Vikarierande lokalvårdare

Malung-Sälens kommun har ca 10 000 invånare och ligger i natursköna Dalarna, hit kan du flyga till och från vår internationella flygplats i Sälen. Här finns Sälenfjällen som gör oss till norra Europas största vinterturismdestination. Malung- Sälens fantastiska natur, stora evenemang och upplevelser gör att vi bland annat kan erbjuda dig livskvalitet, möjligheter till ett aktivt friluftsliv och en trygg miljö för barn att växa upp i. Malung-Sälens medarbetare är nyckeln till framgång, därför vill vi skapa de bästa förutsättningarna för ett hållbart arbetsliv, för att du ska trivas, må bra och känna arbetsglädje. Som anställd hos oss erbjuder vi en rad förmåner bland annat: • Friskvårdsbidrag eller friskvårdtimme där verksamheten tillåter • Egen kommun-massör med förmånliga priser på friskvårdsmassage • Tillsvidareanställd och månadsavlönad personal erbjuds säsongskort till Sälenfjällens anläggningar till förmånligt pris • Flexibla arbetstider när det är möjligt Välkommen till en arbetsplats där respekt, omtanke och trygghet är grunden för allt vi gör! ARBETSUPPGIFTER Vill du vara en nyckelperson som bidrar till en ren och trivsam miljö för både medarbetare och medborgare? Är du en person som gillar att ta ansvar och känner stolthet över att skapa en arbetsmiljö där alla kan trivas och prestera på topp? Då är denna tjänst som vikarierande lokalvårdare hos Malung-Sälens kommun något för dig! Som vikarierande lokalvårdare kommer du att ha ett stort ansvar för att hålla kommunens lokaler rena och fräscha. Du kommer att utföra städning av skolsalar, grupprum, kontor, mötesrum, korridorer, toaletter och andra gemensamma utrymmen. Du kommer att arbeta självständigt och vara en viktig del av vår verksamhet, där din insats bidrar till en trivsam och säker miljö för alla. I din roll får du en central funktion där du ansvarar för att skapa en ren och fräsch arbetsmiljö i våra lokaler. Arbetsuppgifterna varierar, och du kommer att arbeta med allt från städning av skollokaler till fönsterputsning och golvvård. Din insats kommer att ha en direkt påverkan på hur våra medarbetare och besökare upplever sina arbetsdagar, ett rent och välvårdat arbetsutrymme är grundläggande för trivsel och välmående.  Arbetsuppgifter som förekommer är:     • Daglig städning av skollokaler och gemensamma utrymmen.     • Fönsterputsning, storstädning och golvvård.     • Hantering av städmaterial och maskiner.     • Rapportera eventuella fel och skador på lokaler och utrustning. Arbetet är ett socialt där du kommer att ha mycket kontakt både internt och externt i kommunens verksamheter. Du har eget ansvar för planering och utförande av ditt arbete, vilket ger dig stor frihet i hur du organiserar dina arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta både i grupp och självständigt. Städningen kommer att omfatta alla förekommande kommunala lokaler och du kommer att arbeta självständigt men ingår i en arbetsgrupp som hjälps åt med planering, stöttning och beställningar. För närvarande söker vi en vikarierande lokalvårdare till norra kommundelen. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som trivs med att ta initiativ, ser vad som behöver göras och tar tag i det. Du har ett öga för detaljer, planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och trivs med att arbeta självständigt. Du har en hög arbetsmoral, är ansvarstagande och känner stolthet över det arbete du utför. För oss är det viktigt att du har en vilja att lära och utvecklas, och att du är flexibel och positiv inför nya utmaningar, även när arbetsuppgifterna varierar beroende på behov. Erfarenhet från städning eller serviceyrken är meriterande, men det är din vilja att lära och utvecklas som är allra viktigast. Du behärskar svenska i tal och skrift, och har datavana för att kunna använda våra interna datasystem för beställning och kommunikation. B-körkort är meriterande, likaså om du har erfarenhet av att köra skurmaskin eller innehar en städutbildning. Vi erbjuder en arbetsplats där ditt arbete gör skillnad och där du får möjlighet att utvecklas. Här får du en flexibel och varierad arbetsmiljö med ett stort fokus på service och ansvarstagande. Om du är självgående, lösningsfokuserad och social, kommer du att trivas hos oss. Vi ser fram emot att ta del av din ansökan! B-körkort är ett krav ÖVRIGT För att se alla våra pågående rekryteringar, se www.malung-salen.se/ledigajobb. Vi har inför rekryteringsprocessen beslutat om de medieval som ska göras i rekryteringen. Med anledning av detta motsäger vi oss all kontakt gällande annonsering, rekryteringshjälp och bemanningsförslag vänligen, men bestämt.

16 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Företagssäljare till Teknofix & Securitas Direct i Dalarna
Verisure Sverige AB
Företagssäljare

OM TJÄNSTEN    Vi söker just nu en driven säljare som kommer att arbeta med försäljning av larmsystem och kameralösningar till företagskunder.    Vi erbjuder larm och larmlösningar för många olika situationer, exempelvis inbrottslarm, larm för personskydd, överfallslarm, brandvarningssystem, driftlarm och objektskydd. Vi erbjuder också kompletta lösningar inom kameraövervakning och passagekontroll.   Vårt utbud av produkter och tjänster till företag kan du läsa mer om på www.securitasdirect.se . Vill du göra karriär inom försäljning är detta en fantastisk möjlighet. Vi är störst inom vår bransch och står för hög kvalité och har det starkaste varumärket på marknaden.    OM OSS   Du kommer att arbeta hos oss på Teknofix AB som är en partnerfirma till Securitas Direct.   Vi vänder oss i huvudsak till företagskunder, men även privatpersoner som har höga krav på säkerhetslösningar. Grunden för våra säkerhetssystem är högteknisk kvalitet med snabb och säker uppkoppling. Med norra europas största larmcentral som är bemannad dygnet runt är vi en stor organisation med en stark lokal närvaro för en snabb och träffsäker åtgärd.   ARBETSUPPGIFTER    Som säljare hos oss kommer du vara ansiktet utåt, du kommer huvudsakligen bearbeta dom företag som ännu inte är våra kunder. Du kommer även att vårda samt utveckla relationerna med våra befintliga kunder.   Arbetet är drivet av både ett starkt teamwork men där du även kommer arbeta självständigt. Du kommer att planera dina dagar tillsammans med din ledare vilket gör att du har stort inflytande över din egen tid. Du kommer huvudsakligen bearbeta företagsmarknaden i Dalarna och du kommer att ingå i ett starkt team som har nära till skratt och trivs med varandra. Teamet har den lokala förankringen, erfarenhet och kompetensen vilket blir en värdefull stöttning i ditt arbete.    VI SÖKER DIG SOM    NYFIKEN – Hitta våra nya kunder   DRIVEN – Tar ansvar för din egen insats   Positiv – Ser möjligheter   Relationskapande – Lätt att knyta nya kontakter   Flexibel – Förstå att alla våra kunder har olika behov   Gillar förändringar – Ingen dag är den andra lik   Seriositet – Vi jobbar med säkerhet och skyddar det som betyder mest   Det är meriterande om du har dokumenterad säljerfarenhet men det viktigaste för oss är att du är rätt person.    B-körkort är ett och krav och givet att vi jobbar med säkerhet är det en självklarhet att du har ett rent belastningsregister. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.   Placeringsort: Dalarna med kontoret i Borlänge  Arbetstid: Dagtid     Stämmer detta in på dig är du hjärtligt välkommen in med ditt CV och personligt brev (gärna en video på 1 min).

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Företagstekniker till Teknofix och Securitas Direct i Säter
Verisure Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Vill du vara med och driva utvecklingen av morgondagens säkerhetssystem framåt? Är du en driven och kompetent tekniker som söker nya utmaningar? Vill du gå till jobbet varje dag och bidra till att våra kunder får en tryggare vardag? Trivs du med att arbeta självständigt men samtidigt känna tillhörigheten i ett starkt team? Då ska du läsa vidare och söka tjänsten som larmtekniker hos oss! Om tjänsten Som larmtekniker hos oss på Teknofix kommer du att arbeta med installationer, driftsättning och service av främst Securitas Directs anläggningar men även andra system. Vi jobbar i hela Dalarna samt Kopparberg. Arbetsuppgifterna innefattar planering, kabelförläggning, installationer, driftsättning, funktionstest och dokumentation. Då det är viktigt för oss att alltid säkerställa att våra kunder har rätt lösning kommer du även att jobba med merförsäljning. Arbetet är omväxlande med företagskunder inom många olika branscher och uppdrag av varierande karaktär. Tjänsten erbjuder såväl självständiga arbetsuppgifter som uppdrag tillsammans med dina kollegor och du kommer får möjlighet att utveckla kompetenser inom flertalet olika teknik- och säkerhetsområden. Vi erbjuder larm och larmlösningar för många olika situationer, exempelvis inbrottslarm, larm för personskydd, överfallslarm, brandvarningssystem, driftlarm och objektskydd. Vi erbjuder också kompletta lösningar inom kameraövervakning och passagekontroll. Vårt utbud av produkter och tjänster till företag kan du läsa mer om på www.securitasdirect.se Vi vänder oss i huvudsak till företag, men även privatpersoner som har höga krav på säkerhetsinstallationer. Grunden för våra larm, inbrottslarm och säkerhetssystem är högteknisk kvalitet med snabb och säker uppkoppling. Med en egen dygnet-runt bemannad larmcentral blir vi en mycket stark organisation med lokal närvaro för en snabb och säker insats. Vem söker vi? - Som person ser vi att du är en lagspelare som besitter stor social kompetens. - Du ska kunna arbeta målinriktat i ett högt tempo både självständigt och i grupp. - Du har lätt för att ta egna initiativ och är drivande i din egen utveckling. - Det är meriterande med en teknisk utbildning på minst gymnasienivå i form av t.ex svagström/larm/säkerhet eller som elektriker. - Då tät och daglig kontakt med våra kunder är ett viktigt inslag i din vardag behöver du ha ett sätt som är tillmötesgående, professionellt och som kännetecknas av hög kvalitet. - Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av vår bransch. Kanske har du jobbat med larminstallationer tidigare eller så har du erfarenhet av andra områden inom kamera eller brand- och utrymningslarm och vill utvecklas tillsammans med oss. - Du är van vid teknik och tycker om att visa framfötterna och att har lätt för att lära dig nya saker. - Du trivs med ett flexibelt arbete där du tar ett stort eget ansvar. Då du kommer att arbeta med säkerhetsklassade objekt kommer vi behöva göra ett utdrag från belastningsregistret. Svenskt medborgarskap samt körkort B är ett krav. Vi erbjuder Hos Teknofix blir du en del av ett glatt gäng med höga ambitioner som ser kvalitet, service och kundnöjdhet som en självklarhet. Du kommer få möjligheten att vara med och påverka hur din arbetsdag ska se ut och ju tryggare du blir i rollen desto mer eget ansvar över ditt arbete kommer du att få. Vi erbjuder möjligheten att ta del av över 30 års erfarenhet från säkerhets- och installationsbranschen vilket ger dig möjligheten att utveckla kompetenser inom en rad områden. Du kommer även få gå Securitas Directs utbildningar inom larm och kamera. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med fast månadslön. Du kommer att utgå från hemmet och vårat kontor ligger i Gagnef. Arbetet är förlagt till dagtid och tillträde sker efter överenskommelse.   Vi kommer att tillämpa ett löpande urval. Detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ber dig därför ansöka så snart du har möjlighet.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Företagstekniker till Teknofix och Securitas Direct i Mora
Verisure Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Vill du vara med och driva utvecklingen av morgondagens säkerhetssystem framåt? Är du en driven och kompetent tekniker som söker nya utmaningar? Vill du gå till jobbet varje dag och bidra till att våra kunder får en tryggare vardag? Trivs du med att arbeta självständigt men samtidigt känna tillhörigheten i ett starkt team? Då ska du läsa vidare och söka tjänsten som larmtekniker hos oss! Om tjänsten Som larmtekniker hos oss på Teknofix kommer du att arbeta med installationer, driftsättning och service av främst Securitas Directs anläggningar men även andra system. Vi jobbar i hela Dalarna samt Kopparberg. Arbetsuppgifterna innefattar planering, kabelförläggning, installationer, driftsättning, funktionstest och dokumentation. Då det är viktigt för oss att alltid säkerställa att våra kunder har rätt lösning kommer du även att jobba med merförsäljning. Arbetet är omväxlande med företagskunder inom många olika branscher och uppdrag av varierande karaktär. Tjänsten erbjuder såväl självständiga arbetsuppgifter som uppdrag tillsammans med dina kollegor och du kommer får möjlighet att utveckla kompetenser inom flertalet olika teknik- och säkerhetsområden. Vi erbjuder larm och larmlösningar för många olika situationer, exempelvis inbrottslarm, larm för personskydd, överfallslarm, brandvarningssystem, driftlarm och objektskydd. Vi erbjuder också kompletta lösningar inom kameraövervakning och passagekontroll. Vårt utbud av produkter och tjänster till företag kan du läsa mer om på www.securitasdirect.se Vi vänder oss i huvudsak till företag, men även privatpersoner som har höga krav på säkerhetsinstallationer. Grunden för våra larm, inbrottslarm och säkerhetssystem är högteknisk kvalitet med snabb och säker uppkoppling. Med en egen dygnet-runt bemannad larmcentral blir vi en mycket stark organisation med lokal närvaro för en snabb och säker insats. Vem söker vi? - Som person ser vi att du är en lagspelare som besitter stor social kompetens. - Du ska kunna arbeta målinriktat i ett högt tempo både självständigt och i grupp. - Du har lätt för att ta egna initiativ och är drivande i din egen utveckling. - Det är meriterande med en teknisk utbildning på minst gymnasienivå i form av t.ex svagström/larm/säkerhet eller som elektriker. - Då tät och daglig kontakt med våra kunder är ett viktigt inslag i din vardag behöver du ha ett sätt som är tillmötesgående, professionellt och som kännetecknas av hög kvalitet. - Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av vår bransch. Kanske har du jobbat med larminstallationer tidigare eller så har du erfarenhet av andra områden inom kamera eller brand- och utrymningslarm och vill utvecklas tillsammans med oss. - Du är van vid teknik och tycker om att visa framfötterna och att har lätt för att lära dig nya saker. - Du trivs med ett flexibelt arbete där du tar ett stort eget ansvar. Då du kommer att arbeta med säkerhetsklassade objekt kommer vi behöva göra ett utdrag från belastningsregistret. Svenskt medborgarskap samt körkort B är ett krav. Vi erbjuder Hos Teknofix blir du en del av ett glatt gäng med höga ambitioner som ser kvalitet, service och kundnöjdhet som en självklarhet. Du kommer få möjligheten att vara med och påverka hur din arbetsdag ska se ut och ju tryggare du blir i rollen desto mer eget ansvar över ditt arbete kommer du att få. Vi erbjuder möjligheten att ta del av över 30 års erfarenhet från säkerhets- och installationsbranschen vilket ger dig möjligheten att utveckla kompetenser inom en rad områden. Du kommer även få gå Securitas Directs utbildningar inom larm och kamera. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med fast månadslön. Du kommer att utgå från hemmet och vårat kontor ligger i Gagnef. Arbetet är förlagt till dagtid och tillträde sker efter överenskommelse. Vi kommer att tillämpa ett löpande urval. Detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ber dig därför ansöka så snart du har möjlighet.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Företagstekniker till Teknofix och Securitas Direct i Leksand
Verisure Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Vill du vara med och driva utvecklingen av morgondagens säkerhetssystem framåt? Är du en driven och kompetent tekniker som söker nya utmaningar? Vill du gå till jobbet varje dag och bidra till att våra kunder får en tryggare vardag? Trivs du med att arbeta självständigt men samtidigt känna tillhörigheten i ett starkt team? Då ska du läsa vidare och söka tjänsten som larmtekniker hos oss! Om tjänsten Som larmtekniker hos oss på Teknofix kommer du att arbeta med installationer, driftsättning och service av främst Securitas Directs anläggningar men även andra system. Vi jobbar i hela Dalarna samt Kopparberg. Arbetsuppgifterna innefattar planering, kabelförläggning, installationer, driftsättning, funktionstest och dokumentation. Då det är viktigt för oss att alltid säkerställa att våra kunder har rätt lösning kommer du även att jobba med merförsäljning. Arbetet är omväxlande med företagskunder inom många olika branscher och uppdrag av varierande karaktär. Tjänsten erbjuder såväl självständiga arbetsuppgifter som uppdrag tillsammans med dina kollegor och du kommer får möjlighet att utveckla kompetenser inom flertalet olika teknik- och säkerhetsområden. Vi erbjuder larm och larmlösningar för många olika situationer, exempelvis inbrottslarm, larm för personskydd, överfallslarm, brandvarningssystem, driftlarm och objektskydd. Vi erbjuder också kompletta lösningar inom kameraövervakning och passagekontroll. Vårt utbud av produkter och tjänster till företag kan du läsa mer om på www.securitasdirect.se Vi vänder oss i huvudsak till företag, men även privatpersoner som har höga krav på säkerhetsinstallationer. Grunden för våra larm, inbrottslarm och säkerhetssystem är högteknisk kvalitet med snabb och säker uppkoppling. Med en egen dygnet-runt bemannad larmcentral blir vi en mycket stark organisation med lokal närvaro för en snabb och säker insats. Vem söker vi? - Som person ser vi att du är en lagspelare som besitter stor social kompetens. - Du ska kunna arbeta målinriktat i ett högt tempo både självständigt och i grupp. - Du har lätt för att ta egna initiativ och är drivande i din egen utveckling. - Det är meriterande med en teknisk utbildning på minst gymnasienivå i form av t.ex svagström/larm/säkerhet eller som elektriker. - Då tät och daglig kontakt med våra kunder är ett viktigt inslag i din vardag behöver du ha ett sätt som är tillmötesgående, professionellt och som kännetecknas av hög kvalitet. - Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av vår bransch. Kanske har du jobbat med larminstallationer tidigare eller så har du erfarenhet av andra områden inom kamera eller brand- och utrymningslarm och vill utvecklas tillsammans med oss. - Du är van vid teknik och tycker om att visa framfötterna och att har lätt för att lära dig nya saker. - Du trivs med ett flexibelt arbete där du tar ett stort eget ansvar. Då du kommer att arbeta med säkerhetsklassade objekt kommer vi behöva göra ett utdrag från belastningsregistret. Svenskt medborgarskap samt körkort B är ett krav. Vi erbjuder Hos Teknofix blir du en del av ett glatt gäng med höga ambitioner som ser kvalitet, service och kundnöjdhet som en självklarhet. Du kommer få möjligheten att vara med och påverka hur din arbetsdag ska se ut och ju tryggare du blir i rollen desto mer eget ansvar över ditt arbete kommer du att få. Vi erbjuder möjligheten att ta del av över 30 års erfarenhet från säkerhets- och installationsbranschen vilket ger dig möjligheten att utveckla kompetenser inom en rad områden. Du kommer även få gå Securitas Directs utbildningar inom larm och kamera. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med fast månadslön. Du kommer att utgå från hemmet och vårat kontor ligger i Gagnef. Arbetet är förlagt till dagtid och tillträde sker efter överenskommelse.   Vi kommer att tillämpa ett löpande urval. Detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ber dig därför ansöka så snart du har möjlighet.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Företagstekniker till Teknofix och Securitas Direct i Falun
Verisure Sverige AB
Installations- och serviceelektriker

Vill du vara med och driva utvecklingen av morgondagens säkerhetssystem framåt? Är du en driven och kompetent tekniker som söker nya utmaningar? Vill du gå till jobbet varje dag och bidra till att våra kunder får en tryggare vardag? Trivs du med att arbeta självständigt men samtidigt känna tillhörigheten i ett starkt team? Då ska du läsa vidare och söka tjänsten som larmtekniker hos oss! Om tjänsten Som larmtekniker hos oss på Teknofix kommer du att arbeta med installationer, driftsättning och service av främst Securitas Directs anläggningar men även andra system. Vi jobbar i hela Dalarna samt Kopparberg. Arbetsuppgifterna innefattar planering, kabelförläggning, installationer, driftsättning, funktionstest och dokumentation. Då det är viktigt för oss att alltid säkerställa att våra kunder har rätt lösning kommer du även att jobba med merförsäljning. Arbetet är omväxlande med företagskunder inom många olika branscher och uppdrag av varierande karaktär. Tjänsten erbjuder såväl självständiga arbetsuppgifter som uppdrag tillsammans med dina kollegor och du kommer får möjlighet att utveckla kompetenser inom flertalet olika teknik- och säkerhetsområden. Vi erbjuder larm och larmlösningar för många olika situationer, exempelvis inbrottslarm, larm för personskydd, överfallslarm, brandvarningssystem, driftlarm och objektskydd. Vi erbjuder också kompletta lösningar inom kameraövervakning och passagekontroll. Vårt utbud av produkter och tjänster till företag kan du läsa mer om på www.securitasdirect.se Vi vänder oss i huvudsak till företag, men även privatpersoner som har höga krav på säkerhetsinstallationer. Grunden för våra larm, inbrottslarm och säkerhetssystem är högteknisk kvalitet med snabb och säker uppkoppling. Med en egen dygnet-runt bemannad larmcentral blir vi en mycket stark organisation med lokal närvaro för en snabb och säker insats. Vem söker vi? - Som person ser vi att du är en lagspelare som besitter stor social kompetens. - Du ska kunna arbeta målinriktat i ett högt tempo både självständigt och i grupp. - Du har lätt för att ta egna initiativ och är drivande i din egen utveckling. - Det är meriterande med en teknisk utbildning på minst gymnasienivå i form av t.ex svagström/larm/säkerhet eller som elektriker. - Då tät och daglig kontakt med våra kunder är ett viktigt inslag i din vardag behöver du ha ett sätt som är tillmötesgående, professionellt och som kännetecknas av hög kvalitet. - Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av vår bransch. Kanske har du jobbat med larminstallationer tidigare eller så har du erfarenhet av andra områden inom kamera eller brand- och utrymningslarm och vill utvecklas tillsammans med oss. - Du är van vid teknik och tycker om att visa framfötterna och att har lätt för att lära dig nya saker. - Du trivs med ett flexibelt arbete där du tar ett stort eget ansvar. Då du kommer att arbeta med säkerhetsklassade objekt kommer vi behöva göra ett utdrag från belastningsregistret. Svenskt medborgarskap samt körkort B är ett krav. Vi erbjuder Hos Teknofix blir du en del av ett glatt gäng med höga ambitioner som ser kvalitet, service och kundnöjdhet som en självklarhet. Du kommer få möjligheten att vara med och påverka hur din arbetsdag ska se ut och ju tryggare du blir i rollen desto mer eget ansvar över ditt arbete kommer du att få. Vi erbjuder möjligheten att ta del av över 30 års erfarenhet från säkerhets- och installationsbranschen vilket ger dig möjligheten att utveckla kompetenser inom en rad områden. Du kommer även få gå Securitas Directs utbildningar inom larm och kamera. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med fast månadslön. Du kommer att utgå från hemmet och vårat kontor ligger i Gagnef. Arbetet är förlagt till dagtid och tillträde sker efter överenskommelse.   Vi kommer att tillämpa ett löpande urval. Detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ber dig därför ansöka så snart du har möjlighet.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Företagstekniker till Teknofix och Securitas Direct
Verisure Sverige AB
Underhållsmekaniker och maskinreparatörer

Vill du vara med och driva utvecklingen av morgondagens säkerhetssystem framåt? Är du en driven och kompetent tekniker som söker nya utmaningar? Vill du gå till jobbet varje dag och bidra till att våra kunder får en tryggare vardag? Trivs du med att arbeta självständigt men samtidigt känna tillhörigheten i ett starkt team? Då ska du läsa vidare och söka tjänsten som larmtekniker hos oss! Om tjänsten Som larmtekniker hos oss på Teknofix kommer du att arbeta med installationer, driftsättning och service av främst Securitas Directs anläggningar men även andra system. Vi jobbar i hela Dalarna samt Kopparberg. Arbetsuppgifterna innefattar planering, kabelförläggning, installationer, driftsättning, funktionstest och dokumentation. Då det är viktigt för oss att alltid säkerställa att våra kunder har rätt lösning kommer du även att jobba med merförsäljning. Arbetet är omväxlande med företagskunder inom många olika branscher och uppdrag av varierande karaktär. Tjänsten erbjuder såväl självständiga arbetsuppgifter som uppdrag tillsammans med dina kollegor och du kommer får möjlighet att utveckla kompetenser inom flertalet olika teknik- och säkerhetsområden. Vi erbjuder larm och larmlösningar för många olika situationer, exempelvis inbrottslarm, larm för personskydd, överfallslarm, brandvarningssystem, driftlarm och objektskydd. Vi erbjuder också kompletta lösningar inom kameraövervakning och passagekontroll. Vårt utbud av produkter och tjänster till företag kan du läsa mer om på www.securitasdirect.se Vi vänder oss i huvudsak till företag, men även privatpersoner som har höga krav på säkerhetsinstallationer. Grunden för våra larm, inbrottslarm och säkerhetssystem är högteknisk kvalitet med snabb och säker uppkoppling. Med en egen dygnet-runt bemannad larmcentral blir vi en mycket stark organisation med lokal närvaro för en snabb och säker insats. Vem söker vi? - Som person ser vi att du är en lagspelare som besitter stor social kompetens. - Du ska kunna arbeta målinriktat i ett högt tempo både självständigt och i grupp. - Du har lätt för att ta egna initiativ och är drivande i din egen utveckling. - Det är meriterande med en teknisk utbildning på minst gymnasienivå i form av t.ex svagström/larm/säkerhet eller som elektriker. - Då tät och daglig kontakt med våra kunder är ett viktigt inslag i din vardag behöver du ha ett sätt som är tillmötesgående, professionellt och som kännetecknas av hög kvalitet. - Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av vår bransch. Kanske har du jobbat med larminstallationer tidigare eller så har du erfarenhet av andra områden inom kamera eller brand- och utrymningslarm och vill utvecklas tillsammans med oss. - Du är van vid teknik och tycker om att visa framfötterna och att har lätt för att lära dig nya saker. - Du trivs med ett flexibelt arbete där du tar ett stort eget ansvar. Då du kommer att arbeta med säkerhetsklassade objekt kommer vi behöva göra ett utdrag från belastningsregistret. Svenskt medborgarskap samt körkort B är ett krav. Vi erbjuder Hos Teknofix blir du en del av ett glatt gäng med höga ambitioner som ser kvalitet, service och kundnöjdhet som en självklarhet. Du kommer få möjligheten att vara med och påverka hur din arbetsdag ska se ut och ju tryggare du blir i rollen desto mer eget ansvar över ditt arbete kommer du att få. Vi erbjuder möjligheten att ta del av över 30 års erfarenhet från säkerhets- och installationsbranschen vilket ger dig möjligheten att utveckla kompetenser inom en rad områden. Du kommer även få gå Securitas Directs utbildningar inom larm och kamera. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med fast månadslön. Du kommer att utgå från hemmet och vårat kontor ligger i Gagnef. Arbetet är förlagt till dagtid och tillträde sker efter överenskommelse. Tveka in att höra av dig vid minsta fundering till: Daniel Persson, Operativ Chef 0708-193236 Vi kommer att tillämpa ett löpande urval. Detta betyder att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ber dig därför ansöka så snart du har möjlighet.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Psykolog till Vårdcentral Mora
REGION DALARNA
Psykologer

Hos oss i Region Dalarna får du ett meningsfullt arbete där du kan göra skillnad. Tillsammans arbetar vi för ett hållbart Dalarna med utvecklingskraft i länets alla delar. Vårdcentral Mora präglas av bra arbetsklimat med goda samarbeten både inom och mellan olika professioner. Hos oss hittar du en arbetsplats med många möjligheter, här kommer du att utvecklas och växa i din yrkesroll. Du hittar oss i nybyggda och ändamålsenliga lokaler vid Mora lasarett! Psykolog till Vårdcentral Mora Arbetsuppgifter Vårdcentral Mora söker Dig med kompetens och intresse för att arbeta med bedömning, rådgivning och psykologisk behandling inom primärvården. Detta gör du tillsammans med flera psykologer, samtalsterapeuter, läkare och andra professioner. Tjänsten innebär framförallt arbete med vuxna men möjlighet finns att arbeta med barn och unga, gravida, små barn och föräldrastöd. Psykologer på Vårdcentral Mora bemannar förutom mottagningen på vårdcentralen även ungdomshälsan och Familjecentralen. Primärvårdens uppdrag är att förebygga, tidigt upptäcka, behandla och följa upp lindrig till medelsvår grad av psykisk ohälsa inom områden som depression, ångest, stress/utmattning, smärta, sömnbesvär, beroendeproblematik och krisreaktioner. Bedömning och rådgivning kan ske via telefon samt 1177 direkt (chatt) och behandling kan ges individuellt, i grupp, via internetbaserade behandlingsprogram eller via videobesök. Hos oss finns psykologkollegor med lång erfarenhet och gedigen kunskap vilket ger Dig en trygghet in i primärvårdsuppdraget och självklart erbjuds du introduktion av en erfaren kollega. Vi ser även gärna att Du vill vara med och utveckla primärvårdspsykiatrin hos oss! Som psykolog på Vårdcentral Mora arbetar du både självständigt och i team med andra professioner både internt och externt. Du har en förmåga att bemöta människor i olika situationer och självklart är du med och bidrar till vårt goda arbetsklimat! Övrig information Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad psykolog har klinisk erfarenhet, gärna inom primärvård eller psykiatri Tycker du om att arbeta med omväxlande arbetsuppgifter i en organisation med ett brett uppdrag så kan detta vara jobbet för dig! Stor vikt läggs vid personlig lämplighet för uppdraget. Intervjuer sker löpande under annonseringstiden. Varmt välkommen med Din ansökan redan idag! Ansökan Har du skyddade personuppgifter? Ansök inte via systemet. Kontakta istället rekryterande chef direkt. Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region (Landstinget) Dalarna kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Läs mer om Region Dalarna, vår värdegrund, arbetsmiljö och förmåner, samt vilka kontroller som görs innan anställning: Jobba med oss - Region Dalarna Vi har gjort vårt medieval och vill därför ej bli kontaktade av andra säljbolag eller rekryteringsföretag. Kontroll i misstanke- och belastningsregister kommer att utföras. Denna tjänst kräver att du har giltig legitimation för det aktuella yrket. Din yrkeslegitimation kommer att kontrolleras mot Socialstyrelsens register över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) innan eventuellt erbjudande om anställning. Läs mer här: Registret över legitimerad hälso- och sjukvårdspersonal (HOSP) - Socialstyrelsen. Fackliga kontaktuppgifter Fackförbund - Region Dalarna

16 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Driftingenjör inom el/automation till Framtidens Talangprogram!
Framtiden i Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Bli en del av vårt fantastiska talangprogram och arbeta som driftingenjör inom el/automation! Vill du arbeta på ett värdlsledande företag med avancerade och innovativa elkrafstlösningar? Är du redo för en karriär som driftingenjör där du får värdefull erfarenhet inom felsökning av el, elkraft och automationssystem? Hos oss, tillsammans med vår samarbetskund får du chansen att arbeta med banbrytande teknik och resa runt om i världen. Ta steget och bli en del av vårt dynamiska och framgångsrika team! Framtidens Talangprogram Under ett års tid kommer du ha ungefär en utbildningsdag i månaden, utbildningarna är specifikt framtagna tillsammans med vår kund för att hjälpa dig genom både teknisk kompetensutveckling och stärka dig som individ. Talangprogrammet ger dig en unik möjlighet att bygga relation med de andra deltagarna, byta erfarenheter samt lära känna andra delar av verksamheten. Vårt mål är att du ska ha roligt under året samtidigt som du rustas med viktig kunskap som hjälper dig i arbetslivet. Mer om rollen Som driftingenjör kommer du arbeta på elkraftsanläggningar runt om i världen med fokus på att säkerställa driften kopplat mot el och automationssystem. Dina ansvars områden blir att genom simulering och testning av systemen, säkerställa att systemen fungerar optimalt och enligt dem krav som ställs på anläggningen så att våra kunder får den bästa möjliga upplevelsen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: •Driftsättning och säkerställande av elkrafts- och automationssystem. •Felsökning och problemlösning för att säkerställa driftsäkerhet. •Samarbete med kunder och kollegor för att uppfylla projektmål. •Resor till olika delar av världen för att delta i installationer, driftsättning och underhåll. Vem är du? Vi söker dig som engagerad och kunnig person med eftergymnasial utbildning inom el, elkraft, elektronik, datateknik, automation eller likvärdigt. Du har en stark teknisk bakgrund och är lösningsorienterad. Erfarenhet av liknande arbete är meriterande men inte ett krav. Du erbjuds Hos oss får du möjlighet att utvecklas i en internationell miljö med spännande utmaningar. Vi erbjuder: Friskvårdsbidrag för att främja din hälsa och välmående. Flexibel arbetstid för att du ska kunna balansera arbete och fritid. Möjlighet att resa och arbeta på olika platser runt om i världen. Om vår kund Vår kund är ett världsledande elkraftsföretag som ständigt strävar efter att ligga i framkant av teknologisk utveckling. De erbjuder innovativa lösningar och har en stark global närvaro. Här får du chansen att arbeta med de bästa inom branschen och bidra till hållbara energilösningar. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget. Rekryteringsprocessen Intervju med Framtiden AB Referenstagning Intervju med slutkund SSG-utbildning samt drogtest Villkor Anställningen inleds med en anställning genom Framtiden AB, med möjlighet till permanent övergång hos kundföretaget efter slutförd konsultperiod. Vi erbjuder konkurrenskraftiga villkor och en arbetsmiljö där du kan växa och utvecklas. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team!

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 september 2025
Personlig assistent sökes till tjej i Falun!
Vi Omsorg i Sverige AB
Personliga assistenter

OM TJÄNSTEN Vi Omsorg söker dig som vill arbeta som personlig assistent hos vår kund i centrala Falun. Tjänsten är som timvikarie med arbete vid behov, där det kommer att finnas möjlighet till ett tidsbegränsat vikariat med fast schema. Dubbelassistans tillämpas under hela arbetstiden, förutom under skoltid, och under natten förekommer väntetid. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Dygnspass: kl. 07:15 – 07:15 Kvällspass: kl. 14:45 – 07:45  OM KUNDEN Du kommer att arbeta hos en glad och social tjej i 20-årsåldern som bor tillsammans med sina föräldrar, sin lillasyster och familjens hund. Hon har Cornelia de Langes syndrom och använder rullstol som hjälpmedel i vardagen. Som personlig assistent åt vår kund är du en viktig del av hennes vardag och ger stöd där det behövs. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av: Att bistå vid dagliga rutiner och förekommande hushållssysslor Att hjälpa till med personlig hygien Att assistera vid förflyttningar Vidare uppskattar kunden att umgås med vänner, komma ut på promenader och ta en fika på stan – därför ser vi gärna att du trivs i sociala sammanhang och är en trygg, positiv närvaro i vardagen. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vår kund önskar att du som söker är kvinna. För att trivas i rollen ser vi att du är en glad och positiv person med nära till skratt och ett varmt bemötande. Du är flexibel, har god kommunikationsförmåga och kan samarbeta väl – både med kunden och med dina kollegor i teamet. Eftersom arbetet sker i ett hem där hela familjen finns nära, är det viktigt att du känner dig bekväm i en familjär miljö och har respekt för den balans som krävs. Du är trygg, lyhörd och har ett genuint intresse för att göra vardagen både trygg, rolig och meningsfull för kunden. Tidigare erfarenhet av liknande arbete är meriterande, men det är din personlighet och vilja att bidra som är allra viktigast. KRAV Goda kunskaper i svenska, tal och skrift  Ej allergisk mot pälsdjur, då hund finns i hemmet  MERITER Tidigare arbetat i rollen som personlig assistent  B-körkort  Tillträde: Sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Vi Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! VILKA ÄR VI? Vi Omsorg är ett assistansbolag med hjärtat i Dalarna. Vi finns till för att skapa kvalitativ assistans för våra kunder och strävar efter ständig förbättring för att hålla oss aktuella. Hos oss har kunden ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent och hur assistansen ska utföras. Samtidigt som vi erbjuder våra kunder individspecifik assistans riktar vi stort fokus på våra medarbetare och värnar om deras arbetsmiljö. Vad kan vi erbjuda dig? En utvecklande och lärorik arbetsmiljö Kollektivavtal Förmånskort Aktiviteter för både kunder och assistenter Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se ATT ARBETA PÅ VI OMSORG  Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! För anställning hos oss på Vi Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Vi Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

16 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025