Hyresadministratör 75% Konsultuppdrag
Lundin & Boström Hr AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Lundin & Boström jobbar med rekrytering, uthyrning av resurskonsulter och HR-projekt åt företag i olika branscher. Lundin & Boströms kärnvärden är Närhet, Engagemang och Kvalitet. De beskriver vad vi står för och hur vi jobbar. Vi är en expanderande arbetsgivare som värnar om nära relationer med såväl våra medarbetare som våra kunder. Vår huvudsakliga marknad är Dalarna med omnejd, men vi genomför även uppdrag på andra platser i landet och världen. Hyresadministratör till Fastighetsbolag i Borlänge 75% Vill du arbeta i ett företag som präglas av laganda, prestigelöshet och nära relationer till våra hyresgäster? Trivs du i en administrativ roll med varierande arbetsuppgifter och stort ansvar? Då kan du vara den vi söker! Om tjänsten Som hyresadministratör hos oss får du en nyckelroll i företagets administrativa arbete. Du kommer att arbeta nära kollegor, hyresgäster och samarbetspartners i ett bolag som värdesätter enkelhet, samarbete och god service. Arbetsuppgifter: • Hyresadministration, exempelvis: • Hyresavisering • Registrering av hyresavtal • Hantering av hyresjusteringar • Administration av kontrakt • Kravhantering, inklusive: • Påminnelser • Inkassohantering • Samarbete med externa parter vid behov • Övrig administration: • Bemanna reception och kundtjänst • Ta emot felanmälningar och vidareförmedla till rätt avdelning • Hantera enklare frågor från hyresgäster och besökare Du arbetar i nära samverkan med övriga funktioner i bolaget och är en del av ett lag där vi hjälper varandra och sätter hyresgästen i centrum. Vi söker dig som: • Har erfarenhet av hyresadministration eller liknande administrativa uppgifter • Är noggrann, strukturerad och serviceinriktad • Trivs med att arbeta i team och ser värdet i ett prestigelöst arbetsklimat • Kommunicerar väl på svenska i tal och skrift • Har god datorvana Det är meriterande om du tidigare arbetat inom fastighetsbranschen eller har erfarenhet av kravhantering. Vi erbjuder: • En varierad roll med stort eget ansvar • En arbetsplats som kännetecknas av samarbete, närhet och engagemang • Möjlighet att påverka och bidra till nöjda hyresgäster • Korta beslutsvägar och ett företag där vi bryr oss om varandra Placering: Tjänsten är placerad i Borlänge. Välkommen med din ansökan! Du söker tjänsten på lundinbostrom.se. Frågor om tjänsten besvaras av Peter Boström 0243-22 66 51, ansökningarna behandlas löpande.

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Jobfind söker handledare med synkompetens
Jobfind Sverige AB
Arbetsförmedlare

Jobfind söker Handledare med erfarenhet av att stötta personer med synnedsättning Vår vision är att vara en ledande aktör som erbjuder tjänster till människor för att stödja, stärka och motivera dem att komma ut i arbete eller studier. Som en del av Angus Knight Group är Jobfind i en spännande utvecklingsfas och efter att ha vunnit upphandlingen Yrkesintroduktion för personer med synnedsättning söker vi nu medarbetare som har kompetens, drivkraft och nyfikenhet att leverera denna fina tjänst tillsammans med oss! Yrkesintroduktion för personer med synnedsättning består av olika förberedande insatser, uppdelade i fyra steg under ungefär 1-1,5 år. Under denna tid ska våra deltagare få del av individuellt lämpliga aktiviteter som gör att de når sitt mål om att få ett arbete eller att delta i en utbildning som leder till arbete. Din profil Vi söker dig som är självgående, driven och engagerad i andra människor. Målgruppen är mycket bred vilket ställer stora krav på dig och dina kollegor att kunna anpassa innehåll och upplägg i våra aktiviteter på individnivå. Mycket av ditt arbete kommer handla om att stärka våra deltagares självkänsla, självförtroende och motivation varför vi ser det som självklart att du dels har erfarenhet av att interagera med människor som har en synnedsättning men även att du drivs av att engagera och få andra människor att växa - utan att bli övertagande av ansvar. En viktig balans enligt oss på Jobfind! Du är därtill i grunden positiv och prestigelös med god självkännedom om vilka förutsättningar du själv behöver för att må bra och lyckas i ditt arbete. Du utmanas av att testa olika vägar och metoder, och du trivs såväl med att arbeta självständigt som att vara en del av ett team. Rollen som Handledare Utöver att utbilda, stötta, coacha och motivera våra deltagare har du hela tiden målet i sikte- och ett tydligt uppdrag att finna en lämplig väg för individen som leder mot arbete eller studier. Detta ställer stora krav på ett individanpassat arbetssätt. Rollen innebär därtill en del administration och dokumentation i våra egna och kundens system. Vi på Jobfind arbetar teambaserat och i rollen som Handledare ansvarar du tillsammans med Synpedagog och lokalt team samt Kvalitetsansvarig för att säkra att vi genom våra interna processer bedriver en leverans vi är stolta över och du är en nyckelperson i det löpande utvecklingsarbetet. Vi värdesätter de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten och ser därför gärna sökande med olika bakgrund och livserfarenhet till tjänsten. Utbildning och erfarenhet • Minst 1 års erfarenhet av att planera och samordna aktiverande och motiverande insatser för personer med funktionsnedsättning • Minst 1 års erfarenhet av anskaffning av arbetsprövnings- och praktikplatser Är DU den vi söker? Inkom med din ansökan snarast möjligt då vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vi erbjuder ett flexibelt och stimulerande arbete i en nytänkande organisation där både tempot och taket är högt. Anställningens omfattning: Heltid/deltid efter överenskommelse. Tillträde: Vi planerar att tillsätta denna roll under augusti månad. Varmt välkommen med din ansökan!

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Verksamhetsutvecklare
Munkfors kommun
Planerare och utredare m.fl.

Vill du bli en del i vår framtidskommun? I Munkfors kommun bor och förenas människor, infödda och inflyttade, i en kommun som ger en trygg och trivsam livsmiljö med kommunala verksamheter som sätter alla medborgare i fokus. Munkfors är den lilla kommunen som är bäst på att vara liten och utnyttja fördelarna litenheten ger nu och i framtiden. Munkfors kommun har en framtidstro, drivkraft och engagemang som för oss framåt. Vår vision vilar på fyra värdeområden som är extra viktiga för Munkfors kommuns utveckling: livskvalitet, bäst på att vara små, tillgänglighet och Munkforsandan. Tillsammans är de vår gemensamma plattform. Vill du vara med och göra skillnad för människors trygghet och hälsa i Munkfors kommun? Är du engagerad i att utveckla och samordna viktiga samhällsinsatser? Då kan detta vara tjänsten för dig! Beskrivning Nu söker vi dig som vill ta dig an en viktig och omarbetad roll i vårt gemensamma arbete för ett tryggt och hållbart Munkfors. Tjänsten har nyligen förändrats, både i innehåll och inriktning, och du får chansen att vara med från början och sätta din prägel på hur vi arbetar framåt. Förändringen är en del i att möta nya krav på det brottsförebyggande arbetet samt anpassa oss till den nya socialtjänstlagen som träder i kraft den 1 juli 2025. Tjänsten tillhör området Omsorg och Hälsa och är direkt underställd verksamhetschefen. Arbetsuppgifter I din roll kommer du att samordna kommunens brottsförebyggande arbete, ett område som växer i betydelse och där samverkan är en nyckel till framgång. Du kommer också att ha en samordnande roll för familjecentralen, som planeras vara i full drift från 2026. Utöver det ansvarar du för kommunens folkhälsofrågor, där områden som ANDTS och suicidprevention ingår. Du kommer att delta i olika länsnätverk och andra samverkansgrupper, samt hantera utredningsuppdrag vid behov. Du planerar och stödjer genomförandet av förändringsarbete inom dina ansvarsområden och följer upp verksamhetens utveckling för att säkerställa att insatserna ger önskat resultat. Kvalifikationer Vi söker dig med socionomexamen eller annan relevant högskoleutbildning, till exempel inom samhällsvetenskap, offentlig förvaltning eller beteendevetenskap. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete inom socialtjänst, brottsförebyggande insatser eller folkhälsoarbete, men framför allt söker vi dig som är analytisk och strukturerad i ditt arbetssätt. Du är trygg i att kommunicera och samarbeta med olika aktörer och känner dig bekväm i rollen som samordnare. Du tar gärna egna initiativ, är lösningsfokuserad och har en förmåga att engagera andra i gemensamma utvecklingsprocesser. Villkor Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid, provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Omsorg och hälsa som arbetsplats Omsorg och hälsa omfattar särskilt boende, hemtjänst, LSS, socialpsykiatri, hemsjukvård, familjerådgivning, individ- och familjeomsorg samt arbetsmarknadsfrågor. Varje del av verksamheten spelar en avgörande roll för att skapa trygghet och välmående. Här står individens behov i centrum och vi arbetar för att alla ska få det stöd de behöver, dygnet runt, året om.

23 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sommarjobba som orderhandläggare inom specialorder!
Maxkompetens Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Är du ute efter ett sommarjobb, gillar kundkontakt samt motiveras av att lösa logistiska utmaningar? Se hit! Nu söker vi dig som vill arbeta i en supportfunktion och säkerställa att order är rätt samt bidra till att skapa en smidig och kvalitativ orderhantering. Varmt välkommen in med din ansökan! Dina arbetsuppgifter I rollen som orderhandläggare kommer du tillhöra Specialorder vars huvuduppdrag är att hantera avvikelser, incidenter och leverans samt övervaka samtliga orders in till Spendrups. Tillsammans med dina kollegor kommer du ansvara över att orderläggningen blir kvalitativ och att Spendrups levererar en proaktiv och återkopplande service till sina kunder. I rollen kommer du främst hantera inkommande order på mejl från både interna och externa kunder. I rollen innefattas även att hantera fakturafrågor som inkommer från våra företagskunder. Exempel på arbetsuppgifter: *Registrera inkommande order som inkommer per mejl och i vissa fall koordinera leveransdagar. *Agera första kontaktyta för fakturafrågor till Spendrups restaurangkunder och grossister. *Problemlösning inom logistik och transport. *Hantering av diverse övriga kundärenden som rör orderläggning, fakturering och leverans. Din profil För att lyckas i jobbet behöver du vara driven, initiativtagande, organiserad och social. Du tar tag i saker och du är bra på att driva ditt arbete framåt. Som person är du en lagspelare och har en mycket god förmåga att samarbeta och att kommunicera med andra. Vi söker dig som: *Har relevant gymnasieutbildning, efterföljande utbildning inom ekonomi är meriterande. *Hanterar svenska och engelska flytande i tal och skrift. *God datorvana och goda kunskaper i Officepaketet. *Gärna studerar ekonomi och är tillgänglig för extrajobb under terminerna. På Spendrups och i gruppen jobbar människor som är målmedvetna, orädda och kreativa - hur du är som person är egentligen viktigast. Vi letar efter dig som har en vilja att lära dig och som ständigt vill utveckla dina kunskaper. Vi erbjuder dig Vi sätter oerhört stort värde på dig som medarbetare hos oss på Maxkompetens. Hos oss får du en personlig och prestigelös konsultchef vars främsta uppgift är att du ska trivas på din arbetsplats oavsett om du arbetar en kort period eller flera år som anställd hos oss. Din konsultchef är mån om kontakten med dig och kommer både besöka dig ute hos kundföretaget, men finns också tillgänglig via telefon och för personliga möten på Maxkompetens kontor. Vi vill inget hellre än att hjälpa dig att utvecklas och lyckas i din jobbkarriär. Samtidigt ger vi dig branschens bästa friskvårdsersättning. Självklart erbjuder vi dig en formell trygghet när det kommer till allt det arbetsrättsliga såsom lön, semester, arbetsmiljö, friskvård, pension och sjukfrånvaro som medföljer stämpeln av att vara ett auktoriserat bemanningsföretag. Hoppas att du vill vara en del av oss! Övrig information *Placeringsort: Stockholm, St Eriksgatan 119. *Arbetstid: Vardagar 08-17. *Omfattning: Enligt överenskommelse under semestermånaderna Juli och Augusti med start omgående. Tycker du att beskrivningen passar in på dig och låter som en rolig utmaning? Ansök då till tjänsten redan idag. I den här rekryteringsprocessen kommer vi lägga stor vikt vid din personlighet och vi ser fram emot att läsa just din ansökan Vi tillämpar löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Spendrups har valt att samarbeta med Maxkompetens i den här rekryteringsprocessen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Jonna Alm, på telefon 073 540 59 50. Ansökningar via e-post mottages ej med hänvisning till GDPR. Om Maxkompetens Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Om kunden Spendrups vision är att vara ett bryggeri i världsklass. Det innebär att vi stolt vill kunna jämföra oss med de bästa i världen i allt vi gör. Det gäller de produkter vi lanserar och de relationer vi bygger, hur vi agerar i nuet och hur vi satsar på sikt. Vår mission är att med kreativ kraft, långsiktigt ansvarstagande och passion skapa smakupplevelser och relationer i världsklass. Som medarbetare på Spendrups har du en viktig roll i vår gemensamma strävan mot världsklass och vi ser gärna att du identifierar dig själv med våra värderingar: Stolthet, Äkthet, Nyskapande och Handlingskraft.

23 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Administratör 75% för uppdrag till RISE i Karlskrona
Poolia Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om tjänsten Vi söker en noggrann och serviceinriktad administratör för uppdrag till RISE (Research Institutes of Sweden) i Karlskrona. Du kommer att arbeta på enheten för personcertifiering, där mycket av samarbetet sker digitalt via Teams. Uppdraget pågår mellan 1 september och 31 december 2025, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på 75 % med placering i Karlskrona minst tre dagar i veckan – övrig tid kan utföras på distans efter överenskommelse. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer hålls löpande. Dina arbetsuppgifter i huvudsak -Registrera kunduppgifter i interna system - Löpande kundkontakt via e-post och telefon - Utföra allmänna kontorsuppgifter - Hantera viss fysisk post - Samarbeta digitalt med kollegor runtom i landet via Teams Vem är du? Obligatoriska krav: - Minst 2 års erfarenhet av liknande administrativa uppgifter - God datorvana och mycket goda kunskaper i Officepaketet (främst Word och Excel) - Mycket god vana av att arbeta i Teams - Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Stark kommunikationsförmåga och hög servicekänsla - Strukturerad, noggrann och självgående Meriterande: - Kunskaper i engelska, muntligt och skriftligt - Erfarenhet av arbete i ”Intact Plattform”

23 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Administratör 75% för uppdrag till RISE i Karlskrona
Poolia Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om tjänsten Vi söker en noggrann och serviceinriktad administratör för uppdrag till RISE (Research Institutes of Sweden) i Karlskrona. Du kommer att arbeta på enheten för personcertifiering, där mycket av samarbetet sker digitalt via Teams. Uppdraget pågår mellan 1 september och 31 december 2025, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på 75 % med placering i Karlskrona minst tre dagar i veckan – övrig tid kan utföras på distans efter överenskommelse. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer hålls löpande. Dina arbetsuppgifter i huvudsak -Registrera kunduppgifter i interna system - Löpande kundkontakt via e-post och telefon - Utföra allmänna kontorsuppgifter - Hantera viss fysisk post - Samarbeta digitalt med kollegor runtom i landet via Teams Vem är du? Obligatoriska krav: - Minst 2 års erfarenhet av liknande administrativa uppgifter - God datorvana och mycket goda kunskaper i Officepaketet (främst Word och Excel) - Mycket god vana av att arbeta i Teams - Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Stark kommunikationsförmåga och hög servicekänsla - Strukturerad, noggrann och självgående Meriterande: - Kunskaper i engelska, muntligt och skriftligt - Erfarenhet av arbete i ”Intact Plattform”

23 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Disputerad expert inom utvärdering
REGION STOCKHOLM
Planerare och utredare m.fl.

Är du en driven och analytisk person med erfarenhet av att planera och genomföra utvärderingar inom folkhälsa? Då kan det här vara tjänsten för dig. Om oss Centrum för epidemiologi och samhällsmedicin (CES) är en del av Region Stockholm och arbetar för att kartlägga folkhälsan, utveckla, utvärdera och ge stöd i implementering av folkhälsoinsatser med målet att förbättra jämlik hälsa i befolkningen. Vi erbjuder en arbetsmiljö där det finns möjlighet att påverka framtida arbetssätt och processer och där du får möjlighet att utvecklas till en ledande expert inom implementering och utvärdering. CES är en FOUU-enhet (Forskning, utbildning och utveckling) som har cirka 80 medarbetare och kontor vid Torsplan i Stockholm. Tjänsten är placerad på enheten för implementering och utvärdering. Hos oss arbetar du nära akademin, särskilt Karolinska Institutet. Enheten erbjuder konsultativt stöd samt kompetenshöjande insatser kring implementering och utvärdering till interna och externa aktörer, samt utvärderingar inom folkhälsa, vård och omsorg. Enheten ger expertråd när det gäller framtagandet av riktlinjer och vårdprogram. Om tjänsten/rollen Som expert inom utvärdering kommer du att initiera, designa och leda utvärderingar inom folkhälsa, hälso- och sjukvård samt välfärdsverksamheter. Arbetet innebär att driva hela utvärderingsprocessen från idé till analys och presentation av resultat leda utvärderingsuppdrag med personal från olika enheter och med olika bakgrund planera och genomföra utvärderingar som ger insikter om effekter och implementering av olika interventioner ansvara för planering av design samt datainsamling och analysera kvalitativt och kvantitativt material återrapportera resultat genom rapporter, föreläsningar och medverkan i media stödja kollegor i metodologiska frågor och samarbeta i projekt över enhetsgränser interagera med folkhälsoaktörer, vård och omsorg samt akademiska institutioner Vi söker dig som har en doktorsexamen (PhD) (docentur är meriterande), gärna inom folkhälsa, psykologi, medicin, sociologi eller beteendevetenskap har en stor passion för att göra skillnad i praktiken samtidig som du vill bidra till utveckling av folkhälsa har teoretisk kunskap och praktisk erfarenhet i olika utvärderingsdesigner och metoder har erfarenhet av att leda utvärderingsuppdrag och förmedla komplexa samband på ett lättförståeligt sätt har bred erfarenhet av kvantitativa och kvalitativa metoder är analytisk och initiativrik som självständigt driver arbetet, men som också har god kommunikationsförmåga och fungerar bra i teamarbete kan skapa goda relationer med interna och externa aktörer har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift har erfarenhet av utredningsarbete och projektledning är meriterande. Vad vi erbjuder  Hos oss får du utvecklande arbetsuppgifter där du kan göra verklig skillnad inom folkhälsa ,i en organisation som värdesätter samverkan och nytänkande. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %. Möjlighet till deltidsanställning kan diskuteras, till exempel i kombination med klinisk tjänstgöring eller forskning. Flera av våra medarbetare är aktiva forskare. Välkommen med din ansökan senast den 21 september 2025! Övergripande om tjänsten: •    Tillsvidareanställning (100 %), 6 månaders provanställning kan komma att tillämpas.       Startdatum enligt överenskommelse. •    Arbetsprov kan komma att användas som en del i rekryteringsprocessen. Information om tjänsten lämnas av:  Anne Richter enhetschef, epost: [email protected] eller tfn 08-123 372 97 Fackliga företrädare:    Janne Virtanen, SACO, Akavia , tfn 08-123 475 29 Övrig information: SLSO skapar goda förutsättningar för att du som medarbetare ska utvecklas och bli riktigt bra inom din profession. Som medarbetare har du förmåner såsom fri sjukvård upp till högkostnadsskyddet, extra ersättning vid föräldraledighet, avtalspension samt försäkringar. Vi tillämpar friskvårdstimme och har 5000 kr i friskvårdsbidrag/kalenderår. Vi kommer att gå igenom ansökningar löpande och kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

23 juni 2025
Sista ansökan:
21 september 2025
Administratör 75% för uppdrag till RISE i Karlskrona
Poolia Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om tjänsten Vi söker en noggrann och serviceinriktad administratör för uppdrag till RISE (Research Institutes of Sweden) i Karlskrona. Du kommer att arbeta på enheten för personcertifiering, där mycket av samarbetet sker digitalt via Teams. Uppdraget pågår mellan 1 september och 31 december 2025, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på 75 % med placering i Karlskrona minst tre dagar i veckan – övrig tid kan utföras på distans efter överenskommelse. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer hålls löpande. Dina arbetsuppgifter i huvudsak -Registrera kunduppgifter i interna system - Löpande kundkontakt via e-post och telefon - Utföra allmänna kontorsuppgifter - Hantera viss fysisk post - Samarbeta digitalt med kollegor runtom i landet via Teams Vem är du? Obligatoriska krav: - Minst 2 års erfarenhet av liknande administrativa uppgifter - God datorvana och mycket goda kunskaper i Officepaketet (främst Word och Excel) - Mycket god vana av att arbeta i Teams - Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Stark kommunikationsförmåga och hög servicekänsla - Strukturerad, noggrann och självgående Meriterande: - Kunskaper i engelska, muntligt och skriftligt - Erfarenhet av arbete i ”Intact Plattform”

23 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Administratör 75% för uppdrag till RISE i Karlskrona
Poolia Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om tjänsten Vi söker en noggrann och serviceinriktad administratör för uppdrag till RISE (Research Institutes of Sweden) i Karlskrona. Du kommer att arbeta på enheten för personcertifiering, där mycket av samarbetet sker digitalt via Teams. Uppdraget pågår mellan 1 september och 31 december 2025, med möjlighet till förlängning. Tjänsten är på 75 % med placering i Karlskrona minst tre dagar i veckan – övrig tid kan utföras på distans efter överenskommelse. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer hålls löpande. Dina arbetsuppgifter i huvudsak -Registrera kunduppgifter i interna system - Löpande kundkontakt via e-post och telefon - Utföra allmänna kontorsuppgifter - Hantera viss fysisk post - Samarbeta digitalt med kollegor runtom i landet via Teams Vem är du? Obligatoriska krav: - Minst 2 års erfarenhet av liknande administrativa uppgifter - God datorvana och mycket goda kunskaper i Officepaketet (främst Word och Excel) - Mycket god vana av att arbeta i Teams - Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Stark kommunikationsförmåga och hög servicekänsla - Strukturerad, noggrann och självgående Meriterande: - Kunskaper i engelska, muntligt och skriftligt - Erfarenhet av arbete i ”Intact Plattform”

23 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Kundkommunikatör till Västerås

Vill du göra skillnad på riktigt? Är du personen som har människan i fokus och är lyhörd för kundens behov? Välkommen till oss - på Coor är du skillnaden! Vilka är vi? Coor är stabil arbetsgivare en varm och inkluderande kultur där du får möjligheter att utvecklas och växa i din karriär. Vi är ett innovativt företag med hög ambitionsnivå och utveckling. Vi sätter stort fokus på att leverera hög service i allt vi gör. Vad kommer du att få arbeta med? Som kundkommunikatör är du den första som möter kunden när de ringer. Du hanterar många inkommande samtal, både tillsammans med kollegor och ibland självständigt. I dina arbetsuppgifter ingår huvudsakligen: - Ta emot och besvara inkommande samtal på ett professionellt och serviceinriktat sätt - Hantera samtal genom att effektivt lotsa dem vidare - Ge support och svara på frågor från inringande personer - Självständigt söka upp och använda rätt information för att ge bästa möjliga hjälp till den som ringer - Aktivt bidra med förbättringsförslag för att utveckla vår service mot kund och vår egen verksamhet Vem är du? Du är en serviceinriktad person som vill skapa skillnad för människor och är lyhörd för alla som ringer in och deras behov. Du kan hantera svåra samtal under tidspress och har förmågan att anpassa dig efter varje unikt samtal. Du arbetar effektivt och strukturerat, och får nytta av det under bitvis högt tempo. Du är en lagspelare som ställer upp när det behövs, men trivs också med att arbeta självständigt. Vi söker dig: - Tidigare erfarenhet från växeltelefoni eller arbete inom servicebranschen är detta starkt meriterande. - Våra öppettider är 07:00-18:00 - Din svenska och engelska är god i både tal och skrift - Du har lätt för att söka och ta till dig information via datorn och erfarenhet från att arbeta i olika system och program är ett plus Om tjänsten - Anställningsform: Tillsvidareanställning - Sysselsättningsgrad: Deltid/Heltid 75-100% - Arbetstid: 07:00-18:00 - Startdatum: 2025-07-14 - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester samt vid anställning utför även bakgrundskontroller på all vår personal. Övrig information Vid frågor kontakta: Henrik Pettersson 010-5597553 eller mail [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Vi ser fram emot din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. På Coor möter vi varandra med nyfikenhet och värme. Hos oss arbetar människor med olika personligheter, bakgrunder och talanger. Coor är service; vi tar hand om våra kunders fastigheter, lagar mat, städar, välkomnar gäster, levererar post och sköter alla de hundratals Facility Management-tjänster som krävs för att en arbetsplats eller fastighet ska fungera på bästa sätt. Vårt gemensamma uppdrag är att skapa de bästa arbetsmiljöerna i Norden – smarta, hållbara och fyllda med glädje, för både våra kunder och oss själva. Tillsammans skapar vi värde genom att utföra, leda och effektivisera våra kunders serviceverksamheter så att de kan fokusera på vad de gör bäst. Resten tar vi hand om. Genom vår varma kultur och vårt starka samarbete har vi roligare och skapar mer värde för våra kunder. Det ser vi varje dag. Det är därför vi är ett av Nordens ledande företag inom Facility Management.

23 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025