Varmt välkommen att bli en i arbetslaget på Fordonsprogrammet här på Bromangymnasiet. Du kommer att ingå i ett stabilt team som arbetar tillsammans med eleverna i fokus. Tjänsten är ett vikariat med möjlighet till förlängning. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av att ansvara för att elever med individuella behov ska erbjudas den yrkeskompetens som fordonsbranschen efterfrågar. Det här betyder att fokus kommer att ligga på bemötande, relationsbyggande undervisning där eleverna utifrån olika förkunskaper och skolerfarenhet ges möjlighet till en fullgod gymnasieutbildning och blir anställningsbara. Din profil Du behöver erfarenhet av att arbeta inom fordonsbranschen, tidigare erfarenhet av läraryrket, kunskaper inom olika diagnoser, samt önskvärt är erfarenhet av att arbeta som lärare i gymnasiegemensamma ämnen. Om förvaltningen Vi lär barn att läsa, räkna och upptäcka omvärlden. Här följer vi våra allra yngsta kommuninvånare från förskolan tills de tar studenten från gymnasiet. Genom vår vuxenutbildning kan man lära sig svenska som andraspråk, läsa enstaka kurser eller gå en längre utbildning. Med glädje, engagemang, delaktighet och på vetenskaplig grund vill vi öka kunskap, kreativitet, utveckling och lust att lära. Hos oss ska alla barn, unga och vuxna känna att de kan, vill och vågar! Tillsammans är vi lärandeförvaltningen – en del av Hudiksvalls kommun. Funderar du på att flytta hit från en annan ort? Då kan det finnas möjlighet för dig att ansöka om 10 000 kr i flyttbidrag. Läs mer: https://www.hudiksvall.se/Sidor/Kommun-och-politik/Jobb-och-uppdrag/Flyttbidrag-for-forskollarare-och-larare.html Om Hudiksvalls kommun Mitt i Sverige, vid den vackra hälsingekusten, ligger Hudiksvalls kommun - eller kanske mer känt som Glada Hudik. Här lever 37 600 glada hudikbor, och mer än hälften av oss bor på landsbygden. I Hudiksvalls kommun är avstånden korta till det mesta man vill göra och det man behöver, och du får tid över till det som är viktigt i livet. Här finns närhet till kontrastrika miljöer, ett aktivt föreningsliv och ett näringsliv med stor handlingskraft - många världsledande företag har sitt säte i vår kommun. Hudiksvalls kommun är den största arbetsgivaren i kommunen. Tillsammans är vi 3 800 medarbetare, inom 300 olika yrken, som varje dag jobbar för att skapa värde för dem vi är till för – våra kommuninvånare. Det är ett stort och viktigt uppdrag som ska genomsyras av trygghet, öppenhet, delaktighet och jämlikhet. På så sätt hjälps vi åt att bygga ett samhälle där alla människor är lika mycket värda. Tänk på att inte skriva känsliga personuppgifter eller värderande information i din ansökan. Om du har skyddade personuppgifter vill vi att du ansöker genom att kontakta den rekryteringsansvariga som står i annonsen. Din ansökan blir en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Läs mer om vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig: www.hudiksvall.se/jobbahososs
Legitimerade sjuksköterskor sökes till uppdrag i Gävle v.27 Vill du kombinera en sommarvecka i vackra Gävle med ett givande och uppskattat uppdrag? Just nu söker vi legitimerade sjuksköterskor till ett spännande uppdrag hos vår kund i centrala Gävle, på Södra Centralgatan, under vecka 27.Ett fint demensboende där du kan vara med och göra skillnad. Om uppdraget Uppdraget gäller under perioden måndag 30 juni – fredag 4 juli, kl. 07.00–21.00. Vi behöver bemanna både dag- och kvällspass: Dagpass: kl. 07.00–16.00 (60 min rast) Kvällspass: kl. 15.00–21.00 (utan rast) Vi är flexibla beroende på dina möjligheter – det viktigaste är att vi säkerställer bemanning för hela dagen. Detta är ett utmärkt tillfälle för dig som vill arbeta i en meningsfull roll i sommar, där din insats verkligen gör skillnad. Kanske känner du även någon kollega som skulle passa? Tipsa gärna vidare! Ansökan Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss via ansökningsformuläret.Glöm inte att bifoga ett fullständigt CV som visar att du har erfarenhet av uppdragets krav, samt referenser som styrker dina erfarenheter. Urval och intervjuer sker löpande, så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta kontaktpersonen nedan.Besök gärna www.vardlanken.se/lediga-jobb för att se alla våra aktuella uppdrag. Om oss Vårdlänken Bemanning & Rekrytering förmedlar intressanta konsultuppdrag och tjänster till dig som är läkare, sjuksköterska, undersköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, socionom, chef eller har annan profession inom vård eller socialt arbete. Vårt mål är att erbjuda dig ett flexibelt och utvecklande arbetsliv, samtidigt som vi bidrar till en välfungerande vård- och omsorgssektor genom att säkerställa rätt kompetens på rätt plats. Vi har över 26 års erfarenhet av vårdbemanning, och våra kunder finns över hela Sverige – både inom privat och offentlig sektor. Vi erbjuder skräddarsydda bemanningslösningar och rekryterar även till fasta tjänster. Det gör oss till en helhetsleverantör inom vård och omsorg. Läs mer på www.vardlanken.seFölj oss på LinkedIn: www.linkedin.com/company/vardlanken
Vill du vara med och utveckla vår åkeriverksamhet i en ledande roll? Vi söker dig som har erfarenhet från transportbranschen, är trygg i ditt ledarskap och trivs i en roll med mycket personaladministration och personalansvar. Arbetsbeskrivning I rollen som vice åkerichef vid vår terminal i Gävle blir du en del av ett team på ca 100 personer som består av chaufförer, terminalarbetare och tjänstemän. Som vice åkerichef är du en nyckelperson i den dagliga driften. Du arbetar nära åkerichefen och ansvarar för att leda, stötta och följa upp medarbetare och arbetsledare. I rollen ingår operativt personalansvar, inklusive bemanning, frånvaro och löpande personaladministration. Du säkerställer att rutiner och arbetssätt följs, ger stöd till arbetsledarna och bidrar till en arbetsplats där medarbetare trivs och utvecklas. Du deltar också i planering, rapportering och kvalitetssäkring av verksamheten. Vi söker dig som har: · Erfarenhet från transportbranschen · Tidigare personalansvar · God administrativ förmåga och datorvana · Erfarenhet av planering, uppföljning och ledarskap Vid eventuell anställning kontrolleras belastningsregistret och ett utslag i belastningsregistret kan påverka din möjlighet till anställning. Som person är du: · Strukturerad, tydlig och självgående · Engagerad, lösningsfokuserad och trygg i ledarrollen · God på att kommunicera och skapa delaktighet Om anställningen Vi månar om våra anställda och erbjuder exempelvis: Friskvårdsbidrag Förstärkt föräldrapenning Rekryteringsbonus Ersättning för landstingsfinansierad sjukvård upp till högkostnadsskydd Trivselpeng Rikskortets lunchförmån Dagligt fika Förmånscykel Vi är även kollektivavtalsansluta och tillämpar Tjänstemannaavtalet för transportföretagen. Välkommen att söka tjänsten som vice åkerichef redan idag. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansök genom att mejla din ansökan till: [email protected] och ange referens "Vice åkerichef".
Beskrivning Försörjningsstödsenheten består av sex handläggare, en specialistsocionom, en receptionist samt en enhetschef. Till vår hjälp har vi en administratör. Enheten är belägen på Hotellgatan i Ljusdal, där vi delar lokaler med Arbetsmarknadsenheten, vilket skapar goda förutsättningar för samverkan och ett helhetsperspektiv i arbetet. Att arbeta med försörjningsstöd innebär ett omväxlande och utvecklande uppdrag. Arbetsuppgifterna är varierande och präglas av både självständighet och samarbete, där insatserna gör verklig skillnad för människor i olika livssituationer. Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är utredningsarbete och motivationsarbete kopplat till försörjningsstöd. Du tar emot klientbesök, upprättar, genomför och följer upp genomförandeplaner mot självförsörjning samt handlägger ansökningar. En stor del av arbetet förutsätter nära samarbete med andra såväl internt inom socialtjänsten och Arbetsmarknadsenheten som externt med Arbetsförmedling, Försäkringskassa m fl. I rollen som socialsekreterare har du såväl långvariga kontakter som korta i akuta situationer, med både enskilda individer och samverkanspartners. Kvalifikationer Du har socionomexamen och gärna erfarenhet av handläggning av ekonomiskt bistånd. Meriterande är om du har erfarenhet av myndighetsutövning och utredningsarbete inom socialtjänsten. Vi söker dig som har en god administrativ förmåga och lätt för att samarbeta med kollegor och andra myndigheter. Du har ett stort engagemang för socialt arbete och ett genuint intresse för sociala samhällsfrågor samt anser att mötet med klienter och försörjningsuppdraget är viktigt. Vi söker dig som är van att arbeta självständigt och samtidigt har god samarbetsförmåga. För att trivas i rollen som socialsekreterare är det viktigt att du kan planera ditt arbete i förväg och kan organisera och prioritera samt att hålla uppsatta deadlines. Du behöver vara analytisk lagd, lösningsorienterad samt ha kännedom om gällande lagstiftning. Du har god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift samt god datorvana. Vi arbetar i dokumentationssystemet Treserva. Personlig lämplighet kommer att beaktas vid rekrytering. Övrigt Vi har sju timmars arbetsdag. Intervjuer sker löpande under annonstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen till ett spännande och utvecklande arbete inom socialtjänsten! I Ljusdals kommun tror vi att det finns ett liv för alla. Ljusdals kommun är belägen i den nordvästra delen av det vackra Hälsingland. De största orterna i kommunen är Ljusdal, Järvsö och Färila. Vi har nära till fritiden, till varandra och till en enkel vardag. Redan bosatta, hemvändare och många som tagit steget och flyttat till vår kommun vittnar om livskvalitet, mer tid att njuta och vara den du är. I Ljusdals kommun har 1700 medarbetare Sveriges viktigaste jobb när vi servar våra 19 000 invånare. Är du den som vill berika oss med dina kunskaper, ditt engagemang och din personlighet?
Vill du leda en viktig stödfunktion som bidrar till att utveckla framtidens barn- och utbildningsverksamhet? Vi söker dig som vill ha ett strategiskt och operativt chefsuppdrag med ansvar för tre arbetsgrupper inom sektor Barn och lärande. Ditt uppdrag Som enhetschef har du ett övergripande ansvar för att leda, utveckla och kvalitetssäkra stödfunktioner inom sektor Barn och lärande. Du har personalansvar för tre arbetsgrupper om totalt 23 medarbetare där skoladministratörer, skolkoordinatorer samt verksamhetstekniker ingår. Du ingår i sektorns ledningsgrupp och rapporterar direkt till sektorchef. Enhetschefsuppdraget kommer också innefatta: - Strategiskt utvecklingsarbete av Verksamhetsnära stöd - Samverkan med enhetschefer, verksamhetschefer och andra centrala stödfunktioner - Budgetansvar och resursplanering - Implementering av nya arbetssätt, systemstöd och rutiner Du har ett helhetsperspektiv och är samtidigt operativ när det behövs. Du skapar engagemang, tydlighet och samordning i en vardag där förändring är en naturlig del. Om arbetsplatsen Sektor Barn och lärande fokuserar på barn och unga och omfattar verksamhetsområdena förskola, skola och Främja framtid - barn och unga. Det sistnämnda innehållandes verksamhet som socialtjänst myndighet barn och unga, förebyggande enhet, öppenvård med familjeteam, familjerådgivning, kulturskola, kommunens aktivitetsansvar samt fritidsverksamheten Verkstäderna. Verksamhetsnära stöd ska fungera som ett stöd för samtliga verksamheter inom sektorn, men där större delen av medarbetarna är direkt kopplade till förskola och skola Din kompetens Vi söker dig som: - Har relevant akademisk utbildning, gärna inom ledarskap, offentlig förvaltning eller liknande eller annan erfarenhet arbetsgivaren bedömer likvärdig. - Har dokumenterad erfarenhet av att leda andra – gärna i en komplex organisation - Är trygg i rollen som chef med personal-, budget- och arbetsmiljöansvar - Det är meriterande om du har erfarenhet från förskole- och/eller skolverksamhet - För att komma till din rätt i rollen behöver du vara flexibel och ha lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du är lugn, stabil och kontrollerad i pressade situationer och behåller ett realistiskt perspektiv och fokuserar på rätt saker. Du har god samarbetsförmåga och arbetar effektivt med andra människor. Det är också viktigt att du har förmågan att se helheten och tar hänsyn till det större perspektivet. Du förstår din roll, men ser till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut. - Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska - Körkort B Vi erbjuder dig - Ett meningsfullt chefsuppdrag där du gör skillnad – varje dag - En organisation som är i rörelse, med stort fokus på kvalitet och utveckling - Kompetenta och engagerade medarbetare Vi erbjuder Att du mår bra är viktigt för oss! Söderhamns kommun arbetar aktivt med hälsa, friskvård och arbetsmiljö. Hos oss har du friskvårdsbidrag och tillgång till gym. För oss är det också viktigt att det finns en balans mellan arbete och fritid och vi är måna om att våra medarbetare får chans till den återhämtning de behöver. Läs mer om några av våra förmåner: https://www.soderhamn.se/underwebbar/jobba-hos-oss/formaner-och-fordelar.html I skärgårdskommunen Söderhamn - där Hälsingland möter havet, tänker vi nytt och stort. Vi har viljan att växa till 28 000 invånare och utgår varje dag från Söderhamnarna och deras behov när vi formar och utvecklar vår verksamhet. Tillsammans gör vi skillnad för individer och samhälle. Vi använder oss av kompetensbaserad rekrytering för att skapa en inkluderande och rättvis process. Det innebär att vi bedömer kandidater utifrån deras kompetenser, erfarenheter och förmågor på ett jämställt samt jämlikt sätt. Vårt mål är en objektiv rekrytering där alla har samma möjligheter att visa vad de kan bidra med. I den här rekryteringen har vi redan gjort våra val av annonskanaler och samarbetspartners. Vi undanber oss vänligt men bestämt all form av hjälp med rekryteringen från utomstående aktörer.
Som säljare hos oss kommer du att göra hembesök hos privatpersoner för att berätta om det erbjudande som vi har. Tjänsten går ut på att besöka husägare och villaägare i syfte att få bort fukt från bostaden. Du kommer sälja en helhetslösning för dränering så att de får en bättre inomhusmiljö. Arbetsrutinen kommer vara utföra hembesök som inkommit via telemarketing, annonsering eller själv har bokat. Väl på plats hos kund kommer du genom vårt egna system, som är ett av de mest moderna som marknaden har att erbjuda, kunna räkna på jobbet och ge ett pris direkt på plats. Du har en region som ditt arbetsområde och är fri och lägga upp din 40 timmars arbetsvecka så det passar dig. Vi kommer tillsammans sätta upp förväntade mål och sedan har du frihet under ansvar att bedriva ditt arbete på det sätt du tycker är bäst. Internutbildningen i början innebär en vecka på fältet tillsammans med grävtemet och sedan en veckas säljutbildning. Därefter har du nära kontakt med försäljningschefen som kommer hjälpa dig att göra ett så bra jobb som möjligt. Vi Erbjuder Utbildningar Tjänstebil Friskvårds bidrag Pensionstillägg Företags mobil och dator Bolags kickoff 2 ggr per år Profilkläder för alla årstider Korta beslutsvägar Vara med och lägga eget arbetsschema Karriärsteg Säljtävlingar med priser Riktigt gott kaffe! Kvartalsbonus Årsbonus Kvalifikationer De krav vi har på dig är att du delar vår vision om hur vi behandlar våra kunder samt att du behöver ha ett B-körkort, egen bil och att du behärskar det svenska språket på en bra nivå. Har du tidigare säljerfarenhet är det meriterande men inget krav. Då har vi avklarat det, vad är det då för individ vi letar efter? För dig är det viktigt att etablera ett förtroende hos våra kunder och du är bra på att få andra att känna sig bekväma. Vidare så är du en person som triggas av att sätta mål och du jobbar hårt för att infria dessa mål. Du tar ditt arbete på allvar och tar tag i de eventuella problem som dyker upp. Du är en god lyssnare och tydlig i ditt sätt att kommunicera. Det blir sällan missförstånd när man har med dig att göra och skulle det uppstå missar, vilket det kan göra, är du den första att försöka lösa det. Du kommer få arbeta med ett härligt gäng, som träffas ofta, har kul på jobbet, producerar mycket, du får frihet under ansvar på riktigt och erbjuds en bra marknadsmässig lön + provision utan tak. Så vad tror du, är det här nästa steg för dig? Om svaret är ja hoppas vi på att få läsa din ansökan redan idag. Vi beaktar ansökningar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Ha det bra så länge, vi ser fram emot att höra från dig. //Teamet på Gårdsmark
Som säljare hos oss kommer du att göra hembesök hos privatpersoner för att berätta om det erbjudande som vi har. Tjänsten går ut på att besöka husägare och villaägare i syfte att få bort fukt från bostaden. Du kommer sälja en helhetslösning för dränering så att de får en bättre inomhusmiljö. Arbetsrutinen kommer vara utföra hembesök som inkommit via telemarketing, annonsering eller själv har bokat. Väl på plats hos kund kommer du genom vårt egna system, som är ett av de mest moderna som marknaden har att erbjuda, kunna räkna på jobbet och ge ett pris direkt på plats. Du har en region som ditt arbetsområde och är fri och lägga upp din 40 timmars arbetsvecka så det passar dig. Vi kommer tillsammans sätta upp förväntade mål och sedan har du frihet under ansvar att bedriva ditt arbete på det sätt du tycker är bäst. Internutbildningen i början innebär en vecka på fältet tillsammans med grävtemet och sedan en veckas säljutbildning. Därefter har du nära kontakt med försäljningschefen som kommer hjälpa dig att göra ett så bra jobb som möjligt. Vi Erbjuder Utbildningar Tjänstebil Friskvårds bidrag Pensionstillägg Företags mobil och dator Bolags kickoff 2 ggr per år Profilkläder för alla årstider Korta beslutsvägar Vara med och lägga eget arbetsschema Karriärsteg Säljtävlingar med priser Riktigt gott kaffe! Kvartalsbonus Årsbonus Kvalifikationer De krav vi har på dig är att du delar vår vision om hur vi behandlar våra kunder samt att du behöver ha ett B-körkort, egen bil och att du behärskar det svenska språket på en bra nivå. Har du tidigare säljerfarenhet är det meriterande men inget krav. Då har vi avklarat det, vad är det då för individ vi letar efter? För dig är det viktigt att etablera ett förtroende hos våra kunder och du är bra på att få andra att känna sig bekväma. Vidare så är du en person som triggas av att sätta mål och du jobbar hårt för att infria dessa mål. Du tar ditt arbete på allvar och tar tag i de eventuella problem som dyker upp. Du är en god lyssnare och tydlig i ditt sätt att kommunicera. Det blir sällan missförstånd när man har med dig att göra och skulle det uppstå missar, vilket det kan göra, är du den första att försöka lösa det. Du kommer få arbeta med ett härligt gäng, som träffas ofta, har kul på jobbet, producerar mycket, du får frihet under ansvar på riktigt och erbjuds en bra marknadsmässig lön + provision utan tak. Så vad tror du, är det här nästa steg för dig? Om svaret är ja hoppas vi på att få läsa din ansökan redan idag. Vi beaktar ansökningar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Ha det bra så länge, vi ser fram emot att höra från dig. //Teamet på Gårdsmark
Ser du lösningar i stället för hinder och har inställningen att ingenting är omöjligt? Är du kundorienterad, trivs med ett högt tempo, vill överträffa kundens förväntningar och har en positiv attityd? Då är det dig vi söker!” Nu ser vi en ökning av trafik för oss både på Skola och beställningstrafik. Det medför att vi nu söker efter busschaufförer som vill köra beställning och skoltrafik. Beskrivning: Vi erbjuder ett roligt och flexibelt jobb för dig som tycker om och drivs av service och kundkontakter. Eftersom vi har många olika trafikslag på vårt företag kan vi erbjuda ett omväxlande arbete. Om dig Vi söker dig som är en lagspelande, serviceinriktad och ansvarstagande person som har en god förståelse och empati för olika människors behov och önskemål. På depån kommer ni vara ett antal chaufförer som arbetar tillsammans och hjälper varandra och då är det viktigt att du har en god förmåga att samarbeta med andra. Vi ser gärna att du som söker är van att arbeta med trafik och/eller människor. Vi ser helst att du arbetar som busschaufför idag ,det är ett krav att du har körkort för buss. Erfarenhet av arbete med barn/ungdomar i serviceyrken är meriterande. Transport med rullstolar kan ingå i tjänsten Erfarenhet från yrket är ett krav. Start: Kan tillsättas innan utgången av ansökningstiden Plats: Bollnäs Omfattning: Deltid/säsong Lön: Enligt avtal Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Om tjänsten Vi söker chaufförer för sommarjobb hos vår kund GB Grossisten i Gävle. Du blir anställd av Uniflex och arbetar på uppdrag hos GB Grossisten. GB Grossisten i Gävle är en del av Varsego Sverige AB – ett rikstäckande sälj- och distributionsbolag. Varsegos affärsidé är att erbjuda försäljning, distribution och god service till hela den svenska marknaden. De är en säljdriven organisation som brinner för att hjälpa sina kunder att sälja mer. Kulturen präglas av högkvalitativ service, stort ansvarstagande och mycket glädje. Varsego distribuerar snabbrörliga produkter från marknadsledande leverantörer och strävar efter att vara Sveriges bästa och mest hållbara grossist. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Som chaufför har du en viktig roll i att säkerställa att rätt produkter når rätt kund i rätt tid – med hög kvalitet och god service. Du är företagets ansikte utåt och bidrar aktivt till att bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Arbetsuppgifterna omfattar bland annat: • Utföra körningar enligt planerad besöksplan/körtur • Att kontrollera att bilen är korrekt lastad inför dagens körning • Implementera nyhetslanseringar hos kunder • Hantera färdskrivare • Fylla på produkter i glassboxar hos kunder • Plocka och köra ut order vid behov Arbetstid: Heltid, måndag–fredag, ca kl. 07:00–16:00 under veckorna 26–32. Vem är du? Vi söker dig som är ansvarstagande, serviceinriktad och trivs med att arbeta självständigt. Du gillar ett högt tempo och har inga problem med att hantera flera bollar i luften samtidigt. Krav: *B-körkort *Flytande svenska i tal och skrift Meriterande: *C-körkort Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar. Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001. På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande: • Kollektivavtal • Tjänstepension • Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner • Försäkringar • Marknadsmässig lön • Karriär och utveckling Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar passion & execution.
Vill du erövra världen med oss? Med världen som arbetsfält och Gävle som bas (tjänsten är placerad i Gävle) ansvarar du för etablering av nya Master Franchisetagare runt om i världen. Du kommer att arbeta med att rekrytera nya Master Franchisetagare i olika länder. Du ordnar med annonser i olika medier och plattformar, genomför intervjuer, skriver avtal m.m. samt ger uppstart och support till de nya Master Franchisetagarna där du säkrar att de följer våra standards, processer och system. Du kommer att samarbeta med våra Internationella Sales Managers och vår svenska försäljningschef. Du är målinriktad och har en stark drive. Du har avsevärd erfarenhet från liknande roll inom franchising eller återförsäljare system. Du är dessutom en duktig säljare somt skapar resultat. Arbetet innebär många resdagar runt om i världen och du talar och skriver engelska obehindrat. Vi erbjuder dig en utmanade och spännande tjänst i en internationell miljö. Card Group är en internationell franchise organisation etablerad i 40 länder. Vi producerar och distribuerar ett unikt sortiment av gratulationskort, present och partyprodukter som säljs i butiker över hela världen. På Huvudkontoret i Gävle samordnar vi produktionen, utvecklar nya designer, administration och support. Arbetsplatsen är belägen i Gävle. Ansökan Urvalsprocessen sker löpande varav det är viktigt att du skickar in din ansökan snarast.
Välj ett jobb för att visa detaljer