Om företaget STORM HELIWORKS AB är ett kompetensföretag baserat i Östersund. Vi levererar helhetslösningar med helikopter som plattform. Med helikoptrar stationerade i Östersund, Göteborg och Skåne, samt vissa delar av året även i Åre och Funäsdalen, täcker vi in en stor del av Skandinavien. Vår personal har lång erfarenhet och vi använder oss av den modernaste och miljövänligaste utrustningen när vi utför allt ifrån sightseeingturer i Göteborgs skärgård till kvistavverkning av kraftledningsgator i fjällen. Om du uppskattar att ha en roll där du får vara med i händelserna centrum och vara en viktig kugge i planeringen av företagets uppdrag, där den ena dagen inte är den andra lik - då kan det här vara något för dig! Vi söker dig som gillar att planera och strukturera såväl i stort som ner på detaljnivå. Du kommer att utgöra en viktig del i vårt härliga team på Frösön. Kanske är det dig vi kan hälsa välkommen till oss! Arbetsuppgifter I rollen som operativ planerare och uppföljningsansvarig för helikoptertransporter ansvarar du för att planera våra nio helikoptrar, personal och utrustning (exempelvis bilar, släpvagnar och lastbilar) inför kommande uppdrag. Du hanterar inkommande förfrågningar och fungerar som en del av företagets säljfunktion genom att svara på kunders behov samt följa upp och upprätthålla en fortlöpande kontakt med kunderna. Uppdragen kan innebära allt från exempelvis rundturer, inspektioner, brandbekämpning till att hantera kraftledningsgator, både i förebyggande och i mer akuta situationer med nedfallna träd. Inför varje flyguppdrag lägger du upp ordrar i Fortnox och säkerställer att alla riskanalyser är genomförda samt att tillståndsansökningar är inlämnade och godkända. Du förbereder även underlag för fakturering kopplat till utförda tjänster. Du utvecklar och tar fram nödvändiga verktyg och arbetsmetoder för att underlätta och effektivisera ditt arbete. Som uppföljningsansvarig följer du kontinuerligt upp de respektive uppdragen för att säkerställa att de genomförs enligt plan och gällande riktlinjer. Rollen innefattar även jouransvar var tredje vecka där du är tillgänglig kvällar och helger via jourtelefon för att hantera akuta ärenden. Vem är du? Vi söker dig som har gymnasieexamen och gärna någon efter gymnasieutbildning, förslagsvis med inriktning transport/logistik och några års arbetserfarenhet. Meriterande är om du har jobbat med uppdrag där planering, struktur och logistikfrågor tydligt har ingått i rollen, samt innehar BE-körkort. Minimikrav är B-körkort. Som person är du ordningsam, strukturerad, initiativrik och uppskattar att bygga relationer, såväl med kunder som med kollegor. Din flexibilitet och förmåga att hantera varierande mängd av arbetsbelastning kommer väl till pass liksom att kunna behålla lugnet i pressade situationer. Vi lägger stort vikt vid din personlighet. Ansökan och kontakt Du söker tjänsten via jeffersonwells.se, där du laddar upp både CV och personligt brev i pdf. Om du har frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult AnnaKarin Bergqvist på 070 - 377 20 63 eller mail: [email protected] Intervjuer kan ske före ansökningstidens slut så sök redan idag! Sista ansökningsdag: 17 juli - 25 Vi välkomnar din ansökan!
Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du noggrann, strukturerad och har erfarenhet av självständigt arbete inom lager och logistik? Då kanske det här kan vara ett jobb för dig! Du kommer att arbeta med varuplock, in och utleverans. Du kommer följa plocklistor och arbeta med plock och pack. Arbetet utförs på ett lager där det är viktigt att du har erfarenhet av lagerjobb från innan. Du tar emot gods och skickar iväg det. En del arbete utförs såklart med truck. Därför är det viktigt att du är bekväm med truckkörning och har truckkort. Personprofil Vi söker efter dig som har tidigare lagererfarenhet, och att du ska allra helst ha jobbat på in eller utleverans. Därmed har du med dig en system/datorvana. Det är även ett krav att du har truckkort, A1-A4 + B1-B4. Som person söker vi dig som är noggrann och gillar att ha ett stort ansvar på arbetsplatsen. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som lagerarbetare. Övrigt Start: Enligt överenskommelse. Uppdraget sträcker sig fram tills årsskiftet. Arbetstider: Vardagar, 7-16 Arbetsort: Örebro Omfattning: Heltid Om PerformIQ PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv. Eventuella frågor om tjänsten hänvisas till Rekryteringskonsult Camilla Aurell på [email protected]. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som idag studerar eller har ett annat arbete och har ett intresse av att arbeta ute hos våran kund i Ängelholm under sommaren och under högsäsongen 2025! För att vara aktuell behöver du ha en annan sysselsättning på minst 50% Om tjänsten Nu söker Tranpenad lagermedarbetare till vår kund strax utanför Ängelholm. Du kommer framförallt att jobba med packningsarbete, uppackning och sortering, men även andra arbetsuppgifter kan förekomma. Jobbet ställer krav på att man är noggrann och pålitlig. Man jobbar ståendes hela dagen, så fysiken måste vara god. Om dig som sökerVi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning. Vi tror att du som söker är en driven, social och flexibel person, som förstår vikten av laganda och av att ha roligt på jobbet! Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med stor noggrannhet och engagemang. Vi ser gärna att du som söker är tillgänglig hela sommaren och framförallt fredagar och söndagar. Krav Obehindrad svenska i tal och skrift. En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % Tillgänglig minst 2 vardagar i veckan och söndagar. Kunna arbeta i sommar och under hösten 2025. För att vara aktuell måste man kunna visa intyg på annan huvudsaklig sysselsättning. Exempelvis studier. Finns inte detta kommer du inte gå vidare i processen. Övriga villkor Arbetstider: Främst dagtid och söndagar, men kan även finnas möjligheter till kvällstid. Lön: Enligt kollektivavtal Start: Vecka 27 och Vecka 28. På kunds förfrågan kan vi komma att begära ett utdrag ur belastningsregistret. Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Vi söker medarbetare till CWS Tvätteri i Varberg CWS Tvätteri i Varberg söker nu nya medarbetare till sitt team! CWS är ett företag som erbjuder tvätt och hantering av arbetskläder, textilier och hygienprodukter. Hos CWS får du vara med och bidra till en hållbar framtid genom återanvändning och professionell tvätthantering. Om tjänsten: Som medarbetare på CWS Tvätteri kommer du att arbeta med industriell tvätt av bland annat arbetskläder, lakan, handdukar och mattor. Du kommer att använda olika maskiner för sortering, tvätt, registrering och märkning av textilier för att säkerställa rätt leverans. Arbetet innebär både maskinell och manuell tvätt samt kvalitetskontroll och efterbehandling som vikning och paketering.Arbetet är fysiskt krävande och därför är det viktigt att du är i god form. Ingen tidigare erfarenhet krävs då du får all utbildning på plats, men vi ser gärna att du har för intention att vara långsiktig hos oss. Arbetsuppgifter kan inkludera: Sortering och hantering av textilier Maskinell och manuell tvätt Registrering och märkning av textilier för korrekt leverans Kvalitetskontroll och efterbehandling som vikning och paketering Vi söker dig som: Är noggrann och effektiv och trivs i en fartfylld arbetsmiljö Har en positiv inställning och vill bidra till ett bra arbetsklimat Kan arbeta i ett högt tempo och gillar att jobba i team Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Har ett intresse av att bidra till hållbarhet och en bättre framtid Arbetstider: Arbetet är ett deltidsjobb och därför är arbetstiderna varierande och det krävs att du är flexibel. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal: Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Är du på jakt efter ett nytt extrajobb, kanske har du tidigare erfarenhet av terminalarbete? Kan du dessutom truckkort och kan hantera ett högt tempo? För kunds räkning söker vi nu pålitliga terminalarbetare! Arbetsuppgifter Du kommer arbeta som terminalarbetare där generella lager - och terminaluppgifter ingår. Huvuddelen av ditt arbete kommer att vara paketsortering , plocka och packa vid rullande band, både större och mindre paket . Hantering av inkommande gods, truckkörning eller packning av varor eller emballering kan också förekomma. Rollen innebär att man är flexibel, är beredd på ett högt tempo och att man under en arbetsdag kan komma utföra flera arbetsuppgifter. Vem är du? För att vara aktuell som timanställd hos oss på OnePartnerGroup ska du ha en annan huvudsaklig sysselsättning, exempelvis studier, annat heltidsjobb eller eget företag. Vi söker dig med eget driv, förmåga att arbeta i en dynamisk terminalmiljö samt att vara lyhörd och ha ett stort engagemang för att leverera den kvalitet som kunden förväntar sig.Ett krav är att du kan behärska svenska i både tal och skrift. En god fysik är att föredra då du kommer att hantera en hel del gods och paket där det förekommer tunga lyft. Det är meriterande med truckkort. Information om jobbet: Placeringsort: Torsvik industriområde söder om Jönköping Tillsättning: Omgående Omfattning: Behovsanställning - men behöver vara tillgänglig för arbete flera gånger i veckan för att vara aktuell Arbetstider: Natt sön-tors 22:00-05:00 Vi står redo för dig så start för detta jobb är idag, imorgon eller inom kort – så snart du kan börja helt enkelt. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Bengt Landström, [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail eller telefon på grund av GDPR.
Om rollen Som Driftkoordinator hos oss blir du navet i vårt logistikmaskineri. Du kommer att ha överblick över våra produktionsflöden och säkerställa att varje order går som den ska genom våra system och automationslösningar. Det är en fartfylld och lösningsorienterad roll där kommer spendera mestadels av din tid nära produktionen på golvet och du jobbar nära våra team i Morgongåva och andra delar av Apotea, som Rx, kundservice och teknikteamet. I tjänsten har du inte något personalansvar men du leder däremot chefer. Ditt fokus ligger på att planera produktionen, fördela resurser, identifiera och lösa problem – och se till att vi håller våra deadlines. Du är också med och driver förbättringar för att göra våra flöden ännu smartare och effektivare. Plats: Morgongåva, inget hybridarbete erbjuds Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, med 6 månaders provanställning Arbetstider: 2 helger i månaden och då jobbar man 06:30-18:30. Övrig tid jobbar man 13:00-01:00 och torsdagar jobbar man 14:00-21:00 Rapporterar till: Logistikchef Start: Så snart som möjligt enligt överenskommelse Dina arbetsuppgifter Produktionsplanering och resursfördelning för att maximera flödet Monitorera våra system (Lima, Wamas, Lighthouse m.fl.) och agera snabbt vid avvikelser Vara operativt stöd vid Rx-orderhantering och säkerställa leverans till kund Lösa produktionsutmaningar i både mjukvara och hårdvara, i nära samarbete med IT och serviceteam Leda och stötta personalen mot våra produktionsmål – vi vinner som ett lag! Följa upp och säkerställa att förbättringsprojekt håller hela vägen i mål Fungera som backup i olika ledningsfunktioner vid behov Ge konstruktiv feedback till utvecklingsteam och rapportera avvikelser Vi tror att du har: God systemvana, gärna från Lima, Wamas, Autostore eller liknande Bra koll på logistiska flöden – från plocklista till spedition Stark social förmåga – du trivs med att både ge och ta emot feedback Och vi hoppas att du är: Lyhörd, prestigelös och flexibel En naturlig ledare som gillar att lära ut och motivera andra Självgående, analytisk och lösningsorienterad Stresstålig och trivs i ett högt tempo där dagarna sällan är den andra lik Vad Apotea erbjuder dig På Apotea erbjuder vi en innovativ och digital arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta med de senaste teknologierna. Vi erbjuder goda möjligheter till karriärutveckling och en rad förmåner, såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 34 000 receptfria varor och över 20 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 ca 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!
Har du erfarenhet inom lager och söker ett roligt extrajobb? Vi söker nu truckförare till Ewerman i Helsingborg. Ta chansen att bli en del av ett framgångsrikt företag inom dagligvaruhandeln - ansök idag! Om tjänsten Som lagerarbetare hos Ewerman kommer du att ha en central roll i lagrets dagliga verksamhet. Tjänsten är ett extrajobb och det krävs därför att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % (t.ex. studier eller annat arbete) – intyg ska bifogas vid ansökan. Tillträde är i mitten av juni. Tillgängliga skift är mellan 07.00-21.00 (måndag-söndag) Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Plockning och packning av varor enligt beställningar • Användning av truck (främst plocktruck, A1) och pick-by-voice • Kvalitetskontroller och rapportering av eventuella avvikelser • Förberedelse av gods för utleveranser • Deltagande i inventeringsarbetet Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av lagerarbete och trivs i rollen som truckförare. Hos vår kund används olika truckmodeller, men främst plocktruck (A1). Har du tidigare arbetat med pick-by-voice är det meriterande. Som person är du: • Noggrann och ansvarsfull • Fysiskt uthållig och van vid ett aktivt arbete • En lagspelare med god samarbetsförmåga • Engagerad och motiverad att bidra till verksamhetens framgång För att vara aktuell för tjänsten krävs: • Giltigt truckkort A1-A4 • En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % (t.ex. studier eller annat arbete) – intyg ska bifogas vid ansökan • Kunskaper i svenska – du behöver kunna läsa och förstå instruktioner och säkerhetsföreskrifter • Tillgänglighet för arbete 2–3 vardagar i veckan Meriterande kvalifikationer Det är en fördel om du även har: • Erfarenhet av truckkörning • Truckkort med behörighet B1 och B3 • Erfarenhet av pick-by-voice • B-körkort och tillgång till bil • Möjlighet att arbeta heltid under sommaren Om verksamheten Ewerman är ledande leverantörer av färska och förberedda frukter och grönsaker till gastronomiska verksamheter i Sverige. Ewerman AB ligger strategiskt placerat i Helsingborg, vars hamn är Nordens ledande för svensk import av frukt och grönt. Ewerman grundades 1964 och har sedan dess utvecklats till att kunna erbjuda det bredaste sortimentet på marknaden. Som anställd bemanningskonsult hos Ewerman får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till deras kollektivavtal. De vill att du ska må bra hos dem och erbjuder därför sina konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som ansvarar för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar och utvecklar dig i din yrkesroll. Introduktion sker under en vecka, måndag–fredag kl. 08.00–17.00, tillsammans med en mentor.
Söker du efter en varierad roll där du får vara med och påverka på riktigt? Har du driv, engagemang och älskar att jobba i ett team som siktar högt? Då kan det vara dig vi söker! Heatup befinner sig på en spännande tillväxtresa – och behöver nu förstärka sitt lagerteam med ännu en stjärna. Låter det här som något för dig? Läs vidare för mer information kring tjänsten! Lager/produktionsmedarbetare I rollen som lager- och produktionsmedarbetare får du ett varierat arbete med stort eget ansvar. Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att ta emot och skicka varor, plocka ordrar samt boka transporter. I produktionen innebär arbetet bland annat att kapa rör och montera prefabricerade skåp. Truckkörning ingår som en naturlig del av dina arbetsuppgifter. Vad erbjuder vi dig? Här blir du en del av en engagerad och jordnära organisation där samarbete och laganda genomsyrar allt vi gör. Vi värnar om gemenskapen och ser till att ha kul tillsammans genom olika sociala aktiviteter under året. Som medarbetare får du dessutom ta del av förmåner som friskvårdsbidrag, tjänstepension och flexibla arbetstider. Vem söker vi? För oss är det mindre viktigt hur ditt CV ser ut – det som verkligen betyder något är vem du är, din energi och hur du samarbetar med andra. Vi söker dig som trivs i en lagmiljö, har ett helhetstänk och inte tvekar att ta tag i det som behöver göras. Du är trygg i dig själv, tar gärna initiativ och ställer upp där det behövs. Minst lika viktigt är att du också känner dig bekväm med att be om hjälp när det behövs. Hos oss arbetar vi som ett team där alla bidrar, stöttar och lyfter varandra. Heatup Sverige AB Heatup har funnits sedan år 2018 och är en svensk direktleverantör utan mellanhänder. Vi startade med vattenburna golvvärmesystem och har idag utökat sortiment med tappvattensystem och kulvertsystem. Våra kunder är framför allt rörinstallatörer runt om i Sverige. Vi har ett brett sortiment med hög kvalité och vi erbjuder färdiga lösningar för alla underlag och anpassar ditt projekt efter dina önskemål. Vår unika projekteringsavdelning levererar offert, beräkningar och ritningar inom 24 timmar. Allt finns på lager och leverans inom 24 timmar från order. Vi sitter i nyrenoverade lokaler i Mölnlycke och erbjuder parkeringsplatser utanför kontoret och bra kommunikationer. Vårt huvudkontor finns i Mölnlycke men filialer finns även i Stockholm och Kalmar. För att följa vår tillväxt behöver vi stärka upp organisationen med en kollega till lagret i Mölnlycke. På Heatup hjälper vi och stöttar varandra och ser till att vi gemensamt når nya höjder! Krav Flytande svenska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet från liknande roll i mindre bolag Erfarenhet från VVS-branschen Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi jobbar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum: 2025-08-15 Tillträde: Enligt överenskommelse Tjänst: Heltid Ort: Mölnlycke Platsa ansvarar för rekryteringen av denna tjänst. Vid en anställning blir du anställd direkt av vår kund. Eventuella frågor hänvisas direkt till ansvarig rekryterare: Evelina Löfberg, civ. ek, [email protected]
Just nu söker vi två CE-chaufför var av en natt och en dagtur. Natt svängen startar på söndag kl21:00. Dagturen startar kl05:00. Tjänsten utgår ifrån Jönköping vi kör linkekipage eller HCT (dubbla trailers) Upplägg går att diskutera. För att söka tjänsten är det meriterande om du har några års arbetslivserfarenhet och gör det där lilla extra hos våra uppdragsgivare och alltid är intresserad av att utvecklas och lära dig nya saker. Du uppskattar att arbeta i ett företag där din insats är betydelsefull och viktig, varje dag. Krav: CE-behörighet Yrkeskompetensbevis (YKB) Digitalt förarkort Du behärskar svenska språket väl både i tal och skrift Vi erbjuder: Anställningsform: provanställning Anställningens omfattning: 100% Tillträde: Omgående Löneform: Enligt kollektivavtal Ort: Jönköping För mer information om tjänsten kontakta Fredrik Lundgren, 0709-555493, [email protected] Välkommen in med din ansökan!
Vi växer och söker dig som gillar ett högt tempo, är noggrann och trivs i team. Med din energi och ditt engagemang bidrar du till att allt flyter på. Låter det som du? Skicka din ansökan redan idag – tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag! Arbetsbeskrivning I rollen som terminalarbetare i Timrå blir du en del av ett team på ca 60 personer och där ingår terminalarbetare, chaufförer och tjänstemän. Arbetet består främst av sortering av paket samt scanning av gods så det gäller att du är snabb i steget och gillar att vara aktiv. Vi tillämpar alltid provanställning med förhoppning om att det ska övergå i en tillsvidareanställning. Kvalifikationer Vi söker dig som är snabb i steget, noggrann, gillar att arbeta i lag och är strukturerad i ditt arbetssätt. Truck-kort är ett krav. CE-kort samt hjullastare är meriterande. För att trivas i rollen krävs det att du är en aktiv person som gillar att arbeta fysiskt. Det är även en fördel om du tidigare arbetat i terminal och med styckegodshantering. Vid eventuell anställning kontrolleras belastningsregistret och ett utslag i belastningsregistret kan påverka din möjlighet till anställning. Om anställningen Vi månar om våra anställda och erbjuder exempelvis: Friskvårdsbidrag Förstärkt föräldrapenning Rekryteringsbonus Ersättning för landstingsfinansierad sjukvård upp till högkostnadsskydd Trivselpeng Rikskortets lunchförmån Dagligt fika Förmånscykel Vi är även kollektivavtalsansluta och tillämpar transportavtalet. Välkommen att söka tjänsten som terminalarbetare till vår terminal i Timrå redan idag. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansök genom att mejla din ansökan till: [email protected] och ange referens "Terminalarbete Timrå".
Välj ett jobb för att visa detaljer