Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. Kollektivavtal – för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Extra/vid behov Plats: Jönköping Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tilsatt innan sista ansökningsdatum.
Bra Liv Bankeryd Vårdcentral Vill Du vara med och utveckla framtidens bästa primärvård tillsammans med oss på Bra Liv Bankeryd vårdcentral? Vi erbjuder dig att vara med att utveckla och förstärka vårdcentralen för att ge bästa tänkbara vård till våra medborgare. Rollen som ST- läkare Vi söker en ST-läkare i allmänmedicin. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 % men sysselsättningsgrad går att diskutera efter önskemål. Tillträde enligt överenskommelse. Din blivande arbetsplats Flera av vårdcentralens ST-läkare har blivit specialister och vi söker därför dig som liksom oss är genuint intresserad av att arbeta utifrån de allmänmedicinska värdena med fokus på goda relationer över tid och medicinsk kvalitet. Vi arbetar med hela primärvårdsuppdraget och ditt arbete blir omväxlande med hela allmänmedicinens bredd och variation. Samarbete är viktigt hos oss, och du kommer med tiden att bli en viktig konsult och handledare för studenter och kollegor i olika professioner. Barnhälsovården ligger i samma hus och vi har tätt samarbete med kommunens hemsjukvård och särskilda boende. Din profil Vi söker dig som: • Har körkort • Kan arbeta självständigt men också tillsammans med olika yrkesprofessioner • Är engagerad och ansvarsfull och förstår vikten av ett gott bemötande • Är flexibel och vill utveckla och förbättra verksamheten tillsammans med oss • Tar till dig ny kunskap och kan fungera som en kunskapsresurs för dina kollegor • Kan anpassa ditt arbete, bemötande och förhållningssätt utifrån patient och situation • Genom ett gott samarbete med ledning och kollegor vill bidra till att skapa delaktighet och en god arbetsmiljö Läs mer kring vår lärarrekrytering inom Bra Liv https://rjl.se/vardcentralernabraliv/jobba-hos-oss/lararrekrytering/ Vårt erbjudande till dig Vi erbjuder: • Individuell introduktion utifrån din kompetens och erfarenhet • Omväxlande och stimulerande arbete i en god lärandemiljö • Ett väldefinierat uppdrag där du kan jobba med hög kontinuitet • En trevlig och kompetent personalgrupp med bra stämning och god arbetsmiljö • Individuell kompetensutveckling och gemensamma kompetenshöjande aktiviteter med Vårdcentralerna Bra Livs övriga läkare • Förmånliga anställningsvillkor Som ST-läkare sker din ST-planering i samverkan mellan dig, handledare, chef och studierektor. Hos oss får du kontinuerlig handledning av erfarna distriktsläkare. ST-läkarna inom sjukvårdsområdet träffas regelbundet tillsammans med studierektor. Vi är mycket stolta över vårt ST-program. Samarbete med Futurum, Region Jönköpings läns forsknings- och utbildningsenhet och Qulturum, Regionens enhet för verksamhetsutveckling och förbättringar, gör det även möjligt att utvecklas inom forskning eller mot en framtida ledarroll. Som medarbetare hos oss inom Region Jönköpings län får du tillgång till våra anställningsförmåner. En del av dem ökar din grundtrygghet, andra sätter lite guldkant på vardagen. Läs mer om våra förmåner här: Förmåner (http://www.rjl.se/jobb-och-karriar/Jobba-hos-oss/Formaner/) Har du frågor om tjänsten? Vill du veta mer kring tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef Charlotte Arvidsson, tele, 010-242 38 05. Charlotte nås dock inte inte mellan v.24-28. Istället når du Sofie Wernborg på tele, 010-242 38 20. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster. Sista ansökningsdag är den 10/8- 2025, urval och intervjuer sker löpande. Vill du anta utmaningen att utveckla vårdcentralen som är full av möjligheter är du varmt välkommen med din ansökan! Vår rekryteringsprocess Läs mer om Region Jönköpings läns rekryteringsprocess på vår hemsida: https://rjl.se/jobb-och-karriar/Lediga-jobb/Var-rekryteringsprocess/ Bankeryds vårdcentral är beläget cirka 1 mil nordväst om Jönköping, dit man snabbt tar sig med bil alternativt tåg (6 min). Vårdcentralen har drygt 9 900 listade patienter. Vi är cirka 45 medarbetare i olika professioner som bedriver vård med omtanke, helhet och kvalitet.
Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group. Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus. Uppdraget gäller från 21 jul 2025 till 17 aug 2025Relevant kompetens: Förlossning (krav) Allmänsjuksköterska (krav) Legitimerad sjuksköterska (krav) Leg sjuksköterska (krav) Barnmorska (krav)  
Är du redo att ta ditt träningsengagemang till nästa nivå? Fitness24Seven söker inte bara coach och instruktör - vi letar efter energiska ledare som brinner för att inspirera andra till att nå sina träningsmål. Älskar du svett och träning till bra musik? Då har du kommit till rätt plats. Om rollen Du är ledaren och hjärtslagen på våra gruppass. Som HIIT Coach och gruppträningsinstruktör är det din uppgift att leda såväl erfarna som oerfarna deltagare genom passet – i varje puls och varje rörelse. Vi tror på att träning ska vara rolig, inspirerande och tillgänglig för alla – och det är här du kommer in i bilden. I dagsläget erbjuder vi flera väldigt populära HIIT pass i veckan på vår anläggning i Nässjö och behöver därför utöka teamet. Tjänsten innebär en timanställning på 1 till 5 timmar i veckan på Fitness24Seven Nässjö. Har du ingen utbildning som instruktör? Ingen fara - är du rätt person för oss så ingår det i din anställning. Vi söker dig För att trivas och utvecklas i rollen som gruppträningsinstruktör och coach på vår multifunktionella gymyta söker vi dig som är engagerad, har lätt för att inspirera och med tydlighet kan vägleda andra genom sin träning. Vi ser gärna att du har gått på gruppass tidigare och innehar viss erfarenhet från HIIT eller cirkelträning. Givetvis har du lätt för att leda andra och stå inför ett peppat gäng deltagare och prata. Ditt intresse för träning och hälsa ser vi som en självklarhet. Vad erbjuder vi? Som anställd på Fitness24Seven erbjuder vi en rad olika förmåner. Gratis gymkort som gäller på alla våra gym i 5 olika länder. Goda utvecklingsmöjligheter inom företaget genom såväl interna som externa utbildningar. Vara med och hjälpa andra till ett hälsosammare liv – tillsammans med andra entusiastiska kollegor. Vi verkar för en drogfri arbetsmiljö och genomför därför obligatoriskt drogtest och bakgrundskontroll vid nyanställning av personal. Om Fitness24Seven För oss är det enkelt - oavsett vem du är ska du ha möjlighet att träna. Därför är vi måna om att träning och välmående ska vara tillgängligt för alla. Vårt unika koncept gör det möjligt för alla medlemmar att träna när som helst på dygnet, och så nära hemmet eller arbetsplatsen som möjligt - till ett attraktivt pris. Dessutom ingår gruppträning och tjejgym i medlemskapet utan extra kostnad. Sedan 2003 har vi gått från att ha 1 gym i Malmö till att idag ha fler än 270 anläggningar i 5 länder – Sverige, Norge, Finland, Colombia och Thailand. Vi har ett stort fokus kring CSR och arbetar både med egna välgörenhetsprojekt och mot organisationer så som SOS-barnbyar. Välkommen till Fitness24Seven.
Carotte har etablerat sig i Jönköping och nu letar vi efter fler fantastiska servicestjärnor som tillsammans med oss vill leverera service i världsklass till vår egna verksamhet på Werket, hos våra kunder, på event och mycket mer! Vilka är vi? Carotte Staff är Sveriges snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag inom besöksnäringen. Vi är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom servering, event, konferens samt reception. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra. Idag består vi av tre bolag, Food & Event, Housekeeping och Staff med egna kontor i Stockholm, Göteborg och Jönköping. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra. Carotte x Werket Carotte kom till Jönköping våren 2023 och krokade arm med Castellum för att skapa en unik mat- och serviceupplevelse i den häftiga fastigheten Werket. Werket är en mötesplats på 21 000 kvm för näringsliv och boende i Jönköping. Här finns nya kontor, restaurang i den stora atriumgården, konferens samt coworking. Om tjänsten Vi söker flexibel, driven och utåtriktad personal som vill arbeta med oss på vår restaurang på Werket, hjälpa till på konferenserna och andra roliga event och tillställningar i huset samt diverse cateringuppdrag. Utöver det etablerar vi just nu vår kundbas i Jönköping och kommer bemanna många event, banketter, restauranger med mera framöver. På Carotte arbetar vi tillsammans med en bred portfölj av kunder, allt från stora konferensanläggningar och hotellkedjor till moderna kontorshotell, restauranger och eventbolag. Hur kan en arbetsdag se ut? Du kommer vara en del av våra glada Carottestjärnor. Dina arbetsuppgifter kan inkludera allt från storslagna företagsfester, välkomna gäster, ta bordsbeställningar, cateringuppdrag, servera mat och dryck, och det viktigaste av allt: leverera personlig service. Arbetstiderna varierar beroende på kunds önskemål. Vi ser att du har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill ha ett roligt extrajobb. Vi sätter inga krav på hur mycket du måste jobba men vi ser gärna att man arbetar något kontinuerligt. Exempel på olika uppdrag Banketter / företagsfester Restaurang och café Event Reception och konferens Och mycket mer! Vem tror vi att du är? Du är glad, utåtriktad, har förmågan att leverera service utöver det vanliga och utför ditt arbete prestigelöst och med ett gott humör. Som Carotte stjärna är du ansvarstagande, engagerad och har lätt för att anpassa dig till nya situationer, kan du vidare hantera ett högt arbetstempo och har en god samarbetsförmåga så är du definitivt rätt person. Vi förutsätter naturligtvis att du är professionell och personlig i ditt möte med gäster och kollegor och att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med servering. Våra värdeord är förebilder, kvalitet, personligt och nyskapande- precis så vill vi att våra kunder och deras gäster ska uppleva oss. Tillsammans med oss kan du utvecklas! I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående Omfattning: Extra vid behov Lön: Timlön Placering: Jönköping Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.
Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du: Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.
Är du en ambitiös och noggrann person som trivs med fysiskt arbete i ett högt tempo? Vill du arbeta med plock och pack hos vår kund som är en av Sveriges främsta tredjepartslogistiska aktörer? Då kan detta vara tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan! Om tjänstenSom lagerarbetare kommer du främst arbeta med plock och pack av varor, men även med andra arbetsuppgifter inom lagerverksamheten. Arbetet är fysiskt krävande och sker i ett högt tempo, vilket ställer krav på både noggrannhet och effektivitet. Du blir en viktig del av ett sammansvetsat team där god kommunikation och samarbete är avgörande för att nå gemensamma mål. Arbetsuppgifter Orderplock och paketering av varor Hantera dokumentation såsom order, följesedlar och annan information Truckkörning vid behov Bidra till ett effektivt och kvalitativt logistikflöde Om dig som söker Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och har rätt inställning till arbete. Du trivs med ett högt tempo och fysiskt arbete, men ser alltid till att resultatet blir rätt. Du är ansvarstagande, samarbetar bra med andra och tar gärna egna initiativ. Kvalitet och engagemang är en självklar del av ditt arbetssätt. Krav PC-vana och administrativ förmåga Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Truckkort Meriterande Erfarenhet av plock och pack Adminkunskaper inom lager Ledarerfarenhet Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: Dagtid Omfattning: Heltid Lön: Enligt kollektivavtal Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Är du en effektiv och kvalitetsmedveten truckförare med siktet inställt på ett långsiktig uppdrag? Har du gedigen erfarenhet av att köra skjutstativtruck? Då vill vi gärna att du läser vidare! Om tjänstenVi söker en erfaren truckförare med dokumenterad vana att köra skjutsativtruck för omgående anställning. I denna roll kommer du huvudsakligen att arbeta med truckkörning inom en välorganiserad logistikkedja. Tjänsten är placerad hos en av våra driftpartners, där du kommer att spela en nyckelroll i den dagliga logistiken och bidra till att flödet fungerar effektivt och säkert. Arbetsuppgifter Truckkörning med skjutstativtruck (B3) Orderplock Lagerhantering enligt säkerhetsrutiner Om dig som söker Vi söker dig som har flerårig erfarenhet av att köra skjutstativstruck. Vi tror att du är skicklig, pålitlig och brinner för att köra truck. Trivs du dessutom med högt tempo och prioriterar säkerhet är det ett stort plus. Vi lägger stor vikt vid rätt inställning – visar du framfötterna ser vi gärna ett långsiktigt samarbete. För att säkerställa att du har rätt nivå för rollen kommer du att testas på plats. Krav Truckkort A+B Erfarenhet av skjutstativtruck Flytande svenska i tal och skrift Meriterande B-körkort Erfarenhet av administrativa uppgifter inom lager och logistik Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. l. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: Dagtid Lön: Enligt gällande kollektivavtal Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Arbetsbeskrivning Vi på Randstad söker nu en driven och noggrann maskinoperatör för kommande behov i och runt om Jönköping. Som maskinoperatör spelar du en central roll i produktionsprocessen där dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att övervaka och underhålla maskiner samt utföra kvalitetskontroller. Vi söker en erfaren och tekniskt kunnig medarbetare till teamet! I rollen kommer du att arbeta med robotteknik och CNC, och vi ser att du har erfarenhet av detta sedan tidigare. Du kommer även att ansvara för att mäta och kontrollera material, såsom att säkerställa produktens kvalitet och exakta mått. Du ska ha erfarenhet från industriell verksamhet och trivs i en industrimiljö. Du ska ha truckkort, och det är viktigt att du behärskar svenska i både tal och skrift för att säkerställa korrekt kommunikation och instruktioner. Tjänsten innebär att du arbetar på dag- eller tvåskift, därefter kommer det att övergå till 4-skift efter en månad. Traverskort är meriterande, men inget krav. Om detta låter intressant, tveka inte att skicka in en ansökan! Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Urval kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in ditt CV redan idag. Vid frågor eller funderingar, kontakta Talent Manager Selam Tesfamicael på [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida. Vi ser fram emot din ansökan! Ansvarsområden Maskinunderhåll Felsökningar och kvalitetskontroller Kvalifikationer Industrivana, Maskinkunnig, erfarenhet av kvalitetskontroll samt truckkort Behärskar Svenska i både tal och skrift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Vi söker en montör som brinner för noggrannhet och vill vara en viktig del av ett team i Mullsjö! Om rollen Du kommer att arbeta som montör av de olika produkterna i företagets sortiment inom vakuumteknik. Som montör är du en vital del av företaget och du är ansvarstagande och effektiv i ditt arbete. Vidare så kommer det vara varierande arbetsuppgifter som inte bara innefattar montering. Du är flexibel och du har ett nära samarbete med dina kollegor. Arbetet är inte fysiskt krävande med man behöver vara tålmodig och noga med alla momenten i monteringsprocessen. Du kommer kliva in i en roll som uppmanar till att utvecklas och ständigt lära sig. Exempel på arbetsuppgifter Montering av företagets produkter inom vakuumteknik. Arbete med elektronikmontage. Vikning av kartonger och applicering av etiketter. Finjustering av munstycken och hus. Förberedelse av produkter, såsom att sätta på O-ringar på kolvar. Din bakgrund Du har god förståelse för att läsa och tolka instruktioner samt ritningar. Det är viktigt att du kan följa tydliga anvisningar för att säkerställa korrekt montering. Du är händig och har erfarenhet av att arbeta praktiskt och har fingerfärdighet. Förmågan att hantera olika material och verktyg är en tillgång. Du har en naturlig känsla för hur olika material bör hanteras på bästa sätt. Förståelsen för att vissa föremål kräver mer försiktighet än andra är en viktig aspekt av ditt arbete. Har du tidigare arbetat som montör är detta meriterande men inget krav. Du har god svenska i tal och skrift och meriterande om du har körkort och tillgång till bil. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om AVAC Vakuumteknik AB AVAC Vakuumteknik AB har sin utveckling och produktion av ejektorer i Mullsjö i södra Sverige och ägs av Piab Group. De har ett gediget kunnande inom sina respektive områden och erbjuder såväl konkurrenskraftiga standard- som kundanpassade produkter. Sedan mer än 30 år tillverkar och marknadsför AVAC vakuumejektorer för materialhantering och automatisering inom industrin. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos AVAC. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Övrig information Omfattning: Heltid Arbetstid: Dagtid Anställningsform: En visstidsanställning via OnePartnerGroup i 6 månader, med möjlighet till fast anställning efter dessa månader Tillträde: Omgående Lön: Enligt kollektivavtal Nyfiken på att veta mer? I denna rekrytering samarbetar AVAC Vakuumteknik med OnePartnerGroup och du söker tjänsten här ovan. För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med konsultchef Fredric Fendrich 0721-748 231 alternativt [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat ditt intresse matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. I processen kommer sedan urval genom intervjuer, tester, referenstagning och bakgrundskontroll ingå för de kandidater som utifrån matchning med tjänstens kravprofil går vidare till kommande steg. Testerna är ett verktyg för att kunna säkerställa ett kompetensbaserat urval samt för att bidra till mångfald, jämlikhet, objektivitet samt en fördomsfri rekryteringsprocess. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Välj ett jobb för att visa detaljer