Platschef till NaijBygg
Nåvi AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

NaijBygg är en del av NaijFöretagen, en koncern med 5 bolag inom bygg- och entreprenad. Idag omsätter NaijBygg själva cirka 240 miljoner och är omkring 55 anställda. Vi finns för våra kunder från idé till färdigt projekt och vår styrka är att hjälpa kunderna med alla delar av byggprocessen.  Läs mer om NaijBygg här https://www.naijbygg.se/ Utmaningen Som platschef hos NaijBygg blir du en nyckelperson i varje projekt du ansvarar för. Det är en roll med bredd – du leder inte bara det dagliga arbetet på byggarbetsplatsen, utan är också ansvarig för att projektet följer budget, tidplan och kvalitetskrav. Du planerar, prioriterar och samordnar så att alla inblandade – från snickare till underentreprenörer – vet vad som ska göras och när. Du samarbetar nära både projektledare och projektteamet samt fungerar som kontaktperson mot beställare och leverantörer. Det är viktigt att du har koll på detaljerna, men också att du kan se helheten och ta snabba beslut när förutsättningarna förändras. Som platschefen är man inte en passiv administratör – du är med ute i produktionen, har daglig dialog med teamet och bidrar till att skapa en positiv och produktiv arbetsmiljö. Du rapporterar till projektledare men driver självständigt det operativa arbetet på plats. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Planera, driva och följa upp byggprojekt Leda det dagliga arbetet på byggarbetsplatsen Säkerställa att projektet håller tidplan, kvalitet och budget Koordinera underentreprenörer och resurser Ansvara för arbetsmiljö, säkerhet och dokumentation Ha ett nära samarbete med projektledare, snickare och andra nyckelpersoner Vem är du? Du är en trygg och samarbetsvillig ledare som trivs i rollen som spindeln i nätet. Du är ödmjuk, prestigelös och gillar att jobba med människor. Samtidigt är du beslutsför och tydlig – du kan peka med hela handen när det behövs. Vi ser även att du har med dig följande kvalifikationer: Erfarenhet av att leda större byggprojekt God kunskap i svenska, både i tal och skrift BAS-U/BAS-P Struktur, ekonomisk förståelse och ett lösningsorienterat arbetssätt Meriterande om du har Byggingenjörsutbildning Erfarenhet av projekt där de fortfarande är en pågående verksamhet som tex skola, livsmedelsbutik. Tidigare snickarbakgrund Placeringsort: Jönköping med omnejd Tycker du att det låter intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan!

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Interim Verksamhetsutvecklare - Konfidentiell
Stella Rekrytering och Ledarskap AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Vi söker en erfaren Verksamhetsutvecklare för ett spännande interimsuppdrag hos en av våra kunder i Tidaholmstrakten. Uppdraget innebär att kartlägga verksamheten och processerna för att vägleda bolaget till nya arbetssätt och rutiner.  Du har gedigen erfarenhet från tillverkande företag och tidigare förändringsarbeten. Du är en trygg ledare med förmåga att se både helhet och detaljer och behärskar svenska i både tal och skrift.  Uppdraget är cirka tre månader med start  omgående. Du förväntas vara på plats hos kund för att genomföra detta uppdrag. Vid frågor, kontakta ansvarig konsult Sören Holmlind på 070 670 2552.  Välkommen att bli en del av vårt interimsnätverk!

23 maj 2025
Sista ansökan:
9 november 2025
Ekonomiansvarig med helhetsansvar till växande HF Interior
Needo Recruitment Sthlm AB
Ekonomi- och finanschefer

Vill du ta ett helhetsgrepp om ekonomin i ett växande bolag där kvalitet, struktur och långsiktighet är högst på agendan? HF Interior söker en erfaren och ansvarsfull Ekonomiansvarig som vill bli en nyckelperson i verksamheten – med ansvar från daglig redovisning till budgetar och projektplaner. Om HF Interior HF Interior består av 8 medarbetare och har i över 25 år varit en pålitlig partner för inredningsprojekt inom den globala marin- och hotellindustrin. Bolaget levererar helhetslösningar för nybyggnation, renovering och uppgradering av interiörer på fartyg, offshoreenheter och hotell. Med kontor i Göteborg och internationella kunder bygger framgången på professionalism, nära samarbeten och en stark känsla för kvalitet i varje detalj. HF Interior har nyligen ingått ett strategiskt partnerskap med en internationell aktör, vilket innebär att man satsar och går in i en tillväxtfas. Om tjänsten som Ekonomiansvarig I rollen som Ekonomiansvarig har du ett övergripande ansvar för företagets ekonomi och driver det dagliga ekonomiarbetet i form av löpande redovisning, bokslut, årsredovisning, skatter, moms och löner. Samtidigt är du delaktig i projekt med fokus på budgetering, prognos och finansiell analys, där du bidrar med struktur, insikter och en tydlig ekonomisk styrning. Det nya strategiska partnerskapet innebär att du får en central roll att utveckla administrativa processer, ekonomiska flöden och rapporteringsstrukturen. Dina huvudsakliga uppgifter: Löpande redovisning, bokslut och årsredovisning Budgetering, prognoser och finansiell analys Likviditetsplanering och rapportering till ledning och styrelse Hantering av skatter, moms och löner Projektbudgetar och ekonomisk uppföljning i samarbete med projektledare Översyn och kvalitetssäkring av ekonomiska rutiner och administrativa flöden Om dig: Vi söker dig med eftergymnasial utbildning inom ekonomi och flera års erfarenhet av en liknande roll, gärna i projektbaserad miljö. Du har goda kunskaper i redovisning, budgetering och ekonomisk uppföljning. Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift och är van att arbeta i Officepaketet. Som person är du noggrann, självgående och strukturerad. Du har lätt för att samarbeta, kommunicera tydligt och kan hålla flera uppgifter igång samtidigt. Du trivs med att ha ordning och reda, tar ansvar för helheten och bidrar med trygghet i både vardag och projekt. Viktigt för tjänsten är följande: Du trivs med helhetsansvar och tar gärna ägarskap för både detaljer och övergripande ekonomiska processer. Du är van att arbeta nära verksamheten och uppskattar att vara ett stöd i både strategiska och operativa frågor. Utöver detta så har du: Flerårig erfarenhet från roll som ekonomiansvarig, redovisningsansvarig och/eller project controller Erfarenhet av att arbeta i bolag med liknande storlek som HF Interior är ett krav God kunskap om redovisning, lönehantering, skatteregler och ekonomisk rapportering Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Vi erbjuder Hos HF Interior blir du en del av ett team där varje roll räknas. Du får möjlighet att arbeta i en miljö som präglas av respekt, yrkesstolthet och långsiktighet. På HF Interior får du: En varierad roll med både strategiskt och operativt ansvar Mycket frihet att själv forma och utveckla ekonomiprocesser Närhet till beslutsfattande och möjlighet att påverka En trygg arbetsplats med ett erfaret team och långsiktiga kundrelationer Övrigt Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vill du bli en viktig del av HF Interior och bidra till bolagets fortsatta tillväxt? Välkommen med din ansökan! I den här rekryteringen samarbetar vi med rekryteringsföretaget Needo och vi hänvisar alla frågor om tjänsten till dem.

23 maj 2025
Sista ansökan:
22 juli 2025
Assistant Manager Hyllinge
Mister York AB
Restaurang- och kökschefer

Mister York expanderar och söker en Assistant Manager till Hyllinge   Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har blivit utsedda som Sveriges bästa burgarkedja 3 år på rad, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i södra Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Hyllinge är näst på tur.   Är du den vi söker?  Vi söker dig som har erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen. Erfarenhet inom fast food är meriterande. Du är en driftig person som trivs med att ha flera bollar i luften och arbetar lösningsfokuserat. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen.   Vad innebär rollen som Assistant Manager på Mister York? Du kommer tillsammans med din General Manager driva restaurangen framåt för att uppnå uppsatta mål, vilket inkluderar ekonomi, medarbetarutveckling, renlighet, kvalitet och service. En Assistant Manager beskrivs generellt som General Managers högra hand, där du utvecklar dina egenskaper och skapar förutsättningar till att driva en egen restaurang i framtiden. Du är ansvarig för restaurangens drift när din General Manager inte är närvarande. Tillsammans med General Manager och Shift Leaders ingår du i restaurangens ledningsgrupp. Arbetsuppgifterna innefattar att vara fullt upplärd och assistera inom samtliga följande områden som General Manager bär huvudansvar för: Optimering av restaurangens drift. Utbildning. Miljö, renlighet och hälsa. Försäljningsprognoser. Inventering av varulager och inköp av varor. Schemaläggning Behovsanalys och rekrytering Att restaurangens produkt och bemötande håller Mister Yorks standard. Coachning av medarbetare. Ekonomiskt ansvar - resultat och budgetefterlevnad.  Säkerställning av att restaurangen levererar på uppsatta mål i styrkort. Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår företagskultur. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som ledare är det viktigt att du bidrar med positiv energi på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda.   Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: 100% Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Varierande (dag, kväll, helg)        Mister York är anslutna till kollektivavtal.

23 maj 2025
Sista ansökan:
4 oktober 2025
General Manager Mister York Helsingborg Hyllinge
Mister York AB
Restaurang- och kökschefer

Mister York expanderar och söker en driven ledare till Hyllinge Mister York är en växande hamburgerkedja som utmanar branschen och erbjuder vad vi kallar den nya generationens fast food. Vi tycker att en burgare gjord på kvalitativa råvaror inte skall behöva kosta en förmögenhet, det ska inte heller ta lång tid att få den i handen. Mister York serverade sin första burgare sommaren 2020 ur en foodtruck. Idag öppnar vi fullskaliga snabbmatsrestauranger samtidigt som vi driver vidare och utvecklar våra mindre containerhus. Mister York har blivit utsedda som Sveriges bästa burgarkedja 3 år i rad, något vi är väldigt stolta över! Verksamheten finns idag på många olika orter i Sverige och vi jobbar för fullt med att Mister York skall bli tillgängligt för hela Sverige, där Hyllinge är näst på tur.   Är du den vi söker?  Vi söker dig som har 2+ års erfarenhet och kunskap av en ledande befattning inom hotell och restaurangbranschen, där fast food är meriterande. Du har god erfarenhet av att arbeta med ekonomisk uppföljning och budgetansvar. Du arbetar lösningsfokuserat och har en god utlärningsförmåga. Du är serviceinriktad, organiserad och trivs i ledarrollen. Vad innebär rollen som General Manager på Mister York? Som General Manager bär du huvudansvaret över enhetens personal, drift samt måluppfyllelse, vilket inkluderar ekonomi, renlighet, kvalitet och service. Med hjälp av ett gott ledarskap får du dina medarbetare att växa genom rätt vägledning och delegering. Som högsta chef på enheten bär du som General Manager ansvar för att alla medarbetare följer de uppsatta riktlinjerna samt ansvarar för en god arbetsmiljö på arbetsplatsen. Du är en ambassadör för företaget Mister York och du bidrar med resurser och engagemang vid behov till hela distriktet du verkar i. Du sprider god energi och skapar engagemang hos din personal för att få fler att vilja växa och utvecklas i sina roller. Du arbetar operativt i drift på din restaurang 60% av din arbetstid där fokus är att leda genom exempel.   Som General Manager ansvarar du för driften av hela enheten, vilket bland annat inkluderar:  Optimering av restaurangens drift Utbildningsansvar av nya och befintliga skiftledare. Huvudansvar för inventering och inköp. Huvudsakligt ansvar för miljö, renlighet och hälsa med uppföljning av egenkontrollprogram, checklistor och rutiner. Försäljningsprognoser och schemaläggning utifrån Mister Yorks riktlinjer Ansvar för behovsanalys och rekrytering till enheten Ansvarar över att produkt och bemötande håller Mister Yorks standard Genomföra medarbetarsamtal och coachning av medarbetare kontinuerligt Fullständigt ekonomiskt resultat och budgetansvar Genomför och planerar personalaktiviteter. Anställningsform: Provanställning Anställningens omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Löneform: Månadslön Arbetstider: Dagtid med variation för uppföljning och optimering.   Hög kvalitet är något som genomsyrar hela vår verksamhet. Alla som arbetar inom vår verksamhet ska veta varför de går till jobbet varje morgon och hur de är med och bidrar. Som chef är det viktigt att du bidrar med positiv stämning på arbetsplatsen och skapar en trygg miljö för alla anställda. Mister York är anslutna till kollektivavtal.

23 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
SUPPLY CHAIN MANAGER TILL RUBIX
Nexer Recruit AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Vill du ha en nyckelroll i ett internationellt företag där du får kombinera strategi, inköp och logistik i ett sammanhang där hållbarhet, kvalitet och affärsnytta står i fokus? Rubix söker nu en erfaren och lösningsorienterad person som vill ta nästa steg i karriären och bli en viktig del i att utveckla vår nordiska drift- och leverantörsstruktur. Hos Rubix får du möjlighet att arbeta både operativt och strategiskt med ansvar för hela försörjningskedjan, från inköp till slutleverans. Du blir central i att säkerställa smidiga flöden, starka leverantörsrelationer och rätt produkter på rätt plats i rätt tid. Det här är rollen för dig som trivs med att ta ansvar, driva förbättringar och arbeta affärsnära tillsammans med engagerade kollegor. DIN VARDAG I denna roll ansvarar du för att leda och utveckla Rubix driftsfunktioner i Norden. Det innebär bland annat: Övergripande ansvar för produktion, lager, logistik och inköp Strategiskt och operativt ansvar för vår nordiska leverantörsbas Implementera och anpassa Rubix Groups leverantörsstrategi Förhandla priser och leveransvillkor, inklusive hantering av prisökningar Introducera nya produkter och partners baserat på marknadsinsikter och trender Säkerställa en effektiv och operativ försörjningskedja från andra Rubix-länder och leverantörer Driva kostnadsbesparande, energieffektiva och hållbara lösningar i hela leverantörsledet Du har ett nära samarbete med vårt säljteam för att säkerställa att kundernas behov möts snabbt och effektivt, samt med lager- och logistikfunktioner för att skapa sömlösa och pålitliga leveranser. Personalansvar för teamledare inom inköp, lager och produktion, samt kategoriansvariga. VEM ÄR DU? Du är van vid att ta ansvar, fatta beslut och bygga starka relationer – både internt och externt. Med god marknadskännedom och ett lösningsfokuserat mindset har du förmågan att se helheten men också driva detaljer i mål. Du gillar struktur, är trygg i förhandlingar och brinner för att skapa förbättringar som gör verklig skillnad. Vi tror att du har: Några års erfarenhet inom inköp, logistik eller drift, gärna i en teknisk eller industriell miljö Mycket goda förhandlingsegenskaper Stark förståelse för leverantörsmarknaden och produktkategorier Förmåga att arbeta strukturerat och driva initiativ självständigt Kännedom om alternativa leverantörer och produkter är meriterande VILL DU VETA MER? I den här rekryteringen samarbetar Rubix med Nexer Recruit, får du tjänsten kommer du att anställas av Rubix. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amanda Eksell på telefonnummer: +46707434173 eller via e-post: [email protected] alternativt Stefan Larsson på telefonnummer: +46730846816 eller via e-post: [email protected] Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 2025-06-01. OM RUBIX Rubix Sverige AB ingår i den nordiska delen av Rubix Group, med det svenska huvudkontoret beläget i Helsingborg. Med över 750 filialer i 22 länder och en omsättning på 3,15 miljarder euro är RUBIX Europas ledande leverantör av industriella produkter och tjänster, specialiserade på underhåll, reparation och drift (MRO). RUBIX har som ambition att förändra leveransen av produkter till industrin över hela Europa. Detta uppnår vi genom våra engagerade medarbetare, som besitter en unik förståelse för kundernas behov och en differentierad teknisk expertis.

22 maj 2025
Sista ansökan:
5 november 2025
Restaurangchef till Villa Fridhem
Awexia Executive Search AB
Restaurang- och kökschefer

Villa Fridhem är en historisk skatt beläget i Åby, strax utanför Norrköping och med en kunglig bakgrund från år 1909. Villa Fridhem har genomgått en sagolik omvandling och resan med den gastronomiska upplevelsen fortsätter. Vi söker nu en ambitiös, driven och erfaren ledare till rollen som Restaurangchef. Restaurangen på Villa Fridhem har ett tydligt mål att bli en stjärna på den gastronomiska himlen och söker nu en ledare som kan föra oss dit. Om rollen Som Restaurangchef på Villa Fridhem får du en central roll i att skapa minnesvärda gastronomiska upplevelser för restaurangens gäster. Du kommer att rapportera till F&B Manager och arbeta nära både gäster och kollegor. Du kommer att leda, motivera och utveckla teamet för att säkerställa en hög servicenivå. Genom en ödmjuk ledarskapsstil och ständig coaching skapar du en positiv arbetsmiljö där varje medarbetare trivs och växer. Vem vi söker Flerårig erfarenhet inom restaurangbranschen, gärna inom hotell, Har erfarenhet av en roll som hovmästare/chefsservitör/restaurangchef eller liknande, Ledarskapserfarenhet, Tidigare restaurangerfarenhet där kulinariska ambitioner har varit normen. Vi letar efter en passionerad restaurangchef som förstår att skapa en magisk restaurangupplevelse kräver ihärdigt arbete och en strävan efter förbättring. Din passion och kreativitet smittar av sig till både gäster och kollegor. Dessutom älskar du att möta gästen och spenderar gärna huvudsaken av din arbetsdag där gästen är för att hela tiden skapa den där oemotståndliga atmosfären och upplevelsen. Om du delar passionen för gastronomi, har tidigare erfarenhet av ledarskap inom restaurang- och hotellmiljöer och är redo att leverera oförglömliga upplevelser, är du välkommen att växa och blomstra tillsammans med oss på Villa Fridhem. Kort om Villa Fridhem Villa Fridhem stod klart år 1909 efter att Prins Carl låtit bygga det som sommarresidens till sig och sin familj. Idag är Villa Fridhem ett av regionens mest ansedda hotell. Villa Fridhem har utvecklats under lång tid och karakteriseras av en välkomnande värme, passion och lustfylldhet. Helt enkelt en plats för dig som gillar elegans från förr till nu och framåt. Välkommen med din ansökan! Villa Fridhem har i denna rekrytering valt att samarbeta med Awexia Executive Search. Alla frågor avseende tjänsten hänvisas till Ida Edlund, Recruitment Consultant via mail [email protected] alternativt telefon 072-212 23 59.

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Redovisningsansvarig för kunds räkning
Ps Partner AB
Ekonomi- och finanschefer

Redovisningsansvarig för kunds räkning Vi söker en redovisningsansvarig till kund som omsätter ca 800 mkr i Norden. Placering Göteborg. Redovisningsansvarig har det övergripande ansvaret för att säkerställa att företagets redovisning och finansiella rapportering sker korrekt och i enlighet med lagar, regelverk och interna riktlinjer. Rollen omfattar budgetarbete, bokslut, rapportering och intern kontroll för att säkerställa en transparent och effektiv ekonomistyrning. Redovisningsansvarig är också en kulturbärare och förebild, vilket innebär att skapa en kultur präglad av noggrannhet, ansvarstagande och proaktivt ekonomiskt tänkande inom organisationen. Huvuduppgifter och Ansvarsområden Redovisning och finansiell rapportering Säkerställa korrekt och tidsenlig redovisning enligt gällande lagstiftning och företagets interna riktlinjer. Ansvara för månads-, kvartals- och årsbokslut samt rapportering till ledning och externa parter. Upprätta och analysera finansiella rapporter och nyckeltal. Säkerställa att finansiell rapportering är korrekt och ger rätt beslutsunderlag för företagsledningen. Budget och intern kontroll Koordinera och säkerställa att budget- och prognosprocesser genomförs effektivt. Ansvara för intern kontroll och riskhantering kopplat till redovisningsprocesser. Implementera och förbättra finansiella processer och rutiner för att öka effektivitet och transparens. Säkerställa efterlevnad av ekonomiska regelverk och revisorers rekommendationer. Löpande redovisning och skatt Överse och förbättra företagets löpande redovisning och hantering av leverantörs- och kundreskontra. Säkerställa att momshantering, skatteredovisning och deklarationer sker korrekt och enligt gällande lagstiftning. Stödja verksamheten i frågor rörande redovisning, skatt och finansiell rapportering. Kulturbärare och förebild Skapa en redovisningskultur präglad av noggrannhet, effektivitet och kvalitet. Utveckla redovisningsarbetet genom utbildning och mentorskap inom finansiella processer och rapportering. Bidra till att företaget har en transparent och tillförlitlig ekonomistyrning. Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en helhetssyn på ekonomiska flöden. Vi söker dig som har erfarenhet av en liknande roll. Det är viktigt att du har erfarenhet av IFRS och K3 Accounting Manager rapporterar till CFO. Låter det intressant? Perfekt, svara på några frågor och sänd med ditt CV. Sista ansökningsdag är den 30 maj. För frågor kontakta Anna Petersson [email protected]

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Interim utvecklingsansvarig för kunds räkning
Ps Partner AB
IT-chefer

Som Utvecklingsansvarig har du ett helhetsansvar för utvecklingsorganisationen – medarbetare, kompetensförsörjning, teknisk riktning och operativ effektivitet. Du leder flera utvecklingsteam och arbetar nära produktledning, OPS-team och andra delar av verksamheten för att säkerställa att vi levererar högkvalitativa mjukvarulösningar i linje med våra mål. Rollen kombinerar personalansvar, operativt ledarskap och teknisk förståelse. Ansvar: Leda och utveckla flera team inom mjukvaruutveckling, inklusive personalansvar för utvecklare och tekniska ledare. Säkerställa att teamen har rätt teknisk kompetens, struktur och förutsättningar för att leverera effektivt och med hög kvalitet. Arbeta taktiskt med kapacitetsplanering, kompetensutveckling och rekrytering utifrån verksamhetens behov. Driva förbättringsarbete inom utvecklingsmetodik, kvalitet, automatisering och samarbete. Samarbeta tätt med produktledning, OPS-team och övriga delar av organisationen för att balansera affärsmål, teknik och leveransförmåga. Följa upp och analysera nyckeltal relaterade till leveranskapacitet, kvalitet och teamhälsa. Kvalifikationer: Flera års erfarenhet av ledarskap inom mjukvaruutveckling, gärna i en roll som utvecklingschef, teamchef eller liknande. Erfarenhet av personalansvar för större grupper/team, inklusive rekrytering, coachning och kompetensutveckling. God teknisk förståelse inom mjukvaruutveckling (plattformar, arkitektur, verktyg och moderna utvecklingsmetoder). Erfarenhet av att driva operativa förbättringar inom agil utveckling, CI/CD, DevOps eller liknande. Van att arbeta tvärfunktionellt och att översätta strategiska mål till taktiska initiativ. Start i juni och ca 6 månaders uppdrag. För frågor kontakta konsultchef Alva Lindqvist, [email protected].

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Head of Delivery Stockholm till Noresca IT Consulting // Stockholm
Oddwork Sweden AB
Övriga administrations- och servicechefer

Hos oss hittar du ett gäng med hjärta för både teknik och affär – och nu behöver vårt team i Stockholm en ledare som vill ta ansvar för allt från trivsel och utveckling till leverans och struktur. Vi är specialiserade på NetSuite – ett molnbaserat affärssystem – och hjälper några av Nordens mest spännande tillväxtbolag att växa ännu smartare genom att optimera finansiell styrning, operativ effektivitet och datadrivet beslutsfattande. Om rollen Här blir du en nyckelperson i vår fortsatta utvecklingsresa – med fullt personalansvar för ett team på 14 personer med olika erfarenhetsnivåer. Våra inhouse-konsulter arbetar nära kunder inom främst tech, SaaS och e-handel, där vi skapar skräddarsydda lösningar med verklig affärsnytta. I rollen driver du utvecklingen av både individer och team. Du bygger en kultur präglad av nytänkande och välmående – där idéer får ta plats och människor får växa. Ditt ledarskap är både coachande och visionärt: du inspirerar, utmanar och visar vägen framåt.  Du har koll på beläggning, trivsel och leverans – men också på nästa steg. Du äger det operativa resultatet för teamet, allokerar resurser smart och arbetar proaktivt med att lyfta både kapacitet och kompetens. Du blir också en viktig del av ledningsgruppen, där du representerar både teamet och Stockholmskontoret i stort. Urval av arbetsuppgifter: Leder, coachar och utvecklar både teamet som helhet och varje individ utifrån deras behov Säkerställer smart resursfördelning – rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle Följer upp beläggning, kostnader och teamets leverans med fokus på balans och resultat Delaktig i rekryteringar, introducerar och vägleder nya medarbetare med en tydlig plan för framgång Bidrar aktivt till bolagets riktning och utveckling genom ditt arbete i ledningsgruppen Vi söker dig som är.. En närvarande ledare som trivs med att vara mitt i verksamheten, bygga relationer och driva teamet framåt med tydlighet, struktur och engagemang. Du har en nyfikenhet på nya arbetssätt, vågar utmana det invanda och ser möjligheter till förbättring i vardagen. Samtidigt har du alltid helheten i sikte: du förstår kopplingen mellan välmående, prestation och affär, samt arbetar proaktivt för att teamet ska bidra till både kundvärde och lönsamhet. Du tänker långsiktigt, är van vid att ta ansvar för resultat och har ett strategiskt öga för vad som krävs för att verksamheten ska utvecklas i takt med omvärlden. Som ledare vet du vikten av att vara lyhörd och coachande, och har en naturlig förmåga att skapa förtroende – både i teamet och i ledningsgruppen. Och ja – du är också en person som bidrar till att jobbet inte bara blir gjort, utan också blir roligt på vägen. Om önskemålen: Ca 3-5 års erfarenhet av att leda team med goda resultat Erfarenhet av ERP och IT-konsultbranschen (inhouse-konsulter) Tidigare erfarenhet av budgetansvar och ledningsgruppsarbete Eftergymnasial utbildning inom IT, ekonomi eller annat relevant område Flytande svenska och engelska i tal och skrift Om oss Hos oss på Noresca får du stort eget ansvar, engagerade kollegor och möjligheten att vara en del av ett stabilt, växande Gasellbolag med hjärtat på rätt ställe. Vi grundades 2017 och är idag 34 personer fördelade mellan våra kontor i Stockholm och Göteborg. Med fokus på både kundnöjdhet och medarbetartrivsel har vi byggt en kultur där människor trivs och stannar – något vi är extra stolta över att våra medarbetarundersökningar och kundomdömen bekräftar. Vi gillar att ha roligt tillsammans och arrangerar regelbundet sociala aktiviteter – från frukostar och AW:s till konferensresor i Sverige och utomlands. Vi värdesätter balans mellan jobb och privatliv, och erbjuder en flexibel arbetsmiljö där du får vara med och påverka – på riktigt. START: Enligt överenskommelse PLATS: Stockholm, Convendum Drottninggatan OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Senior Talent Manager, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.

21 maj 2025
Sista ansökan:
19 september 2025