Old is gold. Att hyra ut pensionärer är framtiden i Jönköping
Goveteran KB
Företagssäljare

Vill du ha en förändring i ditt liv? Mer frihet? Mer pengar? Bestämma dina arbetstider själv? Hyr ut PENSIONÄRER! Om du funderar på att bli entreprenör, men kanske är lite tveksam eftersom du vet att det krävs hårt arbete för att lyckas. Då har jag goda nyheter till dig! Bli säljare första tiden hos oss. Om du är framgångsrik kan du sedan få erbjudande om att ta över den lokala verksamheten. Du behöver inte kämpa ensam som säljare när du ansluter dig till oss. Vi hjälper dig på vägen så att du snabbare och enklare kan njuta av friheten av att vara entreprenör, hjälpa kunder och få möjligheten att tjäna pengar. TEST Ta det här testet för att se om du passar som säljare hos oss: Vill du ha både privatpersoner och företag som kunder i branschen som omsatta över 50 miljarder 2024? Ser du fördelarna med personal som är 55+? Vet du att få kan leva på sin pension? Tror du kunder uppskattar kompetens, erfarenhet och rutin? Vill du få möjligheten att tjäna bra med pengar? Gillar du att göra andra människor nöjda och glada? Svarade du JA på frågorna? GRATTIS! Det är dig vi vill ha som säljare! Hej förresten, jag heter Michael Strauss och det är jag som startade GOveteran för över 20 år sedan. Jag letar nu efter dig som vill ta ett nytt steg i livet och prova något nytt. Så här kommer dina dagar att se ut Som säljare hos oss får du hjälp att starta upp och bygga din verksamhet. Du bör vara inriktad på att arbeta med försäljning, rekrytering och ledarskap. Du kommer att bygga upp ett team av pensionerade medarbetare som med hjälp från huvudkontoret ska ge våra kunder riktigt bra tjänster och kundupplevelser. Men du kommer framför allt arbeta med att skapa och bevara goda kundrelationer. Du ska ha jobbat framgångrikt som utesäljare ett antal år. Du är skicklig på att prospektera, kontakta kunder, gå på fysiska möten och göra avslut. Är du rätt person så kommer det här att vara roligt och lönsamt. Den här möjligheten passar lika bra för kvinnor som män i alla åldrar. Du är aldrig ensam Hos oss får du alltid hjälp med att bli så framgångsrik som möjligt. Intresserad? I så fall vill jag att du kontaktar mig så fort du kan. Varför inte göra det nu, när du har det i tankarna? Vi intervjuar löpande så ring eller maila mig redan idag så att inte den här möjligheten glider dig ur händerna. Du når mig på telefon 070- 6625464 eller så mailar du mig på [email protected]. Din ansökan ska bestå av ett personligt brev och CV. I ansökningshandlingarna ska det framgå att du vill jobba med försäljning för att bygga upp verksamheten och senare få möjlighet att äga den lokala verksamheten. Bästa hälsningar Michael Strauss

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Java Fullstackutvecklare
Rasulson Consulting AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

En erfaren Java Fullstackutvecklare sökes till ett långsiktigt uppdrag med placering i Jönköping. Uppdraget omfattar både nyutveckling och vidareutveckling av digitala tjänster och interna system i en modern och samhällsnära utvecklingsmiljö. Möjlighet till distansarbete upp till tre dagar i veckan finns efter en inledande introduktionsperiod. Start planeras till den 1 september 2025 och pågår till den 31 augusti 2026, med option på förlängning till 31 augusti 2027. Om rollen Du kommer att ingå i ett agilt och tvärfunktionellt team där teamkänsla, kunskapsdelning och kontinuerliga förbättringar är viktiga delar av vardagen. Arbetet omfattar fullstackutveckling, vilket innebär att du är bekväm att arbeta både med backendlösningar i Java och frontendutveckling i TypeScript och Angular. Systemportföljen består i huvudsak av egenutvecklade lösningar baserade på etablerade Java-plattformar samt en intern utvecklingsplattform. Du förväntas bidra aktivt i teamets arbetsprocesser, ta tekniskt ansvar i olika utvecklingsinsatser och bidra med förbättringsförslag, både i kod och arbetsmetodik. Kravprofil – du ska ha mycket goda kunskaper och erfarenhet av: Java (backend) och TypeScript (frontend), med Java EE som bas. Angular. Systemdesign och objektorienterade principer. Agila arbetssätt (Scrum) och teamleveranser utifrån en agil värdegrund. GIT för versionshantering. PostgreSQL. JPA (Hibernate). Att arbeta enligt tillgänglighetsstandard EN301 549 (utbildning krävs innan start om du saknar certifiering). Meriterande kompetenser: Erfarenhet av att utveckla administrativa handläggningssystem. Domändriven design (DDD). Jira eller motsvarande verktyg för ärende- och sprintplanering. Arbetssätt som TDD eller BDD. Kunskap om teststrategier samt regressions- och övervakningstester. Bygg- och deploymentverktyg som Maven, Jenkins. Applikationsservrar som JBoss / Wildfly. Erfarenhet av Kubernetes, EJB3 eller JMS. Utveckling av REST-API:er och god förståelse för SQL-frågor. Att du har möjlighet att arbeta på plats i Jönköping i större utsträckning är ett plus, även om viss distans är möjligt. Personliga egenskaper Vi söker dig som är driven, nyfiken och har lätt för att samarbeta i team. Du tar initiativ, delar gärna med dig av din kompetens och har ett lösningsfokuserat arbetssätt. Du har ett starkt tekniskt intresse och trivs med att arbeta med både frontend och backend i moderna utvecklingsmiljöer. Detta uppdrag passar dig som vill bidra till samhällsnyttiga systemutvecklingsprojekt där kvalitet, tillgänglighet och hållbar kod är i fokus. Om Rasulson Consulting Rasulson Consulting är ett specialiserat bemannings- och rekryteringsföretag inom IT-sektorn. Vi samarbetar med ledande tech-bolag och innovativa startupföretag för att erbjuda spännande karriärmöjligheter för dig med intresse för digital utveckling. Genom vår djupa tekniska förståelse och vårt starka nätverk kan vi snabbt matcha rätt kompetenser med rätt uppdrag. Hos oss får du personlig vägledning, regelbunden återkoppling och möjligheten att ta nästa steg i din IT-karriär.

24 juni 2025
Sista ansökan:
8 augusti 2025
Informationsarkitekt
Rasulson Consulting AB
Bibliotekarier och arkivarier

En erfaren informationsarkitekt sökes för ett uppdrag med placering i Jönköping, med planerad start den 1 september 2025 och avslut den 31 december 2025. Det finns option på förlängning till och med 31 december 2027. I detta uppdrag får du en central roll i att etablera och förvalta en sammanhållen informationsstruktur som stödjer organisationens digitala utveckling. Arbetet sker i nära samverkan med arkitekter, kravanalytiker, utvecklare och verksamhetsrepresentanter i en komplex IT-miljö. Syftet är att säkerställa att information hanteras strukturerat, återanvändbart och spårbart – med tydlig koppling till verksamhetens processer och systemlösningar. Du kommer att bidra med både strategiskt och operativt stöd till olika initiativ och projekt. Arbetsuppgifter: Modellering och visualisering av informationsflöden, strukturer och begreppsmodeller. Stöd till utvecklingsprojekt genom informationsanalys och informationsarkitektur. Etablering av spårbarhet mellan verksamhetskrav, informationsmodeller och teknisk implementation. Förankring och kommunikation kring informationshantering i olika delar av organisationen. Obligatoriska kompetenser: Mycket goda kunskaper i informationsmodellering och begreppsmodellering. Erfarenhet av att arbeta med Sparx Enterprise Architect. Goda kunskaper i UML och ArchiMate. Erfarenhet av att arbeta i tvärfunktionella team med fokus på struktur och långsiktig informationsförvaltning. Meriterande erfarenheter: Tidigare arbete inom offentlig sektor eller större organisationer med komplexa IT-landskap. Kunskap om masterdatahantering, informationsklassificering eller datastyrning. Erfarenhet av arkitekturramverk som TOGAF eller liknande. Förmåga att leda workshops och skapa samsyn kring informationsbehov. Erfarenhet av arbete med metadatahantering och informationskatalogisering. Förståelse för kopplingen mellan verksamhetsarkitektur, processer och informationsarkitektur. Det är meriterande om du har möjlighet att arbeta på plats i Jönköping på heltid, men distansarbete upp till tre dagar i veckan kan vara möjligt efter överenskommelse. Detta uppdrag passar dig som har ett strukturerat arbetssätt, stark samarbetsförmåga och ett genuint intresse för informationsstyrning i komplexa organisationer. Om Rasulson Consulting Rasulson Consulting är ett specialiserat bemannings- och rekryteringsföretag inom IT-sektorn. Vi samarbetar med ledande tech-bolag och innovativa startupföretag för att erbjuda spännande karriärmöjligheter för dig med intresse för digital utveckling. Genom vår djupa tekniska förståelse och vårt starka nätverk kan vi snabbt matcha rätt kompetenser med rätt uppdrag. Hos oss får du personlig vägledning, regelbunden återkoppling och möjligheten att ta nästa steg i din IT-karriär.

24 juni 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Terminalarbetare sökes i Jönköping
Flexio Work AB
Lager- och terminalpersonal

INSTABEE JÖNKÖPING TERMINALARBETARE (DELTID) Instabee Jönköping behöver förstärka sin arbetsstyrka och söker duktiga terminalarbetare och truckförare till sin terminal. Den huvudsakliga tjänsten är terminalarbetare där truckkörning är en del av arbetsuppgifterna vid behov. UPPDRAGSBESKRIVNING Som terminalarbetare arbetar du i Instabees terminal där det inkommer tusentals paket som skall lastas om, sorteras och skickas ut för leverans. Arbetet består av både maskinell och manuell sortering i olika grad och beror på var du arbetar. Häri ligger att säkerställa att verksamheten fortskrider utan hinder genom att noggrant se till så att gods kommer in och ut ur terminalen enligt tidtabell. Arbetet passar dig som studerar på minst 50%, alternativt har ett annat jobb på minst 50%. OBS! I denna tjänst kan komma att behöva hantera lådor med alkohol. ARBETSUPPGIFTER Sortering - Plockning - Scanning - Truckkörning VAD FÖRVÄNTAS AV DIG Som terminalarbetare trivs du med ett tempofyllt, ansvarsfullt och utmanande arbete. Arbetet innehåller en hel del tunga moment och sker i ett högt tempo, vilket innebär att god fysik är en förutsättning. Även förmåga att hantera IT-hjälpmedel är bra egenskaper. Att du upplevs som positiv och professionell är viktigt – Instabee förväntar sig god service och hög kvalitet. Som person är du punktlig, noggrann och sprider en positiv stämning omkring dig. Du är en naturlig problemlösare och älskar utmaningar. ARBETSTID Du förväntas kunna jobba ca 3 dagar/vecka måndag - fredag. Arbetstiderna varierar mellan 18:00-03:00, 19:00-04:00 och 23:55-04:00. OBS! Du behöver ha tillgång till bil för att kunna ta dig till terminalen. KRAV Du måste ha fyllt 18 år B-körkort Truckkort A God förståelse för Microsoft Office Goda datakunskaper Stark lagspelare God fysik Svenska (skriftligt och verbalt) Du är studerande eller har annan sysselsättning (annat jobb) på minst 50% Bakgrundskontroll – Nolltolerans mot förekommande i brottsregister MERITERANDE Erfarenhet av liknande arbete Truckvana ANSTÄLLNINGSFORM Tjänsten är en visstidsanställning (vid behov)

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Speciallärare till Furulundsskolan 7-9
Eksjö kommun
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Eksjö kommun är en trygg och levande kommun som välkomnar alla. Här finns stad och landsbygd med både historia och framåtanda. Här verkar den lilla entreprenören och de stora företagarna. Här finns en närhet som ger möjlighet till en meningsfull fritid. Kommunen är en av de största arbetsgivarna och med din hjälp vill vi att våra invånare ska kunna leva ett gott liv. Det når vi genom att samarbeta, arbeta hållbart och ta vara på din kompetens och ditt engagemang. ARBETSUPPGIFTER Du kommer i rollen som speciallärare tillsammans med lärare, elevcoacher och elevhälsa bidra till att elever ges den ledning och stimulans som de behöver i sitt lärande och sin personliga utveckling. Du är ett stöd för lärare i arbetet med extra anpassningar och särskilt stöd. I din roll arbetar du också praktiskt med att ge elever stödinsatser och undervisning individuellt och i grupp. Du kommer att vara en del i vårt specialpedagogiska team F-9, som består av ytterligare två specialpedagoger som arbetar F-6 där vi vill skapa en röd tråd för hela Furulundsskolan. Du ingår också i elevhälsoteamet och deltar i det förebyggande och hälsofrämjande arbetet så  att skolans alla elever får ett adekvat stöd. Du har en konsulterande och handledande roll gentemot kollegor/skolledning och bidrar till skolans utveckling genom att anlägga det specialpedagogiska perspektivet på skolans processer. KVALIFIKATIONER Du har special-lärarexamen eller specialpedagogexamen och lärarlegitimation. Erfarenhet är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Om du är den vi söker och du tycker att tjänsten är intressant, så ser vi fram emot din ansökan. Du ansöker lättast via länken i annonsen. Blir du kallad till intervju behöver du kunna styrka din identitet på något av följande tre sätt: - Pass - Nationellt ID-kort som visar medborgarskap - ID-kort kombinerat med personbevis där medborgarskapet framgår. Är du medborgare i land utanför EU/EES behöver du även visa upp ett giltigt uppehållstillstånd och/eller arbetstillstånd i Sverige Eksjö kommun har före annonsering redan gjort val av annonseringskanaler och undanber oss därför kontakt från rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.

24 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Farmaceut
MA-help AB
Apotekare

Konsult uppdrag!! 2-3 månader Är du flexible apotekare/receptarie? Vi ställer oss för boende. Start omgående 2-3 månader med möjlighet till förlängning. Bra betalning, reseersättning och milersättning. Morano BemanningsExperten AB är konsult bolag och har erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. Vi söker dig som är legitimerad apotekare alternativt receptarie med extemporebehörighet. Du har flera års erfarenhet som tillverkningsfarmaceut samt erfarenhet av kvalitetsarbete. Som en av nyckelpersonerna under uppbyggnadsfasen av denna enhet behöver du vara en självgående person och trygg i din egen kompetens. Dina kompetenser: _Har god analytisk förmåga, kan identifiera felaktigheter och risker, och utifrån dessa finna orsak och lösning. _Är bra på att etablera goda relationer och välfungerande, förtroendefulla, samarbeten _Har ett strukturerat arbetssätt med förmåga att organisera och prioritera ditt arbete för att nå uppsatta mål. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning Start omgående 2-3 månader med möjlighet till förlängning. Vi ställer oss för boende. Bra betalning, reseersättning och milersättning. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Obs! Fråga oss om andra uppdrag och följ oss på sociala medier via hemsidan så att du inte missar våra nyheter.

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Systemadministratör sökes i Jönköping

Beskrivning Vår klient i teknologisektorn söker nu en engagerad och lösningsorienterad systemadministratör med fokus på skrivarsystem och etikettslösningar. Du kommer att bli en del av ett kompetent och hjälpsamt team där din tekniska skicklighet och ditt engagemang för drift och support är avgörande för verksamhetens framgång. Den här rollen passar dig som har ett stort tekniskt intresse, god analytisk förmåga och en vilja att skapa effektiva och stabila lösningar för slutanvändare. Arbetsuppgifter I rollen som systemadministratör ansvarar du för driften och förvaltningen av skrivarsystem och etikettskrivare inom organisationen. Du arbetar med installation, konfiguration och felsökning av skrivarlösningar, samt säkerställer att systemen är säkra, kostnadseffektiva och möter organisationens krav. Du genomför systemuppdateringar, hanterar säkerhetskopiering och arbetar proaktivt med att optimera driftmiljön. Samverkan med leverantörer och interna användare är en viktig del av arbetet, liksom att ge support och bidra till en positiv användarupplevelse. Kvalifikationer - Minst 4 års erfarenhet av systemadministration och teknisk support - Grundläggande kunskaper inom nätverk och serveradministration - God kommunikations- och samarbetsförmåga - Förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ - Serviceinriktad med fokus på användarupplevelse Meriterande - Certifiering eller utbildning inom IT-systemadministration eller motsvarande - Erfarenhet av databashantering, SQL och övervakningsverktyg - Kunskap om ServiceNow - Kunskap om serverhantering Villkor Tjänsten är på heltid och utförs på plats på vår klients kontor i Stockholm, Linköping eller Jönköping. Uppdraget startar den 25 augusti 2025 och pågår till och med 31 maj 2026. Om du är redo att ta dig an en roll som systemadministratör inom en tekniskt avancerad miljö och vill bidra till stabila och användarvänliga lösningar, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi hanterar urval löpande och ser fram emot att höra från dig! Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega, Tech Sverige samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer.

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Timanställda sökes till underhållsavdelningen på POWER Logistics
Power International Logistics AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker timanställda till vår underhållsavdelning! Är du en ansvarstagande lagspelare med ett öga för detaljer? Har du förmåga att arbeta effektivt under stress och strävar ständigt efter att utvecklas? Vi söker dig som har en naturlig fallenhet för teknik till vår underhållsavdelning. Om dig Du har en stark drivkraft och ett intresse för teknik. Du är en självgående problemlösare, kapabel att fatta egna beslut. Du är bra på att identifiera förbättringsmöjligheter inom och utanför ditt arbetsområde. Du är flexibel och har en kommunikativ förmåga. Du behärskar svenska som engelska, både i tal och skrift. Om arbetet I arbetsuppgifterna ingår olika typer av underhållsarbete. Underhållsavdelningen ansvarar bland annat för att utföra olika städuppgifter som exempelvis systematisk daglig tömning av sopkärl med plast, brännbart och wellpapp. Vi ansvarar även för tömning av tippcontainrar med färdigkomprimerad wellpapp samt sortering av EU-pallar och krossning av sjö- och engångspall. Om du har truckkort och erfarenhet av lagerarbete är det fördelaktigt, men det är inte ett krav. Som anställd på underhållsavdelningen kommer du i kontakt med en stor del av utrustningen som finns på företaget. Du hjälper till med både planerade och oförutsedda uppgifter, vilket innebär ett varierande och dynamiskt arbetsklimat. Rollen innebär timanställning och arbetstiderna varierar utefter behov. Om oss POWER Logistics är en central komponent av den nordiska koncernen POWER. Sedan 2014 har vi varit POWERs centrallager och spelat en viktig roll i koncernens tillväxtresa. Med över 290 fysiska butiker och 6000 medarbetare har vi en omsättning på 17 miljarder NOK. POWER Logistics distribuerar till butiker och kunder i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Vår vision är att skapa positiva upplevelser för våra medarbetare och kunder genom suverän logistik. Med modern teknik strävar vi alltid efter att ligga i framkant inom arbetssätt, teknik och tjänster. Låter detta intressant? Skicka ditt CV och personligt brev till [email protected]. Sista ansökningsdag är 31 juli, men vi hanterar ansökningar löpande så vänta inte med din ansökan!

24 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Embedded Software Engineer to Saab Training & Simulation!
SAAB AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Passionate about making ideas a reality? Join our welcoming world of tech and let your ideas soar. Your role To meet today's needs and future expansion, we are now looking for an embedded software engineer to be part of the development of our next generation simulator system. Your main focus will be design and implementation of embedded software and you will participate in several steps of the software development process, from design to test. You will be part of a SW development team working with such SW components for modules included in our simulator platform. You will collaborate with experienced engineers and professionals in an environment that fosters career development and personal growth. You will work closely with Software, Application and Test engineers. We work with both COTS and in-house developed SW and HW components which places demands on the ability to integrate such components to a working system. In addition to SW development tasks, we expect that you will also want to contribute with improvements to our ways of working. Your profile To thrive in this role you are proactive and take full responsibility for allocated tasks. You are a proactive, outgoing person and not reluctant to seek answers within the organization and are used to efficiently collaborate with team members. We are looking for a person interested in working with SW components and layers close to the HW. Required skills: * Bachelor or Masters degree in Computer Science, Electrical Engineering or similar * Embedded SW programming in C/C++ ("Bare metal programming") * Good communication skills in Swedish and English, verbal and written * Interest of how HW circuits such as microcontrollers and sensors work and interacts with SW * Basic understanding of real-time systems Desired skills: * 3 years' experience or more as an embedded SW developer (C/C++) We put a lot of emphasis on who you are as a person and how we think that you would fit, perform and thrive in our organization. We will look for strengths within result focus, teamwork, communication skills and personal leadership. This position requires that you pass a security vetting based on the current regulations around/of security protection. For positions requiring security clearance additional obligations on citizenship may apply What you will be a part of Behind our innovations stand the people who make them possible. Brave pioneers and curious minds. Everyday heroes and inventive troubleshooters. Those who share deep knowledge and those who explore sky-high. And everyone in between. ​ Joining us means making an impact together, contributing in our own unique ways. From crafting complex code and building impressive defence and security solutions to simply sharing a coffee with a colleague, every action counts. We encourage you to take on challenges, to create smart inventions and grow in our friendly and tech-savvy workspace. We have a solid mission to keep people and society safe. Saab is a leading defence and security company with an enduring mission, to help nations keep their people and society safe. Empowered by its 25,500 talented people, Saab constantly pushes the boundaries of technology to create a safer and more sustainable world. Saab designs, manufactures and maintains advanced systems in aeronautics, weapons, command and control, sensors and underwater systems. Saab is headquartered in Sweden. It has major operations all over the world and is part of the domestic defence capability of several nations. Read more about us here. At business area Dynamics, all employees share the same mission: to create conditions for a safe society. Whether it's missile systems, underwater technology, camouflage solutions, support weapons, training systems or field hospitals, you are part of this mission. We work in close cooperation in developing, manufacturing and maintaining our world-leading products, systems and solutions for customers worldwide. Our operations are conducted in several locations in Sweden and internationally. Due to the upcoming holiday period, you can expect feedback on your application after the summer. If you find the position interesting, you are more than welcome to submit your application today.

24 juni 2025
Sista ansökan:
19 augusti 2025
Elgiganten Logistik söker Projektledare!
Elgiganten AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Vi dominerar i nuet och skapar framtidens logistik. På Elgiganten Logistik är vi stolta över att vara hjärtat i Nordens största logistikenhet. Som en del av Elkjøp-koncernen förser vi kunder, butiker och hubbar i hela Norden med hemelektronik, kök och mycket mer. Vår verksamhet är ett levande ekosystem där teknik, processer och – framför allt – människor samverkar för att skapa exceptionell kundnytta. Nu söker vi en drivande och strukturerad projektledare som vill vara med och utveckla vår logistikverksamhet på Torsvik, strax söder om Jönköping. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och göra verklig skillnad? Då vill vi höra från dig! Ditt uppdrag Som Project Manager hos oss blir du en nyckelspelare i vår avdelning Logistics Development. Du leder projekt som driver vår verksamhet framåt – från idé till genomförande – med fokus på IT, automation, analys och verksamhetsutveckling. Du kommer bland annat att: • Planera, resurssätta, leda och följa upp projekt enligt vår projektmodell. • Utveckla och förvalta vår projektstruktur, inklusive mallar och dokumentation. • Säkerställa tydliga mål och mandat inför projektstart. • Koordinera resursallokering och ta fram beslutsunderlag för nya initiativ. • Utbilda och stötta verksamheten i projektmetodik och verktyg. • Bidra till att vår projektportfölj levererar värde i linje med våra långsiktiga mål. Vem är du? Du är en engagerad och analytisk projektledare med ett brinnande intresse för logistik och verksamhetsutveckling. Du har förmågan att se helheten, men också modet att dyka ner i detaljerna när det behövs. Vi tror att du har: • Akademisk utbildning inom logistik, supply chain, teknik eller motsvarande. • Minst 3 års erfarenhet av projektledning i komplexa miljöer. • God förståelse för logistikflöden och distributionssystem. • Erfarenhet av att arbeta med tekniska lösningar och förändringsledning. • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. • Goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel och PowerPoint. • En prestigelös inställning och en stark vilja att utvecklas – både själv och tillsammans med andra. Certifiering inom projektledning (t.ex. PMP, PRINCE2 eller motsvarande) är meriterande. Vad erbjuder vi? Hos oss får du mer än bara ett jobb – du blir en del av en kultur där vi vinner tillsammans, har roligt tillsammans och utvecklas tillsammans. Vi tror på mångfald, inkludering och att våra olikheter gör oss starkare. Vi erbjuder: • Tillsvidareanställning  • Arbetstider på dagtid. • Förmåner som friskvårdsbidrag, personalrabatter, bonusprogram och pensionslösningar. • En dynamisk arbetsmiljö där du får vara med och forma framtidens logistik. Ansökan Vi ser fram emot att ta del av din ansökan! Registrera ditt CV och sök tjänsten via länken. Observera att ansökningstiden är förlängd över semesterperioden, vilket kan innebära något längre svarstid. Intervjuer påbörjas efter sommaren. 🗓 Sista ansökningsdag: 2025-08-20

24 juni 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025