet. Du en viktig spelare i att säkerställa att VD och koncernledningen kan arbeta strategiskt, effektivt och med rätt beslutsunderlag. Du fungerar som en brygga mellan ledningen och organisationen, där du koordinerar, strukturerar och optimerar arbetssätt för att skapa smidigare och mer produktiva flöden. Med en kombination av strategiskt tänk, digitala verktyg och datadrivna insikter hjälper du till att beslut fattas på rätt grunder som leder till att vi hela tiden rör oss framåt tillsammans. Du har även en viktig roll i att sammanställa VD-rapporter där du ser till att beslutsunderlag är tydliga, korrekta och insiktsdrivna. Med din organisatoriska skicklighet och förmåga att hantera flera uppgifter parallellt ser du till att ledningsarbetet flyter smidigt – med fokus på affärsnytta, effektivitet och framtidens arbetssätt. Med andra ord – du är den som säkerställer att VD och koncernledningen kan fokusera på rätt saker, vid rätt tidpunkt, på rätt sätt. Är du den som kommer att göra det? För att lyckas i rollen tror vi att du är strategisk, analytisk och en mästare på att skapa struktur i en dynamisk miljö. Du har en naturlig förmåga att se helheten, vara proaktiv, identifiera förbättringsområden och optimera arbetssätt med hjälp av digitala verktyg och AI. Med stark kommunikationsförmåga navigerar du smidigt mellan VD, koncernledning och andra intressenter. Du är självständig, lösningsorienterad och trivs med att driva förändring – alltid med fokus på effektivitet, kvalitet och affärsnytta. Vi ser även att du har: Minst 5 års erfarenhet aven en liknande roll där du arbetat nära VD och ledningsgrupper samt erfarenhet av att driva förändring Erfarenhet av digitala lösningar som Office 365 och att effektivt jobba med AI-verktyg som ChatGPT och Copilot En utbildning inom ekonomi, teknik, IT, management eller annat relevant område Flytande kunskaper i svenska och mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift Vi är Svenska Spel Vi är stolta över att vara hela Sveriges spelbolag. Varje dag skapar vi spelglädje med omtanke och ger tillbaka till samhället. Med spel som Triss, Stryktipset och Oddset bjuder vi på spänning, gemenskap och drömmar – men vi är mer än bara ett spelbolag. Som medarbetare hos oss är du en del av något större. Vi tar ansvar för att skapa en sund och hållbar spelmarknad där alla kan spela på ett tryggt och hållbart sätt. Vi säger nej till osunda intäkter och arbetar aktivt för att göra spelupplevelsen ännu bättre för våra kunder. Vi investerar också i samhället genom att varje år bidra med vårt överskott till statskassan och genom att vara Sveriges största idrottssponsor. Hos oss möter du en kultur där vi lär oss varje dag, skapar resultat tillsammans och gör det enkelt. Vi är nyfikna, modiga och tror på kraften i att samarbeta. Våra olikheter är en styrka som hjälper oss att utvecklas, utmana oss själva och hitta nya lösningar. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö där vi delar kunskap, vågar testa nytt och alltid strävar efter att bli lite bättre – varje dag. Vill du veta mer om våra förmåner? Besök: https://career.svenskaspel.se/pages/formaner Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning med start så snart som möjligt. Placeringsort är Visby eller Stockholm. I mitten av maj flyttar vårt stockholmskontor till nya fräscha lokaler vid Slussen. På Svenska Spel utför vi jobbet där det passar bäst, ibland är det i hemmet och ibland på något av våra kontor. I ansökningssteget kommer du att få svara på frågor som är relevanta för rollen så du behöver inte bifoga ett personligt brev. För frågor om rekryteringsprocessen, kontakta Joakim Karlsson [email protected] Vi utför intervjuer och urval löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi vet att olika perspektiv och erfarenheter gör oss starkare. Därför strävar vi efter att skapa en arbetsplats där alla, oavsett bakgrund, kan trivas och utvecklas. Vi välkomnar ansökningar från personer med olika erfarenheter och ser fram emot att höra vad just du kan bidra med! #LI-HYBRID

31 mars 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Business Development Manager till Verendus
Verendus System AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Lockas du av en roll inom affärsutveckling där du får arbeta både strategiskt och operativt? Vi på Verendus letar nu efter en Business Development Manager som vill bidra till vår tillväxt genom att upptäcka nya affärsmöjligheter, utveckla vårt erbjudande och effektivisera våra interna processer. Låter det spännande? Fortsätt läsa! Verendus har det marknadsledande affärssystemet för fritidsfordonsbranschen i Europa med över 600 kundanläggningar och flera tusen dagliga användare. Våra kunder är återförsäljare av husbilar, husvagnar, båtar, ATV, snöskotrar och motorcyklar. Vi är ett internationellt bolag med kontor i Sverige, Norge och Tyskland. Vi är över 40 kollegor från olika delar av världen som arbetar med produktledning, systemutveckling, försäljning och customer success. Om rollen Som Business Development Manager på Verendus kommer du ansvara för att leda och driva strategiska och operativa projekt som stärker företagets kommersiella position, erbjudande och effektivitet. Du kommer vara en nyckelperson i att identifiera och realisera affärsmöjligheter samt bidra till företagets långsiktiga tillväxt. Ditt arbete kommer bland annat att innefatta: Kund- och marknadsanalys – analysera kunders behov och användning av våra tjänster, genomföra marknads- och konkurrentanalyser samt bevaka trender. Projektledning och interna initiativ – driva och koordinera projekt för att förbättra interna processer, stötta arbetet med utformning och implementering av marknadsinitiativ, stötta Product Management och Sales samt följa upp strategiska mål och nyckeltal. Erbjudande och paketering – utveckla och kommunicera vårt erbjudande, arbeta med prissättning och identifiera nya affärsmöjligheter baserat på kund- och marknadsinsikter. Detta kommer du huvudsakligen att göra utifrån vårt huvudkontor i Science Park Towers i Jönköping. Om dig Vi söker dig som är analytisk, driven och har en stark förmåga att omsätta insikter till actions för oss som bolag. Du trivs med att arbeta i en varierad roll där du får kombinera strategiskt tänkande med operativt arbete. För att lyckas i rollen tror vi att du har: Relevant högskoleutbildning (Ex. ekonomi, teknik, projektledning) Erfarenhet av att arbeta i eller driva projekt inom affärsutveckling. Erfarenhet av strategiskt arbete, t.ex. konkurrent- och marknadsanalyser, scenariomodulering och beslutsunderlag Intresse för försäljning och kundbehov. Viss förståelse för IT, teknik och digitala tjänster Det är meriterande om du har arbetat något år som managementkonsult och om du har erfarenhet av SaaS-bolag. Vi söker dig som kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Det är ett stort plus om du talar tyska. Andra nordiska eller europeiska språk är också meriterande då vi befinner oss i en stark tillväxtfas och har både befintliga och potentiella kunder i olika länder. Som person är du strukturerad, lösningsorienterad och har en god social förmåga. Du har en naturlig drivkraft och ger inte upp när du ställs inför utmaningar – du har grit! Intressant? Kontakta oss! Låter det här som ett team, en arbetsmiljö och kultur du skulle kunna trivas i – då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in. Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Elin Andersson, Tech Talent Acquisition Specialist på Progrits. Verendus är en del av Progrits Verendus är en del av Progrits – en nordisk mjukvarukoncern med ett tjugotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, transport & logistik samt integrerad e-handel. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum. Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt riskkapitalbolag med stort intresse för tech-sektorn. Att vara en del av Progritsinnebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet. Är du somoss,tror vi att duvill känna meningsfullhetpå jobbet – och vara medomatt göraVerendustill ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt – jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul.

31 mars 2025
Sista ansökan:
17 september 2025