Gnosjö Personaluthyrning är det lilla familjeföretaget med 30 års erfarenhet av branschen, sen en tid då "bemanningsföretag" inte alls var ett välkänt begrepp. Vi värdesätter nära kundrelationer med företag i Gnosjöregionen - vi känner att vi med det kan få en bättre förståelse för matchning av personal kontra kundföretag. Vi är medlemmar i Bransch- och Arbetsgivarorganisationen Kompetensföretagen, en del av Almega, och följer Bemanningsavtalet. Vi erbjuder ett tekniskt enkelt arbete som kräver att du är på plats, är noggrann och har koll på detaljer. Arbetet är förlagt på kvällsskift i Gnosjö.
Familjens Jurist är Sveriges största och ledande familjejuridiska byrå. Vi tänker juridik på ett nytt, enklare och mer tillgängligt sätt och skapar trygghet i viktiga faser av människors liv. Hos oss får du arbeta med en tydlig värdegrund och meningsfulla arbetsuppgifter, vi kräver både hög professionalism och ett starkt engagemang från våra medarbetare. Franchisedriften inom Familjens Jurist har idag drygt 150 medarbetare runt om i landet och vi hoppas att du vill vara med på resan mot att befästa vår ledande ställning inom familjejuridik i Sverige. Nu söker vi en erfaren jurist till vårt Franchisekontor i Jönköping, med verksamhetsområden Jönköping, Ljungby, Älmhult och Värnamo. Vad du har med dig? Vi söker dig som har jur. kand. eller fullgjord juristexamen. Några års erfarenhet av att självständigt arbeta med familjerättsliga ärenden. Stort intresse för successionsrätt och familjerätt. Notarietjänstgöring och processvana är meriterande. B-körkort är ett krav, då tjänsten innefattar resor inom vårt verksamhetsområde. Vem vi letar efter Vi söker dig som brinner för familjejuridik, affärer, att vilja hjälpa människor, tycker om personliga möten med kunder samt vill vara med att utveckla och driva företaget framåt. Du kommer att få arbeta brett med olika typer av kunder. Du trivs med att arbeta självständigt, samtidigt som du är en lagspelare som vill utvecklas och hjälper andra. Du är noggrann och uttrycker dig tydligt och lättbegripligt i såväl tal som skrift samt har förmågan att kunna förklara komplicerade juridiska resonemang på ett enkelt sätt. Du är initiativrik, har hög ansvarskänsla och motiveras av att på bästa sätt hjälpa dina kunder. Vi ställer höga krav på din servicekänsla och professionalism gentemot kunderna. Vad erbjuder vi dig? Som jurist hos oss kan du förvänta dig ett omväxlande arbete, där du ständigt får möta nya typer av uppdrag. Du blir en del av landets största aktör inom familjejuridik och får arbeta i en spännande miljö med engagerade, professionella och samtidigt prestigelösa kollegor. Vi erbjuder våra medarbetare kollektivavtal, vilket vi i princip är ensamma om i branschen. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Familjens Jurist tillämpar sex månaders provanställning. Startdatum enligt överenskommelse. Frågor? Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Nikolina Vidovic på telefon 036-440 95 66 eller [email protected] Ansökan Varmt välkommen med din ansökan senast den 4 augusti 2025. Urval och intervjuer sker löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi visar vägen genom livet Familjens Jurist är Sveriges största och ledande familjejuridiska byrå med ca 400 fantastiska medarbetare. I vårt arbete vill vi göra skillnad för så många människor som möjligt genom livets alla möjligheter och utmaningar. Vi tror på varje människas rätt till juridisk hjälp och vill göra vår rådgivning synlig och lättillgänglig för alla. Vi tar plats och utmanar samhällsdebatten samt ligger i framkant med digitala lösningar och teknik för att säkerställa kvalitet. Genom vår juridiska expertis, empati och medmänsklighet gör vi det möjligt för alla i samhället att ta del av juridiken. Som experter inom juridik finns vi här för att ta hand om alla rättsliga frågor som rör privat och familjeliv, företagande och boendefrågor. Vi ingår också i ett större sammanhang – Fonus ekonomisk förening, som sedan starten 1945 har utvecklats med långsiktighet inom två huvudområden; begravning och juridik. Inom Fonus ekonomisk förening finns, förutom Fonus och Familjens Jurist, även Momentobyråerna, Farväl och Fondkistan. Läs mer om oss på vår karriärsida!
A-huböppnade i Östergötland/Jönköping i januari 2022. Med 40+ års samlad erfarenhet hjälper vi kandidater att hitta rätt jobb inom IT/Tech, Engineering och andra roller som exempelvis ekonomi, marknadsföring, försäljning och HR. A-hub hjälper till att forma människors framtid och underlätta företagstillväxt. För oss handlar det om så mycket mer än att bara fylla positioner; det handlar om att främja framgång och professionell lycka! Just nu söker vi en Design Engineer inom Mekatronik till vår kund som är ett svenskt välkänt industriföretag i Huskvarna. Här får du en varierad roll där du arbetar nära både utveckling och produktion, samt där du får vara med och ta fram framtidens produkter. OM ROLLEN Som Design Engineer blir du en del av ett tvärfunktionellt utvecklingsteam med fokus på att ta fram smarta och hållbara lösningar inom elektromekaniska system. Arbetet omfattar både nyutveckling och förbättringar av befintliga produkter. Du får jobba med hela kedjan – från koncept och 3D-modellering till tekniska ritningar samt att ha kontakt med leverantörer. Det här är en praktisk och dynamisk roll där du har möjlighet att påverka slutprodukten på riktigt. Du samarbetar tätt med både interna team och externa samarbetspartners. Exempel på arbetsuppgifter är: 3D- och 2D-design av elektromekaniska komponenter Konceptutveckling och genomförande av förstudier Stöd vid testning och utvärdering av komponenter Kontinuerlig förbättring av befintliga konstruktioner Samarbete med produktion, inköp och leverantörer ÖNSKADE KVALIFIKATIONER Högskole- eller civilingenjörsutbildning inom maskinteknik eller mekatronik Tidigare arbetslivserfarenhet av mekanisk konstruktion Goda kunskaper i Catia eller liknande verktyg Erfarenhet av Matlab God samarbetsförmåga och förmåga att kommunicera tydligt Mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift Meriterande kunskaper och erfarenheter är: Konstruktion för tillverkning – t.ex. gjutning, formsprutning eller bearbetning Erfarenhet av inbyggda system och motorstyrning Förståelse för kablage, kretskort och elektromekaniska komponenter Erfarenhet av PDM-system (ex. SmarTeam) Tidigare arbete med produkter i höga volymer VI ERBJUDER Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag på heltid med anställning hos oss på A-hub, där du arbetar som konsult hos vår kund. Som konsult på A-hub värdesätter vi dig och din utvecklingsresa i ditt konsultuppdrag. Du erbjuds en trygg anställning med stöd och vägledning av våra duktiga konsultchefer. Vi är ett auktoriserat rekrytering- och konsultföretag som är medlemmar i Almega. Du omfattas därmed av kollektivavtalets trygga villkor som rör exempelvis lön, pension, försäkringar och semester. ÖVRIG INFORMATION Placering: Huskvarna Start: Så snart som möjligt eller enligt överenskommelse Upplägg: Vid frågor om tjänsten kontakta gärna Love Fransson på [email protected] eller Sebastian Dejler på [email protected] Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Då vi är i semestertider kan återkoppling dröja något längre mer än normalt. Vi återkommer till dig som senast i augusti! OM A-HUB GROUP A-hub är en snabbt växande utmanare inom rekryterings-, konsult- och bemanningslösningar. Vår plattform möjliggör snabbare, effektivare och mer högkvalitativ kandidatmatchning, samtidigt som mer tid och vikt kan läggas på att stärka relationerna mellan arbetsgivare och kandidater. Vi attraherar kandidater genom att kombinera branschens bästa digitala verktyg, inklusive en mjukvara för kandidatsökning, med de vassaste rekryterings- och konsultcheferna. A-hub är verksamma i regionerna Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Linköping, Östersund och Umeå, men arbetar operativt med vår digitalt drivna verksamhet över hela landet. Vi är dessutom utsedda till karriärföretag 2024!
Thule Group växer och vi söker nu presstekniker/ställare till pressavdelningen i Hillerstorp. Presshallen består i nuläget av sexton pressar mellan 80 och 400 ton. Vi producerar årligen ca 27 miljoner plåtdetaljer som försörjer hela Thule Group. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter blir att ställa verktyg och övervaka processen enligt våra kontroll- och ställinstruktioner. Du ansvarar för att kvalitetssäkra producerade plåtdetaljer genom mätning enligt instruktion. Du förväntas aktivt delta i det dagliga förbättringsarbetet, där fokus är att minska ställtider, samt att få stabilare processer. I din roll som Presstekniker/Ställare är samarbetet med verktygsavdelningen viktigt där du förväntas dela med dig av din kunskap och information till dina kollegor. Som presstekniker är det viktigt att du är noggrann och systematisk. Vi förutsätter att du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt är en lagspelare. Vi söker dig som har några års arbetslivserfarenhet av automatpressar. Vi förväntar oss att du har goda kunskaper inom ritningsläsning och mätteknik (profilprojektorn, skjutmått, vinkelmätare, etc.). Det är ett plus om du tidigare har jobbat i systemen Rektron och Maintmaster. Arbetet är 2-skift. Vi tror på starkt lagarbete, både inom den enskilda arbetsgruppen men också genom hela företaget. Vi strävar efter att vara en öppen och nyfiken organisation, där vi delar vår kunskap och där vi inspirerar varandra. Inom Thule Group hittar du människor som har en passion för de produkter vi gör och för det outdoor företag vi är. Vi delar samma värderingar och vi gillar att ha kul. Alla våra medarbetare har ett gemensamt ansvar för att upprätthålla denna anda och bidra till den på bästa sätt. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Johan Larsson, telefonnummer 0370 – 255 27. Frågor om rekryteringsprocessen besvaras av Amanda Schill, telefonnummer 0370 – 34 40 20. Urval sker löpande så välkommen in med din ansökan redan idag! Om Thule Group Thule Group är ett globalt sport- och fritidsföretag. Vi erbjuder produkter av hög kvalitet, med smarta funktioner och hållbar design som gör det lätt för människor världen över att leva ett aktivt liv. Under mottot Active Life, Simplified. och med ett fokus på konsumentdriven innovation och ett långsiktigt hållbarhetsperspektiv utvecklar, tillverkar och marknadsför vi produkter inom produktkategorierna Sport&Cargo Carriers (t.ex. takräcken, takboxar, hållare för cykel-, vatten- och vintersporter, taktält som monteras på bil), Juvenile & Pet Products (t.ex. bilbarnstolar, barnvagnar, cykelvagnar, cykelbarnstolar och hundtransport), RV Products (t.ex. markiser, cykelhållare och tält för husbilar och husvagnar) och Packs, Bags & Luggage (t.ex. vandringsryggsäckar, resväskor, laptop- och kameraväskor). Thule Group har cirka 2 600 anställda vid 9 produktionsanläggningar och 35 försäljningskontor över hela världen. Produkterna säljs på 138 marknader och försäljningen under 2023 uppgick till 9,1 miljarder kronor. www.thulegroup.com.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Do you want to help shape the future of electric drive technology? At Together Tech, you'll get the opportunity to combine technical expertise with sustainable innovation. We’re now looking for an Electric motor designer with strong skills in CATIA and a passion for high-performance design. You will initially join a highly skilled R&D team focused on developing the power systems for next-generation handheld products. Your work will play a key role in their future performance and efficiency. You will be responsible for the design and optimization of electric motors, working across the full development process, from requirements and concept to final design and validation. The role involves deep technical challenges related to performance needs, magnetic materials, and lamination design. Key Responsibilities: Design and optimize electric motors and electromechanical components for portable products. Develop magnet configurations, winding concepts, and lamination stacks Perform performance analysis and support system-level requirements Collaborate with cross-functional teams to drive the development from concept to testing and validation Your technical bakgrund Master's/Bachelor’s degree in mechatronics engineering, or a related technical field Deep technical understanding of electric motor design and of manufacturing methods and processes. Experience in performance simulations, testing, magnet material selection, and CAD design using CATIA v5. Good command of written and spoken English professionally. Proficiency in Swedish is considered a merit. Your personal characteristics Being a consultant puts extra light on having a flexible and curious mindset, a self-reliant way of working and your capability to build strong relationships with customers and colleagues, while keeping track of the target picture. You stay current with industry trends and emerging technologies and are motivated to develop together with us. Together Tech for sustainability We provide opportunities for development through a variety of assignments in different industries, whether it be client projects or in one of our exciting in-house projects. At Together Tech, you work together with other engineers who are passionate about the environment and sustainability, all with a desire to create lasting solutions using technology - or as we say: Better World Tech! Your development & our support🌱 Your development and well-being are important to us, and Together Tech offers benefits that support you and your career in the best way. We value the importance of secure employment and fixed salary, and we have a collective agreement. We prioritize your health and provide a wellness allowance of 4000 SEK per year. Moreover, we offer health check-ups, contributions to activities, and wellness discounts. We enjoy spending time together through various social activities and team-building activities suitable for everyone! From after-works and sport activities to pentathlons and corporate conferences. Our commitment is to give you great conditions to grow through various assignments and projects as well as individual development plans. We also offer courses in sustainability and other courses within the framework of your role and goals. We take pride in being recognized as one of Sweden's most attractive employers in 2024 and 2025 by Karriärföretagen! 🌟 Learn more about us at www.togethertech.com. For questions regarding the position, please contact Business Unit Managers Håkan Rolin +46 709 72 71 60 or Claes +46700 889 729
SNICKARE SÖKES – VAR MED OCH BYGG FRAMTIDEN MED OSS! Är du en skicklig snickare som söker nya utmaningar? Har du passion för hantverk och vill vara en del av ett engagerat och sammansvetsat team? Då vill vi höra från dig! Vi på Englunds Bygg & Entreprenad AB växer och söker nu fler duktiga snickare till vårt team. Vi är ett etablerat företag med stark lokal förankring. Hos oss får du arbeta med varierande projekt – allt från nybyggnation till renovering – och använda din kompetens där den verkligen gör skillnad. Vi erbjuder: Trygg anställning med kollektivavtal Bra lön efter kompetens Spännande och varierade projekt Goda utvecklingsmöjligheter Ett team med härlig stämning och högt i tak Vi söker dig som: Har yrkesbevis eller motsvarande erfarenhet Jobbar självständigt men gillar att samarbeta Är lösningsorienterad och har öga för detaljer Har B-körkort och gärna tillgång till egen bil Låter det intressant? Skicka din ansökan med CV till [email protected] eller ring 076-16 16 553 för mer information. Intervjuer sker löpande – vänta inte med att höra av dig! Bygg din framtid med oss – vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Om jobbet Roll som Takläggare Vi söker både personer som är intresserade av att lära sig takläggning och erfarna takläggare. Oavsett om du är nybörjare eller har erfarenhet, erbjuder vi en möjlighet att arbeta med både tegeltak och betongtak. Hos oss får du chansen att utvecklas inom ett hantverk och bli en del av ett professionellt och engagerat team. • Utveckling och Utbildning: Vi erbjuder en lärorik miljö där du kan växa och utvecklas som takläggare. Du kommer att få handledning och coaching från våra erfarna medarbetare, och vi uppmuntrar till kontinuerlig inlärning och färdighetsutveckling. • Kundkontakt: Du kommer att ha direkt kontakt med kunder både före och under installationer. Din roll innebär att säkerställa att kundens behov möts och att arbetet utförs med högsta kvalitet. • Självständighet och Initiativ: Vi söker personer som är lösningsorienterade och kan arbeta självständigt. Du kommer att uppmuntras att ta egna initiativ och tänka kreativt när du stöter på utmaningar. • Kvalitet och Engagemang: Vi värdesätter noggrannhet och ett starkt engagemang för att leverera högkvalitativa resultat. Din förmåga att arbeta noggrant och effektivt är viktig för vår framgång. Vi erbjuder en positiv och stödjande arbetsmiljö där du har möjlighet att utveckla dina färdigheter och bygga en karriär inom takläggning. Hos oss får du chansen att arbeta utomhus i alla väder och vara en del av ett team som värdesätter samarbete och kvalitet. Vi erbjuder konkurrenskraftiga löner och möjligheter för avancemang inom företaget. Meriterande Takläggning Yrkesbevis, tak- och tätskiktsmontör Utbildningsbevis, säkra lyft Förarbevis för skylift Yrkesbevis, ställningsbyggare Utbildningsbevis, ställningsbyggnad 2 - 9 meter Välkommen med din ansökan! Christian Johansson VD [email protected] 0762356460
Eksjö kommun är en trygg och levande kommun som välkomnar alla. Här finns stad och landsbygd med både historia och framåtanda. Här verkar den lilla entreprenören och de stora företagarna. Här finns en närhet som ger möjlighet till en meningsfull fritid. Kommunen är en av de största arbetsgivarna och med din hjälp vill vi att våra invånare ska kunna leva ett gott liv. Det når vi genom att samarbeta, arbeta hållbart och ta vara på din kompetens och ditt engagemang. Vi söker nu en ny kollega till enheten Myndighet Vuxen som kommer att bestå av 12 medarbetare som kommer arbeta med LSS, äldreomsorg, missbruk, våld i nära relationer och socialpsykiatri. Tjänsten kommer att tillsättas om erforderliga beslut fattas. ARBETSUPPGIFTER Vi söker en socialsekreterare som ska arbeta med att utreda, handlägga och följa upp ärenden och insatser med inriktning på socialpsykiatri och våld i nära relationer. Du kommer tillsammans med dina kolleger utveckla och samordna arbetet inom våld i nära relation och utreda och erbjuda stöd till våldsutsatta och våldsutövare. Utöver myndighetsutövningen är samverkan både internt och externt en viktig del i arbetet. Du kommer att arbeta nära klienter och utförarverksamhet. Vi arbetar i verksamhetssystemet Combine. Rekrytering kan komma att ske löpande under annonstiden. KVALIFIKATIONER Socionomexamen eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Du ska ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du ska ha god kunskap om gällande lagstiftning och erfarenhet av myndighetsutövning. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet då arbetet ställer höga krav på samarbetsförmåga, social kompetens och flexibilitet. Eftersom arbetet innebär nära samverkan med kollegor och externa aktörer är du samarbetsinriktad, tydlig i din kommunikation och har god helhetssyn. Du är självständig och ansvarsfull. Då resor i tjänsten kan förekomma är körkort klass B ett krav. ÖVRIGT Om du är den vi söker och du tycker att tjänsten är intressant, så ser vi fram emot din ansökan. Du ansöker lättast via länken i annonsen. Blir du kallad till intervju behöver du kunna styrka din identitet på något av följande tre sätt: - Pass - Nationellt ID-kort som visar medborgarskap - ID-kort kombinerat med personbevis där medborgarskapet framgår. Är du medborgare i land utanför EU/EES behöver du även visa upp ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd i Sverige Eksjö kommun har före annonsering redan gjort val av annonseringskanaler och undanber oss därför kontakt från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.
Vi söker dig som vill ha ett omväxlande lagerarbete i Värnamo! Det som skiljer detta arbete mot traditionella lagerarbeten är att du levererar och kommer i kontakt med slutkund.Det ställer krav på att du har ett socialt bemötande och trivs med att träffa människor. Om tjänsten: I rollen kommer du att arbeta på lager. Du kommer att sortera och placera gods till rätt del av lagret.Viss montering ingår i det dagliga arbetet och det är meriterande om du tidigare har hanterat en skruvdragare. Tunga lyft förekommer vilket ställer krav på att du klarar det fysiskt.Körkort är ett annat krav då det förekommer bilkörning i tjänsten. Du kommer arbeta på ett företag där du som person spelar en viktig roll genom att kunna samarbeta och bidra till teamet. Arbetet är varierande och ger dig händelserika dagar med trevliga kollegor och kunder! Om anställningen Ort: VärnamoTjänstgöringsgrad: HeltidArbetstid: DagtidAnställningsform: Direktrekrytering Varmt välkommen med dig ansökan! Urval sker löpande!
Fritids- och kulturförvaltningen innefattar enheterna Bibliotek, fritidsgård, fritidsanläggning (kultur- och fritidsservice) och kansli. Inom enheten kansli ryms även vårt hälsocenter och turistinformationen. Ett rikt kultur- och föreningsliv är viktigt för människors folkhälsa och välbefinnande och det är grunderna i vår verksamhet. Vi är en liten förvaltning där vi har nära till samarbeten och stöd mellan enheterna. Vi arbetar med service ut till våra kommuninvånare men även för de som väljer att besöka vår kommun. Fritids- och kulturförvaltningen är en del av Habo kommun – ”den hållbara kommunen för hela livet” – som har ca 13 500 invånare och erbjuder utmärkta förbindelser till både Jönköping och Västra Götaland. Vår gemensamma värdegrund E.N.A – Engagemang, Närhet och Ansvar – är vägledande i allt vi gör och skapar trygghet för både medarbetare, civilsamhälle, föreningsliv och besökare. ARBETSUPPGIFTER Fritids- och kulturförvaltningen söker en kultur- och föreningsutvecklare som vill vara med och utveckla förutsättningarna för vårt rika kultur- och föreningsliv i Habo kommun. Som kultur- och föreningsutvecklare ingår du i fritids- och kulturförvaltningens kansli och tillhör enheten kultur- och fritidsservice. Du ansvarar för samverkan, systematisk dialog, information och rådgivning till föreningar verksamma i kommunen. Du kommer att ansvara för kultur- och föreningsutvecklingen med tillhörande processer samt utvecklingen av dessa. Att driva och utveckla aktiviteter inom verksamhetsområdet ingår också i uppdraget. Du ansvarar för att samordna och utveckla kommunens övergripande evenemang tillsammans med enheter inom fritids- och kulturförvaltningen, externa aktörer, föreningar, kommunala förvaltningar. Du är den naturliga kontakten mellan föreningar, studieförbund och förvaltningen. Du ansvarar för verksamhetens planering, genomförande, uppföljning och analyser samt för utvecklingen av verksamheten. I uppdraget ingår framtagandet av verksamhetens underlag, utredningar, ärenden och liknande till nämnd och förvaltning samt att bidra till verksamhetsplaneringen i förvaltningen. Du uttrycker dig väl i tal och skrift och förstår din roll gentemot nämnden. Engagerat representerar du verksamheten i relevanta nätverk, forum och sammanhang. Likaså att kommunicera och synliggöra det arbete som görs via externwebben, föreningsutskick, intranät med mera. Detta är en ny tjänst där det ges möjligheter för den som anställs att utforma/påverka innehåll och inriktning i tjänsten. Här får du möjlighet att vara med och forma nya arbetssätt för att fortsatt värna och utveckla vårt kultur- och föreningsliv. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utvecklingsinriktad, utåtriktad, kommunikativ och gillar att samarbeta med andra. Du har en akademisk utbildning inom relevant område (exempelvis beteende-, idrotts-, statsvetare) alternativt har annan förvärvad kompetens som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Utbildning inom projekt- och processledning och /eller innovationsledning är meriterande. Du har erfarenhet av arbete med föreningsliv och civilsamhälle samt av att arbeta i en politiskt styrd organisation. Du har ett systematiskt arbetssätt, är processorienterad, strukturerad och noggrann, håller tidsplaner, lär dig snabbt och söker reda på den information och fakta du behöver samt är bekväm med att leda projekt, möten och workshops. Du har ett brinnande intresse för kultur och idrott evenemang och erfarenhet från tidigare arrangörskap är meriterande. Din förmåga att samverka och bygga relationer är avgörande för att driva arbetet framåt. Med skicklig kommunikation och pedagogisk förmåga vägleder du andra med lyhördhet och engagemang. Din analytiska förmåga och ditt goda omdöme säkerställer välgrundade beslut och prioriteringar, även under press. Du är en förändringsdrivare som med ödmjukhet och ett inkluderande sätt agerar med handlingskraft och tar ansvar för att främja utveckling och framsteg. • Arbetstid vardagar 8-17, men helg och kvällsarbete förekommer. • B-körkort erfordras (manuell växellåda). • Du har goda kunskaper i digitala system såsom Microsoft 365 mm. mm. • Du har god förmåga att uttrycka dig på svenska och engelska i tal och skrift. ÖVRIGT Intervjuer kommer ske löpande under anställningstiden, vänta alltså inte med din ansökan. Tjänsten kommer tillsättas så länge erforderliga beslut fattas. Habo kommun eftersträvar mångfald bland personalen avseende ålder, kön och kulturell bakgrund. Vår värdegrund utgår från begreppen Engagemang, Närhet och Ansvar. I Habo kommun tillämpar vi rökfri arbetstid. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen hos Habo kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt och inte via e-post eller pappersformat. Förbered dig genom att ha ditt CV klart som du ska bifoga till ansökan. Du har också möjlighet att bifoga personligt brev och andra dokument. Om du av någon anledning inte kan registrera din ansökan i vårt e-rekryteringssystem kan du skicka din ansökan till: Habo kommun, HR-enheten, Box 212, 566 24 Habo. Ange referensnummer på din ansökan. Ansökningshandlingar returneras ej. Inför rekryteringsarbetet har Habo kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Välj ett jobb för att visa detaljer