På neonatalavdelningen på Gävle sjukhus vårdas för tidigt födda barn från vecka 29 samt sjuka nyfödda barn med deras familjer. Hos oss kan vårdtiden variera från några timmar till någon månad. Vi arbetar familjecentrerat där all vårdplanering samt omvårdnadsåtgärder utförs i samråd med barnets vårdnadshavare. Vi har nära samarbete med kvinnosjukvården vilket innebär att vi samvårdar nyförlösta mödrar och de nyfödda barnen som har behov av neonatal kompetens. Är du en legitimerad sjuksköterska med hjärta för de allra minsta? Då kanske detta är tjänsten för dig! Vi på neonatalavdelningen på Gävle sjukhus söker nu en engagerad sjuksköterska som vill utvecklas tillsammans med oss! ARBETSUPPGIFTER På neonatalavdelningen jobbar vi för att undvika alla typer av separation mellan barn och mor/förälder under nyföddhetstiden. Mor och partner är den primära vårdplatsen (hud mot hud vård) för det nyfödda barnet. Vi följer WHO's tio steg som främjar amning. Barn som vårdas hos oss är i behov av specifik omvårdnad. Barnen kan även vara i behov av övervakning och särskild medicinteknisk utrustning som till exempel behandling med CPAP eller högflödesgrimma. Som sjuksköterska hos oss kommer du bland annat att arbeta med • sedvanliga uppgifter på vårdavdelning så som rond, provtagningar och undersökningar • akutsjukvård, med beredskap att gå på larm på förlossning/operation • planering och dokumentation av barnets vårdtid • att stötta vårdnadshavare att förstå det lilla barnets behov och signaler samt bli trygga och självständiga i omvårdnaden av sitt barn. Hos oss får du • tio veckors introduktion med handledare där vi väver in både praktisk och teoretisk utbildning • egen mentor under hela det första året för att skapa trygghet i lärande och utveckling • utbildning och utveckling som sker enligt neonatalvårdens utbildningsplan. Arbetet innebär tjänstgöring i tre-skift, dag/kväll/natt samt helg. Är du nyutexaminerad sjuksköterska eller erfaren inom sjukvård? Hos oss får du möjlighet att bekanta dig med en mycket specialiserad vård. Du har en tio veckors introduktion för att sedan växa in i rollen som neonatalsjuksköterska med hjälp av dina kollegor på enheten. Vi är mån om dig som medarbetare och vi arbetar därför aktivt med riktade friskvårdsinsatser för att främja en hälsosam livsstil. Läs mer om våra olika förmåner på Region Gävleborgs hemsida! https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en väl utvecklad samarbetsförmåga och som skapar goda relationer med patienter, anhöriga och kollegor. Med en naturlig känsla för struktur och ordning säkerställer du att arbetsprocesser är välorganiserade och effektiva, vilket leder till hög kvalitet i arbetet. Vidare är du flexibel, anpassningsbar och nyfiken på förändring, vilket gör att du hanterar förändrade förutsättningar och oväntade utmaningar med lugn och kreativitet. Denna flexibilitet kombinerat med en väl utvecklad helhetssyn gör att du har förmågan att se hur olika delar av arbetet hänger ihop och därigenom bidrar till att uppnå verksamhetens övergripande mål. I rollen som sjuksköterska ska du • vara legitimerad sjuksköterska. För den här tjänsten är det meriterande om du är utbildad barnsjuksköterska. Före erbjudande om anställning har arbetsgivaren rätt att begära ett utdrag från belastningsregistret. Varmt välkommen med din ansökan, urval och intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att välkomna dig till neonatalavdelningen i Gävle! ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Mobila sjukvårdsteamet erbjuder vård i hemmet för patienter som har svårt att ta sig till sin ordinarie vårdgivare. Teamet har varit i gång sen 2018 och hör organisatoriskt till primärvården i Region Gävleborg. Vår verksamhet står i huvudsak på två ben, dels gör vi mer eller mindre akuta hembesök som ett mobilt team med läkare och sköterska, och dels har vi ansvar för hemsjukvården i Hudiksvalls kommun. Vi arbetar brett och samarbetar med alla hälsocentraler i området, både offentliga och privata. Vi samarbetar också med den kommunala sjukvården samt verksamheterna på Hudiksvalls sjukhus. Vi har tre bilar som dagligen rullar med sjuksköterska och läkare i Hudiksvall och Nordanstig. Vi söker nu en kollega som vill jobba teambaserat och förbättra vården ännu mer för våra sköra patienter. Du får stora möjligheter att göra skillnad! Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Det mobila sjukvårdsteamets arbete bygger på en helhetsbedömning av patientens situation i deras hemmiljö. Många av våra patienter är multisjuka och äldre och att utföra bedömning och behandling i hemmiljö medför ett stort mervärde för patienten, och vi som vårdgivare möter hela människans livsförutsättningar vilket ger oss ovärderlig vägledning i vårt arbete. En stor del av detta arbete bygger på att vi håller i och utvecklar samarbetet med primär- och slutenvård samt kommunens olika aktörer. I vårt arbete ingår det också att följa människor under deras sista tid i livet. Som läkare hos oss kommer du bland annat att • bedriva planerad och förebyggande vård • utföra akuta och planerade bedömningar i hemmet • delta i veckovisa ronder med hemsjukvårdens sköterskor • samverka med olika vårdaktörer. Hos oss får du • en personligt anpassad introduktion • arbeta tillsammans med erfarna kollegor i en trygg arbetsgrupp • ett stimulerande och varierande arbete där du varje dag gör skillnad för våra patienter. Läs mer om våra förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är trygg och flexibel i din yrkesroll och har en god empatisk förmåga med ett gott bemötande. Du har en holistisk grundsyn och tänker gärna utanför boxen för att göra det lilla extra för patienterna. Du har intresse av teamarbete och en god förmåga att kommunicera med patienten, närstående och övriga aktörer. Vi ser det som värdefullt om du är intresserad av verksamhetsutveckling då teamet är i ständig förändring och förbättring. Personliga lämpligheten är av stor vikt. I rollen som läkare ska du vara • legitimerad läkare • inneha giltigt B-körkort. För den här tjänsten är det meriterande om du har en specialistutbildning i allmänmedicin alternativt har en annan specialistkompetens. Vi välkomnar också dig som har påbörjat din ST-tjänstgöring att söka. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Om oss Är det dig vi söker till tjänsten som Paralegal administratör? Just nu står vi inför roliga och spännande delar i organisationen utifrån nya socialtjänstlagen som snart träder i kraft. Vi ska utöka vårt team med en Paralegal administratör. Enheten barn och familj består av en mottagningsfunktion, en utredargrupp, en grupp för uppföljning av insatser och en grupp för familjerätt och familjehem. Vi har även två familjecentraler och ett familjeteam. Vi är en grupp som hjälper varandra och har en rak och öppen kommunikation. Vi erbjuder processhandledning, 2000:- i friskvårdsbidrag, semesterväxling och möjlighet att arbeta hemifrån del av arbetstid. Ditt uppdrag Som Paralegal administratör fungerar du som en länk mellan socialsekreterarna, myndigheterna och den administrativa sektorn. Dina arbetsuppgifter är att sköta administration, utredningsarbete, dokumenthantering, IT-system, ekonomi, kundservice m.m. så att de som bedömer och utfärdar bistånd, stöd och service till personer med extra behov kan göra sitt jobb så bra som möjligt. Samt att vara nämndsekreterare. Du arbetar bland annat med dokumentation, kvalitets- och beslutsgranskningar, telefonkontakter och resebokningar med mera. Som Paralegal ska du också självständigt kunna utföra administrativa handläggningsuppgifter Vem söker vi? Du har efter gymnasial utbildning som exempelvis paralegal administratör eller likvärdig utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant. Du har också branschkunskap inom social omsorg, administration, ekonomin inom socialt arbete och om IT-system. Du behöver även ha kunskaper om socialtjänstlagen eftersom allt socialt arbete utgår från den. Du uttrycker dig väl i svenska både i tal och skrift samt har stor datavana. Meriterande Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom offentlig verksamhet. Övrigt I början av tjänsten kan provanställning komma att bli aktuellt. Urval och kontakt sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan! Nordanstig Naturligtvis - Här förverkligar du dina livsdrömmar Nordanstigs kommun ligger i norra Hälsingland nära Sveriges mittpunkt mellan Hudiksvall och Sundsvall. Kommunen sträcker sig från kusten med sandstränder och natursköna öar, till inlandets stora skogar med känsla av vildmark och möjlighet till både fiske och alpin skidåkning. Vi har prisvärda boenden både på landsbygden och i våra många små samhällen. Vårt rika kultur- och föreningsliv engagerar många av våra cirka 9500 invånare. Vid rekrytering gör Nordanstigs kommun ett medvetet val gällande var vi vill exponera vår annons. Vi vill ej bli kontaktade av annonssäljare eller rekryteringsföretag.
Till barn- och ungdomsmottagningen i Gävle välkomnas barn och ungdomar från 0-17 år för specialistvård. Våra insatser är anpassade utifrån barnens behov och deras rättigheter är vår främsta prioritet. Hos oss finns hög kompetens inom många olika professioner så som barnsjuksköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, dietist, psykolog, läkare, sekreterare och lekterapeut. Vi är sammanlagt 40 medarbetare som tillsammans skapar möjligheten till bättre hälsa för fler barn och unga. Vår vision är att förenkla livet för fler barnfamiljer genom att erbjuda vård direkt i hemmiljön. I den här tjänsten kommer du att arbeta med hemsjukvård inom Gästrikland. Vill du få en inblick i hur det är att arbeta hos oss? Se mer av vår verksamhet här: Tillsammans tar vi hand om framtidens Gävleborg - Region Gävleborg ARBETSUPPGIFTER Som specialistsjuksköterska hos oss får du arbeta med att ge trygg och professionell vård till våra yngsta patienter och deras familjer i en miljö där varje dag bjuder på meningsfulla möten och utmaningar. Förutom mottagningsarbete kommer du till stor del arbeta med hemsjukvård tillsammans med två erfarna kollegor. Hembesök kan göras självständigt eller i team. Hos oss arbetar vi i högt tempo och utifrån patienternas tillstånd kan arbetet behöva omprioriteras med kort varsel. Det höga tempot kompenseras med lugnare dagar då vi genomför arbetsuppgifter av administrativ karaktär. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter • ge vård i barnens hemmiljö och utbilda personer i barnens närmaste krets • pedagogiskt och medicinskt förberedelsearbete • provtagning och behandling av olika diagnoser • telefonrådgivning för hemsjukvård • egen sjuksköterskemottagning • ingå i andningsteamet. Hos oss får du • en arbetsplats präglad av värme, samarbete och respekt • en arbetsplats med erfarna kollegor som alltid finns att rådfråga • en trygg och individuellt anpassad introduktion • en varierad vardag där du verkligen gör skillnad för barn och familjer • arbeta dagtid, måndag- fredag Vi är mån om dig som medarbetare och vi arbetar därför aktivt med riktade friskvårdsinsatser för att främja en hälsosam livsstil. Läs mer om våra olika förmåner på Region Gävleborgs hemsida! https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en stark empatisk förmåga och alltid sätter barnets och familjens behov i fokus. Du har en naturlig förmåga att skapa trygghet, lyssna in och bemöta varje barn och förälder med värme och förståelse även i utmanande situationer. Du har en god samarbetsförmåga och är en uppskattad lagspelare som bidrar till en positiv arbetsmiljö och effektivt samarbete i arbetsgruppen. Vidare är du initiativtagande och driver själv ditt arbete framåt genom att identifiera och agera på förbättringsmöjligheter samt att du har en god pedagogisk insikt där du på ett lyhört sätt guidar barn och föräldrar genom vårdprocessen. För att lyckas i rollen krävs • att du är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för tjänsten • god kunskap i svenska språket både i tal och skrift • B-körkort. För den här tjänsten är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom barnsjukvård. Urval och intervjuer sker löpande. Före erbjudande om anställning har arbetsgivaren rätt att begära ett utdrag från belastningsregistret. Varmt välkommen med din ansökan. Tillsammans tar vi hand om framtidens Gävleborg! ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som har ett starkt samhällsengagemang. För att hus, broar och vägar ska kunna byggas behövs kunskap om Sveriges geografi och fastigheter. Genom att kartlägga verkligheten och tillhandahålla aktuell information om landets topografi och infrastruktur bidrar du därför till grunden för ett hållbart och fungerande samhälle. ARBETSUPPGIFTER Som administratör kommer du att ge administrativt stöd inom enheten Geostab. I arbetsuppgifterna ingår exempelvis att ta fram agendor och material inför möten, föra mötesanteckningar, boka resor, lokaler och konferenser samt bevaka och administrera vår brevlåda. I din roll kommer du även ansvara för att säkerställa en god dokumentationsstruktur samt administrera och hantera olika arbetsgrupper i dokumentationsverktyget Antura. Enheten Geostab ansvarar för att i samverkan ta fram och besluta nationella specifikationer för fastighets- och geografisk information, samt att säkerställa nationell åtkomst till datamängderna som öppna data. Samordning och samverkan sker i den nationella infrastrukturen, kallad Nationella geodataplattformen (NGP), med fokus på realisering av datamängder och nyttor inom samhällsbyggnadsprocessen. Enheten ansvarar också för arbete med och kring Geodatarådet. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som minst har en gymnasieexamen och flerårig arbetslivserfarenhet som administratör. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet och andra digitala dokumentationsverktyg, exempelvis Wiki. Du har även erfarenhet av att arbeta i Antura. Tjänsten kräver att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift. Vi ser det som meriterande om du har arbetslivserfarenhet från offentlig förvaltning samt om du har för tjänsten relevant påbyggnadsutbildning. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du är serviceinriktad och har god samarbetsförmåga. Du är lösningsorienterad och har god förmåga att organisera och planera ditt arbete samt levererar ditt arbete inom givna tidsramar. Även i pressade situationer behåller du lugnet och hanterar stress på ett konstruktivt sätt. Tjänsten innebär kontakter både internt och externt, därför är det viktigt att du har mycket god förmåga att uttrycka dig på både svenska och engelska i såväl tal som skrift. För tjänsten krävs att du har hög personlig integritet då du kommer att få tillgång till din chefs mejlbrevlåda. Tjänsten hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras innan anställning. ÖVRIGT På Lantmäteriet arbetar vi med att säkra ägandet av fastigheter och att tillgängliggöra geodata till samhället och vi är myndigheten som tar ledning i digitaliseringen av samhällsbyggnadsprocessen. Lantmäteriet är i ständig utveckling och det är också alla vi som jobbar här, våra medarbetare är vår viktigaste resurs för att lyckas med vårt uppdrag. I medarbetarskapet ingår att vi agerar utifrån den statliga värdegrunden och våra värdeord: service, öppenhet och handlingskraft. Som medarbetare på Lantmäteriet ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. När verksamheten tillåter har du bland annat möjlighet att utföra dina arbetsuppgifter till stor del på annan plats än kontoret. Läs mer om vårt erbjudande på lm.se/jobbahososs För att skicka in din ansökan, klicka på länken i annonsen. Frågor om hur du ansöker och lägger in ditt CV ställer du direkt till Visma Recruit 0771- 693 693. Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp. I denna rekrytering tillämpas 6 månaders provanställning.
Kundsupportmedarbetare & Logistikansvarig till MYoroface i Hudiksvall Är du en driven och strukturerad person som trivs i en dynamisk miljö? Har du erfarenhet av logistik och kundsupport? Är du nyfiken och har en stark vilja att lära dig nytt? Då kan du vara den vi söker till vårt team på MYoroface! MYoroface utvecklar och säljer IQoro, ett neuromuskulärt träningsredskap som behandlar tillstånd som reflux, halsbränna, sura uppstötningar, snarkning och sväljsvårigheter. Vi är ett medicintekniskt företag i en expansionsfas internationellt. Här får du en nyckelroll i att utveckla vår service och bidra till att förbättra människors liv. Dina arbetsuppgifter Denna kombinerade roll ger dig ett brett ansvar inom både logistik och kundsupport. Det är en flytande roll mellan lagret och supporten, vilket innebär att du behöver vara flexibel och finnas där behovet är som störst. Logistik & Inköp Du kommer att ansvara för att optimera hela orderhanterings- och leveransprocessen. Detta innefattar att strategiskt säkerställa optimala lagernivåer och tillgång till packmaterial, samt att förhandla med leverantörer för att uppnå de mest effektiva transportlösningarna. Du kommer att hantera leveransvillkor och prissättning i våra system i nära samarbete med ekonomi- och marknadsavdelningen. En viktig del av rollen är även att hantera inkommande order från regionala partners och återförsäljare i Norden och Storbritannien. Kundsupport & Kommunikation Du kommer att agera som vår primära kontaktpunkt för kunder via telefon, e-post och sociala medier. Detta innebär att proaktivt besvara förfrågningar, erbjuda vägledning och lösa problem relaterade till våra produkter och deras tillämpning. För att lyckas i denna roll är det avgörande att du är lugn, serviceinriktad och lösningsorienterad, samt att du har ett säljande förhållningssätt. Vår kundbas opererar inom ett avancerat specialistområde, vilket förutsätter en hög grad av noggrannhet och pedagogisk förmåga i din kommunikation. Vem är du? Vi söker dig som: Är effektiv, noggrann och strukturerad, med förmåga att navigera flera arbetsuppgifter samtidigt. Kan arbeta självständigt men trivs även i ett team där samarbete är nyckeln. Är intresserad av eller har vana inom AI och dess tillämpningar. Har en stor systemvana och är digitalt lagd, med erfarenhet av att hantera flera system parallellt. Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Är intresserad av att lära nya saker och trivs i en föränderlig miljö. Kan hantera korta perioder av stress. Kvalifikationer och erfarenhet Vi ser gärna att du har en ekonomi-/administrativ bakgrund, med erfarenhet av inköpsarbete, avtalsförhandling, lagerhantering och logistik. Meriterande är erfarenhet av: Affärssystemet BC (Business Central) LogTrade Zendesk Exportdokument och exportregler Försäljning Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vad vi erbjuder En meningsfull och omväxlande heltidstjänst med syfte att förbättra människors hälsa. Internationella kontakter Arbetsplatsen är vårt kontor på Sjötullsgatan i Hudiksvall. Resor kan förekomma i tjänsten.
ekoOm jobbet Vi söker dig som är händig och som snabbt kan ta eget ansvar och är noggrann i ditt arbete. Arbetet innebär varierande uppgifter därför är det viktigt att du har en bred kompetens inom yrket och gärna erfarenhet av liknande arbete. Du bör ha förståelse för materialet trä och vi ser gärna att du arbetat med någon typ av snickeri eller annat praktiskt arbete tidigare. Utbildning inom träindustri/snickare är meriterande. Du ska kunna läsa och förstå ritningar. Du är en initiativtagare och har nära till beslut, men är inte rädd att fråga om du är osäker på något. Noggrannhet och tempo går hand i hand i arbetet men viktigast av allt är att det som produceras är felfritt. Du samarbetar väl med andra och har en stark teamkänsla. Stresstålighet och ordningssamhet är två ytterligare egenskaper som vi värdesätter. Edänge Bygg AB Om anställningen Var ligger arbetsplatsen? Ansök endast som bor i Hälsingland Hybovägen 10D 82735 LJUSDAL Arbetsgivaren Edänge Bygg AB www.edangebygg.se Schema: Dag Måndag till fredag Erfarenhet: bygg och anläggning: 1 år (Meriterande) Licens/certifiering: B körkort (Meriterande) Arbetsort: På plats
Vi söker dig som är en erfaren ledare och som vill satsa på Espresso House! Rollen erbjuder en spännande möjlighet att få utvecklas, ansvara för sin coffee shop och vara en del av Espresso House resa framåt. Vill du ta dig an en ny utmaning, har tidigare erfarenheter inom service och ledarskap och vill driva en egen coffee shop på Espresso House? Då är det dig vi söker! Som Coffee shop Manager driver du din egen coffee shop i enlighet med vår vision, våra värderingar och policys. Du har därför ett övergripande ansvar för din coffee shop vilket innefattar försäljning, resultat, arbetsmiljö, matsäkerhet, renlighet och personalansvar. 90% av tjänsten är förlagd bakom baren tillsammans med ditt team och därför är det viktigt att du är en person som leder andra genom att stötta, coacha och föregå med gott exempel. För att läsa mer om rollen, klicka här Kom och jobba med oss! | Espresso House. Vi söker dig som: • Har haft personalansvar innan och är van att leda andra människor • Vill arbeta i drift tillsammans med teamet och leverera grym service till våra gäster • Är initiativtagande och drivs av att arbeta i ett högt tempo • Har en förståelse för ekonomi och kunskap i att analysera och påverka ekonomiska resultat • Värdesätter renlighet och rutiner högt i arbetet samt har ett öga för detaljer • Är van att arbeta mot uppsatta mål och förstår vikten av uppföljning • Har erfarenhet av försäljning och service, gärna i en ledande position • Drivs av att arbeta med människor och värderar gemenskap och samarbete Vad erbjuder vi dig? Vi erbjuder dig en företagskultur som kännetecknas av härliga och drivna kollegor, roliga tävlingar och en tempofylld vardag. Vi har kul på jobbet, samtidigt som vi skapar lönsamhet. Utbildning är viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion och Baristautbildning. Utöver detta erbjuder vi även mer utbildning för dig som arbetar som Coffee Shop Manager, så som inom ekonomi, ledarskap, arbetsrätt och arbetsmiljö. Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss. Du kan läsa mer om våra olika karriärmöjligheter på vår hemsida. Rekryteringen sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Kunskapsskolan i Sverige har grundskolor och gymnasieskolor under namnen Kunskapsskolan och Kunskapsgymnasiet. De första skolorna startades år 2000. Idag går det cirka 14 600 elever i de 30 grundskolorna och sju gymnasieskolorna. Kunskapsskolan ägs av grundare Peje Emilsson med familj. Kunskapsskolan Gövle söker en legitimerad speciallärare för årskurs 4-9 Vill du arbeta i en skola där varje elev ges något unikt – en personligt utformad utbildning – som utgår från elevens individuella mål och förutsättningar? Då har vi jobbet för dig! På Kunskapsskolan har vi en pedagogik som är personligt utformad och utgår från varje individ. Genom vårt arbetssätt skapar vi nära relationer mellan lärare och elev, vilket ger förutsättningar för att varje elev ska nå längre än de själva tror är möjligt. I en miljö där eleven får vara sig själv och får rätt stöd och utmaningar skapar vi en skola där både elever och medarbetare trivs och utvecklas. Kunskapsskolan Gävle är en grundskola för årskurs 4-9 och har idag cirka 350 elever. Skolan startade 2013 och har nöjda elever när det gäller trygghet, studiero och trivsel. Eleverna når långt i sitt lärande vilket ger höga resultat. För att varje elev ska nå så långt som möjligt behövs yrkesskickliga lärare med ett stort engagemang för eleven. På Kunskapsskolan sätter vi alltid individen i centrum och söker därför dig som alltid arbetar aktivt för att dina elever ska lyckas. På Kunskapsskolan har vi ett utpräglat lagarbete. Du är aldrig ensam med utmaningar och frågeställningar. Vi hjälps åt att planera arbetet i arbets- och i ämneslag. Öppenheten mellan lärare är stor och vi har ett gemensamt ansvar för våra elever. För att underlätta för dig i ditt arbete och möjliggöra för dig att fokusera din tid på eleverna har vi samlat en stor del av våra läromedel på vår digitala portal Kunskapsporten. För varje ämne finns förslag på arbetssätt, uppgifter och läromedel. Kvalifikationer Vi söker i första hand legitimerad speciallärare. Du ska vara väl förtrogen med LGR-22 och formativ bedömning. Meriterande kvalifikationer Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av undervisning. Erfarenhet av undervisning som speciallärare mot matematik eller svenska ses som extra meriterande. Vi vill att du har lätt för att samarbeta med kollegor, elever och vårdnadshavare och är lösningsfokuserad. Vi sätter stort värde vid ditt engagemang, din pedagogiska kompetens och din handledarförmåga. Vi vill att du ska vara en stabil och trygg person som kan skapa förtroende hos eleverna. Tjänstens utformning Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 100 %. Rekryteringsprocessen Ansökan sker via länken nedan senast den 250804. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För att arbeta i skola krävs utdrag ur belastningsregistret. Blankett finns på Rikspolisstyrelsens webbplats. Vid frågor kontakta rektor Thomas Moberg på [email protected] Mer information på om oss och vår pedagogik hittar du på vår hemsida, kunskapsskolan.se / kunskapsgymnasiet.se Säljare av rekryteringstjänster gör sig icke besvär.
Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Välj ett jobb för att visa detaljer