Vi söker en teamledare till vårt städteam i Jönköping
Homemaid AB (Publ)
Städledare och husfruar

Teamledare sökes Vi söker nu vår nya kollega som Teamledare på kontoret i Jönköping. Som Teamledare har du en oerhört viktig roll. Du är ansiktet utåt, och du är den coachande pedagogen som välkomnar och utbildar nya Serviceassistenter. Du stöttar medarbetarna i teamet och ser till att var och en får utrymme att utvecklas och växa. Eftersom Teamledaren också utför en del operativt arbete som Serviceassistent, så vet ditt team att du alltid förstår dem och deras vardag. Du kommer även arbeta med kvalitetsuppföljning och en del administration. Det operativa arbetet som Serviceassistent (städare) är en viktig del av tjänsten, som gör dig och ditt team tightare och ger er alla förståelse för varandras arbete och vardag. Hur stor del av din tid som ägnas åt operativt arbete beror på teamets och kontorets storlek. Vissa Teamledar-uppgifter kan utföras på kontoret, men till stor del arbetar du ute på fältet, nära ditt team och era kunder. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. En bra Teamledare är en person som: trivs med att utbilda och coacha är pedagogisk, ansvarsfull och noggrann trivs med att arbeta både självständigt och i team är engagerad och positiv drivs av att ge bästa möjliga service till våra kunder har goda språkkunskaper i svenska, i både tal och skrift har B-körkort och tillgång till bil har tidigare erfarenhet av städning Om tjänsten I huvudsak är dina arbetstider förlagda dagtid, måndag till fredag men vissa helger kan också bli aktuella. Teamet består idag av ett antal Serviceassistenter, samt andra Teamledare och några tjänstemän på kontoret. Tillsammans arbetar ni för att bli just – Bättre tillsammans. Placering: Hemkontor Jönköping Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Tillträde:Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss

25 april 2025
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Design Engineer within mechatronics - Huskvarna
VIPAS AB
Övriga designer och formgivare

Join Our Team VIPAS AB as a Design Engineer  Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our next star About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: We are now looking for a skilled Design Engineer within mechatronics with a strong focus on project deliveries as well as cross-functional team and supplier interaction.You are going to work in a highly motivated team at Huskvarna, Sweden location. Power Systems is responsible for the development of the powertrain in both Battery and Petrol products. We develop next generation handheld products for forest industry and urban environments. You will have a key role in the development of our future products and electric motors.To thrive in this role, you are initiative, curious, driven and have a great interest in technical details. You should enjoy working alone as well as in a team. You have high ability to communicate and can easily make decisions. Key Responsibilities: Design electric motor components. 2D and 3D modeling (Catia & SmarTeam). New development as well as improvements on existing products. Support “Squad” and Team deliveries, internal and external relations. Requirements: Master’s Degree in Mechanical Engineering. 3+ years of experience (academic or professional) in Mechanical Design. Experience with Design tools such as Catia, Office, Matlab. Experience with Smarteam is meritorious. Ability to work together with design engineers and solve technical issues. Strong communication and presentation skills – both verbal and written. Fluent in English. Good to have: Experience in testing of electric motors. Use of development of motor controller. Calibration and practice of motor management systems. Knowledge in the design of light metal, machining and molding tools. Understanding of electric motor manufacturing methods and processes. Development of high-volume products. Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.

25 april 2025
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Konsult inom identitetshantering
Centric Professionals AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi söker en senior konsult som vill arbeta med identitetshantering i en samhällsviktig verksamhet! Här får du jobba nära ett erfaret team med IAM som fokus, bidra med din expertis i både förvaltning och utveckling – och göra skillnad på riktigt. Vi ser gärna att du har en utvecklarbakgrund, gärna med kunskaper inom DevSecOps, eftersom IAM ofta är nära kopplat till egenutvecklade system. Din tekniska kompetens kommer även vara värdefull i vidareutvecklingen av plattformen för identitetshantering. Har du intresse för säkerhet så är det ett stort plus! Om uppdraget: Start: 2025-06-01 (eller enligt överenskommelse) Längd: Initialt till 2025-12-31, med goda möjligheter till förlängning. Omfattning: heltid (75–100 %) och utförs uteslutande på plats hos Domstolsverket i Jönköping. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och möjlighet att samla värdefull erfarenhet i en spännande miljö där din utveckling prioriteras. Din konsultchef finns till hands för att stötta dig i din utveckling, vilket ger dig chansen att kontinuerligt bygga vidare på dina kunskaper och erfarenheter. En utmärkt möjlighet för dig som vill ta nästa steg i din IT-karriär! Arbetsuppgifter Som erfaren konsult inom identitetshantering kommer du att arbeta brett med förvaltning av system, rutiner och processer inom identitetshantering (IAM). Du kommer att tillhöra ett dedikerat team där IAM är ett av de huvudsakliga ansvarsområdena. Arbetet innefattar både självständiga uppgifter såsom utredningar och implementationsarbete, samt ett aktivt deltagande i teamets dagliga förvaltningsaktiviteter och 3:e linjens support. Din profil och kvalifikationer För att lyckas i uppdraget bör du ha en mycket hög kompetensnivå (nivå 4) enligt nedan: -     Hög generalistkompetens eller mycket hög specialistkunskap inom området -     Flerårig erfarenhet (normalt 9–12 år) från komplexa uppdrag -     Förmåga att arbeta självständigt och leda/utveckla kollegor -     Mycket hög självständighet Krav: -     Erfarenhet av arbete inom IT i olika roller (t.ex. utvecklare, arkitekt) -     Erfarenhet från arbete inom statlig myndighet -     Erfarenhet av agilt arbetssätt -     Förmåga att hantera känsliga frågeställningar med mognad och gott omdöme -     Flytande svenska i både tal och skrift -     Erfarenhet av AD/ADFS -     Möjlighet att vara på plats i Jönköping under hela uppdraget Meriterande: -     Utvecklarbakgrund med kunskaper i PowerShell -     Erfarenhet av IT-säkerhet och säkerhetsarkitektur -     Erfarenhet av OpenText IDM/IGA -     Erfarenhet av Keycloak Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Christian Gidlöv +46 734159383 [email protected]

25 april 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Specialmontör
PS Retail AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Vill du vara med och skapa unika butiksupplevelser? Hos oss på PS Retail får du chansen att omsätta retailkoncept till verklighet för välkända varumärken. Vi söker en noggrann och händig specialmontör som växer med ansvar och inte backar för en utmaning. Är det dig vi pratar om? Vilka är vi? PS Retail designar, producerar och distribuerar unika butikskoncept till internationellt kända varumärken. Vi är experter på att skapa skräddarsydda lösningar som stärker varumärkesidentiteten. Vårt team består av ca 50 medarbetare och vi har kompetens inom allt från konceptutveckling till logistiklösningar. Vi är den perfekta helhetspartnern för att skapa engagerande och minnesvärda varumärkesupplevelser. Vårt huvudkontor ligger i Hillerstorp och vårt designkontor finns i Jönköping. Nu söker vi en specialistmontör till vårt kontor i Hillerstorp! Arbetsuppgifter Som en del av vårt team på specialavdelningen kommer du att ansvara för prototyper och specialordrar i produktionsflödet. De projekt vi arbetar med varierar i storlek, omfång och stil, vilket ger dig stor variation i arbetet och utmanar din kreativitet gång på gång. Du kommer att ha nära dialog med kollegor från andra delar av företaget för att säkerställa att vi levererar högsta kvalitet till våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Prototyparbete och testning Montering av specialordrar Packning Viss montering kan ske i butik Vem söker vi? Vi tror att du är en handlingskraftig och ansvarsfull person som trivs med variation i arbetet och har en passion för det du tar dig an. Eftersom projekten varierar är det en fördel om du har erfarenhet av att arbeta med olika material. Du backar inte för utmaningar – du identifierar problem och hittar lösningar, samtidigt som du är flexibel och bekväm med att omprioritera vid behov. Du arbetar strukturerat och effektivt, även under tidspress och snäva deadlines. Vi ser gärna att du är social och trivs med att samarbeta med kollegor. På PS Retail är samarbete och kommunikation en nyckel till framgång, och du kommer att jobba tillsammans med kollegor från andra avdelningar för att lösa utmaningar. För att passa i rollen bör du kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska, både i tal och skrift. Meriterande för tjänsten: Erfarenhet av montering Erfarenhet av butiksbyggnationer Truckkörkort Härdplastutbildning Erfarenhet av Pyramid och förståelse för ritningar Vad erbjuder vi? Kollektivavtal och förmåner Ett engagerat och passionerat team Spännande och varierande arbetsuppgifter Vi ser fram emot att höra från dig!

25 april 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Sommarjobb som lagermedarbetare till lager i Jönköping!
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Om företaget Lagret i Jönköping består av ett mindre team där arbetsmiljön präglas av stark sammanhållning och korta beslutsvägar.  Om tjänsten Vi söker nu en lagermedarbetare för ett sommarjobb under juni–augusti.  Tjänsten innefattar en rad olika lageruppgifter såsom in- och utleveranser, plock och pack samt truckkörning. Utöver det förekommer även en del administrativa arbetsuppgifter i företagets affärssystem. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd på DFDS Professionals AB och arbetar som konsult hos vår kund. Arbetet är förlagt under vardagar och arbetstiderna är 07:00–16:00. Om dig I rollen som lagermedarbetare sker arbetet tätt ihop med de andra medarbetarna, och du behöver därför trivas med att arbeta tillsammans med andra i ett mindre team. Det är viktigt att du är noggrann, självgående och ansvarstagande för att kunna genomföra arbetsuppgifterna korrekt och få dem slutförda i tid. Tidigare erfarenhet av lagerarbete och administrativa arbetsuppgifter är meriterande för tjänsten. För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på 100 % under året, antingen studier eller annat arbete. Krav för tjänsten Truckkort A+B Svenska obehindrat i tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska Tidigare erfarenhet av lagerarbete Annan huvudsaklig sysselsättning på 100 % (studier eller arbete) Ambulerandekonsult Du är anställd av DFDS Professionals men arbetar ute hos vår kund. Att vara ambulerande konsult innebär att du är anställd av oss för att utföra arbete i kundföretag, och arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal och värnar om din hälsa. Vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Jönköping| Transport | Logistik | Lagerarbete

25 april 2025
Sista ansökan:
12 oktober 2025
Utbildare i programmering!
Distansakademin i Sverige AB
Övriga utbildare och instruktörer

Distansakademin söker utbildare inom programmering Vill du göra skillnad genom att förmedla dina kunskaper i programmering – på distans eller från våra kontor i Göteborg, Stockholm, Uppsala eller Malmö? Brinner du för problemlösning, pedagogik och att se människor växa? Då vill vi höra från dig! Om oss: Distansakademin är ledande inom flexibla och tillgängliga programmeringsutbildningar för yrkesverksamma och studenter. Vi tror på: Mångfald & inkludering – Olika bakgrunder berikar lärandet. Tillgänglighet – Utbildning ska vara möjlig för alla, oavsett var de bor eller vilket livspussel de har. Kvalitet – Praktisk, aktuell och branschrelevant undervisning. Både tillsvidareanställning och konsultuppdrag kan vara aktuellt – beroende på dina önskemål och erfarenheter. Din roll Som utbildare hos oss kommer du att: Planera och hålla kurser inom C#, PHP, Java, JavaScript, Python, C++ och/eller testning. Ge personlig feedback, utforma övningar och handleda deltagare individuellt och i grupp. Vara med och utveckla kursinnehåll med fokus på praktik, verkliga projekt och modern verktygskedja. Samarbeta med kollegor i kontinuerlig vidareutveckling av våra utbildningar. För rätt person: Driva och skapa helt egna kurser som du säljer tillsammans med Distansakademin. Vi söker dig som Har teknisk kompetens inom minst ett av våra fokusområden (gärna flera). Har pedagogisk erfarenhet (Ej ett krav) – undervisning, handledning eller mentorskap. Tycker om både att arbeta självständigt och i team. Är lösningsorienterad och gillar att anpassa dig efter deltagarnas behov. Har god kommunikationsförmåga på svenska (och gärna engelska). Vi erbjuder: Flexibilitet i form av distansarbete eller arbete på något av våra kontor. Möjlighet att påverka och utveckla utbildningsinnehåll. Kollegor som värdesätter öppenhet, samarbete och ständig förbättring. Konkurrenskraftig ersättning, pensions- och försäkringslösningar. Möjlighet att växa inom företaget och bygga ditt eget kursutbud. Ansökan Skicka din ansökan med CV, kort personligt brev och exempel på tidigare undervisnings- eller kursmaterial till [email protected]. Märk mailet “Utbildare Programmering – [Ditt namn]”. Urval sker löpande, så skicka din ansökan så snart som möjligt! Har du frågor? Tveka inte att höra av dig till vår HR-samordnare, Daniel Fransén, via telefon 0763381577

24 april 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Montör till Husqvarna
Randstad AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Arbetsbeskrivning Vi på Randstad söker nu efter drivna och noggranna montörer för kommande behov i och runt om Jönköping. Har du tidigare erfarenhet från montering och produktion, kan detta vara en roll som passar dig!  Vi söker dig som är motiverad och noggrann samt är öppen för att lära sig nya saker. För att trivas i rollen ska du trivas att arbeta i högt tempo och kunna arbeta såväl självständigt som i team med andra. Våra kunder har olika sätt att montera på beroende på vilken avdelning du är på, verktyg som används är t.ex skruvdragare och olika provutrustningar. Skriftliga instruktioner samt ritningar är underlag till monteringen. Arbetet hos våra kunder är förlagt antingen dagtid 07.00-16.00 eller olika skifttider. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.  Urval kommer att ske löpande och kan därför komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Vid frågor eller funderingar, kontakta konsultchef Johan Wallin på [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida. Välkommen med din ansökan redan idag! Ansvarsområden Montering efter tider Hel och del montering Montering på line Montering efter ritningar Kvalifikationer Tidigare erfarenhet av montering är meriterande men inget krav God kommunikativ förmåga i Svenska, både i tal och skrift. B körkort och tillgång till bil Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

24 april 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Projektansvarig till Sesol
Sesol AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Är du en stabil ledare med kunskap inom el? Då tror vi att vi har ett arbete för dig! Detta gör livet trevligt hos oss Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra ett bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Hos oss blir du en del av ett prestigelöst företag där alla hjälps åt för att vi gemensamt ska ta oss hela vägen och förbi våra mål. Vår familjära stämning är något som kännetecknar oss och vi lägger grunden för den vid vår onboarding som alla våra nyanställda deltar i sin första anställningsvecka. På Sesol hälsar vi på varandra, ser varandra och hjälper varandra på riktigt, varje dag. Din framtida utmaning Rollen som projektansvarig innebär att du har en central roll i att designa, driva och koordinera projekt från start till mål. Du ansvarar för hela projekteringen och projektkoordineringen, vilket innebär planering, uppföljning och genomförande av projekt i nära samarbete med både interna och externa intressenter. Du är den primära kontaktpersonen för kunden genom hela processen och säkerställer att projektet löper smidigt enligt tidsplan, budget och uppsatta mål. Du är också handläggare för BAS P/U i samtliga projekt och ansvarar för arbetsmiljösamordning och för att arbetsmiljöregler följs på projekten. Vem är vår perfekta matchning? Vi söker dig som har gedigen erfarenhet och kompetens inom el och/eller bygg, gärna med erfarenhet inom solcellsbranschen. Du är strukturerad, lösningsorienterad och har förmågan att organisera och planera arbete effektivt. Du har också goda ledaregenskaper och kan skapa en positiv arbetsmiljö där teamet trivs och presterar på topp. Med din administrativa förmåga och höga servicekänsla säkerställer du att arbetsflödet flyter smidigt. Dessutom har du en stark förmåga att koordinera resurser och skapa effektiv kommunikation mellan projektdeltagare för att driva projekten framåt. Vi önskar att du har Minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet av liknande roll inom bygg-/elinstallationsbranschen Eftergymnasial utbildning inom el/teknik/projektledning eller motsvarande arbetslivserfarenhet.  Utbildning och erfarenhet som BAS-P samt minst 1 års erfarenhet som BAS-U Kunskap om elsäkerhet, aktuella lagar och föreskrifter inom området Erfarenhet och utbildning som uppfyller kraven i nivån ”Allmän utbildning om ställningar” B-körkort Goda kunskaper i svenska i tal och skrift Grundläggande kunskaper i engelska i tal och skrift Det är extra bra om du även har Erfarenhet inom solcellsbranschen  Erfarenhet inom ledarskap  BAM-utbildning Bra att veta om anställningen Lön: Fast Placering: Jönköping Tillträde: Enlig överenskommelse Om du har frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Henebäck 0735 236398 [email protected] Om Sesol  Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor flertalet andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och in i solen. Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolag Sesol Cyprus, så fortsätter vi vår resa inom förnybar energi. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

23 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Mekanikkonstruktör
Procruitment AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om kunden Vår kund jobbar med att förse professionella- och konsumentanvändare med utomhusprodukter inom skog-, park- och trädgårdsskötsel. Från utveckling till färdiga produkter. Mer information ges vid intervjutillfälle. Om tjänsten Vi söker en mekanikkonstruktör som vill bidra till framtidens motorutveckling. I denna roll kommer du att arbeta med att optimera effekt och minimera emissioner i bensindrivna produkter. Du kommer att arbeta med produkter i serieproduktion, nyprojekt och förutveckling. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera design och utveckling av cylindrar och kolvar med hjälp av 2D- och 3D-CAD. Du kommer att ansvara för uppdatering och konstruktion av nya eller befintliga komponenter samt driva framtagningen av komponenter och säkerställa att de levereras i tid och med hög kvalitet. Rollen innebär också att delta i tekniska diskussioner och samarbete med olika avdelningar samt leverantörer. Du kommer att ingå i ett trevligt och hjälpsamt team med en öppen stämning där det är enkelt att ställa frågor och få stöd. Vi värdesätter samarbete och en vilja att ständigt förbättras och utvecklas. Din kompetens Kandidatexamen inom maskinteknik eller annan relevant utbildning. Svenska i tal  Engelska tal och skrift Om du dessutom har erfarenhet av arbete inom konstruktion eller ett intresse för motorer ser vi detta som meriterande. Vi söker dig som är driven, visar framfötterna och som vill fördjupa sin kunskap inom tekniken.  Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Huskvarna Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

23 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Kundsupport mot orderläggning/logistik till ITAB
Framtiden i Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Nu har du chansen att arbeta med orderhantering och logistikflöden på ITAB. Här erbjuds du en bred och lärorik roll med mycket goda utvecklingsmöjligheter! Om rollen I rollen som Kundsupport på ITAB kommer du att vara i spindeln i nätet mellan intern personal, leverantörer och återförsäljare. Du kommer arbeta med orderläggning och se till att produkter anländer i tid, uppdatera kunder om leveranstider och ser till att de får sina efterfrågade produkter i tid. Du kommer arbeta och dokumentera i flera olika affärssystem samt delta och hålla i möten såväl internt som externt. På sikt kommer du även få ta mer ansvar för att hålla koll på kundsupportens KPI:er för att identifiera trender samt ansvara för att uppdatera prislistor. Som ny Kundsupport kommer du inleda din anställning med att gå bredvid befintlig personal. Du kommer att omge dig av duktiga och erfarna kollegor som bara är ett samtal bort när du har frågor. Exempel på arbetsuppgifter: •Ansvarig för orderhantering •Samordna och övervaka leveranser •Samverka med kunder, logistik och Logent •Distribution och transport •Dokumentation och tullhantering •Export utanför EU och tredjepartslogistik •Samordna och besvara frågor från försäljning/kunder •Försäljnings- och verksamhetsplanering •Kvartalsvis prisuppdatering för MBUs Din profil Du är en person som vill lära sig mer inom olika affärssystem och som är intresserad av logistikflöden! Du har kanske tidigare jobbat med support/logistik/administration/motsvararen och tycker det är spännande med flöden och processer. Det är därför ett stort plus och du på sikt vill vara med och arbeta med ITABs förbättringsarbeten. Då du kommer ha mycket kontakt med kunder och kollegor via telefon, mejl och möten är det viktigt att du är en kommunikativ person med god social kompetens. Du är en god lyssnare och hålla andra parter uppdaterade om hur leveransprocesserna ligger till. Skallkrav för tjänsten: •Erfarenhet av support/logistik/administration/motsvarande genom arbete eller utbildning •Svenska och engelska i tal och skrift •Erfarenhet av arbete i ERP-/CRM-/Affärssystem Meriterande för tjänsten: •Utbildning inom Logistik/Supply Chain/Motsvarande •Arbetat i affärssystemen IFS/Jeeves/Salesforce •Språkkunskaper i franska/tyska/spanska/turkiska/italienska•B-körkort Om ITAB ITAB är ett världsledande företag inom sitt område och säljer butiksinredning mot huvudsakligen detaljhandeln. De säljer inredning som kassadiskar, passagegrindar, hyllsystem och belysning till flera väletablerade matvarukedjor. Mer information om ITAB finner du här: https://itab.com/sv. Hos ITAB i Jönköping kommer du att arbeta från deras fräscha och moderna kontor på Ljungarum. Tillsammans med dina kollegor kommer du kunna nyttja trevliga gemensamhetsutrymmen så som fikarum och gym. ITAB värdesätter ett trevligt och inkluderande arbetsklimat och därför kommer de göra det yttersta för att du ska känna dig välkommen till din nya arbetsplats. Som Kundsupport på ITAB erbjuds du: •Tillhöra en härlig arbetsgrupp med ett gott samarbete •Möjligheten att jobba med ITABs förbättringsarbete framåt •Närvarande och engagerade chefer •Mycket utbildningar •Goda utvecklings- och karriärmöjligheter inom ITAB Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha mycket goda möjligheter att anställas direkt av ITAB. Hur du ansöker För att söka tjänsten som Kundsupport, ansök via: https://www.framtiden.com/. Vid frågor är du välkommen att kontakta Lisa Hannerz: [email protected] alt. 073–5168995. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Välkommen att söka tjänsten redan idag! Rekryteringsprocessen: •Urval sker löpande •Intervju (Framtiden) •Betyg och referenstagning •Intervju (ITAB) •Beslut •Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum Villkor Startdatum: Maj/juni 2025 Placeringsort: Jönköping Arbetstider: Dagtid, må-fr Omfattning: Heltid

23 april 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025