Områdesansvarig med kundansvar till vårt kontor i Göteborg
Homemaid AB (Publ)
Kundtjänstpersonal

Vi söker Områdesansvarig med Kundansvar till Göteborg Just nu söker vi en ny kollega som Områdesansvarig till vårt kontor i Göteborg. I den rollen är Du länken mellan våra Serviceassistenter och områdets kunder. Med ansvar för kundengagemang och kvalitet spelar du en viktig roll för kundnöjdhet och fortsatt förtroende. Du drivs av att göra affärer och arbeta kundorienterat. Trivs du dessutom i ett växande bolag som värderar gemenskap och kvalité högt? Då ska du söka denna tjänst idag! Ansvarsområden Etablera och vårda relationer med kunderna Planera och följa upp kvalitetskontroller Driva och leda en effektiv bemanningsplanering och schemaoptimering, inklusive hantering av vikarier, i samarbete med kollegor på kontoret Hantera och administrera kundavtal, ändringar och avslut i vårt affärssystem Driva lönsamhet inom ditt resultatansvar Aktivt bidra till kontoret och verksamhetens utveckling Hantera kundsupportärenden Skapa nya affärer genom uppsökande försäljning till både befintliga och gamla kunder. Delta i arbete med merförsäljning, marknadsbearbetning, driva försäljningsaktiviteter och delta vid event och nätverksträffar Sköta övriga uppgifter som rör kunder eller verksamheten Vi tror att du Har en stark känsla för service och brinner för kvalitet. Du har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Du tycker om att arbeta med människor och du trivs med ansvar. Energi och driv gör att du arbetar aktivt och engagerat för att uppnå goda resultat och nöjda kunder. Vidare är du bekväm med att hantera många olika arbetsmoment samtidigt och kan snabbt styra om när stunden kräver det — givetvis utan att kompromissa med kvalitén. Du tycker om när det händer mycket och din vilja att utvecklas samt din nyfikenhet hjälper dig framåt. En självgående lagspelare med respekt och värme! För att lyckas i tjänsten tror vi att du har Tidigare erfarenhet av försäljning, kundkontakt och administration En naturlig förmåga att skapa goda relationer, med glädje och engagemang God dator- och systemvana, med fördel erfarenhet från LIME och Tengella Flytande svenska och goda kunskaper i engelska i tal och skrift God kommunikationsförmåga B-Körkort Om tjänsten I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag. Resor samt övernattningar förekommer, framför allt i samband med interna utbildningar. Teamet består idag av flertalet interna tjänstemän, säljare samt teamledare och serviceassistenter. Tillsammans arbetar ni för att nå era mål – för att bli Bättre tillsammans. Hemkontor: Göteborg Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Tillträde: Start omgående eller enligt överenskommelse. Ansök senast: Rekryteringen sker löpande Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Receptionist på deltid till spännande företag inom fintech
Bravura Sverige AB
Kontorsreceptionister

Brinner du för service och mötet med människor? Är du prestigelös och har en förmåga att vara proaktiv och strukturerad i ditt arbete? Då kan detta vara en tjänst för dig. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på 40% som varar under två perioder. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. För att rollen ska vara aktuell krävs det att du är tillgänglig under hela uppdragets två perioder. Start: 1 april 2025–27 juni 2025 Uppehåll/stängt: 28 juni 2025–10 augusti 2025 Start: 11 augusti- 30 september 2025 Arbetstider: mån-tors 12:00-15:00 Om företaget Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är under rekryteringsprocessen. Arbetsuppgifter Som receptionist har du en viktig roll i att skapa en välkomnande och serviceinriktad kontorsmiljö. Du arbetar nära kollegor på andra kontor och säkerställer att den dagliga driften fungerar smidigt. I rollen ansvarar du för att: • Välkomna och ta emot besökare • Hantera leveranser och koordinera med IT vid behov • Ansvara för ordning och reda i kök och allmänna utrymmen • Förbereda och städa undan fika och lunch i konferensrum • Vara tillgänglig för frågor från medarbetarna på kontoret • Utföra enklare administrativa uppgifter Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi ser med fördel att du har tidigare erfarenhet av arbete i reception eller med service. Du är en person som brinner för att göra lite extra och som tycker det är kul att befinna dig i en social miljö. Vi tror även att du är en självgående och proaktiv person med en positiv inställning. Du behöver även: • Vara flytande i svenska och engelska i tal och skrift • Ha goda kunskaper i Microsoft Office (Teams, Outlook, Excel) • Vara serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad • Vara representabel och trygg i mötet med människor Övrig information Start: 1 april 2025 (1–2 dagars introduktion vecka 13) Plats: Wallingatan Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Engagerat kundserviceproffs inom energibranschen sökes
M Dryck & Konsult AB
Kundtjänstpersonal

Har du energibranschen i ryggsäcken och administrativa färdigheter, kundfokus och högt engagemang? Samtidigt som du vill vara en viktig funktion på ett kommersiellt företag som har hög tillväxttakt. Vi på Progressio letar för vår samarbetspartner Eneas Services AB efter en strukturerad och effektiv kollega som har administrativa färdigheter, ett öga för detaljer och gillar att utveckla processen. Är det du? Då ska du läsa vidare. ROLLEN Arbetet inom kundservice är du säljavdelningens högra hand när det kommer till energibranschen. Du hjälper säljarna med avtalsgranskning och hantering av kundavtal, samt tar över den dagliga dialogen med leverantörer och företagskunder vi mail och telefon. Du är digitalt kunnig och har lätt att navigera i vårt backloggsystem. Samtidigt som du är van vid att säkerställa leverans på ett smidigt och enkelt sätt. Att hantera kunder och dess frågor gör du på ett professionellt och pålitligt sätt. Viktig aspekt är att ligga steget före och behålla nuvarande kunder där stor vikt ligger i winback & turns. DET HÄR ÄR DU - Har en bakgrund inom energibranschen - Du har en stor drivkraft samt egen motivation - Du är proaktiv och lösningsorienterad - Du har en exceptionellt öga för kundservice - Du är flexibel mellan arbetsuppgifter och har god prioriteringsförmåga - Är en teamplayer VI ERBJUDER - En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor - Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget - Möjlighet till remotejobb - En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesätts OM ARBETSGIVAREN VENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i: Norge: Drammen och Trondheim. Sverige: Göteborg och Östersund. Finland: Hämeenlinna och Tampere. Tyskland: Biblis. Spanien: Malaga. VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. VID FRÅGOR KRING TJÄNSTEN Magnus Olsson [email protected] TJÄNSTEN 100% tillsvidare anställning med 6 månaders provanställning Lön efter överrenskommelse Övriga förmåner med friskvård, pension osv. Tillträde: 1 februari Lön 30-35 000 kr/månad

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Deltidstjänst i Solna
Joyweek AB
Kontorsreceptionister

Vi söker dig som kan jobba deltid som receptionist hos en av våra kunder. Dagarna är onsdag till fredag i mars, april och maj. Därefter är det extra vid behov samt hela sommaren, om så önskas. Det vi söker är en positiv, engagerad och serviceinriktad person som vill vara med och stöta våra kunder vid behov. Du kommer att täcka upp för ordinarie personal vid frånvaro och bidra till en väl fungerande arbetsmiljö. Vanliga roller inkluderar receptionist, Office Coordinator och kontorsadministratör. Vi söker dig som: Har en stark känsla för service och trivs med att hjälpa andra Är strukturerad ordningsam och noggrann i ditt arbete Har en lösningsorienterad attityd Exempel på arbetsuppgifter: Välkomna och assistera besökare Hantera inkommande samtal och e-post Ta emot post och leveranser Sköta underhåll av konferensrum och kontorsmail Stötta med administrativa uppgifter vid behov Säkerställa ordning och reda i kontorslandskap och reception Kvalifikationer: Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation Goda kunskaper i Microsoft Office (Word, Excel, Teams och Outlook) Tidigare erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete är meriterande Praktisk information: Arbetstider: Onsdag till fredag 8.00-16.30 • Arbetsplats: En av våra kunder som ligger i Solna • Anställningsform: Behovsanställning • Rekrytering och annonsering: Joyweek AB • Startdatum: Omgående • Sista ansökningsdag: Skicka in din ansökan så snart som möjligt då intervjuer sker löpande Information om tjänsten: Du kommer att vara anställd hos oss på Joyweek men agera som konsult ute hos ett av våra kundföretag. Som konsult på Joyweek kommer du att ha regelbunden och stödjande kontakt med din konsultchef och en kontaktperson ute hos kundföretaget. Om Joyweek: På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Gå gärna in och läs mer om vårt företag på https://www.joyweek.se/

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Teknisk support🪛
Wrknest AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänsten I denna roll blir du en nyckelperson i kundservice- och supportteamet, där du har daglig kontakt med kunder och hjälper dem med frågor kring produkter, beställningar och teknisk support. Du kommer även att arbeta med orderhantering, reparationer och administrativa uppgifter. Här får du möjligheten att kombinera service och problemlösning i en verksamhet där teknik och kundfokus står i centrum. Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att ha en varierad arbetsdag där du hanterar både kundservice och tekniska ärenden. Exempel på arbetsuppgifter: Besvara kundförfrågningar via telefon, e-post och kundportal. Ordermottagning och hantering av fakturor. Teknisk support för reservdelar etc. Hantera reklamationer och vägleda kunder i serviceärenden. Utföra reparationer och ansvara för hela reparationsprocessen i verkstaden. Administrativa uppgifter såsom att uppdatera inköpssystem, hantera excelfiler och justera priser. Stötta butiksverksamheten och ge service till kunder på plats. Vi söker dig som Vi tror att du har en gymnasieutbildning, gärna med teknisk inriktning, samt erfarenhet av administrativt arbete och kundservice. Du har god systemvana och känner dig bekväm med affärssystem och Officepaketet. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav, och engelska är meriterande. För att lyckas i rollen ser vi att du är en engagerad och strukturerad person med en naturlig känsla för service. Du är prestigelös och har förmågan att hantera både positiva och mer utmanande kundsamtal på ett professionellt sätt. Ett tekniskt intresse och en vilja att lösa problem är viktiga egenskaper. Övrig information Start: Omgående, Enligt överenskommelse. Plats: Norsborg Omfattning: Heltid Om kunden Företaget är en väletablerad aktör inom sin bransch och erbjuder högkvalitativa produkter och tjänster till sina kunder. De har en kundfokuserad kultur där service och teknisk expertis är i centrum. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Receptionist till globalt företag
Joyweek AB
Kontorsreceptionister

Vi söker: En energisk, serviceinriktad, lösningsorienterad och nyfiken receptionist som vill vara det första intrycket för företaget och skapa en välkomnande och professionell atmosfär för besökarna och kollegorna. Om företaget: En världsledande aktör inom teknikvärlden. Med en stark global närvaro som erbjuder innovativa produkter och tjänster inom elektronik och teknik till sina kunder och partners. Vi strävar efter att hjälpa företag att växa snabbare, fungera mer effektivt och utvecklas på en dynamisk marknad. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Välkomna och registrera besökare Hantera inkommande samtal och e-post Ansvara för konferensrummen genom att hantera bokningar och upprätthålla ordning och reda Ansvara för post och budhantering Fungera som värdinna för kurser och tester Ge administrativt stöd åt VD:n Delta i eventplanering och genomförande Ansvar för ordning och prestation i kontorslandskap, kök och reception Hantera felanmälningar Sköta inköp av kontorsmaterial och visitkort Beställa luncher, fika, frukost Hantera enklare fakturering Ta hand om telefonväxeln Dina kvalifikationer: Utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och arbeta effektivt och fokuserat även i arbetsintensiva situationer Erfarenhet av att arbeta med e-post och telefonkommunikation Goda kunskaper i Microsoft Office-program (Word, Excel, Teams och Outlook) Nyfikenhet och en positiv inställning till att lära och växa i rollen Erfarenhet av kundservice eller receptionistarbete är mediterande men inte ett krav Praktisk information: Anställningsgrad: Heltid Arbetstider: 8-17 Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Rekrytering och annonsering: Joyweek AB Startdatum: Omgående Sista ansökningsdag: Vänligen skicka in din ansökan så snart som möjligt, vi genomför löpande intervjuer Arbetsplats: Kista. I denna roll krävs att man är på kontoret samtliga arbetsdagar. Information om tjänsten: Joyweek hanterar rekryteringen och anställningen, men du kommer att agera som konsult ute på kundföretaget, som beskrivs ovan. Som konsult på Joyweek erbjuds du bland annat pensionssparande, friskvårdsförmåner och försäkringar. Om Joyweek: På Joyweek strävar vi efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle samtidigt som vi bidrar till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Vår vision är hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetare trivs, presterar och väljer att vara. Vi fokuserar alltid på långsiktiga uppdrag och relationer. Gå gärna in och läs mer om vårt företag på https://www.joyweek.se/

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Kundtjänstmedarbetare sökes till Lund HQ
Fitness 24Seven AB
Kundtjänstpersonal

Fitness24Seven söker kundtjänstmedarbetare på deltid till huvudkontoret. Brinner du för att erbjuda högklassigservice och ständigt vill utmana dig själv? Är du en riktigt fena på kundrelaterade ärenden och alltid vill att kunden ska lämna med ett leende på läpparna? Då ska du se hit och söka denna tjänst som Customer Advisor på 67,5%. Om tjänsten När du arbetar som Customer Advisor i kundserviceteamet här på Fitness24Seven kommunicerar du med våra medlemmar genom olika kanaler. Din uppgift är att hjälpa våra medlemmar med deras frågor och önskemål på bästa möjliga sätt. Fitess24Seven utvecklas ständigt som företag, liksom kundserviceteamet och därmed också din roll. Vi blir alltmer digitala i vår kommunikation med våra medlemmar, så det finns alltid något nytt att lära här. När du arbetar i vårt teamet är det viktigt att du trivs med att kommunicera med våra medlemmar via e-post och chattforum. Vi söker dig som är flexibel och uppmärksam, och som vågar dela med dig av nya idéer – både inom vårt team och gentemot kunderna. Som en del av vår kundservice spelar du en avgörande roll i att skapa en positiv upplevelse för våra medlemmar och få dem att trivas med sin resa hos Fitness24Seven. Vi söker en positiv och flexibel person som alltid sätter medlemmarnas önskemål i fokus. Du tar gärna eget ansvar och är samtidigt en engagerad lagspelare – något som är avgörande för teamets framgång. I rollen kommer du att hantera förfrågningar om våra gym, inträden, betalningsmetoder, villkor och NPS. Tjänsten är en fast anställning på 67,5% och är placerad på vårt kontor i Lund. Arbetstider Måndag-onsdag kl 16:45-22:00 Torsdag kl 11:00- 20:00 Varannan vecka, lördag-söndag kl 9:00-18:00 Uppgifter Din roll kommer att innefatta stöd till våra medlemmar och kollegor. Nedan finner du exempel på arbetsuppgifter som du kommer att utföra: • Besvara förfrågningar via e-post gällande betalningar, information, problem med inpassering samt villkor. • Hantera medlemskap. • Hjälpa medlemmar via livechatt. • Hjälpa medlemmar och kollegor via telefon. • Stötta det administrativa kundserviceteamet vid behov. Du är någon som • … har enastående servicekänsla och strävar efter att överträffa förväntningarna hos både medlemmar och nya kunder. • … är van vid att arbeta i högt tempo och med varierande arbetsuppgifter. • … behärskar svenska flytande och har goda kunskaper i engelska. • … har en fullgjord gymnasieutbildning. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom kundservice/support sedan tidigare. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan i dag! Detta är en tillsvidaretjänst på 67,5% med ett fast schema enligt vad som nämnts ovan. Du kommer att ingå i ett engagerat team tillsammans med flera motiverade kollegor, stationerade på vårt huvudkontor i Lund. Vi söker dig som... Har gymnasieutbildning Skriver och pratar flytande svenska samt har goda kunskaper i engelska Minst 2 års erfarenhet av att jobba med kundtjänstrelaterade ärenden och service Har god datorvana och kunskaper inom Office-paketet Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven Om Fitness24SevenFör oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Kundservicehandläggare, provanställning 80%, start 19/5
Xzakt Kundrelation AB
Kundtjänstpersonal

Uppskattar du kundkontakt och är sugen på en rolig och utvecklande roll tillsammans med ett grymt team? Då är Transcom i centrala Gävle definitivt något för dig! Vi bryr oss om vem du är och inte så mycket om vad du har gjort tidigare. Det viktigaste för oss är din attityd, ditt driv och din glädje. Din roll kommer innebära att stötta privatkunder via telefon och e-post med diverse frågor inom el och energibranschen – allt från elförbrukning till avtal och elnät. Du behöver inga förkunskaper inom området, då vi erbjuder en omfattande utbildning som ger dig den kunskap du behöver för att lyckas. Anställningsgrad och arbetstid Anställningsgrad: 80% (med möjlighet att utöka till 100% under juni–augusti, vilket vi ser som en stor fördel). Anställningsstart: 19 maj. Arbetstid: Schemalagd vardagar mellan kl. 08:00–17:00. Vi är flexibla och försöker ta hänsyn till dina önskemål kring schemat. Viktig information om semesterFör att vi ska kunna ge bästa möjliga service under sommarmånaderna behöver vi din tillgänglighet under juni–augusti, vilket innebär att semester inte beviljas under denna period. Om detta inte fungerar för dig, kanske detta inte är rätt tjänst just nu – men vi hoppas att det passar och att du vill vara med på vår resa! Vad vi erbjuder Bonusmodell efter 10 veckors onboarding, som kompletterar din ordinarie lön och är kopplad till din prestation och dina resultat. Du kan tjäna upp till 5 000 kr i bonus per kalendermånad med fokus på att skapa mervärde, ge förstklassig service och höja kundnöjdheten. Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter, särskilt med tanke på vår expansiva fas. Trygg anställning med kollektivavtal i samarbete med UNIONEN och Almega. Grundlönen enligt kollektivavtal är 20 081 kr/månad för de under 24 år och 23 054 kr/månad för de över 24 år. En familjär arbetsmiljö där vi bryr oss om varandra och där du blir en del av gänget från dag ett. Vår trivselkommitté ordnar regelbundet roliga aktiviteter som padelkvällar, julfester, afterworks och mycket mer. Vad vi söker Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad utbildning). Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. God datorvana. Rent brottsregister. Meriterande är om du: Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt. Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor. Har erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad. En inkluderande rekryteringsprocessVi vill veta vem du är och vad du kan tillföra till vårt team. Därför fokuserar vi mindre på formella dokument och mer på dig som person. CV är frivilligt, och vi ger dig möjlighet att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. Sök nu och bli en del av vårt fantastiska team!Är du redo för en ny utmaning? Skicka in din ansökan redan idag och ta chansen att bli en del av vår härliga gemenskap!

4 mars 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Biluthyrare
Bilmånsson i Skåne AB
Kundtjänstpersonal

Bilmånsson är återförsäljare av Volvo, Renault, Dacia och Hyundai. Vi är idag ca 350 medarbetare och finns i Eslöv, Hörby, Ängelholm, Kristianstad, Sjöbo, Ystad, Simrishamn, Klippan och Lund. Vi säljer bilar och bilrelaterade kringtjänster som ger kunden ett bekvämt och miljövänligt bilägande. Vi strävar efter att vår personal skall känna arbetsglädje och genom engagerat uppträdande värna om företagets traditioner samt spegla våra kärnvärden Hjärta & Kompetens. Vårt mål är att ha Bil-Sveriges nöjdaste kunder och engagerade medarbetare varav vi ständig har fokus på vårt personal, kvalitets- och miljöarbete. Arbetsuppgifter Ditt huvuduppdrag i rollen som Biluthyrare är att ta hand om våra kunder och bilar som båda två alltid står i fokus. Du spelar en viktig roll i att skapa en positiv kundupplevelse, från det att kunden hämtar sin bil till att den lämnas tillbaka. Som Biluthyrare hos oss ansvarar du för hela hyrbilsprocessen - från bokning till återlämning och fakturering. I rollen arbetar man nära vårt Kundcenter för att säkerställa en smidig och effektiv service. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: Ta emot bokningar från kunder vid disk, telefon och mail Genomgång och planering av vagnpark Städning, tvätt och iordningställande av bilar för leverans Hantera hela kundflödet från hämtning till återlämning och avslut av bilhyra Leverans och hämtning av bilar till och från kunder Kompetenskrav Ett krav för tjänsten är B-körkort samt att du behärskar svenska och engelska väl, såväl i tal som skrift. Personliga egenskaper Vi söker dig som har ett starkt kundfokus och förstår vikten av att skapa en positiv och personlig upplevelse för varje kund samt är en god administratör. Du är driven och engagerad Du trivs i högt tempo och är flexibel Du är självgående och har god förmåga att organisera det dagliga arbetet Du trivs med att arbeta i team och har en god samarbetsförmåga Information och kontaktpersoner Har du frågor om tjänsten så kontaktar du Jenny Ljunge, Hyrbilschef på telefonnummer 0411-64833. Anställningsform, omfattning och placeringsort Anställningen är tillsvidare, heltid med placering på Bilmånssons Kundcenter i Kristianstad. Tillträde enligt överenskommelse. Varmt välkommen till oss

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Accounting Manager till Emerson
Mpya Finance AB
Redovisningsekonomer

Är du Accounting Managern som trivs i en global kontext och vill vara med på vår fortsatta resa framåt? Vi på Emerson utvecklar och tillverkar högteknologisk utrustning och erbjuder innovativa lösningar till våra kunder med syftet att göra världen hälsosammare, säkrare, smartare och mer hållbar. Om rollen Som Accounting Manager hos oss på Emerson blir du en del av ett drivet finansteam som idag består av 8 personer. Emerson verkar över hela världen och det råder internationellt sorl och hög aktivitet i fabriken. Hos oss i Mölnlycke arbetar vi närmre 500 personer. Rollen är ny och vi är i ett skede där du får stor möjlighet att vara med och bygga och förfina våra processer och arbetsrutiner. Vi kommer under våren att implementera Oracle som vårt nya affärssystem. Du kommer att få stötta kollegorna i Sverige samt vårt SCC i Rumänien i systemet samt med frågor som rör redovisningen. Du jobbar i nära samarbete med och rapporterar till Göran Mayner, vår CFO. Som titeln antyder, blir du med andra ord vår nyckelperson som ansvarar för och säkerställer att redovisningen och rapporteringen är korrekt. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Leda bokslutsarbetet och rapporteringen Samordna och förbereda årsbokslut och rapporter Internkontroll, säkerställa efterlevnad av finansiella policys och regelverk Moms – och skattedeklarationer, SCB rapportering Underhålla dokumentation för internprissättning och lager Driva förbättringsarbete kopplat till processer och rutiner Kontaktperson för redovisnings- och affärsystemsfrågor samt ad-hoc frågor Kontakt med Global Financial Services och Global Business Services-team Vem är du? För att trivas i denna roll behöver du vara trygg i din redovisning. Du har erfarenhet av arbete i en internationell verksamhet med SCC funktion och även vana och vilja att arbeta och utnyttja system maximalt samt bygga effektiva processer. I bagaget har du relevant ekonomisk utbildning, är van system- och Excelanvändare. Som person besitter du en god blandning av struktur och noggrannhet och har ett proaktivt förhållningssätt till problemlösning och kontinuerlig förbättring. Du drivs av att komma framåt och tycker det är både roligt och värdefullt att bygga relationer både lokalt och globalt. Meriterande om du tidigare arbetat i Oracle. Du kommunicerar obehindrat på svenska- och engelska i tal och skrift. Har du frågor om tjänsten? I den här rekryteringen samarbetar Emerson med Mpya Finance. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elin Antonsson 070-931 87 69 eller Anette Zantelid 073-203 67 77.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025