Assignment description För vår kund söker vi en Projektledare. Enheten för utveckling består av 8 medarbetare med rollerna portföljledare, projektledare, utvecklingsledare, processamordnare och testledare. Enheten för utveckling har en viktig roll i att, tillsammans med socialförvaltningarna, driva verksamhetsutveckling med stöd av digitalisering och automatisering. Enheten har både i uppdrag att stötta verksamheterna att ta fram och definiera behov av nya digitala lösningar och att driva de utvecklingsprojekt som prioriteras. Enheten har ett nära samarbete med TID och med andra funktioner inom den egna och de andra socialförvaltningarna. Det är två projekt/förstudier som kommer att behöva drivas under våren. Projekt som kommer att behöva drivas primärt under våren är: förstudie avseende digital tidbokningsfunktion med digitala påminnelser inom socialtjänsten. Projekt som senast 2025-07-01 ska tillhandahålla en interim lösning som hjälper berörda verksamheter att uppfylla de nya lagkraven för dokumentation av insatser utan myndighetsbeslut. samt senast 2025-12-31 föreslå ett nytt fullgott alternativ för denna typ av dokumentation Rollbeskrivning: Projektledare som ska utföra, inom projektledning, vanligt förekommande arbetsuppgifter. Skallkrav: Projektmetodik: Gedigen kunskap om PPS (Praktisk ProjektStyrning) och erfarenhet av att leda projekt enligt PPS-metoden. Erfarenhet av verktyget Antura Teknisk kompetens: Förståelse för systemintegrationer och API-hantering. Grundläggande kunskap om molntjänster och IT-infrastruktur Förmåga att leda och arbeta med tekniska dokumentationer och kravspecifikationer. Tidigare erfarenhet: Dokumenterad erfarenhet som projektledare i offentlig sektor, särskilt inom digitalisering eller verksamhetsutveckling. Erfarenhet av samarbete med både interna och externa intressenter, inklusive politiskt styrda organisationer. Erfarenhet av att leda och hantera krav från dataskydds- och informationssäkerhet Personliga egenskaper: Stark kommunikativ förmåga och förmåga att anpassa budskap till olika målgrupper. Lösningsorienterad och analytisk, med förmåga att snabbt sätta sig in i komplexa frågeställningar. God förmåga att hantera konflikter och bygga samarbete i tvärfunktionella team. Strukturerad och noggrann, med förmåga att leverera enligt uppsatta mål och tidsramar. Drivande och engagerad, med fokus på att skapa värde för verksamheten och medborgarna. Meriterande krav: Projektmetodik: Förståelse för agila metoder (Scrum, Kanban) och förmåga att kombinera dessa med traditionell projektstyrning. Förmåga att upprätta och följa projektplaner, inklusive tidplan, budget och resursallokering. Erfarenhet av riskhantering och kvalitetssäkring inom projekt. Färdighet i att bygga en projektorganisation, rapportera till styrgrupper och ledningsnivå. Teknisk kompetens: Erfarenhet av digitala plattformar och verktyg som används i offentlig sektor (t.ex. Treserva eller motsvarande). Erfarenhet av arbete med ärendehanteringssystem och e-tjänster. Tidigare erfarenhet: Tidigare arbete med projekt som innefattar regelstyrda verksamheter, exempelvis socialtjänst, vård och omsorg eller utbildning. Genomförda projekt med liknande omfattning och komplexitet Leda fysiska och virtuella team Utbildning/certifieringar: Relevant högskole- eller universitetsutbildning (t.ex. inom IT, teknik, projektledning eller offentlig förvaltning). Certifiering i PPS, eller erfarenhet av dokumenterat arbete enligt PPS-metodik. Meriterande med certifieringar i projektledning, exempelvis PRINCE2 Certifiering eller utbildning i agila metoder, exempelvis Certified Scrum Master (CSM) eller SAFe. Meriterande med utbildning inom förändringsledning Period: From snarast möjligt – och i första hand fram till midsommar med eventuell möjlighet till förlängning. Hybrid: 1-2 dagar per vecka distans men alltid på plats tisdagar och onsdagar. Languages: Swedish (Proficient) Assignment period: 01 Feb 2025 - 20 Jun 2025 Deadline: 13 Januari
Vi söker en driven och engagerad administratörför uppdrag på 6 månader i Malmö. Om rollen Du kommer säkerställa attfakturering av servicearbeten, underhåll av kundportaler samt relaterade administrativa uppgifter sker på rätt sätt. I rollen ingår även att aktivt bidra till utveckling och effektivisering av processer. Med breda kontaktytor internt och externt arbetar du nära kunder, servicetekniker och interna avdelningar för att säkerställa att fakturaunderlagen är i toppklass. Vem är du? Vi söker dig som är strukturerad, ansvarstagande och serviceinriktad. Du är självgående och har en lösningsorienterad inställning till ditt arbete. Dessutom trivs du i en roll med många kontaktytor och är en skicklig kommunikatör. Krav och kvalifikationer Utbildning: Minst gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning eller motsvarande. Erfarenhet: 1-2 års relevant arbetslivserfarenhet. Tidigare arbete i affärssystem är meriterande. Kompetenser: God planeringsförmåga och administrativ skicklighet. Grundläggande ekonomisk förståelse. Språk: Mycket god svenska i tal och skrift. God engelska i tal och skrift. Teknik: MS Office. Erfarenhet av ERP-system. Personliga egenskaper Strukturerad och noggrann. God samarbetsförmåga. Kommunikativ och affärsmässig. Lösnings- och serviceorienterad. Snabba puckar - söka redan idag!
SNABBFAKTA Omfattning:Deltid, två timmar per dagArbetstider:Måndag – fredag kl. 11.30-13.30Ort:StockholmStartdatum: OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning6 månader med stora chanser till förlängning (detta är en långsiktig tjänst) Studerar du och söker en deltidstjänst eller har du en annan sysselsättning som du vill kombinera med en tjänst på 2 timmar per dag? Då kan denna tjänst vara en perfekt match för dig!DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu en receptionist/konferensvärd till vår kund som är ett utbildningsföretag. DIN ROLLI rollen som receptionist/konferensvärd kommer du att agera lunchavlösare och ansvara för att leverera service i världsklass till besökare och interna kollegor. Du har en viktig roll som ansiktet utåt för vår kund och externa besökare. Du kommer även svara på inkommande telefonsamtal, hantera administrativa uppgifter och hålla samtliga konferensytor rena och välkomnande. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Ta emot och välkomna besökare Växelhantering Beställningar av luncher och fikabröd Ta hand om disk efter serverade luncher Förbereda inför och efter möten/ konferenser Kontakt med leverantörer och bud Posthantering VEM ÄR DU? Som person är du initiativtagande och självgående!Du brinner för att göra det lilla extra för att skapa trivsel på kontoret. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, är flexibel och älskar att leverera högklassig service. Vidare är du ansvarstagande, lösningsorienterad och proaktiv i ditt arbete. Du som söker uppfyller nedan krav: Har tidigare arbetat inom serviceinriktade roller och/eller som receptionist Har goda kunskaper i Office-paketet Talar och skriver obehindrat på svenska Du ser dig långsiktigt i en deltidstjänst VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Brinner du för att möta kunder och erbjuda service i världsklass? Då kan det vara dig vi söker till vår kund i Göteborg Är du intresserad och tror att det är dig vi söker? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.Om rollenSom skaderådgivare på skadeverkstaden är den centrala uppgiften att jobba med service, kundbemötande och rådgivning. I arbetsuppgifterna ingår att ta hand om kundbokningar såsom service och reparationer, göra skadeberäkningar, boka och planera jobb till mekanikerna samt hantera betalningar av kunden. Du lämnar förslag på åtgärder samt priskalkyler och offerter till kund och försäkringsbolag. Det ingår i rollen att fördela inbokade arbeten till verkstaden på ett så effektivt sätt att avtalade leveranstider infrias till kunden. Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos kund Din profilVi är i behov av dig som har kunskap om bilar och bilreparationer. Vi ser gärna att du har erfarenhet från arbete såsom skadeberäknare/skaderådgivare, mekaniker eller skadereparatör och har god förståelse för verkstadens alla processer. Fordonsteknisk utbildning och dokumenterad erfarenhet från bilbranschen är mycket meriterande. Det är även meriterande ifall du arbetat i affärssytemen Kobra och/eller Cabas. Ett krav är vana att arbeta med telefon och dator som arbetsredskap.För att lyckas i rollen är det viktigt att du har en god känsla för service och du har inställningen att alltid se lösningar. Du strävar efter att skapa goda relationer med både kunder och medarbetare. Då arbetsuppgifterna är många samt innebär en del planering och administration är det viktigt att du kan prioritera och vara strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt.B-Körkort är ett krav och du måste behärska det svenska språket både i tal och skrift. Vi erbjuderVi erbjuder ett spännande arbete i ett expansivt företag, goda förtjänstmöjligheter och självständigt arbete i en region med goda förutsättningar. Välkommen med din ansökan!Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin, som hanterar ansökningar löpande.Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag!
ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu en Kundrådgivare!Vi söker en serviceinriktad person med en positiv attitydsom kan hantera alla kundkontakter inkomna via telefon, mejl, chatt eller webb. Du kommer ansvaraför alla nyttigheter inom Elnät, Elhandel, Fiber och fjärrvärme. Kvalifikationer Du har en gymnasieexamen. Du har god datorvana och erfarenhet av att arbeta med service. Du är flytande i svenska i tal och skrift. Erfarenhet av att arbeta inom energibranschen är meriterande. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen som Kundrådgivare kan du arbeta självständigt och har ett eget driv. Du tar egna initiativ och har förmågan att arbeta effektivt och proaktivt. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omkring 2025-03-01och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-08-31med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).
Har du energibranschen i ryggsäcken och administrativa färdigheter, kundfokus och högt engagemang? Samtidigt som du vill vara en viktigfunktion på ett kommersielltföretag som har hög tillväxttakt.Vi på Progressio letar för vår samarbetspartnerEneas Services ABefter en strukturerad och effektiv kollega som haradministrativa färdigheter, ett öga för detaljer och gillar attutveckla processen.Är det du? Då ska du läsa vidare. ROLLEN Arbetet inom kundserviceär du säljavdelningens högra hand när det kommer till energibranschen. Du hjälper säljarna med avtalsgranskning och hantering av kundavtal, samt tar över den dagliga dialogenmed leverantörer och företagskunder vi mail och telefon.Du är digitalt kunnig och har lätt att navigera i vårt backloggsystem. Samtidigt som du är van vid att säkerställa leverans på ett smidigt och enkelt sätt.Att hantera kunder och dess frågor gör du på ett professionellt och pålitligt sätt. Viktig aspekt är att ligga steget före och behålla nuvarande kunder där stor vikt ligger i winback & turns. DET HÄR ÄR DU- Har en bakgrund inom energibranschen- Du har en stor drivkraft samt egen motivation- Du är proaktiv och lösningsorienterad- Du har en exceptionellt öga för kundservice- Du är flexibel mellan arbetsuppgifter och har god prioriteringsförmåga- Är en teamplayerVI ERBJUDER - En dynamisk arbetsmiljö med fantastiska kollegor- Möjlighet att växa och utvecklas inom företaget- Möjlighet till remotejobb- En arbetsplats där dina idéer och initiativ värdesättsOM ARBETSGIVARENVENI Energy Group, Eneas’ moderbolag, grundades 1995 och har tagit positionen som Nordens ledande aktör inom samköps- och energitjänster. Vi skapar värde för över 50 000 företag och hanterar kraftinköp för 12 TWh per år. Koncernen består idag av över 500 anställda och har kontor i: Norge: Drammen och Trondheim. Sverige: Göteborg och Östersund. Finland: Hämeenlinna och Tampere. Tyskland: Biblis. Spanien: Malaga.VENI Energy Group är en koncern med fokus på hållbarhet, mångfald, god lönsamhet, snabb tillväxt och höga ambitioner för vidare utveckling. Vi arbetar genom våra kärnvärden: kundfokus, engagemang och pålitlighet. Eneas Services AB, en del av VENI Energy Group, har sitt kontor i Mölndal, Sverige. Här arbetar mer än 15 anställda med fokus på kunskapsdelning och trivsel. VID FRÅGOR KRINGTJÄNSTENMagnus [email protected]ÄNSTEN100% tillsvidare anställning med 6 månaders provanställningLön efter överrenskommelseÖvriga förmåner med friskvård, pension osv.Tillträde: 1 februariLön 30-35 000 kr/månad
Svensktalande kundtjänst med brinnande intresse för kund nöjdhet till one.com i Malmö! Tycker du om att prata med människor på telefon? Är du snabb på tangenterna och kan chatta och skriva mail med kunder? Är du lösningsfokuserad, inkännande och drivs av att göra kunder nöjda och sporras av att hjälpa människor, att ge utmärkt service och att lösa problem? Då har vi rätt tjänst för dig på vårt support-center i Malmö! Där hjälper vi kunder via telefon, chatt och epost med deras hostinglösningar, tekniska problem och allt som kan uppkomma för en användare som försöker skapa sig en plats på Internet med hemsida, epost och domän. På one.com har vi vår kundkontakt som högsta prioritet och arbetar hårt för att alltid ge support och kundtjänst i världsklass, för att försäkra oss om att även I en marknad med hård konkurrens så känner våra kunder att de har allt de behöver och lite till. Och nu behöver vi utöka vårt team med en ny support agent för den svenska sidan av marknaden till vårt kontor i Glasvasen; precis bredvid Malmö Central. Detta är en unik möjlighet att vara en del av ett team av både danska och svenska kollegor som tillsammans jobbar mot samma mål; att ge Nordens absolut bästa support och kundservice åt våra kunder. Vi gör ingenting halvdant utan arbetar kontinuerligt på att överträffa oss själva, samtidigt som vi har roligt på jobbet och utvecklas både individuellt och som ett team. Ansvarsområden och vem vi söker Vi vill som sagt ge våra kunder en upplevelse i världsklass när de kontaktar oss för support. Det handlar inte bara om att lösa problemet; det handlar om att överträffa kundens förväntningar och förstå värdet av empati, förståelse och personlighet. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill” så vad du har gjort tidigare är mindre viktigt, det viktigaste för oss är att du har en vilja att lära dig, en väldigt starkt önskan att ge service utöver det vanliga och att du är positiv, öppen och utåtriktad. Din mest viktiga uppgift blir att ta emot kunder via telefon, chatt och epost för att hjälpa kunder med allehanda tekniska (och ibland mindre tekniska) problem, samt att se till att kunden du talar med har rätt paket, har rätt produkter och inte saknar något från oss. Så skicka in din ansökan så snart som möjligt ifall du tycker att detta är du: Kundfokuserad och med en stark önskan att hjälpa till-Grundläggande IT-vana Utmärkt kommunikationsförmåga både skriftligt och muntligt Du kan tala och skriva på engelska (då vi är ett bolag med många nationaliteter och kontor på olika delar i världen sker den mesta interna kommunikationen på engelska) Positiv och framåt, “glaset är halvfullt”-attityd Stor villighet att lära Tålmodig, stresstålig och anpassningsbar vid förändringar Målinriktad, ”vinnarskalle” och drivs av att slå uppsatta förväntningar Stor förmåga att ta feedback och coachning för att utvecklas Ödmjuk Flexibel och med en förmåga att tänka utanför boxen Erfarenhet från kundtjänst, support eller försäljning är ett plus men inget krav Förmåga att göra många saker samtidigt Vi erbjuder En heltidstjänst I ett stort företag inom hosting- och domänbranschen som rör sig fort framåt, där du blir en del av ett varmt team som alla arbetar tillsammans för att överträffa förväntningar. Du kommer arbeta I Glasvasen precis vid Malmö Central. Arbetet är förlagt mellan 08-18 (7,5 h per dag) på vardagar. Arbete på helger och röda dagar förekommer. Vi erbjuder en hybrid arbetsmodell, men under de första månaderna av din anställning kommer du att arbeta 100% på kontoret för att säkerställa en gedigen upplärning och introduktion. Fast lön, sjukvårdsförsäkring, lunchdeals, omfattande utbildning med mera. Startdatum Vi behöver dig så snart som möjligt, så skicka in din ansökan snarast för intervjuer sker löpande. Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Christoffer Polizonis Team Lead, på [email protected]: The minimum gross salary for this position is 26 000 SEK for 37.5 hours/week. Actual compensation can be above this, depending on qualifications and professional experience. We don't care whether you are female, male or diverse, where you come from, how old you are, what colour your skin is or what you believe in. For us, the focus is on mutual respect, personal appreciation as well as fun and motivation at work. Develop yourself - your personality - because we focus on you as a person and team member. We want to continue to grow with you. That's why we look forward to getting to know you.
Dansktalende supporter, der brænder for tilfredse kunder, søges til one.com i Malmø! Kan du lide at snakke med mennesker? Er du løsningsfokuseret, empatisk og drives af at gøre kunderne glade? Bliver du høj af at hjælpe mennesker, af at give den perfekte service og af at løse problemer? Så har vi lige den rette stilling til dig på vores supportkontor i Malmø! Der hjælper vi kunder via chat, e-mail og telefon med deres webhosting løsninger, tekniske problemer og alt, der kan opstå for en bruger, som forsøger at skabe sig en plads på internettet med hjemmeside, e-mail og domæne. Hos one.com har vi vores kundekontakt som højeste prioritet! Vi arbejder hårdt for altid at yde support og kundeservice i verdensklasse, for at sikre os, at selv på et marked med hård konkurrence, føler vores kunder at de får alt de behøver, og lidt til. Dette er en unik mulighed for at blive en del af et team hvor alle arbejder mod samme mål: at yde nordens absolut bedste support og kundeservice til vores kunder. Vi gør ingenting halvhjertet, men arbejder kontinuerligt for at overgå os selv, mens vi har det sjovt på arbejdet og udvikler os både individuelt og som et team. Ansvarsområder og hvem vi søger Vi vil som sagt give vores kunder en oplevelse i verdensklasse når de kontakter os for support. Det handler ikke bare om at løse problemet; det handler om at overgå kundens forventninger ved at forstå værdien af empati, forståelse og personlighed. Vi tror på ”hire for attitude, train for skill” så hvad du end har gjort tidligere er mindre vigtigt. Det vigtigste for os er, at du har en vilje til at lære, et stærkt ønske om at yde en service ud over det sædvanlige og, at du er positiv, åben og udadvendt. Din vigtigste opgave vil være at tage imod kunder via chat, e-mail og telefon for at hjælpe dem med alle mulige tekniske (og under tiden mindre tekniske) problemer og for at sikre, at den kunde du taler med, har den rigtige pakke, har de rigtige produkter og ikke går glip af noget fra os. Send din ansøgning så hurtigt som muligt hvis du synes følgende passer på dig Du kan tale og skrive på engelsk (da vi er et firma med mange nationaliteter og kontorer i forskellige dele af verden, sker det meste af vores interne kommunikation på engelsk) Teknisk forståelse samt kendskab til wordpress på bruger- og administrations-niveau Erfaring fra kundeservice, support eller salg er et plus, men ikke et krav Tålmodig, kan håndtere stres og er god til at tilpasse sig forandringer Målrettet ”vinder” der drives af at slå de gængse forventninger God evne til at tage feedback og coaching for at udvikles Kundefokuseret og med et stærkt ønske om at hjælpe Fleksibel og med evnen til at tænke uden for boksen Positiv og ”glasset er halvt fyldt” attitude Grundlæggende IT-færdigheder Stor vilje til at lære Ydmyg Praktisk Stillingen er på fuld tid med 37,5 timer om ugen. Din arbejdstid planlægges på en ugentlig plan med 7,5 timer hver dag, ekskl. frokost, i nogle tilfælde forventes du at arbejde i weekender. Startlønnen vil være SEK 26 000 pr. måned med mulighed for opstart hurtigst muligt! Vi tilbyder en hybrid arbejdsmodel, men de første par måneder af din ansættelse vil du arbejde 100 % på kontoret for at sikre en grundig oplæring og introduktion. Du kommer til at arbejde på vores kontor i Glasvasen lige ved Malmö Central. Interviews vil blive afholdt løbende. For yderligere spørgsmål vedrørende stillingen kan du sende en mail til Karen Brandt, Team Lead på [email protected] We don't care whether you are female, male or diverse, where you come from, how old you are, what colour your skin is or what you believe in. For us, the focus is on mutual respect, personal appreciation as well as fun and motivation at work. Develop yourself - your personality - because we focus on you as a person and team member. We want to continue to grow with you. That's why we look forward to getting to know you.
SNABBFAKTA Omfattning: DeltidArbetstider: Måndag-torsdag: kl. 8.30-14:00Ort: CentralaStockholmStartdatum:OmgåendeUppdragslängd: Januari-juni (med chans till förlängning)Anställningsform:Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nuen Office Coordinator till vår kund som är ett internationellt techbolag. Du kommer ingå i ett mindre team. Du arbetar på kundens kontor i centrala Stockholm och du förväntas att vara på plats på kontoret varje dag.Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens. DIN ROLL I rollen som Office Coordinator ser du till att den dagliga driften på kontoret flyter på och stöttar dina kollegormed olika kontorsrelaterade ärenden. Duser till att de anställda samt externa besökare får den bästa upplevelsen när de kommer till kontoret. Arbetsuppgifter som ingår i rollen: Ta emot besökare Onboarding och offboarding av anställda Beställa och förbereda lunch inför event och möten Se till att kontorsutrymmet och konferensrummen är organiserade och rena Ta hand om allt som behövs för ett fungerande kök så som diskmaskiner, fylla på kaffemaskiner etc. Intern och extern kommunikation via telefonsamtal, mejl och Slack Hjälpa till att koordinera personalaktiviteter Se till att alla lagstadgade krav på kontoret uppfylls VEM ÄR DU? Du erbjuder en service av högsta kvalitet med en professionell hållning och brinner för att skapa en positiv medarbetarupplevelse. Genom att agera proaktivt strävar du efter att skapa en trivsam arbetsmiljö och säkerställer höga standarder när det gäller effektivitet, kommunikation och säkerhet. Du är van vid att arbeta på ett strukturerat sätt och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du förstår vikten av att alla uppgifter är viktiga, från högt till lågt. Krav för tjänsten: Du har erfarenhet frånen liknande roll Har erfarenhet från en serviceroll Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska Meriterande om du har erfarenhet från hotell- eller restaurangbranschen. VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Vill du ta nästa steg i din karriär och arbeta i en familjär arbetsmiljö med trevliga och engagerade kollegor? Då kan du vara vårt nästa stjärnskott hos DM TAK AB! Vi är ett växande företag och vi söker nu en driven rekryterare till vårt team! Rollen som rekryterare I rollen som rekryterare kommer du att ha en nyckelposition där du nära samarbetar med personalchefen för att attrahera och identifiera kompetent personal till vår organisation. Din roll kommer att involvera hela rekryteringsprocessen, från att skapa och marknadsföra jobbannonser till att aktivt söka upp potentiella kandidater och genomföra intervjuer. Vi söker dig som Har god kommunikationsförmåga, och behärskar det svenska språket i både tal och skrift. Är kreativ i din approach för att attrahera rätt kandidater. Är driven, lösningsorienterad och målinriktad. Har normal till god datavana. Har erfarenhet inom rekrytering är meriterande. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder en arbetsplats där utveckling och trivsel är i fokus. Med trevliga och stöttande kollegor skapar vi en familjär och rolig arbetsmiljö. Vi ser till att alla nya medarbetare får en bra introduktion och onboarding för att komma in i arbetet på bästa sätt. Dessutom har vi tydliga arbetsuppgifter och en tydlig struktur, vilket möjliggör ett effektivt arbete. Vi värnar om rak och tydlig kommunikation för att skapa trygghet och stabilitet. Tillsammans skapar vi en arbetsplats där alla kan utvecklas, där idéer tas på allvar och där framgångar firas.
Välj ett jobb för att visa detaljer