Teknisk Facility Coordinator sökes till Four FM i Uppsala! Four FM erbjuder premiumlösningar inom Facility Management och är ett dynamiskt företag byggt på entreprenörskap, engagerade medarbetare och en stark företagskultur. Vill du vara med och bidra till en effektiv och väl fungerande fastighetsdrift? Nu söker vi en Teknisk Facility Coordinator till vår kund i Uppsala! Arbetsbeskrivning Som Teknisk Facility Coordinator hos Four FM kommer du att ha en central roll i att koordinera och verkställa tjänster inom fastighetsdrift. Dina arbetsdagar blir varierade med både operativa och administrativa arbetsuppgifter. Du kommer att vara en nyckelspelare i hanteringen av serviceärenden och projekt samt säkerställa att våra kunders behov uppfylls på ett effektivt sätt. Exempel på dina arbetsuppgifter: Koordinera fastighetsservice och identifiera förbättringsområden. Hantering av ärenden i felanmälningssystemet. Koordinera och följa upp serviceärenden för fastigheten och kontoret. Överse den dagliga driften av fastigheten, inklusive tillsyn och rondering. Administrera entreprenörshantering och säkerställa att arbetstillstånd och intyg finns på plats. Leda projekt vid både mindre och större ombyggnationer. Vara kontaktperson för larm, passersystem och nyckelhantering. Arkivera och hantera dokumentation vid besiktningar samt rapportera säkerhetsobservationer. Egenskaper vi söker hos dig Vi söker sig som är en serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad person med god kommunikationsförmåga. Du är van vid att arbeta självständigt och har förmågan att hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Som Teknisk Facility Coordinator är du en viktig del av vårt team och bidrar till att skapa en välfungerande och trygg arbetsmiljö för vår kund och medarbetare. Kvalifikationskrav Minst 2 års erfarenhet inom tekniskt fastighetsarbete som exempelvis vaktmästare eller fastighetstekniker, med ansvar för koordinering av fastighetsrelaterade tjänster. God förståelse för leverantörshantering och arbetsmiljöfrågor. Vana av att arbeta med digitala system för felanmälan och rapportering. Goda färdigheter i Office-365 paketet. Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. B-körkort. Sysselsättningsgrad och arbetstider Tjänsten är på heltid, måndag till fredag. Anställningsform och tillträde Tillsvidare med en inledande provanställning. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Stationeringsort Tjänsten är placerad hos vår kund i Uppsala. Sista ansökningsdag Ansökningsperioden löper ut 2025-07-20, men urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan! Four FM:s vision "We take C.A.R.E." Våra värderingar fungerar som vår moraliska kompass och genomsyrar allt vi gör – från våra kundrelationer till vårt sätt att stötta medarbetare. "We take C.A.R.E". Om du vill göra skillnad, uppskattar en stödjande arbetsmiljö och delar våra värderingar – Compassion, Attention, Respect och Excellence – ser vi fram emot att höra från dig!
Bodens Energi är en energikoncern där fjärrvärme, elhandel, elproduktion och administration bedrivs i moderbolaget Bodens Energi AB. Det helägda dotterbolaget Bodens Energi Nät AB ansvarar för elnätets 17 000 kunder samt viss entreprenadverksamhet i kommunen. Det innebär att vi arbetar för alla bodensare och med hela staden. Att bedriva en hållbar verksamhet socialt, ekonomiskt och ekologiskt är en viktig ledstjärna för vårt företag och våra medarbetare. Vill du vara med på vår resa och delar du vår vision att vara en lokal kraft med ansvar för framtiden då är du välkommen till oss på Bodens Energi! Arbetsuppgifter Som fastighetstekniker erbjuds du en roll med stort eget ansvar och möjlighet att planera och styra dina uppgifter på daglig basis. Du kommer att ansvara för fastighetsautomationen inom värme, ventilation, kyla, brand gas, kameraövervakning samt inpasseringssystem på Kraftvärmeverket. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är skötsel och underhåll av värme och ventilationssystem samt belysning. Du planerar, deltar samt åtgärdar brister efter besiktningar av ovanstående system. Du kommer även att driva mindre projekt inom ditt ansvarsområde. Kvalifikationer Vi söker dig som har utbildning på lägst gymnasienivå, gärna med inriktning mot el eller fastighetsteknik eller annan utbildning som bedöms likvärdig. Du har minst 3 års erfarenhet inom fastighetsautomation där du arbetat i fastigheters automationssystem. Det är meriterande om erfarenhet av brandlarmsystem. Du har B-körkort. Personliga egenskaper Som person är du positiv och engagerad med förmåga att sätta upp mål och riktning för arbetsuppgifterna. Du är prestigelös och har lätt för att knyta kontakter internt och externt. Stor vikt kommer att fästas vid dina personliga egenskaper och din förmåga att utveckla- och samverka tillsammans med övriga medarbetare. Övrigt Vi tror på en arbetsplats med mångfald och jämställdhet. Medarbetare med olika erfarenheter utvecklar oss! Styrkan i olikheter skapar framgång. Delar du våra värderingar och vill vara med på resan?
Vi söker dig som är händig och van att ta hand om fastighet och trädgård. Du har intresse i trädgård. Du är bekväm med tekniska systemer med ventilation och värme. Du har ansvar för egen kontroller av vatten, värme och luft. Du kan snickra och hitta lösningar på praktiska problem. Du kan lyfta och bära och flytta saker när det behövs Tjänsten är deltid på 30-40% och arbetstiden kan vara flexibel. Du gillar barn och är en positiv, lösnings orienterat och social kompetent person, som kommer att vara en del av den medarbetar kår som gör Mikaeliskolan til en bra arbetsplats.
Om Norr-Don AB Norr-Don AB grundades 1986 och då med tillverkning av uttagscentraler, sedan dess har vi breddat utbudet och idag är Norr-Dons tillverkning och produktion inriktad mot kundanpassningar inom elbranschens olika produktgrupper. Huvudsakligen mot automation, apparatskåp samt uttagscentraler. Även lösningar som tex. pluggindon, 24V system (SELV) och kablagetillverkning. Vi arbetar även mot gruvindustrin med drift och underhåll ute på fält. Där vi hjälper våra kunder att driva ort och schakt samt service av maskiner. Vi söker: Elektriker för arbete ovan och under jord, i området kring Guldriket. Arbetsuppgifterna innefattar, drift, underhåll och felsökning, samt ny och ombyggnation av gruvmaskiner. Arbetet kan innefatta skiftgång tex 7/7.
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Forma framtidens mobilitet med Hedin Automotive Som en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Fordonstekniker på vår anläggning i Borås. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. Arbetsuppgifter Som en del av vår verkstad kommer du främst att arbeta med bilmärket Ford. Du kommer ingå i ett sammansvetsat team på 6 personer där dina arbetsuppgifter huvudsakligen innefattar: Felsökningar Motorservice Underhåll Reparationsarbete Nyckelkompetenser/förmågor: Vi söker dig som har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat, samtidigt som du trivs i en dynamisk miljö där noggrannhet, kvalitet och säkerhet alltid står i fokus. Med din serviceinriktade och lösningsorienterade inställning ser du möjligheter där andra ser hinder. Vi ser vi att du har: Fordonsteknisk utbildning Några års erfarenhet av mekaniskt arbete God datorvana Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet av felsökning och servicearbete är ett stort plus, men viktigast för oss är att du har en vilja och ett driv att ständigt utvecklas i rollen som Fordonstekniker hos oss. Varför arbeta med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinautomotive.se
Om tjänsten Vi söker just nu en händig och utvecklingsinriktad vaktmästare med driv till ett lärosäte i Stockholm. Arbetet är till stor del praktiskt, där du arbetar uppsökande i lärosätets olika lokaler, men du använder också datorn i ditt dagliga arbete, t ex för arbete i ärendehanteringssystem, e-post och wiki/samarbetsplattform. I arbetet som vaktmästare ingår rondering och underhåll av såväl teoretiska och praktiska lokaler som de system och tjänster som lärosätet levererar. Arbetet kan bitvis vara fysiskt ansträngande och ställa krav på din problemlösningsförmåga. Förekommande arbetsuppgifter: - Genomföra ronderingar och kontroller av lokaler och tillhörande teknik och system. - Inventering, underhåll och enklare reparationer av högskolans utrustning, inventarier och lokaler. - Bemanning av vaktmästeriets servicepunkt. - Hantering av passerkort för exempelvis studenter, inklusive fotografering. - Hantering av lås/larm och passerkortsystem. - Administrera, hantera och följa upp olika typer av inkomna ärenden i ärendehanteringssystem. - Ta fram rutinbeskrivningar och annan dokumentation rörande vaktmästeriets arbetssätt och rutiner. - Erbjuda stöd och support kring A/V i lokaler tillsammans med IT-funktionen. - Hantering av post och bud. - Genomföra mindre ommöbleringar (vid större anlitas alltid flytthjälp). Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som vaktmästare är ett konsultuppdrag på heltid som förväntas påbörjas 2025-08-19 och beräknas pågå till och med 2025-12-31. Därefter finns möjlighet till förlängning om sex (6) månader i taget vid två (2) tillfällen. Längst kan uppdragsperioden därför komma att gälla i högst ett och ett halvt (1,5) år. Krav för tjänsten: • Du skall kunna utföra ovan exempel på arbetsuppgifter. • Minst tre (3) års tidigare erfarenhet av arbete som vaktmästare eller motsvarande. • Erfarenhet av att arbetat i både kontors- och praktiska lokaler (t.ex. idrottshall, lager, butik). • Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift. • Inneha körkort klass B • Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt • Grundkunskaper i ärendesystem För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM. Om dig För att lyckas i rollen som vaktmästare tror vi att du är driven och mycket serviceminded. Du har ett bra och tryggt bemötane gentemot personer du möter i yrkesrollen. För att säkerställa en kompetensbaserad rekrytering använder vi oss i denna process av arbetspsykologiska tester. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag är 2025-07-06 Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller e-post: [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!
RA Gruppen söker en resande servicetekniker! Vi söker fler stjärnor som vill arbeta som resande servicetekniker inom nationell entreprenad! Vill du ha ett fritt och varierande arbete där du får använda din tekniska kompetens och upptäcka nya platser varje vecka? Då kan du vara den vi söker! RA Gruppen växer och söker nu en tekniskt intresserad servicetekniker som vill vara med och säkerställa att våra kunders storköksutrustning fungerar felfritt. Du kommer att arbeta med service, felsökning och underhåll av storköksmaskiner hos våra kunder runt om i Sverige. Arbetsuppgifter Rollen innebär att du arbetar självständigt med att utföra service, felsökning och underhåll av storköksmaskiner. Arbetet innebär veckovisa resor med övernattningar inom Sverige. Huvudkontoret ligger i Västerås men för denna tjänst utgår du hemifrån. Vem är du? Vi söker dig som är nyfiken, lösningsorienterad och inte rädd för att ta i där det behövs. Du har erfarenhet av tekniskt arbete eller har ett tekniskt intresse. Du är prestigelös och initiativtagande och har en positiv inställning även om saker och ting inte går som du planerat. Du har B-körkort och är bekväm med att resa i tjänsten. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fritt och omväxlande arbete med stort eget ansvar i ett tryggt och framgångsrikt företag. Vi erbjuder även: Stabila anställningsvillkor & kollektivavtal Friskvårdsbidrag upp till 5000kr Service alternativt förmånsbil vid behov Ett öppet arbetsklimat med stark laganda där vi stöttar varandra och har kul tillsammans Bred kunskap inom bolaget med fokus på utveckling Stora möjligheter till personlig utveckling Möjlighet till förskottssemester vid nyanställning Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Ansökan Vi går igenom ansökningar löpande och tillsätter tjänsterna löpande. Bifoga CV med din ansökan. Märk din ansökan med "tekniker". Tjänsten är en tillsvidareanställning Tillträde: Enligt överenskommelse För mer information om tjänsten är du välkommen att ringa; Lucas Acar, Flödeschef, 021-470 42 17 Emma Södergren, HR, 021-470 42 21 Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
NKT designs, manufactures and installs low-, medium- and high-voltage power cable solutions enabling sustainable energy transmission. NKT is headquartered in Denmark and employs 5.000 people. NKT is listed on Nasdaq Copenhagen and realised a revenue of EUR 2.6 billion in 2023. We connect a greener world. www.nkt.com Bidra till en stabil drift i produktionen och till en grönare värld Vår underhållsavdelning i Karlskrona expanderar i takt med företagets tillväxtresa och vi söker nu fler industrielektriker för dagtidsarbete. Är du en erfaren och engagerad industrielektriker som vill bidra till den gröna omställningen? Ta chansen till en utvecklande roll i en expansiv produktionsmiljö! Arbeta operativt som industrielektriker och delta i förbättringsarbete Som industrielektriker hos NKT är du en viktig del i produktionskedjan genom att säkerställa att driften fungerar stabilt dygnet runt. Du kommer att vara delaktig i att utveckla löpande förbättringsarbete och jobba i nära samarbete med dina kollegor såväl inom underhåll som i produktionen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av: * Arbete med felsökning på el- och styrutrustning med hjälp av PLC * Installation, reparation och skötsel av elektrisk utrustning * Genomförande av felsökning med hjälp av PLC-program * Arbete i styrsystem och frekvensomriktare * Löpande tillsyn, skötsel och underhåll Tjänsten är heltid, dagtid. Beredskap kan förekomma. Engagerad industrielektriker som har fokus på säkerhet För att trivas hos oss bör du vara en ansvarsfull och engagerad person som gärna ser förbättringar och nya möjligheter. Du är lyhörd och har förmågan att arbeta både under eget ansvar och i grupp. Du är noggrann, tekniskt kunnig och en riktig problemlösare. Säkerheten för dig och dina arbetskamrater är något du sätter främst och du tycker om ordning och reda. Du tycker om att arbeta i team och bidrar till att bibehålla vårt goda klimat och samarbete både inom avdelningen likväl som i övriga organisationen. Utöver ovanstående bör du ha följande erfarenheter: * Fullständiga gymnasiebetyg inom elteknik eller motsvarande dokumenterad erfarenhet. * Erfarenhet av felsökning och reparation av inom processindustri förekommande el utrustningar såsom t ex styr-, driv-, regler-, instrument- och mätsystem. * Datavana med fokus på dokumentation och ritningsläsning. * Talar och skriver flytande svenska samt engelska Bli del av ett engagerat team i en internationell miljö Vi tror att en mångsidig organisation möjliggör hållbar prestanda och att en inkluderande samt välkomnande kultur gör för en bättre arbetsplats. Vi är engagerade i att främja en mångsidig organisation och en kultur där människor från olika bakgrunder och med olika ståndpunkter kan trivas och inspireras att prestera sitt bästa. Du kommer att få spännande möjligheter att utveckla din egen karriär och attraktiva förmåner.
Vill du vara med från start i driften av en nybyggd säkerhetsklassad fastighet och påverka hur arbetet ska fungera redan innan huset står klart? Då kan det här vara rollen för dig Om oss Specialfastigheter äger, utvecklar och förvaltar säkerhetsfastigheter. I fastighetsportföljen ingår bland annat kriminalvårdsanstalter, ungdomshem, domstolsbyggnader och polisfastigheter. Flera av våra kunder bedriver verksamhet som är av betydelse för vårt lands säkerhet, vilket ställer speciella krav både på lokalerna och på oss. Fastigheterna finns i drygt 60 kommuner, från Trelleborg i söder till Haparanda i norr, och där finns också våra cirka 300 medarbetare. Vi växer snabbt och vår projektportfölj om 32 miljarder innebär fler spännande projekt än någonsin. Nu söker vi därför fler nyfikna och drivna personer som vill vara en del av vår resa. Välkommen till oss! Om tjänsten Inom vårt fastighetsbestånd uppförs just nu ett större Polishus i Malmöregionen. Vi behöver därför förstärka vår driftorganisation med en ny kollega till vårt mycket välfungerade team. I denna tjänst kommer man att få vara med och påverka och utforma samarbetsformer med kund och entreprenörer från start. Vår tanke är att du kommer att börja din anställning hos oss innan entreprenaden är avslutad. Detta för att du ska ges bästa möjliga förutsättningar att lära dig huset och installationerna innan vår hyresgäst flyttar in. Som drifttekniker hos oss är du en central del av vår verksamhet eftersom du har möjligheten att underlätta våra kunders vardag. Du är Specialfastigheters ansikte utåt och har daglig kontakt med våra kunder. I denna roll har du primärt ansvar för den dagliga tillsynen och driften av våra fastigheter i Malmö med omnejd, arbetsuppgifter kan dock uppstå inom hela vårt regionala fastighetsbestånd. Resor förekommer därför inom tjänsten. Som drifttekniker kommer du att arbeta självständigt och på egen hand dagligen representera Specialfastigheter. Samarbetet med kunder såväl som med tekniska förvaltare, övriga kollegor och entreprenörer utgör en central del av arbetet. I den löpande förvaltningen ansvarar du för den dagliga driften, felavhjälpande underhåll, genomförande av myndighetsbesiktningar, fysisk- och digital rondering, avrop och uppföljning av utförda tjänster, samt mindre kundbeställningar och fakturahantering. Exempel på arbetsuppgifter som ingår i tjänsten: • Utföra felavhjälpande underhåll • Utföra och följa upp driftoptimerande åtgärder ur ett energi- och kostnadsperspektiv • Genomföra systematiskt brandskyddsarbete (SBA) • Beställa och medverka vid myndighetspliktiga tillsyner och besiktningar • Löpande ha kontakt med kund, kollegor och entreprenörer • Rapportera och uppdatera ärenden i vårt ärendehanteringssystem • Genomföra övriga tillsyner och ronderingar Vill du veta mer om en driftteknikers vardag - läs gärna intervjun med vår drifttekniker Mattias. Om dig För att vara framgångsrik i rollen tror vi att du har erfarenhet av att av att i arbeta med fastigheter som är installationstäta och innehar en hög nivå av komplexitet samt mycket god erfarenhet av att självständigt utföra felavhjälpande underhåll och tillsyner. Vi ser också att du har: • Utbildning inom driftteknik eller motsvarande kompetens förvärvad på annat sätt • Tidigare erfarenhet i en roll som exempelvis drifttekniker, VVS-montör, elektriker, ventilationsmontör eller annan som bedöms relevant för tjänsten. • Generell god kunskap och förståelse för fastighetstekniska system och hur dessa samverkar • God förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift, detta då det används i det dagliga arbetet. • God datorvana och erfarenhet av t.ex. övergripande styrsystem, system för ärendehantering, beställningar och dylikt samt fakturahantering. • Viss erfarenhet av roll som beställare och hantering av garantiärenden • B-körkort är ett krav Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper. Som person är du ansvarstagande, positiv, flexibel och lyhörd och kan behålla ditt lugn i pressade situationer. Du är van att lösa problem och utför ditt arbete med kvalitet. För att trivas i rollen måste du kunna arbeta både självständigt och i grupp. Placering Din placering kommer att vara Malmö och du blir en del av Fastighetsområde Syd med lokalkontor i Lund. Resor mellan dina fastigheter ingår i tjänsten och då vår verksamhet är rikstäckande förekommer även resor utanför ditt område. Ansökan & övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med önskad start i oktober. Sista ansökningsdag är 2025-08-10. Välkommen med din ansökan! Rekryteringsprocessen Vi påbörjar urvalsarbetet efter att ansökningstiden har gått ut. Därefter kontaktar vi aktuella kandidater för att boka in intervjuer. Inför en eventuell anställning genomför vi en särskild säkerhetsbedömning där vi utför ett säkerhetssamtal och granskar lagakraftvunna domar från svenska domstolar. Innan anställning gör vi även alkohol- och drogtest via vår företagshälsovård. Utöver detta kräver en del av våra kunder i vissa fall inplacering i säkerhetsklass och efterföljande registerkontroll i enlighet med Säkerhetsskyddslagen (2018:585 kap. 3). Fackliga företrädare Akademikerföreningen: Martin Siljehult, 010-788 63 60 Unionen: Patrik Svensson, 010-788 63 42 SEKO: Roger Törngren, tel. 010-788 62 78 Ledarna: Fredrik Persson, tel 010-788 62 28
Vill du ha ett flexibelt arbete där ingen dag är den andra lik? Du arbetar på fältet och utgår hemifrån med servicebil. I tjänsten kommer du att arbeta med både problemlösning och service till företagets kunder. Vem söker vi? Vi söker dig som har ett stort tekniskt intresse och vill utvecklas. Troligtvis har du en teknisk gymnasieutbildning i bagaget. Du har tidigare erfarenhet av tekniskt arbete och/eller service i någon form. Kunskap inom el, mekanik och elektronik är starkt meriterande. Som person är du villig att lära dig nya saker, bra på att jobba både självständigt och i team. Du gillar tekniska utmaningar och är lite av en naturlig problemlösare. Du är bra på att ta olika typer av människor och du drivs av personlig utvecklig och att skapa win-win mellan dig och dina kunder. Du innehar B-körkort är flytande i svenska i tal och skrift samt behärskar engelska. Arbetstiderna är måndag till fredag 7-16, jour förekommer. Detta är en rekrytering och du blir anställd direkt av vår kund. Vad erbjuder vi? Nu erbjuder vi dig ett spännande arbete med mycket variation. Du kommer bli en del av ett arbetslag med bra samanhållning och mycket kunskaper. Dagligen kommer du att få träffa kunder och vara en del av att se till att deras vardag fungerar. Du erbjuds bland annat:• En anställning på ett företag världsledande i sin bransch• Utvecklingsmöjligheter• Flexibilitet och servicebil • Marknadsmässig lön och jourtillägg Vad innebär rollen? Arbetsuppgifterna består i huvudsak av service, förebyggande underhåll och reparation av automatiska entrélösningar. Arbetet bedrivs huvudsakligen på egen hand ute hos företagets kunder i Värnamo med omnejd. Du är kundens kontaktperson och deras ansikte utåt i serviceorganisationen. Dina arbetsuppgifter som servicetekniker kommer bland annat att innebära:• Planera och prioritera serviceuppdrag • Självständigt utföra service, underhåll och reparationer • Rapportera utförda uppdrag till kund och den egna verksamheten • Föreslå förbättrings- och/eller uppgraderingsåtgärder till kund Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins. Om 2Complete Trygghet och förtroende är målen i 2Completes rekryteringsprocess. Detta uppnås genom ett nära och personligt samarbete med de kunder som valt oss som sin rekryteringspartner. Vår passion för att få ut människor i arbete och att få in rätt person i rätt sammanhang i arbetslivet, driver oss framåt. 2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011. 2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.
Välj ett jobb för att visa detaljer