Kommunstyrelseförvaltningen ansvarar för flera olika verksamhetsområden. Verksamhetsområdena omfattar både stöd och support till övriga förvaltningar samt verksamheter som riktar sig direkt till kommuninvånare och besökare. Den röda tråden för oss som arbetar inom kommunstyrelsen är att vi tycker om att bidra till ett attraktivt samhälle för våra invånare. Dina ansvarsområden Tjänsten som mark- och exploateringsingenjör på planeringsavdelningen innebär att du kommer att jobba med alla sorters mark- och exploateringsfrågor av juridisk, teknisk och ekonomisk art. I arbetet ingår bland annat köp och försäljning av fast egendom, genomförande av detaljplaner, mark- och rättighetsåtkomst för kommunala anordningar samt handläggning av lantmäteriärenden. Du har också det övergripande ansvaret för att långsiktigt förvalta kommunens marktillgångar och ansvarar för handläggning av olika former av nyttjanderättsavtal. I arbetet ingår även ansvar för kommunens förorenade fastigheter samt förvaltning av kommunens skogsfastigheter. Dina närmsta kollegor kommer att vara avdelningens planerare samt planeringschefen. Erfarenhet Erfarenhet inom avtals- och fastighetsjuridiska frågor är meriterande.Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Din roll som mark- och exploateringsingenjör innebär i stor omfattning kontakter med fastighetsägare, exploatörer och andra tjänstepersoner varför du bör vara utåtriktad, ha stor social kompetens, vara tydlig, ha lätt för att samarbeta och ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. God förmåga att arbeta självständigt är en förutsättning, liksom din förmåga att via engagemang och samarbetsförmåga skapa goda relationer. God kännedom om politiska processer är meriterande. Kvalifikationer Relevant universitets- eller högskoleutbildning med inriktning mot lantmäteri, fastighetsrätt eller annan utbildning som tillsammans med erfarenhet bedöms som likvärdig. Körkort motsvarande nivå B är en förutsättning. Frågor Frågor om tjänsten besvaras vecka 25-26 samt 31. Ovanåkers kommun kan erbjuda dig en stimulerande och trygg arbetsmiljö med hög delaktighet och goda utvecklingsmöjligheter. Välkommen till oss- och välkommen med din ansökan! Ovanåkers kommun är den lilla kommunen med de stora möjligheterna. Edsbyn och Alfta är de största orterna och här finns det mesta för dig som gillar en aktiv fritid men även för dig som gillar lugn och ro. Om du är eller tidigare har varit anställd i Ovanåkers kommun kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annonsering.
Strömsbro Din hälsocentral har idag cirka 11 100 listade patienter. Vi bedriver sedvanlig primärvård med läkarmottagning, BVC, psykosocialt team, arbetsterapi, fysioterapi och hembesök. Med ett tryggt och varmt bemötande levererar vi god och nära vård, anpassad efter varje unik patient. Vi är en del av Min vård Gävleborg som ger möjlighet till digitala vårdtjänster vilket är en viktig pusselbit för att skapa en mer tillgänglig och jämlik vård. Vi lägger stort fokus på förbättringsarbete och har bland annat startat upp en teamrond där olika professioner jobbar tillsammans kring våra gemensamma patienter. ARBETSUPPGIFTER Som specialistläkare hos oss kommer du bland annat arbeta i vårat akutteam tillsammans med sjuksköterskor och undersköterskor i ett nära samarbete. Dina kunskaper är en viktig del i vårt gemensamma uppdrag i att stödja, behandla och vägleda människor mot ett friskare liv. Som specialistläkare i allmänmedicin hos oss kommer du bland annat att • utföra sedvanligt mottagningsarbete • ronda på äldreboende och hemsjukvård • vara med i vårt förändringsarbete • ha läkarmottagning på BVC. Hos oss får du • schemalagd tid för kollegiala träffar • en viktig roll i vårt gemensamma utvecklingsarbete med korta beslutsvägar • personligt inflytande • tillgodose egna intressen inom primärvårdens ramar som exempelvis diabetes. Läs mer om våra förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Som person söker vi dig som är ansvarsfull och själv strukturerar ditt arbete och driver utvecklingen framåt. Du tycker om att ta initiativ och sätter gärna igång aktiviteter som leder till resultat. Vidare ser vi gärna att du trivs i en föränderlig miljö och kan anpassa ditt synsätt utifrån ändrade omständigheter. Till sist är det viktigt att du arbetar bra tillsammans med andra människor. Du bemöter patienter och kollegor på ett lyhört och smidigt sätt och kan vid behov lösa oenigheter på ett konstruktivt sätt. I rollen som specialistläkare i allmänmedicin ska du ha • svensk läkarlegitimation eller motsvarande • specialistutbildning i allmänmedicin • B-körkort. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Välkommen att arbeta som präst hos oss i Alfta Ovanåkers församling 100% Tycker du om att arbeta med stora och små, gamla som unga i olika sammanhang och miljöer så är det dig vi söker. Barn och unga, konfirmander likaväl som aktiviteter för daglediga och generationsöverskridande verksamheter är något vi gärna vill arbeta aktivt med. Vi är en församling i södra Hälsingland med vacker natur, många fina kyrkor och kapell, goda medarbetare och förtroendevalda. Vi arbetar aktivt med miljödiplomering, är regnbågscertifierade. Vi arbetar också aktivt i samarbete med olika samhällsaktörer och föreningar. Det är viktigt för oss att vi som församling är en kraft att räkna med i vår bygd. Vi har också ett väl utvecklat samarbete med övriga kyrkor och samfund så det är ett plus om du är intresserad av ekumenik. Allas lika värde är viktigt att lyfta på olika sätt. Låter detta som en plats som skulle passa dig så sök gärna till oss. Boende finns i prästbostad om så önskas. Du behöver ha körkort och tillgång till egen bil.
Omsorgsförvaltningen med cirka 1275 anställda omfattar fem verksamhetsområden. Dessa är ordinärt boende, särskilt boende, LSS och socialpsykiatri, HSL och korttidsboenden samt ledningsstöd. Omsorgsförvaltningen erbjuder ett meningsfullt och betydelsefullt arbete. Vår strävan är att vård och omsorg ska bygga på samarbete mellan den enskilde, närstående och medarbetare. Vi erbjuder flera uppskattade förmåner såsom - semesterväxling - friskvårdsbidrag - hälsofrämjande aktiviteter - extra semesterdagar när du fyller 40 och 50 år - personal- och fritidsföreningen Pulsen ARBETSUPPGIFTER Vi söker medarbetare till vår kväll/natt organisation som vill göra skillnad i människors liv. Du får chansen att arbeta tillsammans med engagerade kollegor och ansvarar jourtid för patienter i olika verksamheter inom Sandvikens kommun - Vård- och omsorgsboenden - Hemsjukvård - Service och gruppboenden inom LSS Som en del av vårt team kommer du att bidra till att skapa en trygg och stödjande miljö för våra patienter. - En inspirerande arbetsmiljö med fokus på patientens välbefinnande - Möjlighet till utbildning och fortbildning - Ett starkt team med ett gemensamt mål: att förbättra livskvaliteten för våra patienter Som sjuksköterska på kväll/natt utför du hälso-och sjukvårdsuppgifter där patienten befinner sig, du arbetar förebyggande för att främja patientens hälsa och välbefinnande. Du ansvarar för medicinska bedömningar, dokumentation och är en rådgivande person för omsorgspersonal. Dokumentationen sker i Lifecare HSL. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska och som har flera års erfarenhet inom yrket. B-körkort och körvana av bil är ett krav för tjänsten. Du har goda kunskaper i det svenska språket både i tal, skrift och läsförståelse. Är du distriktsköterska eller har en specialistutbildning inom vård av äldre (geriatrik) är det meriterande. Du har ett professionellt förhållningssätt och bemöter andra med respekt. Du är prestigelös, uppmärksammar och belönar andras bidrag. Du är en stabil och lugn person som inger förtroende, skapar tilltro och tillit till våra patienter och omsorgspersonal. Är du den vi söker? Om du brinner för att göra skillnad och vill vara en del av vårt team, skicka in din ansökan redan idag! Tillsammans kan vi skapa framtidens vård. ÖVRIGT I ditt arbete hos oss får du möta människor och uppleva glädjen i att göra skillnad. Tillsammans gör vi varandra bättre varje dag och gör Sandviken till en attraktiv plats att arbeta, leva och växa i. En plats där vi känner oss hemma och där det är enkelt att trivas mitt ibland natur, kultur, idrott och upplevelser. Är du nyfiken på att läsa mer om Sandvikens kommun som arbetsgivare och hur det är att arbeta hos oss? Besök gärna vår webbplats https://sandviken.se/arbete-och-karriar Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Sandvikens kommun gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Vi söker nu en driven och nyfiken mekaniker till vår verkstad. Vi tror att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. När du arbetar som bilmekaniker hos oss ska du ha ett gott sinne för affärer och förstå vikten av att sätta kunden och service i första rummet. Du kommer att jobba nära kunden och behöver därför ha förmågan att skapa långsiktiga kundrelationer. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Dokumenterad relevant utbildning • Dokumenterad erfarenhet av arbete som fordonsmekaniker • God administrativ förmåga och datorvana • Goda kommunikativa egenskaper • Ett gott kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du är socialt utåtriktad, har samarbetsförmåga och kan även arbeta under tidspress. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bilintresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Speedy är Sveriges mest omtyckta bilverkstadskedja. Speedy Bilservice erbjuder snabb och effektiv bilservice och kvalificerade bilreparationer. Bilverkstadskedjan har fått ett fantastiskt snittbetyg på 4,6 av 5 av sina kunder. Vi tror på bra bemötande, ärlighet och tillgänglighet. Du hör redan i namnet, att på Speedy går det fort. Vi genomför en bilservice eller reparation under tiden kunden väntar och kan erbjuda ett fast pris vid inlämning av bilen. Speedy Bilservice är en del av MEKO med Nordens ledande bilverkstadskedjor.
ValueOne rekryterar ytterligare en Gruppchef till en av Sveriges äldsta producenter för kontorsmöbler och det offentliga rummet, Edsbyn i Hälsingland. Vi söker dig med tidigare ledarskapserfarenhet inom produktion i tillverkningsindustrin med intresse för produktionsadministration och produktionsstyrning. Edsbyn skapar energi och fokus på alla typer av arbetsplatser. Med högt tempo och fokus ger vi oss ut på en förbättringsresa tillsammans med våra viktigaste kunder och partners, för att utveckla och kvalitetssäkra morgondagens erbjudanden för arbetsplatsen. I ett samarbete med några av Skandinaviens bästa formgivare med närproducerat material, som blir hållbara och cirkulära möbler i vår produktionsenhet i Edsbyn, lägger vi grunden för morgondagens arbetsplats. Edsbyn grundades 1899 och har idag cirka 140 medarbetare samt en omsättning på omkring 200 miljoner kronor. Om rollen Som Gruppchef för bearbetningsavdelningen leder du det dagliga arbetet för ett team på cirka 20 personer, inklusive en teamledare. Rollen är bred och arbetsuppgifterna omfattar allt från att hantera bemanning till produktionsadministration samt skapa och förbättra rutiner. Avdelningen bearbetar materialet för möbler såsom kapning av bordsskivor, kantlistning och applicering av olika material på exempelvis bordskivor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Aktivt arbete med daglig styrning och optimering av produktionen. Uppföljning av produktion, kvalitet och leveransprecision. Detalj- och kapacitetsplanering utifrån kundorder. Lageroptimering, materialavrop och inventering. Kvalitetsarbete, reklamationer och avvikelser. Ansvara för budget, personal och utvecklingsmål. Aktivt arbeta med kompetensutveckling och medarbetarnöjdhet. Underhållsplanering i samråd med underhållsavdelningen. Erfarenhet och kompetens Vi söker dig som haft ledaransvar inom produktion i tillverkningsindustrin. Du är van att arbeta i affärssystem och har goda kunskaper i Microsoft 365. Samt behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Det är meriterande om du även talar ytterligare språk. Det är dessutom fördelaktigt om du har erfarenhet av att leda projekt, arbeta med daglig styrning och/eller förbättringsarbete. Som person är du en trygg och närvarande ledare med en naturlig förmåga att motivera och engagera dina medarbetare. Du förstår vikten av att arbeta strukturerat, analytiskt och med ett affärsmässigt förhållningssätt. För att passa in i rollen behöver du vara självständig och inte vara rädd för att ta egna initiativ genom att du har ett öga för vilka arbetsuppgifter som ska göras utan delegering från kollegor. Vi ser gärna att du är målinriktad som person och trivs med att arbeta med ett tydligt fokus på resultat. Dessutom trivs du i förändring och har ett starkt driv att utveckla både processer och människor. Ansökan Ansökan och CV skickar du in via vår hemsida: http://valueone.se/aktuella-jobb/. Vi hanterar ansökningar och tillsätter tjänster löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Har du frågor om uppdragen är du välkommen att kontakta Emmy Aho på telefon: 076 513 40 22 alternativt 010 332 29 20. ValueOne är specialister inom supply chain management, inköp och logistik. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom tre affärsområden: uthyrning av inköp- och logistikkonsulter, rekrytering av inköpare och logistiker samt utveckling av företags supply chain verksamheter vad avser strategi, modell, metod, process, organisation och kompetens.
Vill du vara med och skapa verkligt värde för våra kunder genom kraften i ArcGIS-plattformen? Vi söker dig som har erfarenhet, engagemang och en stark känsla för kundrelationer. Du ser möjligheterna i att koppla kundernas behov till rätt förmågor inom ArcGIS – och du gör det med både nyfikenhet och precision. Välkommen med din ansökan till vårt team Apps & Analysis på Esri Sverige – där vi tillsammans driver innovation och utveckling med fokus på kundens verksamhetsnytta. Om rollen Som applikationsarkitekt arbetar du som konsult med ArcGIS som hemmaplan och möter våra kunder där du lyssnar in och omsätter kundens behov till våra tekniska lösningar och hur de kan anpassas på bästa sätt. Du är med i hela utvecklingskedjan från behovsanalys till lösningsdesign och implementation – med fokus på hur tekniken ska lösa kundens utmaningar på ett effektivt och hållbart sätt. Med ditt intresse för lösningar, fokus på kundnytta och kunskap om vår produktflora bidrar du till att vi är en del i att flytta gränserna för vad GIS kan göra för våra kunder. I din roll som konsult ser vi också att du finner glädje i att dela dina kunskaper och att du också är med våra sälj- och marknadsfunktioner i kunddialoger likväl som utbildning och workshops. Dina ansvarsområden Tillsammans med kund identifiera kundens behov och utmaningar. Behovspröva, konfigurera och anpassa applikationer inom ArcGIS för att på bästa sätt möta och lösa utmaningar hos kund Ta fram kund- och verksamhetsspecifika applikationer Skapa geografiska visualiseringar i 2D och 3D Själv samt tillsammans med teamkollegor eller kollegor inom sälj genomföra demonstrationer och workshops Hålla i utbildningar för våra kunder och användare Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi ser att du har högskoleutbildning eller som vi bedömer motsvarande arbetslivserfarenhet Vi ser att du har åtminstone 5 års arbetslivserfarenhet av ArcGIS och dess appar och har sett styrkorna samt stött på tillräckligt många utmaningar inom området för att tryggt kunna guida våra kunder och hitta rätt lösningar Vi ser att du har flera års erfarenhet av att arbeta mot kund med tekniska lösningar inom GIS och kan se en applikationsflora med arkitekturperspektiv Meriterande - Har du erfarenhet av lösningsdesign och kravanalys är det meriterande likväl om du har erfarenhet av att designa skalbara och hållbara GIS-arkitekturer - Har du erfarenhet av att driva workshops eller utbildat inom GIS är det också meriterande Som person tror vi att du är nyfiken och hungrig på att lära nytt. Genom år av problemlösning är du trygg i att hantera kunddialoger samt fritt utforska vad kundens behov är och hitta rätt. Att jobba med att hitta rätt lösningar är något som du gillar. Du är trygg i dig själv och trivs med att samarbeta i och mellan team och tillräckligt trygg för att kunna hålla i utbildningar likväl som i workshops med dina kollegor. Övrigt Du kommer att stationeras på något av våra kontor i Falun, Gävle, Göteborg, Kista, Karlstad eller Malmö. Då våra kunder finns runt om i landet kan vissa uppdrag innebära en del resor. ingår en del resande i tjänsten. Ansökan Tjänsten är på heltid och tillsvidare med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. På grund av semesterperioder är annonsen öppen en längre tid med sista ansökningsdag tisdagen den 2025-08-10. Vi går dock igenom ansökningar löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Vill du veta mer? Har du frågor eller funderingar om tjänsten? Tveka inte att höra av dig till Erika Åberg, teamchef Apps & Analysis North, på 072-5402402 eller Maria af Wetterstedt, teamchef Apps & Analysis South, på 070-8221631. Vi ser fram emot din ansökan! Vill du lära känna oss lite bättre redan nu? Läs mer om oss påesri.seoch följ oss påLinkedIn. På Esri Sverige gillar vi människor, kartor och teknik. Vi brinner för att utveckla och sprida nyttan med geografisk information i både privat och offentlig sektor. Vår världsledande GIS-teknik bidrar till smidigare processer, tydligare beslutsvägar, effektivare rutiner och ger en verklig bild av nuläget till våra kunder. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Psykiatriska öppenvårdsmottagningen i Sandviken är en allmänpsykiatrisk mottagning för invånare över 18 år. Vi ansvarar för att i den öppna psykiatriska vården bedriva insatser som främjar hälsa och ger ökad livskvalitet. Vi är cirka 35 medarbetare på mottagningen i Sandviken. Vår mottagning präglas av en god arbetsmiljö där vi har omsorg om varandra. Verksamheten genomsyras av ett gott bemötande, hög tillgänglighet och goda resultat. Psykiatriska mottagningen i Sandviken arbetar mot tre kommuner; Sandviken, Hofors och Ockelbo. Vi söker nu en kurator till ett vikariat till och med december 2026 på grund av studier. ARBETSUPPGIFTER Som kurator inom vuxenpsykiatrin står du för det psykosociala perspektivet i teamarbetet runt patienten. Du kommer att ingå i mottagningens behandlingsteam. Kuratorerna på mottagningen finns representerade i teamen men samarbetar också med varandra för ett utvecklat socialt arbete inom den specialiserade psykiatrin. I det dagliga arbetet ingår också att medverka i mottagningens och enhetens förbättringsarbete. Detta innebär att du har möjlighet att vara med och utveckla vården på mottagningen. Som kurator hos oss kommer du bland annat att arbeta med • att samordna insatser och samverka med andra vårdgivare runt patienten såsom exempelvis SIP • stödsamtal utifrån psykosociala belastningsfaktorer, uppmärksamma barns behov, anhörigstöd och psykosociala kartläggningar • barndomsanamneser inom diagnostikprocessen. Hos oss får du • personligt anpassad introduktion • arbeta i trygg arbetsgrupp där det alltid finns någon att rådfråga • individuell utvecklingsplan. Läs mer om våra förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Vi söker en flexibel och engagerad person som trivs i nära samarbete med alla professioner i en omväxlande vardag. Du har en god samarbetsförmåga, är trygg i din yrkesroll, har ett genuint intresse för arbete med personer med psykisk ohälsa och du har förmåga att bemöta människor på ett professionellt och empatiskt sätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. I rollen som kurator ska du ha • socionomutbildning. För den här tjänsten är det meriterande om du är legitimerad hälso- och sjukvårdskurator, och om du har erfarenhet av myndighetsutövning och/eller biståndshandläggning. Före erbjudande om anställning har arbetsgivaren rätt att begära ett utdrag från belastningsregistret. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.
Dina arbetsuppgifter Omniglot söker nu en modersmålslärare i fulani på 2,5% i Gävle med start 11 augusti. Som modersmålslärare undervisar du barn och ungdomar i ditt modersmål. Undervisningen sker utanför ordinarie skoltid, i regel på eftermiddagen mellan 14.00-17.00, ibland mellan 8:00 och 9:00 på morgonen. För att bli anställd måste du uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret som är mindre än ett år gammalt. Beställ ett digitalt utdrag här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Dina arbetsuppgifter är: - planering och genomförande av modersmålslektioner; - när- och frånvarohantering av dina elever; - mejlkontakt med vårdnadshavare; - betygsättning och omdöme; - rapportering av dina arbetstimmar och tät kontakt med Omniglots centrala enhet; - deltagande i kompetensutveckling tillsammans med övriga lärarkollegor. Din profil Vi söker dig som: - Bor i Gävle eller närliggande områden; - Har fulani som modersmål; - Talar och skriver svenska eller engelska obehindrat; - Har god datorvana; - Är lyhörd för elevens behov och intresse; - Är flexibel och trivs med att samarbeta med både kollegor, vårdnadshavare och personal på skolorna. Undervisningserfarenhet är meriterande. Vi tar emot ansökningar endast genom denna plattform och intervjuer sker löpande. Om oss Omniglot – En del av Tellusgruppen Omniglot har över 200 modersmålslärare i 70 språk som arbetar på 60 olika skolor i Stockholmsområdet samt i andra delar av landet. Vi erbjuder även studiehandledning, fjärrundervisning och tolk. Vår vision är att ge alla elever, oavsett bakgrund, samma möjligheter och förutsättningar för en bra utbildning genom modersmålsundervisning. Tellusgruppen är en långsiktig ägare av välskötta bolag inom sektorerna för utbildning och för barnomsorg. Koncernen är för närvarande huvudman för 25 förskolor, sju grundskolor och tillhandahåller även barnpassning och läxhjälp.
Om Tjänsten Vi söker en erfaren Hudterapeut (SHR) som kan arbeta hos SPAkunder i och kring Gävle. Arbetsbeskrivning: Som hudterapeut kommer du att vara ansvarig för att skapa och underhålla starka relationer med kunderna och leverera förstklassiga behandlingar. Dina dagliga arbetsuppgifter består av: Utföra ansikts-/ kroppsbehandlingar Möta kunder i SPA miljö. Krav: Certifierad hudterapeut (SHR) Förmåga att arbeta självständigt. Erfarenhet av SPA eller klinik. Vi erbjuder: En spännande möjlighet att vara med i en växande bransch med utmärkta utvecklingsmöjligheter. Ett stödjande och engagerat team. Om du är en positiv, engagerad och självgående person med passion för att hjälpa människor och är redo att ta nästa steg i din karriär, ser vi fram emot din ansökan. Sök tjänsten: Skicka din ansökan och CV till [email protected]. Märk din ansökan med "Hudterapeut Gävle". Vi kommer att hålla intervjuer löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdatum om rätt kandidat hittas.
Välj ett jobb för att visa detaljer