Orderadministratör / Administratör
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta på ett kommunikationsföretag i framkant där du erbjuds goda möjligheter till utveckling? Nu finns möjligheten att starta din karriär inom administration och kundservice hos Telia i Sundsvall. Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia. Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Om företaget Telia Company är ett kommunikationsföretag inom IT- och telekom. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Sverige har en bredbandsinfrastruktur i världsklass med väl utbyggda fibernät och just nu moderniserar Telia hela mobilnätet med förstärkt 4G och 5G. Med cirka 21000 medarbetare i sju länder, varav 4 700 kollegor i Sverige, erbjuder Telia den bästa uppkopplingen i de bästa näten och fortsätter att investera för ett mer digitalt och hållbart samhälle. Digitaliseringen har kopplat samman människor och låter oss prata, lyssna, titta, läsa och tycka, nästan var i världen vi än befinner oss. Nationer, företag och individer möts över gränser och kontinenter, dygnet runt och året om. Telia Company tillhandahåller grunderna i det digitala samhället som är avgörande för att skapa en bättre framtid. Välkommen till Telia, bättre nät, bättre upplevelser! Arbetsuppgifter Som orderadministratör arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar till privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att berörda parter är informerade. I rollen ingår kontakt med både dina kollegor och kunder. Du tillhör en avdelning med nya och erfarna kollegor i samma roll, tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar och säkerställa nöjda kunder. Första veckorna på din anställning erbjuds du en introduktion och utbildning. Därefter har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef på Telia och Bravura. Du får stöttning i ditt dagliga arbete för att ta nästa steg i din utveckling och få kunskap inom ytterligare kompetensområden. Beroende på din utveckling och intresse finns det goda möjligheter att vidareutveckla din karriär inom Telia. Telia erbjuder en modern och flexibel arbetsplats med möjligheter att arbeta hemifrån när du blivit självgående i din roll. • Administrera order, felregistreringar och avvikelser • Supportera ärenden via telefon och chatt • Samarbeta med kollegor för att lösa kundens behov Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieutbildning • Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska • Erfarenhet inom administration/kundservice är meriterande I rollen som orderadministratör är det viktigt att du visar ett stort engagemang till att bidra med en god service och nöjda kunder. Du har en god förmåga att kommunicera i tal och skrift då du hanterar många olika kontaktytor. Rollen kräver att du tar egna initiativ och har en förmåga att anpassa dig efter olika situationer och varierande arbetsuppgifter. Du ingår i ett team där det är viktigt att man värnar om varandra, därav ser vi att du är en lagspelare som trivs i samarbete med andra. Övrig information Start: 24e februariPlats: SundsvallLön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-02-02.

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Kommande uppdrag i Norrköping!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Dags för en ny utmaning inom kundservice? Vi söker engagerade medarbetare till ett uppdrag i Norrköping. Här får du arbeta med kundupplevelser i en utvecklande och inspirerande miljö! Om rollen I den här rollen hjälper du kunder via telefon och mejl, löser deras frågor och säkerställer en förstklassig service. Vi söker dig som är kommunikativ, serviceinriktad och har ett öga för detaljer. Mer information får du i nästa steg av rekryteringsprocessen! Vi söker dig som: • Behärskar svenska och engelska i tal och skrift(Kunskaper i andra nordiska språk är ett plus!) • Har en fullständig gymnasieutbildning. Vad vi erbjuder dig: • En gedigen introduktion och utbildning via Workz Academy, där du blir certifierad inom kundservice. • Kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en operativ chef som stöttar dig i din roll. • En trygg och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet att växa både personligt och professionellt. Så här går processen till: Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi tester direkt efter att du har skickat in din ansökan. Testet skickas till din mejl och behöver slutföras för att du ska bli aktuell för rollen. Testet består av två delar och är grunden i processen och för profilen, vi struntar i vad du gjort tidigare vi mäter din potential för rollen inom kundservice! Testet tar max 12 minuter att genomföra. Är du intresserad av att bli en del av vårt team och ta del av denna spännande möjlighet i Norrköping? Skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor, tveka inte att kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Planhandläggare till vår kund i Sundbyberg!
Sway Sourcing Sweden AB
Planerare och utredare m.fl.

Vi söker nu en driven och strukturerad ärendehandläggare/planhandläggare till en spännande tjänst med fokussamhällsplanering i Sundbyberg. Uppdraget förväntas starta i februrari 2025 och pågå fram till maj 2026. Om rollen Varje år hanteras ett stort antal ärenden inom samhällsplanering som påverkar både befintliga och framtida infrastrukturprojekt. I den här rollen kommer du att bevaka viktiga intressen och sammanställa remissvar som tydligt uttrycker krav och önskemål för planerade och befintliga anläggningar. Du kommer att bedöma konsekvenser av inkomna remisser och säkerställa att rätt beslut fattas. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Samordning och hantering av remissvar inom olika lagstiftningsområden såsom Miljöbalken, Ellagen och Väglagen. Kommunikation och samverkan med myndigheter, domstolar, nätägare och andra intressenter. Handläggning av ärenden kopplade till bland annat energiplanering, infrastrukturutveckling och miljöskydd. Delta i utvecklingsarbete och förbättringsinitiativ inom samhällsplanering. Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du har: En högskole- eller universitetsutbildning inom samhällsplanering eller liknande. Minst 2 års erfarenhet av arbete inom samhällsplanering med inriktning på infrastruktur. God kännedom och erfarenhet av någon av följande lagstiftningar: Miljöbalken, Väglagen, Ellagen eller Lag om byggande av järnväg. Flytande svenska i tal och skrift. Vi söker en nyfiken och analytisk person som har lätt för att samarbeta och kommunicera. Du är flexibel, arbetar självständigt och har en god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och ärenden. Är du den vi söker? Om du är redo för en spännande utmaning där du får möjlighet att påverka och utveckla samhällsplaneringen, skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Tellit söker nya kollegor till Operations!
Tell it to Mi AB
Telefonister

Om Tellit Sedan 2016 har Tellit haft sin bas i Karlskrona och vi finns påWorld Trade Center i fräscha och moderna lokaler mitt i stan. Vi befinner oss i en spännande tillväxtresa ocherbjuder företagskunder våra innovativa lösningar inom mobil och fast kommunikation med vår egenutvecklade växellösning. Vi bygger vår framgång på långsiktiga relationer och en passion för förstklassig service. Hos oss får du kundservice utan väntetider, helt kundanpassade telefoni- ochväxellösningar med digitala verktyg för full kontroll. Nu behöver vi stärka upp med kollegor tillvårt framgångsrika team på Operations! Är du enproblemlösare med kundfokus? I denna roll får du dagligen använda ditt engagemang för kundservice för att hitta lösningar på olika typ avproblemoch samtidigt skapa positiva kund upplevelser. Som kollega påOperations ansvarar du tillsammans med kollegornaför att hantera inkommande ärenden via telefon, e-post och chatt. Du administrerar ärenden i vårt ärendehanteringssystem och driver varje ärende framåt med fokus på kundnöjdhet. I rollen ingår även att hantera utgående samtal. Teamet arbetar tillsammans mot gemensamma mål som exempelvis korta svars- och lösningstider samt hög kundnöjdhet.Vi värdesätter samarbete högt och hos oss är det viktigt att alla bidrar aktivt i det dagliga arbetet för att vi tillsammans ska nå framgång. Dina arbetsuppgifter innebär att: Hitta rätt lösningar för våra kunder och leverera förstklassig service. Säkerställa att kunden hålls informerad genom hela processen. Hantera ärenden med varierande omfattning och svårighetsgrad. Vem är du? - Du har slutförd gymnasieutbildning. Gärnaenslutfördhögskoleutbildning inomrelevant område,t ex ekonomi, IT. - Du har en positiv inställning,är kommunikativ och tycker om atthjälpa och serva kunder. - Du älskaratt hitta lösningar och vända kundutmaningar till möjligheter. Du har en naturligförmåga att hantera kundklagomål på ett professionellt och lösningsorienterat sätt. - Du är noggrann, flexibel och tycker om att lära dig nya saker. - Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska - Du har goda IT-kunskaper och håller dig uppdaterad om ny teknik inom området telefoni och datorer. Du är intresserad av att lära dig nytt inom området. - Du tycker om utveckling, bidrar med idéer och engagemang samt har en vilja att hitta förbättringar i verksamhet och arbetssätt. Vad vi erbjuder Hos Tellit får du möjlighet att arbeta i en engagerad och inspirerande arbetsmiljö där vi värnar om våra medarbetare och kunder. Vi erbjuder dig varierande uppgifter, en introduktion för att du ska känna dig trygg i vårt arbetssätt och våra system samt kollegor som finns där för dig när det behövs. Ansökan Hos oss är du inte bara en del av ett team – du blir en del av något större. Låter detta intressant?Välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi går igenom ansökningarna löpande.Vi ser fram emot att få veta mer om dig!

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Konsultchef till DFDS Professionals!
DFDS Professionals AB
Personal- och HR-specialister

Vill du vara med på en spännande resa, i ett dedikerat team på ett företag där vi erbjuder de bästa bemannings- och rekryteringslösningarna inom branschen? Då har du kommit rätt! DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter. Vi erbjuder även skräddarsydda bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Om tjänsten Du kommer att ansvara för hela samarbetet med kunder inom området transport, från att förstå kundens behov, bygga förtroende och leverera mot höga förväntningar. För att kunna utveckla och öka försäljningen kommer nätverkande och att bygga starka och hållbara professionella relationer vara en viktig del av din roll. Lika viktigt är ditt personalansvar där du leder, coachar, inspirerar och utvecklar våra medarbetare som arbetar som konsulter. Ditt personalansvar löper genom hela medarbetarresan. Allt från att rekrytera, anställa, introducera till att utveckla och behålla. Du kommer att äga hela rekryteringsprocessen och ansvara för att matcha rätt kandidat mot kundens behov. Det viktigaste är att du skapar engagemang och bygger ett starkt team som vill leverera. I denna roll kommer ingen dag att vara den andra lik och du kommer att behöva agera och fatta beslut dagligen samtidigt som du behöver har förmågan att arbeta proaktivt. Gillar du att blanda operativa arbetsuppgifter med affärsutveckling är du helt rätt för jobbet! Du kommer utgå ifrån DFDS Professionals kontor i Arendal, och kommer ha kollegor i Göteborg, Jönköping och Borås. Vem är du? För att lyckas och trivas i rollen behöver du ha ett starkt inre driv, uppskatta samarbete och nätverkande samt vara bekväm med att fatta beslut. Du är van vid att arbeta självständigt och ta eget ansvar. Rollens komplexitet och dess innehåll kräver förmågan att prioritera och hitta kreativa lösningar. Du motiveras av försäljning och att nå goda resultat samtidigt som du ger förstklassig service till kunderna. Du har ett proaktivt förhållningssätt och ser alltid till att lyssna på kunders, medarbetares och potentiella kandidaters behov. Viktigast av allt är att du är en inspirerande och kommunikativ ledare med ett lösningsorienterat och coachande mindset. Krav Tidigare erfarenhet av bemanningsbranschen Körkort och tillgång till egen bil God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Meriterande för tjänsten Akademisk bakgrund inom Personalvetenskap eller liknande Kan använda fler språk än Svenska och Engelska Kunskap omregler kring chaufförers kör- och vilotider Vad erbjuder vi? Du erbjuds ett jobb fullt av variation och möjligheter att utvecklas, både professionellt och som person. Du kommer att få tydliga mål om vad du förväntas åstadkomma, ett oberoende mandat och de resurser som behövs för att lyckas. Du kommer att ingå i ett ambitiöst team som har roligt på jobbet. På DFDS möter du en organisation med stor passion och mycket hjärta med fantastiska möjligheter för rätt person att växa. Kontaktuppgifter Låter jobbet intressant? Vänta inte med att skicka in din ansökan då rekryteringsarbetet sker löpande. Alla ansökningar kommer att behandlas konfidentiellt. För eventuella frågor angående tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Antonia Wahlstedt på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan DFDS Group DFDS Group har 14 000 anställda i över 20 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 3,7 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. SökordDFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Bemanning| Konsultchef| Lastbilschaufför

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Receptionist
DM TAK AB
Kundtjänstpersonal

DM TAK är ett stabilt, professionellt och sedan länge, växande företag som arbetar med högkvalitativ takläggning och takservice inom Stockholmregionen. Vi jobbar för att leverera tak som håller längre. Företaget har idag 24 anställda som arbetar eller utgår från våra lokaler i Länna Industriområde, som i sin tur samarbetar med ca 40 underentreprenörer. Just nu söker vi en person som från vårt kontor kan ta emot och hantera inkommande besök, samtal och mail och därmed hjälpa våra kunder och vårt team genom att vara en trygg och effektiv nyckelperson i vår reception.Vi söker därför en STABIL OCH KUNDORIENTERAD RECEPTIONIST Gällande dig: Du kommer vara vårt ansikte utåt och faktiskt även inåt. Du behandlar med andra ord alla bra.Du kommer att ta hand om inkommande mejlförfrågningar, ta emot samtal från kunder och intressenter, ibland (under lågsäsong) kan du även ringa upp potentiella kunder och boka in dem för möten med våra duktiga säljare. Man behöver inte nödvändigtvis ha erfarenhet från takbranschen eller ens som receptionist - vi letar efter någon som är stabil och som under en ansenlig tid framåt är genuint villig och intresserad av att leverera denna värdefulla service.Du är känd för att vara effektiv, gillar att få saker gjorda och bra på att skapa ordning och rutiner.Det du eventuellt inte kan om datorer och teknik är du villig att lära dig.Det kan ibland bli mycket som händer samtidigt och du kan trots det hålla dig lugn och fokuserad och fortsätta att vilja hjälpa till.Det här är inget ”enkelt jobb” utan ett arbete där du gradvis behöver lära dig mer och mer för att vara på topp.Det krävs även att du behärskar det svenska språket väl, i både tal och skrift.Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling, produktivitetoch kundnöjdhet är i fokus. Det i sin tur skapar ett vinnande team och vinnande medarbetare.Vi ger dig tydliga arbetsuppgifter med en vettig struktur, bra instruktioner och om du är ambitiös, löpande utbildning, vilket möjliggör ett alltmer effektivt arbete och med tiden, större ansvarstagande.Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Du kommer få jobba mot uppsatta och tydliga mål som följs upp. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där produktion och framgångar firas. Låter det här som ett jobb för dig? Skicka in din ansökan redan idag!

29 januari 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Rekryterare
DM TAK AB
Personal- och HR-specialister

Vill du ta nästa steg i din karriär och arbeta i en familjär arbetsmiljö med trevliga och engagerade kollegor? Då kan du vara vårt nästa stjärnskott hos DM TAK AB! Vi är ett växande företag och vi söker nu en driven rekryterare till vårt team! Rollen som rekryterare I rollen som rekryterare kommer du att ha en nyckelposition där du nära samarbetar med personalchefen för att attrahera och identifiera kompetent personal till vår organisation. Din roll kommer att involvera hela rekryteringsprocessen, från att skapa och marknadsföra jobbannonser till att aktivt söka upp potentiella kandidater och genomföra intervjuer. Vi söker dig som Har god kommunikationsförmåga, och behärskar det svenska språket i både tal och skrift. Är kreativ i din approach för att attrahera rätt kandidater. Är driven, lösningsorienterad och målinriktad. Har normal till god datavana. Har erfarenhet inom rekrytering är meriterande. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling och trivsel är i fokus. Med trevliga och stöttande kollegor skapar vi en familjär och rolig arbetsmiljö. Vi ser till att alla nya medarbetare får en bra introduktion och onboarding för att komma in i arbetet på bästa sätt. Dessutom har vi tydliga arbetsuppgifter och en tydlig struktur, vilket möjliggör ett effektivt arbete. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där framgångar firas.

29 januari 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Konsultuppdrag som ekonomiassistent till centrala Stockholm
Andara Group AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi söker en noggrann och engagerad ekonomiassistent för ett spännande konsultuppdrag i hjärtat av Stockholm. Är du en teamorienterad person med en stark ekonomisk bakgrund? Då kan detta vara möjligheten för dig! Om rollenSom ekonomiassistent kommer du vara en integrerad del av vårt ekonomiteam. Du kommer att hantera dagliga administrativa uppgifter och spela en viktig roll i att stödja vår kunds ekonomiska processer. Uppdraget erbjuder goda möjligheter till professionell utveckling och lärande. Ansvarsområden och arbetsuppgifter Hantera kund- och leverantörsreskontra Sköta in- och utbetalningar Utföra fakturering och hantera påminnelser och inkasso Löpande bokföring och diverse ekonomiadministration Assistera vid månads- och årsbokslut Kvalifikationer och personliga egenskaper Utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet Erfarenhet av fakturahantering och reskontra Goda kunskaper i Excel och vana vid ekonomisystem, gärna Agresso Stark kommunikationsförmåga på både svenska och engelska Analytisk och noggrann med förmåga att hantera detaljer Vi söker en ansvarstagande person som är van vid att arbeta både självständigt och i team. Flexibilitet och förmågan att anpassa sig i en dynamisk arbetsmiljö ses som betydande för tjänsten. Anställningsform och arbetsplatsTjänsten är ett konsultuppdrag på heltid, placerad i centrala Stockholm. Uppdraget påbörjas omgående 3-6 månadermed möjlighet till förlängning. Kontakt och ansökanVid frågor om tjänsten, vänligen kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Kundservicemedarbetare
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Om uppdraget Vi söker nu efter en engagerad kundservicemedarbetare till vår fina kund i Lund. Här kommer du att bli endel av ett härligt team och du kommer att hantera inkommande samtal, e-post och chatt där du hjälper kunder med deras frågor och behov. Utöver detta ingår även enklare administrativa uppgifter såsom registrering och hantering av listor. För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en stark känsla för service, god kommunikativ förmåga och lätt för att lära dig nya system. Du kommer att arbeta med att ge professionellt stöd och vägledning, samtidigt som du håller dig uppdaterad om företagets produkter och tjänster. Branschen är i ständig utveckling, och vi söker därför dig som är stresstålig, anpassningsbar och gillar förändring. Önskat startdatum: 1a Mars 2025 Kvalifikationer Erfarenhet av kundservice eller annat arbete med kundkontakt. Goda systemkunskaper Flytande i både svenska och engelska, i både skrift och tal Meriterande Erfarenhet från energibranschen eller teknisk support där komplexa samtal förekommer. Mer kring tjänsten Detta är ett konsultuppdrag med start 1a mars 2025 (start kan eventuellt ske tidigare) till och med 1a september 2025. Du blir anställd via oss på The Place och det finns en eventuell chans till förlängning eller övertag från kundföretaget. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag, då urval sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Logistic Service Coordinator till Anora
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Har du tidigare erfarenhet från en kundnära roll och trivs i en snabbrörlig miljö? Vill du dessutom bli en viktig del av ett ledande företag inom vin- och spritbranschen? Du välkomnas till en flexibel arbetsplats med fokus på att leverera bästa möjliga service. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från 1/4–31/8–2024. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Anora. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget, samt eventuell överrekrytering på sikt. Om företaget Anora är ledande inom vin och sprit i Norden och är en global industriföregångare inom hållbarhet. Anoras marknadsledande profil består av ikoniska nordiska varumärken, såväl som ett brett utbud av framstående internationella märken inom vin och sprit. De exporterar i dagsläget till över 30 marknader Globalt. Anora Group inkluderar också Anora Industrial och logistikföretaget Vectura. År 2023 var Anoras nettointäkter 727,6 miljoner euro och företaget sysselsätter cirka 1 200 yrkesverksamma. Anoras aktier är noterade på Nasdaq Helsinki. Anoras starka partnerportfölj inkluderar kända viner, såsom Laroche, Penfolds och Louis Roederer, såväl som välkända spritmärken, som Jack Daniels, Fireball, Fernet Branca, Jose Cuervo och Koskenkorva vodka. Nu söker de en ny medarbetare till sitt svenska huvudkontor i trevliga lokaler på Birger Jarlsgatan i centrala Stockholm. Här tar du plats i kundservice-teamet bestående av 5 personer, med en kultur präglas stämningen av glädje, hjälpsamhet och servicekänsla. Arbetsuppgifter I rollen som Logistic Service Coordinator hos Anora arbetar du i en bred tjänst där ditt huvudsakliga ansvar är att ta emot och hantera kundärenden. Detta innebär en varierad roll med fokus på kundkontakt och administration, samt nära samarbete med interna stakeholders såsom säljorganisation, lager och transport. Du hanterar ofta brådskande ärenden från kunder, där ditt primära syfte är att felsöka och säkerställa en kvalitativ leverans. Kunderna inkluderar allt från restauranger och grossister till Systembolaget. Arbetet innebär bland annat att: • Ta emot mejl och inkommande samtal gällande leveransfrågor, reklamationer, returer och diverse avvikelser. • Administrera ärenden i hanteringssystem, lägga order och registrera nya kunder i affärssystemet SAP. • Ha nära kontakt med lagret, transportavdelningen och externa distributionspartners för att säkerställa att kundernas behov tillgodoses. • Alltid sträva efter att ge service i toppklass och stärka samarbetet samt partnerskapet med kunder.Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Tidigare arbetslivserfarenhet från en roll med kundkontakt och/eller administrativa uppgifter• Utmärkt systemvana samt goda kunskaper i Office-paketet • Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift • Tidigare erfarenhet i affärssystemet SAP är meriterande. • Erfarenhet inom FMCG alternativt dryckesbranschen är meriterande För att trivas i rollen är du en självgående person med ett starkt driv och engagemang, som har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete effektivt. Eftersom du kommer att arbeta i en roll med många kontaktytor, trivs du i samarbeten och har en god kommunikativ förmåga. Du är serviceinriktad och har alltid en öppen och lösningsorienterad inställning, med lätthet för att hitta alternativa lösningar på frågor utan givna svar. Du gillar att arbeta i ett högt tempo och hanterar en hög arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten på ditt arbete. Slutligen tar du ett stort ansvar för din yrkesroll, är initiativrik och har ett starkt ägandeskap för att driva arbetet framåt. Övrig information Start: I början av april Plats: Centrala Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

29 januari 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025